MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Dus Telefonisch en niet via tas.t-mobile.nl?MazeWing schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:04:
Nou ik heb ook weer alles binnen. Vanaf 8 uur in roermond voor de t-mobile shop gestaan (ik was nummer 4) en om half 10 stonden er inmiddels toch veel mensen. Nadat het openging begon de ellende met het t-mobile systeem. Maar ik moet zeggen dat ze er toch alles aan gedaan hebben daar. Ze hebben het telefonisch gedaan en meteen een stuk of 4-5 er door heen gejast. Uiteindelijk had ik om kwart voor 12 eindelijk het ding afgerekend en stond ik weer buiten.
Met activatie via itunes geen enkel probleem gehad en ding werkt als een zonnetje en een verademing vergeleken met het wanproduct genaamd HTC TYTN II. 't gaat trouwens om de 8 gb versie.
Hij had gewoon meer dan 200 reserveringen aangekomen de eikel. Heb hem nu gewoon online besteld. Dan maar een paar weken wachten.
Everything Can Help!
Op dus, dus hup, naar de T-shop op de Demer.
Lange rij, was nummer 58...
Maargoed, na lang gezeur en onduidelijkheid konden we er een reserveren. Alles ingevuld, was als 2e reservering binnen. Allerlei kopietjes moeten maken (wil een zakelijk abo, heb wel een persoonlijk abo, maar die loopt pas in januari af en kan em pas verlengen eind september).
Sta dus als 2e op de lijst en een medewerker kon me verzekeren dat ik er volgende week een heb.
Nou... laten we het hopen...
[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 11-07-2008 17:09 . Reden: nummer 59 -> 58 ]
Ik zat naar flex te kijken maar dat is simonly ook niet echt voordelig.
Verwijderd
Beste ...,
Hierbij ontvangt u de factuur van uw bestelling. Vanaf 14 juli zal de eerste levering binnen komen. Zodra het factuurbedrag is overgemaakt en de iPhone 3G leverbaar is wordt er contact met u opgenomen. U kunt dan de keuze maken of u uw bestelling wilt afhalen op laten opsturen.
Met vriendelijke groet,
O. Ouchene
iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht
Verwijderd
Ik zou liever pas betalen als ik het toestel in handen heb in de winkel.....Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:09:
Heb zo net deze mail gekregen van iPhone Service Point, ik had een losse iphone 3G 16GB besteld bij hun:
Beste ...,
Hierbij ontvangt u de factuur van uw bestelling. Vanaf 14 juli zal de eerste levering binnen komen. Zodra het factuurbedrag is overgemaakt en de iPhone 3G leverbaar is wordt er contact met u opgenomen. U kunt dan de keuze maken of u uw bestelling wilt afhalen op laten opsturen.
Met vriendelijke groet,
O. Ouchene
iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht
i.p.v. wachten of en wanneer ze hem opsturen...........
Verwijderd
Ja ga ik ook doen, ik ga niet zomaar geld over maken naar een onbekende bedrijf.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:13:
[...]
Ik zou liever pas betalen als ik het toestel in handen heb in de winkel.....
i.p.v. wachten of en wanneer ze hem opsturen...........
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Windows Vista SP2 | Zalman GS1000 | GigaByte - GA-EX58-EXTREME | Intel Core i7 920 @ 2.67Ghz | Zalman CNPS9900 | OCZ 6Gb PC12800 | GigaByte Geforce 9800GT | 2x Samsung 1Tb | 1x WD 1Tb | 2x Samsung 500Gb | Tannoy Precission 8D
Verwijderd
Ik heb niets dus zeur niet..Qwanta schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:20:
Nou ik heb alleen maar een probleem met die iTunes store, belachelijk dat Apple op hun lanceerdag niet hebben gezorgd dat het gewoon goed werkt. Ik heb een iPhone waar ik naar kan kijken en een alarmtelefoontje kan plegen, juppie!
Ze schijnen het telefonisch te doen. ff wachten tot het wat minder hard regent en dan wandel ik naar de winkel
Had je maar niet bij BC moeten kopenVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:22:
[...]
Ik heb niets dus zeur niet..Die van mij ligt netjes in een kluis in de BC, jij kan em tenminste nog vasthouden..
[ Voor 50% gewijzigd door Qwanta op 11-07-2008 17:24 ]
Windows Vista SP2 | Zalman GS1000 | GigaByte - GA-EX58-EXTREME | Intel Core i7 920 @ 2.67Ghz | Zalman CNPS9900 | OCZ 6Gb PC12800 | GigaByte Geforce 9800GT | 2x Samsung 1Tb | 1x WD 1Tb | 2x Samsung 500Gb | Tannoy Precission 8D

Verwijderd
T-mobile toen gebeld en gevraagd hoe het zat. Er werd mij verteld dat mijn verbinding pas ingaat als de nummerportering gelukt is. En dit duurt zo'n anderhalve week... Maar er werd mij eerder toch verteld dat ik dan tijdelijk een werkend simkaart mee kreeg. Dit vind ik erg frustrerend aangezien ik 7 uur lang in de rij heb gestaan hiervoor en nog steeds meer dan een week moet wachten. En miscchien een verloren week van mijn abo (weet iemand hoe dit zit?)
Wat mij betreft allemaal erg belachelijk. Als ik nu opbel en zeg dat ik m'n abo wil verlengen met een Nokia N95 (of whatever) dan krijg ik gewoon extra toestelkorting. T-Mobile is hier erg kortzichtig bezig

[ Voor 3% gewijzigd door bartvb op 11-07-2008 17:31 ]
Geen verzekering afgesloten? Dan bellen ze om te vragen of je het echt zeker weet - want als ie door jouw fout kapot gaat moet je zelf de reparatie betalen. Ik ben al weer vergeten wat ie precies zei, maar ik dacht 226 euro onderzoekskosten + meerDaMorpheus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:25:
Tmo belde net ..... en hing weer op na 10 seconden in het gesprek.
Nu heb ik een nieuwe simkaart en krijg ik niet meer die melding van iTunes, alleen nog de melding dat de store onbereikbaar is, maar dat is -neem ik aan- een algemeen probleem.
Nog eens te horen gekregen in de T-Mobile winkel... nieuwe abbo's gaan waarschijnlijk maandag op z'n vroegst pas in... maar omdat ik een oud T-Mobile abbo heb zou ik als het goed is toch alvast kunnen bellen en wifi-en... na activatie in iTunes natuurlijk, dus daar wacht ik dan maar op.
Verwijderd
Ja, dan kunnen ze inderdaag doen, maar zoals door iemand anders aangegeven zul je dan wel 5/7 werkdagen niet kunnen internetten en bellen, omdat je eerst de activeringscode nodig hebt.Foxke schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:24:
Ik kan zometeen m'n iPhone ophalen!!11
Ze schijnen het telefonisch te doen. ff wachten tot het wat minder hard regent en dan wandel ik naar de winkel
Daarom wacht ik tot morgen of Maandag, en probeer hem dan in 1 keer te activeren, zodat ik direct alle functies kan gebruiken.
Verwijderd
Hmm... lekker is dat.bartvb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:30:
Slecht nieuws voor de mensen met al een T-Mobile abonnement; het kunnen verlengen met korting was een fout op de siteZe zijn aan het kijken wat ze gaan doen met de mensen die al besteld hebben, of ze dat idd voor het kortingsbedrag doen (20 euro in het geval van mijn vriendin) of dat ze het 'normale' bedrag in rekening brengen (160 euro voor 16GB).

Vraag me af of ze dat soort dingen nog mogen veranderen nadat je 'm al besteld hebt.
edit: ik zag net online bij 'my T-mobile' dat ze al gelijk m'n abonnement hebben aangepast terwijl ik nog helemaal geen bericht heb gehad van de koerier of T-mobile om te melden dat m'n iPhone onderweg is. Het nieuwe iPhone contract (i150) gaat dus gelijk in op de dag dat je 'm bestelt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 17:51 ]
Idem met het ineens weer berekenen van aansluitkosten. Ze willen gewoon zoveel mogelijk geld slaan uit de hype. Raar? Nee. Netjes? Ook niet.bartvb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:30:
Slecht nieuws voor de mensen met al een T-Mobile abonnement; het kunnen verlengen met korting was een fout op de siteZe zijn aan het kijken wat ze gaan doen met de mensen die al besteld hebben, of ze dat idd voor het kortingsbedrag doen (20 euro in het geval van mijn vriendin) of dat ze het 'normale' bedrag in rekening brengen (160 euro voor 16GB).
Wat mij betreft allemaal erg belachelijk. Als ik nu opbel en zeg dat ik m'n abo wil verlengen met een Nokia N95 (of whatever) dan krijg ik gewoon extra toestelkorting. T-Mobile is hier erg kortzichtig bezig [afbeelding]
De volgende weken gaat hij naar reserveringen, maar hoe lang gaat dat duren?
If it aint fixed, it's broken.
Ik ben net langs de winkel hier in Amsterdam west geweest. iPhones zijn er nog genoeg, maar die activering werkt nog steeds niet. Mensen kochten daar een iPhone, maar konder er inderdaad niks mee, wat ik hier ook al lees.
Ik pas nog hier nog even voor en wacht wel tot alles normaal werkt.
Maar wel:
- slechte service van T-Mobile en belachelijke acties om extra geld uit deze deals te slepen, terwijl ze niet eens voorbereid zijn!
- belachelijk dat Apple een deal heeft gesloten met T-Mobile, terwijl ik eerder hoorde dat ze niet langer exclusiviteits deals zouden sluiten (source? sorry, weet ik niet meer).
- belachelijk van KPN, terwijl ze naar een jaar onderhandelen (source? pff, eoa. site
Al met al erg teleurstellend. Maargoed, coole phone en ik wacht al sinds de eerste smart-phone (Sony Ericsson P800 - correct me if i'm wrong) op zoiets als wat Apple nu heeft uitgebracht...
ps: is er hier 1 iemand die vandaag een iPhone heeft kunnen bemachten die ook daadwerkelijk werkt? Alles bedoel ik dan, inc. bellen...
[ Voor 4% gewijzigd door Explore op 11-07-2008 18:02 ]
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
http://gizmodo.com/502418...iculty-activating-iphones
Daar gaat het puur om iTunes, niet om het TAS van Tmo.TlighT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:54:
Als troost wellicht, T-Mobile Nederland is niet de enige die problemen heeft met het grote aantal gelijktijdige aanmeldingen:
http://gizmodo.com/502418...iculty-activating-iphones

zoekif people are having trouble with the itunes NL site, i was able to activate my T-mobile NL iphone 3g sitting here in Amsterdam, via the US itunes - which you get when you create a US itunes account (via and since you don’t need a CC to activate and i don’t believe you need one to create an account, only to buy things, in principle it should work for anyone).
Als dat zo was, dan zouden ze de site toch aanpassen of het bestellen onmogelijk maken totdat ie aangepast is? Zo te zien wordt die online korting nog steeds gegeven...bartvb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:30:
Ik heb mijne via US iTunes Store (maar in m'n gegevens dan wel weer NL, weet niet precies hoe eigenlijk) rond half 12 geactiveerd, terwijl ik hier lees dat er mensen zijn die het al sinds 11 proberen, het werkt dus welSplash schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:03:
Quotje van iphoneclub voor mensen die nog steeds hun iphone niet via itunes kunnen activeren en een gokje willen wagen:
[...]
zoek
Geen idee verder, maar ik mag toch verwachten dat ze bij zo'n storing even wat over gaan werken daar bij T-Mobile? Zorg er gewoon voor dat je abo's geactiveerd worden in het weekend voor de mensen die vrijdag's kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:00:
Weet iemand of T-Mobile ook op zondag abbo's/contracten aanneemt en verwerkt?
Online of in de winkels zelf? Ligt aan de stad zelf of ze koopzondagen hebben. Online wordt er 24/7 verwerkt geloof ik.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:00:
Weet iemand of T-Mobile ook op zondag abbo's/contracten aanneemt en verwerkt?
Verwijderd
Nee gewoon bij T-Mobile zelf via het beruchte TAS systeem..Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:11:
[...]
Online of in de winkels zelf? Ligt aan de stad zelf of ze koopzondagen hebben. Online wordt er 24/7 verwerkt geloof ik.
Godver nu je het zegt. Geen iPhone (want tot 6 weken levertijd) maar al wel het abbo (volgens de site) EN weg 250euro aan beltegoed! (Wat ik nog had willen cashen).Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:47:
edit: ik zag net online bij 'my T-mobile' dat ze al gelijk m'n abonnement hebben aangepast terwijl ik nog helemaal geen bericht heb gehad van de koerier of T-mobile om te melden dat m'n iPhone onderweg is. Het nieuwe iPhone contract (i150) gaat dus gelijk in op de dag dat je 'm bestelt.
Eens de klantenservice benaderen want dit is echt 100x ruk.
10:30 naar de stad in Leiden zie een enorme rij bij T-Mobile en loop door naar Phone House
daar uitverkocht ik denk jammer maar helaas.. (had nix gereserveerd)
kom thuis en zie op de site van Bel Company dat hun hem ook verkochten en die zit hier ook in een andere wijk dan in het centrum (Vijf Meiplein) daar heen gereden loop naar binnen vraag om een iphone en... jawel nog 1 8gb iphone dit om 12:15
het aanmelden bij T-Mobile ging inderdaad niet dus vroeg ik is er niet een andere manier en die gozer begint te bellen.. na 40 minuten (dat was wel irritant lang) kreeg hij een vrouw aan de lijn van Tmobile die mijn abbo heeft gefixt
om 15:00 was ik weer thuis en besloot ik mijn imac een ram te geven om hem te activeren
ik plug de kabel erin en 15 minuten later was hij geactiveerd
ik heb geen enkel gezeik gehad ermee behalve dat itunes-store er nu uit ligt...

Hilary Duff 4-Life
Bij mij is er nog niets te zien, inderdaad even bellen hoe dat zit ja._Arthur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:13:
[...]
Godver nu je het zegt. Geen iPhone (want tot 6 weken levertijd) maar al wel het abbo (volgens de site) EN weg 250euro aan beltegoed! (Wat ik nog had willen cashen).
Ik heb online een bestelling gedaan met contract verlenging. Ben reeds 2+jaar T-Mobile klant. Witte 16gb besteld. Kosten waren de e159,-. Aansluitkosten vervielen ivm reeds bestaande klant.Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:15:
Bij mij is er nog niets te zien, inderdaad even bellen hoe dat zit ja.
Vandaag nog gechecked en had 250e (of meer) aan beltegoed staan bij m'n flex40 abbo.
Indeed a few of us have this problem. I fixed it by authorizing my iPhone (I was no. 126 in Rotterdam last nightTlighT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:43:
Nou, mijn eerste probleem is opgelost (iTunes die zegt dat mijn simkaart "unsupported" is). Dit had te maken met mijn 10 jaar oude Ben simkaart, die klaarblijkelijk niet compatible is met de huidige T-Mobile simkaarten.
Nu heb ik een nieuwe simkaart en krijg ik niet meer die melding van iTunes, alleen nog de melding dat de store onbereikbaar is, maar dat is -neem ik aan- een algemeen probleem.
As to functionality, my old BEN sim is working perfectly in my iPhone.
Hij noemde het iets van "lost and stolen" ofzo... Dan kun je een (vervangend) toestel krijgen. Dus ook de iPhone met een abbo... Dan loopt eerst je originele abbo nog door voor zo'n volle lengte, en daarna gaat direct voor 2 jaar je iPhone i300 (bijv.) abbo in...Domus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:55:
[...]
Ik zit zelf ook halverwege een abbo, wat is die ene mogelijkheid dan?
Ik moet nu nog 1 jaar bij apple. En zou dan dus gelijk voor 3 jaar weer vast zitten bij T-mobile. Waarvan dus het eerste jaar zonder het snellere draadloos (heb nu gewoon PIT) en zonder hotspot ondersteuning en Visual Voicemail...
Fotonerd
//
De iTunes store deed/doet het inderdaad weer, maar activatie werkt bij mij nog steeds niet... krijg "Accessing iTunes Store" een tijdje en dan foutmelding -4 geloof ik...Splash schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:19:
En.... de nederlandse itunes store is weer up. Wel traag, maar het werkt. Als ik nu een iphone had was ik blij
Verwijderd
Als Belg kun je nauwelijks volgen waarover het hier allemaal gaat. Afkopen van abonnementen die nog niet afgelopen zijn bij andere providers, overzetten van abonnementen bij T-Mobile zelf, eventueel ook met extra kosten omdat je het vorige abo niet hebt uitgezeten, activeringskosten, al dan niet nummerbehoud?
In België: (bij genoeg units, wat de komende maanden wel in orde zal komen)
Loop Mobistar shop binnen, leg 525 euro op tafel, sim kaart uit oude telefoon naar de iPhone. Activeren, klaar en bellen maar.
Abo loopt gewoon door, nummer kan je automatisch behouden. Dat zijn nu de voordelen van sim-lock vrij! (en weten dat je niet verkapt een toestel op afbetaling koopt, wat me ook niet echt bevalt)
Voor de Nederlanders: er is blijkbaar geen country lock op de Belgische gsm's, zie reactie van CyBeR in dit topic. Dat betekent dat je dus met een KPN/Vodaphone abo gewoon relax van de iPhone kan gaan genieten. Had ik niet verwacht trouwens.
Een groot voordeel, want dat betekent dat je in het buitenland gemakkelijk een plaatselijke simmetje kan kopen om daar goedkoop te bellen.
Nu is de macwinkel inmiddels dicht en heeft die man al de hele dag op F5 gedrukt zonder één toestel te kunnen activeren. Zag net op TV die vrouw van Tmobile die zei dat iedereen nu wel een actieve toestel heeft - wat een onzin! Dat klopt zeker niet als de verhalen van maandag of morgen in deze thread kloppen.
Nou ja, nog even wachten op een telefoontje dus.
Verwijderd
9:00 buiten de BC
9:30 in de BC, mijn iPhone is gereserveerd en ligt klaar.
11:00 weer naar buiten door de problemen die heel veel mensen ook hebben ondervonden, kan dus niet verlengen door TAS.
11:15 - 13:45 forum hunten / horen hoe andere mensen hun iPhone wel al hebben en lachen om de problemen van T-mobile.
14:00 weer terug naar de BC om te gaan zeggen dat ze het abonnement wel mogen faxen zodat ik in ieder geval mijn iPhone vandaag nog kan krijgen ( dit naar aanleiding van berichten van andere mensen ), dit bleken ze niet meer te mogen doen van het hoofdkantoor en ik werd naar huis gestuurd.
17:00 ik wordt gebeld dat er een noodprocedure is gestart in samenwerking met T-mobile m.b.t het activeren van de iPhone en dat ik hem alsnog kan komen ophalen.
17:10 weer in de BC ( ik fiets snel
17:30 loop ik de winkel uit met een iPhone na weliswaar wat problemen met het activeren maar daar zal ik jullie verder niet mee lastigvallen, de iPhone geeft wel de melding: "no sim blabla" maar ik en de medewerkers dachten dat dit wel eens aan de vereiste itunes activatie kon liggen. Daarna toch maar even naar de T-mobile shop gegaan waar een vriend van me werkt om te kijken of dit normaal is, daar de melding gekregen dat dit niet hoort en dat ze het probleem niet eerder hadden meegemaakt. In de winkel nog 3 andere simkaarten geprobeerd ( en zelfs een nieuwe simkaart gekregen =/ ) maar allemaal hetzelfde probleem, ik terug naar de BC en daar de bevindingen laten weten. Ook hier weer hetzelfde probleem en mijn simkaart werkte wel gewoon in het demo-toestel. Lekker dan.
18:00 terug naar huis met GEEN iPhone
Lekker dagje weer hoor, zo chagerijnig als de pest nu
Dit alles in Weert trouwens, wel super toffe mensen die daar werken. Echt heel behulpzaam.
Verwijderd
Dit heb ik ook constant itunes store werkt maar druk ik op mijn iphone krijg ik deze melding !TlighT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:26:
[...]
De iTunes store deed/doet het inderdaad weer, maar activatie werkt bij mij nog steeds niet... krijg "Accessing iTunes Store" een tijdje en dan foutmelding -4 geloof ik...
Hier ook: eindelijk dat ding voor me, kan ik er nog niets mee.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:37:
[...]
Dit heb ik ook constant itunes store werkt maar druk ik op mijn iphone krijg ik deze melding !
Ik ben dat ding nu al zat; hij doet het nog nieteens
Dat lijkt mij echt wel handig, want dan kan ik gewoon mijn sim met vodafone abbo er in proppen. En ook in het buitenland, goedkoop simmetje er in is wel handig. Vraag me trouwens af hoe dat zit met andere iphones, hier uit nederland, daar schijn je ook je sim uit te kunnen vervangen toch? Als je dan tijdelijk voor je vakantie even een andere sim er in kan drukken.... Zou ideaal wezen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:32:
Voor de Nederlanders: er is blijkbaar geen country lock op de Belgische gsm's, zie reactie van CyBeR in dit topic. Dat betekent dat je dus met een KPN/Vodaphone abo gewoon relax van de iPhone kan gaan genieten. Had ik niet verwacht trouwens.
Een groot voordeel, want dat betekent dat je in het buitenland gemakkelijk een plaatselijke simmetje kan kopen om daar goedkoop te bellen.
Ga waarschijnlijk wel een iphone halen maar wacht nog wel even tot de hype een beetje over is.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ja ze hebben denk ik dat vrouwetje van tmobile wel meer dan een uur aan de lijn gehad. Tot werd gemeld na het doorgeven van de 5e dat hierna de lijn verbroken zou worden en dat ze opnieuw moesten bellen. Gelukkig was ik nog net de laatste die telefonisch behandeld werd. Ook het activeren thuis rond 12 uur geen enkel probleem mee.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:05:
[...]
Dus Telefonisch en niet via tas.t-mobile.nl?
Toestel werkt als een zonnetje en alle functies zijn beschikbaar.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik denk dat ik het maar opgeef en vanavond lekker voor de buis ga hangen ofzo. Morgen is er weer een dag.
Verwijderd
08.00 opstaan
8.30 bij BC gestaan een medewerker vertelde me dat alles was gereserveerd!
9.00 Arnhem stad naar t-mobile zaak gegaan Schrik van me leven zo veel mensen ben naar een TPH gegaan deden al open ter wel ze dicht waren ik dacht reserveer hem en heb hem over 2 weken Belde een anderen finaal op 300 meter veder Ze hadden ze nog! Naam doorgegeven en naar winkel gegaan
9.30 in de winkel TAS werkt niet
9.45 kreeg koffie
10.00 medelotgenoot maakt grapje over taart! Kreeg 20 euro om taart te halen in de winkel
10.30 alles gingen ze handmatig doen
11.00 heb afgesproken dat ik hem wel in de middag op ga ophalen
15.00 YES heb hem mee gekregen Dankzij The Phone House Super!
Momenteel wachtent op Itunes wil niet conecten
Maar ik heb hem die nemen ze niet weg bij mij !
Kasj... ik zou hem bij The phone house reserveren krijg je een gratis iphone Dock Scheelt weer 25 euro in aanschaf(A) en ze zijden tegen mij dat over 2 weken al weer nieuwe iphones verwachte dat is sneller dan de 6 weken van t-mobile
Verwijderd
Hoop dat er maandag een nieuwe lading komt, zodat ik mijne ook kan bemachtigen
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 18:57 ]
Iedereen met een 'oude' Iphone wilde natuurlijk ook vandaag die 2.0 software. Beetje stom om dat op dezelfde datum te houden.
Everything Can Help!
Verwijderd
Even naar Mobistar.be geweest. Er zit er een in Turnhout op de Gasthuisstraat 34. Open ma - za van 10.00 - 18.00u. Dat is vanaf hier een 60 kilometer. Kom wel in de verleiding om die te kopen en dan de Vodafone SIM erin.sergev schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:41:
[...]
Dat lijkt mij echt wel handig, want dan kan ik gewoon mijn sim met vodafone abbo er in proppen. En ook in het buitenland, goedkoop simmetje er in is wel handig. Vraag me trouwens af hoe dat zit met andere iphones, hier uit nederland, daar schijn je ook je sim uit te kunnen vervangen toch? Als je dan tijdelijk voor je vakantie even een andere sim er in kan drukken.... Zou ideaal wezen.
Ga waarschijnlijk wel een iphone halen maar wacht nog wel even tot de hype een beetje over is.
Maar jahh ??
Verwijderd
merk er niks van hij activeert ook niet mij telefoon kan er nu niks mee, de sim er inzitten? of moet dit ook zonder sim kunnen activeren?MichaelK1985 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:57:
Ze hebben de 2.0 software eraf gehaald. Dat zal het probleem wel zijn geweest. Hier werkt Itunes gewoon nu.
Iedereen met een 'oude' Iphone wilde natuurlijk ook vandaag die 2.0 software. Beetje stom om dat op dezelfde datum te houden.
Erg leuke mensen daar. Ik kan idd nog niet bellen met de telefoon, dat komt maandag wel enzo, maar ik heb em iig al. Nu nog zien te registreren in de iTunes store...
Verwijderd
Als ik nu in Belgie een simlockvrije iPhone koop, en ik doe mij T-Mobile SIM erin, werkt het dan compleet met visual voicemail etc?
EDIT: Blijbaar niet, switch.be:
Zit er een SIM-lock op een Belgische iPhone? Werkt hij met elke SIM-kaart?
A. Je kan de Belgische iPhone met elke Belgische SIM-kaart gebruiken, maar niet met een buitenlandse. Je betaalt dan het gebruikelijke tarief voor bellen en SMS'en.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:13 ]
PSN: Shiver23
Hopelijk komen er snel leveringen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Werkt TAS weer???RHochstenbach schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:20:
Even een vraag aan degenen die m al hebben. Werkt de verbinding met T-Mobile direct na de activatie, of moet je een aantal dagen wachten totdat je aangesloten wordt?
Ik word keurig geholpen door een jongen van tmobile, hij wilt mijn iphone pakken en voor me activeren in TAS en dan kan ik hem meteen meenemen, komt de "manager" erbij en zegt dat hij dat niet mag doen want "we doen de TAS activatie op volgorde van binnenkomst en wij geven geen voorrang aan klanten in de winkel" en op de vraag wanneer ik hem op kan halen zegt ze ""we bellen je maandag"......... De jongen wordt vervolgens gedirigeerd om klanten te helpen die de iPhone willen reserveren en daarvoor 50 euro moeten betalen.
Huidige klanten van Tmobile: stik maar lekker
Nieuwe klanten: yes please, geld geld geld
Zeer slechte service kristel

[ Voor 17% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2008 19:25 ]
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Wat een blamage die hele intro. Wat een afgang, wat een trieste boel. Zit erover te denken om de hele boel te annuleren. Hou die hoeretelefoon maar GODVER.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Verwijderd
LoL, denk dat ze wel controleren. Ze bekijken namelijk ook of je geregistreerd staat bij het BKR en zo'n id-nummer hoef je natuurlijk niet voor niks opgeven.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:17:
Heb hem net besteld op T-Mobile.nl. Alleen ik ben nog 17 jaar terwijl je 18 moet zijn. Ik weet dat ze je om een legitimatiebewijs gaan vragen, kan ik dan een kopie laten zien?Daar staat namelijk op dat ik 18 ben... (Gewoon ff scannen en photoshop, je weet het wel...) Of moet ik de Iphone toch maar op de naam van mijn pa/ma zetten?
Misschien kom je op deze manier wel op de zwarte lijst.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:48 ]
Ja en dat stelletje noobs zetten de nieuwe 2.0 firmware voor alle Ipod users ook even online. Is toch niet te geloven, wie bedenkt dat nou. Ieder kind van 4 kan toch bedenken dat je dan shit krijgt met capaciteit.arnoud_h schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:36:
Vandaag ook de enigste witte iPhone 3G gescoord bij de lokale Apple dealer... uiteindelijk niet via TAS maar gewoon op de ouderwetse manier via een ingevuld formulier en een fax de boel geregeld. Nu alleen nog eventjes de Phone zien te activeren bij Apple... volgens mij zijn er meer mensen die dat proberen nu
Heb je eindelijk je product, kan je er nog geen fuck mee. Ik ben zwaar pissed off.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Je weet dat dat strafbaar is he? En nee, je dient je officiële legitimatie te overleggen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:17:
Heb hem net besteld op T-Mobile.nl. Alleen ik ben nog 17 jaar terwijl je 18 moet zijn. Ik weet dat ze je om een legitimatiebewijs gaan vragen, kan ik dan een kopie laten zien?Daar staat namelijk op dat ik 18 ben... (Gewoon ff scannen en photoshop, je weet het wel...) Of moet ik de Iphone toch maar op de naam van mijn pa/ma zetten?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zou voor de volgende optie gaan: Of moet ik de Iphone toch maar op de naam van mijn pa/ma zetten? Denk je ook niet?Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:17:
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Ik heb tig mensen vanochtend iphones zien kopen met kopietjes van legitimatie papieren bij Tmobile Rotterdam Lijnbaan. En terwijl ze in de rij stonden waren ze al aan het bellen om hem te verkopen voor 500 - 600 euro.Nitai schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:42:
[...]
Je weet dat dat strafbaar is he? En nee, je dient je officiële legitimatie te overleggen.
Verwijderd
Na een paar minuutjes wachten werd ik geholpen en kreeg ik een van de laatste 8GB iPhones te zien, die gaat van mij worden.
Binnen 20min stond ik weer buiten en ze bellen me even als ik de telefoon op kan komen halen.
Ik snap niet waarom allemaal mensen uren hebben gewacht bij de winkel
Verwijderd
Het staat toch duidelijk op de website als je wilt verlengen:_Arthur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:13:
[...]
Godver nu je het zegt. Geen iPhone (want tot 6 weken levertijd) maar al wel het abbo (volgens de site) EN weg 250euro aan beltegoed! (Wat ik nog had willen cashen).
-Mobile biedt je altijd de mogelijkheid om naar een hoger abonnement of naar een ander type abonnement over te stappen. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, maar wil je liever T-Mobile Flex? Dan kun je hieronder je abonnement wijzigen. Aan het overstappen is een aantal regels verbonden. De belangrijkste hebben wij voor je op een rijtje gezet. Voor meer informatie bel je de T-Mobile Klantenservice 0800 - 7111 (gratis).
Het kan maar slechts 1 maal per maand
Je verliest je eventueel gespaarde belminuten
Je kunt alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan
Na het wijzigen krijg je een bevestigingsemail. Je kunt alleen je gespreksbundel aanpassen
Voor alle overige bundels zoals een Sms Voordeelbundel of een Data Voordeelbundel, neem contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis)
Neem voor het opnieuw toevoegen van de Sms Voordeelbundel contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).
Verwijderd
Doe nu toch even rustig? En dat geldt voor wel meer mensen in dit topic. Djees, snap je wel hoe belachelijk jullie je maken? Waar is het toe gekomen als iedereen als een spastische adhd'er begint te reageren omdat z'n luxespeeltje niet METEEN werkt. "mama, m'n iPhone werkt niet en ik wil 'm NUDomus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:28:
Nu ben ik mijn geduld kwijt. 2 uur in de winkel staan wachten vannochtend omdat, TAS eruit lag, uur vanmiddag gewacht en hem toch maar telefonisch laten activeren en nu heb ik dan eindelijk mijn witte 16Gb en nu WERKT FUCKIN ITUNES NIET.
Wat een blamage die hele intro. Wat een afgang, wat een trieste boel. Zit erover te denken om de hele boel te annuleren. Hou die hoeretelefoon maar GODVER.

Die paar uurtjes overleef je wel zeker? De servers hebben het gewoon even druk nu, dat komt vanzelf wel in orde, en dat weet je ook wel. Ga rustig iets eten of tv kijken en probeer later nog eens.
En als dat je moet wachten in de winkel dat doe je jezelf aan voor alle duidelijkheid. Dat had je prima kunnen voorspellen. Dus je zou ook over twee weekjes heel rustig de shop kunnen binnenwandelen en een iPhone meenemen zonder gezeur en gezeik. Maar ja, twee weekjes wachten trekken we niet zeker?
Dit hele gebeuren doet toch zeker geen afbreuk aan de iPhone als apparaat? Om dan meteen te lopen schreeuwen over 'hoerenfoon' en terugbrengen en 'ik hoef 'em al niet meer'. Verwende gastjes...
Hier heb ik veel schrik van: veel mensen die de iPhone gaan kopen, zonder vertrouwd te zijn met de manier waarop apple producten maakt, ontchoogeld zullen zijn en dan internet vol ranten met flames tegen apple. Terwijl ze alleen zichzelf iets te verwijten hebben omdat ze te kortzichtig zijn, geen interesse tonen om uit te zoeken of het echt wel iets voor hen is, en als een schaap shiny dingetjes moeten kopen. Mensen die zich enkel laten inpakken door de hype en er ook eentje moeten hebben en het apparaat dus om de verkeerde redenen kopen.
Ik werk graag met iTunes, vind iPods geweldig, en kan zeker de apple visie ivm hardware-software interactie appreciëren. Ik weet dus wat ik kan verwachten mocht ik genoeg geld hebben om er één te kopen, en weet ook dat ik hoe dan ook niet ontchoogeld zou zijn.
Verwijderd
amenVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:
[...]
Doe nu toch even rustig? En dat geldt voor wel meer mensen in dit topic. Djees, snap je wel hoe belachelijk jullie je maken? Waar is het toe gekomen als iedereen als een spastische adhd'er begint te reageren omdat z'n luxespeeltje niet METEEN werkt. "mama, m'n iPhone werkt niet en ik wil 'm NU![]()
"
![]()
etc etc
(maar ben het ook wel eens dat TM hier een flater slaat)
Belminuten staat gelijk aan '250euro beltegoed'? Dus een tegoed waar -alle- kosten uitbetaald worden/werden? (Dus, belminuten, sms, betaalnummers, bellen in het buitenland, data verkeer buitenland etc).-RenE- schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:
Het staat toch duidelijk op de website als je wilt verlengen:
Dit naast het feit dat het abbo direct actief is en je dus nog 'even' op de telefoon mag wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door _Arthur op 11-07-2008 20:00 ]
En nu doe je zelf allemaal aannames, wat ben je zelf dan? Juist subjectief. Ik werk al tijden met Mac's, Mac Mini's, Ipods heb een Iphone 1G gehad. Ik werk al met een Macintosh vanaf 1995. Ga dus aub niet de Apple moraalridder uithangen en laat mensen hier lekker hun frustratie uitspreken over een product dat ze godsgruwelijk veel geld kost, waar ze vervolgens geen fuck mee kunnen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:46:
[...]
Hier heb ik veel schrik van: veel mensen die de iPhone gaan kopen, zonder vertrouwd te zijn met de manier waarop apple producten maakt, ontchoogeld zullen zijn en dan internet vol ranten met flames tegen apple. Terwijl ze alleen zichzelf iets te verwijten hebben omdat ze te kortzichtig zijn, geen interesse tonen om uit te zoeken of het echt wel iets voor hen is, en als een schaap shiny dingetjes moeten kopen. Mensen die zich enkel laten inpakken door de hype en er ook eentje moeten hebben en het apparaat dus om de verkeerde redenen kopen.
Ik werk graag met iTunes, vind iPods geweldig, en kan zeker de apple visie ivm hardware-software interactie appreciëren. Ik weet dus wat ik kan verwachten mocht ik genoeg geld hebben om er één te kopen.
Ga me dus niet beledigen, ik beledig hier ook niemand, dus doe dat niet. Maakt je direct een slag erger dan dat verwende ventje waar je het over hebt.
Waar ik niet tegen kan, is stompzinnigheid. Als je 70.000 nieuwsbrief aanmeldingen hebt en zegt: goh dit hadden we niet verwacht. Als je tegelijk met de launch van een miljoen iphones wereldwijd vindt dat je de software voor de andere miljoenen ook maar tegelijk moet laten downloaden denk ik: stompzinnigheid. Ik kan wel vier weken wachten, al pleur ik em nu uit het raam, ik vind het gewoon vreemd dat er niet wordt nagedacht, wat mij vervolgens onnodig veel tijd kost.
Als ik dit vooraf had geweten was ik hem idd twee weken later gaan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door MacDokie op 11-07-2008 20:06 ]
Je moet bij aanschaf een geldig NL BTW nummer opgeven wat op jouw zaaks naam staat, dam mag men hem zonder BTW factureren. Althans zo gaat het in Nederland en volgens mij geldt dat ook voor Belgie.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:40:
Is het mogelijk om btw terug vragen als iets koopt in België? zoja, hoe?
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Verwijderd
Ik denk dat ik het probleem weet dat hij niet via itunes activeert, Mijn sim is handmatig aangemaakt en die faxen ze naar t-mobile, daarna duurt het 48 uur voor dat ze werken.Domus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:28:
16Gb en nu WERKT FUCKIN ITUNES NIET.
Ik krijg geen verbinding streepjes te zien op mijn iphone dus ik denk dat dat mijn sim gewoon niet geactiveerd is, dus dat word 40 uurtjes wachten. denk dat hij daarna gewoon via itunes meteen gaat werken! Dan ligt het probleem nu niet bij Itunes.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 20:08 ]
Okee, dat zou misschien kunnen? Ik ga nu een andere t-mobile sim proberen dan.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:06:
[...]
Ik denk dat ik het probleem weet dat hij niet via itunes activeert, Mijn sim is handmatig aangemaakt en die faxen ze naar t-mobile, daarna duurt het 48 uur voor dat ze werken.
Ik krijg geen verbinding streepjes te zien op mijn iphone dus ik denk dat dat mijn sim gewoon niet geactiveerd is, dus dat word 40 uurtjes wachten. denk dat hij daarna gewoon via itunes meteen gaat werken! Dan ligt het probleem nu niet bij Itunes.
Ben blij dat je hem mee hebt gekregen. In Rotterdam snappen ze het niet echt en geven ze niets meer meeVerwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:06:
[...]
Ik denk dat ik het probleem weet dat hij niet via itunes activeert, Mijn sim is handmatig aangemaakt en die faxen ze naar t-mobile, daarna duurt het 48 uur voor dat ze werken.
Voor zover ik het heb begrepen zijn dat twee aparte processen: ten eerste moet je SIM geactiveerd worden (die van mij ook nog, inderdaad binnen 48 uur).Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:06:
[...]
Daarnaast moet je de iPhone zelf activeren (un-bricken). Als het goed is zie je op je scherm ook specifiek staan dat je de iPhone aan iTunes moet hangen. Daarnaast geeft de foutmelding ook goed aan wat er aan de hand is.
Dus zodra je de iPhone activeert kan je er dus al wel mee spelen, maar zolang je SIM nog niet geactiveerd krijg je geen GSM/3G signaal.
Denk dat het inderdaad zo is ja.Scrummie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:14:
SIM activeren door T-Mobile hoeft toch alleen maar als je niet via TAS aanvraagt?
Verwijderd
Het zijn wel 2 stappen maar ik denk dat ze bij mekaar horen !CJ_Latitude schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:12:
[...]
Voor zover ik het heb begrepen zijn dat twee aparte processen: ten eerste moet je SIM geactiveerd worden (die van mij ook nog, inderdaad binnen 48 uur).
Daarnaast moet je de iPhone zelf activeren (un-bricken). Als het goed is zie je op je scherm ook specifiek staan dat je de iPhone aan iTunes moet hangen. Daarnaast geeft de foutmelding ook goed aan wat er aan de hand is.
Dus zodra je de iPhone activeert kan je er dus al wel mee spelen, maar zolang je SIM nog niet geactiveerd krijg je geen GSM/3G signaal.
Haal je sim er maar eens uit kijk een wat voor melding hij geeft:
No SIM Card Installed Insert an unlocked and vaild Sim to activate Iphone
p.s. klopt het trouwens als het 3g log verschijnt dat het netwerk bereik(de streepjes) allemaal op nul staan?
Het oneindige X 0
True, true.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:17:
[...]
Het zijn wel 2 stappen maar ik denk dat ze bij mekaar horen !
Haal je sim er maar eens uit kijk een wat voor melding hij geeft:
No SIM Card Installed Insert an unlocked and vaild Sim to activate Iphone
Maar dan zou die iTunes foutmelding van geen kant kloppen. Daarnaast is het bekend dat die servers plat liggen. Hoe het zit weten we dus pas zeker als die servers weer draaien...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.