Ga ik doen. Tnx.Hoedje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:36:
[mbr]Dit soort reacties voegen natuurlijk ook weinig toe.
MarcelG zo te lezen gaat het niet helemaal lekker met het syncen van je iPhone. Voor problemen mag je een nieuw topic openen, zie ook Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.[/]
Over die verzekering. Ik heb bij de phonehouse de LifeLine maar genomen.
http://www.phonehouse.nl/lifeline/&p=241&pk=289
Normaal ben ik ook heel zuinig op mijn spullen, maar mijn vorige telefoons konden ook wat beter tegen een stootje ^^.
Kan hem elk moment opzeggen, dus dat is dan ook wel ok.
http://www.phonehouse.nl/lifeline/&p=241&pk=289
Normaal ben ik ook heel zuinig op mijn spullen, maar mijn vorige telefoons konden ook wat beter tegen een stootje ^^.
Kan hem elk moment opzeggen, dus dat is dan ook wel ok.
Dat is gek. Ik heb de speedoptimizer van T-Mobile weer uitgezet en ook nogmaals getest. Op zaterdag kwam ik steeds rond de 2 Mbps uit en nu kom ik ook rond de 3 Mbps uit (tussen 2,76 en 3,14). Misschien heeft T-Mobile de snelheidscap er vanaf gehaald o.i.d.bart155 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:31:
Ik wil jullie toch even iets laten zien. Ik zit hier op m'n werk en heb echt vol bereik! Ik heb een aantal tests gedaan en hieronder een screenshot:
[afbeelding]
Lijkt me toch meer als zat!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 215982
Unlock code is gewoon je viercijferige PIN-code van je sim die je bijgeleverd hebt gekregen met je simkaart. Staat volgens mij gewoon ook in de handleiding.DJMurtz schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 01:19:
Misschien iemand die nog wakker is en mij hiermee kan helpen:
Heb vanmorgen de iphone gehaald bij een belcompany winkel in de buurt. Ik moest echter daarna de hele dag werken en pak net het pakje thuis pas uit. In de winkel heb ik mijn huidige abbo omgezet naar een i-300 abbo (met behoud simkaart). Nu zei de verkoper dat ik thuis even iphone aan itunes moest koppelen, sim erin en gaan met die banaan.
Helaas, ik wil itunes + iphone koppelen, melding dat er geen sim aawezig is. Ik wil sim in iphone plaatsen, melding dat sim gelocked is, moet ik unlock code invullen. Gevalletje "genaaid, morgen t-mobile bellen" of gevalletje onwetendheid en is hier een makkelijke oplossing voor?
ook maar even getest. en hier haak ik ook boven de 3Mbps.Hoedje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:43:
[...]
Dat is gek. Ik heb de speedoptimizer van T-Mobile weer uitgezet en ook nogmaals getest. Op zaterdag kwam ik steeds rond de 2 Mbps uit en nu kom ik ook rond de 3 Mbps uit (tussen 2,76 en 3,14). Misschien heeft T-Mobile de snelheidscap er vanaf gehaald o.i.d.
Nou heb ff gechecked op die site en er staat er dus bij mij 1 recht voor de deur! in de woonkamer en buiten vol bereik. maar loop ik naar acher of de slaapkamer dan no maar net 1 streepje. Zou toch niet meten kunnen met zo'n mast voor de deurbartvb schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:22:
[...]
http://www.antenneregister.nl/
(site werkt overigens erg beroerd op een Mac)
Het Antenneregister bevat natuurlijk alle antennes, niet alleen die van T-Mobile
jep.. Is wel een externe partij (pro-assist), maar wordt wel aangeprezen voor de geleverde diensten..To_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:05:
[...]
Ben ook wel beniewd wat de verzekering doet. Heb je de verzekering via t-mobile?
Mijn IPhone ziet er nu zo uit overigens:

Touchscreen werkt nog wel..
Alleen wordt mijn SIM niet meer herkend en ziet het er ook niet echt mooi uit..
@MaZo: Het bereik van de IPhone is trouwens exact hetzelfde als met mijn vorige toestellen volgens mij..
[ Voor 21% gewijzigd door endless op 17-07-2008 13:03 ]
Anoniem: 217720
Hallo,
Las eerder terug in dit topic dat je ook kan filmen met de Iphone? Enigste wat ik kon vinden wat "jah dat kan met een installer.app" welke is dat en hoe krijg ik dat nu aan de gang ?
Las eerder terug in dit topic dat je ook kan filmen met de Iphone? Enigste wat ik kon vinden wat "jah dat kan met een installer.app" welke is dat en hoe krijg ik dat nu aan de gang ?
Ok... dit is klote!endless schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:00:
[...]
jep.. Is wel een externe partij (pro-assist), maar wordt wel aangeprezen voor de geleverde diensten..
Mijn IPhone ziet er nu zo uit overigens:
[afbeelding]
Touchscreen werkt nog wel..
Alleen wordt mijn SIM niet meer herkend en ziet het er ook niet echt mooi uit..
@MaZo: Het bereik van de IPhone is trouwens exact hetzelfde als met mijn vorige toestellen volgens mij..
Ik vraag me nu wel ineens iets af:
Stel ik ben niet verzekerd en ik laat mijn telefoon volgende week uit m'n handen vallen en heb een nieuwe nodig, hoe kom ik in hemelsnaam aan een nieuwe? (Even afgezien van levertijden op dit moment). Als ik alleen een toestel met een abonnement kan kopen (die ik dan natuurlijk al heb), hoe kom ik aan een vervanger? Ze willen toch niet al die mensen naar België sturen?
Stel ik ben niet verzekerd en ik laat mijn telefoon volgende week uit m'n handen vallen en heb een nieuwe nodig, hoe kom ik in hemelsnaam aan een nieuwe? (Even afgezien van levertijden op dit moment). Als ik alleen een toestel met een abonnement kan kopen (die ik dan natuurlijk al heb), hoe kom ik aan een vervanger? Ze willen toch niet al die mensen naar België sturen?
Die krijg je zodra je iPhone gejailbreaked is.Anoniem: 217720 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:06:
Hallo,
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Mwah, als ik zo de reacties lees, is het geen gek onderwerp om hier eens te bespreken, toch? Het betreft nl. ook 'Ervaringen & Discussie'.To_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:14:
^^ Ovr de garanties
Er zijn al duizend en 1 topics geweest over wetelijke garantie. http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30
Hopelijk vinden mensen hier meer info over de wetelijke garantie.
Denk niet dat dit hier thuis hoort

Dat is op dit moment idd de enige mogelijkheid volgens zowel T-Mobile zelf als The Phone House. De verwachting is wel dat dit de komende maanden gaat veranderen. Om deze reden heb ik voor de komende drie maanden een verzekering afgesloten die ook verlies/beschadiging dekt. Ik hoop dat over drie maanden op een normale manier ook losse iPhones te krijgen zijn.arnoud_h schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:20:
@Zr40; vroegâh kon je daar ook zien van welke provider de masten waren.
[ Voor 4% gewijzigd door bartvb op 17-07-2008 13:37 ]
Je kunt emoze.com gebruiken om je interne mail alsnog via emoze te kunnen POP3-en. Niet elegant, maar werkt welMarcelG schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:56:
• e-mail vanuit Outlook op de iphone krijgen is blijkbaar niet mogelijk...???? Hoe heb ik daar ooit in kunnen trappen? We hebben Exchange servers, maar die zitten in ons interne netwerk, en m'n iPhone kan daar geen contact mee leggen....nu heb ik dus alleen Gmail op m'n iPhone, en geen werk-mail zoals ik dat op m'n Tytn2 wel gewoon heb.
[/list]I don't get it.....
Ik denk dat T-mobile hier wel een oplossing weet te vinden anders contact opnemen met Apple, dansvdm schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:22:
[...]
Mwah, als ik zo de reacties lees, is het geen gek onderwerp om hier eens te bespreken, toch? Het betreft nl. ook 'Ervaringen & Discussie'.
kom je vaak er wel uit.
Tuurlijk kan wel besproken worden. Maar veel antwoorden zijn al in andere topics terug te vindenarnoud_h schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:20:
Ik vraag me nu wel ineens iets af:
[ Voor 37% gewijzigd door To_Tall op 17-07-2008 13:37 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik heb hier goed 3G bereik, nog alleen thuis getest in Nootdorp(tussen den haag en delft). Alleen binnen en werkt perfect, hoge snelheid dan ook.
Alles werkt lekker soepel, alleen Safari valt af en toe uit en dan gaat hij gewoon naar het home screen van de iPhone. Dit gebeurd voornamelijk bij het vanuit landschapview terug naar staand te gaan in Safari hier reageerd hij vaak niet op. Heb al een aantal leuke spelletjes waaronder Crash Bandicoot, Money ball en Aqua forest. Deze zien er erg goed uit en werken goed.
Smsen werkt heerlijk op dit apparaat, jammer dat Tmobile dan ook niet sms-bundels aanbied bij dit abonnement. Want doordat je op de iPhone smsjes worden weergegeven als een soort van msn gesprek ga je nog meer smsen. Ook door het onbreken van een character teller weet je niet op je nu 1 of meer smsjes tegelijk verzend. Verder ziet mail er lekker overzichtelijk uit en laad erg snel! Sowieso werkt alles heel erg snel, zeker vergeleken met mijn Nokia N73.
Kwa instellingen is het wel een enorm verschil met de Nokia N73, bij de iPhone heb je duidelijk een lijstje met een paar instellingen terwijl je bij de Nokia zo'n beetje ontelbaar aantal instellingen hebt.
Aan de ene kant maakt maar een beperkt aantal instellingen het lekker overzichtelijk aan de andere kant als je graag zelf wat dingen veranderd is er niet zoveel om aan te passen.
Alles werkt lekker soepel, alleen Safari valt af en toe uit en dan gaat hij gewoon naar het home screen van de iPhone. Dit gebeurd voornamelijk bij het vanuit landschapview terug naar staand te gaan in Safari hier reageerd hij vaak niet op. Heb al een aantal leuke spelletjes waaronder Crash Bandicoot, Money ball en Aqua forest. Deze zien er erg goed uit en werken goed.
Smsen werkt heerlijk op dit apparaat, jammer dat Tmobile dan ook niet sms-bundels aanbied bij dit abonnement. Want doordat je op de iPhone smsjes worden weergegeven als een soort van msn gesprek ga je nog meer smsen. Ook door het onbreken van een character teller weet je niet op je nu 1 of meer smsjes tegelijk verzend. Verder ziet mail er lekker overzichtelijk uit en laad erg snel! Sowieso werkt alles heel erg snel, zeker vergeleken met mijn Nokia N73.
Kwa instellingen is het wel een enorm verschil met de Nokia N73, bij de iPhone heb je duidelijk een lijstje met een paar instellingen terwijl je bij de Nokia zo'n beetje ontelbaar aantal instellingen hebt.
Aan de ene kant maakt maar een beperkt aantal instellingen het lekker overzichtelijk aan de andere kant als je graag zelf wat dingen veranderd is er niet zoveel om aan te passen.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wat is het bereik van GSM1800 tegenover GSM900? De dichtstbijzijnde GSM1800-antenne zit op meer dan 2 km afstand van m'n huis, dus mogelijk is dat de reden dat ik hier binnen zelfs geen GSM-signaal heb.
Als ik dan zie dat er op 1,4 km afstand van mijn huis nog GSM900-antennes staan vraag ik me af of T-Mobile z'n zaakjes überhaupt wel op orde heeft. Als het bereik van GSM1800 niet voldoende is dan zet je toch een extra GSM1800 neer, lijkt me.
Als ik dan zie dat er op 1,4 km afstand van mijn huis nog GSM900-antennes staan vraag ik me af of T-Mobile z'n zaakjes überhaupt wel op orde heeft. Als het bereik van GSM1800 niet voldoende is dan zet je toch een extra GSM1800 neer, lijkt me.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
http://www.continentalmob...d_Luxury_Mobile_Phone.cfm
hier had ik wel 2 jaar ... misschien wel 3jaar voor willen tekenen....
hier had ik wel 2 jaar ... misschien wel 3jaar voor willen tekenen....
FreeReef.nl
T-mobile werkt volgens mij niet met GSM900, zag ik in ieder geval ergens staan.(weet niet meer waar)IT-Pro schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:40:
Wat is het bereik van GSM1800 tegenover GSM900? De dichtstbijzijnde GSM1800-antenne zit op meer dan 2 km afstand van m'n huis, dus mogelijk is dat de reden dat ik hier binnen zelfs geen GSM-signaal heb.
Hoe kan je trouwens de Tmobile speedoptimiser aanpassen? Want ik werd alleen bij de eerste keer opstarten van safari naar gevraagd.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Het bereik van gsm1800 is ongeveer de helft van GSM900.IT-Pro schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:40:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik dacht dat KPN / Vodafone GSM900 gebruikten en de andere 1800. Maar dat was 5 jaar geleden ofzo, misschien is dat tegenwoordig anders. En 1800 zou een sterker signaal hebben (dus minder palen nodig) maar een iets lagere gesprekskwaliteit. Maar nogmaals, dit is iets wat ik 5 jaar geleden hoorde, geen idee of dat nog actueel is.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max
Allebei 32 kilometer tussen handset en mast, dus 1 mast is genoeg voor zeg maar 200 vierkante kilometer. Of je dat haalt wordt enkel en alleen door de omstandigheden bepaald. En die zijn voor de meeste mensen niet in te schatten. Twee flats die er identiek uitzien kunnen totaal andere effecten op je bereik hebben.IT-Pro schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:40:
Wat is het bereik van GSM1800 tegenover GSM900?
I don't like facts. They have a liberal bias.
Anoniem: 97369
Stel: je hebt je iPod aan en de vergrendeling is ook aan. Hoe kun je dan z.s.m. naar een volgende nummer? Eerst kon ik dubbeltikken op het scherm, maar dat werkt niet meer...
T-Mobile heeft alleen GSM1800 antenne's. Dat is een van de redenen dat ik ze niet wil gebruiken: GSM900 dringt beter door in betonnen gebouwen e.d. Waarschijnlijk zou je dus met KPN of Vodafone, die wel GSM900 doen (tegelijk met 1800), wel gewoon binnen bereik hebben.IT-Pro schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:40:
Edit: Ah, BASENL vertelt ons dat T-Mo tegenwoordig ook GSM900 zenders van telfort heeft. Nieuw voor mij.
[ Voor 15% gewijzigd door CyBeR op 17-07-2008 14:01 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
je kunt ergens de functie van de dubbeltik-actie op de homebutton instellen. weet niet waar, want ik heb geen iphoneAnoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:58:
Stel: je hebt je iPod aan en de vergrendeling is ook aan. Hoe kun je dan z.s.m. naar een volgende nummer? Eerst kon ik dubbeltikken op het scherm, maar dat werkt niet meer...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
T-Mobile gebruikt GSM1800- (de standaardfrequentie), EGSM900- (verbetering binnenhuisdekking, met dank aan de aangekochte zenders van Telfort) en (GSM)2100/3G/3.5G (UMTS/HSDPA)-masten.
Ga naar speed.t-mobile.nlAngeluskamps schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:49:
[...]
T-mobile werkt volgens mij niet met GSM900, zag ik in ieder geval ergens staan.(weet niet meer waar)
Hoe kan je trouwens de Tmobile speedoptimiser aanpassen? Want ik werd alleen bij de eerste keer opstarten van safari naar gevraagd.
Druk een keer op de home of de vergrendel toets en als je muziek aan het afspelen bent dan zie je boven in je scherm iPod toetsen staan.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:58:
Met een koptelefoon is het dubbelklikken op de opnemen toets in de kabel.
2x snel achter elkaar op de home knop drukken.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:58:
Edit: pff, ik ben traag
[ Voor 4% gewijzigd door amphora op 17-07-2008 14:00 ]
Dat klopt, die staat bij mij naar favorieten. Maar laatst gebeurde er wat waardoor ik pijltjes op mijn scherm kreeg, terwijl hij vergrendeld was...Kwartjuh schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:59:
[...]
je kunt ergens de functie van de dubbeltik-actie op de homebutton instellen. weet niet waar, want ik heb geen iphone
Klopt. Maar er is ook een instelling ergens dat als je muziek afspeeld dat dubbelklikken naar muziek verwijst en niet favorieten.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:00:
[...]
Dat klopt, die staat bij mij naar favorieten. Maar laatst gebeurde er wat waardoor ik pijltjes op mijn scherm kreeg, terwijl hij vergrendeld was...
Die staan er dus niet. Er staat groot de tijd, en eronder de titel. Onderin staat Ongrendel...OverSoft schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:00:
Druk een keer op de home of de vergrendel toets en als je muziek aan het afspelen bent dan zie je boven in je scherm iPod toetsen staan.
Met een koptelefoon is het dubbelklikken op de opnemen toets in de kabel.
Maar dat wil ik dus niet. Ik wil ook snel kunnen bellen, dat is belangrijker voor mij...amphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:01:
[...]
Klopt. Maar er is ook een instelling ergens dat als je muziek afspeeld dat dubbelklikken naar muziek verwijst en niet favorieten.
Nee, daar hoef je niet voor te dubbelklikken.amphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:01:
[...]
Klopt. Maar er is ook een instelling ergens dat als je muziek afspeeld dat dubbelklikken naar muziek verwijst en niet favorieten.
Dus wel, dubbelklikken bij een vergrendelde iPhone is iPod knoppen, ontgrendeld is snel bellen.
Je kan bij de instellingen van de iPod-kant vinden dat hij in het vergrendel scherm de iPod knoppen laat zien. Is standaard.
Ook dat is standaard, hoef je niets voor te veranderen. Het werkt dus allebei: een keer klikken voor iPod knoppen, 2x voor snel bellen.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:02:
[...]
Maar dat wil ik dus niet. Ik wil ook snel kunnen bellen, dat is belangrijker voor mij...
Zie boven, dubbelklikken + vergrendeld is iPod knoppen, dubbelklikken + ontgrendeld is snel bellen.
[ Voor 41% gewijzigd door OverSoft op 17-07-2008 14:07 ]
Uhm, instellingen van de iPod-kant. Je bedoelt via Instellingen -> iPod... ik zit daar, maar niets te vinden.OverSoft schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:02:
[...]
Nee, daar hoef je niet voor te dubbelklikken.
Je kan bij de instellingen van de iPod-kant vinden dat hij in het vergrendel scherm de iPod knoppen laat zien. Is standaard.
Alleen GSM1800 en GSM900 in mijn woonplaats. Ook nog UMTS/HSDPA, maar die komen al helemaal niet binnen hier. Aangezien T-Mobile dus alleen GSM1800 heeft kijk ik thuis de hele dag tegen "No service" aan.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:00:
T-Mobile gebruikt GSM1800- (de standaardfrequentie), EGSM900- (verbetering binnenhuisdekking, met dank aan de aangekochte zenders van Telfort) en (GSM)2100/3G/3.5G (UMTS/HSDPA)-masten.
Ik krijg zo langzamerhand 't idee dat ik beter een gejailbreakte iPhone met m'n KPN-simmetje had kunnen nemen in plaats van een nieuwe 3G met T-Mobile waarbij ik niet eens binnendekking heb.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Sorry, ik bedoel Instellingen -> Algemeen -> ThuisknopAnoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:04:
[...]
Uhm, instellingen van de iPod-kant. Je bedoelt via Instellingen -> iPod... ik zit daar, maar niets te vinden.
Hier kun je "iPod-knoppen" aan en uit zetten.
(Zie boven voor update vorige post)
[ Voor 5% gewijzigd door OverSoft op 17-07-2008 14:08 ]
Hier ook een enorm tevreden 3g bezitter.
Sinds vorige week de 16gb witte iPhone in mijn bezit en ik ben erg tevreden.
3g is supersnel en ik heb wel overal dekking (Amsterdam e.o.). merk wel dat in sommige gebouwen de ontvangst minder is. Batterij baart ook wel wat zorgen, doordat ik pushmail heb aanstaan lijkt het wel extra hard te gaan. Maar overall super tevreden
Sinds vorige week de 16gb witte iPhone in mijn bezit en ik ben erg tevreden.
3g is supersnel en ik heb wel overal dekking (Amsterdam e.o.). merk wel dat in sommige gebouwen de ontvangst minder is. Batterij baart ook wel wat zorgen, doordat ik pushmail heb aanstaan lijkt het wel extra hard te gaan. Maar overall super tevreden
Klopt inderdaad, staat gewoon aan. Heb het uit- en aangezet, maar dat wil ook niet?OverSoft schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:06:
[...]
Sorry, ik bedoel Instellingen -> Algemeen -> Thuisknop
Hier kun je "iPod-knoppen" aan en uit zetten.
(Zie boven voor update vorige post)
Als ik me niet vergis werkt het zo:Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:09:
[...]
Klopt inderdaad, staat gewoon aan. Heb het uit- en aangezet, maar dat wil ook niet?
Bij vergrendeld toestel doet 1x home klikken niets (behalve scherm aanzetten), 2x klikken geeft ipod controls.
Bij onvergrendeld toestel doet 1x home klikken gewoon je home screen tonen, 2x klikken geeft je favorieten en als je die optie aan hebt dan geeft 2x klikken ipod controls maar alleen als je ook muziek aan het afspelen bent anders gewoon je favorieten (of andere optie die je bij thuisknop hebt ingesteld).
Je bent geweldig! Inderdaad, twee keer klikken in ontgrendelstand. Ik geniet!amphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:16:
[...]
Als ik me niet vergis werkt het zo:
Bij vergrendeld toestel doet 1x home klikken niets (behalve scherm aanzetten), 2x klikken geeft ipod controls.
Bij onvergrendeld toestel doet 1x home klikken gewoon je home screen tonen, 2x klikken geeft je favorieten en als je die optie aan hebt dan geeft 2x klikken ipod controls maar alleen als je ook muziek aan het afspelen bent anders gewoon je favorieten (of andere optie die je bij thuisknop hebt ingesteld).
Dat zei ik in m'n allereerste reactie ook alAnoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Je bent geweldig! Inderdaad, twee keer klikken in ontgrendelstand. Ik geniet!
Ik heb dit ook maar gelijk ingesteld, is echt fantastisch! Al zit ik toch nog te wachten op de in-ear headphones voor de iPhone, met een microfoon waar je op kunt klikken, nog makkelijkeramphora schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:16:
[...]
Als ik me niet vergis werkt het zo:
Safari valt wel erg vaak uit valt mij op, hopelijk word dit snel opgelost. Net doe ik bijvoorbeeld de test op testmyiphone.com ik krijg het resultaat te zien en 1 seconden later zie ik weer het home scherm van de iPhone erg maf.
In de bijgeleverde headset zit al een microfoon die je kan klikken...Good Fella schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:22:
[...]
Ik heb dit ook maar gelijk ingesteld, is echt fantastisch! Al zit ik toch nog te wachten op de in-ear headphones voor de iPhone, met een microfoon waar je op kunt klikken, nog makkelijker
Ja maar die zijn niet in-eardouble_V schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:33:
[...]
In de bijgeleverde headset zit al een microfoon die je kan klikken...
Overgens werkt dat dubbel klikken voor de iPod-controls ook in andere apps zoals Safari
Heb mijn iPhone sinds twee dagen binnen, was al binnen enkele uren verkocht. Hiervoor een aantal HTC-toestellen gehad (Tornado, diens voorganger en een Touch Dual), waarvan alleen de Touch Dual mij een beetje kon bekoren, en zelfs die niet echt. Dit is IMO een waar genoegen als je van Windows Mobile afkomt.
Ik heb mijn iPhone gekregen dmv een vervroegde verlenging van mijn abo (lost&stolen). Mijn oude abo loopt nog tot maart 2009. in de T-shop werd mij verteld dat ik tot maart 2009 aan mijn oude abo vastzit (lees PIT van 128kbit/s). Bij een reguliere verlenging stap je 4 maanden voor het einde van je abo over op de nieuwe. Weet iemand of dit echt het beleid is, hier alles al over duidelijk is of ik er misschien iets aan kan doen?
Ik heb mijn iPhone gekregen dmv een vervroegde verlenging van mijn abo (lost&stolen). Mijn oude abo loopt nog tot maart 2009. in de T-shop werd mij verteld dat ik tot maart 2009 aan mijn oude abo vastzit (lees PIT van 128kbit/s). Bij een reguliere verlenging stap je 4 maanden voor het einde van je abo over op de nieuwe. Weet iemand of dit echt het beleid is, hier alles al over duidelijk is of ik er misschien iets aan kan doen?
Anoniem: 103219
Kunnen mensen met de 2.0 firmware (dus enkel 3G gebruikers) eens het volgende testen?
Als ik m'n iPhone opstart, dan dien ik m'n PIN-code in te geven. Als ik dat echter niet snel genoeg doe, dan vergrendelt hij (wat normaal is overigens), maar als ik dan ontgrendel krijg ik niet meer de vraag om m'n PIN in te vullen.
Vervolgens kun je dus niet bellen of smsen. Hij vraagt dus niet meer om je PIN dan. Enigste manieren om dit dan weer ok te krijgen is:
1) Toestel heropstarten zodat je weer de vraag krijgt
2) in de instellingen je SIM PIN afleggen en daarna weer aanleggen.
Hopelijk hebben ze hier wel iets mee gedaan?
Als ik m'n iPhone opstart, dan dien ik m'n PIN-code in te geven. Als ik dat echter niet snel genoeg doe, dan vergrendelt hij (wat normaal is overigens), maar als ik dan ontgrendel krijg ik niet meer de vraag om m'n PIN in te vullen.
Vervolgens kun je dus niet bellen of smsen. Hij vraagt dus niet meer om je PIN dan. Enigste manieren om dit dan weer ok te krijgen is:
Heb je geen webmail adres? Meestal is dat het adres dat je moet ingeven voor Mobile Access. Pas op, het is Exchange ActiveSync directsync compatible, en dus niet met de ActiveSync applicatie. Als je het intern wilt gebruiken moet je eerst het certificaat importeren.MarcelG schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:56:
• e-mail vanuit Outlook op de iphone krijgen is blijkbaar niet mogelijk...???? Hoe heb ik daar ooit in kunnen trappen? We hebben Exchange servers, maar die zitten in ons interne netwerk, en m'n iPhone kan daar geen contact mee leggen....nu heb ik dus alleen Gmail op m'n iPhone, en geen werk-mail zoals ik dat op m'n Tytn2 wel gewoon heb.
[/list]I don't get it.....
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Anoniem: 127386
nog een vergelijk in batterij gebruik
http://news.cnet.com/8301-17938_105-9992887-1.html
best goed eigenlijk
http://news.cnet.com/8301-17938_105-9992887-1.html
best goed eigenlijk
Hoe kan het trouwens dat www.testmyiphone.com steeds verschillende waarden doorgeeft, op een zelfde punt, wi-fi?
Punt 2: kun je niet, wanneer de vergrendeling aanstaat en er komt een SMS binnen, direct naar dat SMS'je? Je moet eerst ontgrendelen, logisch, maar dan moet ik nog op SMS klikken...
Punt 3: hoe zet ik streepjes of iets op letters, dus: é, ï, etc. ?
Punt 2: kun je niet, wanneer de vergrendeling aanstaat en er komt een SMS binnen, direct naar dat SMS'je? Je moet eerst ontgrendelen, logisch, maar dan moet ik nog op SMS klikken...
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 97369 op 17-07-2008 14:47 ]
1. Je snelheid is niet constant hetzelfde, daar zal altijd een kleine afwijking elke keer op zitten.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:46:
Hoe kan het trouwens dat www.testmyiphone.com steeds verschillende waarden doorgeeft, op een zelfde punt, wi-fi?
2. Alleen als je meteen je iPhone pakt staat er: Slide to view, en ga je meteen naar het SMS'je toe, anders kan het helaas niet.
3. Om bijv. een é te krijgen, moet je op het toetsenbord de "e" even ingedrukt houden, en dan komen alle bijzondere tekens.
1. Okay, dat is helder, ik heb Telfort 20MB, op mijn PC haal ik 16MB, lijkt me sterk dit te kunnen halen op de iPhone!Fab1Man schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:50:
[...]
1. Je snelheid is niet constant hetzelfde, daar zal altijd een kleine afwijking elke keer op zitten.
2. Alleen als je meteen je iPhone pakt staat er: Slide to view, en ga je meteen naar het SMS'je toe, anders kan het helaas niet.
3. Om bijv. een é te krijgen, moet je op het toetsenbord de "e" even ingedrukt houden, en dan komen alle bijzondere tekens.
2. Inderdaad, wel vreemd, één keer stond er 'Bekijk', maar hij zal wel niet vergrendeld zijn toen...
3. Dat ga ik proberen, bedankt!
@debuysserk
naar vliegtuigmode gaan en weer terug. Dan moet je ook weer je pin ingeven;)
naar vliegtuigmode gaan en weer terug. Dan moet je ook weer je pin ingeven;)
Als ik dan gewoon iemand probeer te bellen vraagt ie bij mij dan alsnog mijn pincode..Anoniem: 103219 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:40:
Kunnen mensen met de 2.0 firmware (dus enkel 3G gebruikers) eens het volgende testen?
Als een ontvangen bericht kort is en dus in z'n geheel getoond wordt op je lockscreen krijg je volgens mij geen bekijk optie. Volgens mij is het dus afhankelijk van de lengte van de SMS. Kan me herinneren dat ik dit een keer zag. Maar 100% zeker weten doe ik het niet.Anoniem: 97369 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:52:
[...]
2. Inderdaad, wel vreemd, één keer stond er 'Bekijk', maar hij zal wel niet vergrendeld zijn toen...
Mijn pincode/blokkering frustraties gaan door. Omdat er geen gebruikelijke blokkering op de iPhone zit heb ik het codeslot ingesteld op 4 uur. Dus na 4 uur niet gebruiken moet ik de code intoetsen.
Nu ging vanmorgen mijn wekker af en mocht ik eerst half in slaap het codeslot intypen voordat ik deze uit kon zetten. wtf?
Nu ging vanmorgen mijn wekker af en mocht ik eerst half in slaap het codeslot intypen voordat ik deze uit kon zetten. wtf?
PSN: Shiver23
Dat lijkt me logisch als je dat zo hebt ingesteldShiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:03:
Mijn pincode/blokkering frustraties gaan door. Omdat er geen gebruikelijke blokkering op de iPhone zit heb ik het codeslot ingesteld op 4 uur. Dus na 4 uur niet gebruiken moet ik de code intoetsen.
Hah, als je erover nadenkt is dat juist heel goed. Kun je 'm niet pergongeluk uitzetten en doorslapenShiver23 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:03:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 51661
ik ben vandaag tegen een probleempje aangelopen met mijn iPhone 8gb.
In mijn Mail heb ik 4 verschillende accounts ingesteld. Mn iPhone heeft automatisch de instellingen van mijn beveiligde uitgaande mail server van mijn Mail overgenomen, uiteraard werken deze niet vanaf het internet netwerk van T-Mobile. (ik vond op de website dat dit smtp.gprs.t-mobile.nl moest zijn)
Echter, om de een of andere reden zie ik op mijn iPhone geen "draft" mailbox. Er staat nog een oude, te verzenden e-mail in en, hoewel ik de beveiligde uitgaande mail server uitgeschakeld heb in de instellingen, blijft hij meldingen geven dat hij deze uitgaande mailserver niet kan bereiken.
Met andere woorden: Ik vermoed dat het oude mailtje die nog verzonden moet worden nog steeds probeert om via de oude, beveiligde, server verzonden te worden terwijl ik deze instellingen heb gewijzigd naar de geldige smtp.gprs.t-mobile.nl.
Ik kan dit "draft" mailtje niet verwijderen omdat mijn mailboxen op mijn iPhone geen drafts/concepten folder laat zien.
Weet iemand welke kant ik op kan hiermee?
In mijn Mail heb ik 4 verschillende accounts ingesteld. Mn iPhone heeft automatisch de instellingen van mijn beveiligde uitgaande mail server van mijn Mail overgenomen, uiteraard werken deze niet vanaf het internet netwerk van T-Mobile. (ik vond op de website dat dit smtp.gprs.t-mobile.nl moest zijn)
Echter, om de een of andere reden zie ik op mijn iPhone geen "draft" mailbox. Er staat nog een oude, te verzenden e-mail in en, hoewel ik de beveiligde uitgaande mail server uitgeschakeld heb in de instellingen, blijft hij meldingen geven dat hij deze uitgaande mailserver niet kan bereiken.
Met andere woorden: Ik vermoed dat het oude mailtje die nog verzonden moet worden nog steeds probeert om via de oude, beveiligde, server verzonden te worden terwijl ik deze instellingen heb gewijzigd naar de geldige smtp.gprs.t-mobile.nl.
Ik kan dit "draft" mailtje niet verwijderen omdat mijn mailboxen op mijn iPhone geen drafts/concepten folder laat zien.
Weet iemand welke kant ik op kan hiermee?
It's not a bug. It's a feature!CyBeR schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:10:
[...]
Hah, als je erover nadenkt is dat juist heel goed. Kun je 'm niet pergongeluk uitzetten en doorslapen

Anoniem: 63072
Ik hoorde dat de iPhone niet zou werken met oude BEN SIMs. Nu heb ik op dit moment zo'n SIM, waar moet ik zijn om een nieuwe SIM te hebben voor mijn telefoon komt?
Klantenservice of T-Mobile shop.Anoniem: 63072 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:26:
Ik hoorde dat de iPhone niet zou werken met oude BEN SIMs. Nu heb ik op dit moment zo'n SIM, waar moet ik zijn om een nieuwe SIM te hebben voor mijn telefoon komt?
Anoniem: 103219
Mooi! Dat deed ie in de 1.1.4 nog niet. Nu wachten op de 2.0 unlock & jailbreakendless schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:55:
[...]
Als ik dan gewoon iemand probeer te bellen vraagt ie bij mij dan alsnog mijn pincode..
idd had ik ook, ff naar een T-Mobile shop en 5 minuten later met een nieuwe sim naar buiten
Ik heb een simlock vrije iPhone 3G en sinds vrijwel het eerste uur. Nu speel ik er wat langer mee en ben het volgende tegengekomen:
- Nieuwste firmware staat er niet direct op. Moest een herstel uitvoeren via iTunes voor de definitieve 2.0 firmware (eindigt op 47). Dat is opzich niet erg. Maar na het herstellen en het terugzetten van de reservekopie (amper 30 minuten daarvoor gemaakt), laat hij niet meer mijn spellen zien. Ik zag ze wel overgezet worden, maar ze worden niet meer getoond. Apps wel.
- Je kan via iTunes je Gmail/Google contacts overzetten naar je iPhone. Leuk! Ze rossen wel alle e-mailadressen rechtstreeks je contact list in, waar keurig alle namen van belcontacten staan en nu die lelijke e-mailadressen
Deze mailcontacten horen gewoon in mail thuis, niet in de contact list. Hebben ze over het hoofd gezien lijkt het.
- Dat trage sms typen is echt een doorn in het oog. Rebooten blijkt te helpen, maar dan komt het ook weer terug.
- SMS/Mail niet kunnen doen in landscape mode. Waarschijnlijk is de verantwoordelijke Apple developer een diepe winterslaap aan het houden, want dit staat al sinds 1st gen iPhone hoog op het verlanglijstje bij vele gebruikers.
Dit is wat ik tot nu toe irritant/achterlijk/onzin/liever niet vindt
Genoeg werk nog voor Apple!
Ow ja, jammer dat er nog geen echt goede IM client op zit zoals wij met Adium kennen. Tot nu toe gebruik ik Beejive. Werkt echt heerlijk tot er een goed native alternatief is. Beejive ondersteunt namelijk IM in landscape mode, waardoor het typen een stuk meer fijn is. Adium lijkt er niet echt uit te komen.
- Nieuwste firmware staat er niet direct op. Moest een herstel uitvoeren via iTunes voor de definitieve 2.0 firmware (eindigt op 47). Dat is opzich niet erg. Maar na het herstellen en het terugzetten van de reservekopie (amper 30 minuten daarvoor gemaakt), laat hij niet meer mijn spellen zien. Ik zag ze wel overgezet worden, maar ze worden niet meer getoond. Apps wel.
- Je kan via iTunes je Gmail/Google contacts overzetten naar je iPhone. Leuk! Ze rossen wel alle e-mailadressen rechtstreeks je contact list in, waar keurig alle namen van belcontacten staan en nu die lelijke e-mailadressen
- Dat trage sms typen is echt een doorn in het oog. Rebooten blijkt te helpen, maar dan komt het ook weer terug.
- SMS/Mail niet kunnen doen in landscape mode. Waarschijnlijk is de verantwoordelijke Apple developer een diepe winterslaap aan het houden, want dit staat al sinds 1st gen iPhone hoog op het verlanglijstje bij vele gebruikers.
Dit is wat ik tot nu toe irritant/achterlijk/onzin/liever niet vindt
Genoeg werk nog voor Apple!
Ow ja, jammer dat er nog geen echt goede IM client op zit zoals wij met Adium kennen. Tot nu toe gebruik ik Beejive. Werkt echt heerlijk tot er een goed native alternatief is. Beejive ondersteunt namelijk IM in landscape mode, waardoor het typen een stuk meer fijn is. Adium lijkt er niet echt uit te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lekkere Loempia op 17-07-2008 15:59 ]
Dat heb ik ook regelmatig, vooral tijdens het luisteren naar de iPod-functie. Of wanneer hij te lang aanstaat. Maar je kunt ook 3 minuten wachten, dan is het ineens over.Lekkere Loempia schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:47:
http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Net iig even wat heen gestuurd mbt het ontbreken van een character counter in SMS. We kunnen hier wel met z'n allen zitten zeuren dat dat er niet is maar daarmee lossen we het probleem niet echt op
Tuurlijk horen die wel in je address book, is toch contact informatie? Als je alle contact info netjes samenvoegd per persoon is er niets aan de hand lijkt me.. copy paste zou wel handig zijn dan...Lekkere Loempia schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:47:
- Je kan via iTunes je Gmail/Google contacts overzetten naar je iPhone. Leuk! Ze rossen wel alle e-mailadressen rechtstreeks je contact list in, waar keurig alle namen van belcontacten staan en nu die lelijke e-mailadressenDeze mailcontacten horen gewoon in mail thuis, niet in de contact list. Hebben ze over het hoofd gezien lijkt het.
Ik gebruik ook mobileme en dan wordt alles netjes gesynced met mn address book op mn macs.
Geen last van hier, heb ook de nieuwste firmware.. komt dat niet door je jailbreak?- Dat trage sms typen is echt een doorn in het oog. Rebooten blijkt te helpen, maar dan komt het ook weer terug.
very true- SMS/Mail niet kunnen doen in landscape mode. Waarschijnlijk is de verantwoordelijke Apple developer een diepe winterslaap aan het houden, want dit staat al sinds 1st gen iPhone hoog op het verlanglijstje bij vele gebruikers.
Komt er komende maandag aan, dan launched ebuddy.com z'n native iPhone multi network chat app. Ideaal icm een eBuddy accountOw ja, jammer dat er nog geen echt goede IM client op zit zoals wij met Adium kennen. Tot nu toe gebruik ik Beejive. Werkt echt heerlijk tot er een goed native alternatief is. Beejive ondersteunt namelijk IM in landscape mode, waardoor het typen een stuk meer fijn is. Adium lijkt er niet echt uit te komen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Anoniem: 214149
Ik heb hier ook gebruik van gemaakt, de lost&stolen, echter werd mij verteld dat ik gewoon met TM klantenservice kon bellen en daar zeggen dat ik mijn huidige abbo wil omzetten naar het nieuwe iPhone abbo. Mijn geluk was dat het tijdens het aanmelden van mijn toestel gelijk maar even gedaan werd door de lieftalige TM operatorlackaday schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:38:
Heb mijn iPhone sinds twee dagen binnen, was al binnen enkele uren verkocht. Hiervoor een aantal HTC-toestellen gehad (Tornado, diens voorganger en een Touch Dual), waarvan alleen de Touch Dual mij een beetje kon bekoren, en zelfs die niet echt. Dit is IMO een waar genoegen als je van Windows Mobile afkomt.
Mijn vraag is of dat iemand al een oplossing heeft voor het euvel dat als ik in de apps store een game koop en deze vervolgens via I-tunes op mijn toestel wil zetten ik hier de melding krijg dat ik niet ge-autoriseerd ben. Iemand een idee
Dus ik heb een eBuddy-account en een Google talk account nodig om dat te kunnen gebruiken? In 1 woord: nooit.dadj schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
Komt er komende maandag aan, dan launched ebuddy.com z'n native iPhone multi network chat app. Ideaal icm een eBuddy account
I don't like facts. They have a liberal bias.
Dat is het dus niet. Hij knalt niet de naam in het rijtje van namen, maar de mailadressen in het rijtje van namen. Je zou verwachten dat de namen erin gaan en erop klikt, vervolgens pas het adres ziet. Het ziet er daardoor ook gewoon slordig uit.dadj schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
Tuurlijk horen die wel in je address book, is toch contact informatie? Als je alle contact info netjes samenvoegd per persoon is er niets aan de hand lijkt me.. copy paste zou wel handig zijn dan...
Ik gebruik ook mobileme en dan wordt alles netjes gesynced met mn address book op mn macs.
Die jailbreak kan je nog niet eens downloaden volgens mij. Anyway, mijne is is origineel unlocked. Dus heb zelf niks hoeven doen daarvoor, zo meegekregen uit de winkel.Geen last van hier, heb ook de nieuwste firmware.. komt dat niet door je jailbreak?
Ik vind die web mobile versie van ebuddy niet zo best ivm Beejive, dus hoop dat de native wel een grote verbetering is
Anoniem: 47210
Ja joh, ook als je je huidige abo officieel nog niet kunt verlengen? Ik heb nog tot sept. 2009 ofzo een flex 25 abo bij T-Mobile. Maar volgens jou zou ik die dus kunnen upgraden naar een iphone abonnement en zo die iphone krijgen
Anoniem: 214149 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:23:
[...]
Ik heb hier ook gebruik van gemaakt, de lost&stolen, echter werd mij verteld dat ik gewoon met TM klantenservice kon bellen en daar zeggen dat ik mijn huidige abbo wil omzetten naar het nieuwe iPhone abbo. Mijn geluk was dat het tijdens het aanmelden van mijn toestel gelijk maar even gedaan werd door de lieftalige TM operatorDus m.i is dit mogelijk. Je mag trouwens een keer van abbo wisselen volgens TM voorwaarden, weliswaar alleen omhoog
![]()
Mijn vraag is of dat iemand al een oplossing heeft voor het euvel dat als ik in de apps store een game koop en deze vervolgens via I-tunes op mijn toestel wil zetten ik hier de melding krijg dat ik niet ge-autoriseerd ben. Iemand een idee
Multi-network bedoelen ze mee, dat je via die ene app op verschillende netwerken kan chatten. Dus je hebt 1 account van een geschikt netwerk nodig (zoals msn). Wat jij beschrijft zou natuurlijk onzin zijn.burne schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:32:
[...]
Dus ik heb een eBuddy-account en een Google talk account nodig om dat te kunnen gebruiken? In 1 woord: nooit.
Ik gebruik zelf de AIM applicatie met veel genoegen.
[ Voor 89% gewijzigd door Stewie! op 17-07-2008 16:41 ]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.Anoniem: 47210 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:38:
Ja joh, ook als je je huidige abo officieel nog niet kunt verlengen? Ik heb nog tot sept. 2009 ofzo een flex 25 abo bij T-Mobile. Maar volgens jou zou ik die dus kunnen upgraden naar een iphone abonnement en zo die iphone krijgen
[...]
gebruik zelf http://www.meebo.com/ voor msn op me iphone.. ze hebben een speciale iphone site die echt super geweldig werkt.. ff bookmarken en op homescreen zetten en works perfect..
voor filmpje http://www.youtube.com/watch?v=IMreCOAas-w
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Anoniem: 228062
..en 't is gratisdouble_V schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:37:
[...]
idd had ik ook, ff naar een T-Mobile shop en 5 minuten later met een nieuwe sim naar buiten
Meebo, Beejive, Mundu en eBuddy hebben allen iPhone optimized webchat.plipo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:43:
gebruik zelf http://www.meebo.com/ voor msn op me iphone.. ze hebben een speciale iphone site die echt super geweldig werkt.. ff bookmarken en op homescreen zetten en works perfect..
Anoniem: 214149
Ja mijn officiele abbo liep tot Juni 2009. Wel moet ik erbij vertellen dat het iphone abbo wat ik nu dus afgesloten heb pas vanaf die datum ingaat. ik zit dus tot 2011 aan mijn abbo vast en iphone.Anoniem: 47210 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:38:
[...]
Let op je kan maar 1 keer gebruik maken van de lost & Stolen procedure.
Anoniem: 47210
Hhmm, ja dat wist ik wel, maar of dat ook met het iphone-abonnement kan en dat je dan de iphone krijgt? Want via de T-Mobile website kun je je prijsplan wijzigen, dus upgraden naar een duurder abonnement, maar daar staat het iphone-abo niet bij. Toch maar eens langs de T-Mobile shop dan.DaMorpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 47210 op 17-07-2008 17:13 ]
Dat zou niet zo mooi zijn, ze hebben me bij de shop en bij de klantenservice gemeld dat ik mijn abo niet om kon zetten en dus een nieuwe abo moest nemen (had Relax 150, wou naar i-150 of i-300). Heb nu dus een nieuw abo, omdat dit niet kon...DaMorpheus schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:42:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan alleen als het verschil niet meer dan 2,50 is. Hier heb je NIET de lost&stolen procedure voor nodig.
De bovenstaande discussie past beter in [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hmm, het openen van 'contacts' levert een seconde of 3 geen respons op (wel het scherm van contacts, maar dan kun je nog niet scrollen). Hebben meer mensen hier last van?
Dennis
Dennis
Als ik de ervaringen zo lees zijn er nog genoeg kinderziektes in de 2.0 FW, zijn er andere 1st gen bezitters die wel naar 2.0 gaan upgraden zodra het iPhone dev team de nieuwe Pwnage tool uit gaat brengen?
Crashes, lockups, en wat nog meer. 3 seconden wachttijd? Dan heb je zeker weinig contacten want hier wacht ie standaard al bijna 10HectorMalot schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:14:
Hmm, het openen van 'contacts' levert een seconde of 3 geen respons op (wel het scherm van contacts, maar dan kun je nog niet scrollen). Hebben meer mensen hier last van?
Dennis

Hier precies het zelfde, ook al staat er een lijst open met maar 5 contacten. Heel vervelend.HectorMalot schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:14:
Dennis
Heb er overigens geen last van als ik de contacten selecteer vanuit de telefoon.
Ik ga zeker upgraden naar 2.0 ja. Veel problemen die ik hier lees (safari crashes, trage sms opstart van paar seconden) heb ik met 1.1.4 ook.lxs schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:33:
Als ik de ervaringen zo lees zijn er nog genoeg kinderziektes in de 2.0 FW, zijn er andere 1st gen bezitters die wel naar 2.0 gaan upgraden zodra het iPhone dev team de nieuwe Pwnage tool uit gaat brengen?
ja, er is heel veel verbeterd.. ook de normale web en mobile versiesLekkere Loempia schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:36:
[...]
Ik vind die web mobile versie van ebuddy niet zo best ivm Beejive, dus hoop dat de native wel een grote verbetering isKan trouwens nergens vinden dat ze een native app op maandag uitbrengen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Gelukkig (en helaas voor de anderen) dat ik niet de enige ben met deze issues. Opnieuw opstarten van m'n iPhone zorgt er overigens voor dat contacts weer soepeltjes draait. (40 contacten trouwens) En ook dat ie weer normaal sluit als je op 'home' drukt. Daarvoor duurde het even en viel de animatie weg van het afsluiten van contacts. Maar, na een tijdje loopt de wachttijd weer op tot in de enkele seconden. (ik gebruik op dit moment de MobileMe trial, wellicht dat dat er iets mee van doen heeft)
Ik vermoed dat we snel een 2.0.1 zullen zien
Opvallend dat dit door het ontwikkelprocess heen komt zonder gespot te worden.
Ik vermoed dat we snel een 2.0.1 zullen zien
Anoniem: 232049
Mijn telfort abo is per 14 juli j.l. afgelopen en ik heb nu een t-mobile pre pay simkaart gekocht om de komende weken bereikbaar te zijn totdat de iPhone weer enigzins beschikbaar/verkrijgbaar is. Ik merk meteen dat het bereik van het t-mobile netwerk te wensen over laat, vergeleken met mijn vorige aanbieder (Telfort, KPN netwerk) Ik heb standaard geen maximaal bereik meer met mijn huidige telefoon (SE w810) en soms krijg ik zelfs de melding: 'alleen noodoproepen' wat dus zoveel inhoudt dat er geen verbinding is met het t-mobile netwerk. Vooral binnenshuis speelt dit probleem. Echt 'ouderwets' vind ik dit: met je telefoon door het huis lopen, zoekend naar beter bereik terwijl de ander je niet kan verstaan... Ik woon overigens in een stad, dus ik zit niet in een moeilijk gebied. Geldt hetzelfde voor de verschillen in bereik wat betreft de UMTS/HSDPA tussen t-mobile en KPN(Telfort/Hi)? Zo'n lage ontvangst scheelt ook behoorlijk in batterij-duur merk ik nu al, mijn batterij gaat nu sneller leeg....
Als ik toch kon weten wanneer de iPhone door laatstgenoemde aanbieders aangeboden kon worden
ik wist het wel: dat wachtte ik af. Hoewel t-mobile scherp geprijsde en mooie abonnementen heeft voor bij de iPhone, vind ik de kwaliteit van de dekking maar matig/ben beter gewend.
Als ik toch kon weten wanneer de iPhone door laatstgenoemde aanbieders aangeboden kon worden
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 17-07-2008 20:12 ]
Het lijkt er heel sterk op dat er iets nog niet lekker gaat in de samenwerking tussen iPhone en T-Mobile. Het netwerk van T-Mobile is de laatste jaren echt flink verbeterd, heb met mijn Nokia E70 in de bewoonde wereld (i.e. niet in een enorm bos) eigenlijk geen problemen meer gehad en op de meeste plaatsen vol bereik tegenwoordig. iPhone op dezelfde plaatsen is echter een heel ander verhaal.
In een van de eerste delen schreef iemand al dat er andere smartphones zijn geweest met dezelfde problemen welke opgelost waren na een update van de radio ROM. Hopen dat dat hier ook het geval is. Huidige connectivity is iig niet super...
In een van de eerste delen schreef iemand al dat er andere smartphones zijn geweest met dezelfde problemen welke opgelost waren na een update van de radio ROM. Hopen dat dat hier ook het geval is. Huidige connectivity is iig niet super...
Voor jou en anderen, de volgende tip uit het prijs & abonnementen-topic: Iphone 3G abonnementen van Vodafone.Anoniem: 232049 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:04:
Als ik toch kon weten wanneer de iPhone door laatstgenoemde aanbieders aangeboden kon wordenik wist het wel: dat wachtte ik af. Hoewel t-mobile scherp geprijsde en mooie abonnementen heeft voor bij de iPhone, vind ik de kwaliteit van de dekking maar matig/ben beter gewend.
Volgens Vodafone is het, als je je iPhone uit België of Italië betrekt, net zo duur in totaal als je iPhone bij T-M halen. Je maandlasten zijn namelijk ontzettend laag.
Volgens Shiver23 in "[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4" is het echter wel iets duurder, maar het verschil is niet al te groot.
Lees wel even de kleine lettertjes, natuurlijk.
met een hamer past alles
Zoals ik verwachte eigenlijk, dat unlocken heeft Apple echt wel moeilijk gemaakt, ook leuk voor de bedrijfjes met telefoons uit Italië haha (iPhonehelpdesk anyone? connecties met ZibriSo, currently (when released) PwnageTool 2.0 will support:-
iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).
We’ve made some progress on the baseband unlock of the 3G device, but at this point PwnageTool will not support 3G unlocking or BootNeuter on the 3G device. It is, of course supported on the first generation device with 2.0. We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed.

Anoniem: 266688
Oops foutje! // zat op pagina 1vleppyniles schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:18:
Sinds vrijdag de trotse bezitter van een Iphone 3G. Een geweldig apparaat, het werkt echt fantastisch.
Weet iemand hoe je kan zien hoeveel smsjes je hebt verstuurd?
"Bij instellingen-->algemeen--> Gebruik" kun je alleen de gesprekskosten en het dataverbuik zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 266688 op 17-07-2008 19:38 ]
Hoe kan ik synchen op 2 computers? (MacBook Pro en Windows XP)
Ik heb hem normaal aan mijn MBP hangen, maar ik wil natuurlijk ook een keer alle contacten en agenda zooi met XP gesynched hebben. Zodra ik hem aan XP hang dan gooit ie heel mijn iPhone weer leeg...
Ik heb hem normaal aan mijn MBP hangen, maar ik wil natuurlijk ook een keer alle contacten en agenda zooi met XP gesynched hebben. Zodra ik hem aan XP hang dan gooit ie heel mijn iPhone weer leeg...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie