[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/TRGA1PnHMd6nP2qXgqg0xKH0hOtnp9nYv0eqOP7Fyuo?dl_name=header.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/ybQZ_8DfLgZBlG9xJlHNNQKlnGgs3dstQ9-xH23H3hU?dl_name=nav-left.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/1lce_itRO3UAvvR1NVtBIg7b7IoZlfaApF_W6i0jXlg?dl_name=nav-home.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/VPhzG02Ye0AZqm7U3M6J6kebD9tXPIZ5OwVAbcmUsDg?dl_name=nav-overzicht.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/mPLnZspE46Ru7r2MYZe6kcUncozw6NWytew79ePahr8?dl_name=nav-faq.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/0X7U_NYbB3teQzfJmz4aHQ7ZQOvvhx91MH5sK-899zU?dl_name=nav-seperator.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/x9ioAADJQEFU2LX6JW6Gs5CrXE47K674rvNYufM8Hh4?dl_name=nav-overige.pngAfbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/s7Tlv9BRTPriJqM48evVwaaXriR3YQtGcS3jJ3wXgIU?dl_name=nav-right.png

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/2BUIkGJsyJz53a-ggPWrunLtn0BHvEVk44Ty0iHsqMQ?dl_name=home.png
11 juli lanceert Apple wereldwijd de iPhone en eindelijk is Nederland van de partij. T-Mobile is uitgekozen als de exclusieve provider die deze telefoon, mediaspeler en meer mag verspreiden. Daarbij heeft T-Mobile gekozen voor andere voorwaarden dan bij een standaard abonnement. Dit topic is er om die voorwaarden te bespreken :)

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/nz00l5A1m4JBZibBfyqEAHDMs46LVir7_cOpk8FhxG8?dl_name=overzicht.png
1 juli maakte T-Mobile de prijzen van haar speciale iPhone-abonnementen bekend. Elk abonnement bevat onbeperkt gebruik van snel internet (2048/ 384 Kbps) via 3G en hotspots. Daarnaast wordt bij elk abonnement gratis Visual Voicemail ondersteunt :) Bellen of sms-en buiten de bundel kost 25 cent (per minuut/bericht). Alle abonnementen duren 2 jaar. Bij een nieuwe abonnement moet je 52,50 euro activeringskosten betalen (waar je waarschijnlijk 50% korting op krijgt).

Maandelijkse kosten:29,9544,9564,95
Belminuten:150300500
Sms-berichten:150300500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB:79,951,001,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB:159,9579,9519,95

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/B8G683nZEi0S7iEYheE5KXO5HAs7QQo8eDx7YyWcWtk?dl_name=faq.png
:? Duur! Waarom kan ik hem niet gewoon voor $199 kopen zoals Steve in de keynote zei?
Omdat Steve nooit heeft gezegd dat er geen abonnement bij zou zitten. Onze vriend heeft dus toch gelijk gehad want met het goedkoopste abonnement betaal je 80 euro voor het toestel. Dat is zelfs met de lage dollarkoers, minder als $199 ;)

Daarnaast zijn de abonnementen volgens verschillende berekeningen ook nog eens heel erg voordelig. Dit geldt echter alleen wanneer je volop gebruik maakt van alle 3 de diensten (dus je gebruikt al je minuten, gebruikt al je sms-jes (ja, dat zijn 150 minuten en 150 sms-jes) en maakt ook nog eens volop gebruik van 3G. T-Mobile hoopt waarschijnlijk dat veel klanten lang niet alles gebruiken.

:? Ik wil geen T-Mobile! Kan ik hem ook bij KPN/Hi/Roodkapje kopen?
Nee. T-Mobile heeft voorlopig het alleenrecht, en zal het toestel alleen in combinatie met een abonnement en simlock verkopen. iPhone 3G is op het moment nog niet te unlocken en het is nog maar de vraag hoe lang dat zo blijft, dus uit het buitenland is niet een heel erg handige optie (tenzij je hem graag in je vitrinekast zet d:)b ) :)

:? Ik wil geen speciaal iPhone-abonnement. Kan ik ook een ander abonnement afsluiten bij T-Mobile?
Volgens de FAQ op de T-Mobile site kan dit wel. Hier is echter nog geen verdere informatie over bekend en waarschijnlijk zal dit op 11 juli nog niet gelijk mogelijk zijn. Daarnaast zal Visual Voicemail dan ook niet werken.

:? Dat internet is supersnel! Kan ik het ook i.c.m. mijn laptop gebruiken?
De iPhone ondersteunt dit standaard niet. Er zijn op de huidige iPhone echter wel verschillende hacks en work-arounds waarmee het mogelijk is - het is echter wel een hoop gedoe en niet echt makkelijk. Daarnaast spreekt T-Mobile van oneigenlijk gebruik wanneer je dit doet en zal waarschijnlijk je internetverbinding gaan knijpen wanneer ze merken dat je aan het tetheren bent :(

:? Ik ben verkocht! Hoe weet ik zeker dat ik hem 11 juli heb?
T-Mobile Stores bellen en er een in de buurt zoeken die niet aan reserveringen doet. Vervolgens donderdagavond 10 juli een tent voor de ingang zetten, je wekker op 09:25 en dan als je wakker wordt naar binnen stormen :)

:? Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Hoe zit dat doen?
Niks speciaals. Als je mag verlengen - kan je een iPhone halen vanaf 11 juli :) Je krijgt geen extra korting op het toestel of abonnement. Ook kan je eventueel vervroegd verlengen. Dat zou ik alleen niet aanraden, aangezien je dan voor 2 jaar + je resterende contractperiode bij T-Mobile gestrikt zit.

Afbeeldingslocatie: https://photos-1.getdropbox.com/i/o/86Vh2Gt32c3OmqJHK9YW_1ZOUtTcKTJHPL5MFEkV-wI?dl_name=overige.png
Handige linkjes m.b.t. de abonnementenDe TS is geheel gemaakt door mij ( _/-\o_ ) en voor vragen & opmerkingen staat m'n DM open! Hoedje bedankt voor de toestemming :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162671

Ziet er weer goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ben benieuwd hoeveel van de mensen die nu voor de deur staan er uiteindelijk weglopen met een iPhone. De meesten zullen een 16GB toestel willen, en denk dat zwart wel de voorkeur heeft. Dus dat wordt nog leuk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97369

Terwijl er van 8GB veel meer beschikbaar lijkt te zijn. Volgens mij ga ik daar maar voor, heb ik hem tenminste snel. En ik gebruik hem meer als telefoon, dan als iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Mijn lokale T-Mobile store sms-de mij dat de hele reserveringslijst niet doorging vanwege een verbod van Apple, mooi zo :) Ik sta er morgen om half 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Twitter van Vincent Evers

Staat ook in de rij, geeft zo af en toe een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
8GB is toch voldoende als je hem voornamelijk als pda/phone gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juwel, maar je moet er 24 maanden mee doen! Dus daarom heb ik liever 16GB. Dus daarvoor ga ik morgen rond 8 uur bij T-Mobile voor de deur liggen. Ik hoop dat ze er minimaal 50 hebben ofsow.

En anders loop ik door naar BelCompany om mijn 8GB op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09-2023
Wie staat er morgen in Leeuwarden?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:20
Flaterik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:21:
Wie staat er morgen in Leeuwarden?
Nah, ik ga niet in een rij staan. Ik loop wel gewoon even de winkels af als ik wakker ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe laat staan jullie allemaal voor een T-Mobile winkel trouwens? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:39
Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:18:
Juwel, maar je moet er 24 maanden mee doen! Dus daarom heb ik liever 16GB. Dus daarvoor ga ik morgen rond 8 uur bij T-Mobile voor de deur liggen. Ik hoop dat ze er minimaal 50 hebben ofsow.

En anders loop ik door naar BelCompany om mijn 8GB op te halen.
Nou mijn 8 GB ligt al klaar en ik zal je vertellen, ik kom die 24 maanden wel door hoor! :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

ultimateharry

Team Slayer:-)

Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:22:
Uurtje of 8 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:22:
Niet, ik loop rustig de BC in rond half 10 om mijn 8GB op te halen om er vervolgens niet mee te kunnen bellen :/
Verbruikt een iPhone 16GB per jaar dat je een 16GB nodig hebt om twee jaar door te komen? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 10-07-2008 22:26 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03-2016
Duidelijk dat er meer mensen zijn die morgen extra vroeg opstaan.
nog een aantal Delftenaren hier?
ws zie ik jullie morgen om 8:30 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga er om 8.30 uur staan. Ik vind het vroeg zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885

Ik wacht nog een paar weken/maanden. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 250885 op 10-07-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 11:38

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Kan iemand nog op de normale T-Mobile website komen? Ik word alleen maar geredirect naar die iPhone zooi, ik wil iets van m'n factuur checken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-05 10:30
Mijne gereserveerd bij a Mac in Amersfoort. Lijst was daar 60 personen lang ongeveer. Dus ben benieuwd hoe snel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nou, ik sta er denk ik 8u, vroeg genoeg in mijn ogen.

Vraagje, ik ben dus T-Mobile abonnee (mijn 2jr abo loopt morgen precies af :o). Ik heb enkel dus mijn ID + Bankpasje nodig right? (Ben natuurlijk 18 en alles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Zou dat nou echt kloppen van die 5 jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt niet van die 5 jaar. Volgens een insider van T-Mobile is het slechts voor 1 jaar. Daarna mogen andere partijen in gesprek met Apple.

Als bestaande klant van T-Mobile is een bankpasje + ID voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 jaar vind ik al te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Anoniem: 97369 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:40:
Dat klopt niet van die 5 jaar. Volgens een insider van T-Mobile is het slechts voor 1 jaar. Daarna mogen andere partijen in gesprek met Apple.

Als bestaande klant van T-Mobile is een bankpasje + ID voldoende.
Ook als je geen klant bent is bankpasje + ID voldoende toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meestal een bankafschrift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 15:24
Vanavond nog even een belletje gedaan naar lokale BC, 30 binnen gekregen. Hij vertelde me dat TM shop zelfs minder als hun had binnen gekregen :x

Anyway, ik sta/zit op een stoel :) om 7 uur voor de TM shop in Groningen. Als er dan al een huge rij staat en ik mijn kansen erg laag in schat fiets ik om 9.30 naar MacMe, daar krijg je tussen 9.30 en 10.00 een lot en verloten ze de iPhones die binnen zijn gekomen. Maargoed, wel plan B dus.

Nog meer mensen die ik morgenvroeg tegen ga komen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Zo te zien niet, heb net even gekeken op de T-Mobile website.

"De iPhone wordt alleen verkocht in combinatie met een T-Mobile abonnement. Om een abonnement te kunnen afsluiten, moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn. Verder heb je een geldig legitimatiebewijs en een bankpas nodig."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
Ik zat onlangs ff rond te serven naar een relaxte bluetooth stereo headset ik heb deze gevonden:
product
prijs bij inet shop
Wat vinden jullie ervan, kennen jullie eventueel een goed alternatief?

Maar ik vond ook ergens (dit topic:deel2 ?) dat de iPhone 3G niet A2DP (Advanced Audio Distribution Profile) en AVRCP (Audio/Video Remote Control Profile) zou ondersteunen. Dus zou 'm graag willen testen als ik morgen een iPhone te pakken krijgen, weet iemand in de buurt van Delft een goede shop die deze waarschijnlijk heeft? Was al eerder deze week de BCC, Belcompany en ThePhoneHouse binnen gelopen echter hadden ze 'm niet, in de zin van dat ze helemaal geen bluetooth stero headsets hadden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Leuke is dat t-mobile kort geleden zijn credit check heeft verzwaard. dus er gaan er een x aantal afvallen van de eerste 500 mensen in rotterdam.
mijn vermoeden is dat mensen tot lot nummer 520 succes gaan hebben.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264074

Dan kan ik je blij maken door te zeggen dat de nieuwe firmware WEL A2DP ondersteund :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Wanneer worden er beelden uitgezonden vanuit Rotterdam, ben erg benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 14:42

Topsecret

Got IT?

Dames en heren.

Ik was vandaag bij T-mobile Shop in Den Haag Centrum en ik vroeg eens voor de gein hoeveel de Iphone kost met een 1-jarige abbonement. De verkoper ging even opzoeken in zijn terminal en die vertelde me dat ik € 845 kon bijbetalen voor de I-phone als ik die voor 1 jaar wilde hebben + €29,95 maandelijkse kosten.

Een snelle rekensom geeft aan dat het voordeliger is om de Iphone maar voor twee jaar te nemen ipv 1 (zoals ik dat wilde doen).

Dit betekent voor mij geen Iphone, maar de nieuwe MDA Compact IV, die hopelijk eind juli in de winkels te koop is van T-mobile. De verkoper kon mij niet precies zeggen wanneer de MDA Compact IV uit komt, maar het komt wel in juli uit.

Even geduld dan :X ....

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
Splendid_dj schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:46:
Vanavond nog even een belletje gedaan naar lokale BC, 30 binnen gekregen. Hij vertelde me dat TM shop zelfs minder als hun had binnen gekregen :x

Anyway, ik sta/zit op een stoel :) om 7 uur voor de TM shop in Groningen. Als er dan al een huge rij staat en ik mijn kansen erg laag in schat fiets ik om 9.30 naar MacMe, daar krijg je tussen 9.30 en 10.00 een lot en verloten ze de iPhones die binnen zijn gekomen. Maargoed, wel plan B dus.

Niet in Groningen, maar wel gek dat TM minder binnen heeft gekregen dan de BC. iig een goed alternatief als 't al om 8:30 erg druk is voor de TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Anoniem: 264074 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:55:
Dan kan ik je blij maken door te zeggen dat de nieuwe firmware WEL A2DP ondersteund :D
dit is goed nieuws... waar heb je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
Anoniem: 264074 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:55:
Woot! O+ Jammer dat 't al na 21:00 is anders had ik 'm nog besteld en morgen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
Eiríkr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:42:
[...]

Ook als je geen klant bent is bankpasje + ID voldoende toch?
Heb het vanavond even bij BC gevraagd. Ze hebben een bankpas en een legitimatie nodig. Je moet 1 cent pinnen om aan te tonen dat het jou pas is. Standaard bij alle abbonementen.

Enne, morgen ligt om half 10 mijn witte iPhone gegarandeerd klaar. Vanavond toch maar even langs gegaan. Kom binnen, vraag of ik zeker weet of ik mijn iPhone morgen heb. Man vraagt of ik op de lijst sta. Ik zeg "nr 1". Ah, [voornaam] was het toch? (zonder op een lijst te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:27
Splendid_dj schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:46:

Welke TM shop ga jij zitten? Ik ga eerst naar het Waagplein rond een uur of 8.30. Mocht het dan erg druk zijn dan fiets ik naar de BC in Paddepoel, daar heb ik een reservering staan maar geen zekerheid om er ook daadwerkelijk een te krijgen. 30 bij de BC in Groningen centrum? In Paddepoel maar 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Dutchzilla schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:55:
Leuke is dat t-mobile kort geleden zijn credit check heeft verzwaard. dus er gaan er een x aantal afvallen van de eerste 500 mensen in rotterdam.
mijn vermoeden is dat mensen tot lot nummer 520 succes gaan hebben.
Ik volg je niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Het is 2300 uur geweest maar geen livestream op t-mobile.nl

Edit: 2309, daar is ie met Valerio als host :)

2312: Beelden en geluid van een stiltedisco (ivm omwonenden die geen last mogen hebben van dit event). Mensen kunnen met koptelefoons luisteren naar een mix.

2313: Toch wel minimaal enkele honderden mensen, lastig exact aantal te geven. Overzichtscamera zie ik nog geen beelden van.

2316: Tmobile deelt gratis eten uit. Ze gaan die 500 makkelijk kwijt raken voor 2.00 :)

Voor wie zelf wil kijken http://www.t-mobile.nl/iphone/index_2.html

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 10-07-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

En voor de zakelijke gebruikers een KVK niet ouder dan een jaar.
Ik ben er morgen ook vroeg bij :) maar heb hem zeker weten.
Ik wil eigenlijk voor het Zakelijk Optimaal gaan maar tja die internet snelheid is zo fokking traag!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
JunkieVirus denkt dat er 20 mensen af gaan vallen ivm niet voldoen aan de kredietcontrole van TM.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Ik zie het morgen nog wel gebeuren dat de aanvraagsystemen down gaan door de massa aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Punksmurf schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:05:
JunkieVirus denkt dat er 20 mensen af gaan vallen ivm niet voldoen aan de kredietcontrole van TM.
jij snapt hem!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baynes schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:02:
[...]

Welke TM shop ga jij zitten? Ik ga eerst naar het Waagplein rond een uur of 8.30. Mocht het dan erg druk zijn dan fiets ik naar de BC in Paddepoel, daar heb ik een reservering staan maar geen zekerheid om er ook daadwerkelijk een te krijgen. 30 bij de BC in Groningen centrum? In Paddepoel maar 6!
Ook zo dom in het centrum. In het Waagplein zitten TM en de BC naast elkaar. Ongeveer 100m verderop zit TM ook in de Herestraat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52
op www.tmobile.nl is de stream actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 12:23
ohh leuk hoor die kut tmf presentator... http://www.t-mobile.nl/iphone/index_2.html

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
damn T-Mobile pakt wel uit zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
En weg :)

[ Voor 98% gewijzigd door DaannO op 10-07-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt vet gedaan die plek waar de dj staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
tering, wat een herrie ineens, zie ik alleen maar nerds met te grote hoofdtelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 17:13

srblackbird

ThinkGEEK

nudie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:15:
Vindt je? Binnen een paar dagen gaan ze een GIGA omzet draaien... :-), Kan zo'n feestje makkelijk van af.
Al deelt een leuk meisje wel wel eten uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

DaannO, leuk hoor dat je flash kan embedden maar moet dat in dit topic? In neem aan dat geïnteresseerden toch gewoon de T-mobile site open hebben staan, ergens in een tab...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Mobile kun je wel feestjes en lanceringen laten regelen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 17:13

srblackbird

ThinkGEEK

DaSchop schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:19:
DaannO, leuk hor dat je flash kan embedden maar moet dat in dit topic? In neem aan dat geïnteresseerden toch gewoon de T-mobile site open hebben staan, ergens in een tab...
true, naar 4 posts kan ik hm toch niet zien; en trekt het alleen maaar bandbreedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik krijg nu wel een heel hard hoofd in morgenochtend.. wekkertje om 6u, 7u de trein, kwart voor 8 in de kalverstraat, en dan maar hopen dat het rustig is. ik heb m'n twijfels :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

DaannO schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:17:
[html]<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="418" height="216" id="t-mobile" align="middle"><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /><param name="allowFullScreen" value="false" /><param name="movie" value="http://hosting.dutchview.nl/t-mobile20080710/t-mobile.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#ffffff" /><embed src="http://hosting.dutchview.nl/t-mobile20080710/t-mobile.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="418" height="216" name="t-mobile" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /><br />
</object>[/html]
Hahaha wat gaaf! Streaming video op GoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dan niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 12:22
wat is dat geluid gaar? :P alle nummers klinken fucked alsof ze van een brakke platenspeler komen :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:11

Stewie!

Keen must die!

nudie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:15:
Helemaal mee eens! Verrassend leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Dacht ik al. Van die paupers die een witte willen omdat ze dan kunnen laten zien dat ze de duurste hebben. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
haha, wat een stel supernerds zeg. Ik bedoel, ik ben een nerd, want ik ben lid van GoT, maar de types die daar staan...

"..ik neem de 16 gigabaait, weetje hoe vet man??!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor als je een veel groter beeld wil.

http://hosting.dutchview.nl/t-mobile20080710/t-mobile.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Aaah swa die user interfeeeese je weet toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Gast de kleur is wit van het jaar dat moet jij toch weten!

En dan die dude op de stoel haha Ik ga zo lekker ronken in mijn bed en ga morgen fris er een halen.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

unbricken :P

gewoon activeren ja....

en zo zie je maar weer hoe goedkoop :/ die providers zijn....

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 192470 op 10-07-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238848

Stond er tot voor kort niet op de website dat je vanaf 0:00uur in de webshop al een iPhone kon kopen, of heb ik dat verkeerd gelezen? Er staat nu dat het vanaf 11juli is, maar geen tijdstip meer..

Zijn hier verder nog mensen die morgen in de rij voor de T-Mobile shop in Eindhoven gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:16

rammes

koekebakker 1e klas

tis niet snel goed he ;) ;(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Misschien is het de leeftijd.

Ik herrinner (opa spreekt) nog goed dat ik toen ik 16 was en de volgende dag een Nokia 3310 ging kopen... onvoorstelbaar blij. Ik kon nauwelijks slapen. :)

Wel jammer dat zelfs een iPhone nu (23 jaar oud) dat gevoel niet meer kan terugbrengen. Andere opa's hier met hetzelfde probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is 't Silent Disco daar? Wat een kutmuziek trouwens!

[ Voor 36% gewijzigd door Tourniquet op 10-07-2008 23:33 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192470

AUB bij de Eindhoven shop wegblijven!!!

die is nml voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-05 22:17
Anoniem: 238848 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:32:
Stond er tot voor kort niet op de website dat je vanaf 0:00uur in de webshop al een iPhone kon kopen, of heb ik dat verkeerd gelezen? Er staat nu dat het vanaf 11juli is, maar geen tijdstip meer..

Zijn hier verder nog mensen die morgen in de rij voor de T-Mobile shop in Eindhoven gaan staan?
Ik zal van de partij zijn _/-\o_
Weet alleen niet hoe laat.
Hangt er vanaf hoe fit ik morgen ben denk ik :O

edit: eigenlijk moetten we een got.naambadge opdoen ofzo _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door martijnve op 10-07-2008 23:34 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Streaming staat nu ook op http://www.iphonemedia.nl...uit-rotterdam-stream/396/
Werkt hier net iets beter dan via t-mobile.nl/iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Het filmpje hier in het topic was juist wel makkelijk :)

Ik zat op de T-mobile site te kijken, er stond ineens bij dat ze de winkel al om 2.00 gaan sluiten !!
Ze hadden een grote aankondiging gedaan dat er 500telefoons speciaal voor de nachtlancering klaar lagen.
Dat wil zeggen dat ze 4.17 iPhones moeten verkopen per minuut!!

Ik kan je wel zeggen dat ik vorige keer(terwijl ik al wist welk toestel ik wilde), toch al snel een half uurtje verder was voordat ik pas met mijn telefoon de zaak uit liep.
Aangezien je deze Iphone in de winkel moet activeren zal dit waarschijnlijk nog meer tijd in beslag nemen(ervan uitgaande dat het netwerk blijft werken met deze grote stroom data).
Dus ik ben erg benieuwd hoe ze die 500 telefoons gaan wegwerken en ik ben ook benieuwd of de mensen die er nu geen eentje krijgen gewoon tot morgenochtend blijven zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
T-Mobile pakt echt groots uit :D WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
klasse verbinding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:34:
Ik kan je wel zeggen dat ik vorige keer(terwijl ik al wist welk toestel ik wilde), toch al snel een half uurtje verder was voordat ik pas met mijn telefoon de zaak uit liep.
Het opmaken van het contract en het maken van kopieën wordt voor 12 uur al gedaan. Enige wat er nog moet gebeuren na 12 uur is het afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 47458 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:34:
Het filmpje hier in het topic was juist wel makkelijk :)

Ik zat op de T-mobile site te kijken, er stond ineens bij dat ze de winkel al om 2.00 gaan sluiten !!
Ze hadden een grote aankondiging gedaan dat er 500telefoons speciaal voor de nachtlancering klaar lagen.
Dat wil zeggen dat ze 4.17 iPhones moeten verkopen per minuut!!

Aangezien je deze Iphone in de winkel moet activeren zal dit waarschijnlijk nog meer tijd in beslag nemen(ervan uitgaande dat het netwerk blijft werken met deze grote stroom data).
Dus ik ben erg benieuwd hoe ze die 500 telefoons gaan wegwerken en ik ben ook benieuwd of de mensen die er nu geen eentje krijgen gewoon tot morgenochtend blijven zitten :)
eerste 100 mochten al eerder naar binnen contract afsluiten. daarnaast is er een sloot personeel naar binnen gereden dus dat gaat wel lukken

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-05 16:50
Beter dan de gemiddelde t-mobile 3g+ verbinding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Filmpje ja of nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ahhhh.... zo jong, dat mama even mee moest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Aaaa, Valerio! Wat is het toch een gewone jongen waar wij ons als gewone jongens goed me kunnen identificeren hè...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Voor de grote versie: http://hosting.dutchview.nl/t-mobile20080710/t-mobile.swf

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 10-07-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

DaSchop schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:39:
Aaaa, Valerio! Wat is het toch een gewone jongen waar wij ons als gewone jongens goed me kunnen identificeren hè...
ja heerlijk he niet zo, uuhm zonnebank bruin :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 12:28

jefjef

learning by doing

ben blij dat ik morgen gewoon mijn 16GB wit mag afhalen bij BC (met mijn naam er op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

of die "platenspeler"is kapot of die dj verneukt de nummers..

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Inderdaad, ik ga even lekker off-topic, maar damn, wtf doet ie met de muziek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Allemaal leuk en aardig at embedden, maar zo krijgen we 2x geluid, of kunnen niet tegelijk hier zijn en kijken.

Ik heb een basic tip voor een ieder die graag de launch wil zien, doe het zo:
Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08284/picture_3360.png.xs.jpg

Als DaannO graag wil embedden (waarom?) kan hij er dan iig voor zorgen dat het geluid uit kan? Want dit is echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

rammes schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:42:
ja, 't niet om aan te horen. :X
Volgens mij gebruiken ze zo'n iPod mixsetje en vinden ze het heel leuk met het pitchcontrolknopje te spelen. :')

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Ik dacht al dat het aan m`n speakers/oordopjes lag :/

Echt bagger geluid ja opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

rammes schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:42:
Komt door de stream. De stem van die Valerio gaat ook van hoog naar laag.
Of zou 'ie de baard in de keel krijgen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het geluid gaat nu wel erg door elkaar als je ze beiden open hebt staan... wil hier graag verder lezen, maar is haast niet te doen. Ondanks mn dank voor je inzet, zet dat ding uit DaannO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Tourniquet schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:44:
[...]

ja, 't niet om aan te horen. :X
Volgens mij gebruiken ze zo'n iPod mixsetje en vinden ze het heel leuk met het pitchcontrolknopje te spelen. :')
pitchcontrolknopje ;(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-05 13:19
Ik zie de politie al bekeuringen uitdelen aan alle aanwezige 'hangjongeren' :D

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:06
voor mensen met 2 beeldschermen fullscreen filmpje: http://hosting.dutchview.nl/t-mobile20080710/t-mobile.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 22:03
heb de stream gewoon op mijn tv nog makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

"nummerrrrrrr 303 , Melden bij de diedjeee"

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Wat zijn die nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

personen die in de wacht staan vermoed ik

Ik zou het doen!

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.