[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:21
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:53:
waar zien mensen staan dat je korting krijgt bij online bestellen van het abo/de iPhone? Of geldt dit alleen voor bestaande klanten?
Die korting krijg je bij het verlengen van je bestaande T-Mobile contract.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosse
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 06:36
ik ben net even langs t-mobile a'foort gelopen en dacht probeer het even waarop de medewerker van t-mobile me werkelijk keihard begint uit te lachen. Leuk is dat als je als volwassene keihard in een volle winkel wordt uitgelachen en daarbij dat ik hem voor 50 euro mocht reserveren en dan over 6 weken had ik er misschien wel een.
Dacht het dus niet jammer dat t-mobile het alleenrecht heeft in Nederland moet ik maar wat langer doen met mijn n73 vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de T-Mobile insiders even reageren, wat zijn ze T-Mobile aan het doen om het systeem weer up te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:53:
[...]

6,95 per maand (per kwartaal opzegbaar) en hij wordt altijd gerepareerd bij eigen schade - binnen 4 uur een nieuwe, voor een euro extra ook tegen diefstal verzekerd maar moet aantoonbaar zijn (braaksporen).
Jammer, want dat noem ik niet goedkoop.
Maar sowieso zit er minstens 24 maanden garantie op neem ik aan?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Geld betalen om te reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
goosse schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:01:
ik ben net even langs t-mobile a'foort gelopen en dacht probeer het even waarop de medewerker van t-mobile me werkelijk keihard begint uit te lachen. Leuk is dat als je als volwassene keihard in een volle winkel wordt uitgelachen en daarbij dat ik hem voor 50 euro mocht reserveren en dan over 6 weken had ik er misschien wel een.
Dacht het dus niet jammer dat t-mobile het alleenrecht heeft in Nederland moet ik maar wat langer doen met mijn n73 vrees ik.
Ik kan me voorstellen dat je daar pissed van wordt ja. Je begon zeker zelf ook te lachen toen ze vertelden dat je 50 euri moest betalen en wellicht 6 weken kon wachten?

Bij BC kost reserveren niets trouwens...

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FYI 50 euro is een aanbetaling, geen reserveringskosten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Wel jammer dat je gelijk heel T-Mobile hier voor afbrand. Ik denk dat het vrij moeilijk in te schatten was hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op af zouden komen. Het is meer dan gedacht blijkbaar want iedereen wil er nu ineens een.
Ik ben het ook niet met je eens. Ik vind zelf dat je als bedrijf gewoon uit moet gaan van het slechste scenario die je kan hebben als bedrijf.
Ik heb gelukkig geen haast met de Iphone, maar ik snap best dat als je hem vandaag wilt hebben dat je niet blij bent als het allemaal niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Zo!!! Ik heb 'm _/-\o_

7;00 Trein
7:30 Adam Centraal
7:45 Kalverstraat T-Mobile
7:46 Kreeg nummer 21 (ze waren gezamenlijk aan het tellen)
8:00 Eerste T-Mobile werknemers komen
8:10 T-Mobile werknemers geven de eerste 25 een nummer (die krijgen iPhone) en gaat weer naar binnen. Zegt dat iedereen binnen 30min weer buiten kan staan want er zijn 7 kassa's
8:45 Inmiddels 50++ mensen achter ons die hopen dat er nog meer zijn
9:15 T-Mobile werknemer komt naar buiten, zegt dat alleen de 25 bonnetjes een iPhone krijgen, de rest kan reserveren voor de eerste levering
9:30 Winkel open, 7 met bonnetje naar binnen (7 kassa's) rest blijft buiten.
10:00 Eerste 7 nog steeds binnen, systeem blijkt compleet plat
10:30 Iedereen die een reservering wil mag naar binnen (chaos).
11:00 Eerste 7 nog steeds binnen, alles moet telefonisch (uren in de wacht).
11:30 Vriendjes van verkopers glippen tussen door (3 stuks) en kopen iPhone, mensen boos, niks wordt gedaan "Ik ken hem niet!" Wij klagen, ik ook ondanks dat ik er wel een krijg en vind het geen stijl.
11:35 Zijn pas stuk of 5 afgerekent, de rest staat in de wacht met de telefoon om geregistreerd te worden
11:40 Ik ben aan de beurt en ik voer alles in, bij het activeren moet hij ook wachten op de telefoon.
11:45 Staan al paar uur met een groepje vaste mensen, dus we gaan gezamenlijk klagen dat er problemen komen omdat er mensen voorgaan.
12:00 De laatste 3 van de nummertjes van vanochtend krijgen waarschijnlijk geen iPhone want er waren er "opeens" geen een meer.. echt fcked up voor die gasten
12:30 Ook mijne is geactiveerd (abo) en ik kan de winkel uit, Iphone 16GB zwart 45EUR p/m abo en moest als 3jarig T-Mobile abonnee maar 50EUR aanbetalen ipv 80 (wel netjes).

Maargoed.. ging niet gesmeerd, erg smerig zelfs van die werknemers... maar ik heb m wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Datafeest schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:02:
[...]

Jammer, want dat noem ik niet goedkoop.
Maar sowieso zit er minstens 24 maanden garantie op neem ik aan?
Jup, verwachte levensduur hebben ze hier in NL, en als je een telefoon koppelt aan een contract van 24 maanden is de verwachte levensduur ook (minimaal) 24 maanden. Pipo in de T-Mobile Store begon echter gelijk te mekkeren over, 'ja, als je waterschade hebt, of je telefoon is ook maar iets te vochtig geweest, repareren we hem niet'. Mijn advies: ga met je kapotte 'legale' iPhone 3G naar Authorised Apple Reseller, en niet een T-Mobile Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanSnellink
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-04 12:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:45:
[...]

Wat een drogreden, tuurlijk wisten ze wel hoeveel mensen er zouden komen, dat is vrij gemakkelijk te berekeken, zeker als je weet hoeveel stuks er zijn geleverd. Het aantal connecties tegelijkertijd had je ook wel ongeveer kunnen weten, bijvoorbeeld al 80 T-Mobile shops a 4 computers is dus 320 aanvragen tegelijkertijd + dan de BC, TPH, MM filiaalen, allemaal gegevens die zij hebben en daar op konden in spelen.

Dit is gewoon slechte planning of zware onkunde..
En zeer waarschijnlijk hebben ze bij t-mobile nu een team wat erachter komt dat er ook nog gebruikers van de i-phone de helpdesk gaan bellen. Tsja wie rekent daar nu op?

Dáááág t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Wel jammer dat je gelijk heel T-Mobile hier voor afbrand. Ik denk dat het vrij moeilijk in te schatten was hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op af zouden komen. Het is meer dan gedacht blijkbaar want iedereen wil er nu ineens een.
Maar volkomen terecht. De store-manager van een T-mobile Shop aan het woord:
De winkel gaf daar vooral de automatisering de schuld van. "De wachtlijsten stonden in ons systeem, maar zijn woensdag door de IT-afdeling verwijderd. Wij kunnen er niet meer bij." Dezelfde IT-afdeling is ook de boosdoener van een ander probleem: "We moesten voor de activatie iTunes op de pc in de winkel installeren maar dat was door IT niet toegestaan."
Hoe kun je nou verwachten dat met zulke incompetente apen iets simpels als 'veel verkeer op het registratie-systeem' wel goed geregeld zal zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door burne op 11-07-2008 14:10 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de beschikbaarheid in Belgie is? Zit er erg over te denken er daar 1 te gaan halen. Heb enkele Mobistar winkels gebeld maar daar wordt gewoon niet opgenomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 18:03
Gewoon op internet bestellen. Als vaste klant krijg je idd korting 49,- ipv 159,- bij i-150 abbo in mijn geval. Waarschijnlijk ook 6 weken wachten, maar ja, wat wil je niet alleen in NL willen duizenden mensen zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Heel vroeg voor de T-Mobile winkel (Amsterdam). Na gezeur met de activatie, toch naar huis met een 16GB zwarte iPhone. Ik ben blij ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik heb nog steeds "No Service" op mijn iPhone staan. Hopelijk komt dat doordat 'ie nog niet geactiveerd is en hopelijk gaat dat nog wel vandaag gebeuren. Ik was net nog bij de T-Mobile winkel en alles lag nog steeds plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Hoe de fck plaats ik mijn simkaart? Ik heb zo'n pinnetje en die kan bovenin in een gaatje maar moet ik er iets uitwippen ofzo? Lukt niet 8)7

Oh ik moet drukken 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door nudie op 11-07-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ligt nog steeds alles plat??

Wat een vreselijke blunder van T-Mobile echt te erg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:02
gps wordt bepaald met een afwijking van zo'n 5 km maar dat is binnen.
Da's anders toch 'n uurtje wandelen... Ik hoop dat je 5 km bedoelt ;)

@ Burne:

Euh, dat lijken me uitvluchten van die store manager. Ik kan me vergissen, maar iTunes was toch niet meer nodig voor de activatie?

[ Voor 31% gewijzigd door Liegebeest op 11-07-2008 14:22 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Jup, verwachte levensduur hebben ze hier in NL, en als je een telefoon koppelt aan een contract van 24 maanden is de verwachte levensduur ook (minimaal) 24 maanden. Pipo in de T-Mobile Store begon echter gelijk te mekkeren over, 'ja, als je waterschade hebt, of je telefoon is ook maar iets te vochtig geweest, repareren we hem niet'. Mijn advies: ga met je kapotte 'legale' iPhone 3G naar Authorised Apple Reseller, en niet een T-Mobile Store :)
met pro assist is waterschade ook gewoon gedekt (voor mij 2x zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik snap wel dat ze die introductie gisteren voor de pers hebben gedaan, als vanmorgen alle camera's op de winkels waren gericht, hadden ze niet meteen de beste publiciteit gehaald :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17
nudie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:07:
12:30 Ook mijne is geactiveerd (abo) en ik kan de winkel uit, Iphone 16GB zwart 45EUR p/m abo en moest als 3jarig T-Mobile abonnee maar 50EUR aanbetalen ipv 80 (wel netjes).
So hey...

Da's dan 1670 euro voor een toestel. (en wat belminuten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
En weer zo eentje die die nep-redenatie gebruikt. *zucht*

Nee, want onbeperkt, mobiel, breedband internet is helemaal niets waard. Ik betaal bij Casema toch ook niet 300 euro voor het modem, maar 12 * 25 euro voor mijn breedband verbinding?

[ Voor 21% gewijzigd door Liegebeest op 11-07-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBDE schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:21:
[...]

So hey...

Ja, wat bedoel je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik er maar vanaf zie. Jullie vinden het toch niet erg dat ik zeg dat dit hele circus MEGA slecht geregeld is. A: door Apple en B door T-op dit moment niet zo Mobile geloof ik :P

Mensen staan uren in de rij voor een iPhone. Tientallen zo niet honderden als ik het allemaal mag geloven en als je er dan eindelijk een hebt dan werkt het ding niet omdat alle servers plat liggen. Zeer slecht op geanticipeerd moet ik zeggen. Een kleuter had kunnen begrijpen dat dit ging gebeuren. Ik ben best een Apple-fan maar dit is om appelig van te worden. T-Mobile hoef je niet te bellen want die weten er ook geen raad meer mee en eerlijk gezegd ik ook niet meer. Eerlijk gezegd is door dit hele gedoe de lol er een beetje af bij mij. Zeer appelisch.....net zo iets als een iMac verkopen met de wetenschap dat hij de volgende dag 150 euro goedkoper wordt en je er nog veel meer voor krijgt ook....breek me de bek niet open :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta echt te kijken van de manier waarop T-Mobile met de wachtenden omgaat/omging. Bij de T-Mobile winkel in Leeuwarden was het initiatief genomen door de alle eerste wachtenden om zelf te nummeren (nummer met balpen op de hand schrijven). De werknemers van de shop hadden hier blijkbaar nooit bij stil gestaan, ze hebben enkel en alleen mensen geholpen binnen in de winkel om de iPhone en alle aanverwante zaken voor elkaar te boksen. Nadat bleek dat het systeem niet werkte/er uit lag, kwam men 1x met de mededeling dat alleen de gegevens werden vastgelegd zodat men op een later tijdstip de gegevens verstuurde + het overhandigen van de iPhone na activering. Vervolgens werd er voorgedrongen (ondanks de nummering). Gelukkig heb ik zelf nog een iPhone kunnen bemachtigen (later deed men weer aan de hand van de nummering). Maar ik vind het niet netjes dat deze voordringers (volgens mij was er maar 1, maar het werd zo'n zooitje) hadden voorgedrongen voor mensen die een veelvoud hadden gewacht van wat de voordringers hadden gewacht. Kortom: dit kan de volgende keer best wel wat beter georganiseerd worden door T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanSnellink schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Was inderdaad niet te verwachten....

:( 8)7
Inderdaad, vraagje: zijn wij nou zo slim of zijn zij dat? 8)7 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:19
Holy shit, ik zie dat ik online 110,- euro korting heb op de eenmalige aanschafprijs van een 16GB als ik mijn contract vernieuw op basis van i-150. Betaal dus dan nog maar 49,95!

Heb net voor 50,- een 8GB besteld in de shop... dat ga ik weer terugdraaien. Lijkt me niet dat ze in de shop moeilijk gaan doen als ik die 50,- terug wil, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

ultimateharry

Team Slayer:-)

nudie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:07:
Zo!!! Ik heb 'm _/-\o_

7;00 Trein
7:30 Adam Centraal
7:45 Kalverstraat T-Mobile
7:46 Kreeg nummer 21 (ze waren gezamenlijk aan het tellen)
8:00 Eerste T-Mobile werknemers komen
8:10 T-Mobile werknemers geven de eerste 25 een nummer (die krijgen iPhone) en gaat weer naar binnen. Zegt dat iedereen binnen 30min weer buiten kan staan want er zijn 7 kassa's
8:45 Inmiddels 50++ mensen achter ons die hopen dat er nog meer zijn
9:15 T-Mobile werknemer komt naar buiten, zegt dat alleen de 25 bonnetjes een iPhone krijgen, de rest kan reserveren voor de eerste levering
9:30 Winkel open, 7 met bonnetje naar binnen (7 kassa's) rest blijft buiten.
10:00 Eerste 7 nog steeds binnen, systeem blijkt compleet plat
10:30 Iedereen die een reservering wil mag naar binnen (chaos).
11:00 Eerste 7 nog steeds binnen, alles moet telefonisch (uren in de wacht).
11:30 Vriendjes van verkopers glippen tussen door (3 stuks) en kopen iPhone, mensen boos, niks wordt gedaan "Ik ken hem niet!" Wij klagen, ik ook ondanks dat ik er wel een krijg en vind het geen stijl.
11:35 Zijn pas stuk of 5 afgerekent, de rest staat in de wacht met de telefoon om geregistreerd te worden
11:40 Ik ben aan de beurt en ik voer alles in, bij het activeren moet hij ook wachten op de telefoon.
11:45 Staan al paar uur met een groepje vaste mensen, dus we gaan gezamenlijk klagen dat er problemen komen omdat er mensen voorgaan.
12:00 De laatste 3 van de nummertjes van vanochtend krijgen waarschijnlijk geen iPhone want er waren er "opeens" geen een meer.. echt fcked up voor die gasten

Maargoed.. ging niet gesmeerd, erg smerig zelfs van die werknemers... maar ik heb m wel 8)7
Was nr 6 bij T-Mobile Kinkerstraat in Amsterdam, om 07:00:-)

In totaal 19 stuks, heb gelukkig de 16GB Black.

T-mobile systeem plat tot 13:00, toen het verlossende woord.

Was ook nog iemand voor mij die niet door de credit-check kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:09:
[...]

Gek eigenlijk. Zo'n telefoon moet namelijk best tegen een klein beetje water kunnen. Want wat nu als je buiten bent, het begint ineens te regenen en er komt wat vocht in je broekzak terecht? Daar moet zo'n ding gewoon tegen kunnen (een iPod kan dat ook). Simpel is that.
Waterschade is als je het aan mij vraagt gewoon een truck om kosten te besparen van Tmobile.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Is dat trouwens echt waar dat ze er in Rotterdam Centrum nog een aantal witte hebben?
Kan 't me bijna niet voorstellen, maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

cailin_coilleach schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:17:
Euh, dat lijken me uitvluchten van die store manager. Ik kan me vergissen, maar iTunes was toch niet meer nodig voor de activatie?
Dan moet 'IT' dat uitleggen aan het personeel en zeker aan de storemanagers. IT is gewoon een dienstverlenende afdeling binnen het bedrijf, geen boeman die het personeel dwars moet zitten. Die storemanager wil niets liever dan z'n hele voorraad in vijf minuten uitleveren en vervolgens 100 bestellingen opschrijven.

Ik krijg een SMSje dat het gelukt is en dat ik m'n iPhone op kan komen halen. Ik ben even weg. :)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Toch knap als je nu leest dat de service ineens waardeloos is als je GEEN iPhone weet te bemachtigen. Op alle andere dagen dat een systeem plat kan gaan nemen mensen het redelijk voor lief hetzij geïrriteerd maar nu is de service ineens waardeloos etc etc. Okee het is smerig als verkopers "vriendjes" voor laten glippen. Denk dat T-Mobile dit soort dingen zeer serieus moet nemen en ook passende maatregelen tegen het betreffende filliaal met nemen. Bijvoorbeeld geen launches bij een volgend gehyped toestel. Maar alle "jankerds" die nu lopen te klagen dat ze geen iPhone hebben omdat de rij te lang was of de berichtgeving slecht etc etc. Kruip lekker terug onder je steen. Je had ook gister al voor de deur kunnen gaan liggen. Had je hem zeker gehad. Of meteen naar een BC, TPH oid kunnen gaan.

Weet je wat jullie met zijn allen moeten doen. Een klacht neerleggen bij Steve Jobs. Dat hij te weinig iPhones naar Nederland geleverd heeft.

En nee ik heb geen iPhone, ik koop hem over een aantal maanden wel. De ziektes eruit. Pats factor eraf dus minder risico dat je als meeloper bestempeld word.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

So hey...

beter lezen, hij was al 3 jaar klant (vandaar de korting). hij heeft geen contract van 3 jaar afgesloten. kan btw ook niet.
of lees ik weer eens wat er niet staat. tis al vrijdagmiddag tenslotte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 16:30
Werkt de TAS normaal gesproken 's avonds ook? Het is hier namelijk koopavond. Ik neem aan dat het dan wel wat rustiger is. Wellicht dat het vanavond wel nog kan gaan lukken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosse schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:01:
Je kan het ook los koppen hier en hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorov
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 11:07
Weet iemand of er op de Lijnbaan nog witte 16GB iPhones te krijgen zijn?

Heeft ook iemand een telefoonnummer van die store? Als ze er nog hebben liggen ga ik er nu heen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hengelo dezelfde shit.
De eerste koper stond er sinds half 5 en om 9 uur zo'n 30 wachtenden.
Personeel T-Mobile liep in en uit maar wilde geen antwoord geven op de vraag hoeveel toestellen er binnen waren. Dit bleken er maar 11 (!) te zijn uiteindelijk.
Kortom, er stonden 20 mensen compleet voor Jan met de korte achternaam te wachten, inclusief ikzelf. Koffie kon er trouwens ook niet af.
De meest slechte service van T-mobile die je maar kunt bedenken. In Amsterdam las ik gaven ze de mensen die er 1 kregen tenminste nog een nummertje. De rest kon naar huis of reserveren.
Als klap op de vuurpijl bezwijkt ook nog hun interne ( 4 gig?) systeem waardoor de gelukkigen nu nog ongelukkig thuis op hun tandvlees zitten te bijten.
De introductie van de iPhone. Wat er mis kon gaan ging mis. Goede beurt T-Mobile. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12
cailin_coilleach schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:17:
[...]

Da's anders toch 'n uurtje wandelen... Ik hoop dat je 5 km bedoelt ;)

@ Burne:

Het is toch echt een straal van 5 kilometer. Maar vergeet niet dat dit binnen is op een plek waar mijn cruise niet eens een fix krijgt. Eenmaal buiten heeft 'ie vrij snel behoorlijk nauwkeurig mijn positie gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
Ik was verzekerd van een iPhone 16GB maar bij telefonische activatie erd mijn aanvraag geweigerd :? Zeer merkwaardig, ik heb nooit ook maar een betaling gemist bij elke provider dan ook (inlc 4 jaar tMobile). De telefoon is weer teruggelegd. Baal wel als een stekker.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
ik ga hem nu ophalen in a'dam, dus het systeem zal wel weer up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Baynes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:34:
[...]

Het is toch echt een straal van 5 kilometer. Maar vergeet niet dat dit binnen is op een plek waar mijn cruise niet eens een fix krijgt. Eenmaal buiten heeft 'ie vrij snel behoorlijk nauwkeurig mijn positie gevonden.
Dat heeft waarschijnlijk niks te maken met gps, maar is een fix gebaseerd op netwerkpalen. Wat de meeste windows mobile ook in google maps doen.

[ Voor 53% gewijzigd door three2five op 11-07-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 19:54
Randfiguur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:28:
Holy shit, ik zie dat ik online 110,- euro korting heb op de eenmalige aanschafprijs van een 16GB als ik mijn contract vernieuw op basis van i-150. Betaal dus dan nog maar 49,95!

Heb net voor 50,- een 8GB besteld in de shop... dat ga ik weer terugdraaien. Lijkt me niet dat ze in de shop moeilijk gaan doen als ik die 50,- terug wil, wat denken jullie?
Als je je bestelling annuleert kost dat je 4,95 geloof ik. De rest krijg je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:37:
Ik was verzekerd van een iPhone 16GB maar bij telefonische activatie erd mijn aanvraag geweigerd :? Zeer merkwaardig, ik heb nooit ook maar een betaling gemist bij elke provider dan ook (inlc 4 jaar tMobile). De telefoon is weer teruggelegd. Baal wel als een stekker.
Niet gevraagd naar de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Ik vind anno 2008 het hele systeem van 'In de rij staan / slapen voor product x, of in dit geval product i', zo vreselijk achterhaald. Het is natuurlijk wel een mooi beeld al die mensen in de rij, maar het is zo'n vreselijk irritant systeem waarbij er altijd mensen zijn die gaan duwen, voordringen of op andere manieren vervelend gaan doen. En altijd wordt er bij zulke evenementen op het laatste moment ter plekke een systeempje bedacht, nummertje op je hand schrijven bijvoorbeeld, om de boel toch maar 'geordend' te laten verlopen. Laat mensen van te voren reserveren. Hetzij via internet, hetzij in de winkel (alhoewel je dan weer een inschrijfwachtrij krijgt), geef ze een bonnetje met een nummertje en geef ze hun product op het moment dat het ding in de verkoop gaat.
Nogmaals, hoe primitief kun je het verkopen van nota bene een high tech product maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Positron schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:06:
T-Mobile website werkt in ieder geval weer. Je kunt weer inloggen om te kijken hoeveel voordeel je krijgt.
Toch wel typisch...
Ben net door t-mobile sales teruggebeld; zij wisten me te melden dat er geen kortingen gegeven worden bij zakelijke verlenging... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

Iemand al een idee of het systeem alweer online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:29:
Toch knap als je nu leest dat de service ineens waardeloos is als je GEEN iPhone weet te bemachtigen. Op alle andere dagen dat een systeem plat kan gaan nemen mensen het redelijk voor lief hetzij geïrriteerd maar nu is de service ineens waardeloos etc etc. Okee het is smerig als verkopers "vriendjes" voor laten glippen. Denk dat T-Mobile dit soort dingen zeer serieus moet nemen en ook passende maatregelen tegen het betreffende filliaal met nemen. Bijvoorbeeld geen launches bij een volgend gehyped toestel. Maar alle "jankerds" die nu lopen te klagen dat ze geen iPhone hebben omdat de rij te lang was of de berichtgeving slecht etc etc. Kruip lekker terug onder je steen. Je had ook gister al voor de deur kunnen gaan liggen. Had je hem zeker gehad. Of meteen naar een BC, TPH oid kunnen gaan.

Weet je wat jullie met zijn allen moeten doen. Een klacht neerleggen bij Steve Jobs. Dat hij te weinig iPhones naar Nederland geleverd heeft.

En nee ik heb geen iPhone, ik koop hem over een aantal maanden wel. De ziektes eruit. Pats factor eraf dus minder risico dat je als meeloper bestempeld word.
Vind jij jouw reactie normaal? Ik niet. Van mij mag een Mod je even aanpakken. |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
Eigenlijk als je het zo bekijkt is de iphone 16gb met i150 best wel te doen als je een bestaande klant bent.

Ik had voorheen een abonnement afgesloten van een jaar voor 1 euro per maand (tmobile, relax 200, met cashback =1 euro per maand) . Dit abonnement loopt af op 1 november, dus ik kan nu al verlengen. (het abonnement heeft mij in totaal 12 euro gekost (november 2007 tot november 2008)

Ik krijg 110 euro korting op het toestel. De klantwaardering wordt gemeten op basis van je huidige looptijd. In mijn geval is dat 12 maanden (1 euro per maand).

Ik hoef ook geen aansluitkosten te betalen. Dus de totale kostenplaatje is, als ik nu zal verlengen:

24x 30 euro per maand (inclusief belminuten, internet en sms)
50 euro voor het toestel
geen aansluitkosten

totaal dus 770 euro (toestel inclusief belminuten, internet en sms)

------------------------------------------------------------------
"en 12 euro voor mijn vorige abonnement."

Zo zie je maar weer dat mijn vorige jaarcontract van 1 euro per maand mij alleen maar voordelen heeft opgeleverd. Raar systeem eigenlijk.... :/

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

TheRookie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:40:
[...]

Toch wel typisch...
Ben net door t-mobile sales teruggebeld; zij wisten me te melden dat er geen kortingen gegeven worden bij zakelijke verlenging... :?
Blijkbaar zit er een verschil tussen zakelijk en particulier. Of ze willen de telefonische service mag het niet vertellen. Of ze weten het gewoon niet.. :+

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:55
Vanmorgen stond ik om 9:00 in Zwolle voor de T-Mobile shop, ik was natuurlijk veelte laat want er stonden al 40 mensen. Maar goed wie niet waagt wie niet wint dus toch maar gewacht en men had er maar 23. Ik kan best begrijpen dat men een beperkte voorraad heeft maar wat ik wel vervelend in geen stijl vind is dat je wel gewoon een nummertje krijgt. Ik heb de nummers tot 66 nog zien langsgaan dus dat betekent dat er zo'n 40 mensen aan het lijntje werden gehouden. Prima als er niet genoeg is maar doe niet geheimzinnig en wees eerlijk. Uit onvrede nu maar gewoon online besteld ik zie wel wanneer het binnenkomt kan ik alles op mijn gemak doen zonder geklooi van T-Mobile personeel in de winkel dat niet communiceert.

edit: bestellingsnummer 99990019xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:00
Vanmiddag een poging gedaan om een telefoon te reserveren bij The Phone House, mooi niet... ze mochten geen reserveringen meer maken omdat anders geen iphones meer geleverd werden aan de bewuste winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet. Net een Email gekregen maar geen voorraad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Xiqum schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:46:
...
Uit onvrede nu maar gewoon online besteld
...
Goh, dat zullen ze erg vinden bij t-mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksys2006
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:16
soz 2 keer gepost

[ Voor 92% gewijzigd door linksys2006 op 11-07-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 03-09 18:27
[...]
Had ik bij de internetbestelling, geen idee waarom ik niet door de kredietcheck kom.., ik heb nergens achterstallige betalingen (gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Vind jij jouw reactie normaal? Ik niet. Van mij mag een Mod je even aanpakken. |:( |:( |:(
Wat is er verkeerd aan zijn reactie? Hij zegt waar het op staat, en ik geef hem gelijk. Natuurlijk balen mensen er van als het systeem plat ligt, te weinig iPhones geleverd etc etc. Maar hier wordt het wel erg opgeblazen. Met andere woorden: het is geen wereldramp om nog even te wachten op deze geliefde telefoon... Daarnaast lijkt mij de satisfactie waarde veel hoger als je hem na 2 extra weken ein-de-lijk binnen hebt :)

offtopic:
van mij mag een mod juist jou even aanpakken, met je ongefundeerde bericht

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 08:55
Splash schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:48:
[...]

Goh, dat zullen ze erg vinden bij t-mobile ;)
Nee vast niet maar het is niet netjes dat hun website aantrekkelijker is voor nieuwe klanten dan de winkels zelf waar je toch wat mee service verwacht dan op een website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend om kwart over 9 bij de MediaMarkt in Breda voor de deur gaan staan. Was nummer 5 van de 8 daar. Ik denk dat er wel 30 mensen na mij langs zijn geweest die eerst alle telefoonwinkels afgelopen hebben, en veeeeel eerder uit hun bed zijn gekomen dan ik :) Sorry mensen! Deze jongen heeft een witte 3G. Tenminste, als MM mij deze maand nog belt dat de servers bij T-mobile weer uit de dood verrezen zijn, en ik dat ding op kan komen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linksys2006
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:16
Hmm net de BC gebeld met de vraag of mijn Iphone al geactiveerd was. Die ik vanmorgen wilde ophalen, maar door de storing, niet mee naar huis kon nemen.

Vertelde de medewerker mij, dat ze mail van het hoofdkantoor gehad hadden, dat dit waarschijnlijk niet meer opgelost zou worden vandaag ;(

ffs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server die gebruikt wordt door t-mobile (TAS) staat op tas.t-mobile.nl , als je nu op inloggen klikt krij je out of service, dus nog even niet online lijkt 't..

PS ook de bijna gelukkige eigenaar van een witte 16g!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkert schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:51:
[...]

Wat is er verkeerd aan zijn reactie? Hij zegt waar het op staat, en ik geef hem gelijk. Natuurlijk balen mensen er van als het systeem plat ligt, te weinig iPhones geleverd etc etc. Maar hier wordt het wel erg opgeblazen. Met andere woorden: het is geen wereldramp om nog even te wachten op deze geliefde telefoon... Daarnaast lijkt mij de satisfactie waarde veel hoger als je hem na 2 extra weken ein-de-lijk binnen hebt :)

offtopic:
van mij mag een mod juist jou even aanpakken, met je ongefundeerde bericht
Alles is eraan mis. Apple had kunnen weten dat dit ging gebeuren. T-Mobile same. Als mensen daar ontevreden over zijn of over wat dan ook mag dat ook gemeld worden en niet weer een "Alleen maar Halleluja"topic mag ik hopen. Goed oke, niet goed mag ook gemeld worden en dan geen grote waffel open treken en over stenen beginnen etc etc. Hou ik niet van, en ja, ook dat mag gezegd worden. Niet mee eens, too bad voor jou dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Ah, de frustraties veroorzaakt door t-mobile komen er uit. Goed zo mensen, reageer maar lekker stoom af in deze thread. :+

Edit: En ja t-mobile zijn klootzakkenvanwege deze prutsactie.

[ Voor 20% gewijzigd door The - DDD op 11-07-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Randfiguur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:28:

Ik zit in hetzelfde schuitje, denk niet dat de shop moeilijk zal doen. Maar eigenlijk vind ik het achterlijk als je die korting niet ook gewoon in de shop zou krijgen. (Iemand merkte eerder op dat je dat natuurlijk wel gewoon kan proberen/eisen).

(Edit: je kan trouwens sowieso je shop-bestelling cancelen tegen 5 euro admin kosten)

[ Voor 5% gewijzigd door Rijk Lemming op 11-07-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja, haha, dat eisen in de shop. Ik wens u veel succes ;) Voor jouw 20 klanten achter je in de rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:00
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:52:
De server die gebruikt wordt door t-mobile (TAS) staat op tas.t-mobile.nl , als je nu op inloggen klikt krij je out of service, dus nog even niet online lijkt 't..

PS ook de bijna gelukkige eigenaar van een witte 16g!
Hmm, inloggen werkt bij mij wel prima. Misschien gefixed ondertussen?

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Pff, kom op T-Mobile, fix dat pleuris systeem eens even.. Net dus ook bij BC geweest, ook niet kunnen activeren helaas. Nog langer wachten..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 14-09 22:29
paulmadejong schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:58:
[...]

Hmm, inloggen werkt bij mij wel prima. Misschien gefixed ondertussen?
Hoop het echt.. Want het wachten word me nu toch wel een beetje teveel.. :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:09
Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje, denk niet dat de shop moeilijk zal doen. Maar eigenlijk vind ik het achterlijk als je die korting niet ook gewoon in de shop zou krijgen. (Iemand merkte eerder op dat je dat natuurlijk wel gewoon kan proberen/eisen).

(Edit: je kan trouwens sowieso je shop-bestelling cancelen tegen 5 euro admin kosten)
Het probleem is echter wel, dat je het contract al ondertekend hebt. Maar ik wens je veel succes bij de shop en hopelijk doen zij er niet moeilijk over

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Wil ik niet al te bijdehand gaan doen, maar de kans dat de TAS servers het beter gaan doen als naast de shops zelf ook Tweakers in gaan proberen te loggen, lijkt me eigenlijk vrij klein.

*op iPhone wacht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
EDIT:
Whoops... Verkeerde topique.

EDIT2:
* Liegebeest is met vistu

[ Voor 124% gewijzigd door Liegebeest op 11-07-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
Monkeydancer schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:01:
[...]

Het probleem is echter wel, dat je het contract al ondertekend hebt. Maar ik wens je veel succes bij de shop en hopelijk doen zij er niet moeilijk over
Ik heb niks ondertekend, en Rijk Lemming vast ook niet. Alleen besteld door telefoonnummer te geven en 50,- te dokken, met een kassabonnetje als bewijs. Dus dat wordt dan gewoon cancellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Randfiguur op 11-07-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Wat betreft de verwerking van TAS enz...

Wat hadden jullie dan verwacht? De databases daarachter draaien ongetwijfeld op een stevige bak. Verwachten jullie dat TMNL voor deze ene dag van het jaar plotseling een aantal extra database bakken bijschakelt om d'r een dik cluster van te maken met load balancing et al? Helaas is dat niet iets dat je zomaar "eventjes" regelt.

Wat ze wel hadden kunnen doen ligt meer in de sfeer van de afhandeling:
* Vast tijdens het wachten in de rij de papieren invullen.
* De koop afsluiten en de klant melden dat hij later vandaag de telefoon op kan halen.
* De gegevens gespreid opsturen.

Eigenlijk wat ze nu dus ad hoc doen... Dat hadden ze net zo goed meteen vanaf het begin af aan kunnen regelen. Maar ja...

Gelukkig is het maar voor een dagje, deze hektiek ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Liegebeest op 11-07-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Xiqum schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:46:

edit: bestellingsnummer 99990019xx
Ik heb iets in de 18xx als bestel nummer! , net online bestelt(uurtje geleden).

Gewoon contract vernieuwing gedaan , dan is het toestel dus wel maar 1 euro?
Raar, dacht dat je er gewoon 80 voor moest betalen i.c.m. 30 euro contract.

Nu maar afwachten wanneer hij geleverd word , ben benieuwd.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er in Amsterdam nog winkels zijn die iPhones over hebben?

Je mag me het ook DM-en als je info hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Vraagje, ik heb op mn MacBook Windows (ja bespaar me de opmerkingen :D) En heb daar de laatste iTunes versie etc. Ik start m'n iPhone op en daar staat een USB icoon met iTunes logo. Of ik dus ff verbinding ermee wil maken, staat ook in de quick start handleiding.

Ik doe de USB plug erin en iTunes start automatisch. Vervolgens gaat hij verbinding maken maar dan krijg ik een foutmelding (timeout). Zijn de servers van Apple plat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13

World Citizen

FreeReef.nl

bookmark online Geplaatst op maandag 07 juli 2008 17:06

Acties: [view]
Door: Decon Frost
Reg. datum: 31 oktober 2002
Matched: vroegkoop
Ik kan niet wachten maar ik verbaas me over het aantal tweakers wat hem per direct wil hebben....

Vooral tweakers moeten toch weten dat vroegkoop vaker tot 3 weken ellende lijd dan als eerste van je perfect werkende product genieten.

9 van de 10 keer gaat er wel iets fout bij een nieuwe realease..... daarbij de overflow aan hoeveelheid Iphones en abonnementen..... 1+1 klinkt bij mij "eng"

(apple is sterk.... maar tmobile...?)
Ik vind het niet leuk dat het niet goed gaat maar........ >:) >:) >:)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb m gewoon online besteld op de t-mobile website. 16 Gb Wit voor een schamele 49,95 bijbetalen met contract vernieuwen. Dus korting, geen rijen, noch gezeik bij winkels. Ik wacht wel iets langer, ik ga toch op vakantie. Prima, ik doe mooi niet mee aan het circus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
@ Nudie:
Ook de iTunes servers hebben het idd erg druk ;) Die zijn niet alleen voor NL, maar voor de hele wereld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 07:33
Het is natuurlijk allemaal cool om te zien dat iedereen z'n 3G krijgt. Maar ik ben opzoek naar een simlock vrije versie. Die dingen worden volgens mij niet verkocht in nederland toch?

In belgie was ie helemaal uitverkocht, begreep ik. Maar daar lijkt een country lock op te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:25:
Ik denk dat ik er maar vanaf zie. Jullie vinden het toch niet erg dat ik zeg dat dit hele circus MEGA slecht geregeld is. A: door Apple en B door T-op dit moment niet zo Mobile geloof ik :P
Publiciteit genoeg....

"Wegens de overweldigende vraag zijn alle T-Mobile systemen plat gegaan"...

laatmaar

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
sorted.bits schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:09:
Het is natuurlijk allemaal cool om te zien dat iedereen z'n 3G krijgt. Maar ik ben opzoek naar een simlock vrije versie. Die dingen worden volgens mij niet verkocht in nederland toch?

In belgie was ie helemaal uitverkocht, begreep ik. Maar daar lijkt een country lock op te zitten?
Ja klopt, maar je kunt hem natuurlijk gewoon jailbreaken. In Zwitserland worden ze trouwens pre-paid voor een bedrag van 325 verhandelt als ik het goed heb (iphoneclub.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:11:
Kom op zeg.. 180 stores belcompanys, mediamarkten en andere x gemiddeld 3 a 4 terminals achter de balie. dat zijn nog meer terminals die aanvragen doen dan dat er telefoon beschikbaar zijn. Als of er op een drukke zaterdag middag niet net zoveel aanvragen tegelijk binnen kunnen komen...
Op een drukke zaterdagmiddag wordt er niet door 400 winkels (keer 2 tot 4 pc's) tegelijk een abonnement aangevraagd bij T-Mobile, bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 07:33
Maar het voordeel met een losse kopen vond ik natuurlijk het altijd kunnen upgraden naar de laatste firmware. Ik heb nu een iPhone 1st gen en die wil ik ook updaten naar 2.0, maar je moet alsnog wachten op de nieuwste unlock.

Ik leg bijvoorbeeld liever 525 neer in belgie, zodat hij officeel unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Laatst online: 07-09 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:08:
Nou ik heb m gewoon online besteld op de t-mobile website. 16 Gb Wit voor een schamele 49,95 bijbetalen met contract vernieuwen. Dus korting, geen rijen, noch gezeik bij winkels. Ik wacht wel iets langer, ik ga toch op vakantie. Prima, ik doe mooi niet mee aan het circus :+
Ik heb een zwarte 16GB iPhone via de website gekocht. Ik heb 19,95 moeten bijbetalen. Raar dat die kleur goedkoper is dan de witte variant. Voor de niet-T-Mobile klanten is er geen prijsverschil tussen zwart en wit. Of is 49,95 niet samen met een abonnement van 29,95 aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
sorted.bits schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:17:
Maar het voordeel met een losse kopen vond ik natuurlijk het altijd kunnen upgraden naar de laatste firmware. Ik heb nu een iPhone 1st gen en die wil ik ook updaten naar 2.0, maar je moet alsnog wachten op de nieuwste unlock.

Ik leg bijvoorbeeld liever 525 neer in belgie, zodat hij officeel unlocked is.
De unlock voor je iPhone 1st gen is al beschikbaar ;), al voor de launch van de 3G overigens.

Edit:
Ik snap natuurlijk heel goed wat je bedoelt, een 'officiele' is altijd prettiger. Ik wacht nu op de 2,5G iPhone (de oude dus), vorige week gekocht. Waarom? Zit nog dik een jaar vast aan een Hi abbo, en ik ga er echt niet nog een abbo naast nemen. Verder heeft het geen zin om een 3G versie te kopen wanneer Hi je verbinding toch op 128kbps capped (net iets sneller dan GPRS). De GPS is leuk en aardig, maar zonder goede navigatiesoftware nog vrij zinloos. Dan zou ik het dus alleen voor de hype en het uiterlijk doen, maar ik moet bekennen dat ik de oude er mooier uit vind zien 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door vistu op 11-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
[...]

So hey...

Je leest het niet goed, hij is 3 jaar al T-Mobile abonnee, hij heeft geen 3-jarig abonnement afgesloten!

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
(jarig!)
Wel kut, kan nu niet bellen omdat hij hem met iTunes moet activeren, maar dat is plat, slaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
cailin_coilleach schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:

Wat hadden jullie dan verwacht? De belangrijkste database daarachter draait op een stevige bak. Verwachten jullie dat TMNL voor deze ene dag van het jaar plotseling een aantal extra database bakken bijschakelt om d'r een dik cluster van te maken met load balancing et al?
Tja... het feit is wel dat ze er niet op voorbereid waren. De winkel waar ik was ging ervan uit dat ze gewoon via het systeem alles konden registreren en toen dat niet bleek te werken moest er geimproviseerd worden. Ook waren er nog andere problemen, de kassa's waren niet geupdate voor de iPhone zodat er maar op 1 kassa afgerekend kon worden, de papieren voor het handmatig aanvragen van een abonnement waren niet bijgewerkt voor de iPhone abonnementen, dat soort dingen.

Ik zit nu wel met een iPhone maar die doet niks met mijn TM simkaart, "No Service" zegt 'ie. En iTunes zegt dat er een "unsupported" simkaart in zit. Ik hoop maar dat dat komt doordat 'ie nog niet geactiveerd is, maar ik ben bang dat er misschien iets meer aan de hand is (de simkaart is ook al weer 10 jaar oud, misschien dat 'ie te oud is).

Ik zit nu dus met iPhone dat voorlopig een brick is, en aangezien ik om half zes vanochtend ben opgestaan om er een te bemachtigen, vind ik dat vanzelfsprekend niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Randfiguur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Ik heb niks ondertekend, en Rijk Lemming vast ook niet. Alleen besteld door telefoonnummer te geven en 50,- te dokken, met een kassabonnetje als bewijs. Dus dat wordt dan gewoon cancellen.
Idd, die 50 E is gewoon inschrijfgeld/borg zodat niet iedereen zich overal op lijsten laat zetten en vervolgens niet op komt dagen. Maar vinden jullie het niet vreemd dat je via internet wel korting krijgt en bij de t-mobile shop niet? En hoe zou het zitten met als je belt met de klantenservice, weer een andere aanbieding? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ach itunes heeft in iedergeval geen last van Nederland aangezien die het toestel nog niet eens kunnen uitgeven.

Ik begrijp het niet X toestellen is X aanvragen dat delen door X mensen die werkzaam zijn in een store gemiddeld en voila je hebt de aantal aanvragen per keer en waar je systeem goed tegen moet kunnen.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 06:06
"[..] de iTunes Store, die 24 uur per dag en zeven dagen per week is geopend [..]"

Bron: http://www.apple.com/nl/itunes/store/ :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vistu schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:
[...]

De unlock voor je iPhone 1st gen is al beschikbaar ;), al voor de launch van de 3G overigens.

Edit:
Ik snap natuurlijk heel goed wat je bedoelt, een 'officiele' is altijd prettiger. Ik wacht nu op de 2,5G iPhone (de oude dus), vorige week gekocht. Waarom?
Ik denk dat ik om dezelfde redenen ook een oude zal nemen. De GPS functie interesseert me eigenlijk minder. En gprs is snel genoeg, en idd is hij iets mooier.

GPS in een phone, zeker de iPhone, is voornamelijk voor walk and navigate bedoeld. Stadsgebruik, weten waar je bent en snel even de plaatselijke mcDonalds kunnen opzoeken, of starbucks of wat dan ook. Wel nu, dan heb ik persoonlijk alleen nood aan google maps, want ik kan zelf nog wel een straatnaampje uitlezen, invoeren en dan in één oogopslag ongeveer weten waar ik naar toe moet. Kan prima, je behelpt je wel. (en wat een luxe-probleem is het toch weer, alsof je een gps nodig hebt om te overleven of zo ;) )

En verder idd iets mooier, en ik hoop ook goedkoper, maar dan moet ik idd wel zeker zijn dat de 2.0 firmware simlockvrij te maken is. Dat zal ik even wat dieper gaan uitzoeken.

Enige nadeel is dat je voor een oudere iPhone meteen een tweedehandse moet nemen, en ik gebruik bepaalde toestellen niet graag tweedehands. Vooral dan telefoons en gelijkaardige dingen. Met een tv heb ik bvb minder moeite. Je begrijpt me wel, vooral een gevoel eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Iemand al berichten over succesvolle activaties via Bel Company?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
cailin_coilleach schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:04:

Wat hadden jullie dan verwacht? De databases daarachter draaien ongetwijfeld op een stevige bak. Verwachten jullie dat TMNL voor deze ene dag van het jaar plotseling een aantal extra database bakken bijschakelt om d'r een dik cluster van te maken met load balancing et al? Helaas is dat niet iets dat je zomaar "eventjes" regelt.

Wat ze wel hadden kunnen doen ligt meer in de sfeer van de afhandeling:
* Vast tijdens het wachten in de rij de papieren invullen.
* De koop afsluiten en de klant melden dat hij later vandaag de telefoon op kan halen.
* De gegevens gespreid opsturen.

Eigenlijk wat ze nu dus ad hoc doen... Dat hadden ze net zo goed meteen vanaf het begin af aan kunnen regelen. Maar ja...

Gelukkig is het maar voor een dagje, deze hektiek ;)
Het punt is natuurlijk dat T-Mobile dit had moeten zien aankomen. Je kan het gewoon niet goed praten. In andere landen gaat dit wel gewoon goed. T-Mobile weet vooraf hoe weinig iPhones ze hebben, maar ze weten ook dat al die iPhone tegelijk vanaf 9:30 op 11 juli geactiveerd zullen worden. Nogmaals, juist omdat alles via T-Mobile gaat, hadden ze dit moeten anticiperen.

Ik heb ook de halve dag in een BC shop doorgebracht. Het was wel gezellig. Ik ben ook nog tussendoor op jacht gegaan naar een iPhone 3G dock. Maar die is helaas nog niet uitgeleverd door Apple. Maar om 14:00 lag TAS er nog steeds uit en dus nog geen iPhone voor /me Hoedje.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 11-07-2008 18:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Idd, die 50 E is gewoon inschrijfgeld/borg zodat niet iedereen zich overal op lijsten laat zetten en vervolgens niet op komt dagen. Maar vinden jullie het niet vreemd dat je via internet wel korting krijgt en bij de t-mobile shop niet? En hoe zou het zitten met als je belt met de klantenservice, weer een andere aanbieding? |:(
Your guess is as good as mine!

Maar heb jij nu zonder problemen "dubbel" besteld via internet? Ben bang dat dat dingen in de soep laat lopen. En hoe weet je dat van dat cancellen voor 5,- administratiekosten? Dan gaat dat hele borg-idee verloren, namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 14-09 22:29
The - DDD schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:26:
Ben ook wel benieuwd.. Ligt dat ding daar gewoon @ BC en moet je nog steeds wachten ;)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 09:01

jefjef

learning by doing

The - DDD schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:26:
Ben net langsgeweest, ze waren net hun interne mail van HK aan het checken in het laatste mailtje stond iets van "vandaag niet meer" en het is niet toegestaan dat klanten al 100% van het bedrag kan gaan voldoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvtonger schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:17:
[...]

Ik heb een zwarte 16GB iPhone via de website gekocht. Ik heb 19,95 moeten bijbetalen. Raar dat die kleur goedkoper is dan de witte variant. Voor de niet-T-Mobile klanten is er geen prijsverschil tussen zwart en wit. Of is 49,95 niet samen met een abonnement van 29,95 aangeschaft?
Je bent wsl al langer klant dan ik. En ik heb een relax 250 abonnement genomen voor 24,50 per maand, ik vond die 0,25 cent per minuut buiten bundel nogal schrikbarend... Ik internet toch niet mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
_VooDooMen_ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Ben ook wel benieuwd.. Ligt dat ding daar gewoon @ BC en moet je nog steeds wachten ;)
Yups... Ze moeten een activatie code hebben omdat je anders wel eens een smerige wanbetaler kan zijn. Ze hebben verdorie je met naam, toenaam, adres, contract, paspoort etc. geregistreerd. Ik snap het probleem niet zo. Maar ja, regeltjes zijn er om nageleegd te worden natuurlijk.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.