Nou ALGEMEEN bekend is-ie kennelijk niet, want verder dan de (korte) reset via de combinatie 'home- en sluimerknop' komt men meestal niet. De uitgebreide versie (langer ingedrukt houden) vond ik maar in één enkel topic terug.Nielsvr schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:03:
[...]
Dat is de algemeen bekende methode, DFU methode...
DFU-methode
"...de 'recovery mode' is de meest populaire methode om een iPhone door middel van iTunes
te kunnen restoren. Echter bestaat er ook een 'DFU'-mode die krachtiger is dan de normale recovery mode. Het verschil tussen beiden is dat bij 'uitgebreide' DFU geen gebruik wordt gemaakt van de reeds in de iPhone aanwezige pre-loader, maar van de pre-loader welke zich in het 'restore package' bevindt..."
Toch gék dat de medewerkers van de TMS dit niet wisten?! Had mij in ieder geval een hoop zorgen en tijd bespaard, want zelfs na een half uur in de shop kwamen we niet verder dan het Apple-logo en moest het toestel uiteindelijk ter reparatie ingenomen worden (gelukkig was ik 'm maar 5 dagen kwijt)...
[ Voor 36% gewijzigd door svdm op 30-07-2008 13:45 . Reden: Toevoeging DFU-methode ]