één, je hoeft alleen op iCal te klikkenwd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:14:
[...]
wat voor een vieuw heeft apple dan.
hoeveel stappen moet je doen om je agenda overzicht van vandaag te zien ?
dus slide to unlock, ical en dan dit venster?

is het ook mogelijk om tijden in xx:xx notatie te zien
mijn scherm @ symbian ziet er zo uit
08:45 vak 1
10.15 vak 2
12.30 vak 3
zoiets bijvoorbeeld is dat ook mogelijk ?
Ja als je regionotatie op nl zet (standaard bij t-mobile iphones) krijg je het als 24 uurs tijd.wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:40:
[...]
dus slide to unlock, ical en dan dit venster?
[afbeelding]
is het ook mogelijk om tijden in xx:xx notatie te zien
mijn scherm @ symbian ziet er zo uit
08:45 vak 1
10.15 vak 2
12.30 vak 3
zoiets bijvoorbeeld is dat ook mogelijk ?
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ik weet niet of meer mensen 'invisibleSHIELD' kennen. Dit is een soort folie die je iphone (of andere apparaten) beschermt tegen krassen en schijnt haast onscheurbaar te zijn. Heeft iemand ervaring met invisibleSHIELD? En blijven vlekken ook goed op dit materiaal zitten?
Ik heb een InvisibleShield voor m'n iPod Nano, en hij bevalt me erg goed. Vlekjes poets je er gewoon af, ik word zelfs niet meer benauwd als het apparaat nat wordt
En voor wat betreft krasbestendigheid; ik doe m'n iPod gewoon bij m'n sleutels in m'n broekzak, niks aan de hand. M'n sleutels blijven gewoon heel 
Als ik een iPhone zou kopen zou ik er denk ik ook een InvisibleShield voor kopen.
Als ik een iPhone zou kopen zou ik er denk ik ook een InvisibleShield voor kopen.
Zo gezegd, zo gedaan.
edit: sorry niet goed gelezen
[ Voor 91% gewijzigd door TlighT op 13-07-2008 23:47 ]
Geen ervaring, wel aangeschaft (ik vermoed dat ik hem eerder heb dan mijn iphonereiker schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:45:
Ik heb een InvisibleShield voor m'n iPod Nano, en hij bevalt me erg goed. Vlekjes poets je er gewoon af, ik word zelfs niet meer benauwd als het apparaat nat wordtEn voor wat betreft krasbestendigheid; ik doe m'n iPod gewoon bij m'n sleutels in m'n broekzak, niks aan de hand. M'n sleutels blijven gewoon heel
Ik heb wel vaak hele goede reviews gelezen en gezien op youtube (aanrader!!)
ik heb er ervaring mee, het is super spul(al kost het wel wat) gebruik het al jaren op vanalles, blijft super zitten, beschermt 100% tegen krassen (doet niks tegen deukenDarkwolf5 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:42:
Ik weet niet of meer mensen 'invisibleSHIELD' kennen. Dit is een soort folie die je iphone (of andere apparaten) beschermt tegen krassen en schijnt haast onscheurbaar te zijn. Heeft iemand ervaring met invisibleSHIELD? En blijven vlekken ook goed op dit materiaal zitten?
PSN & XBL: Denkoyugo
Handig voor overvallersco0lman schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:20:
Ziehier het zakje dat je in België krijg bij aankoop van een iPhone.
[afbeelding]
Ik vroeg bij de Belcompany ook al om een Blokker-tas, maar die hadden ze helaas niet
PSN: Shiver23
Nog niet, maar heb vorige week we een setje besteld; en ik hoop dat ik hem snel binnen krijg.Darkwolf5 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:42:
Nu zit mijn iPhone onder de vette vinger afdrukken

Ik zal wel mijn ervaring posten als ik hem binnen heb.
Iemand?Fab1Man schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:24:
Weet iemand hier of er ergens in België nog een 16GB iPhone 3G beschikbaar is? Ik heb momenteel de 2G iPhone, en ik wil ook graag overgaan op de 3G versie. Mede natuurlijk om jullie te ondersteunen door leuke dingen bij iFoneguide beschikbaar te stellen!
Niemand weet 't. Ik ga morgen gewoon op goed geluk langs..
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nieuwe iPhone 3G dock is trouwens uit 
http://store.apple.com/nl...bles_docks&mco=MTMxMDU0Mg
Morgen maar even naar een AS bellen om te vragen of ze hem al hebben
http://store.apple.com/nl...bles_docks&mco=MTMxMDU0Mg
Morgen maar even naar een AS bellen om te vragen of ze hem al hebben
op samenkopen is net weer een actie gestart voor protection sheets. Zijn dezelfde als invisible shield. Heb hem er al op zitten en werkt perfect. Maar voor stoten heb ik ook bij DX silicone skins besteld.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Iemand een goede programma om films te converteren naar Iphone formaat?
Een beetje eigen inzet wordt gewaardeerd op GoT. In de FAQ in de startpost staat er iets over en je kunt ook op de eerste blz. van dit topic meer informatie vinden: harley in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10". Ook met de GoT search is er veel over te vinden
Een beetje eigen inzet wordt gewaardeerd op GoT. In de FAQ in de startpost staat er iets over en je kunt ook op de eerste blz. van dit topic meer informatie vinden: harley in "[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 10". Ook met de GoT search is er veel over te vinden
[ Voor 67% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 00:38 ]
Ik had deze op een eerste generatie nano. Functionaliteit is perfect maar ik vind het niet mooi, het ziet er erg goedkoop uit. Dan liever hier en daar een kras dan dat je hele apparaat een matige uitstraling krijgt.Darkwolf5 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:42:
Zoef
Is het normaal dat de halve batterrij in 1 nacht leegloopt terwijl alleen GSM/GPRS aan staan? Ik heb het idee dat mijn toestel de hele nacht druk bezig is met het vasthouden van het signaal. Als ik meer dan 2 meter van m'n raam sta heb ik sowieso "no service", en daarbinnen vaak ook, ook op het balkon.
Denk er sterk over om hem terug te brengen, dat schijnt te mogen binnen 8 dagen en als je hem nog nauwelijks echt hebt gebruikt om te bellen.
Denk er sterk over om hem terug te brengen, dat schijnt te mogen binnen 8 dagen en als je hem nog nauwelijks echt hebt gebruikt om te bellen.
Mochten er nog mensen zijn die denken dat belgische iPhone's het niet doen met nederlandse SIM's.
Het werkt dus wel
.
http://www.iphoneclub.nl/...andse-sim.html#post140473
Het werkt dus wel
http://www.iphoneclub.nl/...andse-sim.html#post140473
[ Voor 5% gewijzigd door sorted.bits op 14-07-2008 07:54 ]
EN hoe zit t met de zwitserse iPhone?
Is daar al bekend of nl id nodig is en geaccepteerd is?
Kost daar nu 375 vernam ik.
Kost daar nu 375 vernam ik.
zie alleen naast dat je dan geen t-mobile hoeft te nemen de voordelen voor mij nog niet.sorted.bits schreef op maandag 14 juli 2008 @ 07:50:
Mochten er nog mensen zijn die denken dat belgische iPhone's het niet doen met nederlandse SIM's.
Het werkt dus wel.
http://www.iphoneclub.nl/...en/f29/iphone-koopadvies/
15878-iphone-mobistar-nederlandse-sim.html#post140473
Ik zou het doen!
Het prijsverschil dat je uiteindelijk minder zal betalen voor de phone uit BE.
Er is bekend dat je houder van een zwitsers paspoort moet zijn.musiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:15:
EN hoe zit t met de zwitserse iPhone?
I don't like facts. They have a liberal bias.
Verwijderd
Komt er nog software uit voor de Iphone zodat je de telefoon dan als Tom Tom altenatief kunt gebruiken ?
dank je , toch weer goed dat je daar op wijst. met name dat laatste punt.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:30:
[...]
• Je zit niet vast aan een 2-jarig abbo
• Geen sprake van koppelverkoop. Als je een iPhone wilt mag je die in Belgie wel gewoon kopen zonder dat je verplicht bent daar een abonnement bij te kopen.
• Je betaalt op de lange termijn minder voor het toestel
Eventjes opgesomd voor je
Ik zou het doen!
Bron?burne schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:35:
[...]
Er is bekend dat je houder van een zwitsers paspoort moet zijn.
Al meerdere keren gelezen ja, maar wat is het probleem? Je spreekt de plaatselijke jeugd aan, vraagt aan iemand offie 20 euro wil verdienen. Maakt daarbij geen hijggeluiden en je loopt ook niet naar de bosjes. Dan ga je met hem een iPhone kopen. Jij blij met je iPhone, hij met z'n 20 euro,
En jij denkt dat een zwitserse jongere dom is. Gegevens worden bekend bij provider etc...
En je zal vast niet de eerste zijn die dat vraagt aan een zwitserse jongere, dus die denkt ook, als ik t al doen.. dan voor een hoge prijs..
je onderschat de jeug van tegen woordig
En je zal vast niet de eerste zijn die dat vraagt aan een zwitserse jongere, dus die denkt ook, als ik t al doen.. dan voor een hoge prijs..
Wanneer ben je voor het laatst in een telefoonwinkel geweest? Dubbele legitimatie, bellen voor authorisatie door een credit-controle-bedrijf, vinger-, oor- en teen-afdrukken en een DNA-sample voordat je je telefoon meekrijgt. En Zwitserland, als niet-EU en niet-Schengen-land is een stapje strikter met controles dan Nederland.
Als je even zoekt zal het wel meevallen denk ikmusiqman schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:06:
En jij denkt dat een zwitserse jongere dom is. Gegevens worden bekend bij provider etc...
Verwijderd
Hebben meer mensen geen verbinding met de uitgaande e-mailserver van MobileMe? Sinds gisteren verzendt mijn iPhone geen e-mail meer via MobileMe en geeft aan dat de server smtp.me.com niet bereikt kan worden...
Verwijderd
Hoe kun je instellen dat ie 's nachts geen mail ophaalt?????
Vannacht 2x wakker gepiept door nieuwe spam berichten ;-)
Vannacht 2x wakker gepiept door nieuwe spam berichten ;-)
de HTR in veenendaal heeft het nieuwe dock in bulk gekocht. Zonder doosje voor 10 duro
Google docs werkt maar deels op de iPhone. Je kan er perfect word en excel bestanden mee bekijken maar niet bewerken. Bewerken van je spreadsheets zal je toch op je desktop moeten doen. Voor zover ik weet is er nog geen app beschikbaar waarmee je ook op de iPhone zelf excel documenten kan maken. Maar de mogelijkheid om docs te bekijken op de iPhone ben ik in ieder geval al heel blij mee. Ben sowieso wel blij met google docs. Geen duur office pakket meer nodig
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Je kunt in Zwitserland gewoon een prepaid toestel kopen, ook als Nederlander., geen probleem. Het enige wat ze willen is een kopie van je Paspoort of ID en je adres gegevens.
burne schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:11:
[...]
Wanneer ben je voor het laatst in een telefoonwinkel geweest? Dubbele legitimatie, bellen voor authorisatie door een credit-controle-bedrijf, vinger-, oor- en teen-afdrukken en een DNA-sample voordat je je telefoon meekrijgt. En Zwitserland, als niet-EU en niet-Schengen-land is een stapje strikter met controles dan Nederland.
Ik heb wat gezocht naar een carkit voor de Iphone 3G, maar klopt het dat deze nog niet bestaat?
dat is niet te duur. 100%origineel? Jammer dat venendaal zo ver weg isGood Fella schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:06:
de HTR in veenendaal heeft het nieuwe dock in bulk gekocht. Zonder doosje voor 10 duro
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Iets wat ik hier nog niet echt heb kunnen vinden zijn ervaringen met de 3G icm carkits?
Welke carkits werken goed met de 3G qua bellen, en hoe krijgen we de muziek over alle speakers?
Welke carkits werken goed met de 3G qua bellen, en hoe krijgen we de muziek over alle speakers?
Geen vaste (lees ouderwetse) met kabel, box enzo nee. Maar vrijwel alle bluetooth carkits werken gewoon hoor.Carnagy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:17:
Ik heb wat gezocht naar een carkit voor de Iphone 3G, maar klopt het dat deze nog niet bestaat?
Alle parrot carkits schijnen goed te werken. Mijn Pioneer autoradio werkt ook maar moet handmatig de iPhone iedere keer in discoverable mode zetten helaas. En voor muziek over alle speakers zal je een autoradio moeten hebben met AUX ingang of (zoals mijn Pioneer heeft) een aparte iPod aansluiting.
[ Voor 37% gewijzigd door amphora op 14-07-2008 10:23 ]
Verwijderd
Ik heb vrijdag meteen een doc gekocht bij de YOUMAC in Eindhoven. Ook een bulk dingetje 100% origineel maar niet in een mooi apple doosje.Good Fella schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:06:
Ik had de laatste, het liep er storm, maar ze verwachtte deze week nieuwe voorraad.
Een aantal berichten zijn weer verplaatst naar [iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4. Prijzen en abonnementen e.d. mogen daar besproken worden. Dat topic is er niet voor niets.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 10:33 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
MacHouse in Amsterdam krijgt ze deze week binnen, of dit bulk is weet ik niet. HTR in Veenendaal is een premium reseller, dus het zal wel origineel zijnharley schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:19:
[...]
dat is niet te duur. 100%origineel? Jammer dat venendaal zo ver weg is
Vannochtend in de trein van Veenendaal West naar Amsterdam RAI trouwens nogal slechte 3G verbinding. Tussen Veenendaal en Maarn had ik gewoon netjes 3G, dus ik dacht al nou dat is mooi. Na Maarn viel het echter weg tot en met Utrecht. Van Utrecht CS naar Amsterdam RAI was het al een stuk beter, al had ik tussen Maarssen en Breukelen ook geen 3G verbinding.
Het 3G netwerk kan dus wel wat verbetering gebruiken.
GPS deed het trouwens nog vrij goed. Al is de 'lag' nogal vervelden. Gisteren ook even in de auto getest, en dan zit je vaak opeens midden in een tuin oid. Hopelijk heeft TomTom of andere navsoftware hier een goede oplossing voor.
[ Voor 48% gewijzigd door MoietyMe op 14-07-2008 10:40 ]
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om het batterij icoontje altijd in je "unlockscherm" te krijgen?
Ik irriteer me namelijk aan het kleine batterij icoontje waardoor ik niet duidelijk de batterijstatus kan zien.
Het scherm wat je ziet terwijl je telefoon zit aangesloten zou perfect zijn om altijd te hebben
Of is er toevallig een programma zodat ik dat schermpje kan oproepen?
Ik irriteer me namelijk aan het kleine batterij icoontje waardoor ik niet duidelijk de batterijstatus kan zien.
Het scherm wat je ziet terwijl je telefoon zit aangesloten zou perfect zijn om altijd te hebben
Of is er toevallig een programma zodat ik dat schermpje kan oproepen?
Is er ergens dan een houder beschikbaar met een lijntje naar de aansteker aansluiting voor de 3G. Ik wil mn Ipod gebruiken om te navigeren.amphora schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:21:
[...]
Geen vaste (lees ouderwetse) met kabel, box enzo nee. Maar vrijwel alle bluetooth carkits werken gewoon hoor.
Alle parrot carkits schijnen goed te werken. Mijn Pioneer autoradio werkt ook maar moet handmatig de iPhone iedere keer in discoverable mode zetten helaas. En voor muziek over alle speakers zal je een autoradio moeten hebben met AUX ingang of (zoals mijn Pioneer heeft) een aparte iPod aansluiting.
/edit
Ik heb inderdaad ook een parrot bluetooth carkit die beter nu beter functioneert dan met mijn oude vario 2. Maar ik wil mn Ipod dus kunnen zien
[ Voor 10% gewijzigd door Carnagy op 14-07-2008 10:45 ]
Verwijderd
Ik heb nu een N95 die je zonder problemen aan een notebook kan hangen en dan via de telefoon kan internetten (voor onderweg).
Is dat ook mogelijk met de iPhone?
Heeft er iemand al een indicatie wanneer de volgende iPhones worden verzonden vanuit T-Mobile?
Heeft er iemand al een indicatie wanneer de volgende iPhones worden verzonden vanuit T-Mobile?
Muziek over alle speakers kan niet (geen A2DP) maar voor gesprekken werkt elke Bluetooth carkit. De vorige iPhone werkte prima met mijn Parrot carkit en mijn Sony autoradio.UltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:21:
Iets wat ik hier nog niet echt heb kunnen vinden zijn ervaringen met de 3G icm carkits?
Nee, de iPhone heeft (bewust) geen Bluetooth modem profiel. Via wat hacks kon je van de oude iPhone wel een WiFi access point maken, maar er is nog geen bevestiging dat dit met de 3G wel kan.Ik heb nu een N95 die je zonder problemen aan een notebook kan hangen en dan via de telefoon kan internetten (voor onderweg).
[ Voor 37% gewijzigd door Dreamvoid op 14-07-2008 11:06 ]
Ik heb zelf (nog) geen iphone maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om het toch nog maar ff niet te doen. Afgezien van de privacy wil ik graag zelf bepalen wanneer ik een sms lees.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:48:
[...]
Hoe, wil ik inderdaad achter komen. Wat betreft het waarom: ongetwijfeld wil er iemand wel eens je iphone zien, en net op dat moment smst vrouw/vriendin-lief. Niet iedereen hoeft dat te lezen vind ik en ongetwijfeld anderen met mij.
Vandaar dus even de [url="http://http://manuals.info.apple.com/nl_NL/iPhone_Gebruikershandleiding.pdf"]handleiding[/url] doorgelezen en op pagina 81 vind ik:
Een sms-bericht vooraf bekijken
Standaard wordt op de iPhone een voorvertoning van nieuwe tekstberichten
weergegeven wanneer de iPhone is vergrendeld of wanneer een ander programma
actief is. U kunt deze optie in- en uitschakelen in Instellingen.
Voorvertoning van sms-berichten in- of uitschakelen: Tik op 'Instellingen' >
'Algemeen' > 'Codeslot' en tik op 'Toon deel van sms'.
Ik kan me voorstellen dat je hiervoor niet bedenkt dat je bij codeslot moet zijn, maar is dit de oplossing?
Ik gebruik zelf voor mijn oude iPhone een Brodit Active holder. Geen idee of ze ook al een 3G model hebben.Carnagy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:43:
[...]
Is er ergens dan een houder beschikbaar met een lijntje naar de aansteker aansluiting voor de 3G. Ik wil mn Ipod gebruiken om te navigeren.
Ik heb een mail gestuurd naar Iphone4all.ch om te vragen of ik online een Apple iPhone 3G 16 GB Swisscom - easy liberty uno Contract kan bestellen voor 375 euro 
Ik laat jullie het antwoord weten
Ik laat jullie het antwoord weten
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb een speciaal topic geopend voor iPhones buiten Nederland halen, kunnen daar de gesprekken over iPhone4all ook verder worden gevoerd? [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
6 weken levertijd indien je besteld via T-Mobile? Kan dat niet sneller?
Verwijderd
Ik ben niet echt te spreken over de accuduur van de iPhone. Ook vind ik de camerafunctie te matig. Hadden ze meer tijd in moeten steken. 3G functie uitzetten scheelt wel accu. (Vliegtuigmodus).
Had gister bij 3 uur opladen van de iPhone nog maar 3/4e accu nadat ik een halfuur iPod had geluisterd!
Had gister bij 3 uur opladen van de iPhone nog maar 3/4e accu nadat ik een halfuur iPod had geluisterd!
@ hierboven.
Wordt langer. Had ik ook last van. maar naarmate je hem langer gebruikt wordt die accuduur ook langer.
enige nadeel is dat wanner je veel spelletjes speelt en of foto,s/filmpjes bekijkt. de accuduur wel erg snel gaat...
Wordt langer. Had ik ook last van. maar naarmate je hem langer gebruikt wordt die accuduur ook langer.
enige nadeel is dat wanner je veel spelletjes speelt en of foto,s/filmpjes bekijkt. de accuduur wel erg snel gaat...
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Maar iPod luisteren moet wel gewoon kunnen. Anders is het namelijk schandalig, hij word namelijk natuurlijk ook aangeprijst als MP3 speler, dus dan wil ik toch minstens een dag iPod kunnen luisteren. Zou beetje lullig zijn als je bij een treinreis van totaal 4 uur al weer moet opladen.ikbengoofy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:33:
@ hierboven.
Ik hoop het wel. Ik zit hier nog geen 3 uur op mijn werk en de batterij zit al op de helft, en zoveel heb ik niet gedaan (voor mijn gevoel). Ik denk dat de push e-mail batterijen vreet. Ik zal dat morgen eens uitzetten en kijken hoe lang het dan duurt.ikbengoofy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:33:
@ hierboven.
Wordt langer. Had ik ook last van. maar naarmate je hem langer gebruikt wordt die accuduur ook langer
Aan de positieve kant: mijn werk Exchange account was een eitje om in te stellen op de iPhone en werkte direkt. Jammer alleen dat je niet gelijkertijd contacten en kalender kunt ontvangen voor je MobileMe en Exchange accounts.
[ Voor 19% gewijzigd door TlighT op 14-07-2008 11:45 ]
Verwijderd
Dat vind ik dus schandalig. Kijk, ik wil geen functies gaan uitzetten op mijn iPhone omdat hij dan langer mee gaat. 3G moet gewoon aan kunnen staan. Je maakt toch je accu zo dat de functies werken en de accu lang mee blijft. Ik wil niet eerst 3 dingen uitzetten om langer gebruik te kunnen maken, dat slaat gewoon nergens op.TlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:43:
[...]
Ik hoop het wel. Ik zit hier nog geen 3 uur op mijn werk en de batterij zit al op de helft, en zoveel heb ik niet gedaan (voor mijn gevoel). Ik denk dat de push e-mail batterijen vreet. Ik zal dat morgen eens uitzetten en kijken hoe lang het dan duurt.
Ik presenteer u de binnenkant van de iPhone: http://www.techonline.com...rthehood/209000013?pgno=1
Alle onderdelen worden bekeken en besproken. Daar staat ook een linkje naar een video waarin ze hetzelfde doen.
Alle onderdelen worden bekeken en besproken. Daar staat ook een linkje naar een video waarin ze hetzelfde doen.
[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 14-07-2008 11:53 ]
De iPhone is de eerste smartphone die ik heb, ik kan dus moeilijk beoordelen of het batterijgebruik van de iPhone normaal is. Apple zegt dat een iPhone 200 uur (dacht ik) in standby moet kunnen staan. Dat gaat -neem ik aan- nooit werken als hij continu checkt voor e-mail (wat hij neem ik aan doet bij push).Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:45:
Dat vind ik dus schandalig. Kijk, ik wil geen functies gaan uitzetten op mijn iPhone omdat hij dan langer mee gaat. 3G moet gewoon aan kunnen staan. Je maakt toch je accu zo dat de functies werken en de accu lang mee blijft. Ik wil niet eerst 3 dingen uitzetten om langer gebruik te kunnen maken, dat slaat gewoon nergens op.
Als je hem 's avonds niet oplaad en je verwacht geen dringende nachtelijke telefoontjes kun je hem net zo goed in airplane mode zetten, dat zal een boel schelen.
Verwijderd
Ik kwam het gisterenavond laat tegen inderdaad, en ik denk dat dit de oplossing is.Gert22 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:04:
[...]
Ik heb zelf (nog) geen iphone maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om het toch nog maar ff niet te doen. Afgezien van de privacy wil ik graag zelf bepalen wanneer ik een sms lees.
Vandaar dus even de [url="http://http://manuals.info.apple.com/nl_NL/iPhone_Gebruikershandleiding.pdf"]handleiding[/url] doorgelezen en op pagina 81 vind ik:
Een sms-bericht vooraf bekijken
Standaard wordt op de iPhone een voorvertoning van nieuwe tekstberichten
weergegeven wanneer de iPhone is vergrendeld of wanneer een ander programma
actief is. U kunt deze optie in- en uitschakelen in Instellingen.
Voorvertoning van sms-berichten in- of uitschakelen: Tik op 'Instellingen' >
'Algemeen' > 'Codeslot' en tik op 'Toon deel van sms'.
Ik kan me voorstellen dat je hiervoor niet bedenkt dat je bij codeslot moet zijn, maar is dit de oplossing?
Verwijderd
Het is en blijft in de eerste plaats een telefoon, juist snachts kun je telfoontjes krijgen die je niet verwacht en wil ik hem juist aan hebben staan.TlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:02:
[...]
Als je hem 's avonds niet oplaad en je verwacht geen dringende nachtelijke telefoontjes kun je hem net zo goed in airplane mode zetten, dat zal een boel schelen.
Ook zou je s ochtends kunnen vergeten hem weer op "online" te zetten..
Ik betere optie zou zijn dat je een 'plan' kunt maken wanneer ie mail moet checken. Zoals al eerder gepost wordt ik 's nachts wakker gepiept van SPAM mail. Liefst zou ik tussen 24.00 uur en 8.00u gewoon hebben dat ie geen mail ophaalt. Scheelt ook al een hoop batterij kracht denk ik..
Moet zeggen dat mijn N95 de eerste 1 a 2 weken ook heeeel snel leeg was, maar na een weekje is de batterij op krachten gekomen en ging ie bijna 2 dagen mee. Hoop dat deze iPhone dat ook gaat halen.
(Nokia had ook constant verbinding met mijn WiFi, omdat ik mijn vaste telefoonnummer er ook op gebruikte (SIP)). Die WiFi verbinding kost gewoon veel stroom
Ik heb trouwens dit hoesje laatst gekocht bij de BC.

Werkt echt perfect, dacht eerst dat hij te klein was maar het paste precies! Polyester buitenkant en suede binnenwerk.
Net ff wat veiliger zo in een hoesje!

Werkt echt perfect, dacht eerst dat hij te klein was maar het paste precies! Polyester buitenkant en suede binnenwerk.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Maar dan wordt je verplicht om een codeslot te gebruiken, dat hoeft nou ook weer niet eigenlijk. Ik wil gewoon die notificatie niet zien, maar ook geen codeslot ;-)Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:17:
[...]
Ik kwam het gisterenavond laat tegen inderdaad, en ik denk dat dit de oplossing is.
voor mensen die net als ik niet tevreden zijn met de speaker kwaliteit van de iPhone tijdens filmpjes en mp3 afspelen over de ingebouwde speaker. Nu bij 1dayfly de x-Mini voor 2 tientjes incl verzending dus die heb ik net maar meteen besteld !
Beetje tweaker maakt ze zelf he..._VooDooMen_ schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:21:
Ik heb trouwens dit hoesje laatst gekocht bij de BC.
[afbeelding]
Ik zal binnenkort pics plaatsen van mijn (zelfgemaakte) hoesjes... incl portefeuille.. en pin pas houdertje...
FreeReef.nl
Da's toch logisch? Dat weet elke smartphone gebruiker van de laatste tien jaar. Als ik Google Maps op mijn Blackberry open laat staan (wat de hele tijd de GPS ontvanger gebruikt) is-ie ook in een dag leeg. WiFi is ook een notoire batterijvreter, net als het laten draaien van apps die een constant open 3G verbinding willen (instant messenging bv) of het scherm niet dimmen (nav-software). Niet voor niets laat Apple AIM via hun eigen push-service lopen.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:45:
Dat vind ik dus schandalig. Kijk, ik wil geen functies gaan uitzetten op mijn iPhone omdat hij dan langer mee gaat. 3G moet gewoon aan kunnen staan. Je maakt toch je accu zo dat de functies werken en de accu lang mee blijft. Ik wil niet eerst 3 dingen uitzetten om langer gebruik te kunnen maken, dat slaat gewoon nergens op.
Dat zou beter zijn idd. Voorlopig heb ik gewoon de push uitgezet en automatisch checken elke 30 minuten. Push is wel leuk, maar toen ik er even over nadacht, had ik toch zoiets dat het voor mijn weinig extra nut heeft. Als men me snel wil bereiken moeten ze maar bellen, niet e-mailen.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:20:
[...]
Ik betere optie zou zijn dat je een 'plan' kunt maken wanneer ie mail moet checken. Zoals al eerder gepost wordt ik 's nachts wakker gepiept van SPAM mail. Liefst zou ik tussen 24.00 uur en 8.00u gewoon hebben dat ie geen mail ophaalt. Scheelt ook al een hoop batterij kracht denk ik..
Over wifi, als je een wifi connectie hebt maar deze niet gebruikt, kost het dan veel extra stroom? Ik heb bij me thuis gemerkt dat 3g gevoelsmatig bijna even snel was als wifi. Dit heeft er volgens mij ook mee te maken dat Safari even lang tijd kwijt is met renderen (op een 700mhz processor) dan met het binnenhalen van de gegevens. Ik denk dat ik wifi dan ook maar gewoon uitzet, ik heb toch een onbeperkt data abonnement.
we hebben het hier over Apple.... Niet MicrosoftTlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:32:
[...]
Dat zou beter zijn idd. Voorlopig heb ik gewoon de push uitgezet en automatisch checken elke 30 minuten. Push is wel leuk, maar toen ik er even over nadacht, had ik toch zoiets dat het voor mijn weinig extra nut heeft. Als men me snel wil bereiken moeten ze maar bellen, niet e-mailen.
Over wifi, als je een wifi connectie hebt maar deze niet gebruikt, kost het dan veel extra stroom? Ik heb bij me thuis gemerkt dat 3g gevoelsmatig bijna even snel was als wifi. Dit heeft er volgens mij ook mee te maken dat Safari even lang tijd kwijt is met renderen (op een 700mhz processor) dan met het binnenhalen van de gegevens. Ik denk dat ik wifi dan ook maar gewoon uitzet.
Windows = we frotten alle mogelijkheden erin.. en zien maar hoe het werkt.
Apple = we laten zo veel mogelijk opties weg zodat de Iphone3 weer goed verkocht word (of bv de betaalde software update...)
FreeReef.nl
Ik hoor zojuist van systeembeheer dat de batterij van zijn htc ook maar krap een dag meegaat. Hij heeft wel push e-mail aanstaan, nodig voor servicemeldingen en dergelijke.
Verwijderd
Goed, ik heb er ook maar 1 besteld en heb nog wat vragen.
1* Is het mogelijk om alarmen in te stellen? Bvb een alarm om op te staan 's morgens? Meerdere alarmen eventueel? Zo niet is er een (freeware) programma voor de iPhone die dat wel kan?
2* Zit er nou een dock bij of niet? Als ik zo de reacties bekijk vermoed ik van niet.
@hierboven.
Klopt, HTC Diamond zuigt ook bigtime. Als je BT of WIFI aan hebt staan loopt hij volgens mij nog harder leeg dat de iPhone.
1* Is het mogelijk om alarmen in te stellen? Bvb een alarm om op te staan 's morgens? Meerdere alarmen eventueel? Zo niet is er een (freeware) programma voor de iPhone die dat wel kan?
2* Zit er nou een dock bij of niet? Als ik zo de reacties bekijk vermoed ik van niet.
@hierboven.
Klopt, HTC Diamond zuigt ook bigtime. Als je BT of WIFI aan hebt staan loopt hij volgens mij nog harder leeg dat de iPhone.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 12:47 ]
jawel, vrijdag besteld, vandaag ontvangenUltraSub schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:29:
6 weken levertijd indien je besteld via T-Mobile? Kan dat niet sneller?
zal wel weinig meer van werken komen vanmiddag, playtime....
Verwijderd
Dan nog hoeft ie snachts niet te checken elk 30 min.TlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:32:
Dat zou beter zijn idd. Voorlopig heb ik gewoon de push uitgezet en automatisch checken elke 30 minuten. Push is wel leuk, maar toen ik er even over nadacht, had ik toch zoiets dat het voor mijn weinig extra nut heeft. Als men me snel wil bereiken moeten ze maar bellen, niet e-mailen.
Ja, zit onder klok. Nee, zit er niet bij.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:45:
Goed, ik heb er ook maar 1 besteld en heb nog wat vragen.
Verwijderd
Oke, thx voor de info. Is er een dock aan te bevelen? Zitten daar nog veel verschillen in?--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:47:
[...]
Ja, zit onder klok. Nee, zit er niet bij.
Ik vraag me af of je hier echt mee zorgt dat de batterij lang mee gaat. Bij pull email moet er iedere keer verbinding worden gemaakt met de server, ook als er geen nieuwe berichten zijn. Bij push email is er een soort "heartbeat" en pas als er nieuw bericht is moet er verbinding worden gemaakt met de mailserver. Overigens heb ik geen idee waar de grens ligt, dus bij welke interval van pull email, push email minder stroom verbruikt. Daarnaast kost dataverkeer via wifi minder stroom dan via 3G. Je kunt dus beter wifi aan laten staanTlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:32:
[...]
Over wifi, als je een wifi connectie hebt maar deze niet gebruikt, kost het dan veel extra stroom? Ik heb bij me thuis gemerkt dat 3g gevoelsmatig bijna even snel was als wifi. Dit heeft er volgens mij ook mee te maken dat Safari even lang tijd kwijt is met renderen (op een 700mhz processor) dan met het binnenhalen van de gegevens. Ik denk dat ik wifi dan ook maar gewoon uitzet, ik heb toch een onbeperkt data abonnement.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Damn, het kán dus wel...koen schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:46:
[...]
jawel, vrijdag besteld, vandaag ontvangen![]()
zal wel weinig meer van werken komen vanmiddag, playtime....
Maar ja, blijft een risico
Zit van alles uit te zoeken hier, maar hij wordt steeds aantrekkelijker. Granted, ik ga dingen missen van mijn HTC, maar daar krijg ik ook wel wat voor terug. De enige die me op dit moment nog tegen houden:
- Exchange, kan nergens vinden of je alleen je inbox synched, of ook specifieke subfolders kunt syncen, en dus de gesyncte folders kunt bekijken/wisselen.
- TomTom.. Hoop echt dat dat er komt. Nadeel wat ik zie van die maps, hoe moet ik in godsnaam naar Spanje navigeren? Dat kost me een godsvermogen aan data kosten!
- Carkit support. Mijn HTC streamed over BT naar de radio, iPhone heeft geen A2DP. Gebrek aan actieve houders op dit moment.
Mss kunnen wat mensen hier me nog bevrijden van mijn laatste puntjes
Ik heb nog geen iphone kunnen testen en ook nog niet veel info kunnen vinden over de volgende zaken:
* zonder toetsen, hoe gemakkelijk kan je blind (dus met de iphone bijv. in je zak) muziek bedienen? Moet je persé de iphone tevoorschijn halen om voorruit te springen of een nummer te skippen?
* zonder toetsen: kan je eenvoudig (blind) het toestelvolume aanpassen?
* telefoon: kan je gebruikersgroepen aanmaken? Dus dat je je telefoon 'uit' kan zetten, maar beschikbaar blijven voor een bepaalde gebruikersgroep
* muziek: is het mogelijk om de player ape/flac af te laten spelen (na jailbreak)?
* muziek: ik las dat het volume 'redelijk' is. Is het voldoende om de iphone als jukebox te gebruiken (zoals de HTC's, diverse Nokia's en vele SE's)?
* muziek: is toevoegen van muziek verplicht via iTunes, of kan het ook via drag-n-drop in een open directory? Zo niet, hoe werkt het overzetten van muziek dan? Kan je in je pc-itunes zien welke nummers gesynced zijn met je iphone?
* muziek: in het demofilmpje werd het 'ipod' gedeelte geshowed. Erg mooi, maar het samenstellen van een playlist leek erg omslachtig. Is dat inderdaad zo? Kan je playlists ook via itunes maken en deze naar de iphone exporteren?
* messenger: zag op youtube diverse 'tips' om MSN op je iphone te krijgen. Dit beperkte zich eigenlijk tot een webbased oplossing via Safari. Is er ook een gratis applicatie beschikbaar voor MSN?
Alvast erg bedankt voor jullie hulp en info
* zonder toetsen, hoe gemakkelijk kan je blind (dus met de iphone bijv. in je zak) muziek bedienen? Moet je persé de iphone tevoorschijn halen om voorruit te springen of een nummer te skippen?
* zonder toetsen: kan je eenvoudig (blind) het toestelvolume aanpassen?
* telefoon: kan je gebruikersgroepen aanmaken? Dus dat je je telefoon 'uit' kan zetten, maar beschikbaar blijven voor een bepaalde gebruikersgroep
* muziek: is het mogelijk om de player ape/flac af te laten spelen (na jailbreak)?
* muziek: ik las dat het volume 'redelijk' is. Is het voldoende om de iphone als jukebox te gebruiken (zoals de HTC's, diverse Nokia's en vele SE's)?
* muziek: is toevoegen van muziek verplicht via iTunes, of kan het ook via drag-n-drop in een open directory? Zo niet, hoe werkt het overzetten van muziek dan? Kan je in je pc-itunes zien welke nummers gesynced zijn met je iphone?
* muziek: in het demofilmpje werd het 'ipod' gedeelte geshowed. Erg mooi, maar het samenstellen van een playlist leek erg omslachtig. Is dat inderdaad zo? Kan je playlists ook via itunes maken en deze naar de iphone exporteren?
* messenger: zag op youtube diverse 'tips' om MSN op je iphone te krijgen. Dit beperkte zich eigenlijk tot een webbased oplossing via Safari. Is er ook een gratis applicatie beschikbaar voor MSN?
I'm just taking care of business
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:45:

Ja, maar voor die heartbeat moet hij toch wel continu een socket open hebben staan, lijkt me, en voor pull niet. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee, de praktijk zal het uitwijzen.Hoedje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:49:
Ik vraag me af of je hier echt mee zorgt dat de batterij lang mee gaat. Bij pull email moet er iedere keer verbinding worden gemaakt met de server, ook als er geen nieuwe berichten zijn. Bij push email is er een soort "heartbeat" en pas als er nieuw bericht is moet er verbinding worden gemaakt met de mailserver. Overigens heb ik geen idee waar de grens ligt, dus bij welke interval van pull email, push email minder stroom verbruikt.
Maar dan moet je 3G uitzetten en dan kun je niet meer gebeld worden.Daarnaast kost dataverkeer via wifi minder stroom dan via 3G. Je kunt dus beter wifi aan laten staan
Verwijderd
Mooi, goed dat je een screenshot erbij doet. Is het geluid goed of moet ik wakker zijn om het te horen?
De mail app van de iphone werkt niet echt lekker met gmail. Ik heb deze aanwijzingen gebruikt: http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77702 maar de mail app maakt allerlei labels aan en als ik een mailtje delete (ik wil hem dus archiven) dan blijft de mail gewoon in mijn gmail inbox staan! Ik heb nu imap handmatig ingesteld zoals google suggereert, moet ik dan toch mijn iphone instellen via de grote gmail knop?
^^ Geluid is meer als voldoende!
[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 14-07-2008 13:03 ]
Even een aantal vragen gehighlight die ik ook nog steeds niet duidelijk beantwoord heb zien worden....ik ben namelijk een beetje huiverig m'n Tytn2 weg te doen....
Mr TCB ; volgens mij kun je - in itunes op de PC/mac gemaakte playlists syncen, en kun je met een dubbelklik op je headset-knopje naar het volgende nummer springen.mr. TCB schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:55:
Ik heb nog geen iphone kunnen testen en ook nog niet veel info kunnen vinden over de volgende zaken:
[...]
[...]
Huh??? Geen 3G = geen mobiel meer? Je kunt dus niet alleen 3G uitzetten, en overschakelen naar GSM???TlighT schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:00:
[...]Maar dan moet je 3G uitzetten en dan kun je niet meer gebeld worden.

MarcelG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:02:
Nee
Syncen werkt net zoals met iPods. Of handmatig nummers en playlists slepen of alles syncen met elkaar,
ebuddy.com werkt hier prima op de iphone. Is dus wel webbased weer. Er is nog niet een volledige app voor
Rustig maar, je kunt ook alleen 3G uitzetten. Dan ben je via 2G (GSM) gewoon bereikbaar. Je moet het wel in de context lezenMarcelG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:04:
[...]
Huh??? Geen 3G = geen mobiel meer? Je kunt dus niet alleen 3G uitzetten, en overschakelen naar GSM???
Daarbij het had prima in een post gekunt. Als je iets wilt toevoegen, dan kun je daarvoor de edit-knop gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 13:06 ]
Tuurlijk wel. Geen paniekMarcelG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:04:
[...]
Huh??? Geen 3G = geen mobiel meer? Je kunt dus niet alleen 3G uitzetten, en overschakelen naar GSM???
Met de bijgeleverde headphone kun je een nummer play/pause zetten en skippenmr. TCB schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:55:
Ja, zitten knopjes op de zijkant.* zonder toetsen: kan je eenvoudig (blind) het toestelvolume aanpassen?
...* telefoon: kan je gebruikersgroepen aanmaken? Dus dat je je telefoon 'uit' kan zetten, maar beschikbaar blijven voor een bepaalde gebruikersgroep
APE kan, flac niet (jailbraken weet ik niet).* muziek: is het mogelijk om de player ape/flac af te laten spelen (na jailbreak)?
Hoe bedoel je dit? Gewoon zonder headphones muziekje luisteren? Gaat redelijk goed, al is de kwaliteit natuurlijk minder als met headphones.* muziek: ik las dat het volume 'redelijk' is. Is het voldoende om de iphone als jukebox te gebruiken (zoals de HTC's, diverse Nokia's en vele SE's)?
Het moet inderdaad via iTunes. Je kunt via iTunes zien welke nummers er op staan inderdaad.* muziek: is toevoegen van muziek verplicht via iTunes, of kan het ook via drag-n-drop in een open directory? Zo niet, hoe werkt het overzetten van muziek dan? Kan je in je pc-itunes zien welke nummers gesynced zijn met je iphone?
Samensmelten van playlists op de iPhone heb ik nog niet geprobeert. Je kunt wel in iTunes een playlist maken en deze syncen naar je iPhone.* muziek: in het demofilmpje werd het 'ipod' gedeelte geshowed. Erg mooi, maar het samenstellen van een playlist leek erg omslachtig. Is dat inderdaad zo? Kan je playlists ook via itunes maken en deze naar de iphone exporteren?
Voor zover ik weet niet.* messenger: zag op youtube diverse 'tips' om MSN op je iphone te krijgen. Dit beperkte zich eigenlijk tot een webbased oplossing via Safari. Is er ook een gratis applicatie beschikbaar voor MSN?
Geen dankAlvast erg bedankt voor jullie hulp en info
Heeft Gmail ondertussen ook geen push functionaliteit, ik dacht dat ik daar wat over las ergens.Lt. Marx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:02:
De mail app van de iphone werkt niet echt lekker met gmail. Ik heb deze aanwijzingen gebruikt: http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=77702 maar de mail app maakt allerlei labels aan en als ik een mailtje delete (ik wil hem dus archiven) dan blijft de mail gewoon in mijn gmail inbox staan! Ik heb nu imap handmatig ingesteld zoals google suggereert, moet ik dan toch mijn iphone instellen via de grote gmail knop?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in dit topic toch al behoorlijk veel puntjes zijn van de iPhone die op zijn minst opmerkelijk zijn. (ik zeg nog nadrukkelijk niet een misser want het valt allemaal nog te corrigeren). Ikwil graag zelf ook een iPhone, maar critisch zijn is niet mis mee.
Maar goed ik ga eens een lijstje bij houden:
Nogmaals dit is niet om te bashen maar gewoon om in kaart te brengen wat er allemaal nog verbeterd kan worden.
- Geen MMS functionaliteit
- Geen A2DP
- Geen BT bestandsuitwisseling
- Geen video functionaliteit op de cam
- Geen navigatiesoftware voor de GPS chip
- Geen BT modem mogelijkheden
- Geen copy paste
- Geen Mass storage device
- Geen contact groepen
- Geen profiles
- Zwak ontvangst
- Zwakke levensduur accu
Nogmaals dit is niet om te bashen maar gewoon om in kaart te brengen wat er allemaal nog verbeterd kan worden.
[ Voor 7% gewijzigd door 911GT2 op 14-07-2008 13:26 ]
Thanx voor de tip, heb 'm ook maar meteen besteld, de actie geldt (nl.) alléén vandaag!harley schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:26:
voor mensen die net als ik niet tevreden zijn met de speaker kwaliteit van de iPhone tijdens filmpjes en mp3 afspelen over de ingebouwde speaker. Nu bij 1dayfly de x-Mini voor 2 tientjes incl verzending dus die heb ik net maar meteen besteld !
Link: www.1dayfly.nl
[ Voor 3% gewijzigd door svdm op 14-07-2008 13:22 ]
@911GT2; je vergeet o.a. copy/paste, geen background applicaties, walled garden voor applicatie ontwikkeling, geen mass storage device, verplicht gebruik van iTunes, 2 jarig contract, gebrek aan profiles, gebrek aan contact groepen (wel oproepen van familie, rest voicemail) en, last but not least, geen tethering voor internet op je laptop via de iPhone.
(maar toch wil ik er een hebben
)
(maar toch wil ik er een hebben
Thnx (same here)
[ Voor 94% gewijzigd door 911GT2 op 14-07-2008 13:28 ]
push heeft gmail geloof ik wel maar niet icm de iPhone. Ik zat wat te rommelen en die google aanwijzingen moet je met de iPhone 3G iig niet meer opvolgen. Mijn gmail staat standaard op us als taal en dat lijkt te botsen met nederlandse folder namen zoals inkomend. Als je je iPhone configureert via de grote gmail knop gaat het al iets beter maar het beste is om je gmail box ook op NL te zetten.sorted.bits schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Heeft Gmail ondertussen ook geen push functionaliteit, ik dacht dat ik daar wat over las ergens.
Ik heb nu een Tytn en die gaat ong. anderhalve dag mee als de data en bluetooth open staan.
iMAP Idle?Lt. Marx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:29:
[...]
push heeft gmail geloof ik wel maar niet icm de iPhone.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heeft iemand al enig idee wat jailbreaken tot gevolg heeft i.v.m. garantie en iTunes koppeling?
Er is veel leuke software verkrijgbaar voor de iPhone als ie ge-jailbreaked is, maar ik heb geen zin om gebanned te worden van iTunes of geen garantie meer te hebben.
Er is veel leuke software verkrijgbaar voor de iPhone als ie ge-jailbreaked is, maar ik heb geen zin om gebanned te worden van iTunes of geen garantie meer te hebben.
MMS is dood, dus who carers.911GT2 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:16:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in dit topic toch al behoorlijk veel puntjes zijn van de iPhone die op zijn minst opmerkelijk zijn. (ik zeg nog nadrukkelijk niet een misser want het valt allemaal nog te corrigeren). Ikwil graag zelf ook een iPhone, maar critisch zijn is niet mis mee.
• Geen MMS functionaliteit
[q]• Geen A2DP
• Geen BT bestandsuitwisseling
Mailen?
[q]• Geen video functionaliteit op de cam
Via installer.app kun je een cam tool installeren.
[q]• Geen navigatiesoftware voor de GPS chip
Er zijn enkele GPS navigatie softwarepakketten onderweg. Kwestie van tijd dus.
[q]• Geen BT modem mogelijkheden
• Geen copy paste
• Geen Mass storage device
• Geen contact groepen
• Geen profiles
• Zwak ontvangst
• Zwakke levensduur accu
Accuduur schijnt vergeleken andere Smartphones met vergelijkbare features wel OK te zijn. HSDPA is nu eenmaal een techniek die way te veel stroom nodig heeft

Ander nadeel: T-Mobile.
[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 14-07-2008 13:36 ]
🌞🍃
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie