[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 86.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook vervelend is, is dat je niet ziet hoeveel tekens je stuurt met SMS'en. Nu kan het zomaar zijn dat ik met drie letters in het tweede SMS'je zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqram
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:57
hej, kan iemand mij vertellen of het mogelijk is te skypen(zowel naar andere skypers als naar vast/mobiel) vanaf je iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag lekker goed mijn iphone uitgetest!

Naar schiphol me ouders moeten ophallen, moest 1,5 uur wachten dus heb een lekker filmpje daar gekeken. ook heb ik vandaag nog 2 uur gebruik gemaakt van de muziek ik heb op schiphol 100 % met G3 (werkte daar echt super lekker en snel) eventje de vluchtijden opgezocht op shiphol.nl

en heb natuurlijk vandaag nog wat iphone full demonstaties gegeven aan vrienden
Accu nu nog 50%! dus heb er niks over te klagen

Helaas is me abbo nog niet geactiveer (heb hem al vanaf vrijdag) ikke t-mobile gebeld kreeg nu al 10 euro van hun boven op me abbo (gaat er niet later vanaf) omdat er zo veel mis bij hun ging (nu nog afwachten of het gebeurt maar als dat zo is vind ik het prima sevice !)

nu me macbook net Dood is kan ik gelukkig nog internetten via me Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Iemand problemen met gedownloade apps (buienradar, ny times, etc.). Als ik deze start, gaat de iPhone gewoon weer terug naar het springboard :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet helaas niet of het al eerder gevraagd is, maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in de iPhone mijn oude abbonnement gestopt, alles werkt netjes, ik kan gewoon bellen en smsen maar ik heb geen mobiel internet. Zowel niet op 3G of welke andere dan ook.

Komt dit omdat ik het I abbonnement niet gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:11:
Vandaag lekker goed mijn iphone uitgetest!

Naar schiphol mijn ouders moeten ophallen, moest 1,5 uur wachten dus heb ik daar een lekker een filmpje daar gekeken. Ook heb ik vandaag nog 2 uur gebruik gemaakt van de muziek. Ik heb op schiphol 100% met G3 (werkte daar echt super lekker en snel) eventjes de vluchttijden opgezocht op shiphol.nl.

En ik heb natuurlijk vandaag nog wat iphone full demonstaties gegeven aan vrienden. Accu is nu nog 50%! dus heb er niks over te klagen.

Helaas is mijn abbo nog niet geactiveerd (heb hem al vanaf vrijdag), ikke ik dus t-mobile gebeld, ik kreeg nu al 10 euro van hun boven op mijn abbo (gaat er niet later vanaf) omdat er zo veel mis bij hun ging (nu nog afwachten of het gebeurt maar als dat zo is vind ik het prima sevice !)

Nu mijn macbook net dood is kan ik gelukkig nog internetten via mijn Iphone
Ik heb het iets leesbaarder gemaakt, maar noem mij maar een taalnazi. Bovendien ben ik ook niet zonder fouten maar er zijn grenzen wat mij betreft. :9

Zo te zien hebben een hoop nieuwe mensen zich aangemeld alleen maar vanwege de iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door Q op 14-07-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starlette
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-01 07:27
Iemand ook problemen met Monkey Ball?
&#^&^#*&^ game start niet meer op, klapt er gelijk uit,,,,Als ik m nu deinstalleer kan ik m dan nog herinstalleren? Want ik heb m niet via Itunes local staan ( synchronized)

Cheers
Ferry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starlette schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:37:
Iemand ook problemen met Monkey Ball?
&#^&^#*&^ game start niet meer op, klapt er gelijk uit,,,,Als ik m nu deinstalleer kan ik m dan nog herinstalleren? Want ik heb m niet via Itunes local staan ( synchronized)
Het is al een bekend probleem:
http://www.iphoneclub.nl/...g-voor-crashes/#more-8132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:32

Stewie!

Keen must die!

koen schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:15:
Iemand problemen met gedownloade apps (buienradar, ny times, etc.). Als ik deze start, gaat de iPhone gewoon weer terug naar het springboard :{
Reboot je iPhone en het werkt. Het is net Windows 95 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mijn 3G 2 dagen na aanschaf van 5A347 voorzien via de Restore. Nu merk ik toch wel de nodige slowdown en werkt de accerlometer vaak slecht/traag als die uit stand-by komt. Zijn er mensen die dit ook herkennen met de originele firmware of ben ik weer eens te snel geweest met updaten van de firmware.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
CoDe-ReD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:45:
Zijn er mogelijkheden om deze verschillende e-mail adressen te beheren vanuit de mail app?
Je kunt gewoon verschillende email accounts instellen. Dit werkt net als op een desktopcomputer. Bij een Mac worden de accountgegevens ook gewoon gesynchroniseerd, hoe dat bij Windows werkt weet ik niet.

Hotmail werkt alleen als je een betaalde account neemt. Hotmail ondersteunt namelijk anders geen POP of IMAP.
Mocht dit niet mogelijk zijn kan ik van alle e-mail adressen mijn mail forwarden naar een adres, wat dan het liefste mijn eigen e-mail adres van mijn webhosting is. Kan ik dan wel vanaf de iPhone versturen onder een ander e-mail adres vanuit de mail app (niet zoals hotmail online dus)?
Dat kan, dan moet je gewoon verschillende SMTP servers instellen. Maar gewoon de accounts instellen, lijkt me makkelijker :)
Mocht ik toch de g-mail account gebruiken, is dit dan te configureren zodat als ik op mijn iPhone mappen aanmaak en e-mails verplaats ze dan automatisch online aangepast worden. Al log ik later in op een mac/pc, kan ik dan de nieuwe structuur zien zoals ik die op de iPhone heb opgezet?
Als je IMAP gebruikt dan zou dat moeten kunnen. Dan kun je namelijk gewoon de mappen zien en beheren. Ik weet alleen niet 100% zeker of je mappen kunt aanmaken. Maar dat doe je waarschijnlijk toch eenmalig, dus dat kun je dan ook via de webinterface van Gmail doen.
Shiver23 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:47:
Ik heb mijn 3G 2 dagen na aanschaf van 5A347 voorzien via de Restore. Nu merk ik toch wel de nodige slowdown en werkt de accerlometer vaak slecht/traag als die uit stand-by komt. Zijn er mensen die dit ook herkennen met de originele firmware of ben ik weer eens te snel geweest met updaten van de firmware.
Ik merk eigenlijk geen verschil t.o.v. 5A345, behalve dan dat het scherm iets minder geel is :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
DaMorpheus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Reboot je iPhone en het werkt. Het is net Windows 95 8)
been there, done that :P

geen verandering, toch maar eens proberen die apps opnieuw te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
Heeft er verder nog iemand last van location services die er mee uitscheiden? Het werkt bij mij prima, maar maar een paar keer. Daarna blijft het icoontje gewoon draaien, zonder dat er verder iets gebeurd. Na een reboot werkt het weer even.

De apps die ik met location services gebruik zijn maps en twitterific, beiden werken dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Neen. En op de vraag 'wanneer dan?' kreeg ik antwoorden varierend van 'vrijdag' tot 'over twee maanden'. Is niet echt een touw aan vast te knopen dus.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:07

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Is er een manier om links in safari te openen in een nieuwe tab ipv dezelfde tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Lt. Marx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:54:
Is er een manier om links in safari te openen in een nieuwe tab ipv dezelfde tab?
Dubbel tappen ;) toch niet..

Is het trouwens mogelijk om iTunes zo in te stellen dat als ik mijn iPhone in het dock zet dat hij niet automagisch het iPhone scherm laad in iTunes. Als ik wil gaa syncen ed doe ik dat zelf wel. Het automagisch syncen heb ik overigens al uit staan :)

[ Voor 39% gewijzigd door MoietyMe op 15-07-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
jprommen schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:38:
Heb je wel eens een stereo headset gebruikt wireless op bluetooth? Het opladen ervan (en uitvallen bij batterij leeg) weegt niet echt op tegen het gemak. Bovendien is de verbinding niet altijd probleemloos.
Ik hoor allemaal mensen over headsets praten, maar het echte voordeel van Bluetooth audio is in de auto. Weinig Tweakers met een auto blijkbaar? Ik ben nu een jaar bezig met A2DP in de auto (Parrot carkit zakelijk en Sony autoradio prive, icm een Blackberry en een SE W950i) en het is geweldig in vergelijking met het eeuwige geklooi met draden daarvoor. Zodra je de auto start speel je gewoon direct de muziek van de telefoon in je binnenzak af, zonder draadjes, telefoonhouders en andere ellende. Nummers vooruit/terug/pause gaat gewoon met je radio (bediening vanaf het stuur). Echt, ik wil niet anders meer. Daarom ben ik niet echt blij met Apple - alles(*) aan de iPhone 3G zegt dat dit mijn nieuwe prive-telefoon moet worden, maar ik wil anno 2008 niet meer terug hoeven naar die draadjes |:(

(*) OK niet alles, het gebrek aan Bluetooth contacts/calendar sync en modem is ook een dikke tegenvaller. Ik gebruik die 2 dingen nu dagelijks met mijn MacBook - het is toch van de zotte dat een Sony telefoon handiger werkt met OS X dan een iPhone?

(nou ja, hopen dat een of andere handige hacker de Bluetooth stack van OS X port naar de iPhone)

[ Voor 8% gewijzigd door Dreamvoid op 15-07-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Build your own Bluetooth handgun handset, or don't

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/07/bluetooth-handgun-handset-0.jpg

http://www.engadget.com/2...-handgun-handset-or-dont/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:37:
Build your own Bluetooth handgun handset, or don't
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
CoDe-ReD schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:45:
Zijn er mogelijkheden om deze verschillende e-mail adressen te beheren vanuit de mail app?

Mocht dit niet mogelijk zijn kan ik van alle e-mail adressen mijn mail forwarden naar een adres, wat dan het liefste mijn eigen e-mail adres van mijn webhosting is. Kan ik dan wel vanaf de iPhone versturen onder een ander e-mail adres vanuit de mail app (niet zoals hotmail online dus)?
Ja, je kan meerdere emailadressen beheren.
Zoals ik het nu heb opgezet is hetzelfde als jij wilt lijkt mij:
  • Ik heb 1 hoofdaccount waar al mijn mail van verschillende accounts naar toe wordt gestuurd. Die heb ik als default in de iPhone gestaan, met mijn default emailadres
  • Daarnaast heb ik voor ieder van de adressen waarmee ik wil versturen een account aangemaakt, maar de instellingen van deze account zo verbouwd dat 'ie geen verbinding kan maken met de inkomende mailserver. Dit zorgt ervoor dat je de emails niet TWEE keer binnenkrijgt (1 keer op de verzamelaccount, 1 keer op de losse account).
  • Als je nu een email maakt, kan je bij 'Afzender:' of 'Van:' een van de gewenste emailadressen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:28:
Pff.... die ene user heeft een naam... :> ik heb het opgegeven hierbij een foto. En voor de mensen die mij niet geloofd hebben en zo nodig een foto moeten hebben, ik mag hopen dat je telefoon kapot gaat >:)
[afbeelding]

Zoals gezegd gebruik ik vodafone zonder umts dus ga nou niet beginnen met dit is een iPhone eerste generatie. Het is een Belgische iPhone 3G, heb ik mezelf bewezen bij u alle?
Op naar België binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starlette
  • Laatst online: 27-01 07:27
koen schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:29:
[...]

been there, done that :P

geen verandering, toch maar eens proberen die apps opnieuw te installen.
Bij mij hielp reboot idd ( dus niet aan uit, maar homeknop + uit-aanknop) Of is dat een soft reset?
Afijn,,,,komt beetje brakkig over zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

starlette schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:13:
[...]

Bij mij hielp reboot idd ( dus niet aan uit, maar homeknop + uit-aanknop) Of is dat een soft reset?
Afijn,,,,komt beetje brakkig over zeg
Dat is een screenshot maken.

Overigens zou ik het fijn vinden als je mapjes zou kunnen maken op het homescherm. Zo'n lijst met applicaties blijft niet erg lang overzichtelijk. Liever dat ik een mapjes games, nieuws e.d. kan maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 15-07-2008 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:20:
[...]
Overigens zou ik het fijn vinden als je mapjes zou kunnen maken op het homescherm. Zo'n lijst met applicaties blijft niet erg lang overzichtelijk. Liever dat ik een mapjes games, nieuws e.d. kan maken.
Daar heb je dus meerdere homescreens voor :)
Een voor je games, een voor je nieuws, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:56:
[...]

Daar heb je dus meerdere homescreens voor :)
Een voor je games, een voor je nieuws, etc.
Weet ik, maar dat vind ik niet zo handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:45
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:20:
[...]

Dat is een screenshot maken.

Dat kan met een gejailbreakte iPhone met Categories, binnenkort ongetwijfeld ook beschikbaar voor de 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Nu heb ik eens een vraag:

De achtergrond die je in kan stellen verschijnt bij mij alleen op het 'unlock' scherm (dat verschijnt als je vanuit standby op de aan/uit knop drukt).
Kan deze ook op het home-screen (dus achter de icoontjes) weergegeven worden? Ik zie her en der wel afbeeldingen van de 1e iPhone die dat heeft.

Of kan dit alleen met een gehackte?

[ Voor 5% gewijzigd door CJ_Latitude op 15-07-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik keek vanochtend in mijn outlook calender en zag dat daar mijn agenda punt dat ik op mijn Iphone heb gemaakt niet in stond. Ik had de Iphone al een keer met de telefoon gesynchroniseerd, dus hij zou aangemaakt moeten zijn.

Het leek mij erop dat de Iphone niet synchroniseert naar outlook. Iemand tips? (ik heb de functionaliteit om je agenda te synchroniseren aanstaan en ik heb niet functie aanstaan waarmee je PC je Iphone overschrijft met agendapunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En als je dat overschrijven uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:12:
Nu heb ik eens een vraag:

De achtergrond die je in kan stellen verschijnt bij mij alleen op het 'unlock' scherm (dat verschijnt als je vanuit standby op de aan/uit knop drukt).
Kan deze ook op het home-screen (dus achter de icoontjes) weergegeven worden? Ik zie her en der wel afbeeldingen van de 1e iPhone die dat heeft.

Of kan dit alleen met een gehackte?
Dit kan alleen met gehackte. Je achtergrond wordt alleen maar tijdens het unlock scherm en bellen zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:29:
En als je dat overschrijven uitzet?
Dat overschrijven staat niet aan. Dat moet ook niet, want dan stel je dat de PC alle gegevens (afspraken) bezit en de Iphone een kopie daarvan krijgt. Als ik op de Iphone een afspraak maak, dan moet hij dit naar de PC kunnen synchroniseren via Itunes. Dit gebeurt nu niet.

/edit

ik zie hier mensen met eenzelfde probleem http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=7605281

[ Voor 12% gewijzigd door Carnagy op 15-07-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb gister een update geïnstalleerd voor de provider lijst, en nu staat er T-Mo.. :{
Hier een screenshot. Voor de rest merk ik niet veel verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Update voor de provider lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
super-muffin schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:45:
Ik heb gister een update geïnstalleerd voor de provider lijst, en nu staat er T-Mo.. :{
Hier een screenshot. Voor de rest merk ik niet veel verschil. :)
Dat heb ik ook. Eerst zie je T-mobile als een soort lichtreclame heen en weer bewegen en dan komt er T-Mo te staan.

/edit

Ik vond dit nog in de handleiding:

E-mailaccounts
U kunt instellingen voor e-mailaccounts synchroniseren vanuit Mail op een Mac en
vanuit Microsoft Outlook 2003 of 2007 of Outlook Express op een pc. De instellingen
voor e-mailaccounts worden van het e-mailprogramma op uw computer naar uw
iPhone gekopieerd. Wijzigingen die u in een e-mailaccount op de iPhone aanbrengt,
zijn niet van invloed op de account op uw computer.
Opmerking: Het wachtwoord voor uw Yahoo!- e-mailaccount wordt niet op uw
computer bewaard. Dit wachtwoord kan dus niet worden gesynchroniseerd en
moet op de iPhone worden ingevoerd. Tik hiervoor op 'Instellingen' en vervolgens
op 'Mail, Contacten, Agenda'. Tik op uw Yahoo!- account en voer het wachtwoord in.

Ik heb het net getest en als je dus je wachtwoord van je pop account invoert, maakt de IPhone een kopie van je pop account. Zelfs als hij niet gesynchroniseerd is. Super!

[ Voor 51% gewijzigd door Carnagy op 15-07-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

OK, aangezien de link al voorbij gekomen is in deel 10, maar er eigenlijk weinig antwoord op kwam. Haal ik hem toch nog even aan.
Dit omdat ik toch serieus denk aan het kopen van een iphone.
Er is hier een blogpost met 5 redenen om de iphone niet te kopen van de FSF.
http://www.fsf.org/blogs/...easons-to-avoid-iphone-3g
even senel:
1) Er is geen vrije software op de iphone (maakt mij eigenlijk niet eens zoveel uit, als de software die ik wil hebben er maar is. Wel jammer dat je zelf niet een beetje kan hobyen.)
2) iphone support drm (maar je bent niet verplicht tot het gebruiken van drm, dus maakt me ook niet zoveel uit)
3) iphone maakt kenbaar waar je zich bevindt, en maakt het voor derden mogelijk je te tracken zonder dat je dat weet. (En dit vind ik persoonlijk dus WEL een probleem)
4) iphone speelt geen ogg enzo. (Hier kan toch in principe software voor komen via AppsStore toch?)
5) iphone is niet de enige optie, er is ook nog de openmoko. (Helaas is die nog wat aan de instabiele kant, iets wat ik best ok vind voor mijn speel laptop, maar niet voor mijn telefoon)

Wat ik nu eigenlijk wil weten is:
Wat weten jullie eigenlijk nog van punt 3?
Klopt het dat ogg support ofzo er nog bij kan komen?
Is er een mogelijkheid om zelf programma's te schrijven voor de iphone? (Ik heb geen mac, draai eigenlijk alleen linux, heb nog wel 1 windows installatie. En ik wil voor dat spelen niet 99 euro betalen, omdat het voor mij gewoon hobby is.)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Zodra de jailbreak ook werkt voor de 3G kan je ook zonder die 99 dollar software ontwikkelen voor de iPhone. Wat betreft dat tracken, daar mag je je sowieso druk om maken aangezien je provider ten alle tijden weet waar je uithangt.

Wat betreft de Location API in de iPhone, dat verhaal staat eigenlijk altijd uit behalve als het expliciet nodig is voor b.v. geotagging of maps. In die gevallen wordt ook gevraagd of je idd wil dat een applicatie toegang krijgt tot location informatie.

Ben het voor een deel eens met de FSF maar helaas zijn er op het moment geen fatsoenlijke alternatieven (hoewel Android al wat meer in de buurt lijkt te komen). Het is idd erg jammer dat Apple alles enorm gesloten houdt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dit is altijd wel interessant: iPhone stress-test :)

Edit: fixed!

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 15-07-2008 10:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30
Je kunt, dacht ik, die SDK gratis gebruiken, alleen kun je dan niet je applicaties via iTunes delen.

http://developer.apple.com/iphone/

Ik lees zo wel tussen de regels door dat het alleen op een Mac werkt.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
:/ Auw Afbeeldingslocatie: http://static.bokt.nl/s/nopompom.gif

Zit altijd met gekromde tenen naar dat soort videos te kijken. Maar valt niet tegen, asfalt geeft meestal heel erg weinig mee als je er je telefoon op gooit. Zou bijna vreemd zijn als de iPhone dit allemaal overleefd had...

@Castor; je kan de SDK gratis gebruiken maar dan kan je geen applicaties op een iPhone draaien, alleen in de simulator helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door bartvb op 15-07-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:47:
Update voor de provider lijst?
Ja, die kreeg ik toen ik mijn iPhone gister aansloot. :) Ik vind het heel lelijk staan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Punt 3 snap ik niet, je lokatie wordt toch alleen vrijgegeven als je daar zelf toestemming voor geeft?
Klopt het dat ogg support ofzo er nog bij kan komen?
Op zich zou dat kunnen, als Apple toestaat dat er applicaties geschreven worden die ogg files afspelen. In de gewone iPod functie zal het voorlopig wel niet komen.
Is er een mogelijkheid om zelf programma's te schrijven voor de iphone?
Ja, maar dat heeft wel wat voeten in aarde. De SDK kun je gratis downloaden van de Apple site. Hiermee kun je iPhone apps ontwikkelen. Ondersteund wordt alleen op de Mac, maar het schijnt ook mogelijk te zijn de toolchain te installeren op Linux of Cygwin, maar dan heb je dus geen IDE en geen iPhone emulator.

Als je je applicatie ook daadwerkelijk op een iPhone wilt draaien moet je of (1) je iphone jailbreaken of (2) registered developer worden bij Apple. Dat laatste kost $99,- per jaar en je moet toegelaten worden door Apple. Je krijgt dan een certificaat waarmee je je applicatie op een echte iPhone kunt draaien en in de appstore kunt deployen. Ik meen me te herinneren dat je wel een speciale development omgeving op je iPhone moet installeren om je applicatie op te testen; deze iPhone kun je dan niet meer normaal gebruiken (om te bellen bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

@bartvb:
Ik hou er dan eigenlijk niet echt van om hem dan te jailbraken aangezien je dan je garantie kwijt zou zijn.
Maar als ik zie wat voor progsels er al voor gemaakt zijn, in een andere thread hier, lijkt het me toch wel leuk.
En ja, dat de provider weet waar ik ben, dat snap ik. Maar onder derden versta ik meer dan alleen de provider. Omdat die volgens mij eigenlijk de tweede is, als je snapt wat ik bedoel. Maar blijkbaar moet je programma's expliciet toegang geven tot de locationAPI.
Dat scheelt dan weer.

@Castor385:
Helaas kun je met die gratis SDK alleen programma's draaien in de VM. Maar niet op je iphone.
Dat kan misschien wel als je hem gejailbraked (wat een spelling) hebt, maar dat weet ik dan weer niet zeker.

Ik heb nu een WM5 telefoon en ik vind het toch wel irritant dat sommige dingen zo klein zijn om aan te tikken. Zoals bijvoorbeeld dat start menu. En wat ik tot nu toe heb gezien is dat alle windows based telefoons dit eigenlijk nog hebben. Of ze hebben een eigen schil eromheen gebouwd die traag is. HTC Diamond?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
super-muffin schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:17:
[...]

Ja, die kreeg ik toen ik mijn iPhone gister aansloot. :) Ik vind het heel lelijk staan zo.
Ik ook, maar dat klinkt wel logische dat het door die update zou komen. We dachten eerder dat het misschien aan de GSM mast lag waar je de iPhone aanzet.
bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:16:
[...]

:/ Auw [afbeelding]

Zit altijd met gekromde tenen naar dat soort videos te kijken. Maar valt niet tegen, asfalt geeft meestal heel erg weinig mee als je er je telefoon op gooit. Zou bijna vreemd zijn als de iPhone dit allemaal overleefd had...
Het is wel interessant om te zien. Blijkbaar is de achterkant wel erg stevig. Ondanks dat het "maar" plastic is. Ook in de video van will it blend, zie je dat de achterkant gewoon nog heel is :P . Het is alleen dus wel krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Weet hier iemand een manier om google calendar in month view te zien? Web apps, of een full native app? Syncen met outlook en dan naar agenda gaat wel maar hij vergeet de rest van mijn agenda's dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:28

amphora

Websites & Fotografie

Dreamvoid schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 00:30:
Ik hoor allemaal mensen over headsets praten, maar het echte voordeel van Bluetooth audio is in de auto. Weinig Tweakers met een auto blijkbaar?
Tja, als je je telefoon in je broekzak wil houden wel ja. Maar ik heb een mooie Brodit houder en daar klik ik em lekker in en wordt ie ook gelijk opgeladen, via hetzelfde draadje gaat de audio ook naar de radio. Bovendien blijft bluetooth audio gecomprimeerd (audiofielen schijnen het verschil te horen) en ook niet 100% storingsvrij. En straks met echte navigatie (blijf hopen) laat ik em ook niet in m'n zak zitten.
Shiver23 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:20:Overigens zou ik het fijn vinden als je mapjes zou kunnen maken op het homescherm. Zo'n lijst met applicaties blijft niet erg lang overzichtelijk. Liever dat ik een mapjes games, nieuws e.d. kan maken.
Wat wel kan is om verschillende applicaties op verschillende homescreen pagina's te zetten. Op de eerste pagina heb ik zelf bijv. de standaard iPhone apps, op de 2e pagina spelletjes en andere leuke gadgeds/apps, 3e pagina wat webapps, en 4e pagina de installer.app. cydia, bossprefs etc. Je kan namelijk ook 3 items op een pagina zetten en een nieuwe pagina maken.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Net bij HTR (Utrecht) een dock en kabel (bulk) gekocht.
Totaal: €19.90 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
srblackbird schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:51:
Net bij HTR (Utrecht) een dock en kabel (bulk) gekocht.
Totaal: €19.90 :*)
Das nice and cheap. Maar wat is het verschil tussen de bulk versie van 10 euro en de 'normale' voor 25 euro? Is dit gewoon de originele, alleen dan zonder een luxe verpakking en boekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Welke routeplanners zijn er eigenlijk mogelijk met de ihpone 3g? (via sdk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

RickV. schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:01:
Op dit moment alleen Google Maps. En binnenkort schijnen (en hoop ik) er meer te komen.
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:59:Das nice and cheap. Maar wat is het verschil tussen de bulk versie van 10 euro en de 'normale' voor 25 euro? Is dit gewoon de originele, alleen dan zonder een luxe verpakking en boekjes?
Alleen een wit blokje gesealed in vacuum plastic dacht ik.

[ Voor 40% gewijzigd door amphora op 15-07-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RickV. schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:01:
http://www.iphoneclub.nl/...-heeft-lagere-prioriteit/

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Voor zover ik weet zit er bij de originele (niet bulk) Dock ook meteen een kabel, toch?

RickV: het is nog steeds niet 100% duidelijk hoe het nou zit met navigatiesoftware ivm de voorwaarden die apple in de SDK licentie heeft staan. Afwachten dus... Als die licentie geen probleem is dan is vrijwel alles mogelijk, Apple heeft ook gemeld dat de eerdere geruchten over een te kleine GPS antenne voor navigatie onzin zijn. Navigatie zou dus (juridisch gezeur daargelaten) gewoon mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
amphora schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:07:
[...]
Op dit moment alleen Google Maps. En binnenkort schijnen (en hoop ik) er meer te komen.

[...]
Maar dat blokje moet toch met een kabel naar je computer, dat zijn speciale kabels toch? Zit deze er niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Maar dat blokje moet toch met een kabel naar je computer, dat zijn speciale kabels toch? Zit deze er niet bij?
Kabel heb je toch al bij je iphone gekregen? Is gewoon dezelfde USB kabel.

[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 15-07-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:08:
Voor zover ik weet zit er bij de originele (niet bulk) Dock ook meteen een kabel, toch?

RickV: het is nog steeds niet 100% duidelijk hoe het nou zit met navigatiesoftware ivm de voorwaarden die apple in de SDK licentie heeft staan. Afwachten dus... Als die licentie geen probleem is dan is vrijwel alles mogelijk, Apple heeft ook gemeld dat de eerdere geruchten over een te kleine GPS antenne voor navigatie onzin zijn. Navigatie zou dus (juridisch gezeur daargelaten) gewoon mogelijk moeten zijn.
In de 3G zit een Infineon Hammerhead 2. Dat is een vergelijkbare ontvanger als de SirfstarIII, maar dan een stuk kleiner. Dus dat dit niet zou werken voor navigatie lijkt mij dan ook onzin.
Het rare is dat de SDK licentie een kopie is van de voorwaarden van Google Maps. Ik ga er dan ook vanuit dat hier bedoelt wordt dat ze geen geen gebruik mogen maken van de Google Maps gegevens voor turn-by-turn navigatie.

En ik neem aan dat ik zo'n dock ook kan ophalen bij een van de winkels ipv laten verzenden?

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 15-07-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
amphora schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Kabel heb je toch al bij je iphone gekregen? Is gewoon dezelfde USB kabel.
Niet als je 2 docks nodig hebt voor 2 werkplekken, dan heb je 1 kabel tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickV.
  • Laatst online: 14-10-2022
Oei,
Ik had toch wel verwacht dat er een fatsoenlijke (real time) routeplanner sowieso mogelijk was via de sdk! Ik neem aan dat Google maps daar niet voor geschikt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:13:
[...]

Niet als je 2 docks nodig hebt voor 2 werkplekken, dan heb je 1 kabel tekort.
Dan moet je er een losse kabel bij kopen. Die bulk docks zijn bedoeld voor mensen die een 3G iPhone kochten maar waar standaard geen dock bij zit.
RickV. schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:14:
Oei,
Ik had toch wel verwacht dat er een fatsoenlijke (real time) routeplanner sowieso mogelijk was via de sdk! Ik neem aan dat Google maps daar niet voor geschikt is?
Het zal wel mogelijk zijn, maar het is er (nog) niet.

[ Voor 32% gewijzigd door amphora op 15-07-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:10:
[...]

Inhoud van de verpakking
Dock voor iPhone 3G
http://store.apple.com/nl...4?mco=MTI3ODk0NQ#overview

Zit er niet bij :(
*Sluit het dock met de meegeleverde USB-kabel aan op uw computer en plaats uw iPhone 3G vervolgens in het dock om te synchroniseren en de batterij op te laden. U hoeft niet meer achter een computer te zoeken naar een aansluiting.
*Als u het dock met de meegeleverde USB-lichtnetadapter op een stopcontact aansluit, kunt u uw iPhone 3G in het dock plaatsen om de batterij op te laden.
Bij de beschrijving word volgens mij gedoeld op de kabel die is meegeleverd met de iPhone zelf... :/
Inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Belachelijk eigenlijk dat Apple 15 euro (extra) vraagt voor een doosje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Laatst online: 17:29
amphora schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:17:
[...]

Belachelijk eigenlijk dat Apple 15 euro (extra) vraagt voor een doosje!
Is niet wezenlijk verschillend van andere OEM producten versus fully boxed producten. Dit doet Apple echt niet anders dan andere fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Tja, zo werkt dat met accessoires... Productiekosten van die Dock komen waarschijnlijk niet boven de 2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
srblackbird schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Inhoud van de verpakking
Dock voor iPhone 3G
http://store.apple.com/nl...4?mco=MTI3ODk0NQ#overview

Zit er niet bij :(

[...]

Bij de beschrijving word volgens mij gedoeld op de kabel die is meegeleverd met de iPhone zelf... :/

[...]

Inderdaad. :)
Ok thanks! :)

Jammer dat ik op de site van HTR geen losse iphone kabel kan vinden. Anders had ik 2 docks en 1 extra kabel besteld, maar nu heb ik niks aan een extra dock als daar geen kabel bijzit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:59:
[...]

Das nice and cheap. Maar wat is het verschil tussen de bulk versie van 10 euro en de 'normale' voor 25 euro? Is dit gewoon de originele, alleen dan zonder een luxe verpakking en boekjes?
Waar kun je die 10 euro docks krijgen? Ik vind het maar niet terug. Ik dacht YouMac, maar op m'n mailtje antwoordden ze geen idee hadden waarom ik dacht dat het maar 10 euro was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:20:
Tja, zo werkt dat met accessoires... Productiekosten van die Dock komen waarschijnlijk niet boven de 2 euro.
In de andere docks zit/zat een DA-convertor en/of IR-ontvanger in. Dit is echt niets meer dan een stukje plastic met 2 connectors en een audio-uitgang. Ik denk dat je met die 2 euro nog aan de ruime kant zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het volgende 'probleem':

Mijn contacten zitten netjes in het adresboek met de adressen en de landen gevuld. Als je vanuit "kaarten" een contact wilt bekijken op maps dan kun je wel een contact kiezen maar hij zet er standaard "verenigde staten" achter bij zoeken en dan krijg je dus "geen locatie gevonden"
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:22:
[...]
Jammer dat ik op de site van HTR geen losse iphone kabel kan vinden. Anders had ik 2 docks en 1 extra kabel besteld, maar nu heb ik niks aan een extra dock als daar geen kabel bijzit 8)7
Tadaaaa: Clicky here (in de Apple store: 14,95)

[ Voor 3% gewijzigd door CJ_Latitude op 15-07-2008 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Tadaaaa: Clicky here (in de Apple store: 14,95)
:+ Had em gezien, maar dan zit je toch weer op 25 euro voor een compleet dock met connector. Kan ik em voordeliger gewoon origineel 2x 25 euro bij de apple winkel ophalen, scheelt ook nog es verzendkosten. Jammer dat HTR 10 euro verzendkosten rekent voor een klein blokje, anders had ik die bulk versie wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb net een poging gedaan om een andere mobiele telefoon door te schakelen naar m'n nieuwe iPhone, helaas werkt het op de andere GSM niet (met Vodafone abo). Andere nummers werken wel. Heeft iemand ditzelfde probleem? Zou het wellicht komen omdat mijn iPhone abo officieel nog niet geactiveerd is bij T-Mobile (maw ik kan wel bellen enzo, en gebeld worden, maar Visual Voicemail etc doet het nog niet)?

Verder, gebruiken jullie het toestel in het Nederlands of Engels? Ik verbaas mij er een beetje over dat er geen mogelijkheid is de region formats nog verder aan te passen behalve het kiezen van een regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hebben jullie er ook last van dat Als iemand van der X heet hij verschijnt bij de V in plaats van de X onder contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:45:
Hebben jullie er ook last van dat Als iemand van der X heet hij verschijnt bij de V in plaats van de X onder contacten?
Goed instellen in Adresboek (als je Mac OS X gebruikt) en dan in de iPhone onder voornaam, achternaam.

Bij mij is A. van der V, gewoon bij de V. te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:43:
[...]
:+ Had em gezien, maar dan zit je toch weer op 25 euro voor een compleet dock met connector. Kan ik em voordeliger gewoon origineel 2x 25 euro bij de apple winkel ophalen, scheelt ook nog es verzendkosten. Jammer dat HTR 10 euro verzendkosten rekent voor een klein blokje, anders had ik die bulk versie wel gekocht.
Bij de dock zit geen kabel bijgeleverd... zie hier (eerdere post)

Beetje onduidelijk allemaal, misschien eens langs de Apple winkel.

[ Voor 229% gewijzigd door CJ_Latitude op 15-07-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:49:
Anders dan eerder werd genoemd in dit topic, zit er dus wel een kabeltje bij het dock...
Weten we dat ook weer :+
Waar heb je dat gevonden? De Apple site is er iig niet echt duidelijk over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:49:
[...]

Bij de dock zit geen kabel bijgeleverd... zie hier (eerdere post)

Beetje onduidelijk allemaal, misschien eens langs de Apple winkel.
Bij de Bulk versie zit geen kabel, bij de 'normale' versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

ik ben nu bij mediamarkt in utrecht en heb er een te pakken! Er is nog een 16 gb zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
bartvb schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:06:
[...]
Waar heb je dat gevonden? De Apple site is er iig niet echt duidelijk over :/
Die opmerking van mij mag je vergeten, had ik net wegge-edit.
El Gravedigger schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:07:
[...]
Bij de Bulk versie zit geen kabel, bij de 'normale' versie wel.
Maar als je die link volgt naar de Apple store, hebben ze het in de tekst wel over 'de meegeleverde USB-kabel', maar deze staat niet onder het rijtje 'Inhoud van de verpakking'. Daarnaast staat in de omschrijving ook 'de meegeleverde USB-lichtnetadapter', die me er toch niet bij lijkt zitten.
Zoals srblackbird al zei, lijkt het dus alsof dat 'meegeleverd' slaat op dingen die bij je iPhone zaten, en niet bij het dock.

Of heb je dit bij Apple Store al kunnen checken?

[ Voor 4% gewijzigd door CJ_Latitude op 15-07-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Die opmerking van mij mag je vergeten, had ik net wegge-edit.

[...]

Maar als je die link volgt naar de Apple store, hebben ze het in de tekst wel over 'de meegeleverde USB-kabel', maar deze staat niet onder het rijtje 'Inhoud van de verpakking'. Daarnaast staat in de omschrijving ook 'de meegeleverde USB-lichtnetadapter', die me er toch niet bij lijkt zitten.
Zoals srblackbird al zei, lijkt het dus alsof dat 'meegeleverd' slaat op dingen die bij je iPhone zaten, en niet bij het dock.

Of heb je dit bij Apple Store al kunnen checken?
Hmm vaaaage bedoeling. Zal morgen es langs de apple store, of is er al iemand die het dock heeft gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Met een beetje geluk belt er straks iemand van UPS aan met een dock. Dus dan zal ik het even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Lijkt erop dat zowel de Bulk als Retail verpakking alleen de Dock bevatten, geen kabels, geen adapters:

http://www.ilounge.com/in...try/apple-iphone-3g-dock/
http://forums.macrumors.com/showthread.php?p=5802580
http://www.theiphoneblog....ck-review-iphone-3g-dock/

BTW unrelated maar wel grappig:

http://jonathanhearsey.co.../uploads/2008/07/1125.gif

[ Voor 27% gewijzigd door bartvb op 15-07-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dus 3 dode pixels in het diplay van de iPhone. De telefoon wordt vervangen maar dat duurdt 2-3 weken. Met andere woorden niet elke T-Mobile shop heeft reserve liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hoedje schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:19:
Met een beetje geluk belt er straks iemand van UPS aan met een dock. Dus dan zal ik het even laten weten :)
Er zitten geen kabels of stroomadapter bij. Het is gewoon de dock met wat papierwerk in een klein doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:25:
Ik had dus 3 dode pixels in het diplay van de iPhone. De telefoon wordt vervangen maar dat duurdt 2-3 weken. Met andere woorden niet elke T-Mobile shop heeft reserve liggen!
Fijn dat dat onder de garantie valt! Zit daar nog een miniumaantal dead/alive pixels aan dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:48:
[...]

Goed instellen in Adresboek (als je Mac OS X gebruikt) en dan in de iPhone onder voornaam, achternaam.

Ik gebruik outlook en outlook maakt van A van der V --> V, A van der
Natuurlijk kan ik mijn iPhone instellen dat hij eerst gewoon de voornamen pakt maar ik vind het wel handig om familieleden bij elkaar te hebben staan, alleen mijn iPhone herkent de tussenvoegsels niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Lt. Marx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:38:
[...]

Ik gebruik outlook en outlook maakt van A van der V --> V, A van der
Natuurlijk kan ik mijn iPhone instellen dat hij eerst gewoon de voornamen pakt maar ik vind het wel handig om familieleden bij elkaar te hebben staan, alleen mijn iPhone herkent de tussenvoegsels niet.
Kun je bij "contacts" op je iPhone geen field toevoegen :? Bij add field ofzo en dan middle name, ik weet alleen niet wat er dan in Outlook gebeurt als je gaat syncen :P

Iemand een idee of de iPhone een ontvangstbevestiging voor verzonden sms biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ_Latitude schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:35:
[...]

Fijn dat dat onder de garantie valt! Zit daar nog een miniumaantal dead/alive pixels aan dat je weet?
Niet dat ik weet. (Het was zelfs zo dat er maar 1 dode pixel echt goed te zien was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

koen schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:46:
[...]

Kun je bij "contacts" op je iPhone geen field toevoegen :? Bij add field ofzo en dan middle name, ik weet alleen niet wat er dan in Outlook gebeurt als je gaat syncen :P

Iemand een idee of de iPhone een ontvangstbevestiging voor verzonden sms biedt?
Nope, je kan een voorvoegsel of achtervoegsel als veld toevoegen. Deze komen dan ook helemaal voor of achter de gehele naam, oftewel:
voorvoegsel A van der F achtervoegsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:48:
Doh! :+

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Lt. Marx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:13:
Ik heb inmiddels al een stuk of wat smsjes verstuurd, maar als ik op My T-Mobile pagina kijk dan heb ik nog geen 1 smsje verstuurd. Gratis smsjes van T-Mobile of toch wat anders?

Mijn aantal minuten bellen klopt ook niet maar daar zijn in ieder geval al wat minuten van af!
Volgens mij worden die gegevens per dag geupdate, ze zijn dus niet real-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34
wat houd data roming in voor T-mobile want deze staat standaard uit ik kan hem aanzetten maar het is mij onduidelijk wat er gebeurd.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

daanski82 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:26:
wat houd data roming in voor T-mobile want deze staat standaard uit ik kan hem aanzetten maar het is mij onduidelijk wat er gebeurd.
Roaming is die hippe dude van de Vodafone reclame. ;)
Het is bellen/sms-en/internetten in het buitenland. Via een ander netwerk maak je verbinding. Omdat internettten in het buitenland verschrikkelijk duur is en de iPhone uit zichzelf veel via internet binnenhaalt is dit standaard uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Roaming is in het buitenland (op een ander netwerk) gebruikmaken van de functies van je abonnement. Dit kan bellen, sms'en maar ook internetten zijn.

Data roaming is dus in het buitenland gebruikmaken van de internetfunctie van je iPhone. Het is niet aan te raden dit in te schakelen als je naar het buitenland gaat omdat dit tot onverwachte kosten kan leiden.

Roaming

[ Voor 7% gewijzigd door IT-Pro op 15-07-2008 13:31 ]

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Kan ik in New York wel connecten met de T-Mobile hot spots? Dat zou wel relax zijn namelijk.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eiríkr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:38:
Kan ik in New York wel connecten met de T-Mobile hot spots? Dat zou wel relax zijn namelijk.
er zijn geen t-mobile hotspots in ney york geloof ik, wel zijn er veel gratis hotspots en je kan ook in de apple shops internetten die 24/7 open is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:51:
[...]

er zijn geen t-mobile hotspots in ney york geloof ik, wel zijn er veel gratis hotspots en je kan ook in de apple shops internetten die 24/7 open is
Mooi gaat dus helemaal goed komen. Geen zin om een MacBook Pro mee te slepen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Tussendoor beetje MSN-en met het thuisfront, "live" foto's mailen. Komt helemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

http://www.pocket-lint.co...und31500-phone-bill.phtml

Yes Telecom has slapped a £31,500 bill on a Brit who used the broadband connection on his mobile whilst away from home.

Da's 39.467 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dom, stom! Slecht voorbeeld, maar het ging om het idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 15:32

Stewie!

Keen must die!

Eiríkr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:38:
Zit gebruik op alle tmo hotspots wereldwijd dan inbegrepen op de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:00

World Citizen

FreeReef.nl

Stel je hebt

- 1x iphone
- 1x stereo installatie met lijn ingang
- 1x pc met itunes
- Itunes Remote.
- 1x AirPort Express-basisstation met AirTunes

<in 1 vraag>
Kan ik dan door middel van alleen een "AirPort Express-basisstation met AirTunes" mijn stereo set aansluiten op ... itunes en met Remote nummers op de stereo afspelen die op mijn pc zijn opgeslagen...?

<in meerdere vragen>
- Ofwel wat doet een "AirPort Express-basisstation met AirTunes" ?
- Als ik dit ding in het stopcontact steek... dan word dit binnen mijn draadloze netwerk gevonden?
- En ik kan Itunes hiermee koppelen? en dan krijg ik onder "mijn Devices" de "AirPort Express-- Basisstation met AirTunes" te zien?
- En dan kan ik dus vanuit itunes muziek daarnaartoe laten afspelen.
- Op de "AirPort Express-basisstation met AirTunes" sluit ik door middel van een minijack mijn stereo aan en dan word het geluid over mijn stereo afgespeeld?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
<in 1 vraag>
Kan ik dan door middel van alleen een "AirPort Express-basisstation met AirTunes" mijn stereo set aansluiten op ... itunes en met Remote nummers op de stereo afspelen die op mijn pc zijn opgeslagen...?
Ja (wel een mac neem ik aan)

[ Voor 5% gewijzigd door jprommen op 15-07-2008 14:51 ]

Even Tweakers checken...

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.