[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Krijg nou wat.

Ik dacht dat het niet mogelijk was om zowel je MobileMe kalenders/contacten en je Exchange kalenders/contacten op je iPhone te hebben. Tenminste, dat las ik overal, en daarom heb ik het ook maar niet geprobeerd.

Blijkt het gewoon wel te kunnen. Alleen krijg ik bij een afspraak toevoegen wel de keuze of die op de MobileMe kalender of Exchange moet komen, maar bij een contactpersoon toevoegen niet.

[ Voor 5% gewijzigd door TlighT op 19-07-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:32
Muthas schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:20:
[...]

Dan staat er maar 1 taal ingesteld voor je toetsenbord en hoef je niet te kunnen wisselen tussen talen, dus zie je ook geen wereldbol. Stel maar is een tweede taal voor het toetsenbord in (ergens in Instellingen/Settings ;) ), dan zie je hem wel.
Heheh, die had ik ook nog niet door :) Nu is er nog maar heel erg weinig te klagen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 08:48
Erulezz schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 00:24:
[...]

Je krijgt bij het herstellen de keuze om een restore-point te maken. Na het herstellen kan je dat restore-point dus weer gebruiken.

Zelf heb ik nu geen 2A347, maar 5A347 :?
Zoek ook even in deeltje 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtcc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06-2020
Hoi

Hoeveel geheugen is normaal "gereserveerd" voor overig ? Als je in Itunes je Iphone bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 16:40
djtcc schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 04:29:
Hoi

Hoeveel geheugen is normaal "gereserveerd" voor overig ? Als je in Itunes je Iphone bekijkt.
Als ik het me goed herinner zo'n 207 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 08:20:
[...]

Als ik het me goed herinner zo'n 207 MB.
Bij mij 920MB... erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128560

@Sspruijt
Zou je ons kunnen vertellen hoe jij aan 2A347 bent gekomen? Kan er namelijk nergens op internet iets vinden over deze versie. Misschien een typfoutje? Je zult vast 5A347 bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
klopt helemaal, excuus. Het inderdaad 5A347.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 08:00
Dit hangt volgens mij ook weer af van hoeveel apps je geinstalleerd hebt. Die vallen volgens mij ook onder Overige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:29
svdm schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:

Tip: maak je handen zo goed als mogelijk vetvrij en poets je gek totdat de iPhone licht geeft (bij de iPhone is een doekje geleverd, bij het InvisibleSHIELD zit een spray). Zonder je desnoods af in een stofvrije ruimte, trek een space-suit aan or whatever!
Douche werkt prima hoor. Gewoon hete douche aanzetten in de badkamer, wachten tot er flink wat stoom staat in de ruimte (hoeft geen zicht van 10 cm, als de lucht maar vochtig genoeg is) en dan de protector erop. Je hebt dan geen stof. Zo doe ik al mijn screenprotectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik ben een beetje bezig geweest met Mail synchronisatie, loop tegen een aantal dingen aan waarvan ik niet zeker weet of het mogelijk is of dat het uberhaupt kan:

Weet iemand hoe ik de folder "postvak uit" in mijn Mail mailboxen zichtbaar kan maken?
Ik heb nu alleen Postvak In, Concepten, Verzonden, Prullenbak, overigens staat Postvak Uit ook niet in mijn gewone Mail op mn mac.

Is het mogelijk om de Junk folder toe te voegen om spam berichten in te knikkeren?

Als ik met mijn iPhone mail ontvang, dan komt deze daarna ook nog binnen in mijn gewone Mail, is er een mogelijkheid de mail die opgehaald is door mijn iPhone te markeren als "gelezen" op de server zodat deze wel opgehaald worden op mijn Mac maar niet als ongelezen weergegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:01
Anoniem: 51661 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:19:
Als ik met mijn iPhone mail ontvang, dan komt deze daarna ook nog binnen in mijn gewone Mail, is er een mogelijkheid de mail die opgehaald is door mijn iPhone te markeren als "gelezen" op de server zodat deze wel opgehaald worden op mijn Mac maar niet als ongelezen weergegeven worden?
Dan moet je Exchange of MobileMe. Of gewoon Gmail IMAG gebruiken zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

svdm schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:
Ook al is er een nieuw topic gestart m.b.t. het InvisibleSHIELD van ZAGG, tóch nog 1 berichtje hierover met enkele tips. Ik heb 'm nl. vandaag ontvangen (had 'm dan ook al eind juni besteld)...

[...]

Je bent wél ff bezig met pielen/puzzelen om alles goed te krijgen, maar als het dan eenmaal zit: formidabel! Je ziet 'm niet eens zitten (duhhuh), haha! De korte handleiding leidt je door het proces.

Tip: maak je handen zo goed als mogelijk vetvrij en poets je gek totdat de iPhone licht geeft (bij de iPhone is een doekje geleverd, bij het InvisibleSHIELD zit een spray). Zonder je desnoods af in een stofvrije ruimte, trek een space-suit aan or whatever!

Overigens wordt het aangeraden na het bevestigen van het InvisibleSHIELD 24 uur lang geen gebruik te maken van de iPhone, om alles in te laten werken. Per slot van rekening moet onze handige Harry er ook aan wennen om voortaan 'gekleed' te gaan, whahaaa!
8)7
Beste is om in je badkamer te gaan zitten, raam en deur dicht, warme kraan aan en het heel erg vochtig laten worden. Zo heb je veel minder kans op een stofdeeltje tussen je iPhone en je shield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar :)

Misschien een idee voor iedereen die niet kan wachten want winkels als BC en PhoneHouse krijgen hem dus ook maar die houden niet altijd een wachtlijst bij. Gewoon vragen wanneer ze weer binnen krijgen :)

On topic:
In vergelijking met mijn vorige toestel, Tytn 2, is dit een super apparaat! moet als windows mobile gebruiker wel ff wennen. Maar de snelheid van de interface is top en het internetten met safari; daar kan Pocket internet explorer totaal niet tegenop! En de batterij valt mij reuze mee, onderandere omdat ik 3G constant uit heb staan (dekking is hier toch niet zo top voor 3G).

Had eerst ook problemen met het synchen van mijn Gmail account op de iphone, dit kwam omdat hij bij mij het wachtwoord niet invulde bij het synchen. Ff handmatig invullen en klaar.

Kortom; TOP toestel!

Heb nog wel gigantisch flinke heibel met T-mobile om de prijs die ik moest bijbetalen voor dit toestel, maar dat is volgens mij voor een ander topic :P

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Zky_ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:
Ik heb de witte 16GB sinds afgelopen woensdag. Een vriend van me was nr. 50 op een inschrijf lijst bij de T-Mobile Shop. Ik liep ff de BC binnen en daar hadden ze er nog wel een paar :)

Misschien een idee voor iedereen die niet kan wachten want winkels als BC en PhoneHouse krijgen hem dus ook maar die houden niet altijd een wachtlijst bij. Gewoon vragen wanneer ze weer binnen krijgen :)

On topic:
In vergelijking met mijn vorige toestel, Tytn 2, is dit een super apparaat! moet als windows mobile gebruiker wel ff wennen. Maar de snelheid van de interface is top en het internetten met safari; daar kan Pocket internet explorer totaal niet tegenop! En de batterij valt mij reuze mee, onderandere omdat ik 3G constant uit heb staan (dekking is hier toch niet zo top voor 3G).

Had eerst ook problemen met het synchen van mijn Gmail account op de iphone, dit kwam omdat hij bij mij het wachtwoord niet invulde bij het synchen. Ff handmatig invullen en klaar.

Kortom; TOP toestel!

Heb nog wel gigantisch flinke heibel met T-mobile om de prijs die ik moest bijbetalen voor dit toestel, maar dat is volgens mij voor een ander topic :P
En in welke winkel heb jij hem zo kunnen halen dan? Ik heb namelijk geen bestelling ergens en wil hem gewoon kunnen halen ergens. maar het is best moeilijk te vinden een winkel waar ze nog liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Ik liep binnen bij de Belcompany en voreg of ze er nog een paar hadden liggen. En dat hadden een paar 8GB en een paar zwarte en witte 16GB. Alleen hadden hun wel een reserveringslijst die ze eerst moesten langsbellen. Er bleef 1 witte 16GB over en dat was precies wat ik wou hebben.

De Phonehouse bij ons heeft geeneens een reserveringslijst, dus daar zeiden ze; morgen rond 14 uur krijgen we ze binnen dus kom dan even kijken wat we hebben liggen.

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

bolleh schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:45:
[...]

ik krijg anders gewoon gmail op mn iphone(1G) hoor :)

maargoed ik weet wel dat mn neef in amerika ook geen gmail kon ontvangen terwijl ik met zijn account wel mail binnen hengelde. dus misschien verschilt het een beetje per telefoon
Mij lukt het ook niet hoor, hij blijft zeuren dat de imap server verificatie faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 68540 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:55:
Wat een geweldig ding is dit toch, echt helemaal super. Maar o-o-o wat gaat die batterij hard leeg!!
Ben helaas niet anders gewend bij Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je leest niet zoveel ervaringen van de witte eigenaren.
Is het materiaal te vergelijken met de oudere witte iPod's?
Zijn jullie nog steeds tevreden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een keer bij mijn oude PDA zo'n oplader gekregen voor in de auto. Dus van zo'n aansteker stekker (12v) naar USB gat. Kan ik daar gewoon mijn iPhone usb kabel in douwen en opladen? Ik neem aan van wel toch? Tis gewoon USB.. :)

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.helltek.com/page09b/Car_USB_adapter.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Executor16 op 19-07-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 23-04 20:53

Maverick2001

Never look back

dolby schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:21:
Denk persoonlijk dat net iets ander materiaal is dan van de iPod.

Ik heb m nu bijna een weekje en bevalt echt uitstekend. Minder vlek gevoelig vind ik zelf en past ook perfect bij mijn MacBook en iPod.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_V
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-03 14:28
Volgens mij zijn er ook minder witte in omloop.
Mijne bevalt na ruim een week prima, wit is minder vlekgevoellig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 18:04
To_Tall schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:19:
Ik heb 1 dode PIXEL :N

Zou je hiermee terug kunnen naar apple? zit midden in me scherm. Iriteer me mateloos als ik mail of op het web aan browsen ben!!
Hmm ik zie nu 2x een dode pixel.. Maandag maar ff langs de t-mobileshop

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ben helaas niet anders gewen bij Apple :)
Het valt me op zich nog wel mee, zeker als je sommige verhalen op internet leest. Het hangt natuurlijk helemaal er vanaf hoe je hem gebruikt. Maar zeker na een paar laadcycles gaat de batterij stukken langer mee dan in het begin.
Hartstikke tevreden :). Er is verder weinig over te zeggen. Het materiaal is wel anders dan van oude witte iPods. Ik heb hier namelijk nog geen krasje kunnen ontdekken en het voelt ook gladder aan en is wat glossier/glimmender. Daarbij past het wit gewoon heel goed bij de ronde lijnen.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3044/2659810429_74912f3360.jpg?v=0
Random flickr pic, dus niet van mij...

Het enige "probleem" is alleen, dat ik de witte onderkant het mooist vind. Dus ik leg hem nu standaard met het scherm (gericht) op de tafel. Iedere keer als iemand belt, als ik een SMSje of email ontvang, moet ik de iPhone omdraaien om te zien wie of wat het is :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ben helaas niet anders gewen bij Apple :)
Grappig, M'n iPod, en MacBook PRO hebben toch hele goede baterij duur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ben nu met de Iphone in Japan geweest pff wat een drama in het begin. De iphone switcht helemaal niet vanzelf van netwerk! Dus kreeg daar geen service na pas veel gepiel schakelde hij over.

Bij terugkomst in Nederland duurde het ook 20 min voordat de Iphone weer het T-mobile netwerk op kon echt beetje jammer gewoon.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:29
Executor16 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:25:
Ik heb een keer bij mijn oude PDA zo'n oplader gekregen voor in de auto. Dus van zo'n aansteker stekker (12v) naar USB gat. Kan ik daar gewoon mijn iPhone usb kabel in douwen en opladen? Ik neem aan van wel toch? Tis gewoon USB.. :)

Zoiets dus:
[afbeelding]
Je kunt het proberen, qua voltage werkt het wel. Ik had echter een gewone stekker naar usb converter, die werkte met al mijn usb apparatuur behalve de ipod touch, daar moest ik perse weer een apple (clone) lader voor halen... Je hebt kans dat het gewoon niet werkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Heeft iemand Imap of Pop3 al werkend gekregen op de Iphone? Als ik het instel zegt die dat het beveiligings certificaat niet klopt ofzo

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Ik heb een vraagje, de eerste generatie IPHONE had een screen van
krasbestendig glas, zodat het praktisch onmogelijk is er een krasje
op te krijgen (zie de diverse filmpjes op internet).
Is dit bij de IPHONE 3G hetzelfde ? Of hebben ze hier een
goedkopere versie gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
cool0 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:07:
Heeft iemand Imap of Pop3 al werkend gekregen op de Iphone? Als ik het instel zegt die dat het beveiligings certificaat niet klopt ofzo
Er zijn meer dan genoeg mensen, waarbij het instellen van een email account gewoon werkt. Dus je mag voor jouw (individuele) probleem een nieuw topic openen. Zie ook Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.

Geef dan wel wat meer informatie, want ik denk niet dat dit genoeg informatie is om een oplossing te krijgen. Hier kun je vinden wat we verwachten van een topicstart in Apple Talk: Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007).
Anoniem: 114042 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:17:
Het forum heeft automatische regelafbreking, dus je hoeft niet na elke regel op enter te drukken. Dat leest ook een stuk prettiger :)

De iPhone 3G heeft precies hetzelfde, vrijwel onmogelijk te krassen glas als de originele iPhone en iPod touch. Zie ook bijv. dit filmpje van een stresstest met de iPhone 3G.

[ Voor 0% gewijzigd door Hoedje op 19-07-2008 13:50 . Reden: Linkje gefixed ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoedje schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:35:
Zie ook bijv. dit filmpje van een stresstest met de iPhone 3G.
Je link werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

To_Tall schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:48:
[...]

Grappig, M'n iPod, en MacBook PRO hebben toch hele goede baterij duur!!
Ik heb nog nooit de door Apple opgegeven uren gehaald bij mijn iPod mini, iPod nano 1, iPod nano 2, iPod Touch, MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:17

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Ik heb nog nooit de door Apple opgegeven uren gehaald bij mijn iPod mini, iPod nano 1, iPod nano 2, iPod Touch, MacBook.
Niemand denk ik. Maar ik heb zo'n vermoeden dat mensen die klagen over accu duur van de iphone het vergelijken met een standaard nokia of sony telefoon. vergeleken met andere smartphones zoals die van HTC schijnen ze het goed te doen. En zoals al vaker vermeld: de accu bereikt pas z'n beste capaciteit na een paar keer opgeladen te zijn.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik houd dit topic behoorlijk goed in de gaten dus sorry als dit al voorbij is gekomen maar ik heb iets handigs ontdekt O-)
Bij het overzicht van je mailtjes kun je berichten snel verwijderen door ze naar links te slepen (ipv wijzigen->selecteren->verwijderen). Hetzelfde geldt voor 'SMS-conversaties'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Bij welk merk haal je die tijden wel...? Opzich een irritante ontwikkeling. want als je het nu als fabrikant eerlijk opgeeft gaat iedereen nog steeds uit van 70-80% van de opgegeven tijd... en dus prijs je jezelf uit de markt als je niet overdrijft.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Punksmurf schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:32:
[...]

Bij welk merk haal je die tijden wel...? Opzich een irritante ontwikkeling. want als je het nu als fabrikant eerlijk opgeeft gaat iedereen nog steeds uit van 70-80% van de opgegeven tijd... en dus prijs je jezelf uit de markt als je niet overdrijft.
Het valt bij Apple over het algemeen wel mee. Tenminste, bij de Macbooks is de aangeven batterijduur meestal te hoog. Maar bij de iPhones en de iPods klopt het wel aardig. Bijv. iLounge heeft de claims m.b.t. batterijduur bij het afspelen van films en muziek getest en dat komt hoger uit dan de claims van Apple:
The rest of the iPhone 3G’s battery life is roughly the same as its predecessor’s, perhaps a bit better. Apple again promises 7 hours of video playback time and 24 hours of audio playback time when the device is at half brightness and volume, if its Wi-Fi and cellular antennas were turned on. We tested both the video and audio playback under these conditions, and iPhone 3G surpassed both of Apple’s numbers, achieving 7 hours and 11 minutes of video playback or 28 hours and 44 minutes of audio playback. Updated: We also ran the same video and audio tests with the wireless antennas off, and iPhone 3G’s run time was even longer—7 hours and 48 minutes for video, and slightly over 29 hours for audio. Putting aside its deficient call time, the iPhone 3G is at least a little stronger than any iPod save the iPod classic on audio and video run time, despite the fact that its screen is larger and brighter than most models. Those who only rarely use its phone and data features will find it to be a strong multifunction device.
Helaas hebben ze (nog) niet de batterijduur bij ander gebruik getest. Maar dat blijkt ook niet zo makkelijk te zijn, als je de enorme verschillen ziet tussen de verschillende reviews (alhoewel ook de claim van 5 uur gesprekstijd met 3G goed lijkt te kloppen):
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2008/07/16/052910-iphone_batterygraph_short_500.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 10:50

Fab1Man

Live life to the fullest

Rijk Lemming schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:09:
Ik houd dit topic behoorlijk goed in de gaten dus sorry als dit al voorbij is gekomen maar ik heb iets handigs ontdekt O-)
Bij het overzicht van je mailtjes kun je berichten snel verwijderen door ze naar links te slepen (ipv wijzigen->selecteren->verwijderen). Hetzelfde geldt voor 'SMS-conversaties'.
Dat heb je ook met "Video's" bij de iPod functie, dat is eerder wat velen niet zullen weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

To_Tall schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:43:
[...]

Hmm ik zie nu 2x een dode pixel.. Maandag maar ff langs de t-mobileshop
Zoek eens in eerdere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Gistermiddag mijn witte iPhone gehaald. In vergelijking met m'n eerste generatie is deze wat handvriendelijker, ook vind ik het plastic beter aanvoelen: het is stroever, de eerste generatie is nogal glad wat dat betreft. Ook vind ik de vorm van de 3G fijner in de hand liggen: er is meer contactoppervlak.

Jammergenoeg heb ik ook een minpuntje gevonden waardoor ik mijn 3G nu een weekje kwijt ben: dode pixels :(, nu ja, een dode en een hete. In de T-Mobile shop deden ze niet moeilijk gelukkig.

Wat betreft de 2.0 software: ik mis de software beschikbaar voor de gejailbreakte iPone, de App Stre heeft wel wat te bieden wat dat betreft, maar bijvoorbeeld een terminal met ssh ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 05:40

MaxPoweR

-=StopTech=-

Anoniem: 114042 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:17:
Volgens mij is de Iphone standaard al voorzien van een screen protector, ik kwam er achter toen ik er 1 op wilde doen, maar dit ging niet goed, na een aantal keren er op en er weer af zag ik dat er al een laagje er op zat, de zijkanten laten nu een beetje los :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 09:29:
klopt helemaal, excuus. Het inderdaad 5A347.
Ik heb 5A345, hoe kom ik aan 5A347?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04 14:47
Kom er net achter dat maar uit een van de speakertjes onderop geluid komt :(.
Volgens mij is het toch de bedoeling dat uit beide "gaasjes" geluid komt?
Als ik mijn vinger op de linkse leg is het totale geluid weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
OverSoft schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:46:
Dit is, net als bij de 1st gen iPhone, heel normaal: er zit maar 1 speaker in. Het andere gat is de microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Nee, je andere gaasje is een mic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04 14:47
Mooi, dan is er niets aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 18:27
Volgens mij is de Iphone standaard al voorzien van een screen protector, ik kwam er achter toen ik er 1 op wilde doen, maar dit ging niet goed, na een aantal keren er op en er weer af zag ik dat er al een laagje er op zat, de zijkanten laten nu een beetje los
kleine kans maar k zeg t toch ff: heb je niet toevallig het beschermlaagje van je screenprotector erafgehaald, en de daadwerkelijke screenprotector dus laten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

Nee, 1 is een speaker de andere de mic waar je door praat als je aan het bellen bent.

--edit--
was al te laat :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151391 op 19-07-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:18
MaxPoweR schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Ik heb 5A345, hoe kom ik aan 5A347?
Je iPhone herstellen. Dan haalt ie 5A347 binnen. Heb het gisteravond ook gedaan en de ontvangst is wel iets beter ja.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Ik heb iets vaags met 3G... Er staat een blauw vierkantje met 3G in het scherm en twee streepjes bereik. Toch krijg ik van safari de melding: kan pagina niet openen want server reageert niet.
Als ik vervolgens 3G uitschakel, krijg ik een blauw vierkantje met wit rondje (gprs toch?) en vier streepjes bereik en werkt internet weer wel.
Soms als ik 3G dan weer terug inschakel, werkt het gewoon weer 8)7 Alsof ik me door 3G even uit en weer aan te zetten opnieuw aanmeld op het netwerk ofzo waardoor het weer werkt :?

Maar het vreemdste is toch dat ie niet gewoon overschakelt op gprs als het via 3G blijkbaar niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
Gisteren is mijn HD in mijn MacBook overleden. Ik heb geen back-up gemaakt :/ (ja ik weet het)...

Nu staat mijn gehele iTunes bibliotheek op mijn iPhone (thank God). Iemand enige ervaring hoe dit weer op de MacBook te krijgen? Ik heb wat programma's gevonden maar die kosten allemaal geld, en iets betalen voor wat misschien helemaal niet werkt zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
The_Cure schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:08:
Gisteren is mijn HD in mijn MacBook overleden. Ik heb geen back-up gemaakt :/ (ja ik weet het)...

Nu staat mijn gehele iTunes bibliotheek op mijn iPhone (thank God). Iemand enige ervaring hoe dit weer op de MacBook te krijgen? Ik heb wat programma's gevonden maar die kosten allemaal geld, en iets betalen voor wat misschien helemaal niet werkt zie ik niet zo zitten.
Senuti is waarschijnlijk de beste optie. Het terugzetten van muziek werkt op dezelfde manier als bij de iPod touch. Hier moet je iets kunnen vinden: Hoedje in "[iPod Touch] Muziek terugzetten op de co...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-04 19:46
Ik meld dit even omdat ik zie dat meer mensen van plan zijn te hertellen om 5A347 te krijgen:

Na het herstellen krijg je een vraag of je "updated carriersettings" wilt installeren, als je dit doet past daarna het tmobile logo links boven in beeld niet meer waardoor het (T-Mobile NL een paar keer scrollt en daarna als T-Mo... wordt weeregegeven. Als je dit niet doet past het wel ("T-Mobile" zonder nl dus).

Ik weet niet of het verder nog meer effecten heeft.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
martijnve schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:59:
Ik meld dit even omdat ik zie dat meer mensen van plan zijn te hertellen om 5A347 te krijgen:

Na het herstellen krijg je een vraag of je "updated carriersettings" wilt installeren, als je dit doet past daarna het tmobile logo links boven in beeld niet meer waardoor het (T-Mobile NL een paar keer scrollt en daarna als T-Mo... wordt weeregegeven. Als je dit niet doet past het wel ("T-Mobile" zonder nl dus).

Hoe zit het met de ontvangst? Mensen hebben aangegeven dat bereik beter is geworden na een herstel. Zou het kunnen liggen aan het wel of niet hebben van "updated carriersettings"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
Dutchmega schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:04:
[...]

Hoe zit het met de ontvangst? Mensen hebben aangegeven dat bereik beter is geworden na een herstel. Zou het kunnen liggen aan het wel of niet hebben van "updated carriersettings"?
Ik denk het niet, aangezien ik de eerste keer dat ik mijn iPhone nieuw uit de doos koppelde dezelfde vraag kreeg. Toen ook op 'ja' gedrukt bij die vraag. Misschien zijn dat alleen de bekende operator-functies in het menu bijvoorbeeld?

Edit: Mijn ontvangst is echt een stuk beter geworden na de update.

[ Voor 6% gewijzigd door Sspruijt op 19-07-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
martijnve schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:59:

Nah, ook voor de Update had ik T-Mo... staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Eindelijk heb ik ook mijn Black 16GB iPhone binnen. Heb hem vorige week vrijdag besteld at AT&T (We hebben nog geen Apple store hier in mijn staat). Ik had een anderhalf uur in lijn gewacht en ze waren net 3 mensen voor mij uitverkocht dus eentje besteld. Ik mocht heb gisteren ophalen en alles tot nu toe werkt zoals ik het verwacht. Heb wel vaker met een iPhone gespeeld dus niks nieuws maar is wel leuk om eentje zelf te hebben.

En toch ontopic te blijven: Ik wil dat Notes sync met mijn Mac!!! En een to-do list dat synced met iCal. Voor de rest ben ik zeer tevreden.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 55194 op 19-07-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267659

Als ik een pop3 account instel van mijn provider "onsbrabantnet.nl"
Kan ik wel mail ontvangen maar niet verzenden.
Weet er iemand wat er in de instellingen verkeerd staat.

Ik kan mijn instellingen van Entourage van mijn account ook niet via iTunes syncen ?!?!?!?

RaRa , volgens Apple zou je Entourage moeten kunnen syncen via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229571

Sspruijt schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:11:
[...]

Ik denk het niet, aangezien ik de eerste keer dat ik mijn iPhone nieuw uit de doos koppelde dezelfde vraag kreeg. Toen ook op 'ja' gedrukt bij die vraag. Misschien zijn dat alleen de bekende operator-functies in het menu bijvoorbeeld?

Edit: Mijn ontvangst is echt een stuk beter geworden na de update.
Mijn ontvangst is eerder slechter geworden na de update/herstel.
Baal ik best van 8)7

Is er ook weer een manier om terug gaan na de default 2.0 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR

MaxPoweR

-=StopTech=-

lackaday schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:52:
[...]

kleine kans maar k zeg t toch ff: heb je niet toevallig het beschermlaagje van je screenprotector erafgehaald, en de daadwerkelijke screenprotector dus laten zitten?
Hmmmm....daar zeg je wat, dat zou best dan wel kunnen, voor mij was het ook de eerste keer dat ik zoiets doe en een echt gebruiksaanwijzing zat er niet bij, kreeg het erbij bij een beschermhoesje. Thankx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256897

Weet iemand wat het kleine e-tje betekent dat hier te zien is op mijn iphone 3G?

Afbeeldingslocatie: http://www.karrashin.be/IMG_0001.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
Anoniem: 256897 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:46:
Weet iemand wat het kleine e-tje betekent dat hier te zien is op mijn iphone 3G?

[afbeelding]
De E staat voor EDGE.
Bron: iPhone handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-04 13:00
Rijk Lemming schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:56:
Ik heb iets vaags met 3G... Er staat een blauw vierkantje met 3G in het scherm en twee streepjes bereik. Toch krijg ik van safari de melding: kan pagina niet openen want server reageert niet.
Als ik vervolgens 3G uitschakel, krijg ik een blauw vierkantje met wit rondje (gprs toch?) en vier streepjes bereik en werkt internet weer wel.
Soms als ik 3G dan weer terug inschakel, werkt het gewoon weer 8)7 Alsof ik me door 3G even uit en weer aan te zetten opnieuw aanmeld op het netwerk ofzo waardoor het weer werkt :?

Maar het vreemdste is toch dat ie niet gewoon overschakelt op gprs als het via 3G blijkbaar niet werkt...
Ik heb precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Anoniem: 267659 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:29:
Als ik een pop3 account instel van mijn provider "onsbrabantnet.nl"
Kan ik wel mail ontvangen maar niet verzenden.
Weet er iemand wat er in de instellingen verkeerd staat.

Ik kan mijn instellingen van Entourage van mijn account ook niet via iTunes syncen ?!?!?!?

RaRa , volgens Apple zou je Entourage moeten kunnen syncen via iTunes.
ik denk omdat je nu via tmobile (hotspot) internet, je niet de uitgaande mail server van onsbrabant.net kunt gebruiken. zelfde heb ik met tiscali/telfort, wel ontvangen, niet sturen, tenzij ik via tiscali/telfort surf (wifi). via umts gaat het dus niet.
Ik denk dus niet dat het aan je instellingen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 21:06

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het is me nog geen enkele keer gelukt een hotspot te gebruiken. Ik probeer constant in te loggen bij de KPN hotspot op Utrecht CS. Ik kies hier voor T-Mobile en vul mijn gegevens in maar niets lukt. Kan je als iPhone bezitter alleen maar de T-Mobile hotspots gebruiken en niet de KPN hotspots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Lt. Marx schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:49:
Het is me nog geen enkele keer gelukt een hotspot te gebruiken. Ik probeer constant in te loggen bij de KPN hotspot op Utrecht CS. Ik kies hier voor T-Mobile en vul mijn gegevens in maar niets lukt. Kan je als iPhone bezitter alleen maar de T-Mobile hotspots gebruiken en niet de KPN hotspots?
Volgens KPN zou 't moeten werken: http://portal.hotspotsvankpn.com/nl/1603-Wat_kost_het?.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Laatst online: 00:48
Heb verleden vrijdag mijn iPhone opgehaald ( Ben belg - dus unlocked )

Ben er zeeer tevreden van.Het is fantastisch om een telefoon te hebben dat reageert!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 21:57
En ja hoor, ik heb ook een dooie pixel ;(

Hoe kan ik dit het beste oplossen, Apple bellen, T-Mobile bellen, of Bel Company bellen?

Apple: Telefoon is hun fabrikaat
T-Mobile: Leverancier van die dingen in NL
Bel Company: Retailer waar ik em gekocht heb

Iene-Miene-Mutte... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sspruijt
Red Nalie schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 22:02:

Hoe kan ik dit het beste oplossen, Apple bellen, T-Mobile bellen, of Bel Company bellen?

Ik zou T-Mobile nemen. Bij T-Mobile producten moet alle garantie via hunzelf lopen. Prepaid toestellen bijvoorbeeld ook. Dus of even een T-Mobileshop binnenwandelen of een belletje naar de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52

Belcompany! die hebben tevredenheid garantie! en die dooie pixel maakt jouw niet blij.
dus mogen zij het oplossen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Je hebt hem bij Bel Company gekocht, dus daar moet je zijn. Welcome to the club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-04 19:46
[...]

Die updated carrier settings kreeg ik de 1e keer toen ik hem aansloot (om te activeren) ook meteen, toen gedaan, nu niet.

Ontvangst na restore naar A347 lijkt hetzelfde te zijn.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873

Het ziet er naar uit dat de jailbreak voor firmware 2.0 (wellicht) morgen al komt.
check dit:

http://blog.iphone-dev.org/post/42848890/sundays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Zky_ schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:03:
Ik liep binnen bij de Belcompany en voreg of ze er nog een paar hadden liggen. En dat hadden een paar 8GB en een paar zwarte en witte 16GB. Alleen hadden hun wel een reserveringslijst die ze eerst moesten langsbellen. Er bleef 1 witte 16GB over en dat was precies wat ik wou hebben.

De Phonehouse bij ons heeft geeneens een reserveringslijst, dus daar zeiden ze; morgen rond 14 uur krijgen we ze binnen dus kom dan even kijken wat we hebben liggen.
Ja maar ik bedoel in welke stad precies :P Dan kom ik daar ook even langs of bel ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
Ik heb bij A-mac in utrecht een siliconenhoesje gekocht, en naast het gat voor de speaker (om te bellen, niet de handsfreespeaker) zit nog een gat. Nu vraag ik mij toch wel af waar het gat voor is... er zit toch echt geen stiekeme irda op ofzo :)

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/11912kn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Lichtsensor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
ahum :X

zei ik iets?

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225947

Deze lichtsensor is goed te zien, als je hem recht onder een bureaulamp houdt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885

Zo'n hoes verpest het design van de iPhone vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 250885 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:57:
Ik heb het zelfde hoesje, Ik wacht op mijn ZAGG invisibleshield, Als die er omheen zit, dan koop ik een inlay hoesje. Veel beter ;)

anyway nood breek wet ;) en het is idd een ongeloofelijk lelijk hoesje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
wat mij nog onduidelijk is, is de werking van gps. kan ik nou na aanschaf van een iphone mijn tom tom weg doen, of is het meer alleen een weergave van je huidige positie en eventueel via google maps oid de route? Dus niet echt met richting aanwijzingen?

en zo niet, waarom dan niet, lijkt me niet zo moeilijk te maken dan..

en nog een n00b vraag, maar wat the fuck is een jailbreak?:P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

FireFoz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:07:
wat mij nog onduidelijk is, is de werking van gps. kan ik nou na aanschaf van een iphone mijn tom tom weg doen, of is het meer alleen een weergave van je huidige positie en eventueel via google maps oid de route? Dus niet echt met richting aanwijzingen?
Richting-aanwijzingen? :S Niet op de iPhone...
Lees deze recensie maar eens op Autoblog.com:
URL: http://www.autoblog.com/2...iphone-3gs-gps-capabilit/

Jailbreak
Apple legt je restricties op. Een soort "gevangenis": je hebt beperkte bewegingsvrijheid; mogelijkheden; vrijheden. Dus je probeert uit te breken, jezelf los te maken van die beperkingen. Dus "kraak" je de iPhone / iPod Touch om ZELF te bepalen wat je waar vandaan haalt.

[ Voor 24% gewijzigd door hbokh op 20-07-2008 00:43 . Reden: Aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151391

FireFoz schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:07:
en nog een n00b vraag, maar wat the fuck is een jailbreak?:P
Een jailbreak zorgt ervoor dat je iPhone in principe simlock vrij is, je kunt er dan dus een Vodafone sim kaart in doen ofzo. Verder kun je dan ook applicaties installeren die niet via de app store worden aangeboden. Zo is er bijvoorbeeld een programma waardoor je wel video op kunt nemen met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Ten eerste: fijn weekend allemaal...

Niet om te zeuren hoor, maar ik zie hier de laatste dagen vaak vragen voorbij komen waarvan de antwoorden gewoon in de gebruikershandleiding staan. Wordt-ie wel gelezen?! :?

Zoals dat er 1 speakertje onderin zit: pag. 18 (H2) - Basiskenmerken (nog wel mét plaatje).
Maar ook zoals de letter 'E' (Edge) bovenin het scherm van het toestel: pag. 20 (H2) - Basiskenmerken.

De 'iPhone 3G Gebruikershandleiding' is te downloaden via de site van Apple.

[ Voor 31% gewijzigd door svdm op 20-07-2008 01:28 . Reden: Directe link toegevoegd naar handleiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
To_Tall schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:01:
[...]

Ik heb het zelfde hoesje, Ik wacht op mijn ZAGG invisibleshield, Als die er omheen zit, dan koop ik een inlay hoesje. Veel beter ;)

anyway nood breek wet ;) en het is idd een ongeloofelijk lelijk hoesje!!
Aan te raden: Incipio alphaPOUCH via iPhonecentre.nl. Dit is een sleeve.

Samen met de InvisibleSHIELD van ZAGG een goede combi...

Overigens heb ik de achterkant van deze 'shield' vandaag weer verwijderd (je krijgt 'm er met moeite op en het blijft aan de zijkanten niet goed zitten (had er het geduld niet meer voor)). De voorkant (screen) is/zit helemaal prima by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20-04 21:11
Het valt me op dat tijdens het syncen de applications die ik op de iPhone heb gekocht niet naar iTunes worden gekopieerd. Na een firmware upgrade/restore zijn die dus ook weer weg. Iemand een idee hoe ik die kan forceren om naar iTunes te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Xandrios schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:20:
Het valt me op dat tijdens het syncen de applications die ik op de iPhone heb gekocht niet naar iTunes worden gekopieerd. Na een firmware upgrade/restore zijn die dus ook weer weg. Iemand een idee hoe ik die kan forceren om naar iTunes te syncen?
Gaat volgens mij niet.

je moet deze zelf no een keer downloaden in de app store. Is wel een een beetje een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
Anoniem: 250885 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 23:57:
mja, klopt op zich wel, echt mooi is anders. Maar op deze manier heb ik de volledige functionaliteit van t ding nog en is ie misschien net iets minder herkenbaar als iPhone (als in minder diefstalrisico). Maar bovenal kan de telefoon waar ik de komende 2,5 jaar aan vastzit nu tegen een stootje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal berichten zijn verplaatst naar [iPhone & iPod touch] Jailbreaken. Alles m.b.t. het jailbreaken mag daar besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Xandrios schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:20:
Bij mij ging het eerst ook niet goed, maar volgens mij na het installeren/herstellen naar de 5A347 firmware heb ik het probleem niet nog een keer gehad. Toen werkte het wel in een keer goed :)

Allereerst, je kunt alle applicaties ten alle tijden opnieuw gratis downloaden (zolang je natuurlijk dezelfde account gebruikt). Dus je hoeft er niet over in te zitten, dat je ze helemaal kwijtraakt.

Ik weet niet of je een PC of Mac gebruikt, maar bij de eerste zit de optie om aankopen over te zetten onder "bestand" en bij de tweede onder "archief". Ik heb het zelf gedaan door in de linkerkolom in iTunes met een rechtermuisklik op de iPhone voor een zelfde soort optie te kiezen, maar ik weet niet zeker of die dezelfde naam heeft :).

Dit is ook nog een manier:
As has been mentioned before try this first - connect your iPhone:
1) Right click the iPhone icon in the Device list on the left-hand side of your iTunes window
2) Click on the Reset Warnings entry
3) Click on your iPhone icon in the devices list and look at the main window, then select the Applications tab
4) Make sure you tick the Sync Applications box and select All Applications
5) Press Apply in the lower right hand corner of iTunes
6) Press the Sync button in the same position

You should get a warning that there are apps on your iPhone that should be backed up into iTunes. Select OK and your iPhone apps should be backed up with the rest of the Sync.

Make sure not to check don't show warning again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn agenda gesynced met mijn iPhone.

Nu heeft hij alleen de items gesynchroniseerd vanaf datum aanschaf. Maar niet uit het verleden. Ik weet dat ik dat ergens kan instellen, maar waar en hoe synchroniseer ik die agenda dan opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit gewoon op GPRS en op 3G , maar kan alleen ontvangen.
Fly-guy schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:23:
[...]

ik denk omdat je nu via tmobile (hotspot) internet, je niet de uitgaande mail server van onsbrabant.net kunt gebruiken. zelfde heb ik met tiscali/telfort, wel ontvangen, niet sturen, tenzij ik via tiscali/telfort surf (wifi). via umts gaat het dus niet.
Ik denk dus niet dat het aan je instellingen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 12:51
Anoniem: 97369 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:33:
Ik heb mijn agenda gesynced met mijn iPhone.

Nu heeft hij alleen de items gesynchroniseerd vanaf datum aanschaf. Maar niet uit het verleden. Ik weet dat ik dat ergens kan instellen, maar waar en hoe synchroniseer ik die agenda dan opnieuw?
Wat dacht je van iTunes?

Connect je iPhone aan je systeem, wacht tot ie zichtbaar is in iTunes. Klik op je toestel in iTunes. Verander je agenda setting (standaard op 30 dagen in het verleden). Ga terug naar de eerste tab. Rechtsonder in het venster, een hele mooie grote knop met "Synchroniseer" er op.

Wat betreft die mail problemen met versturen. Dat ligt gewoon aan je provider. Veel providers staan outbound SMTP verkeer enkel toe vanaf het eigen netwerk. Nu zit je ecter via ee WIFI of G3 netwerk te connecten en dan wordt je niet toegelaten. Vast ook geen gebruikers gegevens ingevuld voor de uitgaande SMTP server? Denk jij dat een provider zomaar een relay SMTP open zet? Lekker handig voor spammers.

http://klantenservice.int...t-internetverbinding.aspx
(Onbrabant kon ik niks van op de site vinden, enge site trouwens... Al die nare foto's van "gebruikers".)

Neem een echte provider, zoals XS4ALL en je kan prima van overal ter wereld via een SSL verbinding inloggen op de SMTP server.

Enige zelfredzaamheid kan geen kwaad. ;) :+

offtopic:
Het bedrijfs profiel... check die foto...
http://www.onsbrabant.net...4&paginaid=0&mod=menuitem
Krijg er een een gedachte bij "uitzichtloos"... *proest*
* The - DDD flikkerde bijna van zijn stoel...

[ Voor 49% gewijzigd door The - DDD op 20-07-2008 12:03 . Reden: Billenkoek van Hoedje... :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The - DDD schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Wat dacht je van iTunes?

Connect je iPhone aan je systeem, wacht tot ie zichtbaar is in iTunes. Klik op je toestel in iTunes. Verander je agenda setting (standaard op 30 dagen in het verleden). Ga terug naar de eerste tab. Rechtsonder in het venster, een hele mooie grote knop met "Synchroniseer" er op.
Leuk bedacht, maar dat werkt niet als hij staat op automatisch synchroniseren met MobileMe. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

To_Tall schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:35:
[...]

Gaat volgens mij niet.

je moet deze zelf no een keer downloaden in de app store. Is wel een een beetje een gemis.
Je kan toch in iTunes zelf kiezen onder "file" -> "transfer purchases to my iPhone"?
Volgens mij kopieert die alles van je iPhone wat je gekocht hebt zo naar je iPhone en kan je ze dus ook weer op je iPhone zetten als je restore doet?
Of heb ik et verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-04 09:35
svdm schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:19:
[...]

Aan te raden: Incipio alphaPOUCH via iPhonecentre.nl. Dit is een sleeve.

Samen met de InvisibleSHIELD van ZAGG een goede combi...

Overigens heb ik de achterkant van deze 'shield' vandaag weer verwijderd (je krijgt 'm er met moeite op en het blijft aan de zijkanten niet goed zitten (had er het geduld niet meer voor)). De voorkant (screen) is/zit helemaal prima by the way.
Ik ben heel erg aan het wachten op deze: Marware C.E.O. Glide. Gebruik nu een soortgelijk hoesje (maar dan van stof) van m'n vorige foon, de SE P1i. Daar blijkt 'ie bijna helemaal goed in te passen. For the time being...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The - DDD schreef op zondag 20 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Wat dacht je van iTunes?

Wat betreft die mail problemen met versturen. Dat ligt gewoon aan je provider. Veel providers staan outbound SMTP verkeer enkel toe vanaf het eigen netwerk. Nu zit je ecter via ee WIFI of G3 netwerk te connecten en dan wordt je niet toegelaten. Vast ook geen gebruikers gegevens ingevuld voor de uitgaande SMTP server? Denk jij dat een provider zomaar een relay SMTP open zet? Lekker handig voor spammers.

http://klantenservice.int...t-internetverbinding.aspx
(Onbrabant kon ik niks van op de site vinden, enge site trouwens... Al die nare foto's van "gebruikers".)

Neem een echte provider, zoals XS4ALL en je kan prima van overal ter wereld via een SSL verbinding inloggen op de SMTP server.

Enige zelfredzaamheid kan geen kwaad. ;) :+

offtopic:
Het bedrijfs profiel... check die foto...
http://www.onsbrabant.net...4&paginaid=0&mod=menuitem
Krijg er een een gedachte bij "uitzichtloos"... *proest*
* The - DDD flikkerde bijna van zijn stoel...
Volgens mij ligt het niet aan mijn provider !!
Hiervoor had ik een HTC Touch en een Nokia N82 en vanuit die toestellen werkten mijn email van OnsBrabantNet wel gewoon via POP3.
Het ligt dus aan de instellingen van de Iphone.
Maar wat ???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Het bereik is echt wel heel erg matig op de Iphone. Mijn vriendin heeft een samsung telefoon met T-mobile ik een Iphone zij heeft volle bak ik slechts 2 streepjes.

Tevens zit er bij mij nog niet meer goed. Als mijn telefoon uitstaat krijgen mensen te horen dat mijn nummer niet bestaat! ipv dat ze mijn voicemail krijgen ik heb zojuist een brief gestuurd naar T-mobile waarin ik hun sommeer alles op orde te krijgen of het contract te ontbinden (is een zakelijk abo dus andere procedure).

Vind het echt erg jammer maar de Iphone is inderdaad mooi maar heeft heel veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
[...]

Ik heb ook op herstel gedrukt en heb nu dus de nieuwste firmware. Heb het idee dat 3G nu stabieler werkt. Contacten worden ook sneller geladen. Kreeg trouwens geen vraag over careersettings. Mijn operator logo is juist veranderd van T-Mobile NL naar gewoon T-Mobile.
Merk nu ik dit typ (vanaf mijn iPhone) wel een zware vertraging tijdens het typen... Ik weet niet of dat iets met de update te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat punten, waaraan ik me erger aan de iPhone 3G:

* Geen afleverrapport van een verstuurd SMS-bericht
* Geen ondersteuning voor MMS-berichten
* Geen video-opname of flits voor de camera

* Af en toe traag met het typen van een bericht en/of tekst
* Vastlopers tijdens het ophalen van de contactenlijst
* Geen goede ontvangst, waar ik voorheen wel goede ontvangst had; zwakke antenne
* Batterij zeker binnen één dag normaal gebruik leeg

Ik denk dat het wachten is op een firmware-update. Voor de rest erg blij met het apparaatje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256897

svdm schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:54:
...
Zoals dat er 1 speakertje onderin zit: pag. 18 (H2) - Basiskenmerken (nog wel mét plaatje).
Maar ook zoals de letter 'E' (Edge) bovenin het scherm van het toestel: pag. 20 (H2) - Basiskenmerken.

De 'iPhone 3G Gebruikershandleiding' is te downloaden via de site van Apple.
Bedankt! Die zocht ik _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 256897 op 20-07-2008 14:26 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.