http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Net iig even wat heen gestuurd mbt het ontbreken van een character counter in SMS. We kunnen hier wel met z'n allen zitten zeuren dat dat er niet is maar daarmee lossen we het probleem niet echt op
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Tuurlijk horen die wel in je address book, is toch contact informatie? Als je alle contact info netjes samenvoegd per persoon is er niets aan de hand lijkt me.. copy paste zou wel handig zijn dan...Lekkere Loempia schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:47:
- Je kan via iTunes je Gmail/Google contacts overzetten naar je iPhone. Leuk! Ze rossen wel alle e-mailadressen rechtstreeks je contact list in, waar keurig alle namen van belcontacten staan en nu die lelijke e-mailadressenDeze mailcontacten horen gewoon in mail thuis, niet in de contact list. Hebben ze over het hoofd gezien lijkt het.
Geen last van hier, heb ook de nieuwste firmware.. komt dat niet door je jailbreak?- Dat trage sms typen is echt een doorn in het oog. Rebooten blijkt te helpen, maar dan komt het ook weer terug.
very true- SMS/Mail niet kunnen doen in landscape mode. Waarschijnlijk is de verantwoordelijke Apple developer een diepe winterslaap aan het houden, want dit staat al sinds 1st gen iPhone hoog op het verlanglijstje bij vele gebruikers.
Komt er komende maandag aan, dan launched ebuddy.com z'n native iPhone multi network chat app. Ideaal icm een eBuddy accountOw ja, jammer dat er nog geen echt goede IM client op zit zoals wij met Adium kennen. Tot nu toe gebruik ik Beejive. Werkt echt heerlijk tot er een goed native alternatief is. Beejive ondersteunt namelijk IM in landscape mode, waardoor het typen een stuk meer fijn is. Adium lijkt er niet echt uit te komen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 214149
Ik heb hier ook gebruik van gemaakt, de lost&stolen, echter werd mij verteld dat ik gewoon met TM klantenservice kon bellen en daar zeggen dat ik mijn huidige abbo wil omzetten naar het nieuwe iPhone abbo. Mijn geluk was dat het tijdens het aanmelden van mijn toestel gelijk maar even gedaan werd door de lieftalige TM operatorlackaday schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:38:
Heb mijn iPhone sinds twee dagen binnen, was al binnen enkele uren verkocht. Hiervoor een aantal HTC-toestellen gehad (Tornado, diens voorganger en een Touch Dual), waarvan alleen de Touch Dual mij een beetje kon bekoren, en zelfs die niet echt. Dit is IMO een waar genoegen als je van Windows Mobile afkomt.
Ik heb mijn iPhone gekregen dmv een vervroegde verlenging van mijn abo (lost&stolen). Mijn oude abo loopt nog tot maart 2009. in de T-shop werd mij verteld dat ik tot maart 2009 aan mijn oude abo vastzit (lees PIT van 128kbit/s). Bij een reguliere verlenging stap je 4 maanden voor het einde van je abo over op de nieuwe. Weet iemand of dit echt het beleid is, hier alles al over duidelijk is of ik er misschien iets aan kan doen?
Dus ik heb een eBuddy-account en een Google talk account nodig om dat te kunnen gebruiken? In 1 woord: nooit.dadj schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
Komt er komende maandag aan, dan launched ebuddy.com z'n native iPhone multi network chat app. Ideaal icm een eBuddy account
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dat is het dus niet. Hij knalt niet de naam in het rijtje van namen, maar de mailadressen in het rijtje van namen. Je zou verwachten dat de namen erin gaan en erop klikt, vervolgens pas het adres ziet. Het ziet er daardoor ook gewoon slordig uit.dadj schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
Tuurlijk horen die wel in je address book, is toch contact informatie? Als je alle contact info netjes samenvoegd per persoon is er niets aan de hand lijkt me.. copy paste zou wel handig zijn dan...
Ik gebruik ook mobileme en dan wordt alles netjes gesynced met mn address book op mn macs.
Die jailbreak kan je nog niet eens downloaden volgens mij. Anyway, mijne is is origineel unlocked. Dus heb zelf niks hoeven doen daarvoor, zo meegekregen uit de winkel.Geen last van hier, heb ook de nieuwste firmware.. komt dat niet door je jailbreak?
Anoniem: 47210
Anoniem: 214149 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:23:
[...]
Ik heb hier ook gebruik van gemaakt, de lost&stolen, echter werd mij verteld dat ik gewoon met TM klantenservice kon bellen en daar zeggen dat ik mijn huidige abbo wil omzetten naar het nieuwe iPhone abbo. Mijn geluk was dat het tijdens het aanmelden van mijn toestel gelijk maar even gedaan werd door de lieftalige TM operatorDus m.i is dit mogelijk. Je mag trouwens een keer van abbo wisselen volgens TM voorwaarden, weliswaar alleen omhoog
![]()
Mijn vraag is of dat iemand al een oplossing heeft voor het euvel dat als ik in de apps store een game koop en deze vervolgens via I-tunes op mijn toestel wil zetten ik hier de melding krijg dat ik niet ge-autoriseerd ben. Iemand een idee
Multi-network bedoelen ze mee, dat je via die ene app op verschillende netwerken kan chatten. Dus je hebt 1 account van een geschikt netwerk nodig (zoals msn). Wat jij beschrijft zou natuurlijk onzin zijn.burne schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:32:
[...]
Dus ik heb een eBuddy-account en een Google talk account nodig om dat te kunnen gebruiken? In 1 woord: nooit.
[ Voor 89% gewijzigd door Stewie! op 17-07-2008 16:41 ]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.Anoniem: 47210 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:38:
Ja joh, ook als je je huidige abo officieel nog niet kunt verlengen? Ik heb nog tot sept. 2009 ofzo een flex 25 abo bij T-Mobile. Maar volgens jou zou ik die dus kunnen upgraden naar een iphone abonnement en zo die iphone krijgen
[...]
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Anoniem: 228062
..en 't is gratisdouble_V schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:37:
[...]
idd had ik ook, ff naar een T-Mobile shop en 5 minuten later met een nieuwe sim naar buiten
Meebo, Beejive, Mundu en eBuddy hebben allen iPhone optimized webchat.plipo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:43:
gebruik zelf http://www.meebo.com/ voor msn op me iphone.. ze hebben een speciale iphone site die echt super geweldig werkt.. ff bookmarken en op homescreen zetten en works perfect..
voor filmpje http://www.youtube.com/watch?v=IMreCOAas-w
Anoniem: 214149
Ja mijn officiele abbo liep tot Juni 2009. Wel moet ik erbij vertellen dat het iphone abbo wat ik nu dus afgesloten heb pas vanaf die datum ingaat. ik zit dus tot 2011 aan mijn abbo vast en iphone.Anoniem: 47210 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:38:
Ja joh, ook als je je huidige abo officieel nog niet kunt verlengen? Ik heb nog tot sept. 2009 ofzo een flex 25 abo bij T-Mobile. Maar volgens jou zou ik die dus kunnen upgraden naar een iphone abonnement en zo die iphone krijgen
[...]
Anoniem: 47210
Hhmm, ja dat wist ik wel, maar of dat ook met het iphone-abonnement kan en dat je dan de iphone krijgt? Want via de T-Mobile website kun je je prijsplan wijzigen, dus upgraden naar een duurder abonnement, maar daar staat het iphone-abo niet bij. Toch maar eens langs de T-Mobile shop dan.DaMorpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 47210 op 17-07-2008 17:13 ]
Dat zou niet zo mooi zijn, ze hebben me bij de shop en bij de klantenservice gemeld dat ik mijn abo niet om kon zetten en dus een nieuwe abo moest nemen (had Relax 150, wou naar i-150 of i-300). Heb nu dus een nieuw abo, omdat dit niet kon...DaMorpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Crashes, lockups, en wat nog meer. 3 seconden wachttijd? Dan heb je zeker weinig contacten want hier wacht ie standaard al bijna 10HectorMalot schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:14:
Hmm, het openen van 'contacts' levert een seconde of 3 geen respons op (wel het scherm van contacts, maar dan kun je nog niet scrollen). Hebben meer mensen hier last van?
Dennis
Hier precies het zelfde, ook al staat er een lijst open met maar 5 contacten. Heel vervelend.HectorMalot schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:14:
Hmm, het openen van 'contacts' levert een seconde of 3 geen respons op (wel het scherm van contacts, maar dan kun je nog niet scrollen). Hebben meer mensen hier last van?
Dennis
Ik ga zeker upgraden naar 2.0 ja. Veel problemen die ik hier lees (safari crashes, trage sms opstart van paar seconden) heb ik met 1.1.4 ook.lxs schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:33:
Als ik de ervaringen zo lees zijn er nog genoeg kinderziektes in de 2.0 FW, zijn er andere 1st gen bezitters die wel naar 2.0 gaan upgraden zodra het iPhone dev team de nieuwe Pwnage tool uit gaat brengen?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
ja, er is heel veel verbeterd.. ook de normale web en mobile versiesLekkere Loempia schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:36:
[...]
Ik vind die web mobile versie van ebuddy niet zo best ivm Beejive, dus hoop dat de native wel een grote verbetering isKan trouwens nergens vinden dat ze een native app op maandag uitbrengen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 232049
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 17-07-2008 20:12 ]
Voor jou en anderen, de volgende tip uit het prijs & abonnementen-topic: Iphone 3G abonnementen van Vodafone.Anoniem: 232049 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:04:
Als ik toch kon weten wanneer de iPhone door laatstgenoemde aanbieders aangeboden kon wordenik wist het wel: dat wachtte ik af. Hoewel t-mobile scherp geprijsde en mooie abonnementen heeft voor bij de iPhone, vind ik de kwaliteit van de dekking maar matig/ben beter gewend.
met een hamer past alles
Zoals ik verwachte eigenlijk, dat unlocken heeft Apple echt wel moeilijk gemaakt, ook leuk voor de bedrijfjes met telefoons uit Italië haha (iPhonehelpdesk anyone? connecties met ZibriSo, currently (when released) PwnageTool 2.0 will support:-
iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).
We’ve made some progress on the baseband unlock of the 3G device, but at this point PwnageTool will not support 3G unlocking or BootNeuter on the 3G device. It is, of course supported on the first generation device with 2.0. We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed.
Anoniem: 266688
Oops foutje! // zat op pagina 1vleppyniles schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:18:
Sinds vrijdag de trotse bezitter van een Iphone 3G. Een geweldig apparaat, het werkt echt fantastisch.
Weet iemand hoe je kan zien hoeveel smsjes je hebt verstuurd?
"Bij instellingen-->algemeen--> Gebruik" kun je alleen de gesprekskosten en het dataverbuik zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 266688 op 17-07-2008 19:38 ]
[MobileMe] Ervaringen & Discussie of een gratis alternatiefExecutor16 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:12:
Hoe kan ik synchen op 2 computers? (MacBook Pro en Windows XP)
Ik heb hem normaal aan mijn MBP hangen, maar ik wil natuurlijk ook een keer alle contacten en agenda zooi met XP gesynched hebben. Zodra ik hem aan XP hang dan gooit ie heel mijn iPhone weer leeg...
Anoniem: 232049
Bedankt, is het netwerk van Vodafone vergelijkbaar met die van Telfort/kpn/Hi? Of in ieder geval beter dan die van T-Mobile?Punksmurf schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:21:
[...]
Voor jou en anderen, de volgende tip uit het prijs & abonnementen-topic: Iphone 3G abonnementen van Vodafone.
Volgens Vodafone is het, als je je iPhone uit België of Italië betrekt, net zo duur in totaal als je iPhone bij T-M halen. Je maandlasten zijn namelijk ontzettend laag.
Volgens Shiver23 in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" is het echter wel iets duurder, maar het verschil is niet al te groot.
Lees wel even de kleine lettertjes, natuurlijk.
met een hamer past alles
Anoniem: 233874
Nope, geen taken. Daar heb je wel apps voor in de appstore, maar of die met mobileme syncen, I don't know.Anoniem: 233874 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:57:kun je op de iPhone ook gebruik maken van taken? Ik gebruik dit vrij veel, maar heb nergens kunnen vinden dat de iPhone die functie heeft. In mail op de Macbook Pro zit het wel, maar ik vraag me af of dit op de iPhone ook zo is, en of deze dan ook via mobileme gesynced kunnen worden? Weet iemand dit?
[ Voor 9% gewijzigd door MarcelG op 17-07-2008 22:24 ]
Hoe heb je hem besteld dan? via internet?sorted.bits schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:36:
Bestelde iPhone uit Belgie is net binnen en hij doet het gewoon zonder problemen. Kon hem zonder problemen activeren enzo.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Anoniem: 250885
Ik dacht dat jouw schoonouders hem hadden opgehaald?sorted.bits schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:10:
Ik ben er persoonlijk heen gegaan. Daar besteld en ze belden vanochtend dat hij er was.
Had je hem met de Nederlandse SIM geactiveerd of met een Mobistar Pre-Paid SIM?Kon hem zonder problemen activeren enzo.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 250885 op 17-07-2008 23:26 ]
Anoniem: 248577
Heb tot 2005 T mobile gehad en was blij er vanaf te zijn. Reden: zeer slechte dekking. Zoals hierboven ook staat: zelfs in huis zoeken naar contact terwijl je middenin de stad zit. Volstrekt belachelijk.Anoniem: 232049 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:04:
Mijn telfort abo is per 14 juli j.l. afgelopen en ik heb nu een t-mobile pre pay simkaart gekocht om de komende weken bereikbaar te zijn totdat de iPhone weer enigzins beschikbaar/verkrijgbaar is. Ik merk meteen dat het bereik van het t-mobile netwerk te wensen over laat, vergeleken met mijn vorige aanbieder (Telfort, KPN netwerk) Ik heb standaard geen maximaal bereik meer met mijn huidige telefoon (SE w810) en soms krijg ik zelfs de melding: 'alleen noodoproepen' wat dus zoveel inhoudt dat er geen verbinding is met het t-mobile netwerk. Vooral binnenshuis speelt dit probleem. Echt 'ouderwets' vind ik dit: met je telefoon door het huis lopen, zoekend naar beter bereik terwijl de ander je niet kan verstaan... Ik woon overigens in een stad, dus ik zit niet in een moeilijk gebied. Geldt hetzelfde voor de verschillen in bereik wat betreft de UMTS/HSDPA tussen t-mobile en KPN(Telfort/Hi)? Zo'n lage ontvangst scheelt ook behoorlijk in batterij-duur merk ik nu al, mijn batterij gaat nu sneller leeg....
Als ik toch kon weten wanneer de iPhone door laatstgenoemde aanbieders aangeboden kon wordenik wist het wel: dat wachtte ik af. Hoewel t-mobile scherp geprijsde en mooie abonnementen heeft voor bij de iPhone, vind ik de kwaliteit van de dekking maar matig/ben beter gewend.
Bij verlenging van mijn T-mobile Flex 20 nietAnoniem: 215982 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:38:
[...]
Hoezo 50 euro? Het is toch 159,95 euro of... ?
Inderdaad vervelend. Pro Assist is gelukkig een goede verzekering, maakt eigenlijk altijd alle schaden zonder problemen.endless schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:00:
[...]
jep.. Is wel een externe partij (pro-assist), maar wordt wel aangeprezen voor de geleverde diensten..
Mijn IPhone ziet er nu zo uit overigens:
[afbeelding]
Touchscreen werkt nog wel..
Alleen wordt mijn SIM niet meer herkend en ziet het er ook niet echt mooi uit..
@MaZo: Het bereik van de IPhone is trouwens exact hetzelfde als met mijn vorige toestellen volgens mij..
Anoniem: 225947
Anoniem: 267659
Eerder is opgemerkt dat het aantal streepjes niet zo gek veel zegt over je bereik. 'Geen service' lijkt me wel een probleem. En dit probleem heb je niet als je 3G uitschakelt?Anoniem: 225947 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:06:
Zodra ik G3 inschakel, gaat het bereik van 5 streepjes naar 1/2 streepjes (of zelfs 'Geen service'). Ik kan ook niet internetten zonder Wi-fi.
Mijn abonnement is ingegaan. - Wat kan ik nu doen?
Anoniem: 225947
Inderdaad, dan heb ik dat probleem niet.Rijk Lemming schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:21:
[...]
Eerder is opgemerkt dat het aantal streepjes niet zo gek veel zegt over je bereik. 'Geen service' lijkt me wel een probleem. En dit probleem heb je niet als je 3G uitschakelt?
Inderdaad, overweeg nu naar Belgie te rijden voor een 3G... Maar ik gebruik em zakelijk en kan dus BTW terugvangen. Weet iemand toevallig hoe het zit met België hoe kan ik em daar zonder BTW halen?DaannO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:21:
Vodafone wil gebruikers gaan lokken met een sim-vrije iPhone 3G, zie: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only Best intressant eigenlijk
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Google stuk? Als je je BTW-nummer meeneemt krijg je 'm zonder BTW mee. In Nederland aangekomen doe je aangifte van de import bij de douane, en die brengen je Nederlandse BTW in rekening. Die kun je vervolgens weer in mindering brengen op je BTW-afdracht omdat je 'm niet gaat verkopen.amphora schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:38:
Inderdaad, overweeg nu naar Belgie te rijden voor een 3G... Maar ik gebruik em zakelijk en kan dus BTW terugvangen. Weet iemand toevallig hoe het zit met België hoe kan ik em daar zonder BTW halen?
[ Voor 6% gewijzigd door burne op 18-07-2008 00:47 ]
Anoniem: 166399
Zou daar ook visual voicemail mee werken?DaannO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:21:
Vodafone wil gebruikers gaan lokken met een sim-vrije iPhone 3G, zie: http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only Best intressant eigenlijk
wil je nou zeggen dat als mijn vriendin mij bijv "hey lekker ding" zou sturen, dat dit dan op mijn unlocked iphone zichtbaar is, zodat iedereen die mijn telefoon ziet liggen dit kan lezen:?amphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:
[...]
Als een ontvangen bericht kort is en dus in z'n geheel getoond wordt op je lockscreen krijg je volgens mij geen bekijk optie. Volgens mij is het dus afhankelijk van de lengte van de SMS. Kan me herinneren dat ik dit een keer zag. Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
staat er vanonder bij met een *.Anoniem: 166399 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:13:
[...]
Zou daar ook visual voicemail mee werken?
Waar bij welke winkel heb je 'm gekocht?sorted.bits schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:10:
Ik ben er persoonlijk heen gegaan. Daar besteld en ze belden vanochtend dat hij er was.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 248577
Interessant aanbod. Ben je van die t-mobile troep af.DaannO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:21:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat is meer iets voor [iPhone & iPod touch] Jailbreaken--Christiaan-- schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:55:
Die PwnageTool kan je iPhone wel activeren, als hij enkel geactiveerd is, kun je hem dan wel als iPod touch gebruiken?
dit kun je in de advanced opties van je mailacount (via control panel) instellen .sorted.bits schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 07:16:
Wat ik raar vind is dat de push-mail alleen maar lijkt te werken op de Inbox zelf. Niet op alle onderliggende mappen. Die moet ik eerst aanklikken voordat hij daar de mail van ophaalt.
Heeft iemand toevallig al uitgevonden of je dit kan veranderen?
FreeReef.nl
Niet lullig bedoeld, maar het lijkt me niet verstandig je (iphone) gsm zomaar ergens te laten liggen. Bij mij persoonlijk zit hij vrijwel altijd in mijn zak, of in het dockingstation... Ik denk dat hij anders zo weg is.FireFoz schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:17:
[...]
wil je nou zeggen dat als mijn vriendin mij bijv "hey lekker ding" zou sturen, dat dit dan op mijn unlocked iphone zichtbaar is, zodat iedereen die mijn telefoon ziet liggen dit kan lezen:?
[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 18-07-2008 09:13 ]
FreeReef.nl
Precies..!!bartvb schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:19:
Wordt hoog tijd voor een firmware update, valt me een beetje tegen hoe instabiel de 2.0 software is, duidelijk nog niet af iig. Bij iedere sync worden er weer flink wat crash reports naar Apple gestuurd. Vooral de Appstore is erg instabiel lijkt het, daarnaast lijkt het installeren van nieuwe apps steeds langer te duren? Eerste app ging binnen een paar seconde, nu is hij bijna een minuut bezig voor 'Installing' bij een nieuwe app.
Maar goed, dat krijg je dus als je direct na de release nieuwe hardware wil hebben
FreeReef.nl
Zelfde vraag in juiste topic: bertalizer in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..."amphora schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:38:
[...]
Inderdaad, overweeg nu naar Belgie te rijden voor een 3G... Maar ik gebruik em zakelijk en kan dus BTW terugvangen. Weet iemand toevallig hoe het zit met België hoe kan ik em daar zonder BTW halen?
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Op de iPhone of via de Exchange server? Want op mijn iPhone heb ik dat iig niet?Decon Frost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:08:
[...]
dit kun je in de advanced opties van je mailacount (via control panel) instellen .
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Pura Vida
Wat ik doe is,sorted.bits schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:53:
[...]
Op de iPhone of via de Exchange server? Want op mijn iPhone heb ik dat iig niet?
FreeReef.nl
Euh, ik heb de knop advanced niet bij mijn mail account wanneer ik jou stappen volg.Decon Frost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:13:
[...]
Wat ik doe is,
1- Setting
2- mail, contacts, calander
3- Selecteer het betreffend acount
4- Scroll helemaal naar benenden
5- Kies "advanced"
6- Hier vind je "Mailbox Behavior"
Daar kun je aangeven wat hij synct...
[ Voor 5% gewijzigd door sorted.bits op 18-07-2008 10:28 ]
Je kan instellen hoe vaak je telefoon op nieuwe email 'checkt'. en dan haalt hij alleen de headers op vermoed ik (want nieuwe mails moet mijn 2G iPhone dan altijd nog even inladen als ik die open).Carnagy schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:19:
Kunnen mensen zonder exchange, maar met een gewone pop account me vertellen hoe bij hen het ophalen van e-mail gaat?
Dit had ik ook gezien. Maar klopt het dat:markclausing schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:24:
[...]
Je kan instellen hoe vaak je telefoon op nieuwe email 'checkt'. en dan haalt hij alleen de headers op vermoed ik (want nieuwe mails moet mijn 2G iPhone dan altijd nog even inladen als ik die open).
voor zover ik de andere berichten in dit topic lees kun je idd je mail niet synchroniseren met outlook en de iPhone.Carnagy schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:27:
[...]
Dit had ik ook gezien. Maar klopt het dat:
- De iphone geen mails vanuit outlook naar je IPhone kopieert wanneer je synchroniseert
- De Iphone een kopie maakt van de mails die op de mailserver van je provider staan en daardoor de mails niet van de server afhaalt?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 220294
Sgreehder schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:22:
en de batterij is echt snel leeg.
[ Voor 45% gewijzigd door burne op 18-07-2008 11:07 ]
met een hamer past alles
[ Voor 7% gewijzigd door potatox op 18-07-2008 11:04 ]
--
is er dan alweer een nieuwe iTunes want ik heb beide manieren gebruikt met itunes 7.7 en mijn iPhone met xx345 software.Lt. Marx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:57:
Kleine update voor de TS misschien. Beide beschreven manieren om een ringtone te maken werken niet meer. Misschien door de nieuwe iTunes/Firmware?
Als je outlook instelt zonder persoonlijke mappen, maar dat je direct de exchange account opent, dan werkt alles wel naar behoren.harley schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:32:
[...]
voor zover ik de andere berichten in dit topic lees kun je idd je mail niet synchroniseren met outlook en de iPhone.
Ik gebruik gmail en die laat gewoon alles op de server staan en haalt alleen de headers + 1e 4 regels tekst op. ga ik de mail openen dan haalt hij de rest op.
Even Tweakers checken...
iPhone Ringtone Maker van Efiko Software, werkt prima hier op mijn iPhone 3gLt. Marx schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:57:
Kleine update voor de TS misschien. Beide beschreven manieren om een ringtone te maken werken niet meer. Misschien door de nieuwe iTunes/Firmware?
[ Voor 62% gewijzigd door MazeWing op 18-07-2008 11:09 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Anoniem: 215982
Klopt helemaal 3G dekking in Alkmaar (Noord) is ook niet optimaalSgreehder schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:22:
Nou, nu een paar dagen een iPhone, en ik moet zeggen dat we hier toch met een van de betere, zo niet de beste, telefoon te maken hebben. Een paar kleine irritaties, zoals de slechte 3G dekking van T-Mobile hier in de omgeving Alkmaar (HTC S730 presteert net zo slecht, ligt niet het toestel denk ik dan, GSM bereik is echter wel altijd volledig - bovendien heb ik op sommige plekken wel volledig 3G bereik),
dat gaat super, heb zonnet account en heb smtp enz. zelf ingesteld en werkt goed hoor!Carnagy schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:19:
Kunnen mensen zonder exchange, maar met een gewone pop account me vertellen hoe bij hen het ophalen van e-mail gaat?
waarom heb je er geen nl op??Decon Frost schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:13:
[...]
Wat ik doe is,
1- Setting
2- mail, contacts, calander
3- Selecteer het betreffend acount
4- Scroll helemaal naar benenden
5- Kies "advanced"
6- Hier vind je "Mailbox Behavior"
Daar kun je aangeven wat hij synct...
Anoniem: 170251
Anoniem: 68540
Ik vind op geen enkel apparaat nederlands echt handig. Ik ben veel beter thuis in het engels en die termen.
Anoniem: 170251
Ik had een HTC Tytn 2 gekocht omdat er windows mobile 6 op zit, en dat is voor mij denk ik handiger. Hier zit in principe hetzelfde als op de iPhone op. Ben er tot nog toe erg blij meeAnoniem: 68540 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:48:
Ik heb net een touch weggedaan omdat mijn inziens de iphone juist wel erg indrukwekkend is als primaire foon. Het ding is lichtjaren voor op de concurrentie. En de combi GPS + 3G internet overal + bellen is fenomenaal!
met een hamer past alles
Pura Vida
Anoniem: 61797
Ik heb sinds 2001 al T-Mobile (toen nog Ben) en op een enkele keer na nooit dekkingsproblemen gehad. E.e.a. hangt natuurlijk ook af van waar je je bevindt. Zo was er vroeger een 'spot' rond Den Bosch waar het bereik wat minder was, maar dat is al lang verholpen... Tja, óf je kiest voor de best mogelijke dekking óf je kiest voor een gunstigere prijs-/kwaliteitverhouding.Anoniem: 248577 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:28:
[...]
Heb tot 2005 T mobile gehad en was blij er vanaf te zijn. Reden: zeer slechte dekking. Zoals hierboven ook staat: zelfs in huis zoeken naar contact terwijl je middenin de stad zit. Volstrekt belachelijk.
Ik hoop dat KPN/Telfort de iPhone ook gaat aanbieden vanaf het najaar of anders Vodafone. Die hebben beiden uitstekende dekking.
Pas op: de laatste dagen heeft gMail wat IMAP kuren. Ik heb alles goed ingesteld en het werkt ook, maar gister en eergister werkte het een aantal uren niet meer.Anoniem: 61797 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:10:
Zijn er trouwens meer mensen die een GMail account totaal niet aan de praat krijgen op hun iPhone ?
Ik gebruik heel veel kleine tooltjes op mijn pc. Deze zijn ervaak niet in NL.... hierdoor werd het zo verwarrend. Het ene tooltje in Engels dan de andere weer in NL..... niet te doen.
FreeReef.nl
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq