Wat ik ook al een hoop Ziggo'ers heb geprobeerd uit te leggen na de grote storing van 14/15 juni en dergelijke is dat je als particulier een best-effort abonnement hebt afgesloten, oftewel bij een storing wordt het zo snel mogelijk opgelost maar daar houd het dan ook bij op. Met de mening dat het onder de maat is dat de helpdesk slecht bereikbaar is ben ik het volledig eens, maar geklaag over een storing van 12 uur kan ik helaas toch echt alleen als gezeik zien.
Daar ben ik het mee eens, maar het is gewoon niet grappig als ik een belangrijke afspraak daardoor niet kan nakomen. Was het op een zondag gebeurt dan zou het niet erg zijn en ga ik wel het huishouden doen.
Wat jullie 'misschien' verkeerd begrijpen is het tijdstip waarop en de frequentie ervan.
Ik heb er een uur last van gehad want ik was die dag laat wakker, maar het is gewoon niet grappig als je klant belt waar zijn stukken blijven, om dat een reden op te hangen van "Ziggo ligt eruit" is ook van, mja. dan krijg ik op mijn kop door de schuld van anderen, maar nu komt het.
Uiteraart zal Ziggo niet expres een storing genereren, maar als het zo fout gaat na het updaten van een server mag ik me hopelijk wel afvragen hoe stabiel dat net is.
Ik probeer gewoon mee te denken en ik ben overgestapt naar Ethernet en niet alleen vanwege Ziggo, echt niet

Mij gaat het om mobiliteit. ik heb 2 laptops en ik wil met beide online waar ik ook ben.
"klinkt aardig als internetverslaving", klopt ook, maar voor mij is het zakelijk gerelateerd.
1. Ik vind het vreemd dat ze vrijdagavond gaan updaten terwijl Microsoft op Woensdag alle patches (lokale tijd) hier ter beschikking heeft en mijn update is altijd woensdagochtend.
2. Ik vind het vreemd dat een server zoveel ellende kan veroorzaken. Thuiswerkers komen hierdoor echt in de problemen wat vele niet beseffen.
3. Ziggo heeft een schuld van (geloof ik) 6 Miljard euro waarvan alleen al 1 miljard rente per jaar ofwel 74 miljoen per maand "rente alleen al". Ze zeggen ook aandelen te hebben in de schuld, maar zonder geld is een aandeel geen aandeel... Ik vind het gedurfd, mijn pardon.
Hier:
http://www.quotenet.nl/bi..._schuld_van_6_miljard.php