[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

cool0 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
[...]

Wel goed vergelijken dan he. Wat jij doet is het zelfde als zeggen dat een formule 1 wagen harder gaat dan mijn fiets.

Als je goed vergelijkt. Is het bij vodafone dus:

500 sms = 50 euro
HSDPA = 10 euro (onbeperkt?)
450 min bellen = 20 euro

= 80 euro dus T mobile goedkoper
Als je sms verdubbelaar doet bij Vodafone dan heb je voor 50 euro dus 1000 smsjes en voor 10 euro per maand kun je onbeperkt smsen. Dat scheelt je dus wel een eurotje op 40, dus is vodafone weer goed koper ;)

Plus dat vodafone per minuut een stuk goedkoper is dan t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Heb mijn 16GB wit binnen. stond om 08:30 bij Ferdinant Bolstraat ( of iets in die richting) in A'dam met 3 andere.

TAS lag er inderdaad uit dus hebben ze alles handmatig gedaan, na twee uur wachten heb ik hem eindelijk gekregen, meteen uitgepakt.. aangezet... krijg ik allemaal fucking errors en geruit scherm :'( dus morgen ff langs Apple Store om na te laten kijken.

Hoe kut het ook is, ik ben niet getreurd, ben al blij dat ik hem heb... al moet dat ding gefixed worden ( waarschijnlijk firmware bug

Still happy though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Online bestellen bij t-mob werkt ook niet helemaal meer. Het gaat goed tot en met keuze voor betaling, daarna geeft de website een foutmelding. Kreeg toch een bevestigings mail met een ordernummer :? Gelijk gebeld, t-mob medewerker geeft aan dat de order niet geldig is, ik wordt teruggebeld zodra het systeem weer werkt....gaat goed daar vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik zei het verkeerd. Een Vodafone blox onbeperkt sms (max 1000 smsjes) kost 10 euro.

dus is Vodafone goedkoper ;)

[ Voor 6% gewijzigd door musiqman op 11-07-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:55:
[...]

He gefeliciteerd, hoe laat liep je de winkel uit? Was het verlengen over een paar maanden, dat schijnt snel te gaan.

Ben erg benieuw wanneer het systeem weer werkt, dan kan ik weer terug naar de Belcompany..
Ik was kwart over elf thuis, duurde dus wel even :P En over 3 maanden loopt m'n oude contract af, dus ik kon verlengen. Verder heb ik m'n abbo voor de komende 3 maanden om laten zetten naar het iPhone abonnement (vanwege snellere internet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Gisteren even T-mobile gebeld: ik ben bestaand klant (contract loopt tot januari 2009) en wil dolgraag een iPhone 3G. Nou, vergeet het maar. Ik moet m'n abonnements periode gewoon uitzitten en ik kan er niets aan doen. Of er nog deals aankomen in de toekomst wist ze niet te vertellen.

Ik heb de thread een beetje doorgespit en nu de vraag: dit klopt toch?

Stel: je hebt een kans je bestaande trouwe klanten nog meer tevreden te stellen door ze 1 van je duurste en beste telefoons te verkopen, plus nog een upgrade met 3G wat ze per maand ook nog lekker veel laat neertellen. Goed idee toch? Niet bij T-Mobile. Lusters...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

Ze deden ook niet aan reserveringen.... Maar in Dordrecht stiekum toch wel... Ik was nummer 19 om 8.30, 24 toestellen geleverd, maar na 15 waren ze al op? 8)7 Mensen achter mij hadden reservering staan en waren gister gebeld dat hij voor ze klaar lag als ze voor 12.00 zouden zijn. Die kregen hem inderdaad alsnog. Lekker dan, sta je met je goeie gedrag...Gun het de mensen wel, maar niet netjes van T-Mobile natuurlijk...

Nu de 16Gb zwart gereserveerd... Maar eens zien hoe lang het duurt 8)

[ Voor 12% gewijzigd door doc op 11-07-2008 12:03 ]

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waar zien jullie vodafone sim only 450 voor 20 euro waar je ook nog eens vodafone blox voor kan gebruiken?

sowieso, waarom simonly vergelijken met abonnement+toestel?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Die van ligt klaar bij de BC in dordt een mooie 16GB zwart maar dat TAS systeem geeft een fout wanneer ze het willen opvoeren! Echt te kansloos dit gewoon!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat TAS het weer doet, maar de medewerker van T-Mobile die ik net aan de lijn sprak zegt dat het nog steeds niet werkt. Hij had het zelfs over de mogelijkheid van *kuch* maandag *kuch*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Vanochtend zeiden ze bij de t-mobile shop tegen mij dat ze voor de iPhone geen aanbiedingen doen aan bestaande abonnees. Zou het wel vaag vinden als dat via internet dan wel kan en bij de shop niet :?
Ik weet dat het 2 verschillende verkoopkanalen zijn, en dat er vaak wat verschil tussen de shop & webshop aanbieding zit. Maar die bijna 140 euro korting t.o.v. de Shop prijs overtuigd mij er toch wel van om hem dan maar online te bestellen.
Die vermoedelijke 6 weken wachten is echter wel erg zuur

[ Voor 4% gewijzigd door Stefmeister op 11-07-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:05:
Leuk dat TAS het weer doet, maar de medewerker van T-Mobile die ik net aan de lijn sprak zegt dat het nog steeds niet werkt. Hij had het zelfs over de mogelijkheid van *kuch* maandag *kuch*.
De medewerkers in Nijmegen werken vandaag net zolang door totdat het lukt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Coromoto schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:44:
Ik kreeg vanmiddag een SMS:

U heeft reeds een iPhone bij ons gereserveerd. Die kunt u morgen om 09.30 ophalen. Bent u er niet, dan zijn wij genoodzaakt het toestel te verkopen aan iemand anders. Groeten T-mobile shop Utrecht Overvecht.

8) :P :9 :9~

Ik daarheen, om alvast enkele vragen te stellen omtrent abonnement. Ik loop binnen en vertel de medewerker dat ik dus de SMS ontvangen heb en wat vragen heb. Hij reageerde verrast en zei iets van "Oh, dus u bent een van de 30?! Goed zeg!" :o

Ik vroeg hem hoe het zat met het verkrijgen van de iPhone bij verlengen van mijn Flex 30. Hij vertelde doodernstig dat dat niet kon. "Maar volgens de FAQ op jullie website kan het wel" "Nee meneer, neem nou maar van mij aan, het kan alleen met de iPhone abonnementen, voor 2 jaar" Ik liet hem nog de FAQ zien op de website, waarop hij aangaf dat het om "verouderde" informatie ging. Toen heb ik hem maar gezegd dat hij mijn reserveringsbriefje mocht doorhalen en mij weer in de map leggen voor de Diamond Touch Pro / MDA Vario IV (mijn oorspronkelijke inschrijving, het was one or the other)

Het had geen zin om met hem te discussieren, ik moet het toestel toch in de winkel kopen als ik het morgen zou willen hebben, en daar doet geen website of hoofdkantoor nog iets aan. Als hij het niet met een Flex abo wil verkopen, dan kan ik de pot op. Dit was gewoon een dealbreaker voor mij.

Long story short: no iPhone for me tomorrow. Maybe not ever now...
In retrospect ben ik maar al te blij dat ik niet gegaan ben. Ik heb de verhalen hier zitten lezen en kostelijk geamuseerd. Mijn vrouw zei dat ze mij nog nooit zoveel lol en plezier heeeft zien hebben over het feit dat ik iets niet heb aangeschaft! :P 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

De mijne ligt klaar. Ik wordt gebeld zodra mn contract ingevoerd is.

Dan hoef ik alleen een handtekening te zetten. Krijg hem helaas nog niet mee. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:55:
[...]
Ben erg benieuw wanneer het systeem weer werkt, dan kan ik weer terug naar de Belcompany..
Het systeem werkt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
* daanski82 heeft van TAS een goed keurings code gekregen.
en de belcompany jongen heeft deze handmatig per fax opgestuurd :-p
ik heb nu mijn iphone thuis liggen i.v.m. de haast om de trein te halen.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf nu in Italie dus ik wacht het nog wel allemaal even af :) Ben vooral benieuwd naar de mededeling dat ontvangst slecht zou zijn. Dan twijfel ik toch wel. Zijn er al mensen die kunnen bellen en dit kunnen ontkrachten of bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:10:
[...]

in Weert bij de BC nog niet hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
lintweaker schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:00:
Online bestellen bij t-mob werkt ook niet helemaal meer. Het gaat goed tot en met keuze voor betaling, daarna geeft de website een foutmelding. Kreeg toch een bevestigings mail met een ordernummer :? Gelijk gebeld, t-mob medewerker geeft aan dat de order niet geldig is, ik wordt teruggebeld zodra het systeem weer werkt....gaat goed daar vandaag :'(
Mijn online bestelling is zojuist gelukt en via E-mail bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:10:
[...]

Jij kan er bij, vanaf hoe laat..
BC Amsterdam staat nog steeds te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 10:53

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:13:
Ben vooral benieuwd naar de mededeling dat ontvangst slecht zou zijn. Dan twijfel ik toch wel. Zijn er al mensen die kunnen bellen en dit kunnen ontkrachten of bevestigen?
Ik weet niet hoe het met 3G zit, maar de GSM dekking van T-Mobile (gezien bij een aantal vrienden van me, op verschillende toestellen) was in onze regio (Kennemerland / Noord - Holland) dusdanig dramatisch dat ik bewust géén T-Mobile abbo heb genomen. Binnenshuis geen bereik etc.
Mijn buurman heeft T-Mobile en laat zijn GSM altijd op z'n vensterbank bij het voorraam liggen, om in huis met z'n bluetooth oortje te kunnen bellen. Als hij z'n toestel verder mee naar binnen neemt, doet 'ie het niet.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Eastman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:04:
Waar zien jullie vodafone sim only 450 voor 20 euro waar je ook nog eens vodafone blox voor kan gebruiken?

sowieso, waarom simonly vergelijken met abonnement+toestel?
Ik heb t over mijn VF abbonement, niet over sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
musiqman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:21:
[...]

Ik heb t over mijn VF abbonement, niet over sim only
Maar is dat abonnement nog steeds verkrijgbaar voor nieuwe klanten?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programist
  • Laatst online: 26-12-2018

programist

Got Milk?

Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:01:
[...]

Ik was kwart over elf thuis, duurde dus wel even :P En over 3 maanden loopt m'n oude contract af, dus ik kon verlengen. Verder heb ik m'n abbo voor de komende 3 maanden om laten zetten naar het iPhone abonnement (vanwege snellere internet :) )
Hey vraagje, hoe heb jij je abbo om laten zetten naar de nieuwe (vanwegen snelheid).

Ik heb ook zojuist verlengd maar volgens t-mobile moet ik gewoon mijn contract uitzitten ( nog 2 maanden) en dan gaat pas mijn iphone contract in... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

ralpje schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Ik weet niet hoe het met 3G zit, maar de GSM dekking van T-Mobile (gezien bij een aantal vrienden van me, op verschillende toestellen) was in onze regio (Kennemerland / Noord - Holland) dusdanig dramatisch dat ik bewust géén T-Mobile abbo heb genomen. Binnenshuis geen bereik etc.
Mijn buurman heeft T-Mobile en laat zijn GSM altijd op z'n vensterbank bij het voorraam liggen, om in huis met z'n bluetooth oortje te kunnen bellen. Als hij z'n toestel verder mee naar binnen neemt, doet 'ie het niet.
Hier totaal geen problemen. Kan overal bellen Regio Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:17:
[...]

Jij kan er bij, vanaf hoe laat..
BC Amsterdam staat nog steeds te wachten..
Nou ik kan er niet bij, maar ik hoor het achter mijn rug van collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:26:
[...]
Nou ik kan er niet bij, maar ik hoor het achter mijn rug van collega's.
Werk je bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troc
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02-2024
troc schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:04:
[...]

I have exactly the same problem.
I called this morning and was told to go to a T mobile shop and pick a new (free) SIM.
I found a way to solve the problem:

I bought a 5 euro tmobile prepay sim, activated in iTunes with that and then inserted my original BEN sim (which is attacned to my iPhone contract) and it works perfectly.

Not tried synching and stuff with this yet as I swapped the sims at work but at keast I can use everything :)

Troc, proud to be no. 126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Jups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gebeld als de systemen weer draaien ;)
en dan kan ik mijn iphonetje komen halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Laatst online: 14-09 11:17

lxz

Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile
Bah, 'all systems down' lijkt het wel..
Misschien fiets ik vanmiddag toch nog maar even naar de T-M-shop om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen. Dit is huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 15:02
Maegrim schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:00:
Rond half 10 stond er een man of 50 bij de T-Mobile Amersfoort, was zelf ongeveer 25e maar ze hadden er maar 21. Nadat de eerste 5 na 20 minuten nog niet klaar waren ben ik maar weggegaan ;p

Kan volgens de A Mac mijn iPhone maandag ophalen :+
Hoe weet je dat je 'm dan kan afhalen of heb je dat binnen gevraagd?

Wel vaag dat ze daar telefoons verkopen en de hele reserveringslijst maar laten voor wat het is, wist wel dat ik buiten de boot zou vallen met nummer ergens in de 20 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-01 14:38

Pepe

Net weer thuis na wachten vanaf vanochted 07:15. Voor mij 5 anderen waarvan de eerste er al om 0530 stond. De groep met early adapters groeide snel aan, rond 8 waren het er 20 en om 0830 waren het er 30+. Op dat moment kwam de verkoper van T-mobile naar buiten met de mededeling dat hij 30 toestelen had en deelde vervolgens nummertjes uit.
Inderdaad bleek het systeem vlak naar opening -0930- plat te zijn gegaan... lang wachten... nog langer wachten... we werden wel van koffie en thee voorzien door T-Mobile (Almere) -prima service-.

Maar ja om 1100 nog steeds geen IPhone... wel alle gegevens opgenomen, en nu bellen ze me op zodra ze de gegevens kunnen invoeren.

Dus, ik heb um 8) , maar toch nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

lxz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:40:
[...Wegens gepland onderhoud ...]

Bah, 'all systems down' lijkt het wel..
Misschien fiets ik vanmiddag toch nog maar even naar de T-M-shop om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen. Dit is huilen met de pet op.
Ik vraag me af wanneer ze dat onderhoud hebben ingepland, want volgens mij kan dat niet meer dan een uur geleden zijn. ;)

Baal er zelf ook van, ben namelijk erg benieuwd wat het apparaat me gaat kosten als ik het online koop.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
programist schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:25:
[...]

Hey vraagje, hoe heb jij je abbo om laten zetten naar de nieuwe (vanwegen snelheid).

Ik heb ook zojuist verlengd maar volgens t-mobile moet ik gewoon mijn contract uitzitten ( nog 2 maanden) en dan gaat pas mijn iphone contract in... :(
Je mag altijd een duurder een contract nemen, en aangezien ik Flex 20 met PIT had wat goedkoper is als iPhone 150 kon ik voor die laatste 3 maanden naar dat contract (= 50 cent per maand meer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Nu op de t-mobile site: "Wegens gepland onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in My T-Mobile ". Ja Ja :X Wilde kijken wat een contractvernieuwing deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Vanmorgen in Deventer dus ook problemen. Wordt ook gebeld zodra het allemaal gelukt is. Iets zegt me dat dit wel is morgen of maandag kan gaan worden.

Wat een prutsers bij t-mobile zeg. Je kan toch verwachten dat je systeem een paar rake klappen krijgt op zo'n dag als vandaag?

Edit: Bij de Bel Company en aan de overkant de t-mobile shop.

[ Voor 10% gewijzigd door The - DDD op 11-07-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ook hier eentje besteld, en kan hem halen wanneer TAS weer werkt, en m`n gegevens kunnen worden ingevoerd ..

Ik heb overigens om 12.25 pas gebeld met de vraag of ze de Iphone of voorraad hebben( BC Beek, Limburg ), en ze hadden nog 1 exemplaar van de 8GB versie liggen. :) ( wellicht dus ook nog andere 16GB exemplaren )

Ik ben benieuwd ze het nog klaar krijgen om ze vandaag te kopen, maar net zoals de Demo release van Crysis een paar maanden geleden, zijn nu ook alle lijnen overbelast.

[ Voor 5% gewijzigd door SpX op 11-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

In Rotterdam Lijnbaan hebben ze nog 120 iPhone 16g wit en 8 gb zwart. :)
Zojuist eentje gehaald voor 1 euro :Y

[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
DaMorpheus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:55:
Dus geen 16g zwart meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:55:
Hehe, blijkbaar wil dus bijna niemand een witte.
Had ik al verwacht, vrouwen zijn nooit zo geïnteresseerd in gadget's. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
iphonclub.nl ligt eruit ofzo?:S

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40
WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:59:
Draait waarschijnlijk op de TAS-server

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 16:59
Ik dus in de trein richitnng Schagen, ligt het systeem eruit. Nu dus weer terug in Den Helder zonder iPhone. Nu dus wachten tot alles het weer doet en dan weer terug denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Arthur schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:00:
[...]
Draait waarschijnlijk op de TAS-server
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Red Nalie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:00:
Ik dus in de trein richitnng Schagen, ligt het systeem eruit. Nu dus weer terug in Den Helder zonder iPhone. Nu dus wachten tot alles het weer doet en dan weer terug denk ik...
Kon je beter een terrasje pakken, want het zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

maar hij doet het dus nog niet? Dacht net te lezen dat het wel weer werkte...(of ben ik nu verkeerd geinformeerd?)

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

T-Mobile website werkt in ieder geval weer. Je kunt weer inloggen om te kijken hoeveel voordeel je krijgt.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:59:
Ja, het laatste bericht op de site was een klacht over T-mobile. Ze vonden het slecht dat op zo'n belangrijke dag de servers voor de abbo registratie niet goed werken.

En dan zelf een crashende server hebben. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:06:
[...]

Kon je beter een terrasje pakken, want het zou moeten werken :)
Uurtje rondgebanjerd maar om 12:15 werkte het nog niet iig. Zou het nu wel weer moeten werken? Dan bel ik ze even en kar ik weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:58
Netje om 9:30 bij de Phone House in Assen aangekomen. Aan de overkant van het plein stond het vol voor de TM shop, maar we waren met zijn vieren bij PH :) Nummertje gekregen en toen begon het wachten pas echt. Uiteindelijk heb ik mijn gegevens ingevuld, het toestel betaald en ik haal het vanmiddag wel op.

De run viel wel mee. Hoewel de Phone House slechts 6 stuks had, hebben de twee stuks die nog niet gereserveerd waren er tot 11:00 gelegen. Idioot, temeer omdat er in de rij voor de TM shop mensen resp. 50 en 25 euro betaalden om voorin de rij te komen |:( Ook opvallend dat de TM shop er slechts een tiental had en BC, waar het óók helemaal niet druk was, 14 stuks.

Tip voor mensen met geduld: als je reserveert bij PH voor de tweede batch, dan krijg je een gratis Apple iPhone dock twv 25 euro. Mooi meegenomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-07-2008 13:12 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
zijn er eigenlijk nog mensen bij de MM geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net T-Mobile gebeld en gevraagt of ze er nog hadden. "EEHhhmmm, nou nee". Wanneer dan wel leverbaar? "Zes weken, meneer." Oke, bestel ik er 1, "Nou dat gaat niet, alles ligt plat hier, kan wel een terug bel afspraak maken". Nou doe dat dan maar. Wat een toestand zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, net in enschede vanaf 8:30 in de rij gestaan voor de T-M shop, ongeveer 30 wachtenden voor ons. Tegen de tijd dat ze open gingen stonden er 50+ te wachten voor de ingang.
We begonnen ons al af te vragen of ze echt genoeg zouden hebben voor iedereen toen er geklaagd begon te worden over dat systeem wat eruit lag en alles dus vertraagde.
Uiteindelijk om 11:30 met nog 10 man voor ons de mededeling gekregen van een medewerker dat hun voorraad erdoor is, maw: ze hadden er maar ongeveer 20!

Dat ik nu even moet wachten vind ik prima maar het feit dat ze allang wisten dat nog niet de helft van de mensen die al uren aan het wachten waren nooit die iPhone zouden kunnen meenemen die dag en dat niet even vertellen bij opening... Verschrikkelijk asociaal.

Het is jammer dat ze alleenrecht hebben op die telefoon want anders was ik, na zo'n actie, nooit met hun in zee gegaan.

Weet iemand of er nog ergens iPhones te krijgen zijn? (A'dam / Deventer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:15:
Net T-Mobile gebeld en gevraagt of ze er nog hadden. "EEHhhmmm, nou nee". Wanneer dan wel leverbaar? "Zes weken, meneer." Oke, bestel ik er 1, "Nou dat gaat niet, alles ligt plat hier, kan wel een terug bel afspraak maken". Nou doe dat dan maar. Wat een toestand zeg.....
Huh, ik kreeg net de vraag of ik anders telefonisch wilde reserveren... (2 min. geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier nog iemand waar een 16 gig te verkrijgen is in de regio Rotterdam?Dordrecht? Heb net T-Mobile zelf gebeld en daar is het 6 weken wachten als ik mazzel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Dus witte zijn er nu nog steeds genoeg op de lijnbaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PositiveCreep schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
[...]

Huh, ik kreeg net de vraag of ik anders telefonisch wilde reserveren... (2 min. geleden)
Snap jij het dan snap ik het nog..... 8)7 8)7 8)7

Edit.
Net nog een keer stiekem geprobeerd maar weer hetzelfde verhaal (tot op de letter, goed ingestudeerd).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:
Dus witte zijn er nu nog steeds genoeg op de lijnbaan?
Iemand daar een telefoonnummer van? Bel ik ze gelijk dat ik eraan kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:58
Dat ik nu even moet wachten vind ik prima maar het feit dat ze allang wisten dat nog niet de helft van de mensen die al uren aan het wachten waren nooit die iPhone zouden kunnen meenemen die dag en dat niet even vertellen bij opening... Verschrikkelijk asociaal.
Dat was bij TM shop in Assen ook, bijzonder laag bij de gronds. Daar heeft ook de helft voor niets staan wachten, om vervolgens bij BC en PH toch aan hun trekken te komen.

Geen goed woord over voor TM helaas; activering waardeloos geregeld, call center totaal onbereikbaar, informatievoorziening aan klanten slecht.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richiev
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik was rond 12:00 in de T mobile shop aan de Lijnbaan (stond er al sinds 9:15...). Ze zeiden behoorlijk wat 8 Gb en witte 16 Gb te hebben, als je in de buurt bent zou ik even langsgaan. Ze konden die van mij overigens nog niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Fransico van Jole stond achter me in de rij bij de tmo winkel in Rotterdam (Lijnbaan). Grappig, ben benieuwd of ie op zn blog over de phone gaat schrijven.

De tmobile medewerkers noemen de iPhone al ondertussen de iPwned!

: Richiev :w stond ook ergens achter :>

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 11-07-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

TAS nog steeds op zijn gat! Nou Apple en T-Mobile weer mooi gedaan! NOT. Wereld wijde launch op 11 Juli en wat gebeurd er hier crasht het systeem! Dus straks zijn alleen die 500 iphones van vanacht online en de rest van Nederland niet echt schandalig gewoon.

Bij de BC zeide ze ook ja ik kan het faxen maar bij T-Mobile liggen stapels voor een goedkeurings nummer!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe de beschikbaarheid in Belgie is? Zit er erg over te denken er daar 1 te gaan halen. Heb enkele Mobistar winkels gebeld maar daar wordt gewoon niet opgenomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BC Amsterdam nog steeds niet, staat nog steeds dezelfde man :X wat een bikkel volhouder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Ja, het laatste bericht op de site was een klacht over T-mobile. Ze vonden het slecht dat op zo'n belangrijke dag de servers voor de abbo registratie niet goed werken.

En dan zelf een crashende server hebben. :')
Ze adverteren nu zelfs een Samsung op Iphoneclub 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Kwam er net toch doorheen op de site van t-mobile maar als ik mijn contract vernieuw (mijn huidige contract loopt volgende maand af) blijft ie toch gewoon 160 E icm 150 min/sms :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Net ook terug uit de stad (Alkmaar), stond eerst bij icentre in de rij, maar toen die eenmaal openging vertelden ze dat alle 16 gig iphones waren gereserveerd :(

Dan maar naar de t-mobile shop gesjokt, waar een rij van 50 man stond... belcompany had ook niet meer en phone house ging net de laatste witte voor mn neus weg :{

Tot een kwartier geleden stond er nog 15 man voor de t-mobile shop, totdat ze vertelden dat ze uitverkocht waren, ze hadden er 24 binnen gehad. Maar ze mochten niet vertellen hoeveel het er waren, anders mochten ze niet open :( Lekker handige infovoorziening, hang dan een teller op buiten ofzo :(

Ik ga nu na de vakantie over 6 weken ofzo maar es kijken wat ik ga doen.. je kon je nog wel inschrijven bij de t-mobile shop voor 50 euro, maar dan wisten ze niet of ze ze dinsdag al binnenkregen, of pas over 3 weken.. dikke doei dus.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Zoals al enkele keren aangegeven vind ik het geen stijl dat de t-mobile zaken veel klanten gewoon hebben laten wachten op niks. Wat dachten ze in vredesnaam? "Misschien komen er ineens kabouters met extra iphones langs?"

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy_G
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-08 11:46
Ik heb net eens op de Italiaanse site van Vodafone gekeken aangezien de iPhone daar ook met prepaid verkocht wordt.
Nu heb ik niet echt een talenknobbel voor Italiaans, maar volgens mij begrijp ik het goed dat de 8GB iPhone 499 euro prepaid kost en de 16GB iphone 569 euro met prepaid.
Met een abonnement issie vanaf 49 euro te verkrijgen maar ik neem aan dat dit voor niemand in NL aantrekkelijk is :P

Over een maandje ben ik toch een paar dagen in Italie en dan is dit misschien nog een leuk alternatief om een paar euro te sparen door niet in Belgie 525 euro te betalen.
Tegen die tijd zal er ook meer nieuws zijn over het unlocken/jailbraiken zodat elke sim erin past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

In Rotterdam zijn er nog voldoende iPhones (Lijnbaan) :)
Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:25:
Kwam er net toch doorheen op de site van t-mobile maar als ik mijn contract vernieuw (mijn huidige contract loopt volgende maand af) blijft ie toch gewoon 160 E icm 150 min/sms :?
Misschien dat goede klanten ook meer korting krijgen. Ik heb nog steeds mijn Ben simkaartje van 10 jaar terug en kreeg hem voor 1 euro met een 150i abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 03-09 18:27
Hm, via online bestellen blijf ik krijgen dat ik op basis van een kredietcheck afgewezen word (erg vreemd, ik heb nergens een BKR registratie of wat dan ook) en de support desk werkt met terugbellijsten.

Hij gaat lekker bij T-mobile 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 06:06
Weet iemand waar dit over gaat? Soort van iPhone abonnement voor juppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphireFalcon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03-2016
Mensen, mens, wat een posts ;)
Net terug van shoppen, maar er ligt voor mij ook een 16Gb Black klaar met getekend contract etc.
m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:47:
Elke winkel krijgt tussen de 8 en 12 iPhones binnen. Hoofdkantoor T-Mobile shop Den Haag had er iets meer, stuk of 25.

iPhone schaarste dus! :P
Bij ons in Delft had de T-M er 21
PH er 5
BC wou 't niet zeggen, waarschijnlijk waren er een heleboel mensen op de reserveringslijst.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:34:
[...]
Klopt, korting is idd. alleen voor bestaande abonnees van T-mobile en alleen online.
Hier is de site nog gewoon bereikbaar.
Ik heb bijna 140.- korting op een 16gb met het 150 abbo, dus het zijn leuke kortingen. :)
Geen aansluitkosten en de 16gb is dan nog maar 49,-
Voor iedereen die er over denkt om online de iPhone te bestellen met contractverlenging:
Op internet staat ie voor mij met i150 2j voor 19.95.
In de winkel zullen ze zeggen dat je alleen online die korting krijgt, dit is echter niet zo!
Je zal ff moeten zeuren, maar als ze dan 't invoeren in hun systeem, dan blijkt ineens dat je 'm in de normale shop ook voor 19.95 kan krijgen. Tenminste dat deed ik, dus ik heb er maar ook meteen een dokking station en hoesje erbij gedaan.
jprommen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:58:
Delft is uitverkocht.

Er waren er maar 5 bij Phone House en 23 bij T-Mobile. We stonden daar met 60+ man in de rij... was nummer 39 :(

Als iemand een plek weet met stapels over...
Ah ik stond daar op plekje 11. Sorry!

Zoals eerder gemeld was ik aant kijken voor een bluetooth stereo headset. Was bij BC en daar mocht ik 'm meenemen [edit: gaat over de jabra bt3030] en als ie 't niet deed op m'n iphone, mocht ik 'm dus ook weer terug brengen. Dus... als TAS 't weer 's doet dan krijg ik eindelijks m'n iPhone en kan ik 't testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanSnellink
  • Laatst online: 01-04 12:50
Heb in Zeist 2 uur staan wachten. Asociaal T-M! Na de crash van hun systeem hadden ze ons niet meer moeten laten wachten. Hoef geen T-M meer, dus geen Iphone. In het begin al zo'n slechte service, dat geeft niet veel hoop voor als je iets gebeurt en je hebt de helpdesk nodig...
Geen koffiie, geen thee, belachelijke introductie t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

DaMorpheus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:29:
In Rotterdam zijn er nog voldoende iPhones (Lijnbaan) :)
[...]
Tof, maar je krijgt hem niet mee omdat TAS nog steeds op zijn gat ligt denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

zAo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
[...]

Zodra het werkt kan je hem meteen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo sta ik daar met 4 mensen in de T-Mobile shop. Gelukkig wel koffie gekregen! ;-) Maar zit nog steeds te wachten totdat TAS het weer doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
zAo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
[...]

Argggh.. Werd helemaal gek toen ik het doosje zag.. Kom ook net van de BC af, alles helemaal plat bij T-Mobile. Lekker is dat kan ik weer wachten... :O

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Laatst online: 13-09 13:08
JohanSnellink schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
Heb in Zeist 2 uur staan wachten. Asociaal T-M! Na de crash van hun systeem hadden ze ons niet meer moeten laten wachten. Hoef geen T-M meer, dus geen Iphone. In het begin al zo'n slechte service, dat geeft niet veel hoop voor als je iets gebeurt en je hebt de helpdesk nodig...
Wel jammer dat je gelijk heel T-Mobile hier voor afbrand. Ik denk dat het vrij moeilijk in te schatten was hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op af zouden komen. Het is meer dan gedacht blijkbaar want iedereen wil er nu ineens een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 14:24
Bij A-Mac in Den Bosch viel de drukte wel mee, wel allemaal uitverkocht.
Zaten met een paar man boven te wachten om hem te activeren maar zoals al bekend wil TAS niet echt. Kregen netjes koffie en worstenbroodjes :)
Wacht nu dus op een telefoontje en dan kan ik hem ophalen. Erg slecht van T-Mobile dus, maar super opgelost door A-mac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
SaphireFalcon schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:33:
Voor iedereen die er over denkt om online de iPhone te bestellen met contractverlenging:
Op internet staat ie voor mij met i150 2j voor 19.95.
In de winkel zullen ze zeggen dat je alleen online die korting krijgt, dit is echter niet zo!
Je zal ff moeten zeuren, maar als ze dan 't invoeren in hun systeem, dan blijkt ineens dat je 'm in de normale shop ook voor 19.95 kan krijgen. Tenminste dat deed ik, dus ik heb er maar ook meteen een dokking station en hoesje erbij gedaan.
Chill!, helaas wil ik geen witte, maar dit schept toch mogelijkheden om hem dus binnen de 6 weken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Dat was bij TM shop in Assen ook, bijzonder laag bij de gronds. Daar heeft ook de helft voor niets staan wachten, om vervolgens bij BC en PH toch aan hun trekken te komen.

Geen goed woord over voor TM helaas; activering waardeloos geregeld, call center totaal onbereikbaar, informatievoorziening aan klanten slecht.
Hier in Enschede was tegen de tijd dat we het bericht kregen dat alles op was de voorraad bij TPH en BC ook allang weg... Ik heb net een klacht gemailed, stel voor dat iedereen die doet die zo asociaal behandeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Wel jammer dat je gelijk heel T-Mobile hier voor afbrand. Ik denk dat het vrij moeilijk in te schatten was hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op af zouden komen. Het is meer dan gedacht blijkbaar want iedereen wil er nu ineens een.
Ben ik niet met je eens. Ze wisten hoe groot de interesse in de iphone was want waarom anders er zo'n speciale opening voor doen? Dit is echt rond uit belachelijk gewoon. Ik heb zelf bij KPN gewerkt en wij deden echt stress testen op dat soort systemen.

Sprak een medewerker van de TM store die had het al verwacht! Hij zegt niet gehoopt maar wel verwacht het aanvragen duurt normaal al lang dus tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat een drogreden, tuurlijk wisten ze wel hoeveel mensen er zouden komen, dat is vrij gemakkelijk te berekeken, zeker als je weet hoeveel stuks er zijn geleverd. Het aantal connecties tegelijkertijd had je ook wel ongeveer kunnen weten, bijvoorbeeld al 80 T-Mobile shops a 4 computers is dus 320 aanvragen tegelijkertijd + dan de BC, TPH, MM filiaalen, allemaal gegevens die zij hebben en daar op konden in spelen.

Dit is gewoon slechte planning of zware onkunde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend net als ongeveer 25 anderen in Gouda geweest bij de TM shop.
Helaas werd mijn wachten niet beloont alleen de eerste 12 werden gelukkig gemaakt.

De TM medewerker melde netjes bij het openen van de winkel dat er maar 12 beschikbaar waren. Dus mensen na de 12 werden uitgenodigd om er binnen een te reserveren. Ook ik heb dit gedaan alleen hoop ik nu nog dat ik korting kan krijgen omdat ik al tM klant ben.

Misschien hard doorzeuren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik denk dat T-Mobile dit wel verwachte maar er niet in wou gaan investeren - tja, hun keus. Ik bedoel, normaal 80 winkels, ik schat misschien zo'n 40 activaties per uur, als je er nu dan 320 binnen een kwartier na half 10 krijgt, ja dat zijn heel wat extra servers, die je maar eenmalig nodig zou hebben. En die toestellen verkopen ze toch wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[...]

Ze weten toch precies hoeveel iPhones er geleverd zijn? Inschatting maken van het aantal nieuwe abonnementen hebben ze als het goed is ook wel gedaan dus ze hadden dit prima kunnen voorzien. Alleen is zo'n stresstest misschien niet goed te testen, maar inschatten hadden ze prima gekund.

Verder is over veel dingen wel nagedacht. Ook de verzekering enzo. Allemaal netjes met elkaar afgestemd. Systemen en kennisbank bij de shops goed gevuld met alle info.

Voor mij is het misschien makkelijk want ik heb redelijk frustratievrij een iPhone kunnen halen met een Orange-migratie. Heb nu alleen moeite om de apps uit mijn itunes op de iPhone te krijgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:46:
Vanochtend net als ongeveer 25 anderen in Gouda geweest bij de TM shop.
Helaas werd mijn wachten niet beloont alleen de eerste 12 werden gelukkig gemaakt.

De TM medewerker melde netjes bij het openen van de winkel dat er maar 12 beschikbaar waren. Dus mensen na de 12 werden uitgenodigd om er binnen een te reserveren. Ook ik heb dit gedaan alleen hoop ik nu nog dat ik korting kan krijgen omdat ik al tM klant ben.

Misschien hard doorzeuren? ;)
Dan stond ik waarschijnlijk dichtbij je...
Stond ook in Gouda en niet bij de eerste 12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Red Nalie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:10:
[...]

Uurtje rondgebanjerd maar om 12:15 werkte het nog niet iig. Zou het nu wel weer moeten werken? Dan bel ik ze even en kar ik weer terug :P
Post je het even als je te horen hebt gekregen dat het weer werkt? Dan zal ik er ook weer even naar toe gaan :) Die van mij ligt ook klaar in die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Hoe zit het precies met die verzekering? Wat zijn de kosten en voorwaarden? Ik kan op de T-Mobile site er niet echt iets over vinden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Reckoner schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:50:
[...]

Post je het even als je te horen hebt gekregen dat het weer werkt? Dan zal ik er ook weer even naar toe gaan :) Die van mij ligt ook klaar in die winkel.
Ik zit nu weer in Den Helder, dus ik kan niet controleren of het werkt. Zodra hier een paar mensen schreeuwen dat het weer werkt bel ik ze op en dan ga ik die kant op.

Geef ik wel een ETA, misschien gezellig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zien mensen staan dat je korting krijgt bij online bestellen van het abo/de iPhone? Of geldt dit alleen voor bestaande klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:48:
Ik denk dat T-Mobile dit wel verwachte maar er niet in wou gaan investeren - tja, hun keus. Ik bedoel, normaal 80 winkels, ik schat misschien zo'n 40 activaties per uur, als je er nu dan 320 binnen een kwartier na half 10 krijgt, ja dat zijn heel wat extra servers, die je maar eenmalig nodig zou hebben. En die toestellen verkopen ze toch wel ;)
Eén Pentium 2 server erbij en de capaciteit van TAS zou zijn verdubbeld.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
JohanSnellink schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:37:
Stond ook in Zeist vanmorgen, als nummer 20 ofzo.
Idd erg associaal om 35 mensen te laten wachten als er maar 10 Iphones op voorraad zijn.
Zeker omdat na 45 minuten nog steeds geen Iphone de deur uit ging vanwege een 'storing' in hun systeem. (tja, die storing was ook niet te verwachten natuurlijk... |:( .)

Ben zelf na 45 minuten ook maar gegaan...

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Serenity schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:51:
Hoe zit het precies met die verzekering? Wat zijn de kosten en voorwaarden? Ik kan op de T-Mobile site er niet echt iets over vinden namelijk...
6,95 per maand (per kwartaal opzegbaar) en hij wordt altijd gerepareerd bij eigen schade - binnen 4 uur een nieuwe, voor een euro extra ook tegen diefstal verzekerd maar moet aantoonbaar zijn (braaksporen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Reckoner schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:50:
[...]

Opzich wel apart natuurlijk dat het nog steeds offline is. De TM shop in Dordrecht probeert het niet meer om iets aan te melden het lukt toch niet zeggen ze. (telefoon kunnen ze ook het hoofd kantoor niet bellen) er zullen ongetwijfeld zat winkels zijn die het niet meer proberen dus tja de druk op het systeem zal moeten afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Chill!, helaas wil ik geen witte, maar dit schept toch mogelijkheden om hem dus binnen de 6 weken te krijgen.
Ik kan nergens op de site vinden, ik zie overal gewoon de prijs van 29.95. Waar zien jullie 19.95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:36
Vanochtend eerst in Groningen centrum geweest, fikse rijen bij de T-mobile shops, bij BC geen! Zal wel te maken hebben met reserveringen. Toen naar de BC in winkelcentrum Paddepoel, had daar een reservering uitstaan. Kwam om 8.50 uur aan en er was 1 wachtende voor me! Tot 9.30 gewacht met koffie van BC! en toen meteen aan de beurt. Activeren lukte niet en ben maar naar huis gegaan. Uurtje later gebeld en nu ligt hier een zwarte Iphone 16 GB! Service van BC top maar T-mobile toch wel amateuristisch. Mijn sim is geactiveerd via de fax met de mededeling dat ik nu een uurtje kan bellen op mn sim en daarna moet wachten tot mn sim geactiveerd is bij T-mobile. Dat kan 5-10 dagen duren! Maar goed, ben allang blij dat ik 'm heb. Daar was ik vanochtend niet van uitgegaan.

3G bereik schommelt trouwens tussen 3 en 5 streepjes en gps wordt bepaald met een afwijking van zo'n 5 km maar dat is binnen. Ter vergelijking, m'n HTC touch cruise heeft na twee minuten binnen geen fix. Lijkt hier dus allemaal mee te vallen met het bereik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanSnellink
  • Laatst online: 01-04 12:50
[...]

Was inderdaad niet te verwachten....

:( 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.