[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 104.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nielsvr schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:03:
[...]

Dat is de algemeen bekende methode, DFU methode...
Nou ALGEMEEN bekend is-ie kennelijk niet, want verder dan de (korte) reset via de combinatie 'home- en sluimerknop' komt men meestal niet. De uitgebreide versie (langer ingedrukt houden) vond ik maar in één enkel topic terug.

DFU-methode

"...de 'recovery mode' is de meest populaire methode om een iPhone door middel van iTunes
te kunnen restoren. Echter bestaat er ook een 'DFU'-mode die krachtiger is dan de normale recovery mode. Het verschil tussen beiden is dat bij 'uitgebreide' DFU geen gebruik wordt gemaakt van de reeds in de iPhone aanwezige pre-loader, maar van de pre-loader welke zich in het 'restore package' bevindt..."

Toch gék dat de medewerkers van de TMS dit niet wisten?! Had mij in ieder geval een hoop zorgen en tijd bespaard, want zelfs na een half uur in de shop kwamen we niet verder dan het Apple-logo en moest het toestel uiteindelijk ter reparatie ingenomen worden (gelukkig was ik 'm maar 5 dagen kwijt)...

[ Voor 36% gewijzigd door svdm op 30-07-2008 13:45 . Reden: Toevoeging DFU-methode ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

batumulia schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:32:
Zijn er al mensen die last hebben van scheurtjes in de behuizing? Ik heb een klein scheurtje vlakbij de "silencer"-knop. Ik ga morgen even terug naar T-Mobile.
Zoals eerder hier gemeld komt het vaker voor:

http://www.engadget.com/2008/07/30/are-iphone-3gs-cracking/

Scheurende MacBooks, Krassende iPods, Hete MacBooks, verkleurende MacBooks, en nog veel meer. Als je een first buyer bent bij Apple weet je toch dat je een beta-tester bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 20:19

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Schreef ik een kleine week geleden dat ik verbaasd was over de goede levensduur van de batterij (een hele dag, en nog vrijwel vol) nu is het tegenovergestelde het geval. 8)7
Gisternacht de hele nacht aan de oplader gehangen, 's morgens om 7u15 100% vol.
WiFi en 3G staan aan, location services uit, schem op ca 10% brightness.
2 SMS'jes verstuurd, elk half uur mail gechecked, 20 minuten VPN met Exchange push, en om 12 uur zat ie op 50%....aan de autolader gehangen, en bij terugkeer op kantoor aan de gewone lader.
Om 16u was ie weer vol ; naar huis, en 2 telefoontjes gepleegd, en een kwartiertje dat labyrint spel gespeeld.
Om 19u ; 70% vol.
Om 20u ; 50% vol
Om 21u ; 30% vol
Om 22u ; waarschuwing minder dan 20% vol....
:?
Zou mijn batterij/accu al kaduuk zijn, of is dit een geval van crappy battery-indicator?
Ik heb overigens nog geen restore gedaan naar die 47 versie ; ik draai nog de originele 45 versie.
Zou dat nog een verschil kunnen maken ?
We gaan over anderhalve week op vakantie (in eigen land) dus ik ben huiverig om 'm nu in te leveren ter reparatie....juist voor de vakantie vond ik de GPS/Google Maps erg handig bij 't wandelen (ik ben al een keer verdwaald op de Veluwezoom.....) dus ik wil 'm dan absoluut mee hebben. :'(

[ Voor 3% gewijzigd door MarcelG op 30-07-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Heb zelf ook gisteren een restore gedaan naar de 47 versie, maar merk eigenlijk vrij weinig ivm met de originele 45 versie...

Iemand toevallig een "changelog"? (sommige mensen hebben ineens de bekende geeltint niet meer, had er zelf geen last van...)

Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/journals/apple.media/iphone-screen-colors-1.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Tha BasZ op 30-07-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Er is hier al het een en ander gezegd over screen protectors maar dat lijkt zich met name te richten op de InvisiShield.
Nu heb ik hiervoor altijd screen protectors van Brando gehad. Heeft iemand hier ervaring daarmee?

Ik wil nl wel graag een protector die de hele voorkant bedekt maar ik heb het idee dat die InvisiShield met iets van plak werkt wat me weer nix lijkt.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:24
Ik lees nog steeds erg wisselende verhalen over het bereik. Zijn er misschien personen die het bereik van hunzelf willen spiegelen aan de dekkingskaart van T-Mobile?
Ben erg benieuwd wat daaruit komt. Wil thuis namelijk wel bereikbaar zijn zonder de telefoon de hele dag naast het raam te houden. Dekkingskaart geeft aan dat ik goed 3G bereik binnen zou moeten hebben, maar zelfs m'n MDA Vario 2 denkt daar regelmatig anders over. :|
Mocht iemand in de buurt wonen, Barneveld ofzo, en 15 minuten van zijn/haar tijd cadeau willen doen, dan ben je van harte welkom om in ruil voor een kop echte koffie het bereik bij mij thuis te testen. Ken zelf helaas niemand met een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:19
svdm schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:12:
[...]

Nou ALGEMEEN bekend is-ie kennelijk niet, want verder dan de (korte) reset via de combinatie 'home- en sluimerknop' komt men meestal niet. De uitgebreide versie (langer ingedrukt houden) vond ik maar in één enkel topic terug.

DFU-methode

"...de Recovery Mode is de meest poplulaire methode om een iPhone door middel van iTunes
te kunnen restoren. Echter bestaat er ook een 'DFU'-mode die krachtiger is dan de normale recovery-mode. Het verschil tussen beiden is dat bij 'uitgebreide' DFU geen gebruik wordt gemaakt van de reeds in de iPhone aanwezige pre-loader, maar van de pre-loader welke zich in het Restore Package bevindt..."

Toch gék dat de medewerkers van de TMS dit niet wisten?! Had mij in ieder geval een hoop zorgen en tijd bespaard, want zelfs na een half uur in de shop kwamen we niet verder dan het Apple-logo en moest het toestel uiteindelijk ter reparatie ingenomen worden (gelukkig was ik 'm maar 5 dagen kwijt)...
toon volledige bericht
Was de methode maar algemeen bekend, dan had ik mijn toestel vrijdag ook niet hoeven inleveren 8)7
Ik had precies hetzelfde probleem, toestel wou niet meer opstarten, maar wist niet dat die DFU methode bestond. Bij The Phone House had de medewerker er dus ook nog niet van gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 14:09
Heeft iemand ervaring met die Sena ultra-slim casings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:38
Hebben meer mensen last dat Synchronizeren echt weken in beslag neemt? (Tenminste nou backing up iPhone duurt echt 15 minuten)

Op mijn vorige 1st Gen had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Voor al het tuig dat ervan baalt dat de iPhone 3G niet meer in de auto op te laden is hier een oplossing:

Kensington 4-in-1 Car Charger
Afbeeldingslocatie: http://ak.buy.com/db_assets/large_images/754/202807754.jpg

Let op het feit dat de connector een pass-through functie heeft. Het is dus mogelijk om de iPod connector van je auto hierop aan te sluiten. De connector sluit je dan ook aan op je iPhone 3G en via de USB kabel wordt ie dan mbv je 12V aansluiting opgeladen!

Kosten EUR 35!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Afgelopen donderdag bij Sena in de USA een Ultra Slim Pouch-White besteld. Vanmorgen ontvangen. Incl. verzendkosten USD 40,--. Het hoesje zit nog wat strak om de iPhone, maar het ziet er verder netjes uit. Ik ben wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:07

KroeT

[...]

Die Ultra Slim Pouch is volgens mij ook voor de eerste generatie iPhone op maat gemaakt, wat de strakheid zou kunnen verklaren. Het is toch goed bruikbaar voor de 3G begrijp ik?

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
Deddiekoel schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:41:
Er is hier al het een en ander gezegd over screen protectors maar dat lijkt zich met name te richten op de InvisiShield.
Nu heb ik hiervoor altijd screen protectors van Brando gehad. Heeft iemand hier ervaring daarmee?

Ik wil nl wel graag een protector die de hele voorkant bedekt maar ik heb het idee dat die InvisiShield met iets van plak werkt wat me weer nix lijkt.
Die spray van Invisibleshield plakt niet aan je handen of aan het toestel. Het zorgt er alleen voor dat je de shield zonder kreukels en lucht uit kan strijken. De shield is er ook zonder plakresten weer af te halen (eenmalig af te halen als het plakken eenmaal een dag gedroogd is).

De screen protector is simpel te bevestigen, de achterkant heb ik er weer afgehaald omdat ik niet zonder flinke plooien op de hoeken voor elkaar kreeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144797

In de auto Dension / Gateway 100 systeem.
Ipod muziek + opladen goed
Iphone muziek goed, opladen werkt niet.

Via de Bose box thuis.
Ipod muziek + opladen goed.
Iphone muziek goed, opladen gaat niet.

Hoe werkt die Kensington?

bedankt voor de uitleg alvast

nummer22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

KroeT schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:30:
Die Ultra Slim Pouch is volgens mij ook voor de eerste generatie iPhone op maat gemaakt, wat de strakheid zou kunnen verklaren. Het is toch goed bruikbaar voor de 3G begrijp ik?
Ik vind, dat hij goed bruikbaar is. Overigens op de bon staat, dat de case voor de iPhone 3G is, maar op het doosje waarin hij verpakt zat, staat alleen iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05 10:34
sk1nny666 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:11:
[...]

ja ik heb al gereboot gereset en alles maar hij blijf geen verbinding maaken morgen tmobile maar even bellen. julie hooren het verder van mij
oke het is nu dus zo dat mijn tmobile abbo pas ingaat op 29 september en dat er wat beltegoet op de kaart zat en ik hem dus tijdelijk even kon gebruiken.
ik heb dit nu verder gemeld in het abbo topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
KroeT schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:30:
Ik zie dat ze twee verschillende versies hebben, een voor de oude iphone en een voor de 3g iphone

Het lijkt mij verreweg de fijnste slim pouch door z'n geringe dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb de Ultra Slim Pouch voor mijn 'oude' iPhone en vind het een verschrikkelijk fijn ding. Ik ga even proberen hoe hij om mijn 3G past als deze binnen is, maar anders komt er absoluut een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Anoniem: 68540 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:04:
Voor al het tuig dat ervan baalt dat de iPhone 3G niet meer in de auto op te laden is hier een oplossing:

Kensington 4-in-1 Car Charger
[afbeelding]

Let op het feit dat de connector een pass-through functie heeft. Het is dus mogelijk om de iPod connector van je auto hierop aan te sluiten. De connector sluit je dan ook aan op je iPhone 3G en via de USB kabel wordt ie dan mbv je 12V aansluiting opgeladen!

Kosten EUR 35!
Ik heb een andere oplader gekocht - de enige iPhone autolader die in Weert te koop was bij de T-Mobile shop.
Zelfde principe, maar dan zonder passthrough functie, voor € 19,99, inclusief een iPhone USB oplaadkabel en een gewone mini-usb oplaadkabel.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcelG op 30-07-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
Maeslant schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:37:
Hebben meer mensen last dat Synchronizeren echt weken in beslag neemt? (Tenminste nou backing up iPhone duurt echt 15 minuten)

Hangt samen met de apps die je op je device hebt. Sinds ik beatmaker er op heb staan duurt het bij mij ook debiel lang. (Beatmaer is een iPhone app van dik 100MB met een lading aan samples en andere audio prut die waarschijnlijk in het applicatie profiel geparkeerd wordt (en dus gebackupped wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:46
MarcelG schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:38:
[...]
Ik heb een andere oplader gekocht - de enige iPhone autolader die in Weert te koop was bij de T-Mobile shop.
Zelfde principe, maar dan zonder passthrough functie, voor € 19,99, inclusief een iPhone USB oplaadkabel en een gewone mini-usb oplaadkabel.
dat iAcc ding? Ik heb die ook gekocht, maar die lijkt niet te werken bij mij. Misschien dat mijn 12V aansluiting kapot is?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Mijn ervaring?

Super ding! Agenda handig, internetten op een groot scherm geweldig, toetsenbord doet het lekker.

Sochtends opladen, dan is ie savonds rond een uur of 8 leeg. Ik internet regelmatig, via wifi en 3g.

De verbinding?
nou, Er staat vrijwel altijd 3g, maar ik krijg toch enorm vaak te opmerking "safari kan de pagina niet openen, omdat de server net meer reageert" (of 'http://www.google.com ERROR:[object Object] als ik op google iets probeerde op te zoeken)) (als ik gewoon naar google.nl ga).... Moet het dan een keer of 5 proberen, ff wachten en dan doet die het. Als het eenmaal loopt, dan is het lekker snel. Maar op een of andere manier heeft die vaak geen verbinding (3 streepjes en in het blauw staat er 3g bij). Dit probleem had ik bij de 45 update en de 47.

gps:
Als ik google maps open en dan rechtsonder dat icoontje indruk op mijn locatie te vinden, dan doet die het ook vaak niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 09:42
kap schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Afgelopen donderdag bij Sena in de USA een Ultra Slim Pouch-White besteld. Vanmorgen ontvangen. Incl. verzendkosten USD 40,--. Het hoesje zit nog wat strak om de iPhone, maar het ziet er verder netjes uit. Ik ben wel tevreden.
http://www.senacases.com
kan je omgerekend voor 20 Euro een case kopen. Scheelt 10 Euro met apple shop :) ben en blijf een holander ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Daar zal hij hem ook vandaan hebben volgens mij, ik heb hem ook net besteld daar voor 40 dollar (= ongeveer 25 euro), er komt nog iets van 10$ shipping bij die 29$.

Maar als nog goedkoper dan de applestore, als je daar op kopen drukt komt er boven de 29 euro opeens nog belasting + verzendingskosten bij die hem bijna 40 euro maakt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Bint schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:49:
[...]

dat iAcc ding? Ik heb die ook gekocht, maar die lijkt niet te werken bij mij. Misschien dat mijn 12V aansluiting kapot is?
Die ja ; hij lijkt bij mij wel te werken ; het batterij-plaatje komt in beeld, en gaat van rood langzaam naar groen.
Ik krijg dus geen melding dat ie niet goed oplaadt.
Maar...zoals ik al zei heb ik wel vreemde ervaringen met de batterij die leeg lijkt te lopen binnen een aantal uren zonder dat ik er iets mee doe.
Mmmm...zou dit dan een 1e generatie iPhone lader zijn, en niet voor de 3G versie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Hebben meer mensen er last van dat als je naar contacts gaat (via het icoontje) dat het dan een tijdje duurt voordat je daadwerkelijk door je contacten heen kunt scrollen terwijl het wel direct kan als je via de telefoonfunctie naar je contacts gaat?
Heb voor de rest namelijk amper software erop staan (crash bandicoot, shazam, scratch, buienradar, pangeaVR) en maar iets van 20 contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Anoniem: 267491 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:57:
Hebben meer mensen er last van dat als je naar contacts gaat (via het icoontje) dat het dan een tijdje duurt voordat je daadwerkelijk door je contacten heen kunt scrollen terwijl het wel direct kan als je via de telefoonfunctie naar je contacts gaat?
Heb voor de rest namelijk amper software erop staan (crash bandicoot, shazam, scratch, buienradar, pangeaVR) en maar iets van 20 contactpersonen.
Yep idem dito. Werk jij ook met een Exchange account?
Bij mij duurt het tot 10 seconden... :|

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Robbeke schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:58:
[...]

'Gelukkig' ben ik dus niet de enige. Exchange gebruik ik trouwens niet. Misschien dat anderen hier je daar meer over kunnen vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
:'( net dik uur bij TMS gestaan..

de iPhone ingeleverd. Mocht een backup toestel lenen voor 50€ Borg maar niet gedaan :o.

de wachtijd voor vervangend toestel is ongeveer 10 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Laatst online: 29-12-2018
Anoniem: 267491 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:03:
[...]

'Gelukkig' ben ik dus niet de enige. Exchange gebruik ik trouwens niet. Misschien dat anderen hier je daar meer over kunnen vertellen.
Ik hoop dat jij ook even de feedback page invult zodat er al minstens twee complaints binnengelopen zijn >:)

Ik wacht met spanning op 2.0.1 want deze iPhone 3G is duidelijk een stukje trager dan de 1st Gen iPhone die ik in maart gehad heb voor +/- 2 weken...

[ Voor 17% gewijzigd door Robbeke op 30-07-2008 15:58 ]

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 17:13

srblackbird

ThinkGEEK

Anoniem: 267491 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:57:
Ik test het net; duurt het 5 seconden (375 contacten)
speel in monkeyball, opnieuw gedaan; Aurofra Feint ==> 5 sec.
Maar ik ken het probleem wel; dus waar het precies aan ligt is mij nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Tha BasZ schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:29:
Heb zelf ook gisteren een restore gedaan naar de 47 versie, maar merk eigenlijk vrij weinig ivm met de originele 45 versie...

Iemand toevallig een "changelog"? (sommige mensen hebben ineens de bekende geeltint niet meer, had er zelf geen last van...)

[afbeelding]
De kwaliteit van de schermen bij de iPhones onderling verschilt net zoveel als de afkomst van 100 willekeurige voorbijgangers in Rotterdam. Je hebt gewoon een gelig scherm, live with it :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 20:32

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zijn er hier mensen die niet de standaard apple oordopjes gebruiken? Ik ben eigenlijk op zoek naar in ear oordopjes met mic die ook songs skippen ed ondersteunen. Zo ver de volgende mogelijkheden gezien:

Etymotic Research hf2 (deze lijken mij echt super maar zijn echt heel erg duur)
Etymotic ER-6i iPhone Earphones (ook duur)
V-Moda (net iets te duur eigenlijk en gaat heel erg snel stuk volgens veel reviews)
Sennheiser mm 50 (ik wil liever een gelijk cord en dus niet 1 lange en 1 korte)
Maximo iP-HS2 (deze lijkt wel redelijk te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

Zoek voor de SENA ook even op Google naar een code, scheelt je zo weer wat geld. Heb hier de Sena ook liggen, maarja, iets met T-Mobile die eerst een defecte iPhone vervolgens aanmeldt, en vervolgens een reparatiebedrijf wat geen defect opmerkt (domme dozen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96602

Ik heb er ook last van, als ik de telefoon opnieuw opstart (uit/aan) dan heb ik er even geen last meer van. Ik heb wel nog de eerste (5A345) firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het niet draaien van het scherm? Hier wil het scherm gewoon nooit draaien, ook niet na het uit/aanzetten..

Zelfs in calculator niet :/

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchmega op 30-07-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96602

Maeslant schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:37:

Hangt samen met de apps die je op je device hebt. Sinds ik beatmaker er op heb staan duurt het bij mij ook debiel lang. (Beatmaer is een iPhone app van dik 100MB met een lading aan samples en andere audio prut die waarschijnlijk in het applicatie profiel geparkeerd wordt (en dus gebackupped wordt.)

Sinds firmwareversie 2.0 wordt er bij iedere synchronisatie automatisch een ‘snapshot‘ backup gemaakt van je iPhone. De backup bevat behalve de applicaties zelf ook documenten en bibliotheekgegevens die betrekking hebben op de geïnstalleerde applicaties.

Hier een linkje met een post over hoe je het uit kunt zetten onder OSX : http://www.iphoneclub.nl/...firmware-20-uitschakelen/

In windows kun je een parameter "/DeviceBackupsDisabled 1" meegeven bij het starten van iTunes.exe. Een snelkoppeling zou er dan zo uit kunnen zien:
“C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe” /DeviceBackupsDisabled 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Is het mogelijk om ringtones, mp3 etc via een ander GSM (geen Apple) via BT op je mobiel te zetten? Mij lukt het niet :(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05 10:46

amphora

Websites & Fotografie

ken schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:03:
Is het mogelijk om ringtones, mp3 etc via een ander GSM (geen Apple) via BT op je mobiel te zetten? Mij lukt het niet :(
Bluetooth op de iPhone kan op dit moment alleen voor headsets/carkits gebruikt worden. Dus nee, het kan niet. Misschien iets om ook in de startpost te zetten?

[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 30-07-2008 19:21 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 10-05 09:16

Nitai

Live the life you love.

Helix schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:51:
[...]

Was de methode maar algemeen bekend, dan had ik mijn toestel vrijdag ook niet hoeven inleveren 8)7
Ik had precies hetzelfde probleem, toestel wou niet meer opstarten, maar wist niet dat die DFU methode bestond. Bij The Phone House had de medewerker er dus ook nog niet van gehoord..
En toch is het een bekende methode, al kenden jullie hem niet ;) Voor het unlocken en jailbreaken is de DFU mode een vereiste (al doe je dat zelf, al doet de software dat). Kijk maar eens op Youtube hoeveel filmpjes er wel niet zijn hoe je je iPhone in DFU mode krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 30-07-2008 19:26 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Lt. Marx schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:46:
Zijn er hier mensen die niet de standaard apple oordopjes gebruiken? Ik ben eigenlijk op zoek naar in ear oordopjes met mic die ook songs skippen ed ondersteunen. Zo ver de volgende mogelijkheden gezien:

V-Moda (net iets te duur eigenlijk en gaat heel erg snel stuk volgens veel reviews)
Je kan ook Shure's met Music Phone Adapter combineren. En Ultimate Ears heeft nu de super.fi 4 vi en binnenkort ook de super.fi 5 vi. Hoe ze binnen je prijsbereik vallen weet ik niet maar dit zijn beide in ieder geval wel topmerken qua oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Robbeke schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:58:
[...]

bij mij doet hij dat ook. ongeveer 5 seconden..

wie hebben er al allemaal een hoesje voor de iphone en zoja welke? ik heb een van golla maar bevalt me niet. ik wil een van sena, maar die is juist uitverkocht via de apple store. en via de site van sena lukt me niet die discount te krijgen(codes werken niet). en heb geen creditcard of paypal..
edit: lukt wel en via paypal ook hehehe 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door touchie75 op 30-07-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Anoniem: 69086 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:51:
[...]

Zoek voor de SENA ook even op Google naar een code, scheelt je zo weer wat geld.
Thanks..
Scheelt toch weer 6 euro :+

Apple iPhone 3G Ultra Slim Pouch-Black
Kost me $33.98 is in Euro's 20 Euro

Scheelt totaal met de Apple Store bijna 20 Euro!!! 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:45
Lt. Marx schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:46:

Jays heeft ook zeer interessante modellen :). Het is een opkomend merk, die oordopjes maken met een geweldige prijs/prestatieverhouding. De M-Jays voor de iPhone zijn er helaas alleen in het zwart, maar wel een koopje voor maar 35 euro. Maar alle Jays zijn uit te bereiden met de M-Jays adapter voor de iPhone.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269515

Ik heb sinds maandag de Iphone in bezit. Ik ben overgestapt van de HTC touch.

Ik moet alleen bekennen dat mijn eerste kennismaking vies tegenvalt. Bij de HTC zat een duidelijk handleiding. Bij de Iphone zat een korte intro folder en voor de rest niks. Via het web heb ik gelukkig wat info kunnen vinden.

Ik loop nu alleen tegen het volgende aan. Ik wil dat mijn iphone automatisch elke 15 minuten mijn mail ophaal (pop en imap) Ik kan deze instelling nergens vinden.

Volgens een gebruiksaanwijzing die ik vond op het web moet ik er komen via
beginscherm --> instellingen --> mail, contacten etc --> haal op (en dan de interval kiezen)

Deze optie heb ik echter niet.

Wat doe ik (ongetwijfeld) fout????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

[b][message=30503452,noline]m van Driel schreef op woensdag 30 juli 2008 @
Deze optie heb ik echter niet.

Wat doe ik (ongetwijfeld) fout????
Grijs icoontje van een folder met een tandwiel. Als je nog niets veranderd hebt helemaal rechts in de derde rij.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

burne schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:19:
[...]

Grijs icoontje van een folder met een tandwiel. Als je nog niets veranderd hebt helemaal rechts in de derde rij.
Die heb ik wel, ik zie de optie "ophalen"echter nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
Anoniem: 269515 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:15:
Ik moet alleen bekennen dat mijn eerste kennismaking vies tegenvalt. Bij de HTC zat een duidelijk handleiding. Bij de Iphone zat een korte intro folder en voor de rest niks. Via het web heb ik gelukkig wat info kunnen vinden.
Voor de Nederlandse handleiding van de iPhone: http://support.apple.com/nl_NL/manuals/#iphone.
Gewoon te vinden op www.apple.nl onder 'support'. En als dat te moeilijk is: ooit van Google gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoniac schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:28:
[...]

Voor de Nederlandse handleiding van de iPhone: http://support.apple.com/nl_NL/manuals/#iphone.
Gewoon te vinden op www.apple.nl onder 'support'. En als dat te moeilijk is: ooit van Google gehoord?
Slecht geslapen jongen??

Om op de zelfde manier te reageren zoals jij het doe:
als het te moeilijk is om te lezen, reageer dan niet. Ik heb toch echt duidelijk geschreven dat ik op het web al diverse antwoorden heb gevonden (ook via google). Die handleiding heb ik al lang gevonden. Helaas loop ik tegen één puntje aan waar ik niet uit kom (ben ook niet zo slim als jij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Open de applicatie Instellingen, vierde kopje (in het Engels 'Fetch New Data') kan je alles met betrekking tot het ophalen van nieuwe data instellen :)

offtopic:
Meer mensen die zich steeds meer aan iPhoneclub.nl beginnen te ergeren? Het niveau van die nieuwsberichten wordt steeds slechter, alsof ze gewoon iets verzinnen omdat ze anders niks te schrijven hebben...

[ Voor 43% gewijzigd door Muthas op 30-07-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Laten we het hier gezellig houden :)

Als je je emailaccount goed hebt ingesteld, dan ga je naar instellingen (tandwiel icoontje), nieuwe gegevens (vierde in het lijstje), dan kiezen voor elk kwartier (onder het kopje fetch) en onder geavanceerd even controleren dat die email account inderdaad op fetch staat. Het staat ook op blz. 115 van de handleiding.

offtopic:
iPhoneclub is ook niet echt mijn favoriete site. Het nieuws wordt te vaak gewoon verkeerd overgenomen van Engelstalige sites. Ik kijk voor nieuws en reviews op MacRumors, TouchArcade, Tuaw en iLounge.

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2008 21:40 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:36:
Open de applicatie Instellingen, vierde kopje (in het Engels 'Fetch New Data') kan je alles met betrekking tot het ophalen van nieuwe data instellen :)

offtopic:
Meer mensen die zich steeds meer aan iPhoneclub.nl beginnen te ergeren? Het niveau van die nieuwsberichten wordt steeds slechter, alsof ze gewoon iets verzinnen omdat ze anders niks te schrijven hebben...
_/-\o_
thanx-a-lotje !!!

Inderdaad het 4e kopje, in het nederlands "nieuwe gegevens Push"

Ik zit nog een beetje vast aan die windows mobile logica 8)7

bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
To_Tall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Thanks..
Scheelt toch weer 6 euro :+

Apple iPhone 3G Ultra Slim Pouch-Black
Kost me $33.98 is in Euro's 20 Euro

Scheelt totaal met de Apple Store bijna 20 Euro!!! 8)7 :X
heb je net een hoesje besteld? weet je ook ongeveer de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69086

touchie75 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:05:
[...]

Mijn ervaring is dat ze binnen 2 werkdagen het product na betaling op transport zetten via FedEx, wat ook nog een 3 dagen kost, o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
heb hem net toch maar besteld.. die op de voorpagina stond leek me ook wel wat(walletskin) maar je kan niet goed zien hoe de achterkant eruit ziet ez. heb nu maar de pouch besteld, mét korting !thanks to to tall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 20:32

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En ik zie net dat ik een stuck pixel heb. Een groene. Verschrikkelijk annoying. Valt dit binnen de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Laatst online: 08-06-2021
Was niet vervelend bedoeld van deze meid(!) hoor :)
Het was mij niet duidelijk dat je de Nederlandstalige handleiding ook al gevonden had op 't web. Ik vond het daar allemaal vrij duidelijk in beschreven staan, dus vandaar de link.
Je moet inderdaad wel net ff weten wat ze bedoelen met 'nieuwe gegevens', beetje kromme vertaling (de Engelse versie is duidelijker) :)
Fijn dat het je nu wel gelukt is (dat spaart weer batterij).

On topic:
Weet iemand hier toevallig nog een oplossing voor? Ik heb het zelf nog steeds niet kunnen oplossen.
Phoniac schreef op zondag 27 juli 2008 @ 16:06:
:S De verjaardagen van mijn contactpersonen staat op de juiste datum in Outlook, maar staan in mijn iPhone een dag eerder. De tijdzones staan op m’n pc en iPhone gelijk voor zover ik weet (ik kan op de iPhone alleen geen zomer/wintertijd ontdekken). Welke Tweaker heeft hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit is erg interessant:

http://lifehacker.com/398...r-on-your-iphone-for-free

* Moartn heeft het geprobeerd en het werkt prima :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
touchie75 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:05:
[...]

Geen idee, Ben nu toch me iPhone 10 dagen kwijt. Ik zie wel...
Heb tevens afgelopen week me een pakketje van ZAGG ontvangen.. Als ik me iPhone terug heb zal ik eens gaan puzellen.

@m. van Driel
NOFI
Mag verwachten dat je wel wat achtergrond info heb van apple en niet doodleuk in de apple iPhone hype ben gestapt. de iPhone is gebaseerd op Mac OS X. das andere koek dan windows ;)
Ook leverd apple altijd een basis handleiding. zowel mijn MacBook PRO, iPod nano en iPhone hebben zo'n basis handleiding. wil je meer info dan is dat te vinden op de support site van apple ;)

Ik heb mijn taal settings op engels laten staan. vertaling van veel begrippen zijn zo krom
:D

Lt. Marx schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:31:
En ik zie net dat ik een stuck pixel heb. Een groene. Verschrikkelijk annoying. Valt dit binnen de garantie?
Ik heb mijn iPhone met 3 dode pixels terug gebracht. 1 zat midden op het scherm erg vervelend als je mail aan het lezen was. had telkens het idee dat er een vlekje op me scherm zat. daarnaast boven in het scherm en onderin ook 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
Oke, ik ben nieuw in deze forums.
Heb vandaag mijn Iphone 3g 16 gb ontvangen. Alles minstens 1 keer geprobeert, maar toen ik voor de 2de keer naar Appstore ging , was ie helemaal in het spaans ofzo. Daar waar 'gratis' moest staan- stond 'GRATUIT ' . Alleen het onderste gedeelte was in NL , dus dingen zoals - 'Aanbevolen genres , zoek, '.....

Hoe kom ik naar de 'nederlandse' appstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kon even iets niet vinden,

Ik heb een AT&T Iphone 3g, met zo een turbo sim,
Ik jailbreak niet, maar stel dat er iets mee fout gaat (defect) heb ik dan hier garantie ?

Op papier doe ik natuurlijk niets fout, ik heb de orginele bon en ik heb een (niet werkende) AT&T sim

Ik weet dat een USAmacbook hier gewoon garantie heeft via apple, maar heeft de iphone dit ook (mits niet gejailbreakd of unlockd etc)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gediminas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:15:
Oke, ik ben nieuw in deze forums.
Heb vandaag mijn Iphone 3g 16 gb ontvangen. Alles minstens 1 keer geprobeert, maar toen ik voor de 2de keer naar Appstore ging , was ie helemaal in het spaans ofzo. Daar waar 'gratis' moest staan- stond 'GRATUIT ' . Alleen het onderste gedeelte was in NL , dus dingen zoals - 'Aanbevolen genres , zoek, '.....

Hoe kom ik naar de 'nederlandse' appstore?
Dat is frans ipv spaans hoor :D

Probeer even je taal en land instellingen allenmaal op nederlands ipv belgisch te zetten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-05 16:57
Hebben meer mensen problemen met het bereiken van internationale bestemmingen met SMS?

Ik heb twee Vodafone nummers in Griekenland die ik geregeld bel/sms. Beide prepaid en beide in een compleet andere locatie... maar een werkt prima en bij de andere komt SMS nooit aan. Zeer storend zeker gezien de iPhone dus geen ontvangstbevestiging aanbiedt. (Groot gemis!)

Datzelfde niet-werkende nummer bellen gaat overigens wel goed. Het is echt puur sms. Zou locatie kunnen uitmaken? Vodafone in Athene werkt goed maar verder landinwaards dus niet. Met Vodafone NL werken ze beide prima btw.

Had t-mobile al even willen bellen vanavond maar toen ik terug kwam van werk waren ze al dicht (hoezo vroeg!)

[ Voor 23% gewijzigd door Xandrios op 30-07-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Moartn schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:01:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit is erg interessant:

http://lifehacker.com/398...r-on-your-iphone-for-free

* Moartn heeft het geprobeerd en het werkt prima :)
Woep! Dat klinkt echt wicked! Ga het zeker proberen als ik weer thuis ben na een weekje aan zee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Xandrios schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:24:
Hebben meer mensen problemen met het bereiken van internationale bestemmingen met SMS?

Ik heb twee Vodafone nummers in Griekenland die ik geregeld bel/sms. Beide prepaid en beide in een compleet andere locatie... maar een werkt prima en bij de andere komt SMS nooit aan. Zeer storend zeker gezien de iPhone dus geen ontvangstbevestiging aanbiedt. (Groot gemis!)

Datzelfde niet-werkende nummer bellen gaat overigens wel goed. Het is echt puur sms. Zou locatie kunnen uitmaken? Vodafone in Athene werkt goed maar verder landinwaards dus niet. Met Vodafone NL werken ze beide prima btw.

Had t-mobile al even willen bellen vanavond maar toen ik terug kwam van werk waren ze al dicht (hoezo vroeg!)
Ik moest 115 Euro vooruit betalen om naar het buiteland te kunnen bellen smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik wacht nog steeds op m'n simlockvrije toestel. Nu heb ik een vraag m.b.t. firmware upgrades.

Alle firmware updates in de toekomst kunnen probleemloos worden geinstalleerd op een simlockvrij toestel? Of is het per firmware versie afwachten?

Ik heb namelijk geen zin om een simlockvrij toestel te kopen en dat er straks door een firmware versie weer een lock op komt, mocht dit mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas

Gediminas

Donstil schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:19:
[...]

Dat is frans ipv spaans hoor :D

Probeer even je taal en land instellingen allenmaal op nederlands ipv belgisch te zetten.
oh nou frans , ook goed :P

Taal opnieuw instellen helpt niet :S

Als ik hem op duits ( bijv. ) zet, dan is de menu in het duits maar de appstore nog steeds in frans.

[ Voor 14% gewijzigd door Gediminas op 30-07-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-05 16:57
To_Tall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:
[...]

Ik moest 115 Euro vooruit betalen om naar het buiteland te kunnen bellen smsen
Ik niet, want bellen en SMSen gaat over het algemeen goed. Duitsland SMS ik ook vaak heen en gaat prima. 't is echt een specifieke locatie lijkt het :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 10-05 17:01
Ik weet niet in hoeverre je het nog wil horen, maar sms'en naar Ghana gaat ook helemaal zonder problemen. Heeft de andere persoon een andere provider? :?

Vraagje van mezelf:
Is er misschien iets mis met mijn GPS? Binnen en buiten krijg ik geen goede fix. Het rondje blijft om geheel Leeuwarden staan en 'wiebelt' ook niet. In het begin 'wiebelt' die wel boven Nederland en gaat dan snel naar Leeuwarden, maar daarbij blijft het stil (ook na 2 minuten wachten). Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, aangezien ik hem ook wilde gebruiken voor mijn fietsroutes :)

[ Voor 57% gewijzigd door CoiLive op 31-07-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128560

Nadat ik een voorschot van 115 euro had betaald voor het opheffen van de buitenland-blokkering, lukt het me wel om sms-jes te sturen van Brazilie (TIM), maar ik kan niet ontvangen. Dit lukte overigens prima met mijn Telfort abonnement!
SMS versturen naar Peru (Claro) en het ontvangen werkt helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 17:49
To_Tall schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:08:
[...]

Geen idee, Ben nu toch me iPhone 10 dagen kwijt. Ik zie wel...
Heb tevens afgelopen week me een pakketje van ZAGG ontvangen.. Als ik me iPhone terug heb zal ik eens gaan puzellen.
Ik dacht dat je bij Zagg er een poetsdoekje bij kreeg heb jij deze er wel bij?
Was bij jouw het kartonnetje ook al reeds open gescheurd langs de scheurrand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Ook wel leuk. Ik leg mij iPhone exact naast mijn Macbook. De afstand naar de router toe is dus vrijwel identiek. Ik had al het gevoel dat het wireless gedeelte van de iPhone niet echt heel sterk is. Ook het signaal is gewoon wat minder lijkt het.
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/7205/afbeelding1pq4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, het is een klein mobiel apparaat en de zender/ontvanger zal nooit zo sterk gemaakt worden ivm accu verbruik. En waarschijnlijk is de antenne en de module een stuk kleiner dan in je Macbook.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Smarty77 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:05:
[...]

Ik dacht dat je bij Zagg er een poetsdoekje bij kreeg heb jij deze er wel bij?
Was bij jouw het kartonnetje ook al reeds open gescheurd langs de scheurrand??
Ik heb er geen poetsdoekje bij gekregen.
En idd mijn doosje was ook open. Denk dat bij het versturen de rand open gegaan is. verder had ik wel alles. alleen f wachten op een nieuwe iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Gediminas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:48:
[...]

oh nou frans , ook goed :P

Taal opnieuw instellen helpt niet :S

Als ik hem op duits ( bijv. ) zet, dan is de menu in het duits maar de appstore nog steeds in frans.
Volgens mij neemt hij de AppStore instellingen over van iTunes waarmee hij gesynced is, dus als je iTunes hebt ingesteld op een Franse Store, zal je iPhone dat ook hebben na een sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:49

Ik heb een paar dagen geleden een SMS gestuurd naar een mobiele uit en in Zuid-Afrika! Dat wil dus zeggen naar een Zuid-Afrikaans mobiel nummer! SMS is gewoon aangekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Is het jullie ook al opgevallen dat de iPhone erg heet wordt als je de GPS een minuut of 20 gebruikt.
Gisteren zat ik naast mijn collega in de auto van apeldoorn naar eindhoven. Voor de test heb ik eens de "kaarten" aangezet.. Het rondje volgde ons prima op de kaart. Af en toe geen 3G bereik en dat is het laden van de kaarten te traag om het bij te houden. (of mijn collega reed gewoon te hard).

Maar na 20 minuten was de onderkant van mijn phone zo heet dat ik hem niet eens meer kon aanraken.

Lijkt me vervelend worden als er straks echt een navigatie programma komt en dat je een uur in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Hallo,
Is het al tot hier doorgedrongen dat er grote problemen zijn met de behuizing van de IPHONE ?
Lees hier maar eens http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177
Wordt al op diverse internationale forums beschreven, ook in Nederland zijn deze problemen naar voren gekomen. Onderzoek je IPHONE maar eens goed, goede kans dat er scheurtjes in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
sandman4sure schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Volgens mij neemt hij de AppStore instellingen over van iTunes waarmee hij gesynced is, dus als je iTunes hebt ingesteld op een Franse Store, zal je iPhone dat ook hebben na een sync
In het menu van iTunes (dus bovenin) stel je de taal in van het pakket zelf. Als je op app store zit, moet je in dit scherm helemaal naar beneden scrollen, om daar je 'land' in te stellen. Misschien dat dit niet op elkaar aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik vind het niet zo gek dat hij daar heet van wordt. Je gebruikt immers de GPS, de 3G verbinding en de processor vrijwel voluit. Zeker als je een beetje doorrijdt zal er veel data verstookt worden en moet de telefoon dat ook verwerken. Ik heb het nog niet zolang uitgeprobeerd, maar na 10 minuten werd hij bij mij niet bijzonder heet (wel al wat warmer).

Het voordeel van een "echt" navigatieprogramma is dat de kaarten al op te telefoon staan, dus dat zal de telefoon een stuk minder processorkracht kosten om te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Anoniem: 114042 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:27:
Hallo,
Is het al tot hier doorgedrongen dat er grote problemen zijn met de behuizing van de IPHONE ?
Lees hier maar eens http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177
Wordt al op diverse internationale forums beschreven, ook in Nederland zijn deze problemen naar voren gekomen. Onderzoek je IPHONE maar eens goed, goede kans dat er scheurtjes in zitten.
Niet om het probleem te bagatelliseren, maar mijn god, wat doén mensen met hun iPhone in die paar weken dat hij oud is? Los van de haarscheurtjes (die er sowieso niet mogen zijn!), sommige van die iPhones zien eruit alsof ze en door een tractor overreden zijn en door een hond opgegeten zijn en of er een WK mee gevoetbalt is. In willekeurige volgorde.

Is de 3G nóg krasgevoeliger dan de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84746

Zijn er mogelijkheden om snooze te gebruiken op de kalender. Dit is toch wel een groot gemis imo. Zouden er nog andere apps komen die die ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

Hoedje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:29:
Ik vind het niet zo gek dat hij daar heet van wordt. Je gebruikt immers de GPS, de 3G verbinding en de processor vrijwel voluit. Zeker als je een beetje doorrijdt zal er veel data verstookt worden en moet de telefoon dat ook verwerken. Ik heb het nog niet zolang uitgeprobeerd, maar na 10 minuten werd hij bij mij niet bijzonder heet (wel al wat warmer).

Het voordeel van een "echt" navigatieprogramma is dat de kaarten al op te telefoon staan, dus dat zal de telefoon een stuk minder processorkracht kosten om te verwerken.
Mee eens... Om nog maar een keer een vergelijking te trekken en daarna ga ik mijn N95 proberen te vergeten. Mijn N95 had ook google maps en een 3G verbinding, die werd nog geen halve graad warmer tijdens een vergelijkbaar ritje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG

MarcelG

Jozz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:57:
[...]

Ik weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad of zelf al wat gevonden hebt. Misschien heb je hier wat aan: http://iphone2you.nl/index.php
_/-\o_ Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
En we kunnen verder in een nieuw deeltje: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas

Gediminas

sandman4sure schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:23:
[...]

Oh, nu doet ie het weer goed , ik moest hem dus met met mijn pc en Itunes verbinden.

Bedankt.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.