cornelixnootje1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:43:
Is die nou zakelijk een stuk goedkoper (als totaalprijs?)
[...]
De goedkoopste is 12,50 per maand, plus 7,98 per maand voor PIT is voor 24 maanden is 491 euro plus die 65 euro en dan is het ook nog eens ex btw...
Schiet ook niet op.

Waar haal je die quote vandaan? Als ik op Zakelijk -> shop -> Apple iPhone klik, dan op de 8GB, en bij Prijzen en Tarieven voor Zakelijk optimaal kies, zie ik een toestelprijs van 187,19 bij een 2-jarig contract.
Edit. Ook als ik hem 'bestel' krijg ik die prijs. Eerst krijg ik 67,nogwat, omdat hij 'm dan toch op i-150 zet. Vervolgens kies ik groepsabonnementen, Zakelijk Optimaal, dan wordt de toestelprijs weer 187. Overigens krijg je 2,10 korting per maand, het wordt dan 10,40.
Bij de opties kan ik maar uit twee internetopties kiezen (apart!), namelijk Pocket Internet Totaal (7,98, met eerste jaar 50% korting) en Internet Totaal Plus, wat je dus ook met je laptop mag gebruiken, voor 69,95, maar dat is in de 'actie' voor 58,40 (gedurende het hele contract).
Ter volledigheid, PIT heeft een snelheid van 128kbps/32kbps en IT+ 3.6Mbps/384kbps, en de prijzen zijn natuurlijk exclusief BTW.
Edit 2. Met PIT zakt de toestelpijs naar € 117,19, met IT+ naar nul.
Met PIT zijn je maandelijkse lasten dus €18,38 excl BTW, dat is €22,87 inclusief (eerste 12 maanden €14,39/€17,12)-- maar dan heb je nog geen minuut gebeld. Zakelijk Optimaal bevat overigens geen enkele belbundel of iets, dus alleen als je maar heel weinig belt en genoegen neemt met erg langzaam internet (niet dat ik nu beter gewend ben

), dan is het nog wel voordeliger om hier voor te gaan... Maar dan moet je dus wel héél weinig bellen

.
Maar goed die toestelprijs kan wel kloppen met PIT+, alleen kan ik hier geen PIT+ selecteren. Ook IT is niet beschikbaar. Apart.
[
Voor 57% gewijzigd door
Punksmurf op 12-07-2008 21:35
]