[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 73.282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Bij de mensen waar een abonnement aanvragen niet lukt wonen die toevallig in een studentenhuis met veel meerdere t-mobile gebruikers?

Ik weet dat als er in een korte periode 2 aanvragen zijn geweest op een huisnummer de volgende aanvragen worden geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Anoniem: 267624 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:13:
Ja, dat kan. Omhoog gaan met je prijsplan is altijd mogelijk.
Het jammere is dat dit niet voor de iXXX abbo's geldt. Je kan niet van een Flex/Relax naar een iXXX upgraden (al gaat het maandelijkse bedrag omhoog). Van Flex naar Relax en visa versa gaat prima. Je kan ook niet je abonnement verlengen naar een iXXX. Je MOET altijd een nieuw abonnement afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89303

Ik heb een paar kleine vraagjes.

- Als ik bijvoorbeeld een Relax 250 wil nemen kan ik daar dan geen SMS bundel apart bij nemen, zo niet wat zijn de kosten daar dan voor?

- Moet je persé een abbonement met internet afsluiten?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 23:14
Anoniem: 83017 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:54:
Bij de mensen waar een abonnement aanvragen niet lukt wonen die toevallig in een studentenhuis met veel meerdere t-mobile gebruikers?

Ik weet dat als er in een korte periode 2 aanvragen zijn geweest op een huisnummer de volgende aanvragen worden geweigerd.
Nope woon nog gewoon thuis bij me ouders en geen van ons alle heeft t-mobile op dit moment en hebben er ook nooit gezeik mee gehad ofzo :? Ga maandag naar de t-mobile shop gaan ze wat rondbellen voor me .

[ Voor 6% gewijzigd door raytje192 op 12-07-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:24

WouterG

Dit is geen ondertitel

philipnorth schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 09:56:
Vraagje voor de verlengers/overstappers vanaf Orange, hoe is dit bij jullie gegaan?
Ik neem aan dat je iPhone abo pas ingaat na einde contract van Orange? Of hebben ze dit toch anders opgelost?

Kun je de iPhone wel gewoon gebruiken? Of levert dit extra kosten op doordat je iPhone abo al geactiveerd is en je dus 2 contracten hebt op dat moment?
Daar was bij mij in de winkel nog wat onduidelijkheid over. Ik heb nu ook mijn huidige orange abbonement nog en dat duurt totdat het nummer overgezet is naar mijn nieuwe abbonement. Ze konden geen tijd zeggen waarbinnen dat zou duren maar het zou waarschijnlijk niet tot einde orange contract zijn. Ik wacht maar even af. Tevens vertelden ze dat mijn oude simkaart nooit zou gaan werken in die iphone, wel jammer want ik heb nog zo'n mooie dutchtone simkaart ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 17:49
LoeiOrdinair schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:56:
[...]

Het jammere is dat dit niet voor de iXXX abbo's geldt. Je kan niet van een Flex/Relax naar een iXXX upgraden (al gaat het maandelijkse bedrag omhoog). Van Flex naar Relax en visa versa gaat prima. Je kan ook niet je abonnement verlengen naar een iXXX. Je MOET altijd een nieuw abonnement afsluiten.
@MADMARK: hoe kom je aan deze info, gok je dit??

Het is echte vette onzin volgens mij he!!! Er zijn er al genoeg geweest die hun abonnement verlengd hebben naar een ixxx ab.!!!

Ik heb zojuist gebeld met de KS en deze vertelden mij dat ze nu alle lost en stolen abonnementen aan het verwerken zijn en dat vanaf maandag de voorgaande maanden ook omgezet kunnen worden naar een ixxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Tomcat schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:03:
[...]

Daar was bij mij in de winkel nog wat onduidelijkheid over. Ik heb nu ook mijn huidige orange abbonement nog en dat duurt totdat het nummer overgezet is naar mijn nieuwe abbonement. Ze konden geen tijd zeggen waarbinnen dat zou duren maar het zou waarschijnlijk niet tot einde orange contract zijn. Ik wacht maar even af. Tevens vertelden ze dat mijn oude simkaart nooit zou gaan werken in die iphone, wel jammer want ik heb nog zo'n mooie dutchtone simkaart ;) _/-\o_
Maar heb je de telefoon dan nu wel meegekregen en kun je er ook iets mee?
Behalve gebruiken als iPod Touch?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Smarty77 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:03:
[...]

Het is echte vette onzin volgens mij he!!! Er zijn er al genoeg geweest die hun abonnement verlengd hebben naar een ixxx ab.!!!

Ik heb zojuist gebeld met de KS en deze vertelden mij dat ze nu alle lost en stolen abonnementen aan het verwerken zijn en dat vanaf maandag de voorgaande maanden ook omgezet kunnen worden naar een ixxx!
Ik ben ook van Flex 15 naar i-150 gegaan met een verlenging, dus het kan wel degelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door dentify op 12-07-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:29

Stewie!

Keen must die!

[...]

Wat madmark zegt is inderdaad verzonnen en foutieve informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204656

Kreeg vanmorgen telefoontje van T-mobile Hengelo dat ik 'm kon ophalen.
Inmiddels gedaan; sim-kaartje er in en daarna vlekkeloos via i-tunes kunnen activeren.
Speel er een uurtje mee en alles werkt perfekt. Ook het GPS.
Het is toch wel een ongelofelijk mooi toestel zeg...... het wachten was niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
DaMorpheus schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:07:
[...]
Wat madmark zegt is inderdaad verzonnen en foutieve informatie.
Thanks... dan gaan we maandag maar weer eens bellen om daadwerkelijk de voorafgaande 6 maand om te zetten naar een ixxx abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244032

Heb hem net via het internet / t-mobile besteld.
Omdat ik al een abbo heb lopen tot 8 augustus, hoef ik geen aktiveringskosten te betalen en betaal 1 euro voor het 8GB toestel! Dit i.p.v. de 79 euro die er voor staan!
Dit wist ik niet. Jullie wel??
Levering volgende week al!!
Kan nie wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 09-05 09:10
Anoniem: 244032 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:16:
Omdat ik al een abbo heb lopen tot 8 augustus, hoef ik geen aktiveringskosten te betalen en betaal 1 euro voor het 8GB toestel! Dit i.p.v. de 79 euro die er voor staan!
Kan nie wachten!!
Klopt. Voor mij hetzelfde. Ik betaal 49 EUR voor de witte 16gb Iphone. Geen activeringskosten. Wanneer geleverd wordt is alleen nog de vraag.

N.B. Het abo gaat wel direct in. Dit betekent dat je al het opgebouwde beltegoed verliest!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
twixx schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:57:
[...]

Als er online had gestaan dat het max. 6 weken was had ik het daar besteld, er staat echter 'De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken'.

Rondbellen heeft tot nu toe 0,- opgeleverd. Wie zou er eerder voorraad krijgen? De online shop of de shops?
T-Mobile probeert de hype er in te houden door bijvoorbeeld levertijd 6 weken online te zetten. Wat ik heb gehoord is de levertijd 1 a 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 19:28
Anoniem: 244032 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:16:
Kan nie wachten!!
voor een kleine meerprijs van 50 euro heb je een 16gb toestel. Ik neem aan dat je huidige abonnement voor een jaar hebt afgesloten? Dan krijg je als het goed is 110 euro korting....

vandaar dus de prijs van 1 euro...

[ Voor 3% gewijzigd door Monkeydancer op 12-07-2008 12:33 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89303

Zijn er hier ook mensen die alleen voor een relax of flex aboo kiezen.

zo ja welk abbo is aan te raden. ik heb nu relax maar met flex zit alles toch in 1 bedrag inbegrepen( bellen, sms, internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

TAS blijkbaar bij BC weer offline. Ik belde er naar toe; ja het werkt weer, je kan hem ophalen. Kom ik daar: storing TAS. Ik werd behoorlijk pissig en heb dat ook laten merken. Ik moet wel elke keer een eindje rijden om in Almelo te komen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

Ik snap het allemaal even niet meer, kan aan mij liggen...

mijn abbo (flex 25) loopt in september af (heeft dan 1 jaar gelopen). Als ik nu overstap naar de i-150 abbo voor 2 jaar, hoeveel moet ik dan bijbetalen? € 159,95 of maar € 49,96 zoals ik weer elders op de t-mobile site kan vinden...

Daarnaast zie ik ook de bedragen als ik zou verlengen en een flex-30 abbo neem: € 999,95 voor het toestel bij een 1-jarig abbo en slechts € 49,96 bij een 2-jarig abbo? Niet zo gek dat ik volgens mij de weg kwijt ben....kan iemand mij het misschien uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 10-05 19:57
Log in op My T-Mobile en bekijk het persoonlijke verlengingsaanbod dat T-Mobile je doet. Zo simpel is het.
1 jarig wil T-Mobile gewoon niet verkopen met de iPhone, vandaar de absurd hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Anoniem: 184648 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:42:
Ik snap het allemaal even niet meer, kan aan mij liggen...

mijn abbo (flex 25) loopt in september af (heeft dan 1 jaar gelopen). Als ik nu overstap naar de i-150 abbo voor 2 jaar, hoeveel moet ik dan bijbetalen? € 159,95 of maar € 49,96 zoals ik weer elders op de t-mobile site kan vinden...

Daarnaast zie ik ook de bedragen als ik zou verlengen en een flex-30 abbo neem: € 999,95 voor het toestel bij een 1-jarig abbo en slechts € 49,96 bij een 2-jarig abbo? Niet zo gek dat ik volgens mij de weg kwijt ben....kan iemand mij het misschien uitleggen?
Je hoeft als het goed is alleen 49.95 bij te betalen. Controleer maar zelf op de site. Je gaat naar de iphone sectie toe en je kiest voor verlengen. Vervolgens moet je je tmobile account gegevens invoeren en krijg je het totaal bedrag te zien van de kosten voor de iphone.

Mijn huidige abonnement is een relax 150, waarvoor ik alleen 1 euro per maand betaalde. Deze loopt af op 1 November. Als ik zal gaan voor de iphone 8gb kost het me in totaal 1 euro. Als ik zal gaan voor de 16gb, dan kost het me 50 euro.

Ik zal zeker gaan voor de 16gb in dit geval. 50 euro extra voor 8gb is het zeker waard. Dat prop je met gemak vol met filmpjes, muziek en APPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.A.
  • Niet online
ik heb echt mazzel. Ik ging niet mee vrijdag ochtend om voor de winkel te staan, dus had donderdag avond om kwart over 12 bestelling geplaatst op de webshop.
Werd ik gister gebeld om afspraak te maken wanneer de verkoper langs kan komen :-D, had ik echt niet verwacht zo snel.

Laat hem alleen wel afleveren op Center Parcs want net nu ga ik een midweek weg.

[ Voor 6% gewijzigd door R.A. op 12-07-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
@R.A.,

welke webshop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 09:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

[...]

Volgens jou is het onzin. Ik verkoop ze, het kan gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184648

thnx voor de snelle antwoorden...

had ik mezelf gister eindelijk overtuigd dat ik geen 159 euro bij wil leggen en eigenlijk niet zo houd van een 2-jarig abbo...krijg ik dit vandaag te zien, grote kans dat ik er nu dus wel 1 koop...die 2 jaar neem ik dan maar voor lief haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien dat hier iemand het weet, want ik kom er niet helemaal uit en T-Mobile zelf ook niet.
Situatie: gisteren iPhone gehaald met migratie van Orange naar T-Mobile. Orange abonnement loopt nog twee maanden dus dan gaat ook mijn iPhone abonnement in.
Als ik echter de simkaart van T-Mobile in mijn iPhone doe werkt alles. Ik kan bellen, gebeld worden, 3G internet. Nu vroeg ik mij af tegen welk tarief die allemaal gaat? Hierover heb ik de klantenservice gebeld en die konden niet veel anders zeggen dat dan ik geluk had dat het werkt en dat er, zolang het contract nog niet loopt niets in rekening zal worden gebracht.

Om niet voor aangename verrassingen te komen te staan wil ik vragen of hier iemand dit kan bevestigen/ontkennen. Het lijkt mij namelijk sterk, of houdt die simkaart er vanzelf mee als ze de spulletjes weer op de rit hebben bij T-Mobile?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 09-05 22:15

_Arthur

blub

LoeiOrdinair schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:07:
Ach, toch raar dat je online gewoon je huidige relax/flex kan omzetten (per direct) in een i150 (of anders) abbo. Dit natuurlijk wanneer je kan verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 08-04 11:51
Reactie van A-Mac:
Beste Niels,

Helaas is het niet mogelijk een indicatie van de levertijd te geven.
We krijgen meerdere malen per week leveringen van T-Mobile. Maar de aantallen zijn onbekend.
Meere malen per week, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Klopt het dat er werkzaamheden zijn aan het voicemail systeem? Krijg namelijk als ik steeds bel naar mijn nummer (om visual voicemail te testen) te horen dat er werkzaamheden zijn, al sinds gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 10:42
Shiver23 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:13:
Misschien dat hier iemand het weet, want ik kom er niet helemaal uit en T-Mobile zelf ook niet.
Situatie: gisteren iPhone gehaald met migratie van Orange naar T-Mobile. Orange abonnement loopt nog twee maanden dus dan gaat ook mijn iPhone abonnement in.
Als ik echter de simkaart van T-Mobile in mijn iPhone doe werkt alles. Ik kan bellen, gebeld worden, 3G internet. Nu vroeg ik mij af tegen welk tarief die allemaal gaat? Hierover heb ik de klantenservice gebeld en die konden niet veel anders zeggen dat dan ik geluk had dat het werkt en dat er, zolang het contract nog niet loopt niets in rekening zal worden gebracht.

Om niet voor aangename verrassingen te komen te staan wil ik vragen of hier iemand dit kan bevestigen/ontkennen. Het lijkt mij namelijk sterk, of houdt die simkaart er vanzelf mee als ze de spulletjes weer op de rit hebben bij T-Mobile?
Ik zou heel erg oppassen! Je hebt nog geen abonnement, dus worden de diensten die je nu ontvangt ook niet tegen abonnementstarief verrekend. M.a.w: heel erg duur!
Waarschijnlijk is bellen en sms-en tegen prepaid tarief (zo doen ze dat bij Telfort in ieder geval), en wat internetten wel niet mag kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-05 22:35
dentify schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:23:
Klopt het dat er werkzaamheden zijn aan het voicemail systeem? Krijg namelijk als ik steeds bel naar mijn nummer (om visual voicemail te testen) te horen dat er werkzaamheden zijn, al sinds gisteravond.
Ik heb het net ingesteld en het werkt prima :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Hoedje schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:37:
[...]

Ik heb het net ingesteld en het werkt prima :)
Dat is dan wel vreemd..

Ik heb klantenservice wel al gebeld, maar ze wisten van niks en vroeg mij langs te gaan bij de T-Mobile Shop om te testen (en die is niet bepaald in de buurt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

Ik weet niet of deze vraag al eerder is voorgekomen (heb het grootste deel van dit topic doorgelezen) maar ik zit dus in de volgende situatie:

Ik zit tot december vast aan een abonnement van vodafone. Nu wil ik graag een iphone aanschaffen en mijn vraag is nu: Kun je ook bij een iphone abbonement de telefoon direct krijgen en het abonnement 4 maanden later in laten gaan? Ik betaal dan de laatste maand dubbel maar dat vind ik niet zo erg. Ik wil nu graag weten of ik die 4 maanden de iphone zou kunnen gebruiken op het vodafone netwerk met eventueel die 2.0 firmware hack. Moet je/kun je de iphone dan ook activeren?
Na het lezen van tig pagina's hier is dit mij nog niet helemaal duidelijk helaas.
Ik ben tevens eigelijk op zoek naar een soort info pagina waar ik alles (even snel) kan leren aangaande bricks, jailbreak, bootloader (oid).

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik ben van mening nu T-Mobile Orange heeft overgenomen ook de Orange mensen in aanmerking moeten kunnen komen op kortingen.
Dus ben ik b.v 2 jaar abonnee van Orange dan kan ik deze periode meenemen in mijn nieuwe TM abbo. Zal helaas wel niet opgaan maargoed.
Iemand met hetzelfde idee al geinformeerd?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Zijn er al meer berichten over de Belgische iPhone en of deze nu zonder twijfel werkt met alle (buitenlandse) simkaarten?
Anoniem: 267491 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:41:
Ik ben tevens eigelijk op zoek naar een soort info pagina waar ik alles (even snel) kan leren aangaande bricks, jailbreak, bootloader (oid).
Lees deze eens door: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken, of kijk op http://www.hackint0sh.org/forum/index.php.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.A.
  • Niet online
gewoon op tmobile.nl.
Om 12 uur kon ik alleen rotterdam stream zien, kwart over 12 kon ik bestellen en half 1 deed het bestel knopje niet meer.
Dus ik was precies op tijd :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Iemand een idee of TAS alweer werkt of nog steeds down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 09:50
Afbeeldingslocatie: http://www.dannychoo.com/fauna/userimg/large/2008Jul11185350_4980.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232205

Net via de klantenservice gebruik gemaakt van de Lost & Stolen procedure. Ging een stuk gemakkelijker dan verwacht. Bovendien ook extra korting gekregen dmv de klantenwaardering (1 euro voor de 16 GB ipv 20 euro) al heb ik bij deze iPhonedeal niet optimaal gebruik kunnen maken van mijn klantenwaardering ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
Wat kan ik nu het beste doen. De iphone online bestellen en 110 euro korting krijgen of in een shop en evt. 110 euro korting krijgen? Ik woon in de omgeving Nijmegen. Ik zal graag de telefoon op korte termijn willen aanschaffen, maar ik hoorde van de klantenservice dat het 6 tot 8 weken kan duren.

pfftt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
@hierboven: Wat je moet doen? Zelf een besluit nemen want het zijn jouw euro's, niet de mijne. Als je trouwens overweegt jouw euro's wel tot de mijne te maken zou ik zeggen: regel die korting online, stort die €110 op mijn rekening en wacht 6 weken op je toestel.
Overigens zou je ook gewoon naar de winkel kunnen gaan, kijken of ze daar korting regelen voor je en dan je besluit nemen.
Shiver23 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:13:

Is een bevestiging van ons dan betrouwbaarder dan die van TM? In dat geval wil ik het best voor je bevestigen. Niet dat ik denk dat iemand je straks, als je een torenhoge rekening wil aanvechten, serieus neemt als je zegt: "ja, maar Punksmurf zei...".

Als ik jou was zou ik er voor zorgen dat je het zwart op wit krijgt van TM, of rustig je iPhone je iPhone laten voor de komende twee maanden ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Punksmurf op 12-07-2008 14:13 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Nowa schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:42:
Ik ben van mening nu T-Mobile Orange heeft overgenomen ook de Orange mensen in aanmerking moeten kunnen komen op kortingen.
Dus ben ik b.v 2 jaar abonnee van Orange dan kan ik deze periode meenemen in mijn nieuwe TM abbo. Zal helaas wel niet opgaan maargoed.
Iemand met hetzelfde idee al geinformeerd?
Dit vraag ik mij dus ook heel sterk af. In principe zijn Orange-klanten nog geen T-mobile-klanten dus verwacht ik geen aanbieding van T-mobile. Echter mogen ze wel een klein beetje moeite doen om Orange-klanten ervan te overtuigen dat ze het beste naar T-mobile kunnen gaan.
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
LoeiOrdinair schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Beste madmark... misschien kan het niet bij iCentre... vandaar dus dat vanaf nu iedereen die een verlenging wil dan maar naar de concurrent moet gaan of naar t-mobile . Blijkbaar kan icentre geen abonnementen verlengen met een ixxx abonnemnet.

Hoe verklaar je dan alle verlengen die hier reeds gepost zijn? Een verlenging betekent dat ze al een t-mobile ab. hebben (relax of flex). En deze dus verlengt hebben naar een t-mobile ixxx abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:06

ManiacsHouse

Scheisse!

Van de t-mobile-site
Houd rekening met een verwachte levertijd van zes weken.
:(
Of is dat gewoon ook weer marketing?

[ Voor 9% gewijzigd door ManiacsHouse op 12-07-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 08-05 10:30
Nielsvr schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:16:
Reactie van A-Mac:

[...]

Meere malen per week, ben benieuwd!
Me 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
maniacshouse schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:32:
Van de t-mobile-site
Houd rekening met een verwachte levertijd van zes weken.
Of is dat gewoon ook weer marketing?
Puur om de hype te stimuleren!
Levertijd 1 a 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Ach als je online besteld bij T Mobile, krijg je te zien dat de levertijd een week is.
Of zou dat niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Anoniem: 160183 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:52:
Ach als je online besteld bij T Mobile, krijg je te zien dat de levertijd een week is.
Of zou dat niet kloppen?
Klopt wel ongeveer.. Maar don't kill me if it is two weeks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 10:34
Even een korte toelichting op de BKR toets.

Naast een registratie van eventuele betalingsproblemen stuurt BKR tevens een risico-code mee. Dit is een code gebasseerd op statistische informatie. Dit is o.a. gebasseerd op leeftijd, je totale uitstaande leningen en jouw adres. Hiermee wordt vervolgens aangegeven of jouw 'specificaties' gemiddeld genomen risicovol zijn.

Voorbeeld; Je ben 20, woont in een studentenflat en hebt ondertussen een lening van 5K, roodstand van 2K en toevallig had je jouw flat gekocht en een hypotheek van 150K. BKR zal dan een risico van waarschijnlijk hoog risico aangeven (E waarschijnlijk). Immers een student zal normaal gesproken niet deze last of eventueel een nog hogere last kunnen verdragen, bovendien kan BKR zien dat mensen met deze statistische info in het verleden vaak later een achterstand opliepen.

Jij als individu kan echter toevallig gewoon nog geen betere wijk opgezocht hebben omdat je woonplek prima is en bovendien een vette overbetaalde baan hebben voor jouw leeftijd. Dus misschien kan jij wel twee keer zoveel lasten aan, maar dat is voor de risicometing niet meegenomen.

Bij banken is deze risico-klasse meestal geen probleem, zij vragen gewoon om loonstrookjes e.d. en onderzoeken het zelf verder. Bij een telefoonabbo is het echter meestal alleen Ja of Nee.

Persoonlijk vind ik dat BKR deze informatie niet zou moeten verstrekken indien er geen verder onderzoek plaatsvind, maar in dat geval alleen over de afgelopen 5 jaar geregistreerde betalingsproblemen. Dit onderscheid is er echter niet en besluitvorming gebeurt maar al te vaak op te beperkte informatie.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Ik bedenk het me nu pas, was te blij dat ik vanochtend eindelijk mn iPhone kon ophalen..
maar ik heb geen activatiekosten a 26 euro hoeven betalen, is dat omdat het gisteren niet ging of gewoon geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Worden de activatiekosten gewon niet berekend bij de eerstvolgende rekening?
(dat die dus 56€ is ipv 30?)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 10:42
philipnorth schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:01:
Worden de activatiekosten gewon niet berekend bij de eerstvolgende rekening?
(dat die dus 56€ is ipv 30?)
Inderdaad, worden gefactureerd.
(kan dus bv. ook 71,50 ipv 45 zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

ow dan moet ik snel even de automatische incasso blokkeren. Ik ga die activatiekosten namelijk niet betalen. Mijn contract kon niet eens geactiveerd worden op 11 Juli en dan moet ik wel betalen, lijkt me onredelijk.

Brief naar T-Mobile gaat zo de deur uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 08-05 06:41
Anoniem: 33358 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:12:
ow dan moet ik snel even de automatische incasso blokkeren. Ik ga die activatiekosten namelijk niet betalen. Mijn contract kon niet eens geactiveerd worden op 11 Juli en dan moet ik wel betalen, lijkt me onredelijk.

Lijkt me verstandig, goede manier om je contractperiode te beginnen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Gisteren niet kunnen rusten, moest en zou de iphone hebben... Uren te vroeg bij de winkel, maar reserveringen en minimale levering zorgen ervoor dat ik bij 3 winkels mis-greep..
Balen als een stekker.. Maar nu ik lees dat activering de hele dag geduurd heeft en dat 3G niet direct werkt, denk ik dat het wachten op de tweede levering niet eens zo een slecht plan is .. Natuurlijk zullen er ook gelukkige gebruikers tussen zitten, maar die hoor je natuurlijk niet..
Bij mijn Phone-house krijgen gedupeerde ook nog eens een gratis ipod dock-dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik heb hem :) 16GB zwart :) Net tussen het down gaan van TAS gekregen werkt goed :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 17:34
Heeft de Phone House die docks op voorraad? De BC had ze namelijk nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
madwurmz schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:17:
Gisteren niet kunnen rusten, moest en zou de iphone hebben... Uren te vroeg bij de winkel, maar reserveringen en minimale levering zorgen ervoor dat ik bij 3 winkels mis-greep..
Balen als een stekker.. Maar nu ik lees dat activering de hele dag geduurd heeft en dat 3G niet direct werkt, denk ik dat het wachten op de tweede levering niet eens zo een slecht plan is .. Natuurlijk zullen er ook gelukkige gebruikers tussen zitten, maar die hoor je natuurlijk niet..
Bij mijn Phone-house krijgen gedupeerde ook nog eens een gratis ipod dock-dingetje.
en kreeg je net als de webshop 110euro korting als je je huidige abonnement verlengde?

edit: net de phonehouse gebeld. De toestelprijzen zijn hetzelfde voor zowel mensen die verlengde als mensen die een nieuwe abonnement afsluiten. Kan ik net zo goed online via tmobile bestellen (110 euro korting bij verlenging!) Dit is trouwens de phonehouse Nijmegen.

De wachttijd voor de leveringen bij de tmobile online webshop bedraagt 6 tot 8 weken, aldus de tmobile klantenservice.

[ Voor 20% gewijzigd door Monkeydancer op 12-07-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
m3nno schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:50:
[...]
Puur om de hype te stimuleren!
Levertijd 1 a 2 weken
Is dat jouw mening of liggen er feiten aan ten grondslag?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

heb nu Hi en zit in m'n laatste 3 maanden ;)

Die docks waren bij Phonehouse Amstelveen, overigens zal ik 'm niet nodig hebben .. Ik heb een Onkyo RI-Dock klaar staan voor audio op 7.1 surround en video naar 46inch ..

Afbeeldingslocatie: http://www.madwurmz.com/stuff/dock.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door madwurmz op 12-07-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Monkeydancer schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:28:
[...]

en kreeg je net als de webshop 110euro korting als je je huidige abonnement verlengde?
Ja, heb hem in Rotterdam voor 1 euro gekocht en meegekregen :)
Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachment.php?attachmentid=943143058&d=1215869436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267731

Ik heb alleen toegang tot de gewone voicemailbox...als ik naar voicemail ga dan gaat mn iphone gelijk bellen...is dit in te stellen of in visual nog niet actief???
Werkt Visual Voicemail bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Anoniem: 267731 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:41:
Ik heb alleen toegang tot de gewone voicemailbox...als ik naar voicemail ga dan gaat mn iphone gelijk bellen...is dit in te stellen of in visual nog niet actief???
Werkt Visual Voicemail bij jullie?
Terwijl ik zelf twijfelde waar mijn post moest komen lijkt mij dat dit er duidelijk eentje is voor [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 11:38
Zo, gereserveerd bij T-Mobile in Heerlen.

Er zijn ongeveer 60 mensen voor me op de lijst volgens de verkoper. Owjee....

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Werkt het TAS systeem van T-mobile al?? Ik wacht al sinds gisteren op mijn iphone. Mediamarkt kan hem nog niet geven omdat dat TAS systeem niet goed werkt. Ik vind het wel belachelijk dat dat systeem nog niet werkt vooral na dat gedoe van gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 07:15
Ik heb ondertussen de iPhone 3G besteld in Belgie. In het dorpje Mol EUR. 615,- voor een witte 16GB.

In de winkel zeiden ze dat er geen nederlandse simkaarten in konden, dus we gaan er maar even van uit dat ze hem tegen die tijd kunnen unlocken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sorted.bits op 12-07-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
edit: nvm :)

[ Voor 94% gewijzigd door Serenity op 12-07-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 33358 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:12:

Het zou me niets verbazen als je in eens niet meer kan bellen enzo. Het staat vast in de overeenkomst die jij getekent hebt. Maar wat iemand al zij, goeie manier om je periode te beginnen bij T-Mobile. Dat de servers plat lagen was erg slechte. Maar daar heeft iedereen last van gehad. En hij is nu toch geactiveerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik kreeg begin deze middag een telefoontje, ik kon me iPhone op de Lijnbaan in Rotterdam op komen halen.
Er waren daar 2 aardige dames achterin de zaak bezig enkel om de contracten af te handelen al met al ging het redelijk vlot.
In totaal (eerste keer aanschaf en 2e keer ophalen) heb ik nog geen 3kwartier in de T-mobile winkel doorgebracht en heb niet moeten wachten voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopvg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier een koper zonder veel klachten, om ongeveer 11.00 de stad (Assen) ingegaan. T-mobile was uitverkocht, Belcompany werd net de laatste witte 3G verkocht, er was nog wel een zwarte, Phonehouse hadden nog een 8 gig en een witte liggen. Even getwijfeld maar toch de witte gekozen, het activeren lukte pas tegen 18.00 uur. Thuisgekomen lukte het activeren in I-tunes na 3 keer klikken, alles werkt sinds die tijd zoals het hoort en zoals ik van Apple gewend (verwend) ben, het kost wat maar dan heb je wat, vind het een fantastisch apparaat, je kan er zelfs mee bellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
deltananie schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:18:
Werkt het TAS systeem van T-mobile al?? Ik wacht al sinds gisteren op mijn iphone. Mediamarkt kan hem nog niet geven omdat dat TAS systeem niet goed werkt. Ik vind het wel belachelijk dat dat systeem nog niet werkt vooral na dat gedoe van gisteren
* ludo zit met hetzelfde gezeur... iPhone ligt klaar, maar afhalen gaat ook vandaag niet meer lukken :( Dus nu maar hopen dat het maandag wél lukt. Wat een geklooi zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
sorted.bits schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:18:
Ik heb ondertussen de iPhone 3G besteld in Belgie. In het dorpje Mol EUR. 615,- voor een witte 16GB.

In de winkel zeiden ze dat er geen nederlandse simkaarten in konden, dus we gaan er maar even van uit dat ze hem tegen die tijd kunnen unlocken ;)
Wow. Dan zit je bijna tegen het bedrag aan van 2 jaar abonnement betalen. En dan ook nog eens dat gezeik met unlocken. En de kosten van het extra abonnement.

Is dat wel slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 47458 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:37:
Ik kreeg begin deze middag een telefoontje, ik kon me iPhone op de Lijnbaan in Rotterdam op komen halen.
Er waren daar 2 aardige dames achterin de zaak bezig enkel om de contracten af te handelen al met al ging het redelijk vlot.
Ook vandaag zaten die aardige dames de hele middag raar te reageren op mensen die een simpele vraag kwamen stellen. Terwijl ik mijn iPhone in ontvangst nam heb ik ze meerdere malen horen zeggen "U mag mij geen vragen stellen" en "Ik praat niet met klanten nu" 8)7 tegen een man met een kindje in de kinderwagen 8)7

Wel opvallend: alle mensen die er gisteren waren, waren vandaag weer / nog steeds aan het werk. De wat forse vrouw met korte haren die gisteren zo arrogant iedereen te woord stond kon gelukkig vandaag wel lachen toen ik vroeg of ze al wat ont-stressed was :7

[ Voor 16% gewijzigd door Stewie! op 12-07-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:20:
[...]

bestelnummer: 99990000xx (bij de eerste veertig)
ordernr: 11280xx (tweede helft)

reken maar uit, denk trouwens niet dat ze er heel veel hadden liggen voor webshop verkoop.
ik dit ook op 99990000xx (bij de eerste 50)
en ordernr: 11280xx (tweede helft)

maar heb nog niets gehoord... ze zouden er toch 500 hebben liggen voor de online shop?

heeft iemand al geprobeerd zijn bestel status op te vragen online? ik krijg de hele tijd foutmeldingen...

owja mediamarkt almere had welgeteld 4 iphones! 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 102232 op 12-07-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zijn er eigenlijk veel mensen die 7 euro per maand aan de tmo verzekering betalen? 7x24 = 168 euro over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:48:
[...]

heeft iemand al geprobeerd zijn bestel status op te vragen online? ik krijg de hele tijd foutmeldingen...

waar kan je dat doen O-)
Zijn er eigenlijk veel mensen die 7 euro per maand aan de tmo verzekering betalen? 7x24 = 168 euro over 2 jaar.
Heb hier laatst iets over bij Kassa gezien; daar zeiden ze dat dit extra geld klopperij was. Ik doe het dan ook niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 267338 op 12-07-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t-mobile.nl -> service & contract
dan de optie telefoon instellen
3de 'hoofdstuk' status controleren
2de optie: bestelstatus, controleer en volg je bestelling online
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 07:15
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:43:
[...]

Wow. Dan zit je bijna tegen het bedrag aan van 2 jaar abonnement betalen. En dan ook nog eens dat gezeik met unlocken. En de kosten van het extra abonnement.

Is dat wel slim?
Nou als het goed is zit er geen simlock op dus, ze spreken over een country lock, maar de laatste keer dat dat was, was het een fout in de firmware. Dat soort locks zijn verboden in belgie. Dus ga er van uit dat die er eigenlijk niet op zit.

Verder heb ik op dit moment de iPhone 1G en een bijbehorend abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
ludo schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:42:
[...]

* ludo zit met hetzelfde gezeur... iPhone ligt klaar, maar afhalen gaat ook vandaag niet meer lukken :( Dus nu maar hopen dat het maandag wél lukt. Wat een geklooi zeg...
Denk je dat het TAS systeem nu wel werkt bij de mediamarkt omdat alle winkels sluiten om 5 uur in tegenstelling tot de mediamarkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267338

Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:59:
[...]

Heb aangezien ik via de telefoon besteld heb geen order nummer; heb t-mobile gebeld, maar de afdeling die daar over gaat is om 5 uur naar huis gegaan. Maandag weet ik meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 09-05 13:23
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:43:
[...]

Is dat wel slim?
Hij zou toch niet gesimlocked mogen zijn in België? En welke extra abonnement? Gewoon een goedkoop sim-abo, bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 07:23
Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:59:
[...]

Als ik dat probeer krijg ik elke keer de melding "Er is een onverwachte fout opgetreden ......"

anderen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
goosse schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:11:
[...]

Als ik dat probeer krijg ik elke keer de melding "Er is een onverwachte fout opgetreden ......"

anderen dit ook ?
Dezelfde foutmelding ook hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
RoelJewel schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:07:
[...]

Hij zou toch niet gesimlocked mogen zijn in België? En welke extra abonnement? Gewoon een goedkoop sim-abo, bedoel je? :)
Volgens de beligsche verkopers is hij dat dus wel...

Idd, een goedkoop sim only abo met dataplan komt bij de 625 euro. Dan zit je al dicht tegen de totaalprijs van een bijna gratis iphone met 2 jaar t-mobile abo in NL. En geen gezeik met unlocken, mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m3nno schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:57:
[...]

Klopt wel ongeveer.. Maar don't kill me if it is two weeks :+
Werk jij bij TMobile dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goosse schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:11:
[...]

anderen dit ook ?
ik heb even gebeld
kreeg een lul aan de telefoon 'ow mevrouwtje u heeft de iphone besteld.. nee dat kan nog heeeeeeeeel lang duren' hij kon zien dat hij besteld was .. en daar hield het mee op.

erg frusterend dat mensen die vlak voor mij besteld hebben al een telefoontje hebben gekregen van de koerier om een afspraak te maken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mightybunny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Wat weten die Belgische verkopers er nu van :)

Er is geen country/sim lock in België. Dit is al getest geweest op dit Forum door iemand die er een UK sim ingestoken had en dit werkte direct!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ah, dus de belgische verkopers zijn al net zo slim en geinformeerd als de Nederlandse. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:20:
[...]

ik heb even gebeld
kreeg een lul aan de telefoon 'ow mevrouwtje u heeft de iphone besteld.. nee dat kan nog heeeeeeeeel lang duren' hij kon zien dat hij besteld was .. en daar hield het mee op.

erg frusterend dat mensen die vlak voor mij besteld hebben al een telefoontje hebben gekregen van de koerier om een afspraak te maken. |:(
welk type heb je besteld dan, ik een 16gb black, misschien dat die sneller gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mightybunny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
JupJup er zijn hier al procedures aan het lopen van de consumenten orginisatie Test Aankoop op de stock die te klein was! Indien de stock erg klein is mag er immers geen reclame gemaakt worden!
Ook kregen nieuwe mobistar(niet oude) klanten voorrang terwijl dit niet mocht en iedereen(Proximus/Base) evenveel recht had om ene te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koen schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:24:
[...]

welk type heb je besteld dan, ik een 16gb black, misschien dat die sneller gaan :?
8gb black
maarja 500 iphones en dan in de eerste 50 bestellingen zitten ..
ik ga gewoon wachten, veel meer zit er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
DaMorpheus schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:51:
De verzekering die T-Mobile aanbiedt lijkt echt waardeloos, diefstal b.v. alleen verzekerd bij aantoonbaar letsel en meer van dat soort ongein.

Ik ga m'n iPhone waarschijnlijk bij The Phone House halen en zit er aan te denken hun verzekering af te nemen, iig tot de iPhone fatsoenlijk los te krijgen is. Ik heb eigenlijk het principe dat ik geen verzekeringen afsluit voor zaken die ik zelf kan dragen, een nieuwe fiets, laptop of telefoon kan ik zelf ook kopen als zoiets kwijtraakt of stukgaat, bij ziektekosten e.d. is dat een wat ander verhaal.

Probleem in dit geval is echter dat het (nog) niet mogelijk is om een nieuwe iPhone te kijken als je dat ding kwijt raakt :( Via die verzekeringen kan dat schijnbaar wel. Voorwaarden van TPH voor die verzekering lijken redelijk OK, wel even de voorwaarden lezen, dat schemaatje op de site is wat misleidend, er zijn natuurlijk weer een flink zooi uitsluitingen.

* bartvb heeft een gruwelijke hekel aan de verzekeringswereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Ik las ergens dat de 3g iPhones werden verkocht voor 600 euro. Ik heb er 600 euro voor over, maar kan ze nergens vinden? Op marktplaats staan er enkele, maar die vertrouw ik niet of ze hebben ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dure grap 600,- voor een iphone zonder abbo :S

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244032

koen schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:14:
[...]

Dezelfde foutmelding ook hier...
Yip, zelfde foutmelding ook hier......... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 10:39

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 102232 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:48:
[...]

ik dit ook op 99990000xx (bij de eerste 50)
en ordernr: 11280xx (tweede helft)

maar heb nog niets gehoord... ze zouden er toch 500 hebben liggen voor de online shop?

16GB black hier, en ik zat tussen 150 - 200 met het bevestigingsnummer. En ik heb wel telefoon gehad. Beetje raar. Wel het goede nummer doorgegeven? Geen gemiste gesprekken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Backspace-NL schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:44:
[...]

16GB black hier, en ik zat tussen 150 - 200 met het bevestigingsnummer. En ik heb wel telefoon gehad. Beetje raar. Wel het goede nummer doorgegeven? Geen gemiste gesprekken gehad?
Over welke shop en nummer hebben jullie het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Anoniem: 51473 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:36:
Ik las ergens dat de 3g iPhones werden verkocht voor 600 euro. Ik heb er 600 euro voor over, maar kan ze nergens vinden? Op marktplaats staan er enkele, maar die vertrouw ik niet of ze hebben ze nog niet.
Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264597

Anoniem: 160183 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:49:
[...]

Over welke shop en nummer hebben jullie het?
De online shop van T-mobile.nl

Ik krijg trouwens dezelfde melding als ik de bestelstatus check. Heb zelf nummer 999900093x, maar blijkbaar werkt het bij niemand.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 264597 op 12-07-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik heb hem ook! Nogmaals BelCompany gebeld: ja, TAS werkt, en je kan hem ophalen. Kom ik daar na 20 minuten rijden: nee, helaas, nog steeds storing. Toen werd ik weer gek maar niet laten merken en gingen ze een paar keer testen, af en toe ging het goed, dan weer niet, maar een abo aanvragen ging maar niet. Ineens kreeg er 1 een briljante ingeving: handmatig. Dat dus gedaan, moest half uur tot een uur even de stad verkennen en daarna was het geregeld. Moest wel even oppassen met internetten etc, maar dat kwam allemaal in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-04 22:38
Ik kan mijn belstatus gewoon online bekijken. Ik heb niet meer veel beltegoed over, zie ik :)
Maar dat zal wel komen omdat er bijna een nieuwe maand in gaat.
Ik kan online niets vinden over mijn bestelling (van een zwarte 16GB). Iemand van jullie wel?

Mijn nummer zit trouwens tussen de 500 en 550. Ben ook nog niet gebeld om een afspraak te maken :*)

[ Voor 10% gewijzigd door pvtonger op 12-07-2008 18:06 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.