[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 86.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:36
jprommen schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:50:
[...]

Ja (wel een mac neem ik aan)
Met een Windows en iTunes kun je ook prima streamen via airtunes naar een Airport Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 09:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:51
The - DDD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:53:
[...]

Met een Windows en iTunes kun je ook prima streamen via airtunes naar een Airport Express.
En dan ook besturen via Remote! Werkt hier met Mac en PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Hoe zit het met de snelheid van de iphone? Ik heb nu een Nokia N73 alleen deze vind ik erg/te langzaam en hele maal als ik veel dingen heb opgeslagen. Werkt het menu/programma's op de iphone goed en blijven ze zo werken als je er een aantal gig aan muziek op heb staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33

World Citizen

FreeReef.nl

The - DDD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:53:
[...]

dus ik heb niet perse een "AirPort Extreme-basisstation" nodig.... en ander modem met draadloze G/N functie voldoet ook?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

MOL-20.000 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:00:
Hoe zit het met de snelheid van de iphone? Ik heb nu een Nokia N73 alleen deze vind ik erg/te langzaam en hele maal als ik veel dingen heb opgeslagen. Werkt het menu/programma's op de iphone goed en blijven ze zo werken als je er een aantal gig aan muziek op heb staan....
Mijn antwoord hierop is....

Voor veel functies kies voor alles behalve Apple
Voor snelheid en stabiliteit kies voor Apple

(ik ben van een 30 GB super deluxe mp3 speler afgestapt puur omdat ik de touch zo goed en prettig en snel vind werken.... daar heb ik nog geen seconde spijt van. Mijn oude mpr3 speler had wel veel meer functies op gebeid van muziek afspelen en beheren. )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

jefjef

learning by doing

ff voor de zekerheid: Mijn sim is nog niet geactiveert maar ik surf wel via mijn wifi.
Kan ik dan ook gebruik maken van mijn email? (zakelijk smtp of prive POP3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10-2022
bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:08:
Voor zover ik weet zit er bij de originele (niet bulk) Dock ook meteen een kabel, toch?

RickV: het is nog steeds niet 100% duidelijk hoe het nou zit met navigatiesoftware ivm de voorwaarden die apple in de SDK licentie heeft staan. Afwachten dus... Als die licentie geen probleem is dan is vrijwel alles mogelijk, Apple heeft ook gemeld dat de eerdere geruchten over een te kleine GPS antenne voor navigatie onzin zijn. Navigatie zou dus (juridisch gezeur daargelaten) gewoon mogelijk moeten zijn.
Heb het er met een collega over gehad. ****, de Iphone (+abo) was bijna zo goed als perfect. Maar een 100% eis van me is dat er navigatiesoftware op zit. Dat is nu niet het geval en tegen de tijd dat het komt, wat gaat het dan kosten? Voor Windows Mobile zijn er ten minste 'erg goedkope' varianten (;)), maar dat schijnt op de iphone niet te kunnen (tenzij je gaat jailbreaken?) omdat alles via apple gaat voordat het draait op je iphoontje...

Daarom zit ik eraan te denken om toch maar naar een windows mobile dingetje over te stappen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
Decon Frost schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:01:
[...]

dus ik heb niet perse een "AirPort Extreme-basisstation" nodig.... en ander modem met draadloze G/N functie voldoet ook?
Jep, een Express voldoet! Deze kan je zelfs ook goed als AP gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:36
Sterker nog een Airport Extreme ondersteund geen Airtunes. Je MOET daarvoor een Express hebben.

Ik heb zelf naar volle tevredenheid een Express achter mijn ADSL modem gehad en het ding mijn hele draadloos netwerk laten runnen. Ding heeft een erg goed bereik, ondanks dat de antene intern is. Werkt prima samen met Windows, Unix en OSX.

(Ik heb een van de eerste Airport Express modellen, is al enkele jaren oud en werkt nog steeds goed. Maar inmiddels geswitched naar een TimeCapsule.)

VRAAGJE:
Kan je ook kiezen via de iphone remote of je via de pc speakers of via airtunes wilt afspelen?

[ Voor 10% gewijzigd door The - DDD op 15-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

The - DDD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:19:
Sterker nog een Airport Extreme ondersteund geen Airtunes. Je MOET daarvoor een Express hebben.

Ik heb zelf naar volle tevredenheid een Express achter mijn ADSL modem gehad en het ding mijn hele draadloos netwerk laten runnen. Ding heeft een erg goed bereik, ondanks dat de antene intern is. Werkt prima samen met Windows, Unix en OSX.

(Ik heb een van de eerste Airport Express modellen, is al enkele jaren oud en werkt nog steeds goed. Maar inmiddels geswitched naar een TimeCapsule.)
Decon krijgt droom beelden van... hangend in de bank met het meisie muziekjes luisteren... hrrrrr

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Tadaaaa: Clicky here (in de Apple store: 14,95)
HTR verkoopt wel losse labels hoor :) Gisteren een los dock en een losse kabel gekocht bij de HTR in veenendaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Good Fella schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:26:
[...]

HTR verkoopt wel losse labels hoor :) Gisteren een los dock en een losse kabel gekocht bij de HTR in veenendaal :)
En hoeveel was je totaal ervoor kwijt, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
The - DDD schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:19:
VRAAGJE:
Kan je ook kiezen via de iphone remote of je via de pc speakers of via airtunes wilt afspelen?
Dat kan ook! Je kan het geluid op de computer in/uitschakelen en de externe speakers in/uitschakelen! Is echt een leuke app! Als je buiten zit en je denkt dit nummer ff skippe, iPhone ff pakken en dan ff een nummertje verder! Fantastisch! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Tha BasZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:39:
[...]

Het was vast: €19,90 (srblackbird in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10") :p

[ Voor 18% gewijzigd door srblackbird op 15-07-2008 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

LET OP

er zijn dockings MET en ZONDER afstandbediening.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Decon Frost schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:50:
[...]
LET OP

er zijn dockings MET en ZONDER afstandbediening.
Die MET afstandsbediening zijn de universal docks. We hebben het hier over de dock specifiek voor de iPhone 3G en die zijn inderdaad zonder ab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 19:55
http://webwereld.nl/artic...oor-iphone-verbieden.html

Volgens T-mobile nederland zal een dergelijk verbod in Nederland niet voorkomen.

Oversteken is an art ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:10:
[...]

Die MET afstandsbediening zijn de universal docks. We hebben het hier over de dock specifiek voor de iPhone 3G en die zijn inderdaad zonder ab.
de AB werkt wel gewoon icm mijn iphone.. btw

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Tha BasZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:39:
[...]

20 euro. Wou nog een losse kabel voor op me werk om op te laden. Als je alleen het dock koopt ben je een joetje kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
Een aantal posts zijn weer naar [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4 verplaatst. Alles over abonnementen, prijzen en beschikbaarheid mag daar besproken worden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:17:
[...]

Hmm vaaaage bedoeling. Zal morgen es langs de apple store, of is er al iemand die het dock heeft gekocht?
El Gravedigger ,

ik hoor het graag van je, immers volgens de site lijkt alles er wel bij te zitten.......
wil hem zelf ook graag hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 08:26
golfgti5 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:08:
[...]

El Gravedigger ,

ik hoor het graag van je, immers volgens de site lijkt alles er wel bij te zitten.......
wil hem zelf ook graag hebben
Hoedje schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:32:
[...]
Er zitten geen kabels of stroomadapter bij. Het is gewoon de dock met wat papierwerk in een klein doosje :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molier
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09 16:26
Ik heb nog een 3e gen. adapter (firewire) en kabeltje liggen. Kan ik deze gebruiken op de iphone dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:32

amphora

Websites & Fotografie

judas_666 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 17:28:
Ik heb nog een 3e gen. adapter (firewire) en kabeltje liggen. Kan ik deze gebruiken op de iphone dock?
Oude iPhone wel (doe ik zelf ook). iPhone 3G schijn je niet meer te kunnen laden via Firewire had ik ergens gelezen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ook zwarte namaak kabels die kosten 10 euro te koop bij onder andere de saturn in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:05:
je hebt ook zwarte namaak kabels die kosten 10 euro te koop bij onder andere de saturn in Groningen
Waarom zou je een zwarte nep kabel voor 10 euro willen als je gewoon in een winkel de originele witte apple usb kabel kan halen? Heb er vanmiddag nog 1 gehaald bij de HTR in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 18:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb even gemaild met iPhoneservicepoint.nl, welke ook een iPhone 3G aanbieden:
Hallo,

Hebben jullie nog een iPhone 16GB en zo ja, is deze dan ook écht unlocked, officieel zoals in bijvoorbeeld België?

Met vriendelijke groeten,
Fab1Man
Beste Fab1Man,

Morgen of overmorgen komt de nieuwe lading 8GB's binnen, volgende week de 16GB. Als u een bestelling plaatst via onze website ontvangt u een factuur, als deze betaald is en uw bestelling binnen is wordt er contact met u opgenomen om een afspraak te maken. Momenteel kunnen wij uit voorraad geen iPhones leveren vanwege ±1000 reserveringen die voor gaan. De iPhones is unlocked, niet zoals de iPhone in België, ook is het model in België alleen te gebruiken met een Belgische SIM-kaart.

Met vriendelijke groet,
medewerker

iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht
Beste Fab1Man,

Morgen of overmorgen komt de nieuwe lading 8GB's binnen, volgende week de 16GB. Als u een bestelling plaatst via onze website ontvangt u een factuur, als deze betaald is en uw bestelling binnen is wordt er contact met u opgenomen om een afspraak te maken. Momenteel kunnen wij uit voorraad geen iPhones leveren vanwege ±1000 reserveringen die voor gaan. De iPhones is unlocked, niet zoals de iPhone in België, ook is het model in België alleen te gebruiken met een Belgische SIM-kaart.

Met vriendelijke groet,
medewerker

iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht
Mag ik dan eens vragen hoe jullie deze unlocken? Ik zit bij iFoneguide dus ik ben echt niet achterlijk op dat gebied, en er is nérgens ook maar een spoor van een unlockmethode!

Met vriendelijke groeten,
Fab1Man
Beste Fab1Man,

Onze leverancier heeft goed contact met zibri.

Met vriendelijke groet,
medewerker

iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

_O-

Jaja, sure, Zibri geeft om aandacht op het internet, die kickt echt niet op het helpen van 'een leverancier' 8)7 Zodra er een unlockmethode is zal die op het internet staan, en dat zal ook degene zijn die zij gebruiken, en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg stomme vraag waarschijnlijk maar heb mijn iphone pas sinds vandaag. Alles werkt behalve bellen :P Internet, maps, maar zodra ik een nummer probeer te bellen staat er direct: call ended. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
Zijn er al vorderingen met betreft navigatie op de iPhone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Idd :') heeft iemand al een iPhone 3g bij hun gekocht en ontvangen? Volgens mij halen ze gewoon hun telefoontjes uit italie

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

wd200 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:30:
Zijn er al vorderingen met betreft navigatie op de iPhone ?
Een topman van Apple heeft gezegd dat navigatie voor de iPhone er komt, als een feit dus. Verdere info onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

Idd. Dat navigatie nu prioriteit heeft zodra de ontwikkelaars vrij komen, dat en daarna de 'knippen en plakken' functie.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Muthas schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:33:
[...]

Een topman van Apple heeft gezegd dat navigatie voor de iPhone er komt, als een feit dus. Verdere info onbekend...
apple kennende tegen hoge prijzen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 18:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Nou ja dat met dat fake dacht ik ook al ja, maar ze geven gewoon toe dat hij niet officieel unlocked is. Hoe kom je hiermee weg? Hoe lukt je zoiets? Ik snap het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik ben niet zo heel bekend op dat gebied, maar er is ook al hoop te doen geweest over het wel of niet modden van gameconsoles. Voor zover mij bekend is het principe gewoon dat het jouw telefoon (of Wii of whatever) is en dat je daarmee mag doen wat je wilt. Zij kunnen dus een lading van die iPhones kopen, met simlocks en whatever erop, die unlocken en vervolgens verkopen. Je garantie kan dan natuurlijk wel vervallen, maar dat maakt het nog niet illegaal.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Kicken binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 15-07-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 12:02
Ja, dat kan. Je telefoon is nu eigenlijk een iPod touch, en daar kan het ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

--Christiaan-- schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:12:
[...]

Ja, dat kan. Je telefoon is nu eigenlijk een iPod touch, en daar kan het ook op.
dank je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

wd200 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:50:
[...]
apple kennende tegen hoge prijzen :(
Mocht TomTom uitkomen voor de iPhone dan zal de software zelf gratis zijn of niet veel kosten. Echter de kaarten zelf zijn bij TomTom de kosten. 99 euro voor europa ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03
Prima toch? Het is onrealistisch om te denken dat je een routeplanner app gratis erbij gaat krijgen. 99 euro is geen verkeerde prijs voor een TomTom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
amphora schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:19:
[...]

Mocht TomTom uitkomen voor de iPhone dan zal de software zelf gratis zijn of niet veel kosten. Echter de kaarten zelf zijn bij TomTom de kosten. 99 euro voor europa ofzo.
dat zal wel relaxed zijn voor kaartja tja..
8-) daar zijn andere hier niet te bespreken oplossingen voor.

en anders vind ik het 100 euro nog wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51
Als ik mijn iphone weg leg of in de dok plaats dan loopt het bereik weg tot het laatste streepje. Als ik hem weer oppak loopt het bereik weer op tot voluit. Is dit normaal? Of is dit een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
iemand het 3G bereik / snelheid al rijdend getest bv in de trein ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Xandrios schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:24:
Prima toch? Het is onrealistisch om te denken dat je een routeplanner app gratis erbij gaat krijgen. 99 euro is geen verkeerde prijs voor een TomTom :)
Sterker nog, zodra TomTom uitkomt ga ik in belgie een iPhone 3G halen. Dus het is het zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Ik moest net weer rebooten om location service weer werkend te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met SMS'en. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 3G en ik kan SMS'en zenden en ontvangen, en zij kan alleen maar ontvangen. Nu zul je zeggen: lekker rustig voor mij, maar ik vind het toch raar.

Ik heb al diverse tips geprobeerd die ik her en der heb gevonden zoals:

- sms centrale instellen met **5005*7672*+31624000000#
- alle oude ontvangen sms'jes verwijderen
- iphone opnieuw opstarten
- iPhone in vliegtuigmode, en dan opnieuw opstarten
- sim-kaart in een andere telefoon doen

niets helpt. Iemand nog een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:49:
[...]

Snap echt niet dat je dit zo'n probleem vind, maar aangezien je er nu al 3 pagina's over doorgaat: Als iemand je iphone will bewonderen zet je hem gewoon even in flight mode, dan schakelt ie alle verbindingen uit, en wordt dus dus zeker weten niet gebeld of gesms't.
Ik snap ook niet waarom mijn vraag voor jou zo storend is (althans zo lijkt het aan je woordgebruik).
Sommigen vinden exchange zo leuk en vullen er 42 pagina's mee en anderen vinden de copy en paste functie weer heel belangrijk. Zo vind ik mijn privacy belangrijk (nee ik heb geen vrouw, wel een vriendin en ik hou het op een, ben ten slotte geen dier).

Zie dit niet als een aanval, maar het is slechts een uitleg, dat er verschillende mensen zijn met verschillende 'problemen'. En het is een forum waar vragen gesteld kunnen worden en als dat 10 pagina's duurt dan doe ik dat.
CyBeR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Heeft waarschijnlijk een vriendin die smsjes stuurt en wil niet dat z'n vrouw erachter komt. Of v.v. ;)
Wil je aub je fantasie voor je houden? Ik weet dat je het als grapje bedoelde, maar het is gewoon een serieus vraagje, zonder dat het nodig is om over mij te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:50:
Ik heb een probleem met SMS'en. Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 3G en ik kan SMS'en zenden en ontvangen, en zij kan alleen maar ontvangen. Nu zul je zeggen: lekker rustig voor mij, maar ik vind het toch raar.

Is haar sim al geactiveerd? Probeer eens 1202 te bellen of in te loggen op My T-Mobile.

Zo ja, ff T-Mobile bellen en/of wissel de sims een om.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Is dat nu nog niet gefixed? Pff...

Heb er met de oude iPhone regelmatig last van gehad, en ook alle punten die jij noemt geprobeerd. Alles tevergeefs.
Op een gegeven moment deed hij het gewoon weer... maar meestal gingen daar wel een paar dagen overheen.
Erg vreemd, erg kut, maar ik ben er destijds geen (voor mij) werkende oplossingen voor tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Wifi heeft niks te maken met je simkaart, dus JA je kan gewoon gebruik maken van je mail. Als je net zoals mij nog 2 maanden aan je oude contract vastzit en dus geen internet hebt, dan kan je beter ff bij instellingen de 3G uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmadejong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:52:
[...]

Is haar sim al geactiveerd? Probeer eens 1202 te bellen of in te loggen op My T-Mobile.
Haar sim werkt verder prima (bellen, 3G, sms ontvangen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:21
Ik heb in mijn auto een radio met ipod connector en Bluetooth handsfree.

Kan ik de Iphone aan de kabel hangen voor het afspelen van muziek maar tegelijk ook de telefoonfunctie gebruiken via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:57:
[...]

Haar sim werkt verder prima (bellen, 3G, sms ontvangen)...
Dat zegt niets, ik kon ook alles, behalve bellen....werkt visual voicemail bij haar? 1202 al geprobeerd? Sims al omgewisseld, dan weet je of het aan de telefoon of aan de sim ligt.....

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede iPhoners ;)

Sinds vrijdag heb ik het 'geweldige' toestel in mijn bezit en één ding zit me toch wel dwars.

Met name met betrekking tot het gebruik van de sms functie:
- aantal karakters verbruikt en/of resterend ontbreekt
- afleverrapport is niet in te stellen
- T9 woordenboek is niet uit te schakelen
- je kunt berichtjes niet per stuk verwijderen maar moet gelijk de hele 'chatsessie' verwijderen

Heb al aardig wat afgezocht op het net en diverse fauna maar kan nergens iets lezen dat bovenstaande punten onjuist zijn. Tevens nergens ook work-arounds tegengekomen.

Hopelijk hier wel? :)

Vast dank voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Klopt allemaal, en er is op dit moment niks aan te doen. Veel plezier! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmadejong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:00:
[...]

Dat zegt niets, ik kon ook alles, behalve bellen....werkt visual voicemail bij haar? 1202 al geprobeerd? Sims al omgewisseld, dan weet je of het aan de telefoon of aan de sim ligt.....
ik heb 1202 gebeld, en daar wordt het juiste abo gemeld. Wat kan ik daar verder nog doen?

ik heb zojuist de sims omgewisseld, en het probleem ligt bij de sim. Maar dat dacht ik al, want toen ik haar sim in een oude telefoon stopte had ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:03:
Klopt allemaal, en er is op dit moment niks aan te doen. Veel plezier! :w
:( zo een geil ding en toch scoort een nokia met de basisfuncties toch veel beter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
@Isss: Voor zover ik weet kan dat idd allemaal niet. Vul iig een suggesties/feedback formulier in bij Apple!

Zeker het aantal karakters en verwijderen van 1 bericht zijn wel heel erg basic functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:05:
[...]

ik heb 1202 gebeld, en daar wordt het juiste abo gemeld. Wat kan ik daar verder nog doen?

ik heb zojuist de sims omgewisseld, en het probleem ligt bij de sim. Maar dat dacht ik al, want toen ik haar sim in een oude telefoon stopte had ik hetzelfde probleem.
Mijn sim is nog niet geactiveerd (migratie) dus weet niet exact wat je er kan maar begreep van anderen dat als je sim geactiveerd is er naar je I-150/300/450 abo word gerefereerd ofzo.

Drie mogelijkheden om te checken of haar sim geactiveerd is:
  1. T-Mobile bellen
  2. Werkt Visual Voicemail?
  3. Kan ze inloggen op My T-Mobile? Als ze nieuwe klant is probeer je aan te melden. Lukt dit en krijg je bij je details je Iphone abo dan ben je geactiveerd. Zo niet, T-Mobile bellen en vragen wanneer ze geactiveerd wordt.
Nogmaal, heeft ze een nieuwe abo of een verlenging en wanneer is de foon aangeschaft?

edit:
lees net pas dat naar het juist abo gerefereerd word bij 1202. Dan denk ik dat ze geactiveerd is, kortom; bel T-Mobile.

[ Voor 6% gewijzigd door paulmadejong op 15-07-2008 21:09 ]

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmadejong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:00:
[...]
....werkt visual voicemail bij haar?
hey! visual voicemail werkt ook niet bij haar! Als ik daar op voicemail tap, krijg ik niet de eerste instellingen voor visual voicemail, maar gaat-ie ouderwets het voicemail nummer bellen. Heeft dat er iets mee te maken?

en hoe krijg ik dat weer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:09:
[...]

hey! visual voicemail werkt ook niet bij haar! Als ik daar op voicemail tap, krijg ik niet de eerste instellingen voor visual voicemail, maar gaat-ie ouderwets het voicemail nummer bellen. Heeft dat er iets mee te maken?

en hoe krijg ik dat weer goed?
Disregard mijn edit in mijn vorige post dan maar. Volgens mij is ze dus nog niet geactiveerd.

Probeer My T-Mobile eens of bel ze morgen (gesloten na 20.00u).

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmadejong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Mijn sim is nog niet geactiveerd (migratie) dus weet niet exact wat je er kan maar begreep van anderen dat als je sim geactiveerd is er naar je I-150/300/450 abo word gerefereerd ofzo.

Drie mogelijkheden om te checken of haar sim geactiveerd is:
  1. T-Mobile bellen
  2. Werkt Visual Voicemail?
  3. Kan ze inloggen op My T-Mobile? Als ze nieuwe klant is probeer je aan te melden. Lukt dit en krijg je bij je details je Iphone abo dan ben je geactiveerd. Zo niet, T-Mobile bellen en vragen wanneer ze geactiveerd wordt.
Nogmaal, heeft ze een nieuwe abo of een verlenging en wanneer is de foon aangeschaft?
- T-Mobile is nu niet thuis, dus daarom ben ik effe hier aan het checken (bij de ECHTE deskundigen)
- Ze krijgt bij 1202 te horen dat ze een i-150 abo heeft, dus dat klopt. Ze kan inloggen bij My T-Mobile, en daar staat ook de juiste abo-info.
- Visual Voicemail werkt niet
- ze heeft een verlenging, afgelopen zaterdag ingegaan. Ze had een heel oud Ben sim-kaartje in de iPhone gestopt, maar dat bleek niet te werken, en toen heeft ze van de T-Mobile winkel een nieuw sim-kaartje gekregen. Dat leek het dus te doen, behalve het SMS zenden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:12:
[...]

- T-Mobile is nu niet thuis, dus daarom ben ik effe hier aan het checken (bij de ECHTE deskundigen)
- Ze krijgt bij 1202 te horen dat ze een i-150 abo heeft, dus dat klopt. Ze kan inloggen bij My T-Mobile, en daar staat ook de juiste abo-info.
- Visual Voicemail werkt niet
- ze heeft een verlenging, afgelopen zaterdag ingegaan. Ze had een heel oud Ben sim-kaartje in de iPhone gestopt, maar dat bleek niet te werken, en toen heeft ze van de T-Mobile winkel een nieuw sim-kaartje gekregen. Dat leek het dus te doen, behalve het SMS zenden dan.
Al aan iTunes gehangen en geklikt op checken voor updates? Dan krijg je als het goed is te zien dat er nieuwe provider instellingen zijn, dat heeft bij mij een probleempje met visual voicemail opgelost. Alleen ik heb nu geen operatorlogo meer, dus T-Mo... afgekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:50:

Ik heb dus precies hetzelfde probleem en hetzelfde gedaan om het eventueel op te lossen.

Mijn visual voicemail deed het niet, ik heb toen contact opgenomen met de helpdesk en door ##002# te "bellen" werden de doorschakelingen gewist en visual voicemail werkt nu naar behoren.

Nu werkt echter mijn sms niet, ontvangen gaat dus prima, verzenden niet.

Ik zou terug gebeld worden als ze een oplossing hebben, is maar weer even afwachten dan.
Zodra ik iets weet zal ik het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulmadejong schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:11:
[...]

Disregard mijn edit in mijn vorige post dan maar. Volgens mij is ze dus nog niet geactiveerd.

Probeer My T-Mobile eens of bel ze morgen (gesloten na 20.00u).
klopt volgens helemaal! Op T-mobile zie ik nu dat ze een sms relax 25 heeft naast haar i-150. Dat lijkt me niet te kloppen. Ik ga morgen T-Mobile maar eens bellen.

Bedankt voor alle info!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
Alleen T-Mobile kan het met zekerheid zeggen maar ik zou als ik het zo hoor/lees denken dat haar abonnement wel geactiveerd is. Misschien dat het omzetten van dat sim-kaartje bij de T-Mobile shop iets niet goed gegaan is.

Aan de andere reacties te lezen is ze iig niet de enige, hopelijk heb ik er donderdag als mijn sim geactiveerd wordt geen last van.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag mede-GoT'ers
Ik gebruik de iphone (belgie) al een drie tal dagen en typ er zelfs mee nu, maar ik vind nergens harde bewijzen dat countrylocked is of niet. Dus bij deze ben ik bereid om een NL sim er in te steken en dan wat tests ermee te doen. Uiteraard als er enkel geinterseerde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:01:

- je kunt berichtjes niet per stuk verwijderen maar moet gelijk de hele 'chatsessie' verwijderen
waarom zou je dat willen ? ik mag er vanuit gaan dat zo'n 3G toch geen limiet heeft met max smsjes of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Geïnteresseerden zijn er zeker, maar je zal ze vooral in [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? moeten zoeken :)

[ Voor 45% gewijzigd door Punksmurf op 15-07-2008 21:44 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 21:37
Vanaf je eerste post die over dit onderwerp ging ben ik hier ook in geinteresseerd. Ik zou het een stuk fijner vinden wanneer er 'gewoon' een melding wordt gegeven wanneer ik een sms heb ontvangen, en dat ik deze kan lezen wanneer ik naar mijn sms inbox ga, of wanneer ik op een 'knop' "lees bericht" in de melding druk.

(ik dacht ik reageer maar even, zodat je je niet alleen voelt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Dat het bericht niet gelijk wordt weergegeven kan je instellen. Ik weet niet hoe, maar het is een keer of twee langsgekomen. Het staat dus ergens in het topic.
wd200 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:43:
[...]

waarom zou je dat willen ? ik mag er vanuit gaan dat zo'n 3G toch geen limiet heeft met max smsjes of wel ?
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ruim toch graag zo nu en dan wel eens op. Natuurlijk zit ik op mijn huidige telefoon met een limiet van 200 en nog wat sms'jes, dat scheelt. Maar evenwel zou ik het dan wel fijn vinden om op een gegeven moment te kunnen zeggen dat ik alles tot 5 dagen geleden (of gewoon met een datum, iets in die riching in ieder geval) bij een bepaalde (of alle) converstaties gewist wil hebben.

Het lijkt me echt een prachttoestel, maar juist het gebrek aan al die basisdingen (vooral die sms-dingen, en copy/paste bijvoorbeeld) doen me eigenlijk nog wel sterk twijfelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Punksmurf op 15-07-2008 21:48 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reckoner schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:44:
[...]

Vanaf je eerste post die over dit onderwerp ging ben ik hier ook in geinteresseerd. Ik zou het een stuk fijner vinden wanneer er 'gewoon' een melding wordt gegeven wanneer ik een sms heb ontvangen, en dat ik deze kan lezen wanneer ik naar mijn sms inbox ga, of wanneer ik op een 'knop' "lees bericht" in de melding druk.

Haha toppie! Ik wist al dat er meer mensen zijn met dit probleem. Jammer dat Apple er niets mee gedaan heeft, ondanks de vele verzoeken.

Zo denk ik er ook over, het is sowieso overzichtelijker en daarnaast de privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Laatst online: 21:37
Punksmurf schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:47:
Dat het bericht niet gelijk wordt weergegeven kan je instellen. Ik weet niet hoe, maar het is een keer of twee langsgekomen. Het staat dus ergens in het topic.

[...]
Ik heb sowieso een van de twee oplossingen geprobeerd, de andere heb ik helaas niet gezien, maar die optie werkte niet. De optie verschijnt inderdaad wanneer ik de 'Passcode Lock' activeer. Ik zit er echter niet op te wachten dat mijn telefoon eens in de zoveel tijd met een code beveiligd wordt. Wanneer ik de 'Show SMS Preview" optie uit zet, en de Passcode optie ook deactiveer, verschijnen de SMS previews toch weer gewoon in mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Reckoner schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:44:
[...]

hoe gaat het nu dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Reckoner schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:55:
[...]

Ik heb sowieso een van de twee oplossingen geprobeerd, de andere heb ik helaas niet gezien, maar die optie werkte niet. De optie verschijnt inderdaad wanneer ik de 'Passcode Lock' activeer. Ik zit er echter niet op te wachten dat mijn telefoon eens in de zoveel tijd met een code beveiligd wordt. Wanneer ik de 'Show SMS Preview" optie uit zet, en de Passcode optie ook deactiveer, verschijnen de SMS previews toch weer gewoon in mijn scherm.
Oh crap.. ik dacht dat het daarmee wel opgelost zou zijn... ik blijf het onderwerp maar even in de gaten houden dan nog steeds ;).

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
had ergens gelezen/gehoord dat je de iPhone ook kan laten unlocken via T-mobile. Kost geloof ik iets van 120euro maar als je dan van het unlock/activatie/jailbreak gedoe af bent en bij iedere update kan updaten zonder problemen zie ik dat wel zitten. Iemand die hier meer informatie over heeft of misschien enige ervaring hiermee kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punksmurf schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:47:

[...]

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ruim toch graag zo nu en dan wel eens op. Natuurlijk zit ik op mijn huidige telefoon met een limiet van 200 en nog wat sms'jes, dat scheelt. Maar evenwel zou ik het dan wel fijn vinden om op een gegeven moment te kunnen zeggen dat ik alles tot 5 dagen geleden (of gewoon met een datum, iets in die riching in ieder geval) bij een bepaalde (of alle) converstaties gewist wil hebben.

Het lijkt me echt een prachttoestel, maar juist het gebrek aan al die basisdingen (vooral die sms-dingen, en copy/paste bijvoorbeeld) doen me eigenlijk nog wel sterk twijfelen.
Im with stupid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 21:35

Maverick2001

Never look back

Chaser2600 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:06:
had ergens gelezen/gehoord dat je de iPhone ook kan laten unlocken via T-mobile. Kost geloof ik iets van 120euro maar als je dan van het unlock/activatie/jailbreak gedoe af bent en bij iedere update kan updaten zonder problemen zie ik dat wel zitten. Iemand die hier meer informatie over heeft of misschien enige ervaring hiermee kan delen.
Gister hierover gebeld met t-mobile. Je kan bellen met de klantenservice en vervolgens krijg je een formulier toegestuurd waarop je je gegevens en imei nummer kan invullen. Het sim-lock vrijmaken is naar gelang je het toestel langer hebt goedkoper.

Zie ook hier:
http://www.iphoneclub.nl/...st-0-tot-120-euro/#high_1

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Wat zijn de ervaringen tot nu toe met de zwarte iPhone op 't gebied van krasjes, stof, vingers? Valt 't allemaal wel mee, of ben je er wel druk mee om 'm mooi glimmend te houden?

Weet iemand trouwens of de dual-dock voor de iPhone 3G en bluetooth headset terugkomt? Op dit moment zie ik alleen een aparte dock voor de iPhone 3G in de Apple Store, en de headset kun je opladen door 'm in een lader-kabeltje te steken. Die dock was juist zo mooi :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:01:
Beste mede iPhoners ;)

Sinds vrijdag heb ik het 'geweldige' toestel in mijn bezit en één ding zit me toch wel dwars.

Met name met betrekking tot het gebruik van de sms functie:
- aantal karakters verbruikt en/of resterend ontbreekt
- afleverrapport is niet in te stellen
- T9 woordenboek is niet uit te schakelen

Heb al aardig wat afgezocht op het net en diverse fauna maar kan nergens iets lezen dat bovenstaande punten onjuist zijn. Tevens nergens ook work-arounds tegengekomen.

Hopelijk hier wel? :)

Vast dank voor de reactie!
voor de punten die je noemt zijn allemaal ad-ons te installeren (behalve dat afleverraport)
gewoon ff zoeken tussen alle progjes in de Installer. kan zijn dat je er een aantal sources voor moet toevoegen maar daarin helpt google je vast verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
G-PHREAK schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:32:
[...]

voor de punten die je noemt zijn allemaal ad-ons te installeren (behalve dat afleverraport)
gewoon ff zoeken tussen alle progjes in de Installer. kan zijn dat je er een aantal sources voor moet toevoegen maar daarin helpt google je vast verder. :)
Via de app store, of jailbreak?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Punksmurf schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:48:
[...]

Via de app store, of jailbreak?
jailbreak @ 1gen iphone idd

of is een 3G nog niet te jailbreaken? zo niet, fucked up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:06:
Sim unlock = jailbreak? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 11:09
Iemand enig idee waarom iTunes iedere keer mijn iPhone wil backuppen als ik em aansluit?
Ik wil gewoon wat muziek er heen sturen, maar iedere keer duurt het 10 minuten voordat de foon gebackupped is, wat me nou niet echt nodig lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
wd200 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:34:
iemand het 3G bereik / snelheid al rijdend getest bv in de trein ?
Vanochtend heb ik in de trein gezeten met 3G, al rijdend (tussen Hengelo en Almelo). Bereik was prima, snelheid ook! De maps waren bijv. zo geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Heeft iemand anders dit:
Ik krijg het idee dat bij het typen van een SMS, de taal die 'T9' gebruikt gewoon Engels is, ook al is de foon ingesteld op NL. Als ik bijvoorbeeld 'ik' tik, maakt de iPhone er 'I'm' van...

EDIT:
Whoops, by bad. Had de toetsenbordindeling per ongeluk op EN staan... |:(

[ Voor 16% gewijzigd door CJ_Latitude op 15-07-2008 23:47 . Reden: Niet ver genoeg gekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 21:35

Maverick2001

Never look back

OverSoft schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:29:
Iemand enig idee waarom iTunes iedere keer mijn iPhone wil backuppen als ik em aansluit?
Ik wil gewoon wat muziek er heen sturen, maar iedere keer duurt het 10 minuten voordat de foon gebackupped is, wat me nou niet echt nodig lijkt...
Heb ik ook de hele tijd... werkt niet echt snel... begrijp ook niet dat hij steeds een backup maakt.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb er vandaag al eventjes mee zitten spelen. Gaaf spul, dat zeker. Mijn 3G krijg ik echter nog niet goed aan de gang. Ik denk dat mijn bereik hier gewoon te slecht is. Ik werk 15 minuten met de fiets van huis af dus daar zal het wel niet beter zijn... Iemand in regio Eindhoven/Den Bosch met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

_/-\o_ http://www.kerio.com/kms_iphone_sync.html _/-\o_
Push mail zonder mobileme op ons eigen domein!

[ Voor 30% gewijzigd door Stewie! op 16-07-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 11:09
CoDe-ReD schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:07:
Ik heb er vandaag al eventjes mee zitten spelen. Gaaf spul, dat zeker. Mijn 3G krijg ik echter nog niet goed aan de gang. Ik denk dat mijn bereik hier gewoon te slecht is. Ik werk 15 minuten met de fiets van huis af dus daar zal het wel niet beter zijn... Iemand in regio Eindhoven/Den Bosch met dezelfde problemen?
Nope, Nuenen (bij Eindhoven) vol 3G ontvangst.
Ik heb nog niet op de zaak geprobeerd (hier 5 minuutjes vandaan op het Berkenbosch industrieterrein), maar aangezien het daar vol staat met masten zou dat ook wel goed zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04:38
Niet echt een alternatief voor jan-met-de-pet: kost $499.95....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

Marcel schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 00:23:
[...]

Niet echt een alternatief voor jan-met-de-pet: kost $499.95....
Juist wel een alternatief voor iedereen die door mobileme werd buitengesloten.
Zakelijke gebruikers willen hun email lekker veilig hebben, via eigen servers versturen en beheren en alles onder de eigen domeinnamen. Super en geen gekke mobileme abonnementen voor nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:31:

Weet iemand trouwens of de dual-dock voor de iPhone 3G en bluetooth headset terugkomt? Op dit moment zie ik alleen een aparte dock voor de iPhone 3G in de Apple Store, en de headset kun je opladen door 'm in een lader-kabeltje te steken. Die dock was juist zo mooi :9~ .
Ja die is zeker mooi. Voorlopig is ie er alléén voor de "oude" iPhone... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 10:57
OverSoft schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:29:
Application Sync even uitzetten als je bij iTunes iphone settings kijkt.
Dan gaat hij niet elke keer al je apps elke keer syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Is het iemand al gelukt om op een KPN hotspot in te loggen met zijn/haar iPhone? Ik krijg telkens de melding dat de username ww combinatie verkeerd is. Ik probeer dit trouwens op Utrecht Centraal.

En heeft iemand ervaring met de sennheiser MM 50's als oordopjes icm de iPhone?

[ Voor 17% gewijzigd door LtMarx op 16-07-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Lt. Marx schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:14:
Is het iemand al gelukt om op een KPN hotspot in te loggen met zijn/haar iPhone? Ik krijg telkens de melding dat de username ww combinatie verkeerd is. Ik probeer dit trouwens op Utrecht Centraal.
Waarom KPN en niet gewoon tmobile hotspot?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Lt. Marx schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 01:14:
Heb je dit gedaan met de gebruikersnaam en wachtwoord je gekregen hebt na het smsje dat je hiervoor moest sturen?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.