[MobileMe] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 17:20
Ik probeer find my iphone uit, nu krijg ik een aparte melding: no devices registered. maar mijn iphone 4 is al geregistreerd. to use find my iphone set up your mobile me account on a device with iphone 3.0 or higher. maar ik heb 4.0.1 op me nieuwe iphone 4 dus er klopt iets niet? wie kan me helpen?

edit: ik weet het probleem al. meerdere mensen die dit problemen hebben. graag bovenste en onderste knop indrukken tot ie zichzelf herstart. en je find my iphone werkt weer :)

[ Voor 23% gewijzigd door Canerooo op 11-08-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand enig idee of dit kan?

Ik heb nu een 20Gb account

Op eBay wil ik denk ik ook 5gb accountje doen, mijne verloopt bijna

Kan ik straks mijn 20gb ook verlengen met een 5gb accountje?

Een ander iets,

Hoeveel betalen jullie ongeveer voor een account, lijkt wel of het goedkoopste rond de 55 euro ligt.
Eventueel met kopersadvies, indien mogelijk een link.

Is er iets waarop ik moet letten?

Voorheen mocht ik altijd die van 79 euro van Apple zelf. Vind ik nu een beetje te duur worden.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Enige wat ik nog jammer vind van MobileMe is de "Notities" functie. Wat werkt dat pauper zeg. Eigenlijk zeggen ze zelf ook al dat het gaar werkt.

http://support.apple.com/kb/ts1756

Notities zijn eigenlijk gewoon mails waar je niks mee kan via mobileme.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:00
Wat betreft MobileMe: een functie die ik er dolgraag bij zou hebben is een Meebo-achtige chat functie die gekoppeld is aan je iChat contacten lijst. Lijkt me handig in zo'n web interface :) Kan natuurlijk ook gewoon meebo gebruiken, maar met MM zou je alles bij elkaar hebben.

Liege, liege, liegebeest!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:51
Ik heb net een mobileme-account aangemaakt en ben er beetje mee aan het stoeien..
Ik heb een Macbook Pro, iMac en een iphone 4.. Mijn iphone synct netjes met mobileme..

Mijn vraag is:
Als ik inlog op MobileMe en daar bijv. een contactpersoon toevoeg, kan ik die weer terugsyncen naar mijn iPhone?

• Executor16
  • Niet online
mikevdzanden schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:37:
Ik heb net een mobileme-account aangemaakt en ben er beetje mee aan het stoeien..
Ik heb een Macbook Pro, iMac en een iphone 4.. Mijn iphone synct netjes met mobileme..

Mijn vraag is:
Als ik inlog op MobileMe en daar bijv. een contactpersoon toevoeg, kan ik die weer terugsyncen naar mijn iPhone?
Dat gaat gewoon vanzelf en dat is ook het idee van synchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is de Mobile Me trial mogelijk zonder CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-04 22:58
Ryvion schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:44:
Jazeker!

-

Ik heb mijn MobileMe onlangs verlengt voor 60 euro, gevonden op Marktplaats! Dat scheelde weer mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

mikevdzanden schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:37:

Mijn vraag is:
De volgende dingen worden OTA gesynced:

Contacten
Agenda
Notities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:35
Ryvion schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:44:
Je moet een CC invullen bij je gegevens. Anders kom je niet verder in het registratieproces.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasW
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 14:40

BasW

Non omnia possumus omnes

Jofel schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 08:41:
....
Dus wellicht heeft iemand al heel eigenwijs het geprobeerd en weet je of beta inderdaad alleen werkt op OSX 10.6...?
Mocht je gebruik maken van iSync vergeet dan maar de beta, je agenda kan dan niet meer worden gesynchroniseerd.

Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
iSneaker schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

Ik heb mijn MobileMe onlangs verlengt voor 60 euro, gevonden op Marktplaats! Dat scheelde weer mooi. :)
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/60e4a017b99a2ef64d24/content/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Vindt het nog steeds raar dat ebay veel goedkoper is dan Apple zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Gejatte codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Of gewoon een gedeelde account (die ik nu net weer gekocht hebt). €20 voor een jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Welke verkoper? Wil 'm ook wel voor deze prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:39
Heb nu een paar dagen Mobileme draaien om het uit te proberen en zit nu al na te denken om het stop te zetten.
Hierbij mijn opmerkingen.

Ik gebruik voor mijn privé mail Gmail en zakelijk via de Exchange van mijn werk. (Sync werkt prima met al mijn devices) Email van ME bied voor mij geen meerwaarde.
De IDisk functionaliteit gebruikte ik al via Dropbox en die vind ik iets sneller. (OK space is niet zoveel, maar ik gebruik ook geen 20gig)
De Gallery is mooi en gebruiksvriendelijk voor je familie en vrienden (inclusief password access) Maar de integratie met Aperture 3 is om te huilen ! Heb al meerdere keren gehad dat als ik meerdere album mappen tegelijk wilde syncen hij volledig in de war raakte en ik opnieuw moest beginnen.
Flickr integratie vanuit Aperture gaat smoother !?
Find my Iphone werkt echt super slecht,.. had mijn iphone 4 en ipad ingesteld en hij vond alleen maar mijn Ipad,.. wellicht vind hij geen gejailbreakte Iphone 4's ;)
Gelukkig heb ik TapTrace Pro die ik prettiger vind werken als vervanger van Find my Iphone.
Website hosting functionaliteit via ME ? Bij elke redelijke internet provider krijg je al website space, dus dit bied niet echt meerwaarde.

Ik ben een echte Apple fanaat (bezit 8 Apple devices), maar met deze crappy cloud services krijgen ze mij niet over.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Lijkt me sterk, anders zou Apple ze wel blokkeren. Denk eerder dat ze ze in bulk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

cailin_coilleach schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

Lijkt me sterk, anders zou Apple ze wel blokkeren. Denk eerder dat ze ze in bulk aanschaffen.
Neuh, gewoon met een gejatte creditcard die dingen kopen en op Ebay weer verkopen voor minder. Dan is alles nog steeds winst. Hoe denk je dat ze dat met die iTunes kaarten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

De Gallery is mooi en gebruiksvriendelijk voor je familie en vrienden (inclusief password access) Maar de integratie met Aperture 3 is om te huilen ! Heb al meerdere keren gehad dat als ik meerdere album mappen tegelijk wilde syncen hij volledig in de war raakte en ik opnieuw moest beginnen.
Gek. Ik gebruik die functionaliteit hier uitvoerig en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, behalve dan als je al je versions voorziet van dezelfde naam dat je dan een vage error krijgt :). Bij mij werkt het perfect

dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Good Fella schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Neuh, gewoon met een gejatte creditcard die dingen kopen en op Ebay weer verkopen voor minder. Dan is alles nog steeds winst. Hoe denk je dat ze dat met die iTunes kaarten doen.
Als dat werkelijk zo is, dan is dat niet best natuurlijk. Ik zou dan ook aannemen dat eBay zo'n firma niet toestaat om zoveel verkopen + positieve reacties te krijgen. Immers, het is gewoon heling.

Is wat je schrijft een leuke hypothese, of is er ook werkelijk bewijs voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Buayakeren schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:12:
Heb nu een paar dagen Mobileme draaien om het uit te proberen en zit nu al na te denken om het stop te zetten.
Hierbij mijn opmerkingen.

.....

Ik ben een echte Apple fanaat (bezit 8 Apple devices), maar met deze crappy cloud services krijgen ze mij niet over.
Ik gebruik Mobile Me vooral voor het syncen van contactgegevens en Agenda en daarvoor is het wat mij betreft gewoon onmisbaar. Op al mijn Apple Devices is zijn de agenda en contacten gelijk.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

cailin_coilleach schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:42:
[...]

Als dat werkelijk zo is, dan is dat niet best natuurlijk. Ik zou dan ook aannemen dat eBay zo'n firma niet toestaat om zoveel verkopen + positieve reacties te krijgen. Immers, het is gewoon heling.

Is wat je schrijft een leuke hypothese, of is er ook werkelijk bewijs voor?
Voor de iTunes kaarten is daar genoeg bewijs voor. Daarnaast kan dat natuurlijk ook niet anders. 15 euro iTunes Gift Card is gewoon 15 euro. Die kun je niet goedkoper aanbieden zonder verlies te leiden als je ze voor de normale prijs hebt gekocht.

Voor de MobileMe en AppleCare codes heb ik geen bewijs. Alleen dat me dat de meest logische oplossing is. Hoe wil jij anders verklaren dat ze bv. AppleCare voor minder dan de helft aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Na een half jaar prima tevreden met MobileMe toch weer terug gestapt naar gmail.

Net dat beetje meer compatibaliteit voor een hele bult minder geld.

Picassa voor foto's, gewoon weer een USB stick voor data...

Was me allemaal net iets te traag via Mobile-me....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MrAcid schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:03:
Of gewoon een gedeelde account (die ik nu net weer gekocht hebt). €20 voor een jaar. :)
En ik vrees dat ik genaaid ben. MobileMe account is zojuist afgesloten.

Oppassen dus! Seller: integralmoviles (100% positive feedback).

Heb de verkoper een bericht gestuurd, hoop dat het een foutje is. Anders zo snel mogelijk mijn geld terug proberen te halen via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dompeerd
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11-2024

Dompeerd

Nobody

Good Fella schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:25:
[...]

Voor de iTunes kaarten is daar genoeg bewijs voor. Daarnaast kan dat natuurlijk ook niet anders. 15 euro iTunes Gift Card is gewoon 15 euro. Die kun je niet goedkoper aanbieden zonder verlies te leiden als je ze voor de normale prijs hebt gekocht.
Ik denk niet dat winkels iTunes kaarten voor Apple gaan verkopen zonder er zelf iets aan te verdienen. Ik neem aan dat er een redelijke winstmarge voor de winkelier is. Tijdens de laaste circusweek van V&D kon je iTunes kaarten ter waarde van €15,- kopen voor €10,-.

Dropbox synchoniseer je iPhone/Android/Mac/PC | 13" Macbook Pro (mid 2010) | Sony VAIO VPCF11Z1E | Mac mini (end 2009) | PC Q6600 | Synology DS1010+ | HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MrAcid schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:43:
[...]

En ik vrees dat ik genaaid ben. MobileMe account is zojuist afgesloten.

Oppassen dus! Seller: integralmoviles (100% positive feedback).

Heb de verkoper een bericht gestuurd, hoop dat het een foutje is. Anders zo snel mogelijk mijn geld terug proberen te halen via PayPal.
Hij werkt weer na wat contact over en weer. Beetje vreemd maar hopelijk eenmalig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:38
Volgens mij kan je geen meerde iMacs en Macbook syncen, qua voorkeuren dat onthoud die maar van 1 apparaat de systeeminstellingen

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
robbinonline schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:56:
Volgens mij kan je geen meerde iMacs en Macbook syncen, qua voorkeuren dat onthoud die maar van 1 apparaat de systeeminstellingen
Bij sommige voorkeuren is het logisch dat ze gesynced worden (instellingen van apps bijvoorbeeld) echter synched hij ook je wallpaper voorkeuren, als die wallpaper dan niet op je andere mac staat, dan krijg je je default wallpaper weer terug. Hetzelfde geldt voor de grootte van je dock. Op mijn 13" macbook met niet zo'n hoge resolutie wil ik het dock liever niet zo groot hebben, maar als ik dan achter mijn 27" iMac ga zitten, moet ik het dock bijna zoeken, zo klein is die geworden door de sync met de macbook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dompeerd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:23:
[...]

Ik denk niet dat winkels iTunes kaarten voor Apple gaan verkopen zonder er zelf iets aan te verdienen. Ik neem aan dat er een redelijke winstmarge voor de winkelier is. Tijdens de laaste circusweek van V&D kon je iTunes kaarten ter waarde van €15,- kopen voor €10,-.
Dat lijkt mij niet. Als ik bij een willekeurige winkel 10 euro neerleg voor een waardebon van 10 euro maken ze daar echt geen winst op. Zelfde met die iTunes kaartjes. Je krijgt gewoon 15 euro tegoed als je een iTunes kaart van 15 euro koopt. Daar zit geen marge op. Dat ze die dingen goedkoper verkopen kan best, maar dan hebben ze daar dus 5 euro verlies per kaartje mee gemaakt. Winkels verkopen dat soort dingen in de hoop dat je ook wat anders mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Zucht, beter toch eerst even alles op voorhand gelezen.

Ik kreeg een mail waarin ik gevraagd werd of ik de overstap wou maken naar de nieuwe Calendar op me.com. Ik 's avonds aangemeld en klik klik klik ik zit in de nieuwe Calendar te werken. Ik krijg van me.com nog de melding dat m'n items binnen een uur in de kalender bijgewerkt zijn (aangezien ik blijkbaar teveel items had).
Mij goed, ik werk verder.

Een tijdje later (max 2 uur later) vraag Synchronisatie me of ik 370 items wil verwijderen. Denkende dat me.com nog bezig is om mijn items om te zetten naar de nieuwe klik ik op annuleren, komt wel in orde.

Gisteren en vandaag krijg ik deze melding nog steeds ... De nieuwe Calendar werkt blijkbaar niet met m'n "oude" 10.5.8.

Weet nog niet goed wat te doen. 370 items laten verwijderen op m'n vast toestel, of elke keer op 'Annuleren' klikken.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:44

Toppe

Oké ✅

Net zitten spelen met Find My iPhone, werkt erg goed moet ik eerlijk toegeven.
Remote Lock in combinatie met vriendin = erg leuk, zegt ze huh me ipod doet het niet meer haha altijd leuk!

Remote Swipe niet geprobeerd, ben ik ook niet van plan

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist weer met een jaartje verlengd voor €35!

http://cgi.ebay.com/APPLE...ain_0&hash=item27b61e0652

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Met die fijne dollarkoers en zulke prijzen op eBay kost het vrijwel niks meer. 79 euro per jaar vind ik te duur, maar dit zijn mooie prijsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Doe het al aantal jaren via eBay. Werkt gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 08:44

Toppe

Oké ✅

Ik zit te twijfelen, ga ik nou wel of niet naar de winkel..?

Ik ben bang dat als ik wel online koop het nep blijkt te zijn en dus m'n geld kwijt ben. Dat risico kan ik nemen op de hoop dat het wel werkt. Als ik naar de winkel ga betaal ik wel meer maar weet ik zeker dat het werkt.

Krijg je ook direct een code toegestuurd of krijg je echt de verpakking toe gestuurd??

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 20:16
[message=,noline]Toppe schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:46[/message]:
Ik zit te twijfelen, ga ik nou wel of niet naar de winkel..?

Ik ben bang dat als ik wel online koop het nep blijkt te zijn en dus m'n geld kwijt ben. Dat risico kan ik nemen op de hoop dat het wel werkt. Als ik naar de winkel ga betaal ik wel meer maar weet ik zeker dat het werkt.

Krijg je ook direct een code toegestuurd of krijg je echt de verpakking toe gestuurd??
Klik eens op die link van Rivanov dan zie je dat de verkoper per mail de code verstuurd of als je er op staat ( met bijbetaling tbv verzendkosten) de box wil sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Om 14:15 besteld en betaald.
Om 16:14 kreeg ik de code in m'n mailbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:23
Zelfde verkoper:

Om 15:10 betaald
Om 15.16 code in de mail!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Laatst online: 08:51
Net als de bovenstaander beupgrade! :) 36,- :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Iets wat me niet helemaal duidelijk is, kan ik meerdere agenda's bijhouden met mobileme?

ik heb 1 exchange 2007 agenda van mn bedrijf, 1 exchange 2003 agenda van een klant (dit kan oplopen naar meerdere) 6 iCal agenda's op mn mac.

Daarnaast heb ik dezelfde hoeveelheid aan adresboeken en mailboxen (exchange, pop imap)

je kan je dus voorstellen dat dat niet werkbaar is en dat ik geregeld een dubbele boeking heb. Kan mobile me dit alles centraal bij houden dmv polling, dus zonder dat ik zelf verbonden ben vanaf mijn toestel..

hetzelfde probleem heb ik overigens met files, maar dat kan met idisk dan wel weer opgelost geraken...

[ Voor 8% gewijzigd door Yalopa op 20-11-2010 16:35 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Backup vraagje voor jullie:
Ik gebruik iDisk om mijn documenten te syncen tussen verschillende macs.

Ik wil nou Backup gebruiken om die folder op iDisk op regelmaat te backuppen, naar m'n iDisk (naar de folder backup.
Maar het programma Backup staat me niet toe dat ik een folder selecteer op m'n iDisk.
Ik heb iDisk synchronisatie aan gezet in m'n MobileMe voorkeuren.

Een alternatief is dat ik eerst de iDisk folder kopieer naar m'n lokale schijf en van daaruit Backup de gegevens laat doorsturen naar iDisk.

Ik heb gelezen over rsync, maar ik prefereer een programma dat ik binnen twee weken nog steeds begrijp.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-04 10:47
Gezien de ontwikkelingen mbt MobileMe geef ik dit draadje een subtiel schopje. :)

Er zijn sterke aanwijzingen gevonden (in de broncode en in de Apple Store) dat Apple 'iets' gaat veranderen aan de opzet van MobileMe. Waarschijnlijk gaat het prijzenplan op de schop. Er zou een gratis versie en een premium versie komen.

Ik ben zelf al jaren een tevreden gebruiker van MobileMe en vind dan ook dat er best betaald mag worden voor dit pakket (als is €79 veel te veel natuurlijk). En als ik even mag speculeren: ik denk dat het alleen onderdeel Find My Phone gratis beschikbaar wordt (concurrentie met HTC Sense), en dat mail, contacts, iCal en iDisk waarschijnlijk alleen voor de premium abonnementen zijn (waarvan ik denk dat die een stuk goedkoper gaat worden).
Wat ook nog tot de mogelijkheden behoort is dat er een gratis versie komt die (bijna) gelijkwaardig is aan de premium versie, maar dan mét iAd's wordt ondersteund, à la Google Mail dus.

Wat denken jullie? :)

edit: LOL, zie nu eigenlijk pas de laatste post nog geen 23 uur geleden was gemaakt... :9

[ Voor 4% gewijzigd door JanvdVeer op 22-11-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Blue_man schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:02:
Backup vraagje voor jullie:
Ik gebruik iDisk om mijn documenten te syncen tussen verschillende macs.

Ik wil nou Backup gebruiken om die folder op iDisk op regelmaat te backuppen, naar m'n iDisk (naar de folder backup.
Maar het programma Backup staat me niet toe dat ik een folder selecteer op m'n iDisk.
Ik heb iDisk synchronisatie aan gezet in m'n MobileMe voorkeuren.

Een alternatief is dat ik eerst de iDisk folder kopieer naar m'n lokale schijf en van daaruit Backup de gegevens laat doorsturen naar iDisk.

Ik heb gelezen over rsync, maar ik prefereer een programma dat ik binnen twee weken nog steeds begrijp.
iDisk Sync:

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/dump/Screen%20shot%202010-11-22%20at%202.34.46%20PM.png

Als je dat aanzet sync hij je iDisk met je Mac. Als je een Time Machine hebt wordt het ook nog eens daar heen gebackupped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:56

corny

And his yellow flame

JanvdVeer schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:09:
En als ik even mag speculeren: ik denk dat het alleen onderdeel Find My Phone gratis beschikbaar wordt (concurrentie met HTC Sense)
Goed gespeculeerd: >:)

You can create a free Find My iPhone account on any iPhone 4, iPad, or iPod touch (4th generation) running iOS 4.2. Once you create an account on a qualifying device, use your Apple ID and password to enable Find My iPhone on your other devices running iOS 4.2. Find My iPhone is not available in all countries.

bron: http://www.apple.com/ios/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
corny schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:54:
[...]

Goed gespeculeerd: >:)

You can create a free Find My iPhone account on any iPhone 4, iPad, or iPod touch (4th generation) running iOS 4.2. Once you create an account on a qualifying device, use your Apple ID and password to enable Find My iPhone on your other devices running iOS 4.2. Find My iPhone is not available in all countries.

bron: http://www.apple.com/ios/
*glazenbol maar op eBay zetten doet* 8)

Nu nog de prijs halveren -van de betaalde versie- en dan ben ik helemaal gelukkig! :+

nu wel duidelijk..?

[ Voor 9% gewijzigd door JanvdVeer op 22-11-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:56

corny

And his yellow flame

JanvdVeer schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:13:
[...]

*glazenbol maar op eBay zetten doet* 8)

Nu nog de prijs halveren en dan ben ik helemaal gelukkig! :+
De prijs halveren van de gratis Find My iPhone? 8)7

Het lijkt er wel op trouwens dat oudere iDevices niet geschikt zijn.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Me.com is down voor onderhoud.

Zag tussendoor wel een vernieuwde startpagina met een iPad, iPhone en iPod. Hopelijk houden ze gewoon de vorige. Kon je tenminste vanaf de index kiezen waar je heen wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Good Fella schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:36:
[...]

iDisk Sync:

[afbeelding]

Als je dat aanzet sync hij je iDisk met je Mac. Als je een Time Machine hebt wordt het ook nog eens daar heen gebackupped :)
Bestanden op een gesyncte iDisk worden niet mee opgenomen in Time Machine. Anders had ik geen problemen...

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:38
Find my iPhone is dus inderdaad gratis voor iPads en de iPhone 4. Maar: het schijnt dat je het alleen op één van die devices hoeft te activeren. Als je dat gedaan hebt kun je het bijvoorbeeld ook op je 3GS gebruiken. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb even geen iPhone 4 of iPad voor handen helaas. ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
posttoast schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:31:
Find my iPhone is dus inderdaad gratis voor iPads en de iPhone 4. Maar: het schijnt dat je het alleen op één van die devices hoeft te activeren. Als je dat gedaan hebt kun je het bijvoorbeeld ook op je 3GS gebruiken. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik heb even geen iPhone 4 of iPad voor handen helaas. ;)
Ik heb zelf een iPad en een iPhone 4 al langer gesynct met MobileMe, dus had deze feature al. Maar kan het even testen met m'n oude 3G...

Zal het vanavond eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-05 11:15
JanvdVeer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:59:
[...]

Ik heb zelf een iPad en een iPhone 4 al langer gesynct met MobileMe, dus had deze feature al. Maar kan het even testen met m'n oude 3G...

Zal het vanavond eens proberen ;)
Staat op Apple site duidelijk dat dit dus pas van toepassing is vanaf iPhone 4.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 23:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Klopt helemaal, echter heb ik een iPad op mobileme geactiveerd, daarna mn 3GS en dat ging prima! :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 08:38
OK, maar kun je dan bijvoorbeeld tijdelijk de iPad of iPhone 4 van een ander gebruiken om te activeren, je 3G(S) toevoegen en vervolgens die iPad of iPhone 4 weer verwijderen? Want dan is het best interessant (en niet helemaal eerlijk natuurlijk).

Aanvulling: hier staat het uitgelegd.

[ Voor 24% gewijzigd door posttoast op 23-11-2010 11:05 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 19:54

World Citizen

FreeReef.nl

kRiZzZiZ schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:45:
[...]

Staat op Apple site duidelijk dat dit dus pas van toepassing is vanaf iPhone 4.
werkt gewoon !!!

Maar je moet wel even je 3g updaten naar de nieuwe IOS versie. EN je moet een betalende Mobile Me klant zijn .

En je moet btw Find Iphone op je 3g updaten.

(ik had dat niet gedaan, en toen zei mijn aaipad dat mijn 3g uit de device list gehaald werd, omdat het appraat niet ondersteund zou worden. maar na de update van de 3g werkte het weer)

[ Voor 25% gewijzigd door World Citizen op 23-11-2010 11:39 ]

FreeReef.nl

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-05 11:15
Decon Frost schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:35:
[...]

werkt gewoon !!!

Maar je moet wel even je 3g updaten naar de nieuwe IOS versie. EN je moet een betalende Mobile Me klant zijn .

En je moet btw Find Iphone op je 3g updaten.

(ik had dat niet gedaan, en toen zei mijn aaipad dat mijn 3g uit de device list gehaald werd, omdat het appraat niet ondersteund zou worden. maar na de update van de 3g werkte het weer)
Het GRATIS find my Iphone werkt dus wel gewoon pas vanaf Iphone 4. Volgens mij voor iOS 4.2 werkte find my iphone (ook voor 3g dus)via mobilme al gewoon. Het is dus niet nieuw!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177524

Hopelijk weet iemand het antwoord op het volgende probleem;

Ik gebruik sinds omgeveer een half jaar MobileMe. Heb family pack.
Gebruik het op mijn macbook, iphone en mijn vriendin op haar mac en Iphone.

Sinds kort maak ik ook gebruik van de "nieuwe" shared features van de agenda, waardoor het ook mogelijk is om elkaars agenda te bekijken (en afhankelijk van settings, ook te editen). Dit werkt goed, echter krijg ik ook haar alarm meldingen en taken te zien en te horen, ook als ik haar agenda "uitvink".

Weet iemand een oplossing hiervoor, zodat wel de agenda te zien blijft , maar de alarms (geluid en meldingen) en taken achterwege blijven? Apple chat helpdesk ook gevraagd, maar wisten hier geen oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Laatst online: 30-04 16:05
Mag ik even klagen (en tegelijk waarschuwen): gisteren twee uur verprutst na het updaten van de Ipad van vrouwlief naar 4.2 en het upgraden van de calendar van MobileMe. De Ipad wilde de agenda niet meer syncen. Na twee uur lang de haren uit mijn kop te hebben getrokken, bleek de oorzaak: op MobileMe stond timezone support niet aan en op de Ipad wel (timezone ingesteld op Amsterdam). Dan wil het blijkbaar niet met elkaar praten...... }:| }:| }:| }:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Is het nou al op een of andere manier mogelijk om subscribed calenders weer te geven op me.com? Ik heb ze in iCal toegevoegd op mijn iMac en ze syncen wel netjes met mijn iPhone4 over de MobileMe cloud. Echter verschijnen ze niet op me.com zelf. Ik heb de nieuwe .me calender en gebruik overal de laatste software.

• JJK
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 21:31

JJK

Labrat

Heb al even mobile me maar wil nu eens alles goed met elkaar gesynchroniseerd hebben wat nog niet zo heel makkelijk is.

Situatie als volgt... op 1 pc heb ik meerdere mail accounts ingesteld nu heb ik mail accounts syncen aanstaan via mobileme maar op mijn laptop komen de accounts niet tevoorschijn wat wel de bedoeling is lijkt me...

Tevens heb ik op mijn telefoon meerdere adresboeken zie ik... Een met van mijn mac, exchange en mobile me. Is dit makkelijk samen te voegen naar 1 adres? Oke exchange zal waarschijnlijk apart blijven maar die is op het moment toch leeg en handig voor het zoeken door het exchange adressenboek die gigantisch is.

Kalender werkt in ieder geval subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:38
Ik gebruik MobileMe nu al bijna een jaar en het bevalt me prima, heb de code destijds ook voor rond de 40 euro op Ebay gekocht. Gezien deze prijs ver onder de verkoopprijs van Apple ligt, moet er wel iets mis zijn. Ik vermoed dat de codes zijn gekocht met een gestolen credit card.

Voor de grap ben ik eens op Chinese verkoopsites gaan zoeken naar MobileMe codes en tot mijn grote verbazing worden deze gewoon aangeboden voor 7 a 8 euro (70 yuan) per account (Single User, 20GB). Ik werd nieuwsgierig, dus toch maar een code aangeschaft. Niet veel later kreeg ik een mail van de verkoper, hij vroeg om mijn gebruikersnaam en wachtwoord die ik wilde gaan gebruiken. Hij zou het account op die manier voor mij activeren, ik kreeg dus helemaal geen code opgestuurd. Paar uur later kon ik inloggen met de gekozen gebruikersnaam, natuurlijk direct het wachtwoord gewijzigd. Op het eerste gezicht leek alles prima te werken en te kloppen (20gb account, single user etc). Totdat ik de accountgegevens ging bekijken, onder het kopje 'Billing Info' stonden dus de gegevens van een Amerikaanse - gestolen - credit card. Heb het account direct opgeheven.

Het is dus hetzelfde verhaal als de iTunes Gift Cards. Maar nog steeds vraag ik me af of de codes via Ebay wel 'legaal' worden verkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren MobileMe aangeschaft, ben er helemaal blij mee!
Ik heb het vooral voor de agenda incl. todo-list genomen, dat werkt echt veel beter dan Google Apps, want dat synct todos sowieso niet.

Nu zit ik een beetje te twijfelen wat ik met de mailfunctie moet. Ik heb op zich een 'mooie' accountnaam, namelijk mijn officiële voornaam, maar die heb ik ook als domeinnaam. Mijn domeinmail is vooralsnog ondergebracht bij Google Apps. Ik heb MobileMe nu maar gewoon als extra mailaccount aan Apple Mail en de mailclient van de iPhone en iPad toegevoegd. Op zich prima, in totaal 7 Exchange-/IMAP-accounts gesynchroniseerd op alle apparaten. Een global webmailinterface zou wel handig zijn. Maar ik ga niet aan de slag met pop3 of doorsturen of een andere halve oplossing.

Ik zoek dus nog steeds een webversie van Apple Mail. En eigenlijk ook een host voor mijn domeinmail, in plaats van Google Apps. Liefst IMAP maar Exchange is ook goed.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 09:23
Momenteel is MobileMe nergens meer te verkrijgen en dat duidt misschien op een gratis versie..? Zeker nu er ook verschillende iconen zijn verschenen in OS X Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Ik heb mij vandaag ingeschreven voor MobileMe. Nu zit ik echter met het probleem dat ik het programma iDisk niet vindt.. Misschien heb ik dit vroeger eens verwijdert als dit voorgeïnstalleerd staat, maar ik kan het nu nergens meer op de site vinden.. Is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 09:23
Anoniem: 269758 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:28:
Ik heb mij vandaag ingeschreven voor MobileMe. Nu zit ik echter met het probleem dat ik het programma iDisk niet vindt.. Misschien heb ik dit vroeger eens verwijdert als dit voorgeïnstalleerd staat, maar ik kan het nu nergens meer op de site vinden.. Is er een mogelijkheid om dit terug te krijgen?
Moet je dat niet via Instellingen en dan MobileMe doen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269758

Owh, daar had ik over gekeken :p Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:43
Zou het dan toch gratis worden om Google apps + Android tegengas te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:52

paQ

nou kom maar door dan :)

zou reuze handig zijn :)
die 20 GB kan me gestolen worden, maar syncen van agenda's \o/
Hoeft dan ook geen 80 euro per jaar te kosten

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben benieuwd wat ze gaan doen voor de mensen die betalen, die van mij loopt nog door in 2013

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:47
Fietsbel schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:05:
Ben benieuwd wat ze gaan doen voor de mensen die betalen, die van mij loopt nog door in 2013
2013?? Pff.. Jij hebt ff wat vooruit betaald :)

subscription per jaar is voldoende.. renewal begin december.

Vraag me ook af als Google zijn diensten gratis aanbied en hebben dezelfde onderdelen als apple wat apple dan gaat doen met de betalende klant! zou mooi zijn als we wat opties erbij komen.. zou alleen niet weten wat!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik verwacht:
- meer opslagruimte
- geen advertenties (al zie ik niet zo snel advertenties verschijnen in de MobileMe-interface)
- geen mail-aliassen in de gratis versie

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 04-05 18:05

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ben benieuwd wat ze gaan doen voor de mensen die betalen...
Idd. Ik zou het wel een jammere actie vinden als ze het nu opeens geheel gratis zouden maken.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Beter verlengen ze niet met het voorgaande tarief mijn subscription:
Dear,
Your MobileMe subscription is set to automatically renew in 30 days. We hope that using MobileMe this year has helped you keep your life in sync, show off your photos and movies, find a misplaced iPhone, and much more.

You will be billed on March 10, 2011, for another year of service on the card listed below.

[ Voor 20% gewijzigd door Kaspers op 28-02-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:50

amphora

Websites & Fotografie

Kaspers schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:52:
[...]
Beter verlengen ze niet met het voorgaande tarief mijn subscription:
[...]
Voor de zekerheid autorenew even uitzetten?
Canaria schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:59:
Ik verwacht:
- meer opslagruimte
- geen advertenties (al zie ik niet zo snel advertenties verschijnen in de MobileMe-interface)
- geen mail-aliassen in de gratis versie
ik denk:
- slechts 1gb of zelfs minder bij gratis versie
- betalen voor push, gewoon fetch sync gratis
- tegen betaling eigen domein koppelen aan email
ik hoop:
- alles gratis en alleen betalen voor meer ruimte boven 20gb

Speculeren blijft leuk, maar nog twee nachtjes slapen en we weten het echt ;)

[ Voor 56% gewijzigd door amphora op 28-02-2011 11:26 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Vergis ik me nu, of is MobileMe geheel genegeerd tijdens de keynote? Ik ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Laatst online: 01-05 17:17
Wat ze nou met mobile me gaan doen is mij ook geheel een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Zou mijn email forwarding doorlopen wanneer ik m'n subscription niet verleng, over 8 dagen ? Kan is vrij klein he.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Email is niet meer actief als je subscription verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Niet online
Net een proefaccount aangemaakt voor 60 dagen, werkt toch wel mooi dat syncen.

Als ik mijn subscription cancel (wil niet verlengen voorlopig), dan raakt het account meteen inactief? Of kan je deze alsnog de resterende dagen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 21:23

Underworld

+1 Inzichtvol

Zegato schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:36:
Vergis ik me nu, of is MobileMe geheel genegeerd tijdens de keynote? Ik ben benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt :)
Inderdaad, op MacRumors staat ook helemaal niets meer over MobileMe

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:12

xiD

12345

zeromussov schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:03:

Als ik mijn subscription cancel (wil niet verlengen voorlopig), dan raakt het account meteen inactief? Of kan je deze alsnog de resterende dagen gebruiken?
Volgens mij loopt je account gewoon door tot je proeftijd om is. Als je je account cancelt kan je hem na je proeftijd weer activeren (door te betalen, maar misschien is MM tegen die tijd wel gratis).

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Heractiveren kan maar een aantal weken lang. Daarna gooien ze alles weg van je account en moet je helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

To_Tall schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:53:
[...]

2013?? Pff.. Jij hebt ff wat vooruit betaald :)

subscription per jaar is voldoende.. renewal begin december.

Vraag me ook af als Google zijn diensten gratis aanbied en hebben dezelfde onderdelen als apple wat apple dan gaat doen met de betalende klant! zou mooi zijn als we wat opties erbij komen.. zou alleen niet weten wat!
Klopt, ik had namelijk een mobileme kaartje in de winkel gekocht, en op het moment dat mijn trial verliep en ik de code intikte zag ik dat ze mijn CC al hadden belast.

Wat ze in mijn ogen wel mogen verbeteren is 1 universele app om toegang te hebben tot je Me, voor de iphone/ipad moet je apart naar je Galary, je idisk etc, dit kan prima in 1 programma. Voor de rest ben ik meer dan tevreden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:38
Zegato schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:36:
Idd en of er wel wat mee gaat gebeuren..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
zeromussov schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:03:

Ik had mijn proefaccount na twee weken gebruik alvast gedeactiveerd. M'n account was meteen onbruikbaar en doordat MobileMe alles (contacten, calender, etc) had gelinkt was ik na de deactivatie al m'n contacten e.d. kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 21:50
Dat is dan een behoorlijk slechte reclame. Het concept spreekt me wel aan, maar ik wacht nog maar even op nadere berichtgeving over de nieuwe vorm. Het is me nu nog te duur, ik wil best betalen maar niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-04 08:08
Lijkt me wel logisch dat als je de account deactiveert de gegevens dan ook verwijderd werden.
By the way, het is niet omdat je MobileMe hebt dat je geen backup hoeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 30-04 13:44
dcl! schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:38:
Dat is dan een behoorlijk slechte reclame. Het concept spreekt me wel aan, maar ik wacht nog maar even op nadere berichtgeving over de nieuwe vorm. Het is me nu nog te duur, ik wil best betalen maar niet zo veel.
Check Ebay, daar kost het ongeveer de helft.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
robbinonline schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:02:
[...]

Idd en of er wel wat mee gaat gebeuren..
Dat is wel te verwachten, aangezien MobileMe zelf al uit de winkel is gehaald (zowel fysiek als digitaal). Ik gok dat ze met de introductie van de nieuwe iPhone (ergens in juli) er meer over gaan vertellen... :)

[ Voor 5% gewijzigd door JanvdVeer op 07-03-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Zonet een mail gekregen van een reseller dat ze zelf de reden hiervan ook niet kennen.
Gaan ze een gratis alternatief voorzien (met evt andere specs), gaan ze een ander product lanceren... Wie weet het? Maar mijn abo vervalt wel binnen de maand.

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-04 15:55
Heb mijne pas verlengd. 22 euro voor een 5GB 'versie' via ebay. Iemand heeft een family pack en die maakt je dan lid. stukken goedkoper en die hele opslag benut ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand waarom het kopieren van bestanden zo vreselijk traag gaat naar m'n iDisk? ik heb 40 plaatjes geselecteerd, circa 15MB en doet daar ruim 40 minuten over. Aan mijn verbinding ligt het niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

^^

Ik weet niet waarom het zo traag is, maar ik weet wel dat uploaden via een browser sneller gaat dan uploaden via de gemounte iDisk in je Finder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:07
Omdat op dit moment het serverpark voor MM niet toereikend is, bovendien staat het aan de andere kant van de wereld ergens in california afaik. Dit is overigens als sinds jaren zo. Ben benieuwd of dit verbeterd met dat superduper serverpark wat er aan zit te komen.

iDisk heb ik nooit handig gevonden eerlijk gezegd. Ik zit er zelf aan te denken om over te stappen op een eigen domein + google apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aangezien mobileme op de schop gaat heeft apple de volgende mails verstuurd:

Aankondiging:
Important information for MobileMe members.
Dear MobileMe member,

We'd like to share some exciting news with you about iCloud — Apple’s upcoming cloud service, which stores your content and wirelessly pushes it to your devices. iCloud integrates seamlessly with your apps, so everything happens automatically. Available this fall, iCloud is free for iOS 5 and OS X Lion users.

What does this mean for you as a MobileMe member?

When you sign up for iCloud, you'll be able to keep your MobileMe email address and move your mail, contacts, calendars, and bookmarks to the new service.

Your MobileMe subscription will be automatically extended through June 30, 2012, at no additional charge. After that date, MobileMe will no longer be available.

When iCloud becomes available this fall, we will provide more details and instructions on how to make the move. In the meantime, we encourage you to learn more about iCloud.

Sincerely,

The MobileMe Team
Mocht je in aanmerking komen voor een refund:
You are eligible for a refund.
Dear MobileMe member,

Our records indicate that you have entered an activation code in your MobileMe account to renew your subscription. We have extended all MobileMe subscriptions through June 30, 2012, at no additional charge, so you are eligible for a full refund for this activation code.

To claim your refund:
1. Sign in to me.com.
2. Click your name in the top right and choose Account.
3. Then click Request Refund.
4. Complete the online form.

After completing the online form, you will receive your refund in four to six weeks via check or electronic funds transfer.

Claiming a refund will not affect your paid service in any way.

Sincerely,

The MobileMe Team

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 18:52
hoe zit het nu nou echt met de overstap naar Icloud als je van mobiele komt.
Ik heb op meerdere sites gelezen dat we dan 25 gb opslag kregen inplaats van de standaard 5gb.
Had apple ook al gebeld maar kreeg iemand aan de lijn die het totaal niet wist.

ik ben dus ook overgestapt naar icloud maar heb nog gewoon die 5 gb en kan ook nergens vinden hoe ik aan die 20gb extra kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hier wel gewoon prima in orde. 10.7.2 gedownload. Icloud werd geïnstalleerd, reboot, inloggen met mobile me account, en alles werd overgezet.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-LuZIasLBJLU/TqLq4x8c0vI/AAAAAAAABFY/s-F0mZy0fes/s657/Mobileme.jpg

wellicht dat je beter terecht kan in [iCloud] Ervaringen & Discussie

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 18:52
tnx, zou het daar nog een keer vragen :)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste