[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 73.463 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Vreemd, ik kan bij de aanvraag van een Relax 500 niet een 1000 sms bundel erbij nemen. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 16:59
Net gebeld door BC Schagen, ze hebben een Black 16GB voor me klaar liggen.

Heel erg jammer dat het me zoveel geld extra gaat kosten, maar ik moet toch een nieuwe phone. En anders zou ik em los gaan kopen, nu heb ik spiffy features van het iPhone abo.

En zo jammer dat ik in Den Helder woon, zometeen hup-hup richting Schagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:32:
[...]

Ik zou hem van mijn stufi betalen, dus het zijn eigenlijk jouw zuurverdiende euros. ;)
Maar dan moet je ineens je studie van je eigen zuurverdiende euro's gaan betalen dus eigenlijk maakt dat niet zoveel uit :P of je ouders betalen je studie natuurlijk :*)
Maar slim plan. Bovendien was volgens macrumors/gizmodo inmiddels de 2.0 software alweer gekraakt. Dus eigenlijk maakt het niet uit.
Persoonlijk ben ik liever niet afhankelijk van cracks enzo (hoewel dat allemaal vrij snel lijkt te gaan). De reden voor mij zou echter zijn dat ik liever niet voor 2 jaar vast zit, maar met de prijzen voor een losse in BE of bij een iPhone bij een 1jarig contract kan je beter 2 jaar nemen :|
Zijn ze in andere landen ook gelockt eigenlijk?
Ik heb hier van iemand gelezen dat ze in Zwitserland wel en in Italië niet gelockt zijn... maar dat kan net zo goed bullshit zijn, want het enige dat we tot gisteren hadden om op af te gaan was klantenservice van de betreffende telco's of zogenaamde insiders van wie niemand weet wie het echt zijn.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Michie23 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:49:
Vreemd, ik kan bij de aanvraag van een Relax 500 niet een 1000 sms bundel erbij nemen. Heeft iemand anders dit ook?
Ik kon bij mijn 'zelfgemaakte abbo's" op de site ook geen sms-bundels toevoegen. Ik kon alleen kiezen tussen 2 verschillende internetdata add-on's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

Nou, in Ede waren ze allemaal al weg (Belcompany, Phonehouse en T-Mobile).
Óf allemaal gereserveerd of er stonden 7 man voor me en waren ze al op :(

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Wunk schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:48:
Sta net bij BelCompany met 3 anderen, hebben ze er welgeteld 1 :')
Minus de 10 toestellen voor familie en vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:32:
Ik zit net even op de t-mobile site te kijken wat voor persoonlijke aanbiedingen ze me kunnen aanbieden (qua klantwaarde e.d.). Als het goed is zit ik in de categorie C, dit zorgt ervoor dat ik een Iphone 16gb voor 19,95 kan meenemen bij een I150 abbonnement (dus iets van 139 extra korting op het toestel).

Geld deze mooie korting alleen online / t-mobile shops of ook bij retailers als Belcompany?
Waar kun je die info bekijken op de website? Ik zie niets over categorien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
musiqman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:40:
[...]
100 sms = 10 euro
onbeperkt (hsdpa) i net = 10 euro
450 min. = 20 euro

totaal 45 euro tegen 65 euro.

Dus ben je een stuk goedkoper uit lijkt me zo.
Dat is gek. Mijn 10 euro web'nwalk is maar 128kbit. Is die van jou 2mbit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:32:
Ik zit net even op de t-mobile site te kijken wat voor persoonlijke aanbiedingen ze me kunnen aanbieden (qua klantwaarde e.d.). Als het goed is zit ik in de categorie C, dit zorgt ervoor dat ik een Iphone 16gb voor 19,95 kan meenemen bij een I150 abbonnement (dus iets van 139 extra korting op het toestel).

Geld deze mooie korting alleen online / t-mobile shops of ook bij retailers als Belcompany?
Alleen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Mag ik mede Tweaker en Soestenaar Robin even feliciteren met de aanschaf van de eerste (en einige zwarte 16gig) iPhone in Soest? Een hele eer, ik weet het. Ik hoop dat hij snel zijn abbonement af kan sluiten, het hele T-mobile netwerk lag om klokslag half 10 plat. Je zou toch denken dat een telecom bedrijf meer inzicht in netwerken zou hebben...

Bij de bolcompany hier hadden ze er 6 waarvan dus blijkbaar 1 16zwart, mogelijk meer maar dat was een beetje onduidelijk (blijkbaar toch iets met reserveringen? Voor vriendjes/medewerkers zelf misschien?)

Gelukkig zit ik komende week in Zweden, nu kan ik in ieder geval niet in de verleiding komen om toch even op internet te gaan in het buitenland.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
Delft is uitverkocht.

Er waren er maar 5 bij Phone House en 23 bij T-Mobile. We stonden daar met 60+ man in de rij... was nummer 39 :(

Als iemand een plek weet met stapels over...

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
[...]

Wat houd die klantwaarde in trouwens?
Elke telefoonmaatschappij deelt zijn klanten in verschillende categorien (t-mobile van A tot E) naar ratio wat je voor hun waard ben. Afhankelijk van hoeveel je voor hun waard ben doen ze meer moeite (lees meer korting) om je te behouden.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:52:
[...]

Waar kun je die info bekijken op de website? Ik zie niets over categorien?
Ik weet mijn klantwaarde categorie toevallig toen ik bij een t-mobile shop mijn verlenging's opties bekeek toen ik mijn telefoon kwijt was, en er toen gewoon naar vroeg
Dat weet je zeker?? Weet nog niet zeker of ik nog 6 weken wil wachten. Hoewel die extra korting wel erg veel is.

Ik weet mijn klantwaarde categorie toevallig toen ik bij een t-mobile shop mijn verlenging's opties bekeek toen ik mijn telefoon kwijt was, en er toen gewoon naar vroeg.

[ Voor 24% gewijzigd door Stefmeister op 11-07-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die op zoek is naar een zwarte 8gb of een witte 16gb. BC in Dronten heeft van elk nog 1 beschikbaar... Me want a black 16g :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
markclausing schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:53:
[...]

Dat is gek. Mijn 10 euro web'nwalk is maar 128kbit. Is die van jou 2mbit dan?
-edit-
Vodafone's mobiel breedband netwerk biedt in ruim 90% van Nederland een downloadsnelheid van 1.8 Mbit/s, op veel plaatsen is dit zelfs al 3.6 Mbit/s
Oktober 07

[ Voor 30% gewijzigd door musiqman op 11-07-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:59:
[...]
Ik weet mijn klantwaarde categorie toevallig toen ik bij een t-mobile shop mijn verlenging's opties bekeek toen ik mijn telefoon kwijt was, en er toen gewoon naar vroeg.
Ohjah, zie het nu ook op de website, ik kan voor 19,96 een iPhone 16gig black krijgen met een i-150 abbo, scheelt een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:59:
[...]

Elke telefoonmaatschappij deelt zijn klanten in verschillende categorien (t-mobile van A tot E) naar ratio wat je voor hun waard ben. Afhankelijk van hoeveel je voor hun waard ben doen ze meer moeite (lees meer korting) om je te behouden.

[...]

[...]

Dat weet je zeker?? Weet nog niet zeker of ik nog 6 weken wil wachten. Hoewel die extra korting wel erg veel is.

En wat zijn de creteria dan bij t mobile? (mn vrouwke zit al sinds orange bij t)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Dat weet ik ook niet precies, ik ben zelf al abbonnee sinds het Ben was, en blijf meestal in mijn bundel a 35 euro. Ik merk wel dat ik elke verlenging een iets grotere bundel nodig heb, misschien hebben ze dat ook opgenomen in hun 'waardeinschatting'

Ik loop denk nu even naar een t-mobile shop toe om uit te zoeken of ze daar ook die extra korting geven. (mits het niet te druk is)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefmeister op 11-07-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in Doetinchem, daar stond het ook vol en een heel aantal mensen die gereserveerd hadden. Dus ik ben maar weggelopen. Zit er nu over na te denken online te bestellen, maar ik vraag me af of je dat kunt doen met nummerbehoud en of je meteen al moet beginnen met betalen..? Of begin je je abbo te betalen vanaf dat je de telefoon krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

T-Mobile shop Gouda had er ook maar 12 binnengekregen, met een rijtje van 80 man totaal.
Kortom heb maar 50euro aanbetaald en mijzelf op de reserveringslijst gezet.
Jammer, gewoon even iets langer wachten!

Wel weer echt goed gedaan van Apple! Hype creeren, marketing is wel een sterkste kant!

Nog eventjes geduld dus, veel plezier voor de mensen die hem al wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Kom net uit de stad in Enschede, bij de t-mobile shop stond een rij van minstens 60 man. 8)7
Als je daar achteraan staat ga je toch weg? Heb je er zowiezo geen een.

Daarna bij twee phone houses geweest (het was toen rond 9 uur), bij de ene kon ik nog een 8 gb krijgen, bij de andere was de rij al net zo lang als het aantal dat ze binnen gekregen hadden. ( 8 ) Daar werd me wel aangeraden om eens bij de mediamarkt te gaan kijken.

Daar stonden pas twee mensen, dus ik was derde :D
Bleef behoorlijk rustig, uiteindelijk 10 man ofzo. Helaas bleek eenmaal binnen gekomen dat de iphones er nog niet waren, ze zullen er 5 binnen krijgen, groottes/kleur niet bekend. Voor 250 euro aanbetaling konden de eerste 5 reserveren. (inderdaad duurder dan het toestel, maar dat zou verrekend worden met je abo volgens die kerel) Tussen vanavond en maandag komen ze binnen.

Toch maar gedaan, dus sta nu derde voor een 16gb. Hopelijk krijgen ze 3x16 en 2x8 binnen :')
Ergens heeft het wel z'n voordeel, nu kan ik rustig ervaringen van andere mensen lezen en hem hopelijk morgen ophalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Splash op 11-07-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:14:
Ik was in Doetinchem, daar stond het ook vol en een heel aantal mensen die gereserveerd hadden. Dus ik ben maar weggelopen. Zit er nu over na te denken online te bestellen, maar ik vraag me af of je dat kunt doen met nummerbehoud en of je meteen al moet beginnen met betalen..? Of begin je je abbo te betalen vanaf dat je de telefoon krijgt?
Ik heb 'm net online gekocht vanwege de korting.
Omdat ik al T-mobile abonnee ben moet ik binnenkort alleen maar even 49,95 aan de postbode betalen (verplicht rembours) en het abonnementsgeld loopt bij mij gewoon door omdat ik nu ook al met T-mobile bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splash schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:17:
Kom net uit de stad in Enschede, bij de t-mobile shop stond een rij van minstens 60 man. 8)7
Als je daar achteraan staat ga je toch weg? Heb je er zowiezo geen een.

Daarna bij twee phone houses geweest (het was toen rond 9 uur), bij de ene kon ik nog een 8 gb krijgen, bij de andere was de rij al net zo lang als het aantal dat ze binnen gekregen hadden. ( 8 ) Daar werd me wel aangeraden om eens bij de mediamarkt te gaan kijken.

Daar stonden pas twee mensen, dus ik was derde :D
Bleef behoorlijk rustig, uiteindelijk 10 man ofzo. Helaas bleek eenmaal binnen gekomen dat de iphones er nog niet waren, ze zullen er 5 binnen krijgen, groottes/kleur niet bekend. Voor 250 euro aanbetaling konden de eerste 5 reserveren. (inderdaad duurder dan het toestel, maar dat zou verrekend worden met je abo volgens die kerel) Tussen vanavond en maandag komen ze binnen.

Toch maar gedaan, dus sta nu derde voor een 16gb. Hopelijk krijgen ze 3x16 en 2x8 binnen :')
Daar was ik nummer 3 :P Er is in de rij duidelijk gezegd dat MM ze niet binnen zou krijgen. Maar T-Mobile waren ook prutsers. Het systeem lag eruit en toen werd alles paniek. Mag vanmiddag nog een keer naar de stad om het ding op te halen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Registratienetwerk T-Mobile bezwijkt onder iPhone-druk

Vrijdag 11 juli 2008, 10:17 - Enkele minuten na de landelijke introductie van de iPhone in Nederland blijkt het registratienetwerk van T-Mobile onbereikbaar.

Vannacht gingen de eerste iPhones in Nederland in Rotterdam over de toonbank, maar de reguliere verkoop begon vanmorgen vroeg om half tien. Vrijwel direct na de openstelling van de landelijke registratie voor iPhones, bleek het systeem van T-Mobile niet bestand tegen de overweldigende interesse voor de nieuwe versie van Apple's telefoon in Nederland.

Het netwerk waarmee dealers de nieuwe telefoons aanmelden bleek onbereikbaar, waardoor de registratie van de nieuwe telefoons in combinatie met contractsverleningen én nieuwe contracten niet mogelijk bleek. De storing leidde tot een stormloop op de T-Mobile helpdesk. Volgens een medewerker van de consumentenhelpdesk stonden er om 10:05 uur bij 'dealersupport' zo'n 250 winkeliers in de wacht.

Een andere medewerker bevestigd dat het registratienetwerk onbereikbaar is. Binnen T-Mobile wordt nu spoedoverleg wordt gevoerd om het probleem op te lossen omdat: 'dit natuurlijk niet kan op zo'n belangrijke dag'.

Als tijdelijke maatregel noteert T-Mobile op dit moment de gegevens van klanten, zodat zij later kunnen worden teruggebeld.
http://webwereld.nl/artic...kt-onder-iphone-druk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Haha net even mn defecte W960I opgehaald in de t-mobile shop, expres om half 10 gegaan om naar de drukte te kijken.

stonden denk ik maar 15 mensen in de rij, ik kwam als laatste aan dr kwam gelijk een vent op me af of ik een iphone wou kopen.... nee tuurlijk niet ik kom mijn Sony ericsson ophalen :/

owke loop maar door dan...

al die mensen kijken, zo van krijgtie nou voorrang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kom net van de t-mobile store in waalwijk af, en ik heb een 8gb :D
Heb hem alleen nog niet, de systemen van t-mobile lagen plat. Krijg straks een telefoontje wanneer alles weer werkt.

Ik stond om kwart over 7 op de stoep daar, en er zat al 9 man. Ze hadden de avond ervoor nummers op het rolluik geplakt, dus daar kon je uit kiezen. (in een winkelcentrum) Ze hadden er in totaal 12 binnengekregen.
Wel erg gezellig, de lunchroom die ernaast zit was al open, dus daar kon je lekker zitten en koffie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:20:
[...]
Daar was ik nummer 3 :P Er is in de rij duidelijk gezegd dat MM ze niet binnen zou krijgen. Maar T-Mobile waren ook prutsers. Het systeem lag eruit en toen werd alles paniek. Mag vanmiddag nog een keer naar de stad om het ding op te halen }:O
Aha, dus daarom was het zo rustig! Nu zei die verkoopdude inderdaad ook dat ze ze eerst ook helemaal niet zouden krijgen, maar dat dit op het laatste moment geregeld was. Geluk gehad dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:19:
[...]

Ik heb 'm net online gekocht vanwege de korting.
Omdat ik al T-mobile abonnee ben moet ik binnenkort alleen maar even 49,95 aan de postbode betalen (verplicht rembours) en het abonnementsgeld loopt bij mij gewoon door omdat ik nu ook al met T-mobile bel.
welk bestelnummer heb je in je bevestigingmail :? volgens mij start de serie namelijk met 9999000001 en als ze nu op 9999000500 zitten, weet je dat je nog even moet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm was derde in de rij, en een uur later zijn ze nog niet in het systeem.. Wat een prutsers bij T-Mobile, je weet dat er zoveel winkels, keer een x aantal connecties om 09:30 masaal verbinding gaat maken, ik had het wel geweten.. |:(

Mijn reservering bij Belcompany blijft gelukkig staan, dus ik ga later maar weer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

DaSchop schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:57:
Mag ik mede Tweaker en Soestenaar Robin even feliciteren met de aanschaf van de eerste (en einige zwarte 16gig) iPhone in Soest? Een hele eer, ik weet het. Ik hoop dat hij snel zijn abbonement af kan sluiten, het hele T-mobile netwerk lag om klokslag half 10 plat. Je zou toch denken dat een telecom bedrijf meer inzicht in netwerken zou hebben...

Bij de bolcompany hier hadden ze er 6 waarvan dus blijkbaar 1 16zwart, mogelijk meer maar dat was een beetje onduidelijk (blijkbaar toch iets met reserveringen? Voor vriendjes/medewerkers zelf misschien?)

Gelukkig zit ik komende week in Zweden, nu kan ik in ieder geval niet in de verleiding komen om toch even op internet te gaan in het buitenland.
1 hele Iphone 16g op 40000 inwoners :D Je zou haast gaan denken dat ze kunstmatig een schaarste proberen te creëren 8)7

Wat ik trouwens niet snap is dat ik hier iedereen hoor over T-mobile prutsers dit, slecht bereik daar etc etc. Maar ondertussen gaat bijna iedereen hier wel een contract van 2 jaar tekenen met die prtusers :?

[ Voor 10% gewijzigd door Devil op 11-07-2008 10:32 ]

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:14:
he leuk een doetinchemmer ;) was er toevallig vannacht ook iets te doen? hoorde veel herrie

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Devil schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:28:
[...]

1 hele Iphone 16g op 40000 inwoners :D Je zou haast gaan denken dat ze kunstmatig een schaarste proberen te creëren 8)7
Ho ho, er was ook een witte hoor...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Was nr 7 in de rij in Hengelo. Totaal een man of 30 schat ik. Wit 16GB was al uitverkocht, ze hadden er maar 2 zo te zien. Maar ik ben nu wel verzekerd van een 16 GB zwart (ook de laatste). Helaas lag ook hier het systeem plat en kan ik hem hopelijk vandaag nog ophalen.

[ Voor 3% gewijzigd door RichieSD op 11-07-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:26:
[...]

welk bestelnummer heb je in je bevestigingmail :? volgens mij start de serie namelijk met 9999000001 en als ze nu op 9999000500 zitten, weet je dat je nog even moet wachten :P
Ik zit in de serie 99990009++
:X
Volgens mij had ik 'm beter gelijk 's nachts om 0:00 kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Lol, ik liep net voorbij de T-mobile op de lijnbaan (vlak bij m'n huis), om evt te vragen naar die extra korting (zoals via de site). Maar ik ben hard doorgelopen toen ik zag dat er nog een mannetje of 80 buiten stond te wachten. En dat een uur na opening.....

Ik probeer het vanmiddag nog wel eventjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:31:
[...]

Ik zit in de serie 99990009++
:X
Volgens mij had ik 'm beter gelijk 's nachts om 0:00 kunnen bestellen.
Tering bijna 1.000 toestellen online verkocht dus :D, dat gaat inderdaad wel even duren dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:17

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Nou, in Weert was het ook feest ; 25 man ofzo voor de T-Mobile winkel, 10 toestellen ; maar dat geven ze pas door nadat je 10 minuten in de winkel staat te wachten... "De mensen die een briefje hebben gekregen vanmorgen kunnen een toestel kopen, de rest heeft pech.".
Toen ik om kwart voor tien de zaak verliet had nog geen enkele klant een iPhone kunnen afrekenen, want het systeem lag compleet plat.
Best sneu.

Vervolgens even de BC en TPH gechecked : daar hadden ze elk 4 toestellen binnengekregen, die waren natuurlijk ook al weg.
Ik heb nu bij de BC een 16 GB zwarte besteld. Zou als het goed is begin volgende week binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
TAS is weer online :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:32:
[...]

Tering bijna 1.000 toestellen online verkocht dus :D, dat gaat inderdaad wel even duren dan!
Ik kreeg net nog wel een mailtje en daar staat nog steeds: 'Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken.'

Dus nog steeds 6 weken, dat valt wel mee. Maar eigenlijk denk ik dat ze gewoon het mailtje nog niet aangepast hebben. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Net bij MacMe in Leeuwarden geweest... daar hadden ze maar 7 stuks (eerst 8 volgens de mewerkster, denk dat ik wel weet wie de 8ste heeft, de eigenaar!). Ze trokken lootjes.... en helaas zat ik niet bij de gelukkigen. Vervolgens naar t-mobile shop geweest echter zoals bekend lag het systeem er toen al uit. Daar stonden iig 24 mensen te wachten.. Toen heb ik effe een Belcompany in de buurt gebeld en ze hadden nog een 16GB wit exemplaar die ik kon reserveren...

Over de problemen bij t-mobile, beetje vreemd dat het systeem niet getest is op zo'n uitrol. Je kan toch 's nachts een simulatie uitvoeren en kijken of je systeem het aankan. Als je iets zo zit te hypen dan moet je er toch ook van uitgaan dat mensen gelijk ermee aan de slag kunnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Maverick2001 op 11-07-2008 10:42 ]

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peterrrr je gaat niet zeggen dat jij het systeembeheer doet bij T-Mobile, vriendelijke insider..
Dat had je dan wel even beter mogen regelen, ik hou niet van wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Nu online
lekker suf van t-mobile dit was te verwachten ... zet er dan een paar servertjes bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
25 mensen bij T-mobile oosterhout in de rij.
Was nummer twee (lag er sinds 8 uur vanochtend) en mijn witte en me vaders zwarte zitten al in een tasje en contract al getekend Ze hebben er daar 24 binnen gekregen!
Ben nu thuis BTW (woon in het centrum) ze bellen me als ik m kan komen ophalen en afrekenen

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Hilversum:
Belcompany:
Wachtlijst van 61 man
T-Mobile store:
25 man buiten in de rij om zich in te schrijven voor de wachtlijst 8)7
MacHouse:
Resevering nummer 10 :P van de Witte 16GB iPhone.

Ik zou tot 2009 aan mijn telfort abbo vast zitten, maar door de mooie algemene voorwaarden wijziging kan ik nu over.
Ik wacht nog wel even...

(Als iedereen nu bij T-Mobile gaat zitten activeren, dan kunnen de systemen er best uit knallen. Heeft niets met slechte planning te maken.
Apple kan het zich veroorloven om 50 nieuwe servers en 1 teragig aan bandbreedte extra te bestellen , t-mobile niet, die verdienen pas na 1 jaar op de klanten.
Dus niet gelijk flamen op t-mobile :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Niet in alle winkels..... heb net voor de zoveelste keer die mensen lastig gevallen... Begrijp me zelf ook niet echt en ben niet echt van de hypes.. maar deze moet ik in mee gaan.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit nu ook te twijfelen, ik kan mijn abonnement verlengen en online krijg ik bij elk 2 jarig abonnement de Iphone voor 1 euro. Kan je deze korting ook in de winkels krijgen? En krijgen jullie dan ook nog een 5 euro korting per maand op de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:30
Ik kom net terug van de Belcompany in Schagen. Ze hebben hem voor me klaarliggen, maar kunnen nog niks regelen omdat ze de verlengingscontracten voor de Iphone abbonnementen nog niet binnen hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hier precies het zelfde. :) ze bellen mij vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

den haag..

crisis..t-mobile spui om 08.00u mannetje of 30 in rij dus dat werd 'm niet gezien de lage levering, toen nog een uurtje als tweede vooraan bij bell company, om 09.00 uur kwam een medewerkster aanfietsen met de mooie mededeling dat ze allemaal al gereserveerd zijn (briefje op deur te moeilijk?), toen naar media markt, als vierde in rij, uur gewacht, en de mededeling dat ze geen levering ontvangen hebben, sta nu zo goed als bovenaan op de reserveringlijst van mmarkt dus dat is wel weer mooi...

..iets in me zegt dat er heel veel vrolijk personeel rondloopt met iphones in hun eigen binnenzak..maarja, begrijpelijk

..vraag me alleen af waarom er niet gewoon meer geleverd zijn, ze willen toch verkopen? hier kunnen ze toch of voorbereid zijn, en als dit alsnog bewust wordt gedaan waarom precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Iemand enig idee waarom de iTunes store de hele tijd offline is? Heb je die niet nodig om te activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat te doen? Online kopen of bij de shop langsgaan en voor 50 euro op de lijst komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik ben net een half uur terug van de T-Mobile in Tilburg, daar hadden ze 32 toestellen. Ik stond vanaf 6 uur in de rij en was uiteindelijk tweede. Ze hebben daar nog wel net mijn contract in het systeem in kunnen voeren voordat de hele boel plat ging, dus ik kon de iPhone meenemen, maar ze hebben het contract nog niet kunnen activeren. Ik zit hier nu dus met een iPhone die ik niet kan activeren :) Hopelijk in de loop van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Laatst online: 15-08 14:59
net m'n rondje Utrecht afgerond. Zoals te verwachten vrij hopeloos. Dan maar enkele weekjes wachten zij hij nog hoopvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Bergen op Zoom om half 8 als 4e in de rij van de T-mobile Store. Uiteindelijk hadden ze 12 toestellen waarvan ik 1 van de 2 witte 16GB wist te bemachtigen _/-\o_ . Rond 9 uur stond de 12e man in de rij en rond 10.00 uur had ik mijn iphone. Verder werkten Belcompany (15 toestellen) en PhoneHouse met lijsten, van mediamarkt weet ik niks. 12 toestellen voor de T-mobile store vind ik aardig weinig moet ik bekennen. Ik heb 150 abo afgesloten + 6,95 verzekering per maand. Nog meer mensen die verzekering erbij nemen? Ik zat er namelijk een beetje over te twijfelen, maar kan hem na een kwartaal opzeggen.
<edit> Het systeem lag ook in Bergen op Zoom plat maar zij gingen over op het handmatig verwerken van de klantgegevens..

[ Voor 8% gewijzigd door Joenes op 11-07-2008 11:00 ]

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Haha ook ik stond net leuk te kijken in de BelCompany in Heerlen... 'Sorry, het systeem ligt plat'. Maar goed, ze bellen zodra het weer online is én ik heb in ieder geval het doosje even mogen zien mét mijn naam er op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

Joenes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:57:
Bergen op Zoom om half 8 als 4e in de rij van de T-mobile Store. Uiteindelijk hadden ze 12 toestellen waarvan ik 1 van de 2 witte 16GB wist te bemachtigen _/-\o_ . Rond 9 uur stond de 12e man in de rij en rond 10.00 uur had ik mijn iphone. Verder werkten Belcompany (15 toestellen) en PhoneHouse met lijsten, van mediamarkt weet ik niks. 12 toestellen voor de T-mobile store vind ik aardig weinig moet ik bekennen. Ik heb 150 abo afgesloten + 6,95 verzekering per maand. Nog meer mensen die verzekering erbij nemen? Ik zat er namelijk een beetje over te twijfelen, maar kan hem na een kwartaal opzeggen.
Is een verzekering afsluiten niet te veel van het goede?
Je telefoon is toch al verzekerd via je inboedel?

Quote uit het forum van Radar:

"Absoluut weggegooid geld. Ga het maar bedenken. Je betaalt 10 euro per maand. Als je toestel gestolen wordt krijg je alleen vergoeding als je kunt aantonen dat het gestolen is. Dit houdt vrijwel altijd in dat het toestel uit je huis of auto moet zijn gestolen (braakschade) en dan valt het onder je inboedelverzekering. Voor deze gevallen ben je dus al verzekerd.

Toestellen die afgepakt worden, uit je zak of tas etc gestolen worden kun je vergeten. Je krijgt niets.

Bij een echte beroving moet je weer bewijs hebben in de vorm van letsel. Zelfs hier heb ik klanten gehad die blauwe plekken hadden, in het politierapport stond geweld genoemd maar nee hoor, niet erg genoeg. Moraal hier, je moet in het ziekenhuis liggen wil je iets ontvangen.

Toestel defect is ook een leuke. Ja dan kun je naar de verzekering. Alleen bleek in de praktijk dat veel klanten gewoon aanspraak maakten op de garantie aangezien Pro Assist 25 euro eigen risico had.

Dus dan blijft over, je toestel valt kapot. OK ik had een klant met een scherm met een barst erin. maar die deed het nog wel. Sorry geen vergoeding, is een schoonheids schade.

Beter is om altijd slechts 1 jaar abonnement te nemen en bij het abonnement te vragen of de provider toestellen goedkoop levert als er iets mis is. Toen ik bij Orange werkte kon je toestellen tegen kostprijs kopen. De goedkoopste lag rond de 60 euro. Dan zou ik dus echt zeggen, ik spaar iedere maand dat tientje uit en als het mis gaat koop ik zo een goedkoop toestel tot ik weer in aanmerking kom voor een verlenging"

[ Voor 49% gewijzigd door jefjef op 11-07-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Joenes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:57:
Hebbie m al mee gekregen dan?
Heb hetzelfde wit, 150 en 6,95 verzekering maar de mijne zit nog in een tasje te wachten op me!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Rond half 10 stond er een man of 50 bij de T-Mobile Amersfoort, was zelf ongeveer 25e maar ze hadden er maar 21. Nadat de eerste 5 na 20 minuten nog niet klaar waren ben ik maar weggegaan ;p

Kan volgens de A Mac mijn iPhone maandag ophalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
@ jefjef

Ja daarom twijfelde ik ook.. Maargoed als ik hem nou in de wc laat vallen istie tenminste goed verzekerd via T-Mobile..

@ nils7

Ja ik kreeg hem gewoon mee.. Ze zouden 1,5 uur na mijn bezoek de simkaart activeren geloof ik.

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Maegrim schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:00:
Rond half 10 stond er een man of 50 bij de T-Mobile Amersfoort, was zelf ongeveer 25e maar ze hadden er maar 21. Nadat de eerste 5 na 20 minuten nog niet klaar waren ben ik maar weggegaan ;p

Kan volgens de A Mac mijn iPhone maandag ophalen :+
Wanneer heb je gereserveerd bij A-Mac Amersfoort? Ik maandag om 12:30.. en ben geloof ik 17e ofzo. Er zijn mensen al gebeld die hem vandaag op konden halen, zou dat betekenen dat ze maandag een nieuwe batch krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Joenes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:01:
@ jefjef

Ja daarom twijfelde ik ook.. Maargoed als ik hem nou in de wc laat vallen istie tenminste goed verzekerd via T-Mobile..

@ nils7

Ja ik kreeg hem gewoon mee.. Ze zouden 1,5 uur na mijn bezoek de simkaart activeren geloof ik.
sjiek hier probeerden ze ook handmatig en te bellen maar dat probeerde heel NL toen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:33
F*ck it. Ik heb em besteld op de online shop. Bestelnummer is nu: 99990011** reeds 1100 bestellingen lijkt het.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Nielsvr schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:04:
[...]

Wanneer heb je gereserveerd bij A-Mac Amersfoort? Ik maandag om 12:30.. en ben geloof ik 17e ofzo. Er zijn mensen al gebeld die hem vandaag op konden halen, zou dat betekenen dat ze maandag een nieuwe batch krijgen?
Zaterdag rond 4 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
jefjef schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:59:
[...]

Quote uit het forum van Radar:

"Absoluut weggegooid geld. Ga het maar bedenken. Je betaalt 10 euro per maand. Als je toestel gestolen wordt krijg je alleen vergoeding als je kunt aantonen dat het gestolen is. Dit houdt vrijwel altijd in dat het toestel uit je huis of auto moet zijn gestolen (braakschade) en dan valt het onder je inboedelverzekering. Voor deze gevallen ben je dus al verzekerd.

Toestellen die afgepakt worden, uit je zak of tas etc gestolen worden kun je vergeten. Je krijgt niets.

Bij een echte beroving moet je weer bewijs hebben in de vorm van letsel. Zelfs hier heb ik klanten gehad die blauwe plekken hadden, in het politierapport stond geweld genoemd maar nee hoor, niet erg genoeg. Moraal hier, je moet in het ziekenhuis liggen wil je iets ontvangen.

Toestel defect is ook een leuke. Ja dan kun je naar de verzekering. Alleen bleek in de praktijk dat veel klanten gewoon aanspraak maakten op de garantie aangezien Pro Assist 25 euro eigen risico had.

Dus dan blijft over, je toestel valt kapot. OK ik had een klant met een scherm met een barst erin. maar die deed het nog wel. Sorry geen vergoeding, is een schoonheids schade.

Beter is om altijd slechts 1 jaar abonnement te nemen en bij het abonnement te vragen of de provider toestellen goedkoop levert als er iets mis is. Toen ik bij Orange werkte kon je toestellen tegen kostprijs kopen. De goedkoopste lag rond de 60 euro. Dan zou ik dus echt zeggen, ik spaar iedere maand dat tientje uit en als het mis gaat koop ik zo een goedkoop toestel tot ik weer in aanmerking kom voor een verlenging"
Die verzekering die je kan nemen bij de Iphone is all-in verzekerd voor 7,95 (incl. diefstal dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
jefjef schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:59:
[...]

Altijd een verzekering afsluiten. Ik weet nog goed toen ik mn eerste mda s had. na een paar maanden gevallen, total loss. 25 euro bijdokken en ik mocht kiezen ui een gelijkwaardig toetsel (of hetzelfde) Je haalt je verzekering er dan zeker wel uit. Heb t later ook een een keer meegemaakt toen de phone niet total was, toen kreeg ik een nieuwe.

Volgens mij is je tel niet verzekerd met inboedel, en als dat al zo is dan zal t verdraaid lastig worden er wat uit te halen.

Bij is het al een paar keer zo gegaan en deden ze nooit moeilijk in geval van schade. verlies heb ik nooit meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door musiqman op 11-07-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Almelo had er ook maar 12 :(. Gelukkig was ik nummer 9, maar dus geen 16GB kunnen krijgen. Naja, 8GB is ook leuk. Even wachten op het fijne activatie systeem van T-mobile en dan gaan met die banaaan.

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

De rij in Nijmegen:
Afbeeldingslocatie: http://yorick-online.nl/iphone/rij-nijmegen.jpeg

"Er is een algemene fout opgetreden" :'):
Afbeeldingslocatie: http://yorick-online.nl/iphone/TAS-down.jpg

Één persoon heeft een iPhone mee gekregen, bij de rest zijn alle gegevens ingevuld.
Nijmegen had ongeveer 30 toestellen.

Mijn relax 150 sim-only 1-jaar (ouder dan een jaar) werd geupgrade :-); nu maar hopen dat het systeem snel in de lucht is zodat ik hem af kan halen.

[ Voor 27% gewijzigd door srblackbird op 11-07-2008 11:13 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Is er al iemand die kan bellen met dat ding........ :+ of ligt alles nog plat....... :D

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Peterrrr zei dat TAS (T-Mobile aanvraag systeem) weer zou moeten werken.
En hij is een officiële TMNL medewerker.. Niemand weet wat 'ie doet, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BC Enschede was ik de enige die met de iPhone naar buiten liep. Orange migratie doet het wel namelijk. Althans zo leek :)

Thuisgekomen kan ik hem alleen niet activeren. Dus ik hem een nu een mooie paperweight om 112 mee te bellen.
edit: Ok, nu wel gelukt, al doet mijn computer wat raar met de USB.

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 11-07-2008 11:37 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
kom vanuit thuis hier ook op TAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Laatst online: 11:17

lxz

Nou, wat een feest weer. T-Mobile shop Waagplein in Groningen:
half 10 deuren open, 10.45u waren de eerste 4 klanten nog binnen en werd er doodleuk verteld dat ze nog maar 7 stuks over hadden na die 4. En dat terwijl ik al een aardige tijd stond te wachten en zelfs een briefje met nummer en handtekening had gekregen.

Beetje jammer dat ze dat niet wat eerder meldden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
nils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:25:
kom vanuit thuis hier ook op TAS
Dus het werkt, probleem opgelost!

Tijd voor een TMNL medewerkers forum?

[ Voor 10% gewijzigd door m3nno op 11-07-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
@timlawson1 Hebben ze ook geen iPhones bij de T-Mobile shop in het hoofdkantoor van T-Mobile achter Den Haag HS?! Ik zou daar als eerste naar toe gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
lxz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:26:
Nou, wat een feest weer. T-Mobile shop Waagplein in Groningen:
half 10 deuren open, 10.45u waren de eerste 4 klanten nog binnen en werd er doodleuk verteld dat ze nog maar 7 stuks over hadden na die 4. En dat terwijl ik al een aardige tijd stond te wachten en zelfs een briefje met nummer en handtekening had gekregen.

Beetje jammer dat ze dat niet wat eerder meldden :X
Yep precies hetzelfde hier, stond ook in die rij met briefje met nummer en handtekening. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Kom net terug van de T-Mobile store in Tilburg. Stond als 36e te wachten op een witte dus weinig kaans 8)7
Heb me ingeschreven op een wachtlijst voor de volgende levering maar nu lees ik hier dat bestellen via de webshop misschien kortingen oplevert? Kan iemand hierover meer uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Jochem schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:27:
@timlawson1 Hebben ze ook geen iPhones bij de T-Mobile shop in het hoofdkantoor van T-Mobile achter Den Haag HS?! Ik zou daar als eerste naar toe gaan!
Hadden ze wel hoor.. Iets meer dan in een normale T Shop.. Alleen met 20 man voor de deur om 7uur maak je weinig kans als je erachteraan sluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
m3nno schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:27:
[...]

Dus het werkt, probleem opgelost!

Tijd voor een TMNL medewerkers forum?
Ben ex-medewerker ;) wil er graag weer terug na me stage periode. Volgende week maar eens langs gaan.
Mnou het ziet er niet zo super uit de plaatjes worden niet geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Pfff kom ook uit Heerlen. Helaas pindakaas. Ik wacht wel op volgende batches.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxz
  • Laatst online: 11:17

lxz

Rijk Lemming schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:29:
Kom net terug van de T-Mobile store in Tilburg. Stond als 36e te wachten op een witte dus weinig kaans 8)7
Heb me ingeschreven op een wachtlijst voor de volgende levering maar nu lees ik hier dat bestellen via de webshop misschien kortingen oplevert? Kan iemand hierover meer uitsluitsel geven?
Die korting is voor bestaande abonnees begrijp ik uit bovenstaande berichten.. Maar de webshop is nogal onbereikbaar hier.. meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:29:
[...]

Ben ex-medewerker ;) wil er graag weer terug na me stage periode. Volgende week maar eens langs gaan.
OMG plaatjes? Als je weet dat je systeem behoorlijk belast gaat worden, lijkt me toch dat je een aanpassing maakt en al het overbodige weglaat, gewoon simpel formulier met tekst, geen kleuren, plaatjes e.d.

Volgens mij hebben ze hier bij T-Mobile niet goed over nagedacht. Apple gaat dit ook niet echt leuk vinden er worden vrij veel mensen teleurgesteld vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lxz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:30:

Die korting is voor bestaande abonnees begrijp ik uit bovenstaande berichten.. Maar de webshop is nogal onbereikbaar hier.. meer mensen met dat probleem?
Klopt, korting is idd. alleen voor bestaande abonnees van T-mobile en alleen online.
Hier is de site nog gewoon bereikbaar.
Ik heb bijna 140.- korting op een 16gb met het 150 abbo, dus het zijn leuke kortingen. :)
Geen aansluitkosten en de 16gb is dan nog maar 49,-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
nils7 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:29:
[...]

Ik heb geen flauw idee hoe het eruit ziet.. Alles wat ik zie is Orange :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmmm ik probeer ook via de t-mobile shop contract verniewing.
Maar krijg dan constant een technische fout op de pagina.

Zou dat te maken hebben met dat het t-mobile systeem er uit ligt?
Later nog maar eens proberen dan

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik kom net terug uit Alphen a/d Rijn. Ik kwam om 8:30 bij de T-Mobile winkel aan: dik 30 man voor de deur. Ik ben naar TPH gelopen, 40m verderop: 1 persoon!
Uiteindelijk heb ik de enige witte gekregen. Ze hadden 1x 8GB, 2x Z 16GB en 1x W 16GB. Door het uitblijven van TAS zijn we om 11:10 weggestuurd. Nu maar afwachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:34:
[...]

Klopt, korting is idd. alleen voor bestaande abonnees van T-mobile en alleen online.
Hier is de site nog gewoon bereikbaar.
Ik heb bijna 130.- korting op een 16gb met het 150 abbo, dus het zijn leuke kortingen. :)
Geen aansluitkosten en de 16gb is dan nog maar 49,-
Dus het geldt alleen online, Kan best wel een maand wachten, ga toch zo op vakantie, anders zit ik toch te internetten in het buitenland, maakt het weer goedkoper! Ik krijg hem bij alles voor 1 euro, dus op zich wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Yay ik kan m vanmiddag ophalen, er stond een enorme rij bij de T-Mobile winkel maar om de hoek was een phonehouse en daar was ik de enige wachtende (later kwamen er 3 anderen bij) helaas het systeem idd plat dus hopen dat dat TAS snel weer online komt.
zAo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:38:
Ik kom net terug uit Alphen a/d Rijn. Ik kwam om 8:30 bij de T-Mobile winkel aan: dik 30 man voor de deur. Ik ben naar TPH gelopen, 40m verderop: 1 persoon!
Uiteindelijk heb ik de enige witte gekregen. Ze hadden 1x 8GB, 2x Z 16GB en 1x W 16GB. Door het uitblijven van TAS zijn we om 11:10 weggestuurd. Nu maar afwachten :(
Ha jij hier :) (sidenote: ik was die eerste :P)

[ Voor 48% gewijzigd door Pompiedom op 11-07-2008 11:40 ]

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Online bestellen bij T-mobile werkt ook niet helemaal lekker, ik kreeg bij de bevestiging op de site dat er een fout was opgetreden en 't nog een keer moest proberen.

Ik nog 2x gedaan met dezelfde resultaten, vervolgens krijg ik WEL 2 (niet 3) orderbevestigingen in m'n E-mail en gelijk erachteraan 1 mail dat ik via een automatische (krediet ?) check was afgewezen.. (lijkt me sterk aangezien ik nergens kredietproblemen heb), dus ik vermoed dat ze van m'n dubbele order er 1 hebben weggegooid.

Een kennis heeft ook online besteld en die kreeg net te horen dat 'ie maandag al z'n toestel krijgt en niet pas over 6 weken.

[ Voor 4% gewijzigd door Wunk op 11-07-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 08:26
zAo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:38:
Grappig, dan heb jij de 16GB gekregen waar ik voor gebeld ben.
Ik stond in de rij bij t-moble toen ze mij belde dat ze nog een witte 16 hadden. Ik wilde graag een zwarte 16 en dat is als het goed is gelukt. Als straks mijn contract geactiveerd is kan ik hem vanavond halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Kan iemand verifiëren dat de extra t-mobile abbonnee korting alleen bij de webshop geldig is?

Ik verwacht namelijk dat de t-mobile shops ook nog enige korting kunnen bieden (normaal wel), maar weet het niet hoe die zit met de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ik heb ook mijn iPhone 16GB alleen ik kreeg hem nog niet mee ivm. technische storing. Ik haal hem vanmiddag wel op :)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Het deel 'contract vernieuwen' op de site van T-Mobile ligt inderdaad plat. Ik ben namelijk ook wel benieuwd of en hoeveel korting ik kan krijgen op de iPhone. We wachten het af.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:33
Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:46:
Kan iemand verifiëren dat de extra t-mobile abbonnee korting alleen bij de webshop geldig is?

Ik verwacht namelijk dat de t-mobile shops ook nog enige korting kunnen bieden (normaal wel), maar weet het niet hoe die zit met de iphone.
Ik weet het niet zeker, maar bij bijvoorbeeld het bestellen van een sim-only abonnement (zonder iPhone) krijg je alleen korting via Internets.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Korting op abonnementen zelf lukt meestal idd alleen via de site, maar het gaat mij om de extra korting op het toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door Stefmeister op 11-07-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jee, witte iPhone 3G ligt naast me :D Om half 9 stond ik bij de winkel, met tien andere :) Ze hadden er 12 (4 van 8GB, 6 zwarte 16GB's en 2 witte) :P Uiteindelijk was nummer 10 opeens weg, waardoor ik de tiende was en daardoor nog net de laatste 16GB (witte dus) kon meenemen (die ik ook wou). Heel veel gezeik met activeren van nieuwe abonnementen maar mijn verlenging ging sneller (ook blij dat het bij mij wel kon, als ik lees dat in andere winkels niet te verlengen was) :) Wooeehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
tas ziet er vanuit thuis goed uit alleen wat traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Same here, mijn witte 16Gb ligt te wachten in de Belcompany in Groningen, ze gaan me bellen als het weer lukt... :(

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Stefmeister schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:46:

Vanochtend zeiden ze bij de t-mobile shop tegen mij dat ze voor de iPhone geen aanbiedingen doen aan bestaande abonnees. Zou het wel vaag vinden als dat via internet dan wel kan en bij de shop niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:53:
Jee, witte iPhone 3G ligt naast me :D Om half 9 stond ik bij de winkel, met tien andere :) Ze hadden er 12 (4 van 8GB, 6 zwarte 16GB's en 2 witte) :P Uiteindelijk was nummer 10 opeens weg, waardoor ik de tiende was en daardoor nog net de laatste 16GB (witte dus) kon meenemen (die ik ook wou). Heel veel gezeik met activeren van nieuwe abonnementen maar mijn verlenging ging sneller (ook blij dat het bij mij wel kon, als ik lees dat in andere winkels niet te verlengen was) :) Wooeehoe!
He gefeliciteerd, hoe laat liep je de winkel uit? Was het verlengen over een paar maanden, dat schijnt snel te gaan.

Ben erg benieuw wanneer het systeem weer werkt, dan kan ik weer terug naar de Belcompany..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

[...]

100 sms = 10 euro
onbeperkt (hsdpa) i net = 10 euro
450 min. = 20 euro

totaal 45 euro tegen 65 euro.

Dus ben je een stuk goedkoper uit lijkt me zo.

Wat houd die klantwaarde in trouwens?
Wel goed vergelijken dan he. Wat jij doet is het zelfde als zeggen dat een formule 1 wagen harder gaat dan mijn fiets.

Als je goed vergelijkt. Is het bij vodafone dus:

500 sms = 50 euro
HSDPA = 10 euro (onbeperkt?)
450 min bellen = 20 euro

= 80 euro dus T mobile goedkoper

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
bij relax abonnementen krijg je online nog een extra korting op je abonnements kosten..

Ik weet dat ik vorig jaar bij een tmobile winkel extra korting kreeg op me toestel t.o.v. t-mobile online store.. Daar tegenover was me abonnement per maand een paar euro duurder..

Per saldo was ik wel goedkoper uit in de winkel omdat er ook nog korting kreeg op me PIT.

iphone abonnementen zijn het zelfde geprijst online en winkel.

Klantwaardering werden vroeger gebaseerd op je facturen van de laatste 3 maanden.. ik weet niet of dat veranderd is...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het delen van ervaringen met het kopen van de iPhone, met T-Mobile en discussie over de prijs en de abonnementen. De ervaringen met het toestel zelf en de meer technische kant mag in [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.