Anoniem: 23009 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:43:
[...]
Het is een kinderziekte omdat bios chips gemaakt zijn omgeflashed te worden en dat met vele fout gaat terwijl het een Bios update is, dat hoort niet te gebeuren voor een kaart van 200 eu+ zelfs niet eentje voor 50+ daar betaald men niet voor.
Het gaat de meeste om een product die goed functioneerd ook na een enkele bios flash, ik heb zat biossen geflashed in me leven en er was een enkele die het niet leuk vond maar dit was geen massaal probleem en dat houd dus in dat al die HD 4870 gebruiker een onbetrouwbare Bios chip hebben dus bios fixxes die mischien nodig zijn kunenn dan niet de kaart zijn problemen verhelpen terwijl dat wel zou moeten , like I said Bios chips zijn gemaakt om met success geflashed te kunnen worden.
Zelfs met prototypes worden die bios chips regelmatig geflashed om dit soort dingen te voorkomen , dus het is echter wel een kinderziekte wat niet kan in de maatschappij!
Mensen betalen een product dat goed kan functioneren en het product moet ook tegen updates kennen , kan dit niet dan is het een afvaller voor de meeste, mij 9 jaar werkzaamheden in de Technische Dienst van een Computerzaak die nu niet meer bestaat, hebben we vaak dit soort dingen gehad met een bealde mobo reeks van Gigabyte en AsRock.
[...]
De meeste gingen over naar ABiT als MSI om die Bios chips te vermijden als andere problemen.
Ik zelf heb ook zat 3dfx prototypes geflashed end at ging feilloos,
De slimste mensen wachten wel een paar maanden, aangezien de meeste kinderziektes er uit zijn en het bespaar ze hoge kosten na een release van een nieuwe kaart

dus wat jij zegt is onzin nog iets niet spotten met mij dat is echter zo kansloos

Je slaat totaal de plank mis met je verhaal. First of all, dat het flashen mis gaat komt niet doordat ATi een grotere bios groote heeft genomen, maar doordat de huidige ONOFFICFIELE tools niet up to date zijn. Nogmaals zodra je zelf als end-user gaat zitten klooien met onofficiele progsels moet je rekening houden dat het mis 'kan' gaan.
Verwacht je soms dat ze bij ATi alle niet door hun gemaakte end-user programma's gaan zitten testen om te kijken of hun eigen bios wel compatible is.
Als ze willen dat je zelf gaat flashen dan zouden ze hun eigen tool wel op de site of op de driver CD zetten.
Maar volgens jou treft ATi alle blame dus. beetje omgekeerde wereld vinds je zelf ook niet?
Hij flasht nu toch verder prima sinds GPU-Z is geupdate? Dus aan de flash/bios chips van ATi ligt het niet
''
De slimste mensen wachten wel een paar maanden, aangezien de meeste kinderziektes er uit zijn en het bespaar ze hoge kosten na een release van een nieuwe kaart
dus wat jij zegt is onzin nog iets niet spotten met mij dat is echter zo kansloos
''
Sorry hoor, maar dit slaat echt nergens op. Dus iedereen die direct koopt is dom volgens jou. Doe even normaal man! Je kan die kaart gewoon kopen. Als je er niet meer rotzooit heb je ook geen probnleem. Alsof alle HD4870 kopers tweakertjes zijn die meteen een nieuw bios erin gaan frotten.
Als het advies van jou aan je klanten was om een paar maanden te wachten met elk nieuw prodoct waar 'eventueel' iets mee is, dan kan ik me voorstellen dat met zo'n instelling een toko wordt opgedoekt.
En waarom zo op de man af in die laatste zin? Ik bespot je helemaal niet. Als er maar enige vorm van kritiek wordt geleverd of een andere mening dan betrek jij het meteen op jezelf(en da's niet de eerste keer).
Grow up gozer, niemand bedoelt het hier zo slecht als jij denkt.
Volgens mij zit je met issues die hier echt helemaal niets mee te maken hebben.
[
Voor 10% gewijzigd door
Demon_Eyez op 30-06-2008 17:38
]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover