@hierboven: Wat je moet doen? Zelf een besluit nemen want het zijn jouw euro's, niet de mijne. Als je trouwens overweegt jouw euro's wel tot de mijne te maken zou ik zeggen: regel die korting online, stort die €110 op mijn rekening en wacht 6 weken op je toestel.
Overigens zou je ook gewoon naar de winkel kunnen gaan, kijken of ze daar korting regelen voor je en dan je besluit nemen.
Shiver23 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:13:
Misschien dat hier iemand het weet, want ik kom er niet helemaal uit en T-Mobile zelf ook niet.
Situatie: gisteren iPhone gehaald met migratie van Orange naar T-Mobile. Orange abonnement loopt nog twee maanden dus dan gaat ook mijn iPhone abonnement in.
Als ik echter de simkaart van T-Mobile in mijn iPhone doe werkt alles. Ik kan bellen, gebeld worden, 3G internet. Nu vroeg ik mij af tegen welk tarief die allemaal gaat? Hierover heb ik de klantenservice gebeld en die konden niet veel anders zeggen dat dan ik geluk had dat het werkt en dat er, zolang het contract nog niet loopt niets in rekening zal worden gebracht.
Om niet voor aangename verrassingen te komen te staan wil ik vragen of hier iemand dit kan bevestigen/ontkennen. Het lijkt mij namelijk sterk, of houdt die simkaart er vanzelf mee als ze de spulletjes weer op de rit hebben bij T-Mobile?
Is een bevestiging van ons dan betrouwbaarder dan die van TM? In dat geval wil ik het best voor je bevestigen. Niet dat ik denk dat iemand je straks, als je een torenhoge rekening wil aanvechten, serieus neemt als je zegt: "ja, maar Punksmurf zei...".
Als ik jou was zou ik er voor zorgen dat je het zwart op wit krijgt van TM, of rustig je iPhone je iPhone laten voor de komende twee maanden

.
[
Voor 12% gewijzigd door
Punksmurf op 12-07-2008 14:13
]