[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.408 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

jefjef

learning by doing

The - DDD schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Wat dacht je van iTunes?

Connect je iPhone aan je systeem, wacht tot ie zichtbaar is in iTunes. Klik op je toestel in iTunes. Verander je agenda setting (standaard op 30 dagen in het verleden). Ga terug naar de eerste tab. Rechtsonder in het venster, een hele mooie grote knop met "Synchroniseer" er op.

Wat betreft die mail problemen met versturen. Dat ligt gewoon aan je provider. Veel providers staan outbound SMTP verkeer enkel toe vanaf het eigen netwerk. Nu zit je ecter via ee WIFI of G3 netwerk te connecten en dan wordt je niet toegelaten. Vast ook geen gebruikers gegevens ingevuld voor de uitgaande SMTP server? Denk jij dat een provider zomaar een relay SMTP open zet? Lekker handig voor spammers.

http://klantenservice.int...t-internetverbinding.aspx
(Onbrabant kon ik niks van op de site vinden, enge site trouwens... Al die nare foto's van "gebruikers".)

Neem een echte provider, zoals XS4ALL en je kan prima van overal ter wereld via een SSL verbinding inloggen op de SMTP server.

Enige zelfredzaamheid kan geen kwaad. ;) :+

offtopic:
Het bedrijfs profiel... check die foto...
http://www.onsbrabant.net...4&paginaid=0&mod=menuitem
Krijg er een een gedachte bij "uitzichtloos"... *proest*
* The - DDD flikkerde bijna van zijn stoel...
toon volledige bericht
Of je zet hem op fly mode (werkte bij mij iniedergeval...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 18:27
Iemand enig idee of de accelerometer tijdelijk uit te zetten is? Ik gebruik de iPhone namelijk graag om liggend op bed of de bank een beetje te browsen, wat te youtuben etc. Probleem is alleen dat wanneer je op je zij ligt, de orientatie van het scherm niet meer klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

lackaday schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:34:
Iemand enig idee of de accelerometer tijdelijk uit te zetten is? Ik gebruik de iPhone namelijk graag om liggend op bed of de bank een beetje te browsen, wat te youtuben etc. Probleem is alleen dat wanneer je op je zij ligt, de orientatie van het scherm niet meer klopt...
Eens! Maar uitzetten is geen optie, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Net m'n iPhone 3G herstelt en daardoor echt de allerlaatste versie van 2.0 gekregen. Ik heb inderdaad meer bereik, 2 streepjes 3G in huis en ik kan nu ook echt met 3G internetten, terwijl ik voorheen 1 streepje 3G had, en zodra ik iets met internet deed schakelde ie terug op GPRS (wat wel vol bereik had). Dus dat is mooi en een aanrader voor iedereen! :) Nadeel: er staat nu T-Mo... bovenin beeld wat nogal lelijk is :P

Even een speedtestje gedaan, 2 streepjes komt neer op 284kbps, dat is heel wat beter als de 80kbps die ik met GPRS had (en daarnaast een veel betere ping) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Muthas op 20-07-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:39
Muthas schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:51:
Even een speedtestje gedaan, 2 streepjes komt neer op 284kbps, dat is heel wat beter als de 80kbps die ik met GPRS had (en daarnaast een veel betere ping) :)
De streepjes zeggen volgens mij weinig over de snelheid :). Ik heb met 1 streepje al ruim 2 Mbit gehaald en met 5 streepjes net geen UMTS snelheid (waarschijnlijk nog geen HSDPA upgrade).

T-Mo... vind ik ook jammer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 20-07-2008 14:55 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Hoedje schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:55:
[...]

De streepjes zeggen volgens mij weinig over de snelheid :). Ik heb met 1 streepje al ruim 2 Mbit gehaald en met 5 streepjes net geen UMTS snelheid (waarschijnlijk nog geen HSDPA upgrade).

T-Mo... vind ik ook jammer :)
Bij mij is het dus net andersom... Vóór de update had ik T-Mo... en nu heb ik juist gewoon T-Mobile staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244904

Weet iemand eigenlijk precies wat die carrier update inhoud?

Mijn bereik is op dit moment drama (met of zonder iPhone) waar mijn andre SIM van Vodafone gewoon goed bereik heeft. Best balen!!! Zit zwaar te denken om de hele handel zo terug te geven en contract op te zeggen (kan binnen 8 dagen na activatie van je abo schijnbaar) Maar dan ben ik ook mijn iPhone kwijt en dat wil ik nou juist niet. Wat en dillema! Had ook gevraagd om hem te laten unlocken via t-mobile maar dat duurt dus 6 weken!! En kost 120 euro ook nog, echt niet te geloven dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met het herstellen en beter bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:17

Nitai

Live the life you love.

Kwam gisteren deze site, Audiko tegen om je eigen ringtones toe te voegen aan je iPhone (zowel de normale als de 3G versie).

Audiko werkt bijzonder makkelijk! Zelf je ringtone uploaden, een selectie maken, weer downloaden naar je Mac en openen met iTunes. Vervolgens is je ringtone beschikbaar onder ringtones en wordt deze ook gesynchroniseerd naar je iPhone.

Het mooiste is dat het nog gratis is ook :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb een vraagje.

Via itunes heb ik wat gratis software op de iPhone gedownload. Nu heb ik een reservekopie in itunes gemaakt. Op mijn iPhone heb ik alles gewist, maar ik kan het niet meer via iTunes terugzetten? Iemand een idee?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03 02:25

LuBJe

Geilness ten top!

Zit zelf nog te wachten op de iPhone, maar heb al wel even met die van een vriend mogen spelen.

Wat raden jullie aan wel of geen dock halen?

Kan je de iPhone gewoon in het dock zetten zonder druk uit te oefenen of kan je hem gewoon er weer uithalen zonder dat je het dock per ongeluk meesleurt? Want de bijgelverde USB-kabel moet je er echt inklikken zeg maar.

[ Voor 194% gewijzigd door LuBJe op 20-07-2008 16:30 ]

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 19:19
Tha BasZ schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:22:
[...]

Je kan toch in iTunes zelf kiezen onder "file" -> "transfer purchases to my iPhone"?
Volgens mij kopieert die alles van je iPhone wat je gekocht hebt zo naar je iPhone en kan je ze dus ook weer op je iPhone zetten als je restore doet?
Of heb ik et verkeerd?
Voordat je backupped, gewoon rechterknop op de iPhone en dan "transfer purchases to my iTunes".
Dan backup terug zetten en gewoon syncen.
ken schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:12:
Ik heb een vraagje.

Via itunes heb ik wat gratis software op de iPhone gedownload. Nu heb ik een reservekopie in itunes gemaakt. Op mijn iPhone heb ik alles gewist, maar ik kan het niet meer via iTunes terugzetten? Iemand een idee?
Gewoon je apps syncen als je die in iTunes hebt staan. Anders kan je ze gewoon opnieuw installeren via AppStore.

[ Voor 30% gewijzigd door OverSoft op 20-07-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuBJe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03 02:25

LuBJe

Geilness ten top!

Zky_ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:
Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar :)
Is niet grappig! Ik wacht gewoon netjes :)

CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01
Nitai schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:07:
Kwam gisteren deze site, Audiko tegen om je eigen ringtones toe te voegen aan je iPhone (zowel de normale als de 3G versie).

Audiko werkt bijzonder makkelijk! Zelf je ringtone uploaden, een selectie maken, weer downloaden naar je Mac en openen met iTunes. Vervolgens is je ringtone beschikbaar onder ringtones en wordt deze ook gesynchroniseerd naar je iPhone.

Bedankt voor de link, staan leuke tussen. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
lackaday schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:34:
Ik draai de iphone altijd op z'n kop, zo kan je in landscape gewoon makkelijk browsen. Een andere oplossing heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:47

MaxPoweR

-=StopTech=-

Erulezz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:56:
[...]

Je iPhone herstellen. Dan haalt ie 5A347 binnen. Heb het gisteravond ook gedaan en de ontvangst is wel iets beter ja.
Kan je trouwens ook weer terug naar 5A345 wat ik eerst had, het lijkt erop dat me push mail niet meer lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 18:27
sunoke schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:10:
[...]

Ik draai de iphone altijd op z'n kop, zo kan je in landscape gewoon makkelijk browsen. Een andere oplossing heb ik nog niet gevonden.
nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01
MaxPoweR schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:15:
[...]

Kan je trouwens ook weer terug naar 5A345 wat ik eerst had, het lijkt erop dat me push mail niet meer lekker werkt.
Oh, da's vervelend. Mischien heb je nog de restore file van 5A345?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Ik lees hier en in vorige delen veel negatieve berichten over het netwerk/bereik van T-Mobile. Ik heb zelf nu een tijdje T-Mobile pre-pay als overbrugging tot de iPhone ergens beschikbaar is, maar vind de dekking erg teleurstellend vergeleken met mijn vorige carrier: Telfort en daar lijk ik niet alleen in te zijn. Ik merk vaak geen of slecht bereik vooral binnenshuis - woon in stad. Hier en daar lees ik wel dat er na een firmware update een verbetering is te bespeuren, maar sommige zien juist een verslechtering van het bereik 8)7 Ik vind het echt balen, want ik wil nu eigenlijk absoluut niet meer T-Mobile, maar wel de iPhone. Er valt echter niets te vinden over hoe lang de periode duurt dat alleen T-Mobile de iPhone mag aanbieden. Ik zou echt balen als ik over twee maanden toch maar overstag ben gegaan voor T-Mobile en daarna komt Telfort/Hi/KPN of van mijn part iemand anders met de iPhone |:( . Ik heb al wel gelezen van het iPhone sim-only abonnement van Vodafone, maar daar kleven voor mij teveel andere nadelen aan (bijv. het zogenaamde gemiddelde FUP waar je als iPhone gebruiker gemakkelijk overheen zou gaan, geen visual voicemail etc en daarnaast de financiële kant) Ik wil dit Topic niet vervuilen, dus ik verwacht ook geen informatie/discussie over wanneer een andere carrier de iPhone zal aanbieden, overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 20-07-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:10
Anoniem: 232049 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:37:
Er valt echter niets te vinden over hoe lang de periode duurt dat alleen T-Mobile de iPhone mag aanbieden. Ik zou echt balen als ik over twee maanden toch maar overstag ben gegaan voor T-Mobile en daarna komt Telfort/Hi/KPN of van mijn part iemand anders met de iPhone |:(
De overeenkomst tussen Apple en T-Mobile duurt 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267659

Of je haalt er 1tje in België.
Dan heb je een simlock vrije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Kreeg vrijdagmiddag telefoon van T mobile, of ik ff wilde komen aanbetalen voor m'n reservering omdat de kassa eruit lag toen ik langs kwam. Maar ik was aan het werk, dit weekend zit in Amsterdam, morgen vanaf 1 uur aan het werk en de winkel gaat ook om 1 uur open. Ofwel word het dinsdagochtend ipv afgelopen vrijdagochtend waarop m'n reservering officieel wordt geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 16:07
hebron schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:53:
[...]

Waar heb je die informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
hebron schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:53:
[...]
Dat is verzonnen door iphonemedia.nl en klakkeloos overgenomen door NU.nl. Zeer onbetrouwbaar wat mij betreft, tenzij je een betere bron hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:09
Anoniem: 267659 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:08:
Of je haalt er 1tje in België.
Dan heb je een simlock vrije.
Maar dan moet je nog steeds betalen voor Internet en bellen.
Aan het eind ben je duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268529

Bij mij werkt nog steeds visual voicemail niet. Als ik nu naar instellingen kijk en dan naar telefoon, T-mobile voorzieningen, dan staat onder klanteservice T-Moble web'n walk. Weet iemand of dit klopt, op My tmobile staat wel als contract i-300. Iemand enig idee....
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:10
Serenity schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:29:
[...]

Dat is verzonnen door iphonemedia.nl en klakkeloos overgenomen door NU.nl. Zeer onbetrouwbaar wat mij betreft, tenzij je een betere bron hebt? :)
Zo werd het me ook verteld in de T-Mobile store, lijkt me sterk dat ze daarover gaan liegen?
Maarja, er werd mij ook verteld dat me abonnement geactiveerd zou zijn binnen 3 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door hebron op 20-07-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

hebron schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:12:
[...]

Zo werd het me ook verteld in de T-Mobile store, lijkt me sterk dat ze daarover gaan liegen?
Maarja, er werd mij ook verteld dat me abonnement geactiveerd zou zijn binnen 3 dagen.
Het ligt waarschijnlijk iets genuanceerder. Apple en T-Mobile zullen best een overeenkomst hebben maar de vraag is, is die exclusief? Dat wordt namelijk niet gezegd. Die vijf jaar kan best zijn dat Apple telefoons levert aan T-Mobile en dat T-Mobile beloofd er een x aantal af te nemen.

Ben nog nergens tegengekomen dat het 5-jarige contract (als dat al klopt) exclusief zou zijn. Als dat wel zo is had T-Mobile dat echt wel van de daken geschreeuwd want dan heb je een topdeal afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Het moet niet gekker worden, na mijn herstel in itunes doet visual voicemail het niet meer.
Sms'en kan ik al een week niet meer. Nog even en ik doe drive by bij het T-Nodail hoofdkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:20:
Het moet niet gekker worden, na mijn herstel in itunes doet visual voicemail het niet meer.
Sms'en kan ik al een week niet meer. Nog even en ik doe drive by bij het T-Nodail hoofdkantoor.
Das toch logisch? Je iPhone wordt weer terug gezet naar begininstellingen. Je visual voice mail zal je dus ook even opnieuw moeten instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:40:
[...]

Das toch logisch? Je iPhone wordt weer terug gezet naar begininstellingen. Je visual voice mail zal je dus ook even opnieuw moeten instellen.
Als ik bij die optie zou kunnen wel ja.
Als ik op voicemail druk belt hij 1233, kan dus weinig instellen dan 8)7

Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:33

amphora

Websites & Fotografie

berendhaan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 18:29:
[...]

Maar dan moet je nog steeds betalen voor Internet en bellen.
Aan het eind ben je duurder uit.
Niet met de Vodafone speciale iPhone sim abo.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:48:
[...]

Als ik bij die optie zou kunnen wel ja.
Als ik op voicemail druk belt hij 1233, kan dus weinig instellen dan 8)7

Of zie ik iets over het hoofd?
Dat is inderdaad raar ja, Kan zijn dat je nu de 47 firmware hebt maar heb niets gelezen dat daar geen Visual Voicemail op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 188434 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Dat is inderdaad raar ja, Kan zijn dat je nu de 47 firmware hebt maar heb niets gelezen dat daar geen Visual Voicemail op zou zitten.
Mijn Visual Voicemail werkte gewoon na de update naar 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:18:
[...]

Ik ook helaas niet.
Het versturen van een sms kan ik sinds een week ook al niet meer, ontvangen gaat prima.
Melding gemaakt bij de KS, ik zou terug gebeld worden, na een paar dagen maar zelf weer gebeld.
Krijg ik als antwoord: "Meneer, u staat in de computer, u wordt teruggebeld, prettig weekend".
Het zal allemaal wel, maar ik word er een beetje moe van.

Het is dat ik verliefd ben op de iPhone O+ ... maar anders :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Anoniem: 268529 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:03:
Bij mij werkt nog steeds visual voicemail niet. Als ik nu naar instellingen kijk en dan naar telefoon, T-mobile voorzieningen, dan staat onder klanteservice T-Moble web'n walk. Weet iemand of dit klopt, op My tmobile staat wel als contract i-300. Iemand enig idee....
Alvast bedankt.
Mijn "visual voicemail" werkt gewoon nadat ik de welkomstboodschap had aangepast via 1233 (direct na aankoop al aangepast). Een voicemail van en voor mezelf achtergelaten om weer op de iPhone te kunnen afluisteren. Je zou dat ook kunnen doen (als je het niet al gedaan hebt).
't Werkt ook / zelfs nog nadat ik gisteren van 5A345 naar 5A347 ben gegaan.
Onder carrier-services staat niets over "visual voicemail" overigens hier. Slechts de 4 services: voicemail; factuurinfo; klantenservice en web'n'walk. Dus 't lijkt me sterk dat je het daar moet zoeken...
Op de site "My T-Mobile" staat ook netjes: "voicemail staat aan". Bij jou / jullie ook?

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep yep.
Ik heb al eerder problemen gehad met VVM, toen heb ik het advies gekregen om VM uit en aan te zetten via my t-mobile.
Dat heb ik nu weer gedaan, helaas zonder succes.

Maandag maar weer een half uur in de wacht hangen bij KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268529

Heb vm aan en uit gezet, netwerkherstel gedaan, nieuwe firmware erop gezet 5a347. Toch maar even Tmobile bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Bij mij werktte de Visual Voicemail zelfs nog na een jailbreak, dus het ligt bij jou echt aan ge-deactiveerde diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik heb de Iphone kunnen testen met een Telfort sim ik kan je vertellen dat werkt echt perfect gewoon goed ontvangst op plaatsen waar ik het met Tmobile niet heb. Ligt dus wel degelijk aan het netwerk.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, mijn probleem is opgelost.
Ik kan weer een sms versturen en ook werkt mijn VVM.

Perfect geholpen door een jongen bij de KS van T-Mobile.
Ik ben weer een blij man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126844

Decon Frost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:15:
[...]

Qua functies misschien wel... Waarschijnlijk zelfs meer.

Ik ben het alleen niet helemaal met je eens. Ik heb zelf een HTC P4350. Deze heb ik al een jaar, en ik was eraan gewend. Mijn abo was afgelopen, en ik had wat gezeik met de provider, dus ik liet mijn abonnement vervallen, en had tijdelijk even een pre paid kaartje. Aangezien niemand dat nummer had, werd ik nooit gebeld... en na 2 weken nam ik de gsm dus al niet meer mee.

Toen kocht ik een keer een ipod touch.. en na enkele maanden werken met dat ding... pakte ik mijn mobiel weer eens uit de kast.

Toen werd me duidelijk hoe soepel en goed de Touch en iphone werken. Ik kon gewoon niet meer omgaan met mijn HTC p4350, terwijl ik vroeger niet zonder kon.
Mee eens. Ik heb een Samsung i780 maar zit er errrg hard over na te denken om toch ff naar Belgie te rijden voor een 3G. Ik heb nl ook een iPod Touch en het is zoals je zegt. Wanneer je gewend aan de soepelheid van die Touch dan voelt een Winmo 6 toestel aan als een ouwe bakelieten telefoon. Paul Thurrot noemde Winmo 6 toestellen als "soviet era phones". Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Zelfs de nieuwe HTC Diamond dat op papier een leuk toestel is, komt niet eens in buurt bij het gemak van een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 23:03

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het blijft maar niet lukken om in te loggen op KPN hotspots. Heeft iemand hier al eens geprobeerd access te krijgen tot KPN of T-Mobile hotspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC - Turbo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb het volgende probleem: Het invoeren van tekst bijv. sms gaat niet goed. De letter r,c, en f kan ik niet invoeren. reageren dus niet op het touchscreen.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Ik ben op zoek naar een mount voor mijn Iphone voor in de auto en een daarbij behorende lader. Zijn er mensen hier die iets dergelijks al werkend hebben in hun auto?

Er zijn nog vrij weinig houders en laders te vinden voor de Iphone 3G en van veel laders is niet zeker of deze ook werken voor de 3G. Daarom hoor ik graag echte ervaringen van mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Je zult het niet geloven, maar mijn iPhone doet niets meer!
Vanochtend ging alles al een stuk langzamer en toen ging alles opeens op zwart.

Het enige dat te zien is, is het Apple-logo en het toestel wordt super warm.
Een reset (home- + sleepknop 10 sec. inhouden) lost niets op.., ook niet na een half uur.

De afgelopen week het apparaat me helemaal eigen gemaakt en dik tevreden, maar het gaat een steeds negatievere kant op zo (mijn Nokia N95 had nóóit problemen).

Dus hier is meteen een groot nadeel van dit toestel: de batterij is er niet even uit te wippen om hem er vervolgens weer in te zetten.

IK KAN NU DUS NIETS!

Kan teruggaan naar de T-Mobile-shop, maar weet niet wat ze voor me kunnen doen (las elders nl. dat je 'm dan evt. 3 weken kwijt bent). Dit laatste kán niet waar zijn: heb 5 uur in de rij gestaan op 11 juli en ik ga er toch vanuit dat ik mag verwachten dat zo'n (duur) toestel het na ruim een week nog gewoon moet doen!? Ik heb niets vreemds gedaan met het toestel (alles origineel, geen native applicaties etc.).., alleen maar gebruikt zoals een telefoon gebruikt moet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door svdm op 21-07-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03 13:54

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Carnagy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:32:
Ik ben op zoek naar een mount voor mijn Iphone voor in de auto en een daarbij behorende lader. Zijn er mensen hier die iets dergelijks al werkend hebben in hun auto?

Er zijn nog vrij weinig houders en laders te vinden voor de Iphone 3G en van veel laders is niet zeker of deze ook werken voor de 3G. Daarom hoor ik graag echte ervaringen van mensen :)
Brodit heeft te kennen te geven met een 3G-houder te komen eind augustus. Ik heb dit via google gevonden in een of ander forum. Dat was een kerel die had gemaild met iemand van Brodit zelf, het leek me redelijk betrouwbaar. De Brodit houder die er nu voor de iPhone is zou niet goed passen met de 3G, dus niet op de gok bestellen. ;)

Ik zit zelf in ieder geval op een Brodit houder te wachten. Het deel dat specifiek voor mijn auto is heb ik al namelijk en dat zit prima gemonteerd.

Hier dus: Bron

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 09:07
Ik zat ook al te kijken naar een houder voor een 3G van Brodit. Mooi dat die komt heb nml ook al het gedeelte specifiek voor mijn auto erin zitten.

Als lader en audio connector dacht ik aan de Kensington Liquid Aux iphone. Hiermee opladen en in de aux van mijn radio + een afstandsbediening aan het stuur. Alleen weet ik dan niet welke brodit houder ik zou moeten nemen. Van de oude Iphone hebben ze ook al 3-4 verschillende houders voor verschillende aftermarket kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Is het mogelijk (zonder mobileMe oid) je iPhone te synchroniseren met je desktop/laptop als je op hetzelfde WiFi netwerk zit?

Maw, thuis heb ik een wireless netwerkje, het moet toch mogelijk zijn als ze beide binnen binnen het bereik zitten dat automatisch de boel gesynced wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Ik vraag mij af of de lokatieservices en 3G altijd actief zijn wanneer je ze in Settings geactiveerd hebt of worden deze pas ingeschakeld op het moment dat je een App start die deze services daadwerkelijk gebruiken? Op dit moment ben ik zeer ontevreden over de batterijduur. Bij elkaar nog geen dag met normaal gebruik. Zelf als ik de #g en lokatieservices uitschakel. Uiteindelijk blijft het wel een telefoon waar je gewoon mee moet kunnen bellen zonder dat ie daarbij de hele dag middels een dock/snoer aan het net moet hangen...

Ben enorm onder de indruk van de mogelijkheden/functionaliteit maar er moet zeer efficient met de beschikbare services worden omgegaan omwille van de batterijduur. Hopelijk komt daar nog wat verbetering in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Positron schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:52:
[...]

Brodit heeft te kennen te geven met een 3G-houder te komen eind augustus. Ik heb dit via google gevonden in een of ander forum. Dat was een kerel die had gemaild met iemand van Brodit zelf, het leek me redelijk betrouwbaar. De Brodit houder die er nu voor de iPhone is zou niet goed passen met de 3G, dus niet op de gok bestellen. ;)

Ik zit zelf in ieder geval op een Brodit houder te wachten. Het deel dat specifiek voor mijn auto is heb ik al namelijk en dat zit prima gemonteerd.

Hier dus: Bron
Thanks! Dan ga ik uiteraard even wachten :)

Je hebt je auto-deel op je dashboard gemonteerd als ik het goed lees. je kan neem ik aan ook zo'n voorruit plak deel kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Carnagy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:59:
[...]
Je hebt je auto-deel op je dashboard gemonteerd als ik het goed lees. je kan neem ik aan ook zo'n voorruit plak deel kopen toch?
Neem een proclip bij je houder. Ideaal!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
amphora schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:04:
[...]

Neem een proclip bij je houder. Ideaal!
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ook jij bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01
Kun je met dat Brodit hem ook op je autoradio installeren? Heb nu zo'n FM-ding, maar dat geluid is erg matig.

Ben benieuwd hoe het werkt met die GhostSIM trouwens, zou wel een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
Lt. Marx schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:33:
Het blijft maar niet lukken om in te loggen op KPN hotspots. Heeft iemand hier al eens geprobeerd access te krijgen tot KPN of T-Mobile hotspots?
Volgens mij kan je met een T-mobile abbo ook niet inloggen op een KPN hotspot.
Overigens logt de iPhone automatisch in op de snelst beschikbare verbinding.

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkAboutIt op 21-07-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
svdm schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:44:
Je zult het niet geloven, maar mijn iPhone doet niets meer!
Vanochtend ging alles al een stuk langzamer en toen ging alles opeens op zwart.

Het enige dat te zien is, is het Apple-logo en het toestel wordt super warm.
Een reset (home- + sleepknop 10 sec. inhouden) lost niets op.., ook niet na een half uur.

De afgelopen week het apparaat me helemaal eigen gemaakt en dik tevreden, maar het gaat een steeds negatievere kant op zo (mijn Nokia N95 had nóóit problemen).

Dus hier is meteen een groot nadeel van dit toestel: de batterij is er niet even uit te wippen om hem er vervolgens weer in te zetten.

IK KAN NU DUS NIETS!

Kan teruggaan naar de T-Mobile-shop, maar weet niet wat ze voor me kunnen doen (las elders nl. dat je 'm dan evt. 3 weken kwijt bent). Dit laatste kán niet waar zijn: heb 5 uur in de rij gestaan op 11 juli en ik ga er toch vanuit dat ik mag verwachten dat zo'n (duur) toestel het na ruim een week nog gewoon moet doen!? Ik heb niets vreemds gedaan met het toestel (alles origineel, geen native applicaties etc.).., alleen maar gebruikt zoals een telefoon gebruikt moet worden.
toon volledige bericht
Inmiddels terug van de T-Mobile-shop. Hoewel ik er netjes, uitvoerig en vriendelijk werd geholpen, hebben we/ze het probleem niet kunnen oplossen (zelfs in de winkel heen-en-weer gebeld met de Apple-store in Utrecht of zij wellicht nog andere ideëen hadden).

Wél zagen we dat de iPhone verschillende 'crash'-files heeft aangemaakt op de iPhone (welke zijn verstuurd naar Apple). De hardeschijf van mijn iPhone (met daarop nog al mijn bestanden) was via iTunes gewoon zichtbaar (duurde 20 minuten voordat het toestel 'gezien' werd), maar ook na het ontkoppelen ervan startte de telefoon niet op.

Het toestel is ingenomen en de verwachting is dat-ie pas over 3 weken weer terug is. Overigens kon ik gewoon van de mogelijkheid gebruik maken om een leentoestel mee te krijgen.

Wel balen allemaal, dit.., en dat al na een week, terwijl het toestel netjes is gebruikt, er niet mee geklooid is or what-so-ever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
svdm schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Inmiddels terug van de T-Mobile-shop. Hoewel ik er netjes, uitvoerig en vriendelijk werd geholpen, hebben we/ze het probleem niet kunnen oplossen (zelfs in de winkel heen-en-weer gebeld met de Apple-store in Utrecht).

Wél zagen we dat de iPhone verschillende 'crash'-files heeft aangemaakt op de iPhone (welke zijn verstuurd naar Apple). De hardeschijf van mijn iPhone (met daarop nog al mijn bestanden) was via iTunes gewoon zichtbaar (duurde 20 minuten voordat het toestel 'gezien' werd), maar ook na het ontkoppelen ervan startte de telefoon niet op.

Het toestel is ingenomen en de verwachting is dat-ie pas over 3 weken weer terug is. Overigens kon ik gewoon van de mogelijkheid gebruik maken om een leentoestel mee te krijgen.

Wel balen allemaal, dit.., en dat al na een week, terwijl het toestel netjes is gebruikt, er niet mee geklooid is or what-so-ever.
Mijn iPhone moet terug wegens een dooie pixel, welke leentelefoon kon je krijgen? 3 weken is 'echt' balen, is het misschien handiger voor mij om even te wachten met terugbrengen tot ze wat meer op voorraad zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

--Christiaan-- schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:45:
Kun je met dat Brodit hem ook op je autoradio installeren? Heb nu zo'n FM-ding, maar dat geluid is erg matig.

Ben benieuwd hoe het werkt met die GhostSIM trouwens, zou wel een uitkomst zijn.
Brodit maakt alleen houders, eventueel met 12v lader kabel. meer niet. Ik heb zelf een brodit houder voor de 1g iPhone met cable connector (de versie voor griffin powerjolt) en deze kabel erbij besteld. Je autoradio moet wel een aux ingang hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door amphora op 21-07-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Red Nalie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:18:
[...]

Mijn iPhone moet terug wegens een dooie pixel, welke leentelefoon kon je krijgen? 3 weken is 'echt' balen, is het misschien handiger voor mij om even te wachten met terugbrengen tot ze wat meer op voorraad zijn oid?
Ik kon een leentoestel krijgen, maar heb dat niet gedaan, omdat ik zelf nog een goede Nokia N95 heb (waarmee ik met het iPhone-abonnement ook internet op kan; bovendien heeft de N95 WiFi).
Ze trekken gewoon een la open met wat leentoestellen (geen iPhones) en daar kun je dan uit kiezen.
Het 'zure' ervan is dat ik zo lang in de rij heb gestaan voor het toestel en nu 3 weken moet wachten, maar het is niet anders (de wereld vergaat nog nét niet en hopelijk zijn er nog niet veel reparatiegevallen en word ik snel(ler) geholpen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268601

Is het met de Iphone wel mogelijk om gewone MP3's vanaf je pc op de telefoon te plaatsen, of is het enkel mogelijk om via Itunes gekochte muziek erop te zetten?

Wat is in praktijk nu de batterijduur? (enkele dagen of wordt dit niet gehaald?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
Anoniem: 267659 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Volgens mij ligt het niet aan mijn provider !!
Hiervoor had ik een HTC Touch en een Nokia N82 en vanuit die toestellen werkten mijn email van OnsBrabantNet wel gewoon via POP3.
Het ligt dus aan de instellingen van de Iphone.
Maar wat ???????????
Ik was inder veronderstelling dat het te maken had met uitgaand verkeer. Maar wat betreft inkomend verkeer. Zou wel moeten werken lijkt me. Misschien is proberen met of zonder een ssl verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Nitai schreef op zondag 20 juli 2008 @ 16:07:

Garagaband is hier (op een mac) ook uitstekend geschikt voor. Je nummer er in slepen, de loop lengte op 40 seconden of minder zetten. En exporteren als ringtone. Staat dan gelijk in iTunes en wordt bij de volgende sync meegenomen. :)

Willekeurige google hit:
http://lethann.wordpress....ngtones-for-iphone-20-3g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Heb nu de nieuwste firmware er op gegooid (met jailbreak) en nu is mijn ontvangst echt bagger geworden. Moet vaak opnieuw opstarten om te kunnen bellen. Iemand dit ook gemerkt?

/edit:
Ontvangst is trouwens wel goed, maar kan vaak niet op internet met 3G terwijl er vaak wel vol ontvangst is. (Melding: Geen verbinding met mobiele datanetwerk)
Heb em nu aan iTunes gehangen om te kijken of ik nieuwe settings op kan halen, maar dat ging dus niet. Eenmaal er weer vanaf gehaald kan ik wel weer internetten via 3G...
Erg wazig en onstabiel allemaal...

[ Voor 51% gewijzigd door OverSoft op 21-07-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Anoniem: 268529 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:03:
Alvast bedankt.
Probeer even naar 1202 te bellen, dat is een gratis geautomatiseerde computer die info geeft over je belbundels en dergelijken. Als je nog nie geactiveerd bent, dan hoor je dat gelijk.

Als je nog niet geactiveerd bent, even bellen met T-Mobile: 0800-7111 (Gratis lijn, wordt je enkel geholpen als je een abbo hebt of gaat krijgen (dus op activatie wacht))
Anoniem: 268601 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:39:
Is het met de Iphone wel mogelijk om gewone MP3's vanaf je pc op de telefoon te plaatsen, of is het enkel mogelijk om via Itunes gekochte muziek erop te zetten?

Wat is in praktijk nu de batterijduur? (enkele dagen of wordt dit niet gehaald?)
Willekeurige MP3's gaat prima, moet je ze alleen wel even in iTunes importeren. (Kwestie van erin slepen.)

[ Voor 23% gewijzigd door The - DDD op 21-07-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Laatst online: 16-10-2024
The - DDD schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:05:
[...]

Probeer even naar 1202 te bellen, dat is een gratis geautomatiseerde computer die info geeft over je belbundels en dergelijken. Als je nog nie geactiveerd bent, dan hoor je dat gelijk.

Als je nog niet geactiveerd bent, even bellen met T-Mobile: 0800-7111 (Gratis lijn, wordt je enkel geholpen als je een abbo hebt of gaat krijgen (dus op activatie wacht))
Bij mij werkt visual voicemail volgens mij ook niet. Dus ik heb 1202 gebeld en daar te horen gekregen dat ik een relax 150min sim-only abonnement heb. Kan dit kloppen als ik gekozen heb voor het i-phone 29,95 abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267659

Is er al iets bekent over TomTom of Sygic of zoiets voor de iPhone ???
Want als dat er is is het echt een Super Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ik heb net 1202 gebeld en mijn abbonement is nog niet geactiveerd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik ga waarschijnlijk een iphone via marktplaats kopen aangezien ik pas mijn abonnement al hebt verlengt.
moet ik nog ergens op letten dat ik geen " fake" iphone in handen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Gewoon met iemand afspreken om hem op te halen en af te rekenen. Als men niet akkoord gaat, er gewoon niet op in gaan.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Laatst online: 14:06

QuasaR

One ring to rule them all

nnndoh schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:05:
ik ga waarschijnlijk een iphone via marktplaats kopen aangezien ik pas mijn abonnement al hebt verlengt.
Als je de batterij eruit kunt halen of meer dan 2 sim-kaarten kunt plaatsen issie fake.
Let er ook op dat er op de voorkant maar 1 knop zit (Home knop).
Dus geen knoppen om een gesprek op te nemen (groen) of te weigeren (rood).

[ Voor 15% gewijzigd door QuasaR op 21-07-2008 16:13 ]

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
nnndoh schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:05:
Ik zou zeggen koppel hem aan iTunes.

[ Voor 79% gewijzigd door pagani op 21-07-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
is er niet iets aan stekkertjes waar je op moet letten? dacht zoiets gelezen te hebben ergens
en ik ga hem uiteraard zelf halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
mss een stomme vraag maar er zit toch ook een handsfree functie op of niet:? ik lees hier niks over op de website maar kan het me haast niet voorstellen dat het er niet op zit...?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
ja als een gesprek binnenkomt klik je op speaker en voila speakerphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Tranq schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:13:
[...]

Bij mij werkt visual voicemail volgens mij ook niet. Dus ik heb 1202 gebeld en daar te horen gekregen dat ik een relax 150min sim-only abonnement heb. Kan dit kloppen als ik gekozen heb voor het i-phone 29,95 abonnement?
Ik heb een iPhone 150 abbo en via 1202 krijg ik dat te horen als een I-150 abbo. Zeker even bellen dus, want schijnbaar heb je het verkeerde abbonement op dit moment gekoppeld aan je toestel.
Carnagy schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:22:
ik heb net 1202 gebeld en mijn abbonement is nog niet geactiveerd :S
Had ik ook, even bellen en ze regelen het met 1 dag.

[ Voor 18% gewijzigd door The - DDD op 21-07-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
FireFoz schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:25:
mss een stomme vraag maar er zit toch ook een handsfree functie op of niet:? ik lees hier niks over op de website maar kan het me haast niet voorstellen dat het er niet op zit...?
Wat ALFfx zegt en je kan een bluetooth headset of carkit gebruiken. In mijn auto werkt de iPhone perfect samen met de af-fabriek bluetooth car-kit. (nog geen adapter om te kunnen opladen echter.)

En de meegeleverde oordopjes zijn ook gelijk geschikt als headset, er zit een microfoontje in en een klikker zodat je de telefoon op kan nemen zonder het toestel uit je zak te halen. (ALs je niet gebeld wordt is het 1 keer klikken start/stop muziek en twee keer klikken volgend nummer, erg handig)

[ Voor 23% gewijzigd door The - DDD op 21-07-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Laatst online: 14:06

QuasaR

One ring to rule them all

nnndoh schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:17:
is er niet iets aan stekkertjes waar je op moet letten? dacht zoiets gelezen te hebben ergens
en ik ga hem uiteraard zelf halen
Als er een mini-usb ingang opzit is het een clone.
De iPhone heeft een vrij brede stekker.

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Die carrier update waar itunes om zeurt, wat is dat en waar is het goed voor ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Blijkbaar heb ik standaard de US app. store op m'n iPhone, hoe kan ik deze aanpassen naar de Nederlandse app. store?
Bij; Instellingen > algemeen > landinstellingen staat bij mij taal op NL en ook de regionotatie op Nederland.

edit: Ik had de US store op m'n computer. Blijkbaar zet 'ie die dan ook gelijk op de iPhone.
Oplossing is dus even de iTunes store op je computer instellen op NL voordat je je iPhone synchroniseert. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 21-07-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:17

Nitai

Live the life you love.

Je moet in de iTunes store klikken op Nederland (hoofdpagina van de iTunes store vanuit iTunes, en dan helemaal onderaan heb je een dropdownlistbox.).

Edit: handig :P

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 21-07-2008 17:12 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-03 14:28
Ik vond deze link naar software (onder Windows) om ringtones voor de iPhone te maken:

http://iringer.net/

Weet niet of het hier al beked was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik heb de iPhone besteld en probeer nu de tijd te doden. Dat lukte dit weekend aardig door al mijn contactpersonen uit te mesten en up-to-date te maken (inclusief adresgegevens - wel zo leuk als je Google maps tot je beschikking hebt), iTunes uit te mesten en alle albums van albumillustraties te voorzien. Wat een werk als je dat een tijd niet bijgehouden hebt...

Om het verhaal ontopic te houden: een vraagje. Ik heb meerdere Google calendars die ik wil synchroniseren met de iPhone. Ik heb al op Google en diverse forums (o.a. GoT) gezocht naar een goede manier om ze te synchroniseren, maar nog niets kunnen vinden (wel voor Mac - via iCal - maar ik heb Windows, dus dat werkt niet). Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik ben een google calendar gebruiker. Nu sync ik mijn google calendar en mijn iPhone met outlook. Maar de afspraken die ik invoer in mijn iphone zie ik wel terugkomen in dat outlook vandaag scherm maar niet in de agenda zelf. Ze worden dus ook niet gesynct met Google calendar. (outlook 07 btw). Herkent iemand dit probleem?
edit: ok dit lijkt een bekende bug te zijn. Meer info hier:
http://discussions.apple....hreadID=1607844&tstart=75
http://discussions.apple....readID=1607813&tstart=120
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7610273
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1401678
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7610273

En ik heb het alsvolgt opgelost: gratis exchange die je kan koppelen aan gmail mail en calendar. Ik heb gebruik alleen het calendar gedeelte maar het werkt super!
https://www.nuevasync.com/

[ Voor 48% gewijzigd door LtMarx op 21-07-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Deze valt onder handige websites voor de iPhone. Gratis exchange die je kan koppelen aan je Google calendar of mail (en binnenkort ook contacts). Ik gebruik nu zelf de calendar functie, echt precies wat ik zocht!
https://www.nuevasync.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag voor het eerst eens met een iPhone kunnen klooien in de MM. Beviel best goed eigenlijk :)
De HTC Touch die ik daarna probeerde viel wel tegen. Veel te kleine iconen om met de vingers aan te kunnen tikken en de interface leek ook een stuk trager...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:47

MaxPoweR

-=StopTech=-

Erulezz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 17:33:
[...]

Oh, da's vervelend. Mischien heb je nog de restore file van 5A345?
Geen idee? weet je waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik weet niet of iemand een lijstje bijhoudt van alle voor en nadelen die hier genoemd worden _/-\o_ maar ik heb er weer een gevonden.
Waarom kun je niet instellen dat je een waarschuwing krijgt als het niet is gelukt om te checken of er nieuwe mail is? (Als je gebruik maakt van de fetch-instelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:54
Heeft er niemand last van wanneer je je Iphone (1st gen) uodate naar 1.2.0 FW dat de mogelijkheid niet meer wordt geboden om je GPRS toegangspunt (APN) in te stellen?

Ik kan gewoon de optie (die andere mensen met hun Iphone wel hebben, unlocked 1st gen andere provider dan T-mobile) gewoon niet selecteren. Niemand anders daar last van?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210460

Hi all, vraagje/opmerking over de Inbox.

Ik ben erg blij met het toestel (16 GB, Black). Batterij gaat wel (te) snel op, baal ik van. Ik ben gewend om mail van zeker twee weken in mijn inbox te hebben. Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar klopt het dat je niet op afzender kan selecteren? Dus alle mail van afzender x? Als dat zo is dan is dat mijn inziens wel een gebrek. Heeft niemand daar verder last van?

Orlando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Ik heb vandaag mijn iphone gekregen, online besteld via t-mobile

alleen nu werkt mijn bewegings sensor zo ruk. zelfs na licht te schudden blijft hij in het verticale scherm. Zo af en toe lukt het me om in de landscape modus te komen.. alleen kom ik er dan niet meer uit. De enige weg is om de menu knop in te drukken.

Nu wil ik er mee terug gaan, maar kan ik ook gewoon bij een apple reseller terecht? ik heb altijd het idee dat die mensen er meer van af weten. :?

----

Ik ben er achter, je moet de telefoon rechtop houden 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102232 op 21-07-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:07
Anoniem: 102232 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:

alleen nu werkt mijn bewegings sensor zo ruk. zelfs na licht te schudden blijft hij in het verticale scherm. Zo af en toe lukt het me om in de landscape modus te komen.. alleen kom ik er dan niet meer uit. De enige weg is om de menu knop in te drukken.

Nu wil ik er mee terug gaan, maar kan ik ook gewoon bij een apple reseller terecht? ik heb altijd het idee dat die mensen er meer van af weten. :?

----

_O-

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:44
Ik heb een vraag. Ik heb het spel Crash Bandicoot 3d, maar terwijl ik aan het spelen wordt springt m'n beeldscherm eerst donkerder en dan valt m'n iphone in Stand-by. Hoe moet ik dat voorkomen ?

De iphone is trouwens een heerlijk toestel. Mijn abonnement is nog niet geactiveerd, maar ik gebruik hem nu met mijn oude t-mobile sim-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

ja het is erg, en ik maar schudden met dat ding :X
vrienden hier moesten ook erg lachen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

bjab schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:55:
Ik heb een vraag. Ik heb het spel Crash Bandicoot 3d, maar terwijl ik aan het spelen wordt springt m'n beeldscherm eerst donkerder en dan valt m'n iphone in Stand-by. Hoe moet ik dat voorkomen ?

De iphone is trouwens een heerlijk toestel. Mijn abonnement is nog niet geactiveerd, maar ik gebruik hem nu met mijn oude t-mobile sim-kaart
Af en toe het scherm aan blijven raken (je moet toch ook je powerups enzo activeren). Of je auto lock tijd (flink) verhogen.

[ Voor 3% gewijzigd door amphora op 22-07-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Laatst online: 16-10-2024
The - DDD schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:33:
[...]

Ik heb een iPhone 150 abbo en via 1202 krijg ik dat te horen als een I-150 abbo. Zeker even bellen dus, want schijnbaar heb je het verkeerde abbonement op dit moment gekoppeld aan je toestel.
Er was inderdaad een foutje gemaakt bij het aanmaken van mijn abonnement. Dit is inmiddels veranderd en zal morgen actief zijn. Maar goed dat ik even belde anders zou ik me kapot geschrokken zijn van de data kosten ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:03
Elke keer als ik mijn iPhone unlock zie ik hem van 3G naar wifi springen. Is het echt zo dat als hij locked, ie overschakeld van Wifi naar 3G? (Ook al is er gewoon een wifi netwerk)

Het lijkt me dat wifi energiezuiniger is...lijkt me een vreemde keus om dat uit te schakelen tijdens standby :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik weet niet hoe het allemaal precies werkt, maar er zal sowieso een bepaald GSM gedeelte actief moeten zijn zodat je bent aangemeld op het netwerk. 3G zorgt daar ook voor, dus niet alleen voor data. Er zullen wel verschillende mate wat betreft activiteit zijn, een soort van stand-by modus waarbij je dus bent aangemeld en de telefoon zorgt voor bereik & een modus waarbij ie echt klaar is om voor verkeer te zorgen (tijdens bellen, een push, internetten). Van die laatste mode gaat de accu inderdaad sneller leeg dan bij het gebruik van WiFi. Echter, aangezien je 3G al (gedeeltelijk dus) hebt aanstaan vanwege het gebruik voor bellen, zal het aanhouden van WiFi voor meer stroomverbruik zorgen. Daarom dus alleen 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Anoniem: 102232 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:44:

----

Sorry voor deze quote, maar ik moest daadwerkelijk hard op lachen en dat gebeurt me niet vaak op GoT. _/-\o_ Dank je voor het pleziertje :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Xandrios schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 00:38:
Elke keer als ik mijn iPhone unlock zie ik hem van 3G naar wifi springen. Is het echt zo dat als hij locked, ie overschakeld van Wifi naar 3G? (Ook al is er gewoon een wifi netwerk)

Het lijkt me dat wifi energiezuiniger is...lijkt me een vreemde keus om dat uit te schakelen tijdens standby :o
Gelocked verbind hij met OF 3G of GSM (dus GPRS) om bereikbaar te blijven.
3G is ook gewoon een gespreksnetwerk, dus vandaar dat hij WiFi verbreekt.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.