Mensen, mens, wat een posts

Net terug van shoppen, maar er ligt voor mij ook een 16Gb Black klaar met getekend contract etc.
Bij ons in Delft had de T-M er 21
PH er 5
BC wou 't niet zeggen, waarschijnlijk waren er een heleboel mensen op de reserveringslijst.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:34:
[...]
Klopt, korting is idd. alleen voor bestaande abonnees van T-mobile en alleen online.
Hier is de site nog gewoon bereikbaar.
Ik heb bijna 140.- korting op een 16gb met het 150 abbo, dus het zijn leuke kortingen.

Geen aansluitkosten en de 16gb is dan nog maar 49,-
Voor iedereen die er over denkt om online de iPhone te bestellen met contractverlenging:
Op internet staat ie voor mij met i150 2j voor 19.95.
In de winkel zullen ze zeggen dat je alleen online die korting krijgt, dit is echter
niet zo!
Je zal ff moeten zeuren, maar als ze dan 't invoeren in hun systeem, dan blijkt ineens dat je 'm in de normale shop ook voor 19.95 kan krijgen. Tenminste dat deed ik, dus ik heb er maar ook meteen een dokking station en hoesje erbij gedaan.
Ah ik stond daar op plekje 11. Sorry!
Zoals eerder gemeld was ik aant kijken voor een bluetooth stereo headset. Was bij BC en daar mocht ik 'm meenemen [
edit: gaat over de jabra bt3030] en als ie 't niet deed op m'n iphone, mocht ik 'm dus ook weer terug brengen. Dus... als TAS 't weer 's doet dan krijg ik eindelijks m'n iPhone en kan ik 't testen.