[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNDee87
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-07 20:54
Nou ik dacht laat ik eens mijn iPhone restoren via iTunes, om te kijken of misschien Visual Voicemail het dan het misschien doet...
Maargoed blijkbaar moet hij nu weer opnieuw unlocken, want ik kan nu ook niets meer en heb een foutmelding... Of het is de eerste keer niet helemaal goed gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217720

CJ_Latitude schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:20:
[...]

True, true.

Maar dan zou die iTunes foutmelding van geen kant kloppen. Daarnaast is het bekend dat die servers plat liggen. Hoe het zit weten we dus pas zeker als die servers weer draaien...
Weet niet of ze wel down zijn ! dat waren ze maar toen kon je ook niet op de Store komen dat kan ik nu wel, ik kan muziek downloaden en opzoeken preview.

Domus...., is het met een anderen sim kaart gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Waar ik van baal is dat ik nergens kan vinden of er aan het probleem wordt gewerkt. Want volgensmij lopen ze met z'n allen koffie te drinken daar sinds 15.00 vanmiddag. Ik zou als baas van T-Mobile direct een gesprek willen met een paar exec's van Apple want dit slaat nergens op meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MM ook staat er bij mij een Sleutel hanger boven in het scherm LOCK
Afbeeldingslocatie: http://dekarmel.com/lock.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 16:21

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik denk dat 50% van alle Nederlandse iPhones er nu zo uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-06 13:28
zAo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:40:
Ik denk dat 50% van alle Nederlandse iPhones er nu zo uitziet.
En de andere 50% ligt nog bij t-mobile te wachten om door TAS gesleurd te worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-07 16:10
Reckoner schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:17:
Net terug van de Belcompany in Schagen (koopavond). Alles werkt weer, dus ik heb nu m'n Iphone :)
Ah man, ik probeer ze de hele avond al te pakken te krijgen maar ze namen niet op :(. Nu moet ik dus wachten tot morgenochtend, arme ik ;)

jaja, /aanstelmodus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 11-07 19:30
Wokker schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:20:
Bij mij eindelijk alles werkend. Maar merk toch vaak dat ik nul komma nul bereik heb en daar schrok ik toch wel van ik woon zeker niet afgelegen en van hier kan ik de zend mast bijna zien. bij me ouders thuis het zelfde probleem.... erg vreemd maar op de weg er tussen had ik gewoon 3g bereik en kon ik vloeiend you tube filmpjes kijken.

p.s. klopt het trouwens als het 3g log verschijnt dat het netwerk bereik(de streepjes) allemaal op nul staan?
Ik denk dat het wel vreemd is.. Bij 3g bereik moet je het 3g logo-tje in beeld hebben met daarnaast de balkjes van hoeveel bereik je hebt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 10:41
Anoniem: 267654 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:
Ja ik wist dat wel maar kon niet wachten :p Ook omdat ik perongeluk op: Volgende Stap drukte dacht ik, ach ik probeer het maar. Zal dus even aan mn ouders en dan geen probleem ;) Ik neem het I-150 abo. Ik bel toch nooit zoveel dus dit is een mooie prijs :) Ik betaal dan trouwens 25 euro per maand, 65 voor het toestel en geen aansluitkosten. KvK nummer he via mn ma ;)
Je weet dat de zakelijke abo kosten exclusief BTW zijn he...
Komt dus nog 19% BTW bij, dus je betaalt uiteindelijk gewoon hetzelfde.
(Ik heb ook een eigen bedrijf en heb dus de iPhone ook op m'n zaak laten zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267654

Die 19% BTW krijg je terug via de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 08:22
Anoniem: 267654 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:55:
Dat klopt, als jij kan aangeven dat je deze voor zakelijke doeleinden gekocht heb. Vergeet niet om de iPhone ook in de boekhouding te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Anoniem: 267654 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:55:
Als je kan aantonen dat je het apparaat gebruikt voor de zaak wel ja, anders wordt er keurig door de belastingdienst een streep gezet door je BTW terugvraag en kan je fluiten naar je centen. (Kan trouwens ook nog eens als fraude worden gezien waarna er 40% BOVENOP komt!)

Een telefoon voor zoonlief is geen bedrijfsuitgave en kan niet afschreven worden, bij een controle kan die snel boven water komen, want ze draaien echt ieder dubbeltje om! (Ik kan het weten, heb vorig jaar een controle gehad)

/edit: Gideon82 was me net voor

[ Voor 14% gewijzigd door OverSoft op 11-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het activeren via itunes is bij mij nog niet gelukt..
maar toen het scherm na een tijdje uitviel en ik hem weer van boven aan zette, kon ik (na het schuifbalkje te sliden) in het hoofdmenu van de telefoon komen. en hij heeft nu vol ontvangst (t-mobile) maar zie nog geen 3g logo er bij staan.. wel een soort wit vierkantje met een bolletje erin

is er nou iets fout gegaan? omdat het unlocken via itunes nog niet is gebeurd zeg maar, en ik wel al de telefoon kan gebruiken..

want bellen naar mn huisnummer doet hij gwn. en nog geen 3g dus 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door edgarf28 op 11-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij werkt opeeeens !!! ook netwerk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
TAS netwerk is weer actief, dus ik denk dat er nu in eens een hoop abo's geactiveerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb mijn iPhone nu via iTunes kunnen activeren, en ik kan er gelijk mee bellen en gebeld worden, en 3g is ook al actief :)
Een volledig werkende iPhone heb ik nu :D Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:20
Ik heb er niet veel verstand van, misschien weten jullie dit, is Vodafone nou sneller met mobiel internet als T-mobile??

dit zegt de Vodafone site; Vodafone levert een snelheid tot wel 3600 Kbps voor downloaden en 384 Kbps voor uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
golfgti5 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:26:
Ik heb er niet veel verstand van, misschien weten jullie dit, is Vodafone nou sneller met mobiel internet als T-mobile??

dit zegt de Vodafone site; Vodafone levert een snelheid tot wel 3600 Kbps voor downloaden en 384 Kbps voor uploaden.
Klopt, Voda is 3.6 en T-Mobile 2.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Thanks DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Misschien toch maar een losse iPhone kopen en een Vodafone abo'tje nemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En hoe is de dekking met vodafone itt t-mobile? Anders is het wel leuk om een los toestel te kopen en dan een abo bij vodafone mits deze ook goedkoper is.

edit: Hierboven was me net voor :D
Het is dan trouwens ook relaxter een jaar abo te nemen ipv 2. De vraag is dan ook nog steeds of de Belgische wel werkt hier. Nog nergens iets over gelezen :(

[ Voor 40% gewijzigd door Executor16 op 11-07-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
golfgti5 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:35:
Misschien toch maar een losse iPhone kopen en een Vodafone abo'tje nemen???
Vodafone BloX voor Internet is 9,50 per maand, maar kun je niet gebruiken i.c.m. Vodafone scherp van bijvoorbeeld 10 euro. Je bent dus wel wat duurder uit. En ga ook nog eens na (search) waar de FUP van Vodafone in de praktijk op neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:32:
Loop Mobistar shop binnen, leg 525 euro op tafel, sim kaart uit oude telefoon naar de iPhone. Activeren, klaar en bellen maar.

Abo loopt gewoon door, nummer kan je automatisch behouden. Dat zijn nu de voordelen van sim-lock vrij! (en weten dat je niet verkapt een toestel op afbetaling koopt, wat me ook niet echt bevalt)
Alleen zo jammer dat je abonnement net zo duur is als hier en je er minder voor krijgt :\. Ik weet niet hoor, dan heb ik liever dat ik voor hetzelfde geld én m'n toestel afbetaal én meer belminuten/sms'jes/data krijg voor m'n geld.
Anoniem: 267654 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:17:
Heb hem net besteld op T-Mobile.nl. Alleen ik ben nog 17 jaar terwijl je 18 moet zijn. Ik weet dat ze je om een legitimatiebewijs gaan vragen, kan ik dan een kopie laten zien? :P Daar staat namelijk op dat ik 18 ben... (Gewoon ff scannen en photoshop, je weet het wel...) Of moet ik de Iphone toch maar op de naam van mijn pa/ma zetten?
Dat kan, maar het heet wel onder valsheid in geschrifte.
Anoniem: 243721 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:40:
Is het mogelijk om btw terug vragen als iets koopt in België? zoja, hoe?
Als particulier kan dit binnen de EU niet. Bovendien zou je dan verplicht zijn de Nederlandse BTW te betalen, dus het zou je maar 2% schelen (België 21% vs 19% in NL).
-RenE- schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:
Het staat toch duidelijk op de website als je wilt verlengen:
Opzich wel, maar toch wel lullig aangezien het om een "speciaal iPhone abonnement" gaat waar je pas over 6 weken gebruik van kan maken.
Domus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:01:
[...]

En nu doe je zelf allemaal aannames, wat ben je zelf dan? Juist subjectief. Ik werk al tijden met Mac's, Mac Mini's, Ipods heb een Iphone 1G gehad. Ik werk al met een Macintosh vanaf 1995. [knip]
Hij heeft het niet over jou, hij zegt dat hij er bang voor is dat er veel mensen een iPhone kopen en dan teleurgesteld zijn omdat het bepaalde dingen niet kan waarvan ze wel hadden verwacht dat het ermee kon, en dat terwijl ze zich ook goed hadden kunnen informeren ipv meelopen met de hype.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 19:29
Begrijp ik het nou goed dat je voor 30 euro dat snelle internet hebt en 150 smsjes en 150 minuten bellen? Dus beide en niet gezamenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Punksmurf schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:41:

Alleen zo jammer dat je abonnement net zo duur is als hier en je er minder voor krijgt :\. Ik weet niet hoor, dan heb ik liever dat ik voor hetzelfde geld én m'n toestel afbetaal én meer belminuten/sms'jes/data krijg voor m'n geld.
Hoe bedoel je hetzelfde abonnement? Dat toestel koop je toch los (en simlockvrij dan) voor 525 euro, daarnaast heb je toch geen vaste lasten meer? of begrijp ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:47:
Begrijp ik het nou goed dat je voor 30 euro dat snelle internet hebt en 150 smsjes en 150 minuten bellen? Dus beide en niet gezamenlijk?
Dat vind ik dus ook kut. Ik heb nu flex, dus de ene maand sms je meer en de andere maand bel je meer, gaat gewoon uit 1 bundel. Als je bij dat iphone abo 3 maanden niet smst maar wel buiten je bundel belt dan heft het elkaar niet op en betaal je gewoon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Ja, het is én, niet óf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Laatst online: 23:53
Dat werd van tevoren wel gezegd dus en 150 minuten en 150 smsjes. De verkoper bij BC wist het niet helemaal zeker maar dacht toch wel dat het of of is. Hij adviseerde om het gewoon een maandje rustig aan te doen en dan is uit de factuur wel op te maken of het 'en en' of 'of of' is (lekkere zin ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-07 03:41
Ik heb vandaag mijn Flex 25 icm met Pocket Internet Totaal verlengd naar het i-300 iPhone abonnement.
Door alle ellende bij T-mobile moest het op papier. Ik kreeg echter aan het begin van de middag een SMSje met volgende inhoud: "Beste T-Mobile klant, wees voorzichtig met mobiel internet gebruik in het buitenland. Deze kosten worden niet door uw abonnement gedekt. Groeten, T-Mobile".

Voor mij was dat het teken om terug te gaan naar de Phone House en mijn telefoon te claimen en mee te nemen. Als ik echter inlog op My T-Mobile zie ik nog steeds mijn Flex 25 abo staan.
Zijn er mensen die verlengd hebben en nu wel het i-300 abonnement zien staan als tariefplan?

Verder heb ik de iPhone nog niet kunnen activeren (ben aan het werk nu), dus kan ook niet checken of Visual Voicemail en 3G naar behoren werken. Daar kom ik nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 16:57
awenger schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:01:
Ik heb vandaag mijn Flex 25 icm met Pocket Internet Totaal verlengd naar het i-300 iPhone abonnement.
Door alle ellende bij T-mobile moest het op papier. Ik kreeg echter aan het begin van de middag een SMSje met volgende inhoud: "Beste T-Mobile klant, wees voorzichtig met mobiel internet gebruik in het buitenland. Deze kosten worden niet door uw abonnement gedekt. Groeten, T-Mobile".

Voor mij was dat het teken om terug te gaan naar de Phone House en mijn telefoon te claimen en mee te nemen. Als ik echter inlog op My T-Mobile zie ik nog steeds mijn Flex 25 abo staan.
Zijn er mensen die verlengd hebben en nu wel het i-300 abonnement zien staan als tariefplan?

Verder heb ik de iPhone nog niet kunnen activeren (ben aan het werk nu), dus kan ook niet checken of Visual Voicemail en 3G naar behoren werken. Daar kom ik nog op terug.
Visual Voicemail heb ik nog niet kunnen activeren zou ook niet weten hoe dat moet of waar het zit.
Als ik op voicemail druk dan belt ie meteen 1233. (ook op mijn geactiveerde iphone)

En er staat in het kopietje dat ik internet en visual voicemail moet instellen voor het buitenland hoe dat moet ben ik ook nog niet achter iemand enig idee?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873

Punksmurf schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:41:
[...]

Opzich wel, maar toch wel lullig aangezien het om een "speciaal iPhone abonnement" gaat waar je pas over 6 weken gebruik van kan maken.
Gisteren nog gechat met de KS van T-mobile (en ook hier gepost), gisteravond in Rotterdam nogmaals de bevesitging gehad dat ik vandaag de KS moest bellen om over te stappen naar het nieuwe tariefplan. (mijn abo loopt in september af en heb hem gisteren met iphone verlengd)

en wat denk je.... vanmiddag gebeld met KS en kan pas in september ingaan...... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ingangsdatum nieuwe abo gaat pas in na einddatum oude contract. zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 87873 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:07:
[...]

ingangsdatum nieuwe abo gaat pas in na einddatum oude contract. zie hierboven
Iphone abo's gaan nu in. Aangezien ik geen 2Mbit met me PITje kan halen ;)
Is gezegd in de winkel en zelf gezien op me iphone dus klopt aardig!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook al loopt je oude contract nog langer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Iemand bekend of er in Den Haag nog Iphones beschikbaar zijn?

Zojuist terug gekomen van vakantie met ene hoop vertraging en daardoor helaas niet vroeg bij de T-Mobile kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 21:52
Ik heb mijn 3G die ik vanacht had gekregen in de voorverkoop in Rotterdam weer terug gebracht. Hij herkende de SIM kaart(en) niet. Eigenlijk ben ik opgelucht wacht ik kwam erachter dat de dekking van T-mobile zeer beroerd is. Op mijn werk had ik de SIM kaart in mijn oude telefoon gedaan en had nergens (binnen & buiten) bereik. Ik denk dat ik toch vodafone wil. Ik hoop dan ook dat de Belgische iPhones hier in NL te gebruiken zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667

nils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:09:
[...]

Iphone abo's gaan nu in. Aangezien ik geen 2Mbit met me PITje kan halen ;)
Is gezegd in de winkel en zelf gezien op me iphone dus klopt aardig!
Hiero wel besteld (online) I-300, bevestiging gekregen etc. Huidig tariefplan niet veranderd en geen resterende minuten 'verdwenen'. Ik ga er nog vanuit dat ik mn oude/huidige abbo nog heb Relax 250 + PIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267667 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:18:
[...]

Hiero wel besteld (online) I-300, bevestiging gekregen etc. Huidig tariefplan niet veranderd en geen resterende minuten 'verdwenen'. Ik ga er nog vanuit dat ik mn oude/huidige abbo nog heb Relax 250 + PIT.
Nou ik snap er niks meer van... bel morgen wel weer naar de KS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Dit bericht heb ik ook gehad en heeft NIETS te maken met het iPhone abo.
Ik heb namelijk een persoonlijk abo en een zakelijk abo.
Ik kreeg het smsje op mijn persoonlijk abo (Relax + PIT)
Het iPhone abo heb ik op mijn zakelijk nummer, dus hebben die 2 geen betrekking op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Executor16 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:49:
[...]

Hoe bedoel je hetzelfde abonnement? Dat toestel koop je toch los (en simlockvrij dan) voor 525 euro, daarnaast heb je toch geen vaste lasten meer? of begrijp ik het verkeerd.
Helemaal waar, natuurlijk. Maar je gaat niet een iPhone kopen om hem in de kast te leggen.
Natuurlijk is het voordeel wél dat je er een kan kopen en er een sim-only in kan steken van 5 euro in de maand, maar dat doet het hele idee een beetje tekort natuurlijk.

Je zit hier dus inderdaad vast aan een abonnement van minimaal e30 per maand, met dus 150 sms berichten, 150 belminuten en onbeperkt 2mbit internet.

Mobistar biedt ook een abonnement aan voor e30, met 300 belminuten/sms'jes (dus feitelijk hetzelfde, alleen je kan de verhouding zelf bepalen). Over de internetsnelheid wordt niets gezegd, maar je mag in ieder geval maximaal 200mb verstoken. Je krijgt dus voor hetzelfde abonnementsgeld sowieso MINDER dan in Nederland, terwijl er in Nederland ook nog een deel van je toestel in je abonnementsgeld wordt verrekend.

De toestelprijs van 525/615 euro vind ik overigens zeer redelijk, maar het abonnement is belachelijk duur als je dat met het Nederlandse abonnement vergelijkt, hoewel ik het Nederlandse abonnement dan weer vrij gunstig geprijsd vind, als je dat vergelijkt met vergelijkbare constructies (in Nederland).

Dát is het punt dat ik wilde maken.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38

Stewie!

Keen must die!

jzn21 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:17:
Ik heb mijn 3G die ik vanacht had gekregen in de voorverkoop in Rotterdam weer terug gebracht. Hij herkende de SIM kaart(en) niet. Eigenlijk ben ik opgelucht wacht ik kwam erachter dat de dekking van T-mobile zeer beroerd is. Op mijn werk had ik de SIM kaart in mijn oude telefoon gedaan en had nergens (binnen & buiten) bereik. Ik denk dat ik toch vodafone wil. Ik hoop dan ook dat de Belgische iPhones hier in NL te gebruiken zijn!
Heb je nog een oude Ben simkaart? Of andere oude kaart? Bij de tmobile winkel kunnen ze je oude simkaart kopieeren naar een nieuwe en dan krijg je beide mee :)

Let wel op: T-mobile geeft zeer slechte service vandaag en de rest van het weekend. In Rotterdam loopt er wat chagrijnig personeel die een grote mond opzetten en klanten niet verder helpen. Ze geven je alleen aandacht als je nog iets koopt of bijvoorbeeld de 50 euro moet betalen om je iPhone te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik ben benieuwd of er mensen die vandaag de iPhone bij de Lijnbaan in Rotterdam hebben gekocht, al een telefoontje hebben gekregen (letterlijk en figuurlijk) ? :)

Mijn iPhone moest daar nog achterblijven omdat TAS nog niet werkte, maar ik begreep uit het andere topic dat deze systemen inmiddels weer up en running zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...
foutje ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 87873 op 11-07-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Anoniem: 47458 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:41:
Ik ben benieuwd of er mensen die vandaag de iPhone bij de Lijnbaan in Rotterdam hebben gekocht, al een telefoontje hebben gekregen (letterlijk en figuurlijk) ? :)

Mijn iPhone moest daar nog achterblijven omdat TAS nog niet werkte, maar ik begreep uit het andere topic dat deze systemen inmiddels weer up en running zijn.
Anoniem: 87873 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:45:
[...]

Ja hoor en hij doet het ook prima verder
Is niet echt up and running, om 21:00 vlak voordat de winkels sluiten deed TAS het nog steeds niet. Pech voor mij, vraag me af of het morgen dan wel werkt..

Denk dat sommige gewoon geluk gehad hebben en er net door kwamen.. Maar een structurele oplossing is er niet

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 33358 op 11-07-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

TAS heeft het vanavond prima gedaan bij ons in de winkel, maar morgen gaan de winkels weer open en begint een deel van het gezeur opnieuw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 47458 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 22:41:

Er zijn al iPhones uitgegeven, dit gebeurde er:
Bij de T-mobile winkel in Rotterdam Lijnbaan werkt een heks kristel, wat een dom wicht........

Ik word keurig geholpen door een jongen van tmobile, hij wilt mijn iphone pakken en voor me activeren in TAS en dan kan ik hem meteen meenemen, komt de "manager" erbij en zegt dat hij dat niet mag doen want "we doen de TAS activatie op volgorde van binnenkomst en wij geven geen voorrang aan klanten in de winkel" en op de vraag wanneer ik hem op kan halen zegt ze ""we bellen je maandag"......... De jongen wordt vervolgens gedirigeerd om klanten te helpen die de iPhone willen reserveren en daarvoor 50 euro moeten betalen.

Huidige klanten van Tmobile: stik maar lekker
Nieuwe klanten: yes please, geld geld geld

Zeer slechte service kristel :r
Voor de duidelijkheid: activeren lukte al ... maar Tmobile was te druk bezig om te cashen op reserverings kosten. Die jongen die mij wilde helpen kon alles zo regelen, heb het met eigen ogen gezien bij een jongen voor mij. De "manager" slash heks kristel kwam dat verbieden omdat het teveel tijd ging kosten....... Ik stond dus te discussieren met die loser met 10 man achter me die ook een iPhone contract al hadden getekend die ochtend. Bijna 20 minuten heeft ze staan kletsen dat ze daar echt niet aan kon beginnen .. stel je voor, klanten helpen, dat geld is toch al binnen? :')
Volgens haar moest ik mijn mond gaan spoelen toen ik haar uitlegde dat zowel de klantenservice als het winkelpersoneel die ochtend heeft BELOOFD dat de iphone nog dezelfde dag meegenomen kon worden na ondertekening contract.

[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Iemand visual voicemail al aan de praat of hoe werkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
Jimmie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:43:
[...]

Hoe weet je dat je 'm dan kan afhalen of heb je dat binnen gevraagd?

Wel vaag dat ze daar telefoons verkopen en de hele reserveringslijst maar laten voor wat het is, wist wel dat ik buiten de boot zou vallen met nummer ergens in de 20 :+
Ik was even naar binnen gelopen ja, 9.55 was het er al hardstikke rustig :o
Noxa schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:31:
[...]

Hier in Amersfoort bij a Mac ook maar 12....

Kansloos zeg. Wat willen ze nou? Telefoons/abbo's verkopen of niet?
Ik was 15e ofzo :E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:00:
Iemand visual voicemail al aan de praat of hoe werkt het?
Ja is actief. Heb het gezien bij een vriend van mij. Werkt alleen met iphone abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Anoniem: 87873 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:02:
[...]

Ja is actief. Heb het gezien bij een vriend van mij. Werkt alleen met iphone abo
heb ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Krijg hier VM nog niet aan de praat! Moet je eerst ook 1233 bellen om de welkomst boodschap in te spreken?

Kwam trouwens nog foto's tegen van T-Shop Leeuwarden... http://www.iphonemedia.nl...bile-shop-leeuwarden/406/

:D :D Senseo op de balie haha

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan ga je naar de knop "telefoon".
Vervolgens staat er rechtsonderin een knopje met het tekentje van je voicemail. Als je daar op drukt kom je bij visual voicemail terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87873 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:23:
dan ga je naar de knop "telefoon".
Vervolgens staat er rechtsonderin een knopje met het tekentje van je voicemail. Als je daar op drukt kom je bij visual voicemail terecht.
Als ik dat doe belt hij automatisch naar 1200 voicemail Ging dat vanzelf ? VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204656

De introductiedag van de iphone voorbij.
45% van de eerste kopers zit met een onbruikbare iPhone thuis.
45% van de eerste kopers heeft 'zijn' iPhone nog liggen bij T-mobile of ander verkooppunt.
10% is gelukkig met een werkend toestel.
En dan noem ik nog niet eens alle anderen die in rijen voor de winkels gestaan hebben om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ze voor de gek gehouden werden om als opvulling in een mediacircus te fungeren. Er waren maar 10 of 12 toestellen binnen...
Kortom, veel teleurstelling en frustratie.
Schuldig zijn Apple met het niet laten functioneren van I-tunes en Tmobile door het slecht informeren van zijn klanten en door hun interne systeem te laten vastlopen terwijl al duidelijk was dat dit er aan zat komen.
En toch willen we nog steeds met z'n allen die mobiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Hark:

Je hebt helemaal gelijk. Maar je conclusie is goed: en toch willen we nog steeds met zijn allen die mobiel....

Dank u voor het media circus, u kunt gaan!

Wat is trouwens het verhaal in R'dam? Zijn er echt 500 uitgegaan en hoelang heeft dat wel niet geduurd?

Ik hoop dat er op TV FLINK NEGATIEF over Apple EN T-Mobile gedaan wordt, zulke bombarie en dan NIKS leveren. Misleiding...

Toch blijft het zo: Niet klagen als je van te voren weet wat er gaat gebeuren (quote eerder hier die dit al voorspelde op 7 juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bij tmo R'dam Lijnbaan zijn 490 vannacht verkocht en vandaag nog eens 170 volgens de hoofdverkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 17:09
En de T-mobile klantenservice laat ook te wensen over, vanochtend heb ik gebeld met de simpele vraag: 'Is mijn bestelling via de site doorgekomen ondanks de fout op de site maar de confirmatie e-mail die ik kreeg ?'

Tot op heden zit ik nog steeds te wachten op de callback die ze hadden beloofd..

Ach ja, we wachten 't rustig af.., ik wil 'em graag hebben maar ik ga me er niet druk om maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177807

iemand die weet wanneer de nieuwe lading bij de tmobile shops word verwacht. ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 177807 op 12-07-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Anoniem: 177807 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:02:
iemand die weet wanneer de nieuwe lading bij de tmobile shops word verwacht. ? :)
Idd, iemand hier meer informatie over?

En zou je hem het beste via de site kunnen bestellen of via een T-mobile shop?

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:00
Biker-mouse schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:05:
[...]

Idd, iemand hier meer informatie over?

En zou je hem het beste via de site kunnen bestellen of via een T-mobile shop?
Denk dat je hem het beste via de Tmobile Shop kunt reserveren. Online was in ieder geval al een levertijd van 6 weken...
Ben er zelf ook wel benieuwd naar wanneer de nieuwe lading komt, ben een van eerste die hem kon reserveren toen de voorraad er doorheen was.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

Anoniem: 217720 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:54:
Vandaag inderdaad drukke dag:
08.00 opstaan
8.30 bij BC gestaan een medewerker vertelde me dat alles was gereserveerd!
9.00 Arnhem stad naar t-mobile zaak gegaan Schrik van me leven zo veel mensen ben naar een TPH gegaan deden al open ter wel ze dicht waren ik dacht reserveer hem en heb hem over 2 weken Belde een anderen finaal op 300 meter veder Ze hadden ze nog! Naam doorgegeven en naar winkel gegaan
9.30 in de winkel TAS werkt niet
9.45 kreeg koffie
10.00 medelotgenoot maakt grapje over taart! Kreeg 20 euro om taart te halen in de winkel
Wel cool van die taart. Dat noem ik pas service! Zou er zo weer een telefoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-05 02:51
Als ik dit zo lees heb ik vandaag heel veel geluk gehad?

Ik was een van de 6 gelukkigen bij een BelComany om er een op de kop te tikken.
Het T-Mobile registratiesysteem lag er inderdaad uit, dus gingen ze over op papieren formulieren en de fax.
Toen ik thuis kwam lukte het activeren vrijwel direct en ik kon ook direct bellen en gebeld worden.
De nummerportering is nog niet gelukt en mijn oude toestel doet het ook nog steeds.

Je kon dus beter bij een derde partij zijn vandaag, ik ben blij dat ik op BelCompany gegokt heb ipv T-Mobile zelf.
Overigens vond ik de service bij de T-Mobile helpdesk ook prima hoor vandaag, ik heb even moeten wachten, ben vervolgens 2x doorgeschakeld en 2x in de wacht gezet omdat de medewerker dingen moest navragen bij zijn supervisor, maar uiteindelijk uitstekend geholpen.
Mijn oude abonnement vernieuwen ging uiteindelijk toch gewoon ipv een nieuw abonnement afsluiten en 3 maanden dubbel abonnement betalen vanwege opzegtermijn van het oude abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188434

Anoniem: 204656 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:20:
En toch willen we nog steeds met z'n allen die mobiel....
Zijn weinig merken die dit kunnen maken inderdaad. Als een HP of een HTC dit flikt dan loopt het merk echt flinke schade op.

Apple kan dit soort stootjes makkelijk hebben. Sterker nog het draagt alleen maar bij aan de hype. Het geeft maar weer eens aan hoe geniaal de Apple marketing is. Want laten we eerlijk wezen, hoewel het gewoon een mooi toestel is, is het ook weer niet zo veel beter dan andere telefoons dat dat alleen de rijen wachtenden en de enorme belangstelling reachtvaardigt.

Apple weet gewoon perfect hoe je een product in de markt moet zetten! Daar kunnen andere fabrikanten alleen maar van dromen. Als ze een een nieuwe pleerol uitvinden (kleuren wit én jaaaaaah zwart) dan weten ze die nog voor een tientje per stuk te verkopen. Wel eerst activeren in iTunes voor je kan poepen (je zal maar nodig moeten :))

Mmm nu ik er over nadenk, ik ga patent aanvragen. WC papier met apple logo. Geniaal al zeg ik het zelf. Twee afzetmarkten: de haters en de fanboys.

Kamer van Koophander here I come! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Anoniem: 188434 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:50:
Apple weet gewoon perfect hoe je een product in de markt moet zetten!
en het vreemde is: eigenlijk pas sinds een dikke vijf jaar.
in de jaren 90 was dat hele apple op sterven na dood.

als je zo terugkijkt was de "redding" van apple eigenlijk de introductie van IE voor de mac...
tot zover het zakelijk inzicht van bill gates _o-

maar wat is er nu anders als vroeger? apple is, maar was ook: prijzig, eigenzinnig, mooi ontworpen, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07 20:49
Trouwens ook kudo's voor de het personeel van de tmobile store rechtestraat eindhoven,

Er werden meteen toen het personeel aankwam 2 senseo's neer gezet, en iedereen kreeg een kop koffie, daarna ging er iemand worsten- en saucijzen-broodjes halen, en daarna nog meer koffie voor de liefhebbers _/-\o_

Over de centrale organisatie van tmobile heb ik weinig goeds te zeggen maar het personeel in de winkel(s) heeft klanttevredenheid iig hoog in het vaandel staan. _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 11-07 15:52
Anoniem: 70162 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:59:
[...]

en het vreemde is: eigenlijk pas sinds een dikke vijf jaar.
in de jaren 90 was dat hele apple op sterven na dood.

als je zo terugkijkt was de "redding" van apple eigenlijk de introductie van IE voor de mac...
tot zover het zakelijk inzicht van bill gates _o-

maar wat is er nu anders als vroeger? apple is, maar was ook: prijzig, eigenzinnig, mooi ontworpen, etc...
Neh, het komt door de terugkeer van Jobs. Op het moment dat die weer vertrekt is het afgelopen met apple, wat ik je brom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

Splash schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 02:16:
[...]

Neh, het komt door de terugkeer van Jobs. Op het moment dat die weer vertrekt is het afgelopen met apple, wat ik je brom...
hmmz dat zou kunnen ja.

de toekomst zal het leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
Ik heb donderdagnacht een iPhone gehaald in Brussel. Tijdens de 5,5uur wachtijd hoorde ik heel erg vaak dat de iPhone alleen in Belgie bruikbaar is. Van Mobistar en andere belangstellende voor de iPhone.

Echter waren er twee medewerkers die wisten te vertellen dat het wel werkt. En het werkt!!!!!
Ik en een collega gebruiken er beide Vodafone in. Supersnel internet!
Mobistar heeft aangegeven dat de iPhone geschikt is voor alle Belgische netwerken. Omdat het zo kort tijd is geweest zat het misschien niet op de eerste batch.

Maar conculussie, de iPhone uit Belgie werkt direct zonder hacks in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Of ze hopen dat 't zo is :') . Goed nieuws in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
6ijk daar ben ik met mn vf dan weer blij mee :)

Nu nog bt en mms...

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Nou, ik rij zometeen maar weer richting Schagen om de mijne op te halen (en hopen dat TAS er niet weer uitvliegt). Daarna nog even spelen met dat ding, en dan tot 22:00 werken ;(

Maar hopen dat het registreren via iTunes lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-07 07:13
Kon gister de mijne ook niet mee nemen door dat gedoe met TAS dus ga straks ook weer langs de belcompany en alst dan nog niet lukt maar vragen of ze het handmatig willen doen :)

Heb gister wel met het demo model kunnen spelen, hun hadden hem nog niet geactiveerd dus zei oh kan ik wel ff doen, werk aan de overkant bij dixons, ja is goed dus toen heb ik er even mee kunnen spelen :) Activeren via itunes ging smorgens vroeg gewoon nog goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het idee dat TAS er straks om 09:30 gewoon weer uit knalt.. Er zijn volgens mij nog aardig aanvragen die verwerkt moeten worden.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Anoniem: 33358 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 08:25:
Heb het idee dat TAS er straks om 09:30 gewoon weer uit knalt.. Er zijn volgens mij nog aardig aanvragen die verwerkt moeten worden.. :'(
Ik neem aan dat T-Mobile 24/7 door gaat met het verwerken

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 16:22

Scrummie

Think different

Als TAS er weer uit knalt, dan weten ze wat ze bij T-Mobile moeten doen: Nooit weer een contract afsluiten voor zo'n grote release. Ik denk ook dat Apple zich nu wel 2 keer achter de oren krabt, dit doet ook hun merk niet goed, alleen zullen zij dat wel overleven met zo'n populariteit.

Anyway, ik wacht rustig tot 10:00 af, heb ik dan niets gehoord, gaat er een belletje richting BC of het gelukt is. Zoja, vlieg ik naar de BC. Zo niet, dan wacht ik nog even tot de middag. Ik ga in ieder geval niet uit mezelf, het regent hier en ik ben verkouden ^^.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
In belgie bij mobistar is de voorraad ook uitgeput staat er op hun site.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

Japie.G

Colour Classic

dat ding is nu op verschillende sites unlocked al te koop, 16gb voor 620 euro. Ben ik nou gek of is dat gewoon de handigste optie nu als je al een abbo hebt. Wat ga je dan missen, behalve het hele snelle internet en visual voicemail? Blijft de rest wel gewoon werken?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
De vraag is ook, kan je hem blijven updaten??
Of springt hij net als de eerste versie dan weer op simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOEI het is eindelijk gelukt TAS heeft het gered en ik ga nu mn iPhone ophalen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:40
Ik ga zo aanbetalen voor een zwarte 16GB denk ik :(

Hopelijk volgende week iets binnen bij T-Mobile. Please please please!

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 11:04

Backspace-NL

New and Improved!

Erulezz schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:19:
[...]

Denk dat je hem het beste via de Tmobile Shop kunt reserveren. Online was in ieder geval al een levertijd van 6 weken...
Ben er zelf ook wel benieuwd naar wanneer de nieuwe lading komt, ben een van eerste die hem kon reserveren toen de voorraad er doorheen was.
Maximaal 6 weken dus. Ik heb 's nachts mijn iPhone 3G 16GB zwart online besteld om 00:45. Ik kreeg gisteren telefoon dat ze 'm a.s. maandag per koerier komen afleveren. Dus het kan sneller :-) En daar heb ik niet eens voor in de rij hoeven te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Vraagje voor de verlengers/overstappers vanaf Orange, hoe is dit bij jullie gegaan?
Ik neem aan dat je iPhone abo pas ingaat na einde contract van Orange? Of hebben ze dit toch anders opgelost?

Kun je de iPhone wel gewoon gebruiken? Of levert dit extra kosten op doordat je iPhone abo al geactiveerd is en je dus 2 contracten hebt op dat moment?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-07 21:52
Visser1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:31:

Wat is trouwens het verhaal in R'dam? Zijn er echt 500 uitgegaan en hoelang heeft dat wel niet geduurd?
Er zijn er die avond precies 555 iPhones uitgegaan. Helaas was die van mij kapot en heb dus voor niks 8 uur in de rij gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:01
Het is duidelijk dat er veel interesse is naar het gebruiken van een iPhone uit een ander Europees land, bijv. België of Zwitserland in Nederland. De berichten staan nu verspreid over de iPhone topics, het is natuurlijk veel mooier als dat gebundeld staat in een topic. Een soort opvolger van [iPhone] Importeren deel 2, maar dan vooral gericht op Europa en de iPhone 3G zou dus handig zijn :).

Wie zou daarvoor een topicstart willen maken in Apple Talk (met een overzichtje van de prijzen en technische (on)mogelijkheden voor zover bekend)? Neem dan even contact op met een van de moderators.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Nou lekker dan, wil je graag geld uitgeven bij t-mobile, willen ze het niet hebben :?

Afgekeurd door het TAS systeem, en zowel de belcompany als de t-mobile shop hebben na wat vragen te hebben gesteld aan mij geen flauw idee, dag gereserveerde Iphone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-07 16:22

Scrummie

Think different

raytje192 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:32:
Nou lekker dan, wil je graag geld uitgeven bij t-mobile, willen ze het niet hebben :?

Afgekeurd door het TAS systeem, en zowel de belcompany als de t-mobile shop hebben na wat vragen te hebben gesteld aan mij geen flauw idee, dag gereserveerde Iphone :?
Apart :x Ik heb dit al vaker gehoord vwb iPhone. Hopen dat dit geen probleem bij mij is :( (nog steeds niets gehoord van BC).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-07 15:28
raytje192 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:32:

Een abonnement afsluiten is in wezen een kredietverstrekking aan jou (in dit geval 700 euro ongeveer.) dit wordt geregistreerd bij het BKR TIEL. Daarnaast moet je een vorm van inkomen hebben. In dit geval een "baan" of studiefinanciering. Zodra je niet aan een van deze voorwaarden voldoet, krijg je een afkeuring.

Je kunt ook een afkeuring krijgen voor het bezitten van teveel abonnementen bij T-mobile

Maar aangezien er een enorme drukte is ga ik ervan uit dat het TAS systeem niet meer correct werkt. Dat is ook een mogelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Monkeydancer op 12-07-2008 10:39 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Monkeydancer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:38:
[...]

Een abonnement afsluiten is in wezen een kredietverstrekking aan jou (in dit geval 700 euro ongeveer.) dit wordt geregistreerd bij het BKR TIEL. Daarnaast moet je een vorm van inkomen hebben. In dit geval een "baan" of studiefinanciering. Zodra je niet aan een van deze voorwaarden voldoet, krijg je een afkeuring.

Maar aangezien er een enorme drukte is ga ik ervan uit dat het TAS systeem niet meer correct werkt. Dat is ook een mogelijkheid.
Ja zeiden ze bij t-mobile ook maar ze hebben het 3 keer geprobeerd :?
Rare is dat ik gewoon studiefinanciering krijg met daarboven op een aanvullende beurs en ook een vast contract bij me baas naast me studie heb 8)7 bij een grote bekende electronica keten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

Japie.G

Colour Classic

raytje192 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:39:
[...]

Ja zeiden ze bij t-mobile ook maar ze hebben het 3 keer geprobeerd :?
Rare is dat ik gewoon studiefinanciering krijg met daarboven op een aanvullende beurs en ook een vast contract bij me baas naast me studie heb 8)7 bij een grote bekende electronica keten ..
ooit een keer een rekening niet betaald? Krijg je direct zo'n registratie dat je moeilijk nieuwe abbo's kan afsluiten o.i.d. Althans, dat heb ik wel eens gehoord,

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267624

NicoF schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 06:28:
Ik heb donderdagnacht een iPhone gehaald in Brussel. Tijdens de 5,5uur wachtijd hoorde ik heel erg vaak dat de iPhone alleen in Belgie bruikbaar is. Van Mobistar en andere belangstellende voor de iPhone.

Echter waren er twee medewerkers die wisten te vertellen dat het wel werkt. En het werkt!!!!!
Ik en een collega gebruiken er beide Vodafone in. Supersnel internet!
Mobistar heeft aangegeven dat de iPhone geschikt is voor alle Belgische netwerken. Omdat het zo kort tijd is geweest zat het misschien niet op de eerste batch.

Maar conculussie, de iPhone uit Belgie werkt direct zonder hacks in Nederland
Das goed nieuws. Dan ga ik van de week naar Mobistar in Turnhout als er nog voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_Eight_Se7en
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 09:04
En TAS ligt er weer (even?) uit... Belde net naar BC of ze al abbo's kunnen afsluiten (notabene niet eens voor een iPhone :P) maar het ligt weer even op z'n gat.

Proberen we het vanmiddag wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Een vriend van mij had iets dergelijks ook ooit gehad, stond op de zwarte lijst. Later bleek dat dat was omdat er al een abonnement op zijn naam zou staan, wat natuurlijk niet het geval was. Uiteindelijk was het omdat zijn zus, met dezelfde voorletter op hetzelfde adres wonend, al een abonnement had lopen.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb vandaag eens rond gebeld. Had gister nog niet definitief besloten om een iPhone te kopen, en had ook niet zo'n zin om naar Eindhoven of Den Bosch af te reizen en in de regen te gaan wachten.

Ben vandaag bij ons hier in het dorp naar de Phone House gegaan om mijn reserverings formulier in te vullen. De eigenaar vertelde dat hij had gehoopt op minstens 10 exemplaren bij de lancering maar dat hij er maar 5 had gekregen en die allemaal binnen een uur waren verkocht. Hij had inmiddels al 6 reserveringen staan voor de nieuwe levering waarvan 4 voor de 16gb zwart en 2 voor de 16gb wit. De 8gb waren nog geen reserveringen op binnengekomen.

Oftewel: ik zit er net wel of net niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japie.G schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:28:
dat ding is nu op verschillende sites unlocked al te koop, 16gb voor 620 euro. Ben ik nou gek of is dat gewoon de handigste optie nu als je al een abbo hebt. Wat ga je dan missen, behalve het hele snelle internet en visual voicemail? Blijft de rest wel gewoon werken?
Maar als je een Mailtje stuurt, hoor je of niets of dat er geen voorraad is. Dus ook weer valse hoop..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Nou ik moest wachten op de krediet check (zakelijk afsluiten) en ja hoor en toen ging TAS WEER op zijn BEK! Dus nog geen iphone! Als het eind van de dag nog niet gelukt is mag T-Mobile die telefoon stoppen waar het licht nooit schijnt!

[ Voor 37% gewijzigd door cool0 op 12-07-2008 10:57 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Backspace-NL schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:53:
[...]

Maximaal 6 weken dus. Ik heb 's nachts mijn iPhone 3G 16GB zwart online besteld om 00:45. Ik kreeg gisteren telefoon dat ze 'm a.s. maandag per koerier komen afleveren. Dus het kan sneller :-) En daar heb ik niet eens voor in de rij hoeven te staan.
Als er online had gestaan dat het max. 6 weken was had ik het daar besteld, er staat echter 'De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken'.

Rondbellen heeft tot nu toe 0,- opgeleverd. Wie zou er eerder voorraad krijgen? De online shop of de shops?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Ik heb em ook inmiddels, net gehaald bij BC in Schagen. Iemand voelt zich volgens mij nu genaaid, ik had 16GB opzij laten liggen maar kreeg eerst 8GB. Verkoper dook even weg om te kijken of ze nog 16GB hadden, en kwam toen terug dat het 'wel' de 16GB was maar dat hij verkeerd had gekeken.

Vreemd genoeg stond er wel ineens een andere naam (post-it) op de iPhone, maar dat kwam wel goed (oid). Ik denk dat dat iemand wat minder blij is in Schagen eerdaags..

Ah well, zeer happy met de iPhone, voldoet tot op heden erg goed aan mijn verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 11-07 19:30
Ik heb gisteren om 9 uur mijn iphone besteld bij de Klantenservice icm die Lost en Stolen optie zodat ik hem achter mijn abonnement kan zetten... Eens kijken hoe lang het duurt voordat ik hem binnen heb, het gerucht is dat het zo'n 5 a 10 werkdagen gaat duren! Dus geen 6 weken :)

Ik heb nog wel een vraagje aan een "t-mobile medewerker", mag ik mijn resterende maanden die ik voor het iphone abonnement heb nou wel upgraden naar iphone 150 of niet... Ik heb nu een relax 200 die +/- 25 euro kost en het i150 abonnement kost 29 euro, dus duurder!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat kan. Omhoog gaan met je prijsplan is altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Smarty77 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:06:
Ik heb gisteren om 9 uur mijn iphone besteld bij de Klantenservice icm die Lost en Stolen optie zodat ik hem achter mijn abonnement kan zetten... Eens kijken hoe lang het duurt voordat ik hem binnen heb, het gerucht is dat het zo'n 5 a 10 werkdagen gaat duren! Dus geen 6 weken :)

Ik heb nog wel een vraagje aan een "t-mobile medewerker", mag ik mijn resterende maanden die ik voor het iphone abonnement heb nou wel upgraden naar iphone 150 of niet... Ik heb nu een relax 200 die +/- 25 euro kost en het i150 abonnement kost 29 euro, dus duurder!?
Zoals je al weet, ik kreeg het absoluut niet voor elkaar. Diegene die ik aan de lijn had heeft echt 10mins overlegd met die lui, maar helaas ;(
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.