[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Hoedje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Het punt is natuurlijk dat T-Mobile dit had moeten zien aankomen. Je kan het gewoon niet goed praten. In andere landen gaat dit wel gewoon goed. T-Mobile weet vooraf hoe weinig iPhones ze
Bovendien... het is nu vijf uur later, hoe kan het dat een vitaal systeem van een bedrijf vijf uur lang plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
TlighT schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:32:
[...]

Bovendien... het is nu vijf uur later, hoe kan het dat een vitaal systeem van een bedrijf vijf uur lang plat ligt.
Omdat ze in alle winkels nog steeds aan het f5-en zijn en extra capaciteit niet zo snel geregeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
degroot schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:06:
[...]

Ik heb iets in de 18xx als bestel nummer! , net online bestelt(uurtje geleden).
Je krijgt twee nummers door, deze twee heb ik dus gekregen:
Ordernummer: 1134xxx
Bestelling: 99990019xx

Maar het zou best kunnen dat ze voor nieuwe abbo's (in mijn geval) een andere range van getallen dan het verlengen van een bestaand tmobile abbo. Kortom deze nummers zeggen eigenlijk niks. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Randfiguur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Your guess is as good as mine!

Maar heb jij nu zonder problemen "dubbel" besteld via internet? Ben bang dat dat dingen in de soep laat lopen. En hoe weet je dat van dat cancellen voor 5,- administratiekosten? Dan gaat dat hele borg-idee verloren, namelijk.
Ik heb behalve een bonnetje ook een A4tje meegekregen met een uitleg erop. Daar staat: "Mocht u vanaf het moment van registratie tot het moment van levering van uw iPhone3G onverhoopt willen afzien van de reservering dan kunt u deze annuleren, maar alleen in de T-Mobile winkel waar u de reservering heeft geplaatst. Bij annulering van de reservering zijn wij genoodzaakt E4,95 administratiekosten in rekening te brengen."

Ik heb op dit moment nog geen bestelling geplaatst via internet. Wacht even af of ik deze week misschien een belletje ga krijgen dat mijn witte iPhone klaar ligt en dan ga ik gewoon eens vragen hoe het precies zit en waarom ik via internet wel korting zou krijgen. Wie weet geven ze me dan toch korting en zo niet kan ik altijd nog mijn reservering cancelen en via internet bestellen (of toch gewoon 160 betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Henk Poley schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:25:
"[..] de iTunes Store, die 24 uur per dag en zeven dagen per week is geopend [..]"

Bron: http://www.apple.com/nl/itunes/store/ :-P
Het rare is dat de app store nog wel steeds bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:29:
[...]

Je bent wsl al langer klant dan ik. En ik heb een relax 250 abonnement genomen voor 24,50 per maand, ik vond die 0,25 cent per minuut buiten bundel nogal schrikbarend... Ik internet toch niet mobiel.
Gast, waarom neem je dan een iPhone hahaha (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 06:06
Henk Poley schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:25:
"[..] de iTunes Store, die 24 uur per dag en zeven dagen per week is geopend [..]"

Bron: http://www.apple.com/nl/itunes/store/ :-P
Jahaa.. de (nederlandse) iTunes Store is wel te bereiken via iTunes U. Zolang je dan niet op het huisje klikt kan je overal heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:36:
[...]

Om dezelfde reden waarom mensen een ipod touch nemen, plus alle belfaciliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lekker bij de T-mobile Balie staan wachten. Ik heb een Orange-telefoon met 300 euro beltegoed... dat dus niet vervalt. Staat overal in de krant dat je bij T-mobile ook andere abbonementen kan krijgen mits je 2 jaar tekent. Prima, als ik daarmee die 300 euro kan handhaven en keurig kan migreren naar een Flex is er niets aan de hand.

Blijkt dat die pipo's niet verder komen dan dat je een Relax erbij moet nemen. Ik gok dat volgende week die informatie bij de medewerkers binnendruppelt anders neem ik mijn beltegoed op een andere manier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg net telefoon van de t-mobile store hier in waalwijk dat het systeem nog steeds plat ligt, en dat ze hopen dat het vanavond wel gaat werken, anders wordt het morgen. Wel netjes dat ze nog ff bellen voor een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Omdat je dan in één apparaat een gsm en iPod verenigt. Zou ook de enige reden zijn dat ik zelf een iPhone zou nemen. Mobiel internetten doe ik dan wel op wifi spots of helemaal niet. Het gaat mij om de apps, mail, multimedia en bellen. En dat allemaal in de iPod-flavour die ik zo kan waarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:37:
[...]

Om dezelfde reden waarom mensen een ipod touch nemen, plus alle belfaciliteiten?
Tja op zich misschien reden genoeg idd, aan de andere kant, als je eenmaal een keer internet hebt meegemaakt via een iPhone... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:38:
[...]

Omdat je dan in één apparaat een gsm en iPod verenigt. Zou ook de enige reden zijn dat ik zelf een iPhone zou nemen. Mobiel internetten doe ik dan wel op wifi spots of helemaal niet. Het gaat mij om de apps, mail, multimedia en bellen. En dat allemaal in de iPod-flavour die ik zo kan waarderen...
euhm, mail .... tring tring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Foxke schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:38:
Ik kreeg net telefoon van de t-mobile store hier in waalwijk dat het systeem nog steeds plat ligt, en dat ze hopen dat het vanavond wel gaat werken, anders wordt het morgen. Wel netjes dat ze nog ff bellen voor een update :)
Dat word overwerken dan, iig voor systeembeheer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ten eerste, ik ben heel vaak op plekken met wifi, o.a. thuis, op school en op werk. Ten tweede is het gewoon een hele mooie telefoon en ten derde en belangrijkste is het ook een iPod.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Hmm dit is nog frustrerender, ik wil ermee spelen maar kan hem niet via iTunes activeren :D Is er ergens een pagina met server status ofzo? Vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Xiqum schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:34:
[...]

Je krijgt twee nummers door, deze twee heb ik dus gekregen:
Ordernummer: 1134xxx
Bestelling: 99990019xx

Maar het zou best kunnen dat ze voor nieuwe abbo's (in mijn geval) een andere range van getallen dan het verlengen van een bestaand tmobile abbo. Kortom deze nummers zeggen eigenlijk niks. :z
Ter info: ik heb ordernummer: 1128xxx
Bestelnr.: 99990000xx

Vanacht om 00.35 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:46
Ik zie op MyT-Mobile dat ik de IPhone voor 1 euro kan krijgen bij alle 2-jarige abonnementen vanaf Relax 250 (24,95 per maand). Maargoed dan heb je alleen belminuten dus ik weet niet of ik daar zin in heb...

Ik ben sinds een jaartje of 2 klant met een sim-only abonnement, flex 10, maar ga daar ruim overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Al meer info over de zogenaamde "country-lock" van Belgische iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hmm de op klopt niet bij verlengen kost het 16 GB toestel maar 49,95 in plaats van de volle mep.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Laatst online: 21:46
martijn007 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:42:
Ik zie op MyT-Mobile dat ik de IPhone 16 GB voor 1 euro kan krijgen bij alle 2-jarige abonnementen vanaf Relax 250 (24,95 per maand). Maargoed dan heb je alleen belminuten dus ik weet niet of ik daar zin in heb... i150 is ook gratis dus ga het maar even overwegen...

Ik ben sinds een jaartje of 2 klant met een sim-only abonnement, flex 10, maar ga daar ruim overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op MyT-Mobile dat ik de IPhone voor 1 euro kan krijgen bij alle 2-jarige abonnementen vanaf Relax 250 (24,95 per maand). Maargoed dan heb je alleen belminuten dus ik weet niet of ik daar zin in heb...

Losse data- en smsbundel is natuurlijk een optie. De grootste valkuil van de iPhone abonnementen is gewoon de 25 eurocent per minuut buiten bundel. Verraderlijk bedrag en je let er niet zo op. Daar gaan ze echt heel veel geld op verdienen. Ik heb geen zin om daarop te moeten letten en mobiel internet is voor mij niet zo interresant, persoonlijke afweging natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 12:51
pvtonger schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Ik heb een zwarte 16GB iPhone via de website gekocht. Ik heb 19,95 moeten bijbetalen. Raar dat die kleur goedkoper is dan de witte variant. Voor de niet-T-Mobile klanten is er geen prijsverschil tussen zwart en wit. Of is 49,95 niet samen met een abonnement van 29,95 aangeschaft?
Ik heb vannacht ook online mijn contract vernieuwd. Mijn contractperiode eindigde in december vorig jaar, ik heb het contract toen gewoon door laten lopen. Ik moet voor de witte 16Gig 19,95 bijbetalen bij en iPhone 150 abonnement. Verschil zit dus waarschijnlijk in de status van je contract (verlengen <-> vernieuwen).

There is no spoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03-2016
Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:33:
[...]

Omdat ze in alle winkels nog steeds aan het f5-en zijn en extra capaciteit niet zo snel geregeld is?
ook een makkelijke mannier om een dos-attack uit te voeren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb eindelijk de witte 16gig, moet 'm activeren middels itunes en nu ligt die er natuurlijk weer uit. :S

Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt alvorens mijn sim/abbo is omgezet naar een iphone abbo.
Dus de voordelen van het snelle internet etc. In de winkel lieten ze dat een beetje in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:58

Relax 250 kan je omzetten naar Flex 30 met behoud van korting :) Dus dan heb je Flex 30 voor 24.45 per maand.

[ Voor 4% gewijzigd door JJapie op 11-07-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Nieuwe iPhone is uitverkocht
Uitgegeven: 11 juli 2008 15:00

AMSTERDAM - De iPhone is in Nederland voorlopig uitverkocht. Bij winkelvestigingen van telecomprovider T-Mobile zijn de toestellen niet meer te krijgen.

iPhone in Nederland

Een woordvoerster van de operator meldt tegenover Bright dat alleen via enkele andere winkelketens mogelijk nog een paar exemplaren te vinden zijn.

Overbelast

Het bedrijf is verrast door de grote belangstelling voor de telefoon. Een registratiesysteem dat nodig is om de toestellen in gebruik te nemen, raakte vrijdag overbelast. Klanten wordt aangeraden om na aankoop thuis op een telefoontje van het bedrijf te wachten. Dat zou normaliter hooguit enkele uren moeten duren.

http://www.nu.nl/news/165...Phone_is_uitverkocht.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst de hele dag wachten voordat je hem mee mag nemen. En nu lukt het activeren via iTunes niet! Wat een prutsers zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Weet iemand hoe het nu zit met de online shop, ik heb nl. vannacht een bestelling gedaan, hierop kreeg ik twee mailtjes, eentje met "T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd", houdt dit in dat de credit check al gedaan is en verder alles in orde bevonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Hoorde van een TM medewerker wel dat je altijd kan upgraden je abo zolang het maar duurder is.

Maar T-Mobile heeft gelogen de launch is niet op 11 Juli maar op 12 Juli aangezien ik het systeem vandaag nog niet online zie komen.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Net gebeld door AMP logistics!!! M'n toestel (besteld via t-mobile.nl) wordt maandag geleverd :D
Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een Apple iPhone 3G 16GB BK heeft het ordernummer xxxxxxx. Wij komen op 14-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres.
whehehe, gee gezeik met wachttijden, activatiedrama of sites die niet werken. gewoon besteld vannacht en maandag laten leveren op het werk. _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door koen op 11-07-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff, verrast zijn over het succes terwijl je 70.000 aanmeldingen voor de nieuwsbrief over de iPhone hebt gehad..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Backspace-NL schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:58:
Weet iemand hoe het nu zit met de online shop, ik heb nl. vannacht een bestelling gedaan, hierop kreeg ik twee mailtjes, eentje met "T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd", houdt dit in dat de credit check al gedaan is en verder alles in orde bevonden is?
Hier heb ik er twee van ondanks tweemaal een fout op de site, na een derde poging kreeg ik een afwijzing via e-mail m.b.t. een check (waaronder de kredietcheck), verdere bestelpogingen gaven ook die error..

Dus ik sta of zonder dat ik me ervan bewust ben op een lijst (wat me niet waarschijnlijk lijkt, ik betaal altijd alles stipt), of m'n order is doorgekomen en 't systeem ziet m'n bestelgegevens al staan..

De 'klantenservice' kan niks vertellen in ieder geval, 't enige wat je sinds vanochtend aan de telefoon krijgt is iemand van een terugbelservice die je nummer noteert en ik tot op 5 minuten geleden nog steeds niks van heb gehoord..

Ach, we wachten 't gewoon even af :)

Wat ik alleen niet snap is waarom T-mobile ondertussen niet als de sodemieter tijdelijk meer servers bijplaatst, splits de SQL op in een server voor leesacties en een voor schrijfacties met replicatie enabled, dat lijkt me nou niet de meest onmogelijke klus en zo duur is 't nou ook weer niet om tijdelijk wat extra capaciteit in te zetten.

Of laat filialen gefaseerd toe, sluit 3/4e af van het systeem, laat de rest de boel registreren en laat dan de volgende set aan filialen toe, dat voorkomt dat je hoge pieken krijgt en dan kun je gefaseerd in ieder geval de registraties soepel laten doorstromen..

[ Voor 22% gewijzigd door Wunk op 11-07-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 10:53
Vanmorgen mijn nieuwe Witte iPhone 3G opgehaald. Net als iedereen 2 uur staan wachten en toch kon de aanvraag er ineens door komen. Vanmiddag hem geactiveerd via iTunes en alles werkt als een zonnetje.

Wel een slechte zaak van T-Mobile dat ze niet voldoende server capaciteit hebben kunnen inzetten. Denk dat ze wel een inschatting hebben kunnen maken hoeveel requesten ze te gelijke tijd aan moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste BC filialen hebben de hoop opgegeven. Ik baal echt ontzettend, was de eerste in de winkel, heb ook gegarandeerd een iPhone, maar ondertussen heb ik nog niks, vanochtend 2 uur in de winkel doorgebracht, toen maar naar t werk gegaan..

Ondertussen is het nog steeds niet gelukt.. :'( onbegrijpelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 4 uur moeten wachten voordat het een keertje werkte daar in die Tmobile shop... Wou eerst een zwarte 16 GB maar heb nu een zwarte 8 GB, 16 was op en heb uiteindelijk aan 8 GB ook meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
vlesierse schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:03:
Vanmorgen mijn nieuwe Witte iPhone 3G opgehaald. Net als iedereen 2 uur staan wachten en toch kon de aanvraag er ineens door komen. Vanmiddag hem geactiveerd via iTunes en alles werkt als een zonnetje.

Wel een slechte zaak van T-Mobile dat ze niet voldoende server capaciteit hebben kunnen inzetten. Denk dat ze wel een inschatting hebben kunnen maken hoeveel requesten ze te gelijke tijd aan moeten kunnen.
Waarom zeikt hier iedereen toch over de servercapaciteit van T-Mobile.

Denkt dan niemand hier eraan dat alle creditchecks van de abbo's via het BKR moeten en dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat DIE geen capaciteit hebben omdat ze volledig schijt hebben aan de lancering van een nieuw product van een bedrijf? Het is zijn echt niet alleen de Oracle DB's van T-Mobile, die echt wel wat kunnen hebben...

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlesierse schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:03:

Bij mij blijft itunes maar verbinding maken met de store maar er gebeurt helemaal niks :S
Vertel mij nou niet dat ik de enige ben met dit probleem. : 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een dag vrij genomen om te spelen met mijn nieuwe iPhone.
Om 7 uur opgestaan; half 8 in de rij en op tijd binnen.
Inmiddels 16.00 uur en ik zit thuis te wachten op een telefoontje van T-mobile met het verlossende bericht dat ik MIJN iPhone kan ophalen die daar (hopelijk) nog ligt te wachten.
Dus dat is al uren onrustig heen en weer lopen.
En langzamerhand begin ik het idee te krijgen dat het vandaag niet meer gaat lukken.
Erg leuke dag zo, nuttige verlofuren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Ik heb zojuist de servicelijn van T-Mobile gebeld. Volgens de dame daar zouden de problemen op zijn vroegst pas maandag zijn opgelost. Somber bericht dus voor de mensen die dachten dit weekend met de iPhone te kunnen spelen.
Het bedrijf is verrast door de grote belangstelling voor de telefoon
Amehoela zeg, stelletje prutsers... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben net gebeld door BC Amsterdam dat het vandaag niet meer gaat lukken. Hopelijk zijn de problemen morgen opgelost. Weer afwachten of ze me morgen gaan bellen dan maar. Pfff mijn telefoon ligt daar maar in dat doosje. Nou ja het is maar een dagje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:47:
[...]

Helaas niet. Net een Email gekregen maar geen voorraad. :(
van welke? mja een weekje wachten ofzo dan hebben ze het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorov
  • Laatst online: 04-09 11:07
koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:02:
Net gebeld door AMP logistics!!! M'n toestel (besteld via t-mobile.nl) wordt maandag geleverd :D

[...]

whehehe, gee gezeik met wachttijden, activatiedrama of sites die niet werken. gewoon besteld vannacht en maandag laten leveren op het werk. _/-\o_
Dan had je vast en zeker een van de eerste ordernummers denk ik. Ik neem aan dat als je nu zou bestellen, je hem echt niet maandag hebt....

Als dat wel het geval is ga ik hem nu nog bestellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 13:33

Wokker

De avond wokkel

Ik ben half blij de halve ochtend in de phone house winkel gewacht (bedankt voor de koffie). Ik had al geluk dat ik daar 's morgens om kwart over 8 het laatste toestel heb kunnen bemachtigen. OM half 1 maar naar huis gegaan. Gelukkig hebben ze er alles aan gedaan om de iphones als nog te activeren bij T-mobile en kon ik hem om half 4 ophalen na een handmatige/telefonische aanmelding.

NU hopen dat itunes meewerkt dan ben ik helemaal blij :)

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 13-09 16:59
Als ik op tas.t-mobile.nl kijk dan krijg ik nu ineens een inlog ipv een Service Unavailable. Goed nieuws? :P

edit:

En weer niet *zucht* :P

[ Voor 16% gewijzigd door FailFr8er op 11-07-2008 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Waar zat je ongeveer qua bestelling nummer? Hoger of lager dan 500 (aan 't eind)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:10:
[...]

van welke? mja een weekje wachten ofzo dan hebben ze het weer :)
Beste ....,

Door de enorme drukte rond de 3G verkopen we helaas alleen online, we zijn
niet het kantoor om 50 mensen per dag te kunnen ontvangen. Later deze maand
(ongeveer vanaf 25 juli, dan zal de enorme belangstelling iets zijn
afgenomen) kunnen we weer persoonlijk ontvangen, indien je de iPhone eerder
wilt hebben zul je het even online moeten doen. Verzending is met 5
werkdagen.

Groeten,
Floor de Haan

<http://www.iphonehelpdesk.nl> www.iphonehelpdesk.nl

Weesperstraat 392

1018 DN Amsterdam

Helpdesk: 020-4275073

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Igorov schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:10:
[...]

Dan had je vast en zeker een van de eerste ordernummers denk ik. Ik neem aan dat als je nu zou bestellen, je hem echt niet maandag hebt....

Als dat wel het geval is ga ik hem nu nog bestellen! :D
Ik zat qua bestelnummer bij de eerste 40, dus ik weet niet hoeveel ze er voor bestellingen uit de webshop hadden, maar ik ben zo blij dat ik niet mee heb hoeven doen aan al die poespas en uiteindelijk het toestel ook nog voor m'n vakantie heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven dit! 'ze zijn verrast door de grote belangstelling'. Wat een mafketels daar.
Ze mailen dit naar iedereen rond: 'Ps: Naar verwachting komt er een run op de iPhone3G'.
Waarschijnlijk willen ze hun gezicht niet verliezen...
Maar ik hou hoop! Anders ga ik volgende week misschien een keer naar zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online

[...]

Netjes. Wanneer heb je het besteld? 1 week ipv 6 weken klinkt een stuk aantrekkelijker. Ik heb het vanmiddag ook besteld via de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Ik blij dat ik hem gister net voor het naar bed gaan heb geactiveerd :).

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond vanmorgen even in de rij bij de t-mobile winkel. Maar het ging daar zo traag en ze weigerden info te verstrekken (bv. hoeveel telefoons er beschikbaar waren) dat ik na 15 min. heb besloten er maar een te reserveren bij de lokale Phone House. Daar bleek dat ze er nog een hadden! Maar daar hadden ze dezelfde problemen met het activeren. Na het invullen naar huis gegaan, maar nog geen uur later ging de telefoon, ik kon de iPhone ophalen. Nu al de hele dag aan het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

[...]

Ehm, kun je een hint geven in welke 'range' je ordernummer zat? Dus gewoon bijvoorbeeld 1128300 - 1128310 ofzo? Dan krijg ik een idee over of ik nog aan de beurt ga zijn vandaag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:17:
Stond vanmorgen even in de rij bij de t-mobile winkel. Maar het ging daar zo traag en ze weigerden info te verstrekken (bv. hoeveel telefoons er beschikbaar waren) dat ik na 15 min. heb besloten er maar een te reserveren bij de lokale Phone House. Daar bleek dat ze er nog een hadden! Maar daar hadden ze dezelfde problemen met het activeren. Na het invullen naar huis gegaan, maar nog geen uur later ging de telefoon, ik kon de iPhone ophalen. Nu al de hele dag aan het spelen :)
:(
* srblackbird wacht nog steeds op een telefoontje van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Backspace-NL schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:18:
[...]

Ehm, kun je een hint geven in welke 'range' je ordernummer zat? Dus gewoon bijvoorbeeld 1128300 - 1128310 ofzo? Dan krijg ik een idee over of ik nog aan de beurt ga zijn vandaag ;-)
bestelnummer: 99990000xx (bij de eerste veertig)
ordernr: 11280xx (tweede helft)

reken maar uit, denk trouwens niet dat ze er heel veel hadden liggen voor webshop verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:17:
wtf waarom hebben ze mijn abbo nog steeds niet kunnen activeren, ik heb hier al een niet-werkende iPhone sinds 11.00 vanochtend ;( Ik ga toch zo maar weer eens even langs de T-Mobile winkel...

Ik wordt fokking jaloers op al die mensen die al wel een geactiveerde iPhone hebben... :(

[ Voor 5% gewijzigd door TlighT op 11-07-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfewwwwww... activeren via itunes is eindelijk gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAS systeem werkt ook op zondag, krijg net te horen van BC dat het vandaag sowieso niet meer lukt en morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet, omdat iedereen blijft F5-en, ook morgen. Mijn hoop is zondag.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:12:
[...]

Beste Tonnie,

Door de enorme drukte rond de 3G verkopen we helaas alleen online, we zijn
niet het kantoor om 50 mensen per dag te kunnen ontvangen. Later deze maand
(ongeveer vanaf 25 juli, dan zal de enorme belangstelling iets zijn
afgenomen) kunnen we weer persoonlijk ontvangen, indien je de iPhone eerder
wilt hebben zul je het even online moeten doen. Verzending is met 5
werkdagen.

Groeten,
Floor de Haan

<http://www.iphonehelpdesk.nl> www.iphonehelpdesk.nl

Weesperstraat 392

1018 DN Amsterdam

Helpdesk: 020-4275073
lol, ik kreeg precies hetzelfde mail van hun gister ofzo. Je kan beter bij http://www.iphoneservicepoint.nl/ proberen. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Whahaha, wie wil er meelachen :9

ik heb zojuist met TM gebeld om wat na te vragen over mijn IPhone die ik vanochtend gehaald had. Wat blijkt dus, door de systeem crash is mijn abonnement niet verwerkt in 't systeem volgens de medewerker. Dit betekend dat (volgens hun) ik geen verlening heb gehad en dat mijn contract binnenkort afloopt!!!

Kortom een witte IPhone 16GB voor 80 euro ;)

nu nog ff wachten op jailbreak en unlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:06:
Vandaag een dag vrij genomen om te spelen met mijn nieuwe iPhone.
Om 7 uur opgestaan; half 8 in de rij en op tijd binnen.
Inmiddels 16.00 uur en ik zit thuis te wachten op een telefoontje van T-mobile met het verlossende bericht dat ik MIJN iPhone kan ophalen die daar (hopelijk) nog ligt te wachten.
Dus dat is al uren onrustig heen en weer lopen.
En langzamerhand begin ik het idee te krijgen dat het vandaag niet meer gaat lukken.
Erg leuke dag zo, nuttige verlofuren ook.

Ja en? Dat doe je jezelf aan he. Wat een idee ook om daar verlofdagen aan te verspillen. 'onrustig heen en weer lopen', doe eens normaal? Net alsof uw vrouw elk moment kan bevallen. Ik vind de iPhone subliem, maar je kan het ook overdrijven. Ik zou er alvast geen verlofdag tegenaan gooien, goed wetende dat er weinig kans is dat je er vandaag eentje mee krijgt. En je had het kunnen weten.

In België hebben ze meer geluk, daar is het vandaag Vlaamse feestdag, dus sowieso hebben de meeste mensen een verlofdag. :)

Wat zijn we toch een verwende ultra-consumptiemaatschappij geworden als ik dit zo lees :( maar dat is een andere discussie.

@programist: als je daar echt mee weg komt heb je dat (per toeval uiteraard) mooi geregeld. Netjes! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Op nu.nl staat dat T-mobile door alle iPhones heen is. Ongelooflijk!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen als 1 van de eerste een iphone via de tmobile shop gereserveerd (met 50eu aanbetaling).
hoop dat de nieuwe lading snel binnenkomt (iemand een idee?).

helaas hadden ze in hoorn maar 12 op vooraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

programist schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:27:
Whahaha, wie wil er mee lachen :9

ik heb zojuist met TM gebeld om wat na te vragen over mijn IPhone die ik vanochtend gehaald had. Wat blijkt dus, door de systeem crash is mijn abonnement niet verwerkt in 't systeem volgens de medewerker. Dit betekend dat (volgens hun) ik geen verlening heb gehad en dat mijn contract binnenkort afloopt!!!

[moraalridder]Je zou ook eerlijk kunnen zijn.[/moraalridder]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik ga het om een uur of 8 vanavond maar weer even proberen denk ik. In de grote steden is het volgens mij op donderdag koopavond, het lijkt mij dat de drukte op het TAS systeem dan een stuk minder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:29:
vanmorgen als 1 van de eerste een iphone via de tmobile shop gereserveerd (met 50eu aanbetaling).
hoop dat de nieuwe lading snel binnenkomt (iemand een idee?).

helaas hadden ze in hoorn maar 12 op vooraad.
Hier in Amersfoort bij a Mac ook maar 12....

Kansloos zeg. Wat willen ze nou? Telefoons/abbo's verkopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:49

Mazzelpik :)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 13-09 20:19

oZy

telefoontje van TPH gehad dat mijn aanvraag erdoorheen is, kan mijn 16gb zwart ophalen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reckoner schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:30:
Ik ga het om een uur of 8 vanavond maar weer even proberen denk ik. In de grote steden is het volgens mij op donderdag koopavond, het lijkt mij dat de drukte op het TAS systeem dan een stuk minder is...
Het is vandaag vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ja, en in mijn kleine stadje is het op vrijdag koopavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Erhnam schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:29:
Op nu.nl staat dat T-mobile door alle iPhones heen is. Ongelooflijk!
wow we zijn ook wel een hebberig volkje ook :P

Ben eigenlijk ook wel benieuwt naar wat statistieken. Hoeveel zijn er nu in Nederland verkocht? En hoeveel waren er per winkel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

En toen was hun backend weer online, werden de laatste batches uitgevoerd en heb je opeens wel een contract :>
Telco's zijn best goed in hun administratie... wel traag, maar in the end pakken ze je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die door de shop op een andere manier zijn geholpen, ik las hier en daar telefonische aanmelding voor het contract. BC in Amsterdam zegt dat dat niet kan en probeerd het via TAS, maar dan kan ik misschien even bij de hand doen door hem de andere methode uit te leggen en hopelijk dat het dan wel lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Reckoner schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:33:
[...]

Ja, en in mijn kleine stadje is het op vrijdag koopavond :)
Ja en bij mij was dat gisteren :(

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:27:
[...]

Wat zijn we toch een verwende ultra-consumptiemaatschappij geworden als ik dit zo lees :( maar dat is een andere discussie.
Tja mag ik ook een keer verwend zijn... ik heb hier anderhalf jaar naar toegeleefd, 5.30 opgestaan, en dan een iPhone die niet werkt omdat een stelletje bozo's bij T-Mobile (ik bedoel niet de mensen in de winkel) er niet op gerekend heeft dat het wel eens druk zou kunnen worden vandaag.

Ik ben heus niet zo materialistisch, maar nu ben ik toch wel een beetje teleurgesteld dat ik vandaag geen werkende iPhone heb.

Verder is 'ie wel mooi hoor, maar alleen 112 kunnen bellen gaat zo vervelen op den duur... bovendien vinden ze het bij 112 ook niet zo fijn.

Edit:
Nu ik er zo over denk, 112 is voor noodsituaties toch? en dit is ook een soort noodsituatie... hmmm...

[ Voor 6% gewijzigd door TlighT op 11-07-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Laatst online: 12-06 00:33
Ohw, geweldig...

Kan de iPhone ophalen. Mijn contract ligt op de fax bij t-mobile. BC heeft gebeld en een autorisatiecode gekregen wat betekent dat ik krediet waardig ben.

Nadeel, er liggen minstens 70.000 contracten op de fax die allemaal afgehandeld moeten worden en pas als het contract afgehandeld is, zal de simkaart actief worden. Te verwachten doorlooptij, zo'n 5 werkdagen. :S Dus ergens in die periode zal mijn iPhone volledig operationeel geraken.

Maar, ik mag hem nu in ieder geval vasthouden.

Edit: Krijg net bericht van mijn GF, ze heeft hem opgehaald voor mij.
Zijn ze nou vergeten de aansluitkosten in rekening te brengen? :P

[ Voor 12% gewijzigd door The - DDD op 11-07-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

oZy schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:32:
telefoontje van TPH gehad dat mijn aanvraag erdoorheen is, kan mijn 16gb zwart ophalen \o/
Dus dan is het systeem weer online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
DaMorpheus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:40:
[...]

Dus dan is het systeem weer online?
Check mij reply vlak voor je. Gaat nog effe duren voordat het actief wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
*grmbl*

M'n vriendin heeft net voor 20 ipv 160 euro een 16GB iPhone besteld met contractverlening (i-150). Oude contract was Relax 200. Heb zelf een zakelijk Relax abonnement maar die kan je online niet verlengen, ik dus bellen met T-Mobile en daar te horen gekregen dat ze me bij verlenging van mijn abonnement alleen i-300 of i-500 aan kunnen bieden. Als ik i-300 doe krijg ik het toestel kon hij een geweldige aanbieding doen van 67 euro voor de 16GB, exact 0 euro korting dus.

Hem verteld dat ik dat niet heel erg zie zitten, zeker omdat je particulier wel erg makkelijk 140 euro korting krijgt. Hoorde hij voor het eerst *zucht* Kon verder niets voor me doen maar ging wel ASAP z'n collega's op de hoogte stellen van dat heugelijke feit (waarschijnlijk zodat ze hun eigen particuliere abonnementen kunnen verlengen ofzo).

Lekkere informatievoorziening bij T-Mobile en extreem krom dat er zo star gedaan wordt voor de zakelijke markt :( Kan wel m'n zakelijke abonnement omzetten naar particulier, en dan verlengen, lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mijn God,

Jongens ik word bang als ik kreten hoor als: 'ik loop onrustig heen en weer', of 'ik heb er anderhalf jaar naar toe geleefd'. Kom op, dat is toch niet normaal.

En nee ik zeg het niet omdat ik er wel een heb maar even serieus, er is zijn toch belangerijkere zaken op de wereld (gezondheid, oorlog en school etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je het verkopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The - DDD schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:40:
Ohw, geweldig...

Kan de iPhone ophalen. Mijn contract ligt op de fax bij t-mobile. BC heeft gebeld en een autorisatiecode gekregen wat betekent dat ik krediet waardig ben.

Nadeel, er liggen minstens 70.000 contracten op de fax die allemaal afgehandeld moeten worden en pas als het contract afgehandeld is, zal de simkaart actief worden. Te verwachten doorlooptij, zo'n 5 werkdagen. :S Dus ergens in die periode zal mijn iPhone volledig operationeel geraken.

Maar, ik mag hem nu in ieder geval vasthouden.

Edit: Krijg net bericht van mijn GF, ze heeft hem opgehaald voor mij.
Zijn ze nou vergeten de aansluitkosten in rekening te brengen? :P
Waar? Ah ik word gek, iedereen lukt het maar ik wacht nog steeds nog 45 mins en dan sluit de winkell.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Nou, de BC in Almelo gebeld -> Nog steeds offline volgens de medewerker.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Lol :) het is mijn tweede al vandaag. eerste was defect. terug gebracht en kreeg te horen dat er eentje voor mij klaar lag in kalverstraat (AMS)... dus verkopen, nah, teveel moeite voor gedaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macvos
  • Laatst online: 19-10-2018
Ik was om 9:20 bij de TM-shop hier in Zutphen en die waren al om 9:00 uur open gegaan 'omdat er al een lange rij stond'. De laatste in de rij voor mij, had nr 15 uitgereikt gekregen en een ander nr 14. Later zag ik ze bij The Phonehouse terug, toen bleek dat de TM-Shop er slechts 12 had. Hup, naar BC, maar daar bleek alles gereserveerd (kon toch niet?). 't Waren echter toch allemaal 8Gb toestellen, dus hup, door naar The Phonehouse. Die opende net en ik was de 4e klant.... zij hadden er maar 4. 2x8Gb en 2x16Gb. 'k Heb dus een witte 16Gb. Dat was om 10:10. Om 14:30 kreeg ik een telefoontje dat de activatie van de verlenging van m'n abo gelukt was en dat ik 'm op kon halen. Sindsdien klik ik me suf in iTunes om dat ding geactiveerd te krijgen. 'Accessing iTuns Store...' blijft maar gaan en gaan en gaan en gaan .... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Yes! Net telefoon, AMP komt de mijne ook as maandag afleveren ;-) Zo, nu begint het wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Waar? Ah ik word gek, iedereen lukt het maar ik wacht nog steeds nog 45 mins en dan sluit de winkell.. :'(
Ja, nou ja, ik kan er 5 dagen lang enkel op Wifi-en. Maar goed, kan er al wel mee speulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Net een SMS van T-mobile gekregen na een belletje vanochtend met de klantenservice met 'Bedankt voor de interesse voor de iPhone, maar we hebben GEEN idee wanneer we u gaan terugbellen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als ze dit soort issues pas maandag opgelost hebben is het een enorm gezichtsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Volgens mij is dit tekort een publiciteitsstunt. Volgende week hebben ze er vast 100.000 klaar liggen. :)

Iemand al nieuws over de Belgische "country lock"? Zit ie erop of toch maar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:17
Ik zal even mijn verhaaltje vertellen: Ik ben vanmorgen om 9.00 met de fiets naar mijn plaatselijke T-Mobile shop gegaan (Venlo). Toen ik daar aankwam stonden er ongeveer 15 mensen. Naar ongeveer 2 uur wachten mocht ik naar binnen en de verkoopster vertelde mij dat er nog precies 1 iPhone was! En gelukkig was dat precies die ene witte van 16 GB die ik wilde hebben! Een uur geleden heb ik um opgehaald, ben nu alleen aant wachten op activatie via iTunes! Ben dus wel happy!

PS: Kreeg ook nog € 110,- korting om dat ik al 2 jaar klant was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:57

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik heb net even geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn om de iPhone te krijgen nu ik zelf halverwege een abonnement zit... Er zijn mogelijkheden (nouja, eentje) maar die zou toch wat haken en ogen hebben, iets waar ik zelf niet echt blij mee ben. Ik moet er even over nadenken.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie

[...]

Ik zou even afwachten met juichen totdat je hem in je handen hebt :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik heb ook zojuist gebeld naar de Bel Company. Krijg ik een of andere vage verkoper die me opeens begon te vertellen dat ze pas over 2 maanden binnen zouden komen, terwijl ik rond 12.15 eentje met m`n naam erop heb achter gelaten.

Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik al eentje had weten te bemachtigen met m`n naam + telefoonnummer erop, zei hij dat het nu wel schriftelijk kon, maar dan zou het minstens 5 werkdagen zou kunnen duren voordat het was geaccepteerd en afgesloten. Dus no Iphone.
Dan wacht ik nog liever tot Maandag als het moet om hem dan te laten abonneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Xilantof schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:54:
Ik heb net even geïnformeerd wat de mogelijkheden zijn om de iPhone te krijgen nu ik zelf halverwege een abonnement zit... Er zijn mogelijkheden (nouja, eentje) maar die zou toch wat haken en ogen hebben, iets waar ik zelf niet echt blij mee ben. Ik moet er even over nadenken.
Ik zit zelf ook halverwege een abbo, wat is die ene mogelijkheid dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Ik zou even afwachten met juichen totdat je hem in je handen hebt :)
Dat zou ik ook doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:55:
[...]

Ik zit zelf ook halverwege een abbo, wat is die ene mogelijkheid dan?
L&S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
SpX schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:55:
Ik heb ook zojuist gebeld naar de Bel Company. Krijg ik een of andere vage verkoper die me opeens begon te vertellen dat ze pas over 2 maanden binnen zouden komen, terwijl ik rond 12.15 eentje met m`n naam erop heb achter gelaten.

Nadat ik hem duidelijk had gemaakt dat ik al eentje had weten te bemachtigen met m`n naam + telefoonnummer erop, zei hij dat het nu wel schriftelijk kon, maar dan zou het minstens 5 werkdagen zou kunnen duren voordat het was geaccepteerd en afgesloten. Dus no Iphone.
Dan wacht ik nog liever tot Maandag als het moet om hem dan te laten abbonemeren.
Ik doe het ook gewoon maandag! Ik denk dat T-Mobile dan alles wel weer in orde heeft. Kan nu wel naar de winkel gaan en dan schriftelijk alles doorgeven maar dan kom ik op die grote stapel te liggen.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er behalve steeds TAS te F5-en nog meer mogelijkheden om je contract af te sluiten of iig een authorisatiecode te krijgen? Hoor iets over bellen, maar de BC shop weet daar niets van af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Bij de Belcompany ik Kerkrade waren we maar met 5 personen. Ik heb de iPhone al laten weg leggen (al voor betaald), en zodra die activatie van t-mobile weer functioneert, dan kan ik m afhalen :)
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.