[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 73.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Ik heb gisteren online een zakelijk abonnement afgesloten incl 16gb Iphone.

Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen. Gisteren al contact opgenomen met T-Mobile. Bestelling was gewoon doorgekomen maar waar blijft dan de bevestiging?
Had verwacht dat T-Mobile zich er wel op had voorbereid.

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Backspace-NL schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:44:
[...]

16GB black hier, en ik zat tussen 150 - 200 met het bevestigingsnummer. En ik heb wel telefoon gehad. Beetje raar. Wel het goede nummer doorgegeven? Geen gemiste gesprekken gehad?
misschien waren er alleen 500 x 16gb iphones :?
ik zit me opeens iets te bedenken. op een gegeven moment kon je kiezen over je activeringsdatum.. aangezien ik overstap heb ik daar voor de datum gekozen waarop mijn telefoonnummer wordt overgezet.
heb ik het verkeerd begrepen en houd dat in dat ik ook geen tijdelijk t-mobile nummer krijg en dat ik dus ook tot die tijd geen iphone krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 18:17

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:24:
[...]

misschien waren er alleen 500 x 16gb iphones :?
ik zit me opeens iets te bedenken. op een gegeven moment kon je kiezen over je activeringsdatum.. aangezien ik overstap heb ik daar voor de datum gekozen waarop mijn telefoonnummer wordt overgezet.
heb ik het verkeerd begrepen en houd dat in dat ik ook geen tijdelijk t-mobile nummer krijg en dat ik dus ook tot die tijd geen iphone krijg?
Dat zou zomaar eens kunnen. Ik heb daar gewoon 'per direct' gekozen. Dat of ze hebben idd meer 16GB modellen op voorraad. Dan nog, als je bij de eerste honderd zit, dan zou ik toch wel verwachten dat ze ook nog wel wat 8GB modellen zouden hebben liggen. Ik denk dat je pas uitsluitsel hebt als je contact opneemt met de klantenservice, dan weet je zeker of de activeringsdatum dit effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Anoniem: 264597 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:53:
[...]

De online shop van T-mobile.nl

Ik krijg trouwens dezelfde melding als ik de bestelstatus check. Heb zelf nummer 999900093x, maar blijkbaar werkt het bij niemand.
Zakelijk paar besteld, netjes het order geprint maar geen nummer gekregen via de mail ofzo.
MichaelK1985 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:10:
Ik heb gisteren online een zakelijk abonnement afgesloten incl 16gb Iphone.

Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen. Gisteren al contact opgenomen met T-Mobile. Bestelling was gewoon doorgekomen maar waar blijft dan de bevestiging?
Had verwacht dat T-Mobile zich er wel op had voorbereid.
Hmm lees ik net, hier ook zo, wel de online bestelling geprint.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 12-07-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 160183 op 12-07-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
Ik heb naar de Iphone 3G zitten kijken, maar vind de tekst verwarrend:

Gratis T-Mobile Hotspots & Onbeperkt Internet.

Kun je hiermee gratis internetten of kost het alsnog een tarief / belminuten ? . Het "onbeperkt" kan namelijk ook alleen op de datalimiet slaan. M.a.w. moet ik dicht bij een Hotspot zitten om dit voordeel te hebben ? .

Sorry, ik heb nog niet zoveel verstand van Mobiel Internet. :) :?

[ Voor 11% gewijzigd door StarWolfer op 12-07-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267741

Heb de voorwaarden van het Iphone abbo eens nagekeken, daar lijkt een uitweg in te zitten voor het 2 jaar abbo en hoge kosten, mits je een bedrijf hebt...

Je mag je abbo niet in belminuten verlagen tijdens de looptijd van je contract, maar kunt wel naar een zakelijk abbo overstappen:
'Overstappen naar T-mobile groepsabonnementen binnen zes maanden na het afsluiten van je abonnement kost € 59,50' (voorwaarden Iphone persoonlijk: http://www.t-mobile.nl/iphone/iphone_persoonlijk.pdf)

Dus in theorie zou je na 1 maand kunnen overstappen naar een T-mobile Zakelijk Optimaal (groeps)abonnement a € 12,50 per maand, met een looptijd van een jaar. Er lijkt geen minimum aantal aansluitingen nodig te zijn voor een groepsabonnement, dus in je uppie kan je er ook een afsluiten. Mits je KvK-inschrijving hebt / kan regelen.

8GB Iphone Toestel16GB Iphone toestel
I-500 Abbo 1 maand€ 64,95€ 64,95
I-500 Aansluitkosten€ 26,25€ 26,25
Iphone toestel€ 1,00€ 19,95
Overstap naar groepsabbo€ 59,50€ 59,50
1 Jarig T-mobile zakelijk
optimaal abbo (12,5*12)
€ 150,00€ 150,00
Totaal€ 301,70€ 320,65

Nu maar afwachten tot de eerste deze truc probeert :9 Ik heb er nog geen kunnen bemachtigen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 13:25

_Arthur

blub

Anoniem: 267741 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:50:
Dus in theorie zou je na 1 maand kunnen overstappen naar een T-mobile Zakelijk Optimaal (groeps)abonnement a € 12,50 per maand, met een looptijd van een jaar. Er lijkt geen minimum aantal aansluitingen nodig te zijn voor een groepsabonnement, dus in je uppie kan je er ook een afsluiten. Mits je KvK-inschrijving hebt / kan regelen.
Bij de zakelijke groeps abbo's zit geen onbeperkt 2mbit internet. Daar moet je apart "Web 'n' Walk: Internet Totaal Plus" voor afsluiten a euro 58,40/maand (als je vergelijkbare snelheid wilt hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Heeft iemand een idee hoe het komt dat de "iPhone critici" nu opeens extra benadrukken dat de iPhonebelbundels onvoordelig zijn voor klanten die veel bellen ivm de hoge kosten buiten de bundel?

Mijns inziens is "het buiten de bundel bellen" altijd een onderschoven kindje geweest en hebben de meeste klanten van kpn/vodafone/tmobile relax geen enkel idee wat ze buiten hun belbundel betalen. Nu heb ik al meerdere keren mensen in de media horen schreeuwen dat de hoge kosten van het buiten de bundel bellen een minpunt is voor de iPhone. Is dit makkelijk punten scoren door de critici of pure onwetendheid van hen?

Overigens is dit, zoals de meeste mensen hier wel weten, geen valide argument om de iPhone af te vallen aangezien het ook mogelijk is om met bijvoorbeeld een Flex 70 abonnement een iPhone te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-06 07:38
Anoniem: 267741 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:50:
Heb de voorwaarden van het Iphone abbo eens nagekeken, daar lijkt een uitweg in te zitten voor het 2 jaar abbo en hoge kosten, mits je een bedrijf hebt...

Je mag je abbo niet in belminuten verlagen tijdens de looptijd van je contract, maar kunt wel naar een zakelijk abbo overstappen:
'Overstappen naar T-mobile groepsabonnementen binnen zes maanden na het afsluiten van je abonnement kost € 59,50' (voorwaarden Iphone persoonlijk: http://www.t-mobile.nl/iphone/iphone_persoonlijk.pdf)

8GB Iphone Toestel16GB Iphone toestel
I-500 Abbo 1 maand€ 64,95€ 64,95
I-500 Aansluitkosten€ 26,25€ 26,25
Iphone toestel€ 1,00€ 19,95
Overstap naar groepsabbo€ 59,50€ 59,50
1 Jarig T-mobile zakelijk
optimaal abbo (12,5*12)
€ 150,00€ 150,00
Totaal€ 301,70€ 320,65

Nu maar afwachten tot de eerste deze truc probeert :9 Ik heb er nog geen kunnen bemachtigen :'(
klinkt erg mooi zo, maar...
als je tekent voor 2 jaar zakelijk dan kan je toch niet opeens 12 keer voor optimaal betalen en 12 mnd rest contract kwijt zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 09:06

Mad_Demon

de dokter

fukutoshin schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:18:
[...]

klinkt erg mooi zo, maar...
als je tekent voor 2 jaar zakelijk dan kan je toch niet opeens 12 keer voor optimaal betalen en 12 mnd rest contract kwijt zijn??
Je zet inderdaad voor twee jaar je handtekening, reken maar dat ze je hier ook aan zullen houden.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 12:26
Idd, Belgie. 615 euro voor een 16GB 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Mad_Demon schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:25:
[...]

Je zet inderdaad voor twee jaar je handtekening, reken maar dat ze je hier ook aan zullen houden.
De vraag is dan of je dan niet 2 jaar 12.50 maar moet betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-06 07:38
Mad_Demon schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:25:
[...]

dus komt er nog 150 bij, toch nog ok die prijs maar ja..je betaald voor niks heletijd en bent alleen maar aan het regelen, terwijl je hem binnenkort voor 400 of zo van marktplaats kan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Schijnt dat ik pas dinsdag mijn toestel kan ophalen - ze hebben 2 werkdagen nodig voor mensen met een Brits paspoort. Nou ik heb al vijf andere tweejarige abonnementen afgesloten sinds ik naar Nederland kwam, en elke keer binnen twintig seconden. Zelfs een hypotheek offerte duurde vijf minuten - maar t-mobile ...

De telefoonwinkel mensen - hartstikke leuk, en toen ik vandaag weer heen ging om te kijken hoe het zat met mijn abo had ik weer een beetje spanning van verwachtingen. Hopelijk na het weekend heb ik dat nog. De lol van iets als eerste krijgen en een geweldig toestel en zo - dat is veel beter als je het dan ook meteen KRIJGT. Nu heb ik ook half het idee van ... het is maar een telefoon... en da's zonder, en helemaal de schuld van TMob

[ Voor 41% gewijzigd door foolish_child op 12-07-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42
pvtonger schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:01:
Ik kan mijn belstatus gewoon online bekijken. Ik heb niet meer veel beltegoed over, zie ik :)
Maar dat zal wel komen omdat er bijna een nieuwe maand in gaat.
Ik kan online niets vinden over mijn bestelling (van een zwarte 16GB). Iemand van jullie wel?

Mijn nummer zit trouwens tussen de 500 en 550. Ben ook nog niet gebeld om een afspraak te maken :*)
Heb net ook even online gecheckt, maar zie ook helemaal geen verandering van mijn bestelling aka nieuw 2 jarig abbo + 8GB. Maybe na de 18de als mijn oude contract afloopt :?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111119

Wat ik vreemd vind is dat de prijs bij een verlenging naar i-300 of een i-500 abo gelijk is € 49,96. Hebben andere mensen dat ook? (via my t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Is die nou zakelijk een stuk goedkoper (als totaalprijs?)
De Iphone3G is ook beschikbaar met Zakelijk Optimaal in combinatie met Pocket Internet Totaal Plus. De standaard toestelprijs bij een 2-jarig abonnement is voor de 8GB uitvoering € 65,- en voor de 16GB uitvoering € 135,-.Afhankelijk van uw belgedrag kunnen andere toestelprijzen gelden.
De goedkoopste is 12,50 per maand, plus 7,98 per maand voor PIT is voor 24 maanden is 491 euro plus die 65 euro en dan is het ook nog eens ex btw...

Schiet ook niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 111119 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:30:
Wat ik vreemd vind is dat de prijs bij een verlenging naar i-300 of een i-500 abo gelijk is € 49,96. Hebben andere mensen dat ook? (via my t-mobile)
toestelprijs bij contractverlenging wordt grotendeels bepaald door je klantwaardering ipv het abonnement dat je wilt nemen.

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
foolish_child schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:10:
Schijnt dat ik pas dinsdag mijn toestel kan ophalen - ze hebben 2 werkdagen nodig voor mensen met een Brits paspoort. Nou ik heb al vijf andere tweejarige abonnementen afgesloten sinds ik naar Nederland kwam, en elke keer binnen twintig seconden. Zelfs een hypotheek offerte duurde vijf minuten - maar t-mobile ...

De telefoonwinkel mensen - hartstikke leuk, en toen ik vandaag weer heen ging om te kijken hoe het zat met mijn abo had ik weer een beetje spanning van verwachtingen. Hopelijk na het weekend heb ik dat nog. De lol van iets als eerste krijgen en een geweldig toestel en zo - dat is veel beter als je het dan ook meteen KRIJGT. Nu heb ik ook half het idee van ... het is maar een telefoon... en da's zonder, en helemaal de schuld van TMob
that is odd, I was at the Rotterdam opening (no. 126) and I used my uk passport as identity. I did have to show a recent bank statement as well. Now I am learning to iPhone-type!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188599

Vandaag een witte 16 GB iphone gehaald bij de BC. Ik kom van Orange vandaag, migratie dus. Volgens het contract wordt de nieuwe aansluiting actief op 18 juli. Paar daagjes wachten is nog wel te overzien ;)
Maar hoe nu te werk gaan met activeren van de iphone via itunes?
Als ik 'm met mijn orange-simkaart wil activeren geeft itunes aan dat deze simkaart niet ondersteund wordt.
Moet ik 'm dan activeren met de bijgeleverde t-mobile-simkaart? Of kom ik dan later in de problemen?

Ik ben ook vergeten te vragen of ik mijn huidige orange-simkaart moet gebruiken straks of dat op de t-mobile simkaart mijn oude orangenummer actief wordt?
Wat hebben de andere orange-migranten gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:43:
Is die nou zakelijk een stuk goedkoper (als totaalprijs?)

[...]

De goedkoopste is 12,50 per maand, plus 7,98 per maand voor PIT is voor 24 maanden is 491 euro plus die 65 euro en dan is het ook nog eens ex btw...

Schiet ook niet op. :(
Waar haal je die quote vandaan? Als ik op Zakelijk -> shop -> Apple iPhone klik, dan op de 8GB, en bij Prijzen en Tarieven voor Zakelijk optimaal kies, zie ik een toestelprijs van 187,19 bij een 2-jarig contract.

Edit. Ook als ik hem 'bestel' krijg ik die prijs. Eerst krijg ik 67,nogwat, omdat hij 'm dan toch op i-150 zet. Vervolgens kies ik groepsabonnementen, Zakelijk Optimaal, dan wordt de toestelprijs weer 187. Overigens krijg je 2,10 korting per maand, het wordt dan 10,40.
Bij de opties kan ik maar uit twee internetopties kiezen (apart!), namelijk Pocket Internet Totaal (7,98, met eerste jaar 50% korting) en Internet Totaal Plus, wat je dus ook met je laptop mag gebruiken, voor 69,95, maar dat is in de 'actie' voor 58,40 (gedurende het hele contract).
Ter volledigheid, PIT heeft een snelheid van 128kbps/32kbps en IT+ 3.6Mbps/384kbps, en de prijzen zijn natuurlijk exclusief BTW.

Edit 2. Met PIT zakt de toestelpijs naar € 117,19, met IT+ naar nul.
Met PIT zijn je maandelijkse lasten dus €18,38 excl BTW, dat is €22,87 inclusief (eerste 12 maanden €14,39/€17,12)-- maar dan heb je nog geen minuut gebeld. Zakelijk Optimaal bevat overigens geen enkele belbundel of iets, dus alleen als je maar heel weinig belt en genoegen neemt met erg langzaam internet (niet dat ik nu beter gewend ben ;)), dan is het nog wel voordeliger om hier voor te gaan... Maar dan moet je dus wel héél weinig bellen ;).

Maar goed die toestelprijs kan wel kloppen met PIT+, alleen kan ik hier geen PIT+ selecteren. Ook IT is niet beschikbaar. Apart.

[ Voor 57% gewijzigd door Punksmurf op 12-07-2008 21:35 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
troc schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:46:
[...]

that is odd, I was at the Rotterdam opening (no. 126) and I used my uk passport as identity. I did have to show a recent bank statement as well. Now I am learning to iPhone-type!
Lol - you just made my day :)

Guess no-one could be bothered taking twenty seconds to okay it when there are all those other Dutch people needing verification. I'd bank statements and everything along with me. I don't want to shout at the shop people though - wonder if an email to Tmobile would speed it up. Doubt it though - they probably have too many angry folks complaining to get through in time to sort mine out.

Waaaaah! I want my new toy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.