Shiver23 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:17:
- Geen profielen. Ik zou graag 's nachts een ander profiel kiezen, zodat hij geen signaal geeft als er mail binnenkomt. Ook zou het wel handig zijn als je in zou kunnen stellen of de wekker wel of geen geluid moet maken als het profiel in stil staat en zo kan ik nog wel het nodige bedenken dat ik liever zou hebben.
Kan je hier niet gewoon de Silent switch aanzetten?
- Geen mapjes om applicaties in te zetten. Je zou voor iedere categorie een panel kunnen gebruiken, maar een andere methode om dit te ordenen zou mijn voorkeur hebben.
Mwoah, dat zorgt dan ook weer voor nog meer extra vingerhandelingen, liever gewoon vanaf de homescreen. Schuive naar andere panel en app kiezen.
- Onverklaarbare slowdown en hangers van Safari.
Allicht te wijten aan 2.0 versie, stabiliteit etc wordt nog steeds aan verdergewerkt.
- Geen pincode op het toestel als je hem aanzet!!! Dit vind ik toch wel een serieus probleem. Als iemand je toestel zou jatten kan hij sowieso zonder het toestel aan/uit te doen de simkaart wisselen, overal bij en alles gebruiken. Enige optie die er is, is dat na een bepaalde tijd in standby het toestel om een pincode vraagt. Dit heb ik nu maar ingesteld, maar wel een lange interval. Iedere keer als het toestel uit standby komt een code intoetsen gaat nogal vervelen.
Hmm, dit is toch echt wel het geval bij mij (iPhone eerste generatie). Telkens ik hem aanzet vraagt hij m'n PIN. Dit kan je instellen in ieder geval. De optie om geen PIN te vragen is er wel, maar die gebruik ik in ieder geval niet.
Andere zaken die ik begrepen heb, maar zelf nog niet ondervonden:
- Geen afleverrapport van SMS. Dit gebruik ik altijd om te zien of iemand zijn/haar mobiel aan heeft staan.
Klopt wel, maar veel ben je daar op zich niet mee, aangezien je dan nog altijd niet weet of die persoon je sms wel heeft gelezen. Daarmee weet je dus enkel dat z'n telefoon aanstaat. Daarom dat ik die functie zelfs niet gebruikte voorheen (Nokia)
Ontbreken van character-count in sms vind ik al minder leuk, wel leuker voor de telecomproviders natuurlijk
Ik vind het echt een heel mooi apparaat en ben enorm blij met mijn iPhone. Maar aan dit soort dingen kan ik toch wel goed merken dat het een MP3-speler en internetdevice is met belfunctie en niet in de basis een telefoon.
[/quote]