Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 97.489 views

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 20:27
Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:24:
[...]

Bandopname -O-

Wat is hier aan de hand? Heeft het RIFD ineens een vinger in de pap bij Ziggo?!
Hun de voorwaarden laten voorlezen? Ik wil zelf een kopie van de voorwaarden en ik lees heel wat vlugger dan dat voorgelees.

Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe :N

Dat gaat me 2 strepen te ver en niet 1 streep. Ben blij dat mijn contract per 01-10-08 verloopt en ik een PIT abonnement heb en daarvan was het een kwestie van de gegevens op metjelaptoponline.nl invullen, even een kopietje maken van je bankpas en ID (daar kan ik zeker mee inkomen), maar alles is via papier afgehandeld en ik heb niemand zover gesproken. Dat noem ik vertrouwen in de klant hebben inderdaad zoals je aanhaalt.

Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.
Sjonge hee, wat een hersenloos gezwam van je... Niet echt het niveau dat we hier gewend zijn hoor... En bedoel je met RIFD soms de AIVD? Ach ja, dat lijkt ook zo op elkaar....

Anoniem: 32279

Hugo__Boss schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:20:
zat vanavond even door de kanalenlijst te bladeren, en zag 4 nieuwe Eredivisie Live erbij staan. Ik even proberen voor de grap.. en ik kan ze gewoon kijken! ze zijn niet versleuteld... e
Ik heb een abonnement, maar het werkte bij mij niet voordat ik 2 keer gebeld had (preview periode verlopen gaf mijn oude trouwe panasonic decoder aan). Maar het weekeinde vertelde ik wat vrienden dat ik dit abonnement genomen had en reactie vriend 1: dat zit gratis in mijn kpn digitale tv pakket en reactie vriendin 2: dat zit ook gratis bij upc erin en ze had het over 2 kanalen die ze gratis had?

Nouja, hopen voor diegene dat het gratis blijft werken, mooi meegenomen.

Hoop trouwens wel dat ziggo snel met wat meer info komt over de programmering van de eredivisiekanalen, ik krijg alleen maar in mijn beeld dat er teletekst is (behalve bij de live wedstrijden), maar er worden dan bijv. wel herhalingen uitgezonden. Maar je moet dus maar wat zappen en kijken wat er uitgezonden wordt, want je kan dit nergens nazien?

Wel heerlijk om om 02:30 nog een wedstrijd te kunnen kijken, alleen gaat het wel ten kosten van je nachtrust :o

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 32279 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:32:
[...]
Maar je moet dus maar wat zappen en kijken wat er uitgezonden wordt, want je kan dit nergens nazien?
Voetbalfans weten toch wanneer FC Knudde moet spelen?
En er is natuurlijk die wonderbaarlijke uitvinding Internet, waar via de EPG ook al naar verwezen wordt:
Voor informatie met betrekking tot de programmering: raadpleeg www.eredivislive.nl

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 14:48

IEF

Why so serious?

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee