Bel je je eigen nummer vanaf je eigen nummer?
Ik heb zel met VM getest. ik hoefde geen nummer in te voeren. beld je vriendin misschien zonder nummer weergave? \Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:58:
[...]
Ik ben al lekker aan het bladeren geweest.
De vragen over visual voicemail hebben betrekking op het activeren en configureren.
Mijn abonnement is al geactiveerd en omgezet, ook heb ik visual voicemail geconfigureerd.
Dat is het spannende ook niet.
Mijn vraag is alleen of het normaal is dat wanneer je mijn nummer belt je dan een mobiel nummer moet invoeren welke vervolgens niet herkend wordt.
Call me stupid, maar die vraag met een bijpassend antwoord heb ik niet in de vorige delen kunnen vinden.
via VM kan je namelijk gelijk terug bellen.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Het is toch alleen de topcase die bij een MacBook weleens kan verkleuren? Daar zit geen glanslak etc over..
Verwijderd
Nee, want ik zie wel dat zij belt.To_Tall schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:14:
[...]
Ik heb zel met VM getest. ik hoefde geen nummer in te voeren. beld je vriendin misschien zonder nummer weergave? \
via VM kan je namelijk gelijk terug bellen.
Krijg netjes haar foto te zien enzo
Ik blijf het bijzonder vinden, raar dat niemand anders hetzelfde probleem heeft.
Misschien zo maar even contact opnemen met t-mobile.
Verwijderd
Ik heb (ongeveer) hetzelfde probleem;
Als ik (met een ander toestel) mijn eigen Iphone bel dan gaat ie over en kan ik ook gewoon opnemen en alles werkt dan goed.
Maar neem ik niet (snel genoeg) op dan krijgt de beller een mededeling dat het gedraaide nummer niet bestaat!
Iemand een idee?
Als ik (met een ander toestel) mijn eigen Iphone bel dan gaat ie over en kan ik ook gewoon opnemen en alles werkt dan goed.
Maar neem ik niet (snel genoeg) op dan krijgt de beller een mededeling dat het gedraaide nummer niet bestaat!
Iemand een idee?
Dan heb je een verkeerde instelling staan bij je provider (ligt dus niet aan de iPhone) waardoor er wordt doorgeschakeld naar een niet bestaand nummer.
Bij de Belcompany krijg je een tasje van...3x raden....belcompany
Ga naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. Zorg dat Doorschakelen uit staat.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:53:
Iemand een idee?
[ Voor 43% gewijzigd door RHochstenbach op 13-07-2008 18:03 ]
Verwijderd
Dank voor het antwoord maar Doorschakelen staat uit. Daar ligt het probleem dus niet.
Ik heb overigens nergens iets aan Voicemail ingesteld omdat ik die niet wil gebruiken.
Ik heb overigens nergens iets aan Voicemail ingesteld omdat ik die niet wil gebruiken.
Verwijderd
Bij netwerk heb ik netwerk kiezen op automatisch staan.
Moet ik op T-mobile 3G zetten om gebruik te kunnen maken van VM?
Zouden jullie eens willen kijken waar hij bij jullie opstaat?
Moet ik op T-mobile 3G zetten om gebruik te kunnen maken van VM?
Zouden jullie eens willen kijken waar hij bij jullie opstaat?
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is om 'het automatisch laten zien van ontvangen sms op je display' uit te schakelen? Dit is behoorlijk vervelend en ik zat er ook mee bij de eerste iPhone en nu hetzelfde verhaal met de 3G.
Bij de eerste iPhone was het uit te zetten met het programma Caterpillar.
De optie bij de cijferlock werkt niet by the way.
Ik hoop dat een ander wel weet hoe ik dit doe, want het is behoorlijk vervelend voor de privacy.
Bij de eerste iPhone was het uit te zetten met het programma Caterpillar.
De optie bij de cijferlock werkt niet by the way.
Ik hoop dat een ander wel weet hoe ik dit doe, want het is behoorlijk vervelend voor de privacy.
Verwijderd
What the f*ck!
Ik wil beltonen naar mijn iPhone zenden, komt de vraag: 'Weet u het zeker, verzenden van beltonen, verwijderd alle TV-programma's en films'.
Nu ben ik damn, mijn muziek kwijt! Kan ik overnieuw beginnen.
Ik zal wel dat hij eerder een backup maakte, maar waar kan ik die vinden en kan ik er wat mee!?
HELP!
Ik wil beltonen naar mijn iPhone zenden, komt de vraag: 'Weet u het zeker, verzenden van beltonen, verwijderd alle TV-programma's en films'.
Nu ben ik damn, mijn muziek kwijt! Kan ik overnieuw beginnen.
Ik zal wel dat hij eerder een backup maakte, maar waar kan ik die vinden en kan ik er wat mee!?
HELP!
Dat snap ik, maar om nou een paar honderd contacten handmatig te gaan verwijderen is ook weer zo onhandigamphora schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:23:
[...]
Als ik een contact bewerk zie ik toch echt een grote rode 'Contact verwijderen' knop als ik helemaal naar beneden scroll. Maar ik heb 1.1.4 fw, misschien is dat in 2.0 veranderd?
En iPhone als wekker kan toch prima? Flight mode gebruiken is natuurlijk grote stroombesparing. Als alle draadloze comm. uit staat gebruikt de iPhone denk ik heel weinig stroom.
Verwijderd
Dan maak je toch in iTunes gewoon een playlist die je "iPhone" noemt? Dan stel je in dat hij alleen die playlist moet syncen, problem solvedVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:25:
Nee, ik sync handmatig, want er past geen 60GB op mijn iPhone.
daarom sync ik alleen bepaalde playlists.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:25:
Nee, ik sync handmatig, want er past geen 60GB op mijn iPhone.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
idd ^^ daar zijn dus 3 oplossingen voor..
[ Voor 4% gewijzigd door edgarf28 op 13-07-2008 18:42 ]
Jawel, syncen met een leeg adresboek. Als je bijvoorbeeld die van windows zelf niet gebruikt en je synct daar mee is je iPhone weer leeg.DaannO schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:34:
[...]
Dat snap ik, maar om nou een paar honderd contacten handmatig te gaan verwijderen is ook weer zo onhandigIk wil gewoon even in 1x al mijn contacten eraf mieten maar dat gaat dus niet
PSN: Shiver23
Verwijderd
Het is niet de bedoeling om je vraag binnen 24 uur omhoog te schoppen.
[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2008 22:06 ]
Maar het is toch niet mogelijk om met meerdere pc's te syncen, of wel?Shiver23 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:45:
[...]
Jawel, syncen met een leeg adresboek. Als je bijvoorbeeld die van windows zelf niet gebruikt en je synct daar mee is je iPhone weer leeg.
Inmiddels gelukt door in mijn adresboek in OS X leeg te maken en weer te syncen, top!
[ Voor 11% gewijzigd door DaannO op 13-07-2008 18:53 ]
Ik snap even niet wat het ermee te maken heeft. Je kan kiezen of je met Outlook, Google of Windows kan syncen. Ik gebruik mijn Windows adresboek niet, dus na een sync met Outlook, waardoor mijn iPhone volstond met rommel heb ik daarna een sync uitgevoerd met het Windows adresboek. Toen was mijn iPhone weer leeg.DaannO schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:46:
[...]
Maar het is toch niet mogelijk om met meerdere pc's te syncen, of wel?
Jep vat wat je bedoelt
Inmiddels is het gelukt, dank 
Ik ga denk ik morgen maar is even met T-Mobile bellen of ik mijn abo kan omzetten in aan zakelijke Optimaal. Dan 12.50 per maand en als volgend jaar de nieuwe iPhone uitkomt even in 1x 150 lappen en klaar
In de loop van deze week komt ook de jailbreak tool en dan gaat mijn andere abo erin van Vodafone icm Zorgeloos Online. VV zal ik niet missen want dat gebruik ik toch nooit
Ik ga denk ik morgen maar is even met T-Mobile bellen of ik mijn abo kan omzetten in aan zakelijke Optimaal. Dan 12.50 per maand en als volgend jaar de nieuwe iPhone uitkomt even in 1x 150 lappen en klaar
Zakelijk optimaal via de website is 10,40 overigens, misschien kan je daar wat mee? Dat zou je nog eens 2,10 per maand besparenDaannO schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:01:
Jep vat wat je bedoeltInmiddels is het gelukt, dank
Ik ga denk ik morgen maar is even met T-Mobile bellen of ik mijn abo kan omzetten in aan zakelijke Optimaal. Dan 12.50 per maand en als volgend jaar de nieuwe iPhone uitkomt even in 1x 150 lappen en klaarIn de loop van deze week komt ook de jailbreak tool en dan gaat mijn andere abo erin van Vodafone icm Zorgeloos Online. VV zal ik niet missen want dat gebruik ik toch nooit
met een hamer past alles
Hij wil 't tweede jaar gewoon afkopen (12x12,50).Punksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:07:
[...]
Zakelijk optimaal via de website is 10,40 overigens, misschien kan je daar wat mee? Dat zou je nog eens 2,10 per maand besparen. Maar bij dat omzetten, zit je dan niet gewoon ook voor 2 jaar aan zakelijk optimaal vast?
Jawel, maar dat scheelt A: 18 euro in de maand bijna voor een abo dat ik toch niet ga gebruiken. B: als ik het ooit is wil afkopen dan is dat ook wederom veel goedkoper, slechts 150 voor een jaar. Wel moet je 57 euro omboekings kosten betalen. Overigens mag dit weer verder in het abo topicPunksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:07:
[...]
Zakelijk optimaal via de website is 10,40 overigens, misschien kan je daar wat mee? Dat zou je nog eens 2,10 per maand besparen. Maar bij dat omzetten, zit je dan niet gewoon ook voor 2 jaar aan zakelijk optimaal vast?
Verwijderd
Kun je google maps vergelijken met bijv Tom Tom ?
Of werkt het niet op die manier ?
Met andere woorden, is zo'n Iphone te gebruiken als volledig navigatie toestel ?
Met andere woorden, is zo'n Iphone te gebruiken als volledig navigatie toestel ?
Heeft iemand anders ook het probleem dat de gps niet volledig inzoomt? Hij kan niet de precieze positie bepalen.
Verwijderd
Het is al helemaal niet de bedoeling om het binnen 24 uur twee keer omhoog te schoppen.
[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2008 22:06 ]
Verwijderd
Verder dan een aantal zendmasten om je heen komt hij niet.JvH schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:30:
Heeft iemand anders ook het probleem dat de gps niet volledig inzoomt? Hij kan niet de precieze positie bepalen.
Verwijderd
Totaal niet te vergelijken. Met Maps kun je straatnamen, route's of POI's zoeken. Het schijnt ook te kunnen dat je achteraf je route kunt nazien, dat heb ik nog niet gevonden.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:20:
Kun je google maps vergelijken met bijv Tom Tom ?
Zou niet weten hoe, maar vraag me wel af waarom zou je het uberhaupt zou willen?Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:34:
Weet iemand of het mogelijk is om 'het automatisch laten zien van ontvangen sms op je display' uit te schakelen?
Sta je wel buiten? GPS binnen werkt vaak niet.JvH schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:30:
Verwijderd
Privacy ? dat niet iedereen zo je sms kan lezen ?amphora schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:36:
[...]
Zou niet weten hoe, maar vraag me wel af waarom zou je het uberhaupt zou willen?
[...]
Sta je wel buiten? GPS binnen werkt vaak niet.

Verwijderd
Hoe kun je de Ipod-functie uitzetten. Nummer pauzeren en op home drukken de enige manier??
Verwijderd
Hoe, wil ik inderdaad achter komen. Wat betreft het waarom: ongetwijfeld wil er iemand wel eens je iphone zien, en net op dat moment smst vrouw/vriendin-lief. Niet iedereen hoeft dat te lezen vind ik en ongetwijfeld anderen met mij.amphora schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:36:
[...]
Zou niet weten hoe, maar vraag me wel af waarom zou je het uberhaupt zou willen?
.
Mij lijkt het dat je wel een muziekje wil luisteren tijdens het internetten, als je dat niet wilt is wat je hier boven zegt inderdaad de enigste optie. Je kunt eventueel bij de instellingen nog instellen dat hij bij een dubbele klik op de home-button naar de iPod functie gaat, kun je het sneller aan/uit zetten.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:46:
Hoe kun je de Ipod-functie uitzetten. Nummer pauzeren en op home drukken de enige manier??
mooi mooi toestel krijgt mij toch wel aan het twijfelen
Verwijderd
wie leuke ringtones voor de iphone wil, je kan er zoveel vinden op nakko.com
Ben aardig voorzien nu. Ook mijn favorites teruggevonden.
Ben aardig voorzien nu. Ook mijn favorites teruggevonden.
Ik dacht trouwens dat copy paste functionaliteit er nu ook in zat, echter kan ik dit nergens terug vinden. Iemand enig idee of verbeeld ik me weer eens dingen
Nope, dit heb je gedroomdDaannO schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:37:
Ik dacht trouwens dat copy paste functionaliteit er nu ook in zat, echter kan ik dit nergens terug vinden. Iemand enig idee of verbeeld ik me weer eens dingen
Dat verbeeld je
Wat nu wel kan is een afbeelding van een webpagina (in Safari) opslaan door 3 seconde op een plaatje te drukken
Idd, was ik al bang voor ja. Ach, het blijft nog steeds een geil dingetje
Verwijderd
Misschien niet helemaal het jusite topic maar toch effe een opmerking/vraag/waarschuwing...
Ik heb afgelopen vrijdag tot 3x toe een MobileMe account proberen aan te maken. 3 keer mislukt met een foutmelding 'error wrtining to database'..
Helaas wel al 3x 121USD van mijn credit card afgeschreven. Heb al diverse mails naar MobileMe support gestuurd maar nog geen antwoord terug gehad...
Iemand een soortgelijke ervaring gehad???
Ik heb afgelopen vrijdag tot 3x toe een MobileMe account proberen aan te maken. 3 keer mislukt met een foutmelding 'error wrtining to database'..
Helaas wel al 3x 121USD van mijn credit card afgeschreven. Heb al diverse mails naar MobileMe support gestuurd maar nog geen antwoord terug gehad...
Syncen?Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:41:
Hoe zet je die rongtones dan op je Iphone?
Wat een mooi ding!
Ik hen nu zelf een aantal foto's gemaakt en die zijn dus gesynct met mijn pc alleen ze zijn opgeslagen als vele mappen genaamd vanaf 01 tot xxx.
En elke foto heeft als extensie .ithmb vraag is dus hoe open ik deze fot'o's en met wat?
En is er echt geen systeem zoals bijvoorbeeld Nokia Suite om mijn iPhone te beheren?
Ik hen nu zelf een aantal foto's gemaakt en die zijn dus gesynct met mijn pc alleen ze zijn opgeslagen als vele mappen genaamd vanaf 01 tot xxx.
En elke foto heeft als extensie .ithmb vraag is dus hoe open ik deze fot'o's en met wat?
En is er echt geen systeem zoals bijvoorbeeld Nokia Suite om mijn iPhone te beheren?
vind het heel vreemd dat de iphone niet aangeeft als je aant smsen bent, hoeveel leestekens je al hebt getypt... nu kan je dus niet zien wanneer je sms wordt opgesplitst in 2 smsjes

Ik haal 4 mbit down en 456 kbit up in Rotterdam met de 3g, ik dacht dat het gelimiteerd was op 2 mbit?srblackbird schreef op zondag 13 juli 2008 @ 19:51:
[...]
Inderdaad, binnen werkt niet echt lekker.
Buiten is het signaal veel beter, en kun je navigeren; nu alleen nog een met stem erbij, of gewoon iemand meenemen die op google-maps kijkt en jou verteld waar je heen moet ;-)
btw, mijn 3G verbinding in Arnhem:
[afbeelding]
Ziehier het zakje dat je in België krijg bij aankoop van een iPhone.

iTunes! Helaas kun je de iPhone niet als een storrage-device gebruiken, zodat je er doorheen kan bladeren. Maar de opties die er zijn om het te beheren vindt je in iTunes.jefjef schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:14:
Zijn er meer mensen die last hebben van een contact lijst die freezed bij het openen van de contacten? Het duurt bij mij een paar seconden voor het scherm reageert namelijk.
jah hier ook ^^ en ook soms als je een contactpersoon wilt bekijken.. dan freezed hij ook soms bij mij een paar seconden.
en vanmiddag liep hij helemaal vast zelfs toen ik 'Instellingen' koos
en vanmiddag liep hij helemaal vast zelfs toen ik 'Instellingen' koos
[ Voor 23% gewijzigd door edgarf28 op 13-07-2008 21:23 ]
Je creditcard maatschappij bellen, 2 van de 3 afschrijvingen betwisten en deze terug laten storten.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 20:46:
Misschien niet helemaal het jusite topic maar toch effe een opmerking/vraag/waarschuwing...
Heb ik hier inderdaad ook wel eens last van.Reind schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:22:
Zijn er meer mensen die last hebben van een contact lijst die freezed bij het openen van de contacten? Het duurt bij mij een paar seconden voor het scherm reageert namelijk.
Weet iemand hier of er ergens in België nog een 16GB iPhone 3G beschikbaar is? Ik heb momenteel de 2G iPhone, en ik wil ook graag overgaan op de 3G versie. Mede natuurlijk om jullie te ondersteunen door leuke dingen bij iFoneguide beschikbaar te stellen!
Jep, gisteren is de iphone helemaal vast blijven hangen bij contacten waarna deze opnieuw opstartte (wat langer duurt dan een Windows pc opstartenReind schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:22:

Verwijderd
Vreemde uitslagen van Testmyiphone.com. Eerst 587kbps, nu 4374kbps via wifi.
Is dat wel betrouwbaar?
Is dat wel betrouwbaar?
Verwijderd
Je mag best wat eigen inzet tonen, in de FAQ van de TS staat het haarfijn uitgelegd
[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2008 22:16 ]
Meld je er even bij dat de creditcard-maatschappij wwg de kosten van het terugboeken in rekening kan brengen en terugboeken kan weigeren? En dat die kosten 100-150 euro per transactie kunnen bedragen?_Arthur schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:23:
Je creditcard maatschappij bellen, 2 van de 3 afschrijvingen betwisten en deze terug laten storten.
Als je drie keer bestelt, en door een fout denkt dat het misgegaan is, ben je gek genoeg toch 3 keer betaling verschuldigd. Natuurlijk zal Apple volstrekt niet moeilijk doen over terugstorten. Denken dat je de bank kunt misbruiken om het geld terug te halen levert kosten en ruzie met je bank op. Het bezwaar maken tegen afschrijvingen is een middel tegen misbruik, geen middel om te misbruiken.
Woef!Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
Ringtones... hoe?
Google, eerste hit: http://www.google.com/search?q=iphones%20ringtone
[ Voor 11% gewijzigd door burne op 13-07-2008 22:52 ]
I don't like facts. They have a liberal bias.
als je een mac hebt, dan via itoner (ff via google zoekenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
Ringtones... hoe?
[ Voor 51% gewijzigd door edgarf28 op 13-07-2008 21:35 ]
Verwijderd
1 controleer of je functie beltonen aanstaat hoe ? > itunes > voorkeuren> beltonen aanvinkenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
Ringtones... hoe?
als goed is krijg je nu een mapje waar je al je beltonen in zet (je kan ze maken via garageband of downloaden http://nakko.com/
Veder moet je controleren dat je bij je iphone wel synct met de map beltonen
(kon het ook eerste niet vinden)
Ja daar heb je wat aan. Voor Windows is Iphoneringtonemaker ook zo'n programma. Maar ik was niet van plan om 15 dollar te betalen voor ringtones. Je kan toch wel zelf een MP3tje omzetten naar iets bruikbaars? Kom dr ook niet echt uit.edgarf28 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:34:
[...]
als je een mac hebt, dan via itoner (ff via google zoeken)
Via Nakko krijg ik ook een MP3, dus daar kan ik ook niets mee.
edit: Ok, via Nakko de iTunes syncmethode gevonden. Website is wat traag, dus ik weet nog niet of het werkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 13-07-2008 21:44 ]
Heel makkelijk:Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:33:
Ringtones... hoe?
- Open iTunes.
- Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
- Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
- Sluit venster.
- Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC.
- Je ringtone begint af te spelen.
- Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
- Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
- Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
- Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
- Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Hoe lang heb je gezocht? Korter dan 40 seconden, opslaan als .m4a in je audio-editor, vervolgens in explorer zelf hernoemen in .m4r, importeren in iTubes, klaar.Shiver23 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:39:
Kom dr ook niet echt uit.
Bij de Apple Store kennen ze helaas ook al de oplichters truukjes:
- Bezorgd binnen 24 uur! Bij Apple betekend dit: bezorging binnen 2 tot 6 dagen tenzij je 15 euro extra betaald, dan binnen 2 tot 3 dagen
- Gratis bezorging! Nu extragratis is de definitie van gratis veranderd in "Verzendkosten: Eur 4,50"
- Bezorgd binnen 24 uur! Bij Apple betekend dit: bezorging binnen 2 tot 6 dagen tenzij je 15 euro extra betaald, dan binnen 2 tot 3 dagen
- Gratis bezorging! Nu extragratis is de definitie van gratis veranderd in "Verzendkosten: Eur 4,50"
Verwijderd
Snelheid centrum Hengelo op 3G: 1.41 Mbps (testmyiphone.com) bij de eerste test; een half uur later 2.01 Mbps
Ja daar ben ik al druk aan het zoeken, maar wat ik al aangaf met syncen wordt er wel een map aangemaakt geheten iPhont foto Cache map. Waar ik dus niets mee kan.MarkvE schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:21:
[...]
iTunes! Helaas kun je de iPhone niet als een storrage-device gebruiken, zodat je er doorheen kan bladeren. Maar de opties die er zijn om het te beheren vindt je in iTunes.
edit--
via iphone club het volgende gevonden (dit maar es proberen, alleen in mijn computer heb ik GEEN iPhone!)
" #16 (permalink) 21 februari 2008, 22:37
Dokter P
Junior Member
iPhone US 8GB
Windows Geregistreerd: 14 februari 2008
foto's synchroniseren
--------------------------------------------------------------------------------
Ook bij mij verliep het foto's synchroniseren niet goed (in Vista). Uiteindelijk een nieuwe map op de computer aangemaakt als submap van afbeeldingen. Toen via deze computer de iPhone-camera geopend en daar naar de fotomap gegaan: (Apple iPhone, internal storage, DCIM, 100Apple)
en de foto's gesleept naar de nieuwe map. (rechtermuisknop: foto's rechtsom draaien). De andere mappen onder afbeeldingen deleted.
Toen in iTunes onder Apparaten, iPhone, foto's: vinkje bij geselecteerde mappen en daar de nieuwe map aangevinkt. Dat werkt perfect.
Hij zet onder afbeeldingen ook een map iPod Photo Cache, maar vandaaruit zijn ze niet te openen: het zijn daar ithmb-bestanden (staat voor Apple iPod en iPhone images. (zijn met File Juicer te openen, maar het kan dus simpeler, in Vista in elk geval).
Hopelijk heeft iemand er iets aan."
Andere vraag: Mijn sim is nog niet geactiveert maar mijn wifi werkt uitstekend! Nu wil ik dus een pop3 mail account aanmaken zodat ik via wifi mijn mail opkan halen. Kan dit? of wil ik nu te veel?
Ik heb dus ook geprobeerd om via mijn (via safari) webmail een mail te sturen met bijlage! dit gaat dus niet want ik de optie bijlage niet meer gebruiken?
[ Voor 43% gewijzigd door jefjef op 13-07-2008 22:05 ]
Wat eigen inzet wordt gewaardeerd. Je kunt zelf de instellingen bij de provider opvragen. Het instellen van de iPhone is dan niet moeilijk meer
[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2008 22:21 ]
Even kijken wat Caiway voor instellingen hanteert op hun website? Of gewoon in je emailclient kijken wat je nu gebruikt? Dat kan je toch zelf wel bedenken...?
met een hamer past alles
Klopt, maar ik dacht dat je toch voor de uitgaande server de instelling van je telefoon provider moet instellen??
of sla ik nu de plank helemaal mis??
By T-Mobile wordt automagisch al het SMTP verkeer gereroute naar hun eigen servers
DaMorpheus schreef op zondag 13 juli 2008 @ 21:46:
Bij de Apple Store kennen ze helaas ook al de oplichters truukjes:

Tip: er staat 'Verzenddatum: Binnen 24 uur', niet ontvangstdatum. En een paar maanden terug was dat nog 'verzending: binnen 24 uur'.

als je meer dan 100 euro besteld.
Maar daar vroeg je niet omgolfgti5 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:04:
Klopt, maar ik dacht dat je toch voor de uitgaande server de instelling van je telefoon provider moet instellen??
Dat is een mogelijkheid, soms kan je ook de smtp-server van je provider instellen (evt met beveiligde verbinding). Maar blijkbaar wordt dat dus altijd via T-M gerouterd. Niet echt heel storend, maar persoonlijk zou ik dat liever in eigen hand hebben
met een hamer past alles
Hun reclame heeft geen gekke sterretjes. Als ze zeggen: Gratis verzending bij Apple. dan is het raar dat je pas leest over de 100 euro minimum zodra je winkelwagen gevuld is en je wilt afrekenen.burne schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:05:
[...]
[afbeelding]
Tip: er staat 'Verzenddatum: Binnen 24 uur', niet ontvangstdatum. En een paar maanden terug was dat nog 'verzending: binnen 24 uur'.
[afbeelding]
als je meer dan 100 euro besteld.
Bij de Apple Store - Bestel Direct Online. Gratis levering. Apple®
Verwijderd
Ik heb nu een ander probleem als ik naar phone -> voicemail ga. Dan belt hij mijn voicemail en krijg ik te horen dat ik geen berichten heb. Ook heb ik al een password en bericht ingesproken. Maar nog altijd geen visual voicemail.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Denk dat het bij T-mobile ligt, het werkt bij mij ook voor geen meter.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:12:
Ik heb nu een ander probleem als ik naar phone -> voicemail ga. Dan belt hij mijn voicemail en krijg ik te horen dat ik geen berichten heb. Ook heb ik al een password en bericht ingesproken. Maar nog altijd geen visual voicemail.Iemand enig idee?
Morgen maar eens gaan bellen met de helpdesk.
Werkt de accelerometer trouwens in alle menu´s of alleen bij de foto's/muziek? Dus zou je bijv. breedbeeld een sms kunnen typen of zit dat er niet in?
Verwijderd
Alleen in een handje vol apps. Daar klagen veel mensen ook over. Zo kan je dus niet met een breed toetsenbord SMSjes sturen. Dit zal heus nog wel is in een update er bij komen.basdv schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:25:
Werkt de accelerometer trouwens in alle menu´s of alleen bij de foto's/muziek? Dus zou je bijv. breedbeeld een sms kunnen typen of zit dat er niet in?
Op zich wel handig dat t-mobile automatisch routeerd via eigen smtp server. Als je namelijk via Wifi zit dan zal de t-mobile smtp server waarschijnlijk niet werken. Zou je iedere keer smtp server moeten aanpassen afhankelijk van je type verbinding.Punksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:09:
[...]
Maar daar vroeg je niet om.
Dat is een mogelijkheid, soms kan je ook de smtp-server van je provider instellen (evt met beveiligde verbinding). Maar blijkbaar wordt dat dus altijd via T-M gerouterd. Niet echt heel storend, maar persoonlijk zou ik dat liever in eigen hand hebben.
kan iemand mij vertellen hoe de agenda werkt van de 3G ivm de agenda van symbian.
heb je een today scherm waarbij je al je afspraken van vandaag ziet en is syncen met outlook mogelijk?
heb je een today scherm waarbij je al je afspraken van vandaag ziet en is syncen met outlook mogelijk?
Een mooi filmpje van de mogelijkheden kun je op de Apple site vinden: http://www.apple.com/nl/iphone/features/calendar.html. Syncen met Outlook is gewoon mogelijk. De iPhone heeft geen echt today screen, je kunt daar dus ook niet je aankomende afspraken zienwd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:32:
kan iemand mij vertellen hoe de agenda werkt van de 3G ivm de agenda van symbian.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
wel een lijst weergave in de calender/agenda functie natuurlijk.Hoedje schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:42:
[...]
Een mooi filmpje van de mogelijkheden kun je op de Apple site vinden: http://www.apple.com/nl/iphone/features/calendar.html. Syncen met Outlook is gewoon mogelijk. De iPhone heeft geen echt today screen, je kunt daar dus ook niet je aankomende afspraken zien
nog even iets anders, mensen die de telefoon uit willen zetten om zo batterij te besparen maar dan geen wekker hebben: mischien helpt het om het toestel in vliegtuigmodus te zetten. Alle draadloze kanalen gaan dan uit (Wifi/GSM/3G/GPS/Bluetooth), dit bespaart (niet getest) als het goed is behoorlijk.
Verwijderd
Zijn er mensen met foto`s van hoe de zwarte achterkant eruit ziet na een dag gebruik?
Hoe erg zijn de vet vlekken nu echt? Ik vind zwart de mooiste kleur maar twijfel door reacties hier dat zwart erg vies wordt.
Ervaringen zijn ook welkom.
Hoe erg zijn de vet vlekken nu echt? Ik vind zwart de mooiste kleur maar twijfel door reacties hier dat zwart erg vies wordt.
elke keer als ik de iPhone koppel aan mijn WIndows Vista machine dan worden er drivers geladen, behalve 1 die mislukt en dat is die van digitale camera! Is het daarom dat ik de iphone niet ziet in "mijn computer"?
Ik heb geen foto voor je. Ik heb de witte. Maar na een half uurtje spelen in de winkel met de zwarte, zag het er al smerig uit. Je maakt het zo weer schoon, maar als je dat niet fijn vindt, dan moet je gewoon een witte nemenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:51:
Zijn er mensen met foto`s van hoe de zwarte achterkant eruit ziet na een dag gebruik?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hoedje schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:42:
[...]
De iPhone heeft geen echt today screen, je kunt daar dus ook niet je aankomende afspraken zien
ik gebruik dat today screen heel veel tijdens mijn studie omdat mijn rooster daar in staat gewoon even ontgrendelen en zien waar je les hebt en hoelaat
- puntje voor apple
(moet toch maar naar WM of lekker symbian blijven)
Dat is wel een goed punt inderdaad. En als je voor een eigen SMTP server kiest is die meestal wel beveiligd en op een andere poort natuurlijk.amphora schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:29:
[...]
Op zich wel handig dat t-mobile automatisch routeerd via eigen smtp server. Als je namelijk via Wifi zit dan zal de t-mobile smtp server waarschijnlijk niet werken. Zou je iedere keer smtp server moeten aanpassen afhankelijk van je type verbinding.
met een hamer past alles
Ach beter iets meer poetsen en een mooiere volledige zwarte iPhone dan een zwarte voorkant met een witte achterkant ..Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:51:
Ik zou het zeker even uitproberen. Het punt is namelijk dat je bij een iPhone direct in het menu zit. Daarom heb je eigenlijk geen today screen nodig. Bij een Symbian of WM telefoon is dat altijd nog 1 of 2 stappen meer. Het is handig, maar ik mis het absoluut niet op m'n iPhone en daarvoor iPod touchwd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:00:
[...]
dat is nou echt balen..
ik gebruik dat today screen heel veel tijdens mijn studie omdat mijn rooster daar in staat gewoon even ontgrendelen en zien waar je les hebt en hoelaat.
- puntje voor apple
Verwijderd
Bestaat er een applicatie als Excel voor de iphone? En hoe kan je foto's overzetten op de Iphone? Heb al gezocht op google..
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2008 23:24 ]
Ik zie niet zoveel verschil met een today screen wat de iphone heeft. Het enige verschil is dat je je iphone even moet unlocken voordat je de kalender weer ziet.wd200 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:00:
[...]
dat is nou echt balen..
ik gebruik dat today screen heel veel tijdens mijn studie omdat mijn rooster daar in staat gewoon even ontgrendelen en zien waar je les hebt en hoelaat.
- puntje voor apple
Als je je telefoon jailbreaked kun je deze app gebruiken om een today screen voor je iPhone te krijgen.
wat voor een vieuw heeft apple dan.Hoedje schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:07:
[...]
Ik zou het zeker even uitproberen. Het punt is namelijk dat je bij een iPhone direct in het menu zit. Daarom heb je eigenlijk geen today screen nodig. Bij een Symbian of WM telefoon is dat altijd nog 1 of 2 stappen meer. Het is handig, maar ik mis het absoluut niet op m'n iPhone en daarvoor iPod touch
hoeveel stappen moet je doen om je agenda overzicht van vandaag te zien ?
Over het algemeen wordt voor dit soort geintjes poort 25 doorgestuurd naar lokale SMTP servers. Als jij je server op poort 587 draait (standaard mail submission poort) gaat 'ie er gewoon lekker door.Punksmurf schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:03:
[...]
Dat is wel een goed punt inderdaad. En als je voor een eigen SMTP server kiest is die meestal wel beveiligd en op een andere poort natuurlijk.
Moet je een beetje mee uitkijken: sommige operators willen nog wel 's per e-mail laten betalen. Ik geloof dat vodafone dat doet bijvoorbeeld. Maar dat werkt dus niet als je gewoon lekker op je eigen smtp server zit.
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 13-07-2008 23:15 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je zou Google Docs kunnen gebruikenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:13:
Bestaat er een applicatie als Excel voor de iphone?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 4
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
[MobileMe] Ervaringen & Discussie