MMS is gewoon een SMS oplossing die verzonnen was omdat email nog te zwaar was voor veel telefoons. Beetje achterhaald en onnodig imo.911GT2 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:16:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in dit topic toch al behoorlijk veel puntjes zijn van de iPhone die op zijn minst opmerkelijk zijn. (ik zeg nog nadrukkelijk niet een misser want het valt allemaal nog te corrigeren). Ikwil graag zelf ook een iPhone, maar critisch zijn is niet mis mee.
Maar goed ik ga eens een lijstje bij houden:Aanvullingen zijn welkom.
- Geen MMS functionaliteit
- Geen A2DP
- Geen BT bestandsuitwisseling
- Geen video functionaliteit op de cam
- Geen navigatiesoftware voor de GPS chip
- Zwak ontvangs
- Zwakke levensduur accu
Nogmaals dit is niet om te bashen maar gewoon om in kaart te brengen wat er allemaal nog verbeterd kan worden.
Heb je wel eens een stereo headset gebruikt wireless op bluetooth? Het opladen ervan (en uitvallen bij batterij leeg) weegt niet echt op tegen het gemak. Bovendien is de verbinding niet altijd probleemloos.
BT bestandsuitwisseling en videofunctionaliteit zijn geinig maar voor mij in ieder geval niet belangrijk. Email en aanvullende apps bieden deze mogelijkheden alsnog.
De navigatiesoftware die komt. Even geduld, de telefoon is net 2 werkdagen uit.
Volgens de meeste reviews is de ontvangst beter dan het vorige model.
Tot slot, 300 uur standby met 5 tot 8 uur bellen is redelijk standaard. Voor een telefoon die zo volledig is uitgerust vindt ik dit toch zeker een mooi resultaat. Bovendien is het met een dock supermakkelijk opladen.
Tuurlijk zijn er zat argumenten te verzinnen, de vraag is hoe belangrijk het is in het geheel. De iphone is een fantastisch apparaat, het is goed dat er nog verbeteringen mogelijk zijn voor in de toekomst.
//edit, viel te verwachten dat er al meer gereageerd hebben. Geen background apps is trouwens heel fijn. Na 4 jaar windows mobile, vindt ik dat een van de beste verbeteringen. Verwar trouwens 'geen background app' niet met geen 'multitasken' .
[ Voor 6% gewijzigd door jprommen op 14-07-2008 13:41 ]
Even Tweakers checken...