En waarom zouden ze er een limiet aan stellen? Dan kunnen we toch gewoon via Safari, Youtube bezoeken...
En safari redirect naar de youtube app als je youtube opendAnoniem: 225947 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:58:
En waarom zouden ze er een limiet aan stellen? Dan kunnen we toch gewoon via Safari, Youtube bezoeken...
Anyway.. Wat Scorpio81 allemaal aanhaald is erg zwak.
1. de camera. MegaPixel zecht niets over de kwalitijd van de foto maar meer over de grote van de foto. Tuurlijk minder megapixel=minder detail. Maar die detail van een DSL camra zal je nooit halen.
Maar dat is iets presoonlijks De HP Voicemaessenger 514 heeft tevens maar een 1,3 MP camera
2. Welke andere telefoon op de aarde heeft een volwaardige Internet browser?? erg zwak en niet over nagedacht
3. Waar is de Bron dat YouTube maar 10000 filmpjes in de iPhone app heeft? Volgens mij is de iPhone app namenlijk niets meer dan een converter van de daadwerkelijke pagina met een aparte zoek functie
Veel mensen plaatsen veel redenen om de iPhone niet te nemen dat is hun keuze natuurlijk. Maar om nou keer op keer het zelfde te lezen?
Geen MMS, 2MP camera, Hoe vaak moet ik dat nog lezen??
Ik raad ok nog eens aantal mensen hier de keynote van zowel 2007 als 2008 door te nemen... En de verschllen van de iPhone door te nemen. en de verbeterde OS X 2.0 Mobile Platform
A Soldiers manual and a pair of boots.
Anoniem: 76468
Dat komt uit de persaankondiging van meneer Jobs himself, om precies te zijn, op het moment van de aankondiging van de YouTube ondersteuning waren er al meer dan 10.000 clips omgezet van FLV naar H.264. Ergens in Mei 2007.3. Waar is de Bron dat YouTube maar 10000 filmpjes in de iPhone app heeft? Volgens mij is de iPhone app namenlijk niets meer dan een converter van de daadwerkelijke pagina met een aparte zoek functie
Maar dit was ten tijde van de originele iPhone, momenteel zijn er natuurlijk al veel meer clips omgezet.
Anyway, het blijft een feit dat het gewoon nergens op slaat dat een geavanceerd toestel zoals de iPhone geen Flash ondersteuning heeft. Omwegen als de YouTube applicatie zijn leuk, maar ik zou liever de originele site bekijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 28-07-2008 21:52 ]
Ik meen mij te herinneren dat er ooit (bij de aankondiging van de iPhone begin 2007 misschien?) nog maar 10.000 youtube filmpjes omgezet waren naar een formaat dat voor de iPhone bruikbaar zou zijn. Inmiddels zijn dat er waarschijnlijk vele malen meer, zo niet allemaal... EDIT: ja, wat fabio-c zegt dus..)
Ik heb het idee dat Flash niet werkt omdat Flash applicaties vaak een nogal zware opgave zullen zijn voor de iPhone. Als ik zie hoe vaak Safari crasht met alleen JS/HTML pagina's begrijp ik wel waarom Flash integratie misschien niet zo'n goed idee is.
Om echt goed Flash te draaien op de iPhone zal er waarschijnlijk door Adobe een versie gemaakt moeten worden die alle OSX core-diensten gebruikt zoals de native applicaties. Misschien een aangepaste versie van Air ofzo.
Ik heb het idee dat Flash niet werkt omdat Flash applicaties vaak een nogal zware opgave zullen zijn voor de iPhone. Als ik zie hoe vaak Safari crasht met alleen JS/HTML pagina's begrijp ik wel waarom Flash integratie misschien niet zo'n goed idee is.
Om echt goed Flash te draaien op de iPhone zal er waarschijnlijk door Adobe een versie gemaakt moeten worden die alle OSX core-diensten gebruikt zoals de native applicaties. Misschien een aangepaste versie van Air ofzo.
iemand lid van de consumentenbond??
Zag net linkje op GOT staan
http://www.consumentenbon...Sea.iphone&adrecip=Google
iPhone getest
Zag net linkje op GOT staan
http://www.consumentenbon...Sea.iphone&adrecip=Google
iPhone getest
En ik vind dat onbegrijpelijk omdat ik werkelijk nul problemen heb met dekking. Alle gaten die ik ooit wist te vinden in het Ben-netwerk zijn weg en ook op plekken waar ik geen dekking verwacht heb ik voldoende hard signaal en een (normaal) bruikbare verbinding.Arthur schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:04:
Ik vind sowieso de 3G-dekking werkelijk dra-ma-tisch.
I don't like facts. They have a liberal bias.
620+ Mhz moet meer dan genoeg zijn voor Flash...DaSchop schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:53:
Ik meen mij te herinneren dat er ooit (bij de aankondiging van de iPhone begin 2007 misschien?) nog maar 10.000 youtube filmpjes omgezet waren naar een formaat dat voor de iPhone bruikbaar zou zijn. Inmiddels zijn dat er waarschijnlijk vele malen meer, zo niet allemaal... EDIT: ja, wat fabio-c zegt dus..)
Zeker als je dan ook nog Flash Lite gebruikt, wat geoptimaliseerd is voor ARM processoren..
Ik denk dat het meer een kwestie van geld is, licenties en commissies.
Maar heb je ook 3G dekking?burne schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:03:
[...]
En ik vind dat onbegrijpelijk omdat ik werkelijk nul problemen heb met dekking. Alle gaten die ik ooit wist te vinden in het Ben-netwerk zijn weg en ook op plekken waar ik geen dekking verwacht heb ik voldoende hard signaal en een (normaal) bruikbare verbinding.
Oftewel, zie je een 3G boven in beeld?
Want zodra je buiten 3G bereik bent, springt je toestel over op normale GSM 1800/900 frequenties, en die is logischerwijs door heel Nederland praktisch dekkend.
We gaan hier niet mensen helpen met het omzeilen van beveiligingen.
[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 29-07-2008 21:13 ]
*knip* We gaan hier niet mensen helpen met het omzeilen van beveiligingen.
Ik dacht is wel makkelijk, maar het is idd wel een hele lap tekst. Excuses. Dan maar de plus en minpunten laten staan.Pluspunten
* Mooi design;
* Gebruiksgemak erg goed;
* Samenwerking verschillende soorten programma's (e-mail, Google Maps, bellen etc.) erg goed.
Minpunten
* Alleen verkrijgbaar bij provider T-Mobile (abonnement minimaal 2 jaar, tegen minimaal €30 per maand);
* Flash niet ondersteund;
* Goede navigatiefunctie ontbreekt.
[ Voor 200% gewijzigd door Daedalus op 29-07-2008 21:15 ]
Ja. En normale snelheden. (Zaterdag kwam in de polder buienradar.nl goed van pas..)Anoniem: 76468 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:06:
Maar heb je ook 3G dekking?
Mja, ik denk dat het er op neer komt dat het ontbreken van Flash minder klachten geeft dan het slecht werken en crashen van flash websites an applicaties. Flash lite is geen oplossing voor het afspelen van standaard flash content en als je toch applicaties voor flash lite gaat schrijven kun je dat net zo goed doen voor technologieën die de iPhone toch al ondersteunt.Anoniem: 76468 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:04:
[...]
620+ Mhz moet meer dan genoeg zijn voor Flash...
Zeker als je dan ook nog Flash Lite gebruikt, wat geoptimaliseerd is voor ARM processoren..
Ik denk dat het meer een kwestie van geld is, licenties en commissies.
Persoonlijk mis ik Flash alleen op de grote video sites die de iPhone nog niet ondersteunen(kom op Vimeo!) en bij web games. Als al die "flabber-nivo" web games nou eens op de iPhone zouden werken, dat is dan wel weer vet. Maar dan snijdt Apple zijn eigen App store en SDK wel weer erg in de vingers.
Dat kun je ook op een normale manier zeggen, of gewoon een TR aanmaken.
[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 23:31 ]
Overigens, als je aan het bellen bent en je gaat van 3G naar 2G...valt je verbinding dan weg? Of doet hij netjes roamen zonder verlies tussen de normale 1800/1900 en 3G netwerken?
[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 28-07-2008 23:38 ]
Ok Hoedje, je hebt gelijk. Had ik ook anders kunnen zeggen. Excuses richting Lt. Marx, die het volgens mij niet eens heeft mee gekregen. Dat terzijde.
[ Voor 53% gewijzigd door McWolf82 op 28-07-2008 23:43 ]
Ja maar wie gelooft er nou in de consumentenbond 
Thnx voor 't posten anyway
Thnx voor 't posten anyway
Ik vind het wel heel raar van die 3g dekking. Ik mijn dorp heb ik alleen 3g op een verlate terras. Als ik manual zoek vind hij wel Tmobile 3g maar dan schakelt ie nog niet over. Is dat een kwestie van bereik?
Vind de dekking tot op heden qua 3g best slecht. Jammer!!
Vind de dekking tot op heden qua 3g best slecht. Jammer!!
Everything Can Help!
Hier op de Veluwe is het bereik ook wisselend. 2G doet het prima, maar 3G zit er thuis niet in (okee, heb ook WLAN thuis
). Heb trouwens geen iPhone, maar ben wel al heel lang T-Mobile gebruiker.
Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB
Anoniem: 156110
Ik zou graag een iPhone aankopen,
maar 'k lees zéér uiteenlopende dingen over de batterijduur.
Over het algemeen zou ik WiFi uitschakelen (tenzij hier en daar eens om iets op te zoeken),
en 3G, Bluetooth, en andere energie-onvriendelijke functies ook.
Wat ik wel regelmatig zou gebruiken, is bellen/SMS, naar foto's kijken en muziek beluisteren.
Zijn er hier mensen die ook zo werken? Aan hoeveel dagen zonder herladen zou ik dan kunnen komen?
Dit is het enige wat me tegenhoudt om er één te kopen.
'k Vind 525 euro over het algemeen geen probleem, maar dan moet het toestel wel langer dan één dag op de batterij kunnen werken. Anders vind ik het maar zonde. Momenteel gebruik ik een Sony Ericsson W800i, die inmiddels 2 jaar oud is. De batterijduur is nog steeds om en bij de 8 à 9 dagen.
Vandaar de batterijkwestie...
In ieder geval, het alternatief dat ik leuk vind is de N95 8GB,
maar dat krijg ik niet over m'n hart als Apple-gebruiker.
Over het algemeen zou ik WiFi uitschakelen (tenzij hier en daar eens om iets op te zoeken),
Wat ik wel regelmatig zou gebruiken, is bellen/SMS, naar foto's kijken en muziek beluisteren.
Zijn er hier mensen die ook zo werken? Aan hoeveel dagen zonder herladen zou ik dan kunnen komen?
'k Vind 525 euro over het algemeen geen probleem, maar dan moet het toestel wel langer dan één dag op de batterij kunnen werken. Anders vind ik het maar zonde. Momenteel gebruik ik een Sony Ericsson W800i, die inmiddels 2 jaar oud is. De batterijduur is nog steeds om en bij de 8 à 9 dagen.
In ieder geval, het alternatief dat ik leuk vind is de N95 8GB,
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 29-07-2008 09:34 ]
max 2 dagen, helaasAnoniem: 156110 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:
In ieder geval, het alternatief dat is leuk vind ik is de N95 8GB,
...less is more
De batterijduur van je SE is 8 a 9 dagen omdat je er niks spannends mee doet. Een iPhone heeft een groot scherm wat verlicht moet worden ten eerste (tip: zet de brightness bijna op z'n laagst en 't is nog steeds goed) en kan bovendien allerlei leuke dingen waardoor je 'm steeds gebruikt. Als je je iPhone op dezelfde manier gebruikt als die SE (alleen 2G bellen en sms'en) gaat 'ie een stuk langer mee.Anoniem: 156110 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:29:
N95 batterijduur is afaik minder dan de iPhone.In ieder geval, het alternatief dat is leuk vind ik is de N95 8GB,
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 156110
OK, bedankt voor de reacties.
Ik zal er mij bij moeten neerleggen,
want een iPhone zal er toch komen...
'k Kijk er al naar uit sinds de eerste iPhone uitkwam.
Ik zal er mij bij moeten neerleggen,
want een iPhone zal er toch komen...
'k Kijk er al naar uit sinds de eerste iPhone uitkwam.
Bij mij roamt hij onder het bellen. Onder het downloaden van pagina's hikt hij wel eens met van 3G naar GPRS gaan en andersom. Maar bellen gaat prima!Xandrios schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:38:
Overigens, als je aan het bellen bent en je gaat van 3G naar 2G...valt je verbinding dan weg? Of doet hij netjes roamen zonder verlies tussen de normale 1800/1900 en 3G netwerken?
Anoniem: 232049
O.T: consumentenbond is voor 40+ Alles wat zij schrijven lijkt wel gericht op deze doelgroep (no offense) maar aan de info heb ik dan bijna nooit wat. Ik ben er zelf lid van en die artikelen zij nop het niveau van Vara's Kassa. Meer iets voor mijn (schoon)ouders dus, ikzelf zoek liever op GOT
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-07-2008 10:10 ]
Maar het is wel leuk om te lezen wat de consumenten bond vind van de iPhone.. Ik hecht er weinig waarde aan omdat ik het device al zelf hebAnoniem: 232049 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:09:
O.T: consumentenbond is voor 40+ Alles wat zij schrijven lijkt wel gericht op deze doelgroep (no offense) maar aan de info heb ik dan bijna nooit wat. Ik ben er zelf lid van en die artikelen zij nop het niveau van Vara's Kassa. Meer iets voor mijn (schoon)ouders dus, ikzelf zoek liever op GOT![]()
Anoniem: 220294
{off-topic]En het is een koelkast[/off-topic]
Heb vorige week dinsdag (22e) mijn iPhone definitief gereserveerd, bij T-mobile shop in mijn woonplaats Amersfoort, dus ik hoop dat 'ie er binnen nu en een week is
Overigens, 't is mogelijk om de t-mobile sim van de iPhone in een andere telefoon te stoppen toch? Ik heb namelijk nu nog mijn brakke D900 en ik ga liever stappen met dat ding in m'n zak en m'n nieuwe sim en dus nummer erin en dat die gestolen wordt in plaats van m'n iPhone.
Wel opvallend wat ze zeggen over de camera in de iPhone. Het is geen super camera, maar ook niet slechter dan wat er in mobieltjes zit. Mijn ervaring met die 2 MP is dat ik mooiere foto's er mee maak dan mijn vriendin met haar 3.2 MP (ook mobiel).To_Tall schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:42:
[...]
Maar het is wel leuk om te lezen wat de consumenten bond vind van de iPhone.. Ik hecht er weinig waarde aan omdat ik het device al zelf heb
Buienradar werkt ook prima over GPRS hoor, en het is zelfs zo dat GPRS bij vol bereik sneller is dan UMTS op 1 streepje bereik. Het gaat om die 3G bovenin. En hoeveel streepjes daar voor staan...burne schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:49:
[...]
Ja. En normale snelheden. (Zaterdag kwam in de polder buienradar.nl goed van pas..)
Anoniem: 201908
Ik was laatst in de T-Mobile shop in Hoorn,
En daar hadden ze een exemplaar die je kon bekijken/testen etc..
Dus ik pakte me kans..
En ja, ik ben nu helemaal zeker dat er een iPhone komt.
Het werkte heerlijk, en ik vond die camera best meevallen.. zeker acceptabele kwaliteit
(tenminste voor mij voldoende)
En daar hadden ze een exemplaar die je kon bekijken/testen etc..
Dus ik pakte me kans..
Het werkte heerlijk, en ik vond die camera best meevallen.. zeker acceptabele kwaliteit
Heb de iPhone nu een kleine week. En ben er echt heel blij mee. Alles voel heel intuïtief. Menu structuren zitten gewoon goed in elkaar. Connectiviteit ook geen klagen, heb hier in huis goede wifi dekking. En verder lukt 3G meestal ook wel.
Verder vind ik het super handig dat je applicaties kan toevoegen vanuit de appstore. Vooral Remote is echt geniaal. Wat me wel tegenvalt is dat er de turn by turn navigatie nog ontbreekt. Hadden ze wel voor de launch moeten fixen imho. Al hoewel de GPS prima werkt, aan google maps heb je bar weinig. Want de map beweegt niet mee als je stip uit beeld verdwijnt. En vaak is de verbinding niet snel genoeg om je map te laden.
Batterij life time... Tja ik had hier voor een Samsung D520. Die ging ruim een week mee. Maar daar deed ik dan ook geen snars mee. Met usual gebruik (af en toe eens surfen of mail checken) houd mijn iPhone toch wel een goede dag uit. (draai nu nog op de power van zondag nacht. Het is nu dinsdag 11:55). Kortom ik ben er best tevreden mee.
Qua exterieur hoeven we niks te zeggen. Hij ziet er gewoon super uit. Vlekt snel, maar is ook goed weer te reinigen. Ligt lekker in hand. Nog wel even een casing kopen, ben bang dat ik em een keer laat stuiteren.
Wat me eigenlijk het meeste tegenvalt is MobileMe. Hij synced slecht en dan met name in de agenda. Contacts gaat wel. Mail daarentegen vind ik ook wel wat mager. Push functie werkt lang niet altijd vlekkeloos. Dus daar valt nog een hoop verbetering te behalen.
Verder vind ik het super handig dat je applicaties kan toevoegen vanuit de appstore. Vooral Remote is echt geniaal. Wat me wel tegenvalt is dat er de turn by turn navigatie nog ontbreekt. Hadden ze wel voor de launch moeten fixen imho. Al hoewel de GPS prima werkt, aan google maps heb je bar weinig. Want de map beweegt niet mee als je stip uit beeld verdwijnt. En vaak is de verbinding niet snel genoeg om je map te laden.
Batterij life time... Tja ik had hier voor een Samsung D520. Die ging ruim een week mee. Maar daar deed ik dan ook geen snars mee. Met usual gebruik (af en toe eens surfen of mail checken) houd mijn iPhone toch wel een goede dag uit. (draai nu nog op de power van zondag nacht. Het is nu dinsdag 11:55). Kortom ik ben er best tevreden mee.
Qua exterieur hoeven we niks te zeggen. Hij ziet er gewoon super uit. Vlekt snel, maar is ook goed weer te reinigen. Ligt lekker in hand. Nog wel even een casing kopen, ben bang dat ik em een keer laat stuiteren.
Wat me eigenlijk het meeste tegenvalt is MobileMe. Hij synced slecht en dan met name in de agenda. Contacts gaat wel. Mail daarentegen vind ik ook wel wat mager. Push functie werkt lang niet altijd vlekkeloos. Dus daar valt nog een hoop verbetering te behalen.
Ik weet niet of je inmiddels al antwoord hebt gehad of zelf al wat gevonden hebt. Misschien heb je hier wat aan: http://iphone2you.nl/index.phpMarcelG schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:08:
Ehm...I hate to bump, maar kan iemand me een antwoord geven op mijn vraagje of aanbevolen shops voor accessoires?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Dit vind ik wel sterk.
Op m'n bureau

Op m'n bed, scheelt 2 meter.

Hij schakelt niet over naar 3G. Is dan het signaal gewoon te zwak?
Vind trouwens wel dat ze samen met Orange hun 3G bereik mogen uitbreiden.
Weet iemand of dat ook gaat gebeuren?
Op m'n bureau

Vind trouwens wel dat ze samen met Orange hun 3G bereik mogen uitbreiden.
Everything Can Help!
Heb je al voor de grap eens op het knopje helemaal linksonder gedrukt?Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:55:
. Al hoewel de GPS prima werkt, aan google maps heb je bar weinig. Want de map beweegt niet mee als je stip uit beeld verdwijnt. En vaak is de verbinding niet snel genoeg om je map te laden.
Het knopje wordt dan blauw, en dan volgt de kaart wel je stipje...
Hij schakelt niet over naar 3G omdat je verbonden bent via WiFi... Je iPhone kiest volgens mij automatisch de snelste verbinding. Als ik het allemaal goed begrepen heb.MichaelK1985 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:07:
Dit vind ik wel sterk.
Op m'n bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind trouwens wel dat ze samen met Orange hun 3G bereik mogen uitbreiden.![]()
Zo gezegd, zo gedaan.
Ik ga niet nog een keer 3G zeggen.Anoniem: 76468 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:46:
Buienradar werkt ook prima over GPRS hoor, en het is zelfs zo dat GPRS bij vol bereik sneller is dan UMTS op 1 streepje bereik. Het gaat om die 3G bovenin. En hoeveel streepjes daar voor staan...
Ook al heb ik mijn Wlan uitstaan dan nog niet.
3G functie is niet stuk ofzo want heb het in andere plaatsen wel, net 2 / 3 streepjes maar toch, het werkt!
Ik zou het zelfs binnen moeten hebben volgens dat kaartje haha
3G functie is niet stuk ofzo want heb het in andere plaatsen wel, net 2 / 3 streepjes maar toch, het werkt!
Ik zou het zelfs binnen moeten hebben volgens dat kaartje haha
Everything Can Help!
hmm, zojuist een spontane reboot van mijn iPhone.
Ik haalde hem uit standby en ik kwam in mijn laatst geopende programma (bloomberg)
Toen ik de home-knop indrukte kreeg ik gelijk het apple-logo te zien en daarna moest ik mijn pin weer indrukken.
Iemand anders dit ook meegemaakt?
Ik haalde hem uit standby en ik kwam in mijn laatst geopende programma (bloomberg)
Toen ik de home-knop indrukte kreeg ik gelijk het apple-logo te zien en daarna moest ik mijn pin weer indrukken.
...less is more
Jep gaat ook gebeuren, een deze dagen een brief in de bus gehad dat je je mobiel uit en aan moet zetten omdat ze met netwerk verbetering bezig zijn.MichaelK1985 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:07:
Dit vind ik wel sterk.
Op m'n bureau
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind trouwens wel dat ze samen met Orange hun 3G bereik mogen uitbreiden.![]()
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Werd vanmorgen gebeld en heb vandaag mijn eigen iPhone op kunnen halen!
Had te horen gekregen dat het 4-6 weken zou duren, maar dus na 2 weken waren ze al door de lijst heen
Had te horen gekregen dat het 4-6 weken zou duren, maar dus na 2 weken waren ze al door de lijst heen
CASE: Fractal Design Define R4 Pearl Black, CPU: Intel Core i7 4770K, GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming, MOBO: MSI Z87-G45 Gaming, PSU: Corsair Gaming GS600, RAM: Kingston 2x4GB 1600 DDR3 CL9, SSD: Samsung 840 EVO 250GB
Ik ontdek net een enorm mooie case:
http://www.switcheasy.com/products/Rebel/Rebel.html
Vooral de arctic ziet er super uit. Helaas schijnt de huidige batch niet goed te zijn, veel te ruim aan de onderkant. Gelukkig moet ik nog 5 weken wachten, maar dan weet ik wel welke case het gaat worden
http://www.switcheasy.com/products/Rebel/Rebel.html
Vooral de arctic ziet er super uit. Helaas schijnt de huidige batch niet goed te zijn, veel te ruim aan de onderkant. Gelukkig moet ik nog 5 weken wachten, maar dan weet ik wel welke case het gaat worden
erg toevallig zeg, maakte precies hetzelfde mee @ 13:14funk-e schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:22:
hmm, zojuist een spontane reboot van mijn iPhone.
brief van Tmobile? en waar woon je ongeveer?Erulezz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:22:
[...]
Jep gaat ook gebeuren, een deze dagen een brief in de bus gehad dat je je mobiel uit en aan moet zetten omdat ze met netwerk verbetering bezig zijn.
Omgeving Arnhem. Staat ook een internetadres in vermeldt, namelijk http://orange.t-mobile.nl/nw/Lt. Marx schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:50:
[...]
brief van Tmobile? en waar woon je ongeveer?
Ik heb de RebelBlack, en 'ruim' is niet helemaal het woord. De 'binnenhoes' is van rubber en aan de onderkant zit niets om 'm op z'n plaats te houden, dus daar kun je wat ruimte krijgen. Als ze 'm strakker maken krijg je 'm helemaal niet meer op z'n plaats, of moeten ze een schoenlepeltje meeleveren.CopyCatz schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:27:
Maar: hij bevalt verder prima.
Als ik de link lees gaat dit om orange klanten die (ook) van het t-mobile netwerk gebruik kunnen gaan maken, maar lees (nog?) niets over vice versa ...
Ik zat precies hetzelfde te denken toen ik het las.TheRookie schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:27:
Als ik de link lees gaat dit om orange klanten die (ook) van het t-mobile netwerk gebruik kunnen gaan maken, maar lees (nog?) niets over vice versa ...
Neem aan dat T-Mobile-klanten ook gebruik kunnen maken van het "oude" Orange-netwerk...
Zou raar zijn...
Ik kan me voorstellen dat ze dit, om het beheersbaar te houden, in verschillende fases en in twee stappen doen: eerst Orange -> T-Mobile en daarna andersom
Weet iemand toevallig of het mogelijk is met Google Maps/Kaarten op de iPhone 3G, om in plaats van een route van tevoren te maken, om juist een route te maken on-the-go? Ik wil namelijk gaan hardlopen met de 3G als iPod, en het is dan natuurlijk wel leuk als je naderhand kan zien welke route je hebt gelopen? Met de GPS ontvanger moet dat natuurlijk gewoon mogelijk zijn, maar is dat ook mogelijk met de software? En is er anders misschien een - gratis - programma in de app store, die dat wel kan, als Maps het niet kan?
Bij de merge van het KPN netwerk en Telfort ging het op dezelfde manier: eerst kon je óók registreren bij het kpn netwerk (automatisch alleen wanneer Telfort geen bereik had, als ik het telefoonnetwerk op 'handmatig' zette, kon ik de hele dag op kpn blijven. Daarna, op een bepaalde datum moest ik mijn telefoon een keer aan en uit zetten en was het telfort netwerk compleet verdwenen uit mijn lijst en maakte ik verbinding met kpn en stond er "telfort nl" in kleine letters onder in mijn scherm. Vanaf die dag fantastisch bereik. En dat is toch mooi: met een prijsknaller op een A kwaliteit netwerk!TheRookie schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:41:
Ik kan me voorstellen dat ze dit, om het beheersbaar te houden, in verschillende fases en in twee stappen doen: eerst Orange -> T-Mobile en daarna andersom
Kortom: uit het berichtje van Orange trek ik de conclusie dat beide netwerken op die datum samengevoegd zullen zijn en dus, hoop je, beter bereik hebt op het uiteindelijk uitgebreide (en dus één) netwerk van T-Mobile.
Ik vind deze migratie wel een opluchting
[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-07-2008 15:28 ]
Misschien is dit wat: http://www.iphoneclub.nl/...unkeeper-voor-hardlopers/
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.Anoniem: 76468 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:15:
[...]
Heb je al voor de grap eens op het knopje helemaal linksonder gedrukt?
Het knopje wordt dan blauw, en dan volgt de kaart wel je stipje...
Anoniem: 146737
Dat met de kaart uitrijden is bekend, daarom wachten op goede navigatie software/ updateNoxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.
hm hoe bevalt jou de stoot protectie van deze RebelBlack? Heb je 'em wel eens laten vallen? (per ongeluk natuurlijk heburne schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 14:26:
[...]
Ik heb de RebelBlack, en 'ruim' is niet helemaal het woord. De 'binnenhoes' is van rubber en aan de onderkant zit niets om 'm op z'n plaats te houden, dus daar kun je wat ruimte krijgen. Als ze 'm strakker maken krijg je 'm helemaal niet meer op z'n plaats, of moeten ze een schoenlepeltje meeleveren.
Maar: hij bevalt verder prima.
ik vind de print en vooral de kleuren wel een beetje safari achtig...
Als die Runkeeper app wel ervoor zorgt dat de kaarten meedraaien/schuiven...:Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
Mmh ik heb laatst een stuk gereden met de iPhone naast me. En idd met zo'n blauw oplichtend stipje. Maar zodra ik de kaart uitrij, schuift de kaart niet mee. Misschien nog eens testen.
"Zelf geeft Jacobs toe dat je Run Keeper ook prima kunt gebruiken om een afgelegde trip in de auto vast te leggen."
Edit: o nee, het is alleen maar vastleggen (dus achteraf, lijkt me)
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 29-07-2008 16:09 ]
Die Runkeeper is wel een van de betere apps die ik zeker ga gebruiken als die uitkomt.
Maar ik hoop wel dat ik dan ook gebruik kan maken van de iPod functie tijdens het lopen. Zie er niet zo iets over bij staan.
Maar ik hoop wel dat ik dan ook gebruik kan maken van de iPod functie tijdens het lopen. Zie er niet zo iets over bij staan.
Bij mij schuift 'ie gewoon mee hoor..Noxa schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:18:
[...]
Als je de kaart op 'Zoek' hebt staan gaat ie netjes mee, met 'Route' verdwijnt ie uit beeld!
Aha, maar dat is ook de hele truuk. Je mag/kan Google Maps ook niet gebruiken als navigatiesysteem. Dus daarom gaat het pinnetje dan niet mee
.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Yupe, same here!
Het blauwe pinnetje die blijft in het midden staan en eromheen wordt de map telkens opnieuw geladen...
Indien je internetverbinding niet optimaal is kan et soms zo zijn dat de map niet ziet...
Anoniem: 78574
Ik mis het pijltje dat ik op mijn N95 zag als er een doorgeschakelde oproep binnen kwam.
Op mijn iPhone zie je niet dat het een doorgeschakelde oproep is..
Onze telefoon op het werk staat af en toe doorgeschakeld naar mijn mobiel. Op de N95 zag ik dat er een doorgeschakelde oproep binnen kwam. Op de iPhone zie ik het niet..
(zelfde t-mobile abbo)
Op mijn iPhone zie je niet dat het een doorgeschakelde oproep is..
Onze telefoon op het werk staat af en toe doorgeschakeld naar mijn mobiel. Op de N95 zag ik dat er een doorgeschakelde oproep binnen kwam. Op de iPhone zie ik het niet..
(zelfde t-mobile abbo)
Zoals ik hier boven ergens ook al heb gezecht.The - DDD schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Wel opvallend wat ze zeggen over de camera in de iPhone. Het is geen super camera, maar ook niet slechter dan wat er in mobieltjes zit. Mijn ervaring met die 2 MP is dat ik mooiere foto's er mee maak dan mijn vriendin met haar 3.2 MP (ook mobiel).
De hoeveelheid MP zegt niets over de kwaliteid van de foto.
5MP op een bud CMOS censor of 2MP op een betere CMOS censor. Licht sterk is de lens ven de iPhone niet maar goed genoeg om zo af en toe een kiekje te maken. Details zijn wat vaag maar wat verwacht je van een mobiel? Ben veel blijer met de iPod functie
Anoniem: 51661
Misschien is dit al vaker voorbij gekomen want ik heb er meerdere mensen over gehoord:
Ik heb een 8gb iphone 3g, niet gejailbreaked of wat dan ook. Vandaag wilde ik de facebook app starten en ineens viel mijn iphone uit en herstartte zichzelf. Opzich vind ik dat niet zon probleem, geloof dat dat wel vaker voorkomt...
Echter, vanaf dat moment staan al mijn mailtjes in mijn iphone mailbox op "ongelezen" waardoor ik nu constant iets van 100 ongelezen berichten heb (ook aangegeven op het desktop icoon).
Ik heb geprobeert mijn telefoon opnieuw te synchroniseren, opnieuw uit + aan maar niks helpt. Is er een manier om alles tegelijk in te stellen als gelezen? Normaal zou hij dit toch ook moeten doen als hij opnieuw synchroniseerd en ziet dat in mijn apple mail alles al wel gelezen is?
Ik heb een 8gb iphone 3g, niet gejailbreaked of wat dan ook. Vandaag wilde ik de facebook app starten en ineens viel mijn iphone uit en herstartte zichzelf. Opzich vind ik dat niet zon probleem, geloof dat dat wel vaker voorkomt...
Echter, vanaf dat moment staan al mijn mailtjes in mijn iphone mailbox op "ongelezen" waardoor ik nu constant iets van 100 ongelezen berichten heb (ook aangegeven op het desktop icoon).
Ik heb geprobeert mijn telefoon opnieuw te synchroniseren, opnieuw uit + aan maar niks helpt. Is er een manier om alles tegelijk in te stellen als gelezen? Normaal zou hij dit toch ook moeten doen als hij opnieuw synchroniseerd en ziet dat in mijn apple mail alles al wel gelezen is?
Anoniem: 107960
Ik heb nu een aantal hoesjes voor de iPhone langs zien komen, welke kunnen jullie mij nou aanraden?
Vanmiddag contact gehad met T-Mobile klanten service. als eerst hebben ze mij hun excusses aangeboden voor het lange wachten (7 dagen) geen probleem.
Anyway. ik mag mij iPhone inleveren bij een T-Mobile shop. Hier wordt gekeken of de dode pixels onder garantie vallen. waar de beste man mij dit wel verzekerde. en dan kan ik binnen paar weken een nieuwe verwachten (1 hele nieuwe)
Reparatie service gaf aan geen iPhones te kunnen repareren. en deze worden vervangen. typisch Apple
Alleen baal ik er wel van dat ik de iPhone ff moet missen
Anyway. ik mag mij iPhone inleveren bij een T-Mobile shop. Hier wordt gekeken of de dode pixels onder garantie vallen. waar de beste man mij dit wel verzekerde. en dan kan ik binnen paar weken een nieuwe verwachten (1 hele nieuwe)
Reparatie service gaf aan geen iPhones te kunnen repareren. en deze worden vervangen. typisch Apple

Anoniem: 225947
Krijg je geen 'overbruggings-telefoon'?To_Tall schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:38:
Vanmiddag contact gehad met T-Mobile klanten service. als eerst hebben ze mij hun excusses aangeboden voor het lange wachten (7 dagen) geen probleem.
Reparatie service gaf aan geen iPhones te kunnen repareren. en deze worden vervangen. typisch Apple![]()
Tuurlijk voor 50€ borg, Maar ik leen tijdelijk wel een telefoon toestel van kantoorAnoniem: 225947 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:43:
[...]
Krijg je geen 'overbruggings-telefoon'?

Als je de iPhone in je dock zet, krijg je in Windows een melding met de vraag in welk programma je hem wilt starten. Ik wil die melding helemaal niet krijgen, hoe kan ik deze elke keer voorkomen?
Anoniem: 33358
hmm ik dacht ik laat mn iPhonebatterij even helemaal leeg lopen en dan weer helemaal opladen. Nu is de batterij leeg en krijg ik een heel raar scherm met allerlei strepen in beeld, even niet in staat om screenshot ervan te maken, iemand ook al last van gehad.
Een tijdje in de oplader (stopcontact) laten heeft geen zin. Drukken op de homeknop of uitknop haalt niets uit, beeld blijft constant staan.
Een tijdje in de oplader (stopcontact) laten heeft geen zin. Drukken op de homeknop of uitknop haalt niets uit, beeld blijft constant staan.
Dat klinkt niet zo best, maar misschien herken je dit:Anoniem: 33358 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:08:
hmm ik dacht ik laat mn iPhonebatterij even helemaal leeg lopen en dan weer helemaal opladen. Nu is de batterij leeg en krijg ik een heel raar scherm met allerlei strepen in beeld, even niet in staat om screenshot ervan te maken, iemand ook al last van gehad.
Belangrijk: als de batterij van de iPhone of iPod touch bijna leeg is, kan een van de volgende symbolen worden weergegeven om aan te geven dat de iPod touch tot tien minuten moet worden opgeladen voordat u hem kunt gebruiken. Als de batterij van het apparaat zo goed als leeg is, kan het beeldscherm gedurende bijna twee minuten leeg blijven, waarna een van de symbolen verschijnen die aangeven dat de batterij bijna leeg is.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En de Homeknop en Uitknop tegelijkertijd ingedrukt houden voor iets van 7 seconden? Dan zou die moeten resetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 29-07-2008 18:13 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik mis trouwens wel de verschillende kleuren functie in de agenda. Ik houdt er niet van om 4 verschillende calenders bij te houden. Ik wil alles in 1 met verschillende kleuren tags. Veel makkelijker!
Anoniem: 25735
Ik lees teveel tegenstrijdige berichten met betrekking tot de iPhone en Microsoft Exchange.
Is het nou wel of niet mogelijk om je iPhone te laten synchroniseren met Exchange zonder allerlei forwarding trucs uit te halen.
Met andere net zoals Blackberry dat kan?
Iemand die mij iets meer helderheid hierin kan geven?
Is het nou wel of niet mogelijk om je iPhone te laten synchroniseren met Exchange zonder allerlei forwarding trucs uit te halen.
Ja, dat kan.Anoniem: 25735 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:47:
Ik lees teveel tegenstrijdige berichten met betrekking tot de iPhone en Microsoft Exchange.
Ervaringen na 4 dagen
Positief:
+ Qua user-interface en functionaliteit is het een weergaloos aparaat
+ 3G is lekker vlot
+ Safari is een genot om mee te surfen, binnen de beperkingen van het formaat. Het is echt functioneel.
Major negatief:
- Tot nu toe heb ik 1x meegemaakt dat de verbinding weg viel en pas na reboot terug kwam.
- Tot nu toe heb ik 1x meegemaakt dat safari niet meer reageerde op het scherm
- Wifi zuipt de batterij erg snel leeg.
Minor negatief:
- Mixed view van agenda tussen prive en work is een minpunt, net als het ontbreken van een week view.
- Als je iets anders doet terwijl je muziek luistert, kun je de ipod-functie niet bedienen, dus moet je 'er uit', ander nummer kiezen en weer terug.
- Individuele SMS-berichten wissen gaat niet
Positief:
+ Qua user-interface en functionaliteit is het een weergaloos aparaat
+ 3G is lekker vlot
+ Safari is een genot om mee te surfen, binnen de beperkingen van het formaat. Het is echt functioneel.
Major negatief:
- Tot nu toe heb ik 1x meegemaakt dat de verbinding weg viel en pas na reboot terug kwam.
- Tot nu toe heb ik 1x meegemaakt dat safari niet meer reageerde op het scherm
- Wifi zuipt de batterij erg snel leeg.
Minor negatief:
- Mixed view van agenda tussen prive en work is een minpunt, net als het ontbreken van een week view.
- Als je iets anders doet terwijl je muziek luistert, kun je de ipod-functie niet bedienen, dus moet je 'er uit', ander nummer kiezen en weer terug.
- Individuele SMS-berichten wissen gaat niet
[ Voor 30% gewijzigd door Q op 29-07-2008 20:21 . Reden: Zie bericht hier onder ]
Druk is 2x snel op de home-buttonAls je iets anders doet terwijl je muziek luistert, kun je de ipod-functie niet bedienen, dus moet je 'er uit', ander nummer kiezen en weer terug.
Zoiets zoek ik ook... maar is nu dus nog niet beschikbaar blijkbaar...
Anoniem: 151391
Vind je? Ik vind het wel meevallen. Heb je 3G uitstaan? Dat zuigt de batterij namenlijk wel leeg. Als ik alleen wifi gebruik kan de telefoon makkelijk 2 tot 3 dagen mee...
Koop een Mac...Anoniem: 225947 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:50:
Als je de iPhone in je dock zet, krijg je in Windows een melding met de vraag in welk programma je hem wilt starten. Ik wil die melding helemaal niet krijgen, hoe kan ik deze elke keer voorkomen?
Kun je in dat windows pop-up scherm niet aangeven dat hij de volgende keer geen actie moet ondernemen?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 151391 op 29-07-2008 21:54 ]
Ik vraag me af hoe handig zulke programma's zullen worden. Ik weet niet hoe actief een App Store programma mag blijven zodra je de iPhone lockt door het scherm uit te zetten (of het uberhaupt actief mag blijven?), want stel dat het alleen kan werken met scherm aan dan moet je dus telkens autolock uit zetten als je dat gebruikt, en verder, na een uur of 2 hardlopen zal je batterij al aardig leeg zijn..Martin Sturm schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:55:
[...]
Zoiets zoek ik ook... maar is nu dus nog niet beschikbaar blijkbaar...
ik heb nu ook 2 dagen me iphone en helemaal in mijn nopjes ik had hier voor een touch maar ik is natuurlijk het echte werk.
nu alen het probleem ik heb sinds een uurtje of 6 helemaal geen bereik meer no service.
weet iemand of tmobile in Groningen met het netwerk bezig is?
ik heb ook nog geen visual voicemail trouwens maar 3g doet het verder wel.
nu alen het probleem ik heb sinds een uurtje of 6 helemaal geen bereik meer no service.
Al reboot geprobeerd? Beetje Windows-oplossing maar helemaal bugvrij lijkt hij nog niet.sk1nny666 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:05:
ik heb nu ook 2 dagen me iphone en helemaal in mijn nopjes ik had hier voor een touch maar ik is natuurlijk het echte werk.
Ja dat zou inderdaad redelijk onhandig zijn als die apps niet gewoon op de achtergrond kunnen draaien terwijl je scherm gelockt is.Muthas schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:54:
[...]
Ik vraag me af hoe handig zulke programma's zullen worden. Ik weet niet hoe actief een App Store programma mag blijven zodra je de iPhone lockt door het scherm uit te zetten (of het uberhaupt actief mag blijven?), want stel dat het alleen kan werken met scherm aan dan moet je dus telkens autolock uit zetten als je dat gebruikt, en verder, na een uur of 2 hardlopen zal je batterij al aardig leeg zijn..
Iemand enig idee of je de sensoren kan bijstellen? Bij alle spellen heb ik een flinke afwijking naar rechts, iets wat ik op firmware 1.x nooit had. Dus ik denk dat het software matig is.
Ah dat heb ik ook maar dan naar links.. Zat 't me ook af te vragen. Alleen in landscape mode overigens, in portrait is 't prima.CrashOne schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:30:
Iemand enig idee of je de sensoren kan bijstellen? Bij alle spellen heb ik een flinke afwijking naar rechts, iets wat ik op firmware 1.x nooit had. Dus ik denk dat het software matig is.
Nee, dat kan je niet aangeven.Anoniem: 151391 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:50:
Koop een Mac...
Kun je in dat windows pop-up scherm niet aangeven dat hij de volgende keer geen actie moet ondernemen?
Zijn er al mensen die last hebben van scheurtjes in de behuizing? Ik heb een klein scheurtje vlakbij de "silencer"-knop. Ik ga morgen even terug naar T-Mobile.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Heb je toevallig een witte?batumulia schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:32:
Zijn er al mensen die last hebben van scheurtjes in de behuizing? Ik heb een klein scheurtje vlakbij de "silencer"-knop. Ik ga morgen even terug naar T-Mobile.
http://www.iphoneclub.nl/...rscheurtjes-in-behuizing/
Anoniem: 204656
In het (gratis geloof ik) spel Labyrinth kun je de sensoren instellen. Onder Settings.CrashOne schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:30:
Ik weet alleen niet of ie de waarden daarna ook vasthoudt.
Dat is alleen in Labyrinth. Daar kan je instellen dat wanneer je je iPhone in een bepaalde posititie houdt, dat moet worden gezien als het vlak liggen van de iPhone. Maar dat is dus alleen in dat spel zelf
Momenteel herstel ik de iphone omdat alle niet-standaard applicaties crashen.
ja ik heb al gereboot gereset en alles maar hij blijf geen verbinding maaken morgen tmobile maar even bellen. julie hooren het verder van mijQ schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:08:
[...]
Al reboot geprobeerd? Beetje Windows-oplossing maar helemaal bugvrij lijkt hij nog niet.
Nee ik heb een zwarte 16GB. Ik heb daar ook een topic erover gestart maar krijg er niet echt veel reacties op.DaSchop schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:39:
[...]
Heb je toevallig een witte?
http://www.iphoneclub.nl/...rscheurtjes-in-behuizing/
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dat kan.. Waar precies ben ik vergeten, maar het kan ergens in control panel, dat weet ik zeker. Daar kun je ergens aangeven bij welke known events wat moet gebeuren. Ik doe (deed) dat voor mijn fotocamera altijd..Anoniem: 225947 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:50:
Sluit je apperaat aanUltraSub schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 08:16:
[...]
Dat kan.. Waar precies ben ik vergeten, maar het kan ergens in control panel, dat weet ik zeker. Daar kun je ergens aangeven bij welke known events wat moet gebeuren. Ik doe (deed) dat voor mijn fotocamera altijd..
Ga naar de windows verkenner,
Open de Properties van betreffende device (in dit geval de iPhone
Tab blad events.
Selecteer in dit tabblad take no action.
Nu zal je de melding niet meer krijgen
De applicatie blijft gewoon netjes door draaien. Games gaan op Pause. De GPS blijft ook actief.Muthas schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:54:
[...]
Ik vraag me af hoe handig zulke programma's zullen worden. Ik weet niet hoe actief een App Store programma mag blijven zodra je de iPhone lockt door het scherm uit te zetten (of het uberhaupt actief mag blijven?), want stel dat het alleen kan werken met scherm aan dan moet je dus telkens autolock uit zetten als je dat gebruikt, en verder, na een uur of 2 hardlopen zal je batterij al aardig leeg zijn..
[ Voor 35% gewijzigd door To_Tall op 30-07-2008 08:57 ]
Het zou mooi zijn als er bij settings een tweak van de sensoren mogelijk was. Misschien ooit in de toekomst.CyBeR schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:48:
[...]
Ah dat heb ik ook maar dan naar links.. Zat 't me ook af te vragen. Alleen in landscape mode overigens, in portrait is 't prima.
Wat verwacht je? Dat iedereen even komt zeggen of hij wel of geen scheurtje heeft? Misschien dat 5% van de iphonebezitters een scheurtje heeft.batumulia schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:37:
[...]
Nee ik heb een zwarte 16GB. Ik heb daar ook een topic erover gestart maar krijg er niet echt veel reacties op.
Reset van iPhone 3G als geen enkele andere oplossing meer helpt
Zoals een aantal van jullie wellicht weten, heb ik mijn iPhone 3G vorige week terug moeten brengen naar een TMS, omdat het toestel in geen mogelijkheid meer opstartte en continue bleef hangen bij het Apple-logo. Ook het aansluiten op de computer (via iTunes) had geen resultaat...
Nou, ik heb wat zitten/lopen/liggen puzzelen (het nieuwe toestel, dat ik sinds een paar dagen heb via een toestel-swap, liep nl. ook vast doordat ik veel dingen tegelijk deed: internet, downloaden via Appstore, muziek luisteren, instellingen veranderen) en heb de oplossing gevonden. Deze staat echter niet in de gebruikershandleiding, dus is wellicht interessant voor alle gebruikers die met dit probleem kampen.
DE OPLOSSING
[indien het toestel dus op geen enkele manier opnieuw opstart en naar het 'springboard' gaat]
1.
Open op je computer iTunes.
2.
Sluit je iPhone 3G aan op je computer.
3.
Voer een reset uit door zowel de home-knop als de sluimerknop ingedrukt te houden, échter: houd deze knoppen nét zolang ingedrukt totdat het iTuneslogo + USB-logo verschijnen (dit is zo’n 10 seconden nádat het Apple-logo is verschenen).
4.
Volg de aanwijzingen via iTunes.
Let op: het toestel wordt volledig gereset (indien je geen back-up hebt gemaakt/laten maken), dus alles wordt teruggebracht naar de fabrieksinstellingen.
Mijn eerste iPhone 3G had ik achteraf dus helemaal niet in hoeven te leveren...
Zoals een aantal van jullie wellicht weten, heb ik mijn iPhone 3G vorige week terug moeten brengen naar een TMS, omdat het toestel in geen mogelijkheid meer opstartte en continue bleef hangen bij het Apple-logo. Ook het aansluiten op de computer (via iTunes) had geen resultaat...
Nou, ik heb wat zitten/lopen/liggen puzzelen (het nieuwe toestel, dat ik sinds een paar dagen heb via een toestel-swap, liep nl. ook vast doordat ik veel dingen tegelijk deed: internet, downloaden via Appstore, muziek luisteren, instellingen veranderen) en heb de oplossing gevonden. Deze staat echter niet in de gebruikershandleiding, dus is wellicht interessant voor alle gebruikers die met dit probleem kampen.
DE OPLOSSING
[indien het toestel dus op geen enkele manier opnieuw opstart en naar het 'springboard' gaat]
1.
2.
3.
Voer een reset uit door zowel de home-knop als de sluimerknop ingedrukt te houden, échter: houd deze knoppen nét zolang ingedrukt totdat het iTuneslogo + USB-logo verschijnen (dit is zo’n 10 seconden nádat het Apple-logo is verschenen).
4.
Let op: het toestel wordt volledig gereset (indien je geen back-up hebt gemaakt/laten maken), dus alles wordt teruggebracht naar de fabrieksinstellingen.
Mijn eerste iPhone 3G had ik achteraf dus helemaal niet in hoeven te leveren...
Dat is de algemeen bekende methode, DFU methode...svdm schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:01:
Reset van iPhone 3G als geen enkele andere oplossing meer helpt
Nou, ik heb wat zitten/lopen/liggen puzzelen (het nieuwe toestel, dat ik sinds een paar dagen heb, liep nl. ook vast doordat ik veel dingen tegelijk deed: internet, downloaden via Appstore, muziek luisteren, instellingen veranderen) en heb de oplossing gevonden. Deze staat echter niet in de gebruikershandleiding, dus is wellicht interessant voor alle gebruikers die met dit probleem kampen.
DE OPLOSSING
1.
2.
3.
4.
![]()
Mijn eerste iPhone 3G had ik achteraf dus helemaal niet in hoeven leveren...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 5
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie