Toon posts:

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 97.486 views

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
Atlas schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Ik heb de afgelopen week erg veel last van spontane disconnects...
Motorolla modem icm een Linksys WRT45GL, met zowel de linksys firmware als de Tomato firmware.

Ben ik de enige?

Edit: ok en toen klapte ik er in 10 minuten 4x uit...
Pings lopen ook niet lekker. 90% is onder de 10ms, maar de rest zit op 2 seconden...
Ik denk dat je de enige ben want ik heb nergens last van en ik heb zelfs van draadloos naar draadloos verbinding

Beneden een WRT54GL om te verzenden met DD-WRT en boven om te vangen met een WRT54GL met DD-WRT. Perfecte combinatie en vrijwel nooit last van packetloss (1x per uur 1 pakkete die ik verlies :-))

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:26
Waarom voel ik me trouwens genaaid als ik nu op de site van ziggo kijk... ik betaal mooi 48 euro voor 12mbps, terwijl je met een all-in 16mbps krijgt voor 1 euro meer effectief gezien... (moet ook tv abo er nog bij tellen bij die eerste 48 euro).

Lekker dat je daar als vaste klant (8 jaar?) ook even van op de hoogte wordt gesteld. Ga maar eens kijken voor een adsl abo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Poenzkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 12:12

Poenzkie

Just being Hendrick

Wij hadden altijd multikabel nooit problemen mee gehad. Eerste maanden Ziggo ook geen problemen. Maar nu de laatste weken mag ik bijna elke dag de hele boel resetten omdat de verbinden gewoon weg is. Na reset van router, modem en pc werkt het wel weer. Krijg alleen maar van Ziggo te horen dat ik dan maar een andere router moet aanschaffen. Want ik best wel raar vind aangezien het altijd heeft gewerkt. En er niks mis is met die router.(na weekje testen op me werk op een xs4all lijn)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik vind het trouwens een beetje misleidende reclame van dat eredivisie live.

Op de eerste pagina staat alle wedstrijden voor maar 9,95 per maand met een sterretje.

Op diezelfde pagina staat er niks over andere voorwaarden/sterretje.

Als je een beetje snel doorklikt dan zit je er aanvast en dan betaal je dus na december 14,95 per maand voor het voetbal (want dat betekent dat sterretje) dat wordt een paar pagina's verder uitgelegd.

Dus is het helemaal niet alle wedstrijden voor 9,95 per maand.
Ongeloofelijk hoe steeds meer bedrijven zulke fratsen uithalen.

Burp

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 09:41
Oja ze zijn behoorlijk snel met ziggo om een "verhuis set" te versturen.

Heb er 1 aangevraagd omdat ik de nieuwe "splitter" zoveel beter vind aangezien mijn aansluiting in het midden van de woonkamer zit en niet ergens laag, maar echt op oog hoogte. Nu hopen dat ik wel echt de nieuwe splitter heb gekregen die in het ziggo all in one pakket zit :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:12
Ik heb 2 weken geleden Ziggo besteld, ik zou binnen 2 dagen een bevestiging via de post krijgen. Helaas afgelopen maandag nog niets binnen. Dus gebeld. Blijkt de bestelling 2 dagen geleden ingevoerd te zijn.... Met de mederwerker die ik aan de lijn had de bestelling gecontroleerd, Ziggo AllesInEen Plus. Gisteren was er post van Ziggo. Een bevestiging van het ziggo BASIS abbo.....

Het beging is niet echt goed dus...

Met gestrekt been.

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11-2022
Hier hetzelfde, anderhalve maand geleden alles laten omzetten naar alles-in-1 plus. De digitale decoder inmiddels gekregen maar het modem liet opzich wachten. Dus ik gister gebeld. Bleken ze het helemaal niet doorgevoerd te hebben :S Nou nu maar hopen dat ik hem nu wel binnen de 10 dagen binnen krijg die ze me hebben beloofd....zucht :)

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 02:23

mphilipp

Romanes eunt domus

Wii4all schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:24:
Als je een beetje snel doorklikt dan zit je er aanvast en dan betaal je dus na december 14,95 per maand voor het voetbal (want dat betekent dat sterretje) dat wordt een paar pagina's verder uitgelegd.
Dan heb je zelf niet goed opgelet, want ik had het wél in de gaten dat het later 14,95 zou worden. Gewoon goed lezen, vooral als er ergens een sterretje bij staat.

Niet meteen 'oplichting' kraaien als je zelf zou moeten opletten. Dit staat er gewoon op de info pagina (http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/ en dan op overige pakketten klikken):
Eredivisie Live voetbalpakket

Bestel Eredivisie Live nu en krijg dit kanaal tot het eind van dit jaar voor € 9,95 per maand. Daarna betaal je € 14,95 per maand.
Is inderdaad heeeeeeeel erg onduidelijk.

[Voor 23% gewijzigd door mphilipp op 27-08-2008 10:52]

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:33
Ik heb nu al wel de 4 eredivisie kanalen maar dat zegt volgens mij ook niet alles omdat ik nog in mijn eerste maand zit.. De kanalen zitten (na een nieuwe scan) op 421 tot 424.. Iemand die ook in de eerst maand zit en niet op deze kanalen kan komen maar wel op bijv sport1?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:50:
[...]

Dan heb je zelf niet goed opgelet, want ik had het wél in de gaten dat het later 14,95 zou worden. Gewoon goed lezen, vooral als er ergens een sterretje bij staat.

Niet meteen 'oplichting' kraaien als je zelf zou moeten opletten. Dit staat er gewoon op de info pagina (http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/ en dan op overige pakketten klikken):

[...]

Is inderdaad heeeeeeeel erg onduidelijk.
Daar gaat het niet om, het gaat om de aktie (eerste) pagina die ze gemaakt hebben.
http://www.ziggo-eredivisie.nl/

Ik zie daar trouwens nu wel dat er tekst onder dat sterretje staat, bij mijn weten stond dat er nog niet.

Burp

Anoniem: 252438

artbij schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:48:
Ik heb 2 weken geleden Ziggo besteld, ik zou binnen 2 dagen een bevestiging via de post krijgen. Helaas afgelopen maandag nog niets binnen. Dus gebeld. Blijkt de bestelling 2 dagen geleden ingevoerd te zijn.... Met de mederwerker die ik aan de lijn had de bestelling gecontroleerd, Ziggo AllesInEen Plus. Gisteren was er post van Ziggo. Een bevestiging van het ziggo BASIS abbo.....

Het beging is niet echt goed dus...
Suc6 met je abbo.
Ziggo is heel goed in bevestegingen niet/ te laat sturen |:( .
Ook de klantenservice van ziggo is heel goed bereikbaar (NOT 8)7 )!!
Ik ben blij als ik van ziggo af ben, geen ge-ouwehoer meer met niet werkende telefonie/internet.
Geen uren meer w8en totdat je iemand aan de lijn krijgt als je hulp nodig hebt.

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ankh schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:23:
[...]

Heb je een bevestigingsmail gehad?
zo ja, dan krijg je gewoon ere divisie. Waarom wilt iedereen het toch tegenwoordig per post ontvangen. :)
Ja die heb ik wel ontvangen. Maar moet je niet na de brief het nogmaals bevestigen dan?
Indien niet, kan ik gelukkig wel de opening van het seizoen bekijken.

Ik heb trouwens gelezen dat Eredivisie Live vanaf 1 januari 2009 met 2 pakketten komt.
1 pakket van 2 kanalen en 1 pakket van alle 4 de kanalen.
Op die 2 kanalen zorgen ze dan dat daar altijd de beste wedstrijden op komen.
Zo'n pakket zou voor mij iig genoeg zijn.

Helaas is Ziggo wel weer de duurste wat betreft Eredivisie live.
Zie: http://www.digitalekabelt...n_eredivisie_live_1.shtml
Indien het bij 1 pakket blijft betaal je na 1 jan 2009 14,95 bij Ziggo. Waar je voor hetzelfde bedrag bij UPC ook nog Sport 1 erbij krijgt.

MHI SRK 35 ZSX-WF

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wii4all schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:17:
[...]
Ik zie daar trouwens nu wel dat er tekst onder dat sterretje staat, bij mijn weten stond dat er nog niet.
Ik denk het wel. Dergelijke praktijken zijn nl verboden en op de info pagina doen ze niet echt veel moeite om het te verstoppen. Beetje onlogisch als het op de ene pagina overduidelijk staat en de andere verstoppen ze het.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

thecompany schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:03:
Ik heb nu al wel de 4 eredivisie kanalen maar dat zegt volgens mij ook niet alles omdat ik nog in mijn eerste maand zit.. De kanalen zitten (na een nieuwe scan) op 421 tot 424.. Iemand die ook in de eerst maand zit en niet op deze kanalen kan komen maar wel op bijv sport1?
De eredivisiekanalen zijn nieuw. Zie jij ze nu als Eredivisie Live in je lijst staan? Gisteren had ik alleen nog TestA-D op die kanalen staan zonder signaal. Wel een EPG opmerking dat ik voor de programmering op de site moest kijken.

[edit]Net even een scan gedaan, en ik zie ze nu ook. Ik heb alleen geen beeld, maar dat zal ik de loop van de week wel komen.

Dat je er nu nog niet op kan heeft niets met je nieuwe abo te maken, maar meer met het feit dat er nog niets is.

[Voor 8% gewijzigd door mphilipp op 27-08-2008 13:53]

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:37
Poenzkie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:22:
Wij hadden altijd multikabel nooit problemen mee gehad. Eerste maanden Ziggo ook geen problemen. Maar nu de laatste weken mag ik bijna elke dag de hele boel resetten omdat de verbinden gewoon weg is. Na reset van router, modem en pc werkt het wel weer. Krijg alleen maar van Ziggo te horen dat ik dan maar een andere router moet aanschaffen. Want ik best wel raar vind aangezien het altijd heeft gewerkt. En er niks mis is met die router.(na weekje testen op me werk op een xs4all lijn)
Herkenbaar!
Bij ouders van vriendin hebben ze @Home. (€29,95 abo). Daartussen een Netgear wireless router waaraan een pc via draad en een laptop via draadloos is geconnecteerd. Tot voor kort werkte het perfect.

Nu is het echt _mega_traag.
Connectie tussen cliënts via router loopt perfect, maar het internetsignaal valt zwaar tegen. Ook al de kruistest gedaan (router loskoppelen, bedrade pc direct aan modem gekoppeld) en daar wordt een ip-adres uitgedeeld, maar blijft het signaal verre van goed. Aan de router kan het dus niet liggen.
Het rare is, dat de signalen op het modem (LEDjes) aan de voorkant connectivity weergeven.

Het is dit modem wat zij hebben:
http://www.simplehelp.net/images/cable_modems/motorola_sb4101.gif

Deze heb ik een keer een restart gegeven waarna het internet tijdelijk goed heeft gewerkt. Daarna is de performance weer enorm afgezwakt.

Actie 1: Helpdesk bellen. Melding krijgen dat het signaal naar het modem inderdaad veel ruis bevat. Nieuwe kabelset ontvangen, geïnstalleerd, probleem blijft aanwezig.

Actie 2: Helpdesk wederom bellen. Bedanken voor kabelset, maar nog altijd problemen. Melding krijgen dat het modem inderdaad perfect zichtbaar is, zelfs te horen krijgen "dat hij dat modem graag zelf thuis wilde hebben". Daarom kon hij ook geen monteur sturen. Helaas hebben de ouders van vriendin niet gemeld dat er ook is geprobeerd zonder router te internetten.
Zichtbaarheid / connectiviteit zijn toch 2 verscheidene punten, niet?

Zelf hebben wij thuis ook @Home en daar hebben wij een nieuw modem ontvangen (een kleinere zwarte, zoals in de mooie OP is geplaatst). Daarmee hebben we geen problemen.

Welke acties zijn nu nog mogelijk?
Ze internetten nu tijdelijk op een onbeveiligd wireless in de buurt, met alle risico's van dien.
Ze betalen wel voor het abonnement, maar ze hebben geen connectie.
Ikzelf heb het gevoel dat het "verouderde" modem problemen heeft. Is het mogelijk om een nieuw modem aan te vragen?

Ik hoor graag van jullie wat een oplossing kan zijn...

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 13:03
Verouderde modem is het probleem niet. Heb dezelfde en hetzelfde abonnement en geen probleem met de snelheid.
Het is dan misschien op de lijn zelf en ja, als ze geen monteur sturen houdt het misschien op.
Bekijk ook eens de signaalwaardes op http://192.168.100.1/signal.html . Controleer die met de waardes in de TS.

[Voor 6% gewijzigd door Ascathon op 27-08-2008 12:34]

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 59483 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 08:56:
Ra ra.. Hoe kan dit. Sinds gister middag haal ik ineens veel hogere snelheden hier in Utrecht (3552) met Alles-in-1 Extra.

[afbeelding]

Normaal 14 Mbit down en 2.5 Mbit up, nu 17 Mbit down en 3 Mbit up.

[afbeelding]

In NewsLeecher ook gewoon strak 2 MB/s.

Dit allemaal na een modem reboot.
Hier ook een rare snelheidsverhoging, bijna verdubbeld. Ik moet nog zien of het consistent blijft...

update: nee dus, hoewel ik vreemdgenoeg met usenet wel met dubbele snelheid download(Z2 @ 1200kb/sec)...wellicht dat m'n usenet clients gewoon in de war zijn

[Voor 11% gewijzigd door Soepster op 27-08-2008 13:28]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ascathon schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:33:
Verouderde modem is het probleem niet. Heb dezelfde en hetzelfde abonnement en geen probleem met de snelheid.
Het is dan misschien op de lijn zelf en ja, als ze geen monteur sturen houdt het misschien op.
Bekijk ook eens de signaalwaardes op http://192.168.100.1/signal.html . Controleer die met de waardes in de TS.
Erm, als jouw auto heel goed werkt, betekent dat automatisch dat die van mij ook goed zou werken als we hetzelfde type hebben? :+
Ik heb zelf enige tijd geleden een nieuw modem gekregen met de melding dat oude modems nog wel eens problemen kunnen geven. Ik had ook zo'n wit bakbeest.
Atlas schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:45:
Ik heb de afgelopen week erg veel last van spontane disconnects...
Motorolla modem icm een Linksys WRT45GL, met zowel de linksys firmware als de Tomato firmware.

Ben ik de enige?

Edit: ok en toen klapte ik er in 10 minuten 4x uit...
Pings lopen ook niet lekker. 90% is onder de 10ms, maar de rest zit op 2 seconden...
Heb je de standaard dingen al gedaan? Modem van de stroom en router er tussen uit? En evt channel van de router veranderen?
Als dat allemaal niet werkt zou ik lekker de helpdesk bellen, waar je waarschijnlijk alsnog de bovenstaande stappen mag doorlopen, maar goed.

Overigens is het niet echt relevant of mensen op Tweakers dezelfde problemen hebben, je kan het beter aan je buren vragen. In Den Haag is er een heel ander netwerk dan in Maastricht bijvoorbeeld.

Slave of Thieves

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Poenzkie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:22:
Werkt het wel goed als je een PC direct aansluit dan?
Zo niet -> overduidelijk geen router probleem.

Als het dan wel goed werkt (dus kabel van modem -> PC), moet je misschien je router firmware eens updaten o.i.d.? Als de verbinding met je router wegvalt en je die niet meer kan terug vinden, ligt het logischerwijs niet echt aan je internet. Zelfs al sluit je je internet helemaal niet aan (geen kabel modem -> router) zou je wel gewoon een stabiele verbinding met je router moeten kunnen hebben.

Slave of Thieves

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:15

St@m

@ Your Service

Wat een ongelovelijke prutsers bij Ziggo..
Ik ga binnenkort samenwonen en wil graag het huidige internet (wat mijn vriendin heeft) opzeggen, de digitale televisie wil ik wel behouden.
Verder wil ik op het nieuwe adres het alles in 1 extra pakket, op mijn naam, en dat heeft verder niets met mijn vriendin te maken.
Dus wat doe ik, ik ga eerst dat nieuwe pakket bestellen, want he, dat heb ik toch nodig.
Ik ga naar die site http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra en vul mijn telefoonnummer in om teruggebeld te worden.
Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik een of andere muts aan de telefoon, ik leg haar het verhaal voor en ze zegt, dan moet je de klantenservice bellen.. ikke :?

Hoezo ik wil toch een nieuw pakket.. :? Ja maar je wilt ook opzeggen.. ja dus :?
Ze wilde me niet helpen en ik moest eerst maar de klantenservice bellen..
Dikke vinger.. ik heb haar gezegd dat ik wel een andere aanbieder zoek.. Tele2 ofzo, voor 3x zo weinig geld.. sjongejonge.. hoe moeilijk kan het zijn om je abbonees tevreden te houden.

[Voor 3% gewijzigd door St@m op 27-08-2008 17:28]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• thecompany
mphilipp schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:43:
[...]

De eredivisiekanalen zijn nieuw. Zie jij ze nu als Eredivisie Live in je lijst staan? Gisteren had ik alleen nog TestA-D op die kanalen staan zonder signaal. Wel een EPG opmerking dat ik voor de programmering op de site moest kijken.

[edit]Net even een scan gedaan, en ik zie ze nu ook. Ik heb alleen geen beeld, maar dat zal ik de loop van de week wel komen.

Dat je er nu nog niet op kan heeft niets met je nieuwe abo te maken, maar meer met het feit dat er nog niets is.
Ja ik snap ook dat ze nieuw zijn :P Maar ik krijg er wel beeld op, programma's van de wedstrijden komend weekend, nieuws etc.. Ik hoop maar dat ik het ook echt heb ipv een maand gratis ofzo.. Ik heb wel via ziggo-eredivisie.nl besteld dus zal waarschijnlijk wel goed komen.. Maar met ziggo weet je het maar nooit.. O-)

• Frank-NL
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:27:
Wat een ongelovelijke prutsers bij Ziggo..
Ik ga binnenkort samenwonen en wil graag het huidige internet (wat mijn vriendin heeft) opzeggen, de digitale televisie wil ik wel behouden.
Verder wil ik op het nieuwe adres het alles in 1 extra pakket, op mijn naam, en dat heeft verder niets met mijn vriendin te maken.
Dus wat doe ik, ik ga eerst dat nieuwe pakket bestellen, want he, dat heb ik toch nodig.
Ik ga naar die site http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra en vul mijn telefoonnummer in om teruggebeld te worden.
Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik een of andere muts aan de telefoon, ik leg haar het verhaal voor en ze zegt, dan moet je de klantenservice bellen.. ikke :?

Hoezo ik wil toch een nieuw pakket.. :? Ja maar je wilt ook opzeggen.. ja dus :?
Ze wilde me niet helpen en ik moest eerst maar de klantenservice bellen..
Dikke vinger.. ik heb haar gezegd dat ik wel een andere aanbieder zoek.. Tele2 ofzo, voor 3x zo weinig geld.. sjongejonge.. hoe moeilijk kan het zijn om je abbonees tevreden te houden.
Opzeggen kan niet bij sales, zoals bij de meeste bedrijven. Ziggo volgt gewoon de procedures, sommige mensen maken ook graag overal een probleem van geloof ik.

[Voor 78% gewijzigd door Frank-NL op 27-08-2008 17:40]

• St@m

St@m

@ Your Service

Frank-NL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Opzeggen kan niet bij sales, zoals bij de meeste bedrijven. Ziggo volgt gewoon de procedures, sommige mensen maken ook graag overal een probleem van geloof ik.
Je leest selectief.. dat had ik al verwacht.
Ik wil dus een nieuw abbonement op MIJN naam, maar die kip aan de telefoon wilde al niet meer verder toen ze het woord verhuizen had gehoord.
Vriending --> opzeggen, prima als dat moet bij de klantenservice
Ikke--> nieuw abbo, maar die wilde ze me dus niet verkopen

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• Frank-NL
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:42:
[...]

Je leest selectief.. dat had ik al verwacht.
Ik wil dus een nieuw abbonement op MIJN naam, maar die kip aan de telefoon wilde al niet meer verder toen ze het woord verhuizen had gehoord.
Vriending --> opzeggen, prima als dat moet bij de klantenservice
Ikke--> nieuw abbo, maar die wilde ze me dus niet verkopen
Waarom maak je het dan zo moeilijk en vraag je niet gewoon dat pakket aan zonder de irrelevante opmerking over die opzegging?

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:49
Hier ook last van zwaar wisselvallige snelheden (download en upload)

Tevens nog steeds niets vernomen van het alles-in-1 pakket. Oh ja, toch wel. Vorige week viel er een digitale televisie pakket in de bus. Leuk, maar ik heb er niets aan. Ik heb namelijk al twee toestellen met digitale tv. Gisteren een brief van Ziggo. Ik dacht: eindelijk nieuws. Niet dus. In die brief stond dat ze nog geen gegevens van mij hadden ontvangen over datzelfde pakket (decoder nummer etc.)
Nee! Ik hoef dat ook helemaal niet! Ziggo kiest er zelf voor om dat pakket naar iedereen op te sturen!

Ik moet dus verdomme meer dan 3 maanden OP HUN wachten voor die nieuwe snelheden, maar ze sturen MIJ binnen een week een herrineringsbrief dat ik die gegevens nog niet heb verstuurd. Het gaat mij alleen om de hogere snelheden, snap dat dan!!

• St@m

St@m

@ Your Service

Frank-NL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Waarom maak je het dan zo moeilijk en vraag je niet gewoon dat pakket aan zonder de irrelevante opmerking over die opzegging?
Ik wilde weten of het dus mogelijk was om die smartcard mee te verhuizen, hoe dat in zijn werk zou gaan. Had het idee dat aan haar te vragen, maar ohjee.. ik moest de klantenservice bellen..
Wil je nou een nieuw abbo afsluiten of niet

• Frank-NL
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:59:
[...]

Ik wilde weten of het dus mogelijk was om die smartcard mee te verhuizen, hoe dat in zijn werk zou gaan. Had het idee dat aan haar te vragen, maar ohjee.. ik moest de klantenservice bellen..
Wil je nou een nieuw abbo afsluiten of niet
Met andere woorden: het gaat om een verhuizing waar de afdeling sales absoluut niets mee kan.

En nou nou, dan moet je de klantenservice bellen, als dat voor jou een slecht bedrijf definieert, veel geluk bij de andere aanbieders dan.

• St@m

St@m

@ Your Service

Frank-NL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:02:
[...]

Met andere woorden: het gaat om een verhuizing waar de afdeling sales absoluut niets mee kan.

En nou nou, dan moet je de klantenservice bellen, als dat voor jou een slecht bedrijf definieert, veel geluk bij de andere aanbieders dan.
Ik zeg toch waar het om gaat.. werk je bij Ziggo ofzo?
Nog 1x..
Ik wil een abbonement op het nieuwe adres.. kunnen ze prima doen bij sales.
Omdat ik zelf altijd graag volledig ben heb ik erbij gezegd dat het om een verhuizing ging (met de intentie die ik in de post hierboven neer heb gezegd).
Mevrouw wilde me niet meer helpen omdat ik het woord verhuizing in de mond had genomen, haar oogklepjes gingen op en het paste niet meer in haar straatje.. bel maar de klantenservice..
NEE.. ik moet jouw hebben, ik wil namelijk graag een nieuw abbo, dat die verhuizing bij de klantenservice hoort.. PRIMA, dan bel ik daar straks wel heen, of als je een beetje fatsoen hebt, verbind je me door. Maar nee ik moest ophangen.
Nou ik ken dat kastje muur verhaal inmiddels wel bij Ziggo/@home, als ik bel naar de klantenservice kan ik even later weer bellen naar sales voor een nieuw abbo..
Dus misschien dat jij je collega bij sales het nu even kan uitleggen? Want duidelijker dan dit kan ik echt niet zijn. Maar je had ook mijn eerste post even kunnen bestuderen voordat je maar wat rond zou gaan roepen.

Ik wil dus niet het huidige internet abbo verhuizen, ik wil niet het tv abbo verhuizen.
Ik wil een nieuw abbonement en ik wil de huidige smartcard op een ander adres geregistreerd hebben.. that's it..
En waarom verhuis je niet gewoon alles en pas je daarna het abbo aan :?
Omdat ik geen 35 euro verhuiskosten wil betalen, daarom. En omdat ik er niet al te veel vertrouwen in heb dat deze constructie goed gaat komen. Dus per 31-10 alles verhuisd.
Dus gewoon het ene opzeggen en het andere aanvragen, maar ik mag dus niets aanvragen..

[Voor 15% gewijzigd door St@m op 27-08-2008 18:15]

• Frank-NL
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:11:
Ik wil dus niet het huidige internet abbo verhuizen, ik wil niet het tv abbo verhuizen.
Ik wil een nieuw abbonement en ik wil de huidige smartcard op een ander adres geregistreerd hebben.. that's it..
Omdat ik geen 35 euro verhuiskosten wil betalen, daarom. En omdat ik er niet al te veel vertrouwen in heb dat deze constructie goed gaat komen. Dus per 31-10 alles verhuisd.
Dus gewoon het ene opzeggen en het andere aanvragen, maar ik mag dus niets aanvragen..
Zo'n smartcard is gekoppeld aan een abonnement, als je dat abonnement opzegt kan je die smartcard ook niet meer op een ander adres registreren. Die vervalt dan gewoon. Je kan dan toch net zo goed een nieuw abo afsluiten waarbij je een nieuwe smartcard krijgt, die dingen smijten ze toch in het rond inclusief decoders.

Anoniem: 88453

Je knt een smartcard gewoon op een ander adres laten registreren hoor.

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:59
St@m schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:11:
[...]

Ik zeg toch waar het om gaat.. werk je bij Ziggo ofzo?
Nog 1x..
Ik wil een abbonement op het nieuwe adres.. kunnen ze prima doen bij sales.
Omdat ik zelf altijd graag volledig ben heb ik erbij gezegd dat het om een verhuizing ging (met de intentie die ik in de post hierboven neer heb gezegd).
Mevrouw wilde me niet meer helpen omdat ik het woord verhuizing in de mond had genomen, haar oogklepjes gingen op en het paste niet meer in haar straatje.. bel maar de klantenservice..
NEE.. ik moet jouw hebben, ik wil namelijk graag een nieuw abbo, dat die verhuizing bij de klantenservice hoort.. PRIMA, dan bel ik daar straks wel heen, of als je een beetje fatsoen hebt, verbind je me door. Maar nee ik moest ophangen.
Nou ik ken dat kastje muur verhaal inmiddels wel bij Ziggo/@home, als ik bel naar de klantenservice kan ik even later weer bellen naar sales voor een nieuw abbo..
Dus misschien dat jij je collega bij sales het nu even kan uitleggen? Want duidelijker dan dit kan ik echt niet zijn. Maar je had ook mijn eerste post even kunnen bestuderen voordat je maar wat rond zou gaan roepen.

Hoogstwaarschijnlijk kan die vrouw je gewoon niet helpen, omdat ze oprecht denkt dat het een verhuizing is. Hoewel het natuurlijk wel omslachtig blijft ja. Kun je niet gewoon op het nieuwe adres een aanvraag doen bij Ziggo en dan wanneer alles geinstalleerd is die oude smartcard activeren en niet de nieuwe? Dan moet het toch klaar zijn? Aangezien het abbo van je vriendin dan al is opgezegd, zal haar smartcard ook weer vrijgegeven zijn.

* koentjuh snapt alleen niet zo goed wat de meerwaarde is van het meenemen van de smartcard? Bij de aanvraag kun je toch gewoon je gewenste zenderpakket opgeven? Gewoon je vriending alles laten stopzetten en zelf alles opnieuw aanvragen lijkt mij het meest makkelijk en simpel?

PS. Ik werk zelf bij de toeslagen afdeling en ik kan mensen ook niet helpen met inkomstenbelasting, laat staan dat ik kan doorverbinden :z

[Voor 5% gewijzigd door koentjuh op 27-08-2008 19:53]

• Frank-NL
  • Niet online
koentjuh schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:40:

* koentjuh snapt alleen niet zo goed wat de meerwaarde is van het meenemen van de smartcard? Bij de aanvraag kun je toch gewoon je gewenste zenderpakket opgeven? Gewoon je vriending alles laten stopzetten en zelf alles opnieuw aanvragen lijkt mij het meest makkelijk en simpel?

PS. Ik werk zelf bij de toeslagen afdeling en ik kan mensen ook niet helpen met inkomstenbelasting, laat staan dat ik kan doorverbinden :z
Dat is ook wat ik te vaak zie hier en op ziggo-gebruikers.nl, Ziggo compleet afbranden omdat ze iets willen dat gewoon niet kan. En nee, ik werk niet bij Ziggo, maar heb wel callcenter ervaring en heb al vaak genoeg meegemaakt dat mensen denken dat je wonderen kan verrichten via een telefoon. Die mensen doen ook maar hun werk en roepen dat je dan naar de concurrent gaat, daar zal die medewerker echt niet wakker van liggen.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 18:39
Hopla!

Okay, ik heb vorige week disndag tv aangevraagd van ziggo/casema want, ik had hiervoor digitenne, maar was het helemaal zat dat deze steeds blijft haperen. Hierbij werdt mij mede gedeeld, dat het meestal binnen een dag is aangesloten, en maximaal twee dagen kan duren.

Daarna bel ik op omdat het nog niet werkt en werdt er verteld dat het maximaal 4 dagen kon duren. op dag 4 heb ik opgebeld net iets voor zessen, en toen werdt er nog gezegd, joh! dat kan vandaag nog de hele dag duren.

Toen het maandag nog niet werkte weer gebeld, en bleek dat ik al op dinsdagavond zou zijn aangesloten! (jammer dat die 2 andere keren niet even verder is gekeken ipv gewoon maar meteen roepen!) maargoed, monteursafspraak gemaakt voor vanmorgen tussen 8 en 12 zodat ze ff hier in de straat konden kijken.

in de straat/wijkkast bleek dat de monteur van de 19e het kabeltje verkeerd had aangesloten waardoor er een kortsluiting op de lijn zat en ik had weer tv.

Helaas deed mn digitale tv box ding het daarna weer niet (vind wel de kanalen, maar gaf geen beeld) waarna ik het hele zooitje van de helpdesk moest omwisselen bij mediamarkt waar ik deze gekocht had. (wat is mediamarkt den haag trouwens brak met omwisselen, heb daar een half uur moeten wachten bij die omruilbalie voor ik geholpen werdt)

Nu werkt mijn tv weer wel. maar ik kreeg ook meteen een rekening binnen, en dat ie de 19e in zou gegaan zijn. ik dus weer in mijn telefoon klimmen, maar daar werdt niet al te moeilijk over gedaan en deze maand was gratis, niet dat er veel dagen over zijn van deze maand, maar toch netjes opgelost!

Nu alles is aangesloten en dit alles is gedaan verwacht ik niet echt meer contact te zullen hebben met de helpdesk, aangezien tv toch wel ongeveer het enige is dat ze wel goed doen wel jammer dat ik steeds 15 tot 30 minuten, zelfs een keer bijna een uur in de wacht heb gestaan voor gesprekjes die niet langer dan 2 minuten hebben geduurd. ben al blij dat het ipv het aangekondigde .10c p/m gewoon tegen lokaal tarief is.

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:52
Hebben jullie dat ook? Dat de jongste faktuur in het faktuuroverzicht op Mijn Ziggo alleen maar wat adresgegevens bevat en verder geen specificatie van de afgenomen produkten en de tarieven? Je kunt de faktuur wel printen, maakt ie een .pdf aan en als je erin kijkt, staat er in bijna alle velden NULL/NULL/NULL.... Database-probleempje bij onze vrienden? Oudere fakturen in het lijstje gaan namelijk wel goed... (ik kom van Casema).

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:00
rowicom schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:36:
Hebben jullie dat ook? Dat de jongste faktuur in het faktuuroverzicht op Mijn Ziggo alleen maar wat adresgegevens bevat en verder geen specificatie van de afgenomen produkten en de tarieven? Je kunt de faktuur wel printen, maakt ie een .pdf aan en als je erin kijkt, staat er in bijna alle velden NULL/NULL/NULL.... Database-probleempje bij onze vrienden? Oudere fakturen in het lijstje gaan namelijk wel goed... (ik kom van Casema).
Heb het net gechecked, heb hetzelfde.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• St@m

St@m

@ Your Service

koentjuh schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:40:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk kan die vrouw je gewoon niet helpen, omdat ze oprecht denkt dat het een verhuizing is. Hoewel het natuurlijk wel omslachtig blijft ja. Kun je niet gewoon op het nieuwe adres een aanvraag doen bij Ziggo en dan wanneer alles geinstalleerd is die oude smartcard activeren en niet de nieuwe? Dan moet het toch klaar zijn? Aangezien het abbo van je vriendin dan al is opgezegd, zal haar smartcard ook weer vrijgegeven zijn.

Ze kan me prima helpen door op een abbo af te sluiten voor het nieuwe adres. Of kan ik geen nieuwe abbonementen afsluiten :? Nee, dat is niet het geval, dus ze kan me prima helpen.
Dat ze niet kan luisteren, dat is nu ineens mijn probleem? Nee, dat is het probleem van Ziggo, dat ze onbekwame mensen achter de telefoon zetten.

De meerwaarde van het meenemen van de smartcard.. ik wil boven ook digitale televisie?
Naar mijn weten heb je dan 2 decoders nodig, en 2 smartcards..
Dus waarom een nieuwe decoder en smartcard aanschaffen als ik er al 1 heb?
De decoder en smartcard die bij het nieuwe pakket horen die komen beneden te staan (of boven, maar dat boeit niet).
En iemand van sales kan me echt wel doorverbinden met de klantenservice nadat ze haar zaakjes geregeld heeft.
Is het dan zo ongelovelijk raar wat ik vraag? Een nieuw abbo op mijn naam?
Frank-NL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:59:
[...]

Dat is ook wat ik te vaak zie hier en op ziggo-gebruikers.nl, Ziggo compleet afbranden omdat ze iets willen dat gewoon niet kan. En nee, ik werk niet bij Ziggo, maar heb wel callcenter ervaring en heb al vaak genoeg meegemaakt dat mensen denken dat je wonderen kan verrichten via een telefoon. Die mensen doen ook maar hun werk en roepen dat je dan naar de concurrent gaat, daar zal die medewerker echt niet wakker van liggen.
Tja, ik heb ISP ervaring, heb zelf bij Tele2 gewerkt (wel Key Customer Support, groot zakelijke klanten). Maar ik vertelde nooit een klant dat ik hem/haar niet kon helpen, maar daar was ik ook de enige in, de mensen die bellen verwachten service, en die kregen ze bij mij ook. Snapte ik het niet, dan probeerde ik er met de klant uit te komen wat er nou daadwerkelijk bedoeld werd. Maarja, dat zal dan wel een fout van mijn zijn. Het is natuurlijk de bedoeling klanten zo snel mogelijk af te schepen met het kastje, muur verhaal.
Mijn verhaal is duidelijk, en als mevrouw mij niet kan helpen met de smartcard, dan heb ik daar begrip voor als ze me dan doorverbindt met de klantenservice. Ik heb er geen begrip voor als mensen mij niet willen begrijpen/denken dat ze teveel moeten doen en mij proberen af te poeieren.
En het is juist jammer dat die vrouw er niet wakker van ligt, ze zou moeten denken: "Waarom wil die klant naar een andere ISP?"
Ze is dus niet goed opgeleid/niet goed in haar werk. Maarja, morgen weer een poging, en dan zal ik niet zeggen dat ik ga verhuizen.. misschien dat ik dan in de molen kom.. al heb ik daar een hard hoofd in.

• thecompany
Weet iemand of je een smartcard ook kan ophalen bij the phonehouse, t for telecom, dixons of media markt? Dit zijn wel ziggo verkooppunten maar of ze ook smartcards verkopen... Ik ga morgen wel even kijken maar misschien dat iemand hier nu het antwoord op weet..

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 23:49
thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:30:
Weet iemand of je een smartcard ook kan ophalen bij the phonehouse, t for telecom, dixons of media markt? Dit zijn wel ziggo verkooppunten maar of ze ook smartcards verkopen... Ik ga morgen wel even kijken maar misschien dat iemand hier nu het antwoord op weet..
Die zitten toch meestal bij de decoder in de doos?

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:30:
Weet iemand of je een smartcard ook kan ophalen
afaik kun je ze tegenwoordig alleen nog online bestellen. Tenminste...een winkel die ze ooit wél verkocht zei dat ie ze alleen bij een decoder kon verkopen. Losse kaarten moest je bij Kazema online bestellen. Zal nu niet anders zijn. Kaartje was er overigens in een dag of wat.

[Voor 7% gewijzigd door mphilipp op 28-08-2008 02:36]

• Anoniem: 146043
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
chrisboers schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:01:
Over de startpost:
<Strike>LET OP
Orange Cable klanten hebben nog WEL een jaar contract. Dit komt omdat je met Orange een contract bent aangegaan en niet met Casema. Je kan dus NIET wisselen!
</Strike>
Dit blijkt niet waar te zijn! Alle orange contracten zijn gewoon over genomen door Ziggo! Je kan dus gewoon met 1 maand opzeggen of over stappen naar Alles-in-1 Extra

Ik heb hier anders een email liggen van de Ziggo helpdesk die mij vrolijk meldt dat ik pas alles-in-een kan krijgen na afloop van het Orange jaar-abonnement!
Dit is een punt die iedereen over het hoofd ziet. (ook ik sinds vandaag)

Ze kunnen vanalles beloven, maar vaak werken theorie en praktijk nog niet goed samen.

Laat ze het schriftelijk bevestigen zodat je bewijs hebt ten last van hun. Wat voor andere mensen geld bij Ziggo geld dus ook voor jou! Net zo goed.
[...]

Weet je dat zeker... ook als je salarisverhoging onder de maat is door inkomstenderving van vertrekkende klanten ;)

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 28-08-2008 06:37]

Anoniem: 214909

Frank-NL schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Sorry? Moeten wij ons maar helemaal schikken naar Ziggo? IS toch heel normaal dat ie het vraagt? Die dame kan ook zeggen helaas kan ik geen opzeggingen doen, kan ik niet bij, ik kan wel uw aanmelding aannemen, zegt u het maar :)

• Frank-NL
  • Niet online
Anoniem: 214909 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:31:
[...]

Sorry? Moeten wij ons maar helemaal schikken naar Ziggo? IS toch heel normaal dat ie het vraagt? Die dame kan ook zeggen helaas kan ik geen opzeggingen doen, kan ik niet bij, ik kan wel uw aanmelding aannemen, zegt u het maar :)
Het ging dus niet om een opzegging, maar verhuizing (althans zo wordt het geschetst, als ik het nu eindelijk begrijp). Naar mijn mening is het dan verstandig dit door klantenservice af te laten handelen, voordat er een nieuw abonnement wordt afgesloten.

• St@m

St@m

@ Your Service

Frank-NL schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:48:
[...]

Het ging dus niet om een opzegging, maar verhuizing (althans zo wordt het geschetst, als ik het nu eindelijk begrijp). Naar mijn mening is het dan verstandig dit door klantenservice af te laten handelen, voordat er een nieuw abonnement wordt afgesloten.
Als je het nu nog niet begrijpt... het gaat niet om een verhuizing.. het gaat om een nieuw abbo.
Dat ik ga verhuizen is bijzaak. Maarja, als ik het 4x moet uitleggen aan je, en je begrijpt het punt nog steeds niet, dan ligt het in ieder geval niet aan mij, aangezien er andere users zijn die het wel begrijpen.
Verder boeit het totaal niet of mijn vriendin eerst haar abbo moet opzeggen voordat ik een nieuwe neem. Al willen we 4 abbonementen 8)7 het is niet aan jou om te oordelen of het verstandig is.
Het gaat erom wat ik wil..

• Frank-NL
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:53:
Maarja, als ik het 4x moet uitleggen aan je, en je begrijpt het punt nog steeds niet, dan ligt het in ieder geval niet aan mij, aangezien er andere users zijn die het wel begrijpen.
Misschien is je uitleg gewoon niet helder genoeg, zo traag van begrip ben ik normaal gesproken niet. En ik zie ook geen andere users die je verhaal begrijpen hier, maar dat zal ook wel aan mij liggen dan ;)

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

St@m schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:53:
[...]
Als je het nu nog niet begrijpt... het gaat niet om een verhuizing.. het gaat om een nieuw abbo.
Dat ik ga verhuizen is bijzaak.
Wat je dan moet doen in zo'n geval: ophangen en opnieuw bellen/laten bellen. En het woord verhuizing niet meer noemen. Soms snappen die mensen aan de telefoon het niet helemaal, en dan moet je even opnieuw beginnen met iemand anders.

• St@m

St@m

@ Your Service

mphilipp schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:18:
[...]

Wat je dan moet doen in zo'n geval: ophangen en opnieuw bellen/laten bellen. En het woord verhuizing niet meer noemen. Soms snappen die mensen aan de telefoon het niet helemaal, en dan moet je even opnieuw beginnen met iemand anders.
Klopt, dat ga ik vanavond proberen, misschien dat ik ze dan aan het verstand gepeuterd krijg dat ik een abbo wil afsluiten

• Rosmalen
  • Laatst online: 11-05 21:27
Woehoe! Ik heb sinds gister 4 extra zenders, de voetbalzenders! Ze zenden al een soort tekstkanaal uit en soms een slap interview met Jan Joost en Mario Been.
Nou maar hopen dat ie niet uitfloept als ze dadelijk echt uit gaan zenden!

www.vdzande.com

Anoniem: 32279

Rosmalen schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:04:
Woehoe! Ik heb sinds gister 4 extra zenders, de voetbalzenders! Ze zenden al een soort tekstkanaal uit en soms een slap interview met Jan Joost en Mario Been.
Nou maar hopen dat ie niet uitfloept als ze dadelijk echt uit gaan zenden!
wat zijn dit voor zenders? Kan ik hiermee de jupiler league bijv. live zien?
Ik heb het standaard digitale pakket (gratis pakket), kan je ze daarmee ook bekijken?

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

St@m schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 09:19:
[...]
Klopt, dat ga ik vanavond proberen, misschien dat ik ze dan aan het verstand gepeuterd krijg dat ik een abbo wil afsluiten
Je moet ze ook niet teveel info geven. Als de bottom line is dat jij een abo wilt, moet je alleen dat zeggen. En: laat je bellen...werkt als een speer!

@Snoekie: dat zijn de 4 kanalen van Eredivisie Live. De naam zegt al wat je daarop kunt zien...

[Voor 11% gewijzigd door mphilipp op 28-08-2008 11:31]

• Frank-NL
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:22:
[...]

wat zijn dit voor zenders? Kan ik hiermee de jupiler league bijv. live zien?
Ik heb het standaard digitale pakket (gratis pakket), kan je ze daarmee ook bekijken?
Het zijn de Eredivisiezenders en je moet ervoor betalen. Jupiler Leauge wordt gewoon door RTL uitgezonden.

• St@m

St@m

@ Your Service

mphilipp schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:30:
[...]

Je moet ze ook niet teveel info geven. Als de bottom line is dat jij een abo wilt, moet je alleen dat zeggen. En: laat je bellen...werkt als een speer!

@Snoekie: dat zijn de 4 kanalen van Eredivisie Live. De naam zegt al wat je daarop kunt zien...
Ik liet me ook bellen gisteren.. maar toen stond ik een kwartier in de wacht :P

Die mensen doen ook maar hun werk en roepen dat je dan naar de concurrent gaat, daar zal die medewerker echt niet wakker van liggen.
DAT is juist het grootste probleem van call centers! Geen enkel hart voor de zaak, zo raak je als bedrijf klanten kwijt en dat is vast niet de bedoeling van Ziggo. Maar kennelijk is het goedkoper om onopgeleide mensen de telefoon te laten beantwoorden onder bizarre arbeidsvoorwaarden (waardoor er veel verloop is) en klanten kwijt te raken dan opgeleid personeel in vaste dienst van Ziggo neer te zetten die klanten goed kunnen helpen.
Frank-NL schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:31:
Het zijn de Eredivisiezenders en je moet ervoor betalen. Jupiler Leauge wordt gewoon door RTL uitgezonden.
Thanks, ik heb zelf nog behoefte aan het zien van de uitwedstrijden van "mijn" ploeg in de jupiler, voor nu doe ik het maar met de samenvattingen op rtl7.

Ga toch eens kijken wat die kosten zijn voor de eredivisie, heb die decoder nu ongebruikt op zolder neergelegd en dit is toch wel mooi. Zal de helpdesk eens bellen om een abo af te sluiten :P

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-08-2008 11:58]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:51:
[...]
en klanten kwijt te raken dan opgeleid personeel in vaste dienst van Ziggo neer te zetten die klanten goed kunnen helpen.
En aan wie moet Ziggo klanten kwijtraken? Ik denk dat dát probleem groter is. Zodra ik zou kunnen kiezen uit UPC, Ziggo en nog een ander, zouden ze ervoor zorgen dat er een fatsoenlijke klantenservice is. Maar voor problemen moet je minimaal 20 minuten in de wacht (tik-tak) en voor bestellen bellen ze jou terug...dat kan weer wel.

Nee, ik heb geen keuze. Satelliet wil ik niet omdat die schotel in de weg zou hangen, DVB-T vind ik geen optie. Dan blijft er vrij weinig over.

Ondertussen voor de zekerheid even gechecked waarom ik nog steeds 'niet geautoriseerd' kreeg op Eredivisie Live. Staat het product op 'Mijn Ziggo' niet tussen. Even terug laten bellen en warempel: het is niet geregistreerd. Mutsje heeft het er maar bij gezet en hoopt dat de activatiepuld op tijd komt. Binnen 48 uur zegt ze. Ervaring leert dat het binnen 2 uur kan als het moet. Ik wacht de nachtbatch af en ga ze morgen anders gewoon bellen...

• thecompany
mphilipp schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 02:36:
[...]

afaik kun je ze tegenwoordig alleen nog online bestellen. Tenminste...een winkel die ze ooit wél verkocht zei dat ie ze alleen bij een decoder kon verkopen. Losse kaarten moest je bij Kazema online bestellen. Zal nu niet anders zijn. Kaartje was er overigens in een dag of wat.
Maar dat is het dus een beetje het probleem, ik zie nergens de mogelijkheid om een extra smartcard te bestellen via ziggo.nl.. Ik ga eerst wel even kijken bij de winkels..
Die zitten toch meestal bij de decoder in de doos?
Ja maar ik heb geen zin om 100 euro voor een decoder uit te geven als ik er ook 1 kan krijgen voor 30 euro op marktplaats..

thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:19:
Ja maar ik heb geen zin om 100 euro voor een decoder uit te geven als ik er ook 1 kan krijgen voor 30 euro op marktplaats..
volgens mij heb je decoder met kaart voor 39 euro nieuw op www.ziggo.nl
mphilipp schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:18:
Staat het product op 'Mijn Ziggo' niet tussen. Even terug laten bellen en warempel: het is niet geregistreerd. Mutsje heeft het er maar bij gezet en hoopt dat de activatiepuld op tijd komt. Binnen 48 uur zegt ze. Ervaring leert dat het binnen 2 uur kan als het moet. Ik wacht de nachtbatch af en ga ze morgen anders gewoon bellen...
Ik snap niet wat je bedoelt? Ik had net al met ze gebeld om die eredivisie te krijgen, maar ze kunnen mijn smarcardnummer niet vinden en ik moet even wachten tot mijn schoonvader die uit mijn decoder weet te vissen en dan terugbellen.

Maar ik kan dan toch wel gelijk morgen kijken? Het duurde toch nooit 2 dagen? Nou, het moet zaterdag wel werken in iedergeval, anders mis ik gelijk het 1e weekeinde...

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-08-2008 12:38]

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11-2022
Nou super chill, heb na 2 dagen men modem binnen gekregen en alles werkt perfect.

2008-08-28 12:34:26 (1.50 MB/s) - `100mb.bin' saved [104857600]

zo mag ik het graag zien :D

Dat was een aparte ervaring om de eredivisie aan te vragen, een buitenlandse vrouw met een aardig accent had de bestelling opgenomen en stelde voor om een mondelinge band opname te gaan maken? Geen idee wat ze bedoelde, maar afijn, ze lezen dus alle voorwaarden op en daar moet je elke keer ja op zeggen en dat gaat als bewijs dienen als er problemen ontstaan? Ze nemen dat deel van het gesprek op voor zover ik het begrijp (ze had het althans over de opname starten en stoppen).

Vreemd, kennelijk is een mondelinge overeenkomst die niet op band staat niet meer rechtsgeldig? Maar ik heb het aangevraagd en hoop vanaf morgen te kunnen kijken. Ik heb niks gehoord dat ik 48 uur moet wachten? Ik zal vanavond wel even zien, eerst maar die decoder weer uit het stof halen. Eindelijk eens na 3 jaar tijd een kanaal waar ik digitale tv voor wil kijken.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-08-2008 12:59]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat snap je niet? Je kunt op internet kijken (ziggo.nl -> mijn ziggo) naar je abo's. En ik zag dat EDL er niet bij stond, hoewel ik het een week of 2 geleden telefonetisch heb aangevraagd. Mien aan de telefoon bevestigde dat het niet geregistreerd was. Dat heeft ze nu gedaan.
Maar ik kan dan toch wel gelijk morgen kijken? Het duurde toch nooit 2 dagen? Nou, het moet zaterdag wel werken in iedergeval, anders mis ik gelijk het 1e weekeinde...
Dat snap ik ook niet. Misschien kunnen de salesmensen dat niet, maar de storingslui kunnen direct een activatiepuls aanvragen. Ik heb ook een keer binnen 2 uur eentje gehad. Gewoon midden op de dag. Maar normaal gesproken hebben ze een batch draaien in de nacht die alle activaties doet. Kan zijn dat het heel erg druk is, en daarom zeggen ze voor de zekerheid 48 uur.

Hele slechte planning van Ziggo dat ze niet veel eerder al die zenders in de lucht getrapt hebben met een bordje in beeld dat daar straks EDL komt. Dan had ik veel eerder kunnen zien dat het niet werkte. Ik hoop niet dat het tot zaterdag gaat duren, want ik ga een paar mensen heel ongelukkig maken... :'(

Anoniem: 258550

mphilipp schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Nee, die verbinding wordt niet automagisch gereset of wat dan ook. Dan zou je niet iets groots kunnen downloaden. Zit het in jouw netwerk wel allemaal goed? Draadloze verbindingen oid? Die willen ook wel eens 'on the blink' zijn. Ik heb daarom WiFi uit mijn huis gebannen. Op een of andere manier is dat hier onmogelijk.
Ik heb nu geen Ziggo meer, maar over internet was ik altijd dik tevreden. Een 8Mb abo met 10Mb speed als ik via Newsgroups downloade. Ging als een speer. Nooit verbindingsproblemen.
Nieuwe firmware in m'n Sitecom DC202 V6 geladen (specifiek for timeserver issues) en alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor je reactie.

• Gabliboeba
  • Laatst online: 07:49
Zijn hier meer mensen die het alles-in-1 pakket hebben besteld, maar hiervoor al televisie, internet en telefoni van @home/Ziggo hadden? Zo ja, wat doen jullie met dat startpakket digitale televisie? Ik heb die helemaal niet nodig, en wou die helemaal niet hebben. Nu stuurt Ziggo me brieven dat ik dat pakket nog niet geinstalleerd heb. :O

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-04 21:09
Ik downloadde met GrabIt altijd rond de 550kb/s. Nu gaat hij opeens 800-1150kb/s.
Zijn er snelheden verhoogt? Of is het een Bug van GrabIt en komen de bestanden niet goed binnen?

mphilipp schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Wat snap je niet? Je kunt op internet kijken (ziggo.nl -> mijn ziggo) naar je abo's. En ik zag dat EDL er niet bij stond, hoewel ik het een week of 2 geleden telefonetisch heb aangevraagd. Mien aan de telefoon bevestigde dat het niet geregistreerd was. Dat heeft ze nu gedaan.
Ik heb hier geen inloggegevens van? Ik heb het net geprobeerd, krijg ik melding dat ik geen ziggo klant ben en naar @home moet gaan. Afijn, linkje aangeklikt en dan vraagt de pc om een gebruikersnaam die ik niet heb... tja, lekker.

Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad van ziggo over mijn aanvraag. Maar mevrouw wist niet dat de naam van mijn vrouw (hanna) werd geschreven (ze vroeg hoeveel N-en erin voorkwamen?), dus zou me niks verbazen als ze een fout daarin heeft gemaakt.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:21
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 14:56:
[...]

Ik heb hier geen inloggegevens van? Ik heb het net geprobeerd, krijg ik melding dat ik geen ziggo klant ben en naar @home moet gaan. Afijn, linkje aangeklikt en dan vraagt de pc om een gebruikersnaam die ik niet heb... tja, lekker.

Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad van ziggo over mijn aanvraag. Maar mevrouw wist niet dat de naam van mijn vrouw (hanna) werd geschreven (ze vroeg hoeveel N-en erin voorkwamen?), dus zou me niks verbazen als ze een fout daarin heeft gemaakt.
Ik ben ook nog @homer dus kan die info via Ziggo ook niet bekijken.
Straks maar eens bellen of ik als @home nu morgen rustig EDL kan gaan kijken..

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-06 21:49
wel grappig, laatst zat ik een web test te doen, er kwam uit dat we 4500K/bytes per seconde konden downloaden, terwijl we officieel maar 12 mbit hebben..

offtopic
waarom casema aanbieding in een ziggo topic :P?
/offtopic

Hoyden schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 15:05:
Ik ben ook nog @homer dus kan die info via Ziggo ook niet bekijken.
Straks maar eens bellen of ik als @home nu morgen rustig EDL kan gaan kijken..
Ik zit morgen in het stadion voor de jupiler league, maar wil eigenlijk de 1e wedstrijd even opnemen als het werkt en anders hoop ik wel dat het zaterdag of zondag werkt. Ik weet alleen niet of het bij mij gaat werken omdat ik in de topic een bericht zag dat het in het @home gebied nog niet werkt? Was wel een bericht van juni of juli van dit jaar...

zie hier: http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article3696663.ece

ik sluit de boel vanavond wel aan en zal even zien en anders bel ik ze gelijk...

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-08-2008 16:08]

• Hoyden
Ik heb zojuist gebeld en van mijn 2 aanmeldingen van EDL (via het @home aanmeldformulier op de Ziggo site) was niets te zien.

Telefonisch maar de boel doorgegeven en hopen dat het EDL kanaal dit weekend al werkt.. :|

Medewerker aldaar gaf al min of meer de fusie perikelen de schuld dat daardoor er wellicht een kink in de kabel was gekomen en dat daardoor mijn aanmeldingen niet te zien waren.

[Voor 29% gewijzigd door Hoyden op 28-08-2008 16:11]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hoyden schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:09:
Medewerker aldaar gaf al min of meer de fusie perikelen de schuld dat daardoor er wellicht een kink in de kabel was gekomen en dat daardoor mijn aanmeldingen niet te zien waren.
Dat kan die meneer wel roepen, maar het is altijd al een mixed bag geweest bij Casema. Daar heeft de fusie niet echt positief of negatief aan bijgedragen.

Ik vind het nog steeds erg tricky om online een extra abo te bestellen. Je moet namelijk opgeven welke pakketten er op de card moeten blijven. Heel erg onlogisch, vooral als (en dat is nu gecorrigeerd) niet alle pakketten erop staan. How hard can it be? Ik geef aan dat ik een extra pakket wil, dus moeten ze niet gaan vragen wat ik wil houden. Maak van het verwijderen van abo's een extra stap. Zo blijft alles duidelijk. Het is misschien wel extra werk, maar je weet in ieder geval precies waar je mee bezig bent.
Evengoed heb ik al een keer gehad dat ik niet op tijd geactiveerd was en een keer 1 pakket erbij, de rest eraf. Helemaal vanzelf... ;) Ik denk dat ze bang zijn dat de helpdesk niets te doen heeft ofzo.

• thecompany
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

Zou je mij dan even een link kunnen geven want die tyfus site van ziggo is zoo gigantisch onduidelijk.. Nergens staat iets over een xtra smartcard en 2e decoder.. En dat terugbellen slaat ook gewoon helemaal nergens op.. Waarom kun je niet gewoon online een formulier invullen.. Zo krijgt de sales afdeling het alleen maar drukker en je legt je lot in een ander z'n handen.. :X

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:30:
[...]

Zou je mij dan even een link kunnen geven want die tyfus site van ziggo is zoo gigantisch onduidelijk.. Nergens staat iets over een xtra smartcard en 2e decoder.. En dat terugbellen slaat ook gewoon helemaal nergens op.. Waarom kun je niet gewoon online een formulier invullen.. Zo krijgt de sales afdeling het alleen maar drukker en je legt je lot in een ander z'n handen.. :X
Loop gewoon de lokale Mediamarkt/BBC of andere elektronica boer binnen en haal er eentje voor 39 euro. Hoef je ook geen verzendkosten te betalen.

Zover ik kan zien is die niet online te bestellen.

[Voor 3% gewijzigd door jongetje op 28-08-2008 16:40]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 10:12

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

Volgens mij was dat een aanbieding die niet meer bestaat, misschien een iets te goede aanbieding :P

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

Net met de helpdesk gebeld en gekozen voor optie dat ik problemen had met installatie van digitale tv. Gemeld dat ik geen eredivisie had ondanks dat ik het vanmiddag had aangevraagd. Was niks van in het systeem te vinden?

Moest decoder even aanzetten en 2 seconden later had ik beeld _/-\o_
Dus voor diegene die nog geen beeld hebben, 09001884 bellen, kiezen voor optie 1 en vervolgens dat je problemen hebt met installatie en het wordt gelijk geregeld.

Heerlijk, dit voetbalseizoen kan er niks meer misgaan.
thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:30:
Zou je mij dan even een link kunnen geven want die tyfus site van ziggo is zoo gigantisch onduidelijk..
sorry, lees het nu pas en heb het op mijn werk ergens gevonden, kan pas morgen in de historie van de browser kijken... Maar volgens mij was het inderdaad dat je hem in de winkel voor 39 euro kon halen (oa. bij expert).

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 28-08-2008 20:03]

• St@m

St@m

@ Your Service

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:53:

[...]

sorry, lees het nu pas en heb het op mijn werk ergens gevonden, kan pas morgen in de historie van de browser kijken... Maar volgens mij was het inderdaad dat je hem in de winkel voor 39 euro kon halen (oa. bij expert).
Heb afgelopen zaterdag nog bij Expert gehaald voor 49,95 (niet voor mezelf, dus het boeide me verder niet en had geen zin om naar S&F te gaan), 2 weken daarvoor bij S&F voor 39,99

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-06 20:16
Twee maanden geleden mijn abonnement aangepast naar alles-in-1. Toen ook decoder gekregen en nu pas de bevestigingsbrief van de omzetting.
Mooie volgorde :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

thecompany schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:19:
[...]
Maar dat is het dus een beetje het probleem, ik zie nergens de mogelijkheid om een extra smartcard te bestellen via ziggo.nl.. Ik ga eerst wel even kijken bij de winkels..
Je moet gewoon het pakket bestellen dat je wilt hebben. Ik heb ook een 2de smartcard en het is gewoon een kwestie van bestellen. Het vakje waar je je smartcardnr moet invullen moet je leeg lagen. Je krijgt dan een nieuwe/extra smartcard. Je oude blijft gewoon wat ie is.

[Voor 3% gewijzigd door mphilipp op 28-08-2008 21:39]

• Hathor
  • Laatst online: 02-06 10:33
Even met betrekking tot Eredivisie Live. Men heeft mij kunnen vertellen dat er vanmiddag naar alle abonnees welke Eredivisie Live hebben besteld een activatie puls wordt gestuurd.
Hopelijk krijgen we daarmee toch allemaal optijd beeld _/-\o_

Hathor schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:50:
Even met betrekking tot Eredivisie Live. Men heeft mij kunnen vertellen dat er vanmiddag naar alle abonnees welke Eredivisie Live hebben besteld een activatie puls wordt gestuurd.
Hopelijk krijgen we daarmee toch allemaal optijd beeld _/-\o_
en anders vanavond even bellen, bij mij hadden ze het in 2 seconden geregeld :P

gisteren zelf al de introductie van het station bekeken, ziet er zeer professioneel uit en dat computersysteem wat ze gaan gebruiken voor de analyses. Mijn god, wat een stuk software. Echt fantastisch.

• thecompany
St@m schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:03:
[...]

Heb afgelopen zaterdag nog bij Expert gehaald voor 49,95 (niet voor mezelf, dus het boeide me verder niet en had geen zin om naar S&F te gaan), 2 weken daarvoor bij S&F voor 39,99
Net even expert gebeld.. De goedkoopste decoder was 99 euro.. :|
Je moet gewoon het pakket bestellen dat je wilt hebben. Ik heb ook een 2de smartcard en het is gewoon een kwestie van bestellen. Het vakje waar je je smartcardnr moet invullen moet je leeg lagen. Je krijgt dan een nieuwe/extra smartcard. Je oude blijft gewoon wat ie is.
uhh.. Die snap ik niet helemaal.. Gewoon een abbonnement bij ziggo aanvragen? Dat lukt mij al niet omdat ik dan weer mijn nr moet achterlaten, het vakje waar je je smartcardnr kan ikzelf dus niet echt leeg laten :P

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 10:25
a casema user schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:31:
Twee maanden geleden mijn abonnement aangepast naar alles-in-1. Toen ook decoder gekregen en nu pas de bevestigingsbrief van de omzetting.
Mooie volgorde :)
Bij mij was het deze week snel geregeld. Maar ze hadden er wel bij mogen vertellen dat m'n mailbox kleiner is geworden, ik kreeg geen mail meer en dat bleek dus te komen doordat mijn mailbox vol zat. :(

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 21:00
Mijn ervaring tot nu toe met Ziggo.

Sinds eind Juni had ik na ruim twee weken wachten mijn Alles-in-een pakket ontvangen. Alles asap aangesloten, zonder activatie (ik geloof dat ik wel gebeld heb, kan zijn dat de activatie door helpdesk medewerker gedaan is) direct internet en enkele dagen later, na aansluiten decoder, ook digitale tv. Echter geen telefonie, het was wachten op nummerportering (na een, twee weken kwam ik erachter dat ik 1330 moest bellen, rtfm!)

Op Mijn Ziggo stond bij producten alleen maar analoge TV.

De nummerportering heeft enkele weken op zich laten wachten. Ondertussen heb ik wel kunnen genieten van snel internet en digitale tv. De activatie en pakketkeuze voor digitale tv was ik ook vergeten (digitale tv is nieuw voor me ;)), met als gevolg dat na ca. 4 weken (!) er geen signaal meer was.

Op Mijn Ziggo stond bij producten nog steeds alleen maar analoge TV.

Nummerportering duurde ondertussen erg lang en na telefonisch overleg met Ziggo besloten een nieuw nummer aan te vragen. Tot mijn verbazing nog geen week later, werkte de lijn op mijn oude, bekende nummer! Prima.

Ondertussen zijn we 2 maanden later, alles werkt eindelijk. Telefonie heeft er veel te lang uitgelegen. Dit is deels mijn schuld (vergeten 1330 te bellen). Digitale tv liet zich ook wat te lang wachten op activatie na preview periode.

Op Mijn Ziggo staan nu ook alle producten die ik daadwerkelijk afneem. De begindatum van telefonie en internet staat op 14 Augustus! Bijna twee maanden voor niks gekregen. Het kan natuurlijk zijn dat dit onderdeel is van een actie, typisch iets voor mij om daar overheen te lezen.... ;)

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 21:23
Ik heb die decoder eind juli voor 39,95 besteld. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Wel na 2 dagen een brief met abonnementswijziging. Ziggo bellen heeft geen zin, na 15 min. opgehangen, later nog eens geprobeerd maar toen lag zelfs het hele callcenter er daar uit. Netwerk bezet. Gister nog geprobeerd, weer meer dan 10 min. wachtrij. Ik ga dat niet betalen.
Emailtje gestuurd een week terug, geen reactie op... ik wordt zo moe van Ziggo. Een maand wachten is echt te lang, dan had ik het liever in de winkel gehaald.

Daarnaast kan ik nog digitenne halen (maar zal wel niet mooi zijn op een hdready toestel -al is die sd-decoder eigenlijk ook niet de juiste keuze voor een hd-readytoestel, maargoed- ) of digitale tv van XMS, want heb hier glasvezel liggen.

Waarom dan Ziggo? Omdat ze digitaal veel meer zenders aanbieden dan XMS.

Iemand anders ook zo lang moeten wachten op de decoder? Casema was eigenlijk ook altijd al een ramp, werkte het, dan was het goed, had je problemen, maak dan je borst maar nat :'(

• Niet online
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 12:58:
Dat was een aparte ervaring om de eredivisie aan te vragen, een buitenlandse vrouw met een aardig accent had de bestelling opgenomen en stelde voor om een mondelinge band opname te gaan maken? Geen idee wat ze bedoelde, maar afijn, ze lezen dus alle voorwaarden op en daar moet je elke keer ja op zeggen en dat gaat als bewijs dienen als er problemen ontstaan? Ze nemen dat deel van het gesprek op voor zover ik het begrijp (ze had het althans over de opname starten en stoppen).

Vreemd, kennelijk is een mondelinge overeenkomst die niet op band staat niet meer rechtsgeldig? Maar ik heb het aangevraagd en hoop vanaf morgen te kunnen kijken. Ik heb niks gehoord dat ik 48 uur moet wachten? Ik zal vanavond wel even zien, eerst maar die decoder weer uit het stof halen. Eindelijk eens na 3 jaar tijd een kanaal waar ik digitale tv voor wil kijken.
Bandopname -O-

Wat is hier aan de hand? Heeft het RIFD ineens een vinger in de pap bij Ziggo?!
Hun de voorwaarden laten voorlezen? Ik wil zelf een kopie van de voorwaarden en ik lees heel wat vlugger dan dat voorgelees.

Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe :N

Dat gaat me 2 strepen te ver en niet 1 streep. Ben blij dat mijn contract per 01-10-08 verloopt en ik een PIT abonnement heb en daarvan was het een kwestie van de gegevens op metjelaptoponline.nl invullen, even een kopietje maken van je bankpas en ID (daar kan ik zeker mee inkomen), maar alles is via papier afgehandeld en ik heb niemand zover gesproken. Dat noem ik vertrouwen in de klant hebben inderdaad zoals je aanhaalt.

Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.

• Niet online
Dijkhuis schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:47:
[...]

Bij mij was het deze week snel geregeld. Maar ze hadden er wel bij mogen vertellen dat m'n mailbox kleiner is geworden, ik kreeg geen mail meer en dat bleek dus te komen doordat mijn mailbox vol zat. :(
Gmail is wijd verspeidt ;)
Ik heb 7070 MB op mijn Gmail en dat dient prima om wat te bewaren, ook van mezelf :)

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 21:00
Mailbox? Ik heb niet eens een mail adres gekregen. Hoeft van mij ook niet, gebruik toch ook andere provider.

Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:24:
Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
Ik moet 'ja' zeggen en ze nemen dat op? Dan lok je mij uit om daar kutgein mee uit te halen, zielig gedoe :N
Dat is dus exact wat ze doen. Ik kreeg niet eens een uitleg. Ik moest vragen wat ze met bandopname bedoelde en toen werd er verteld dat ze het gesprek ging opnemen en de voorwaarden ging voorlezen en moest ik ja zeggen.

Dus dan krijg je het volgende:

Helpdesk: Klopt het dat u meneer xxx bent, wonende te xxx etc. ?
Klant: ja
Helpdesk: Gaat stuk voorwaarden voorlezen. Bent u hiermee akkoord?
Helpdesk: Uw rekeningnumer is xxx, klopt dat?

etc. Duurt ongeveer 2 tot 3 minuten en dan wordt de bandopname gestopt en is het klaar.

Echt bizar, ik kreeg ook al een boekwerk thuis met de voorwaarden van Ziggo tijdje terug. Net of ik dat ga doorlezen?

Het gaat mij alleen om de eredivisie, die 10 euro betaal ik toch per maand? Ik snap het probleem niet. Een paar jaar geleden belde je en klaar was het. Maar nu?

Aan de andere kant begrijp ik het. Mijn buurman heeft net als ik Telfort internet. Hij heeft veel problemen en wil nu de boel van de muur trekken en het bij iemand van Telfort op het bureau gooien. Hij heeft helpdesk al gebeld en hiermee gedreigd. Kreeg hij vervolgens te horen: u bent met de voorwaarden akkoord gegaan. Zijn reactie: heb ik iets getekend? Nee, dus stap maar naar de rechter.

Ik heb het voor hem online aangevraagd en ben voor hem akkoord gegaan met de voorwaarden. Dus feitelijk heeft hij niet de voorwaarden getekend lijkt mij?

Nog een opmerking: de bandopname kreeg ik alleen bij de helpdesk die mij belde (ik liet mijn nummer achter op de site om teruggebeld te worden). Toen ik 's avonds nog geen eredivisie had heb ik zelf met de helpdesk gebeld en toen kon men niks vinden en regelde men het gelijk voor mij. Toen was er geen bandopname ofzo.

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 29-08-2008 13:28]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:24:
[...]
Toen ik me aanmelde in 2004 kon dat gewoon via een telefoontje en je kreeg je stuf thuisgestuurt. Je gaat me toch niet zeggen dat ze serieus bandopnames maken en dat ze dat aankondigen??
[knip]
Nee, ik heb er geen goed woord van over en nu cancel ik mijn opzegging zékèr niet.
Pfff...wat doe je moeilijk? Bang dat die band tegen je gebruikt wordt?
Bandopnamen maken is heel gewoon bij telefonische sales. En dat doen ze niet om jou te pesten, maar om de minder betrouwbare medemens mee te kunnen confronteren. Je onderschat/vergeet hoe slinks mensen kunnen zijn als ze zelf weer eens iets stoms hebben gedaan.
Voorbeeld:
Man bestelt Voetbal kanaal en zijn vrouw wil dat niet. Stel krijgt ruzie en meneer wil er weer vanaf. Nou, dat kan dus niet, want hij zit er voor een jaar aan vast. En dán komen ineens de smoesjes en de leugens. Meneer is erin geluisd; hij dacht dat het een proefabo was; hij heeft er nog naar gevraagd. Noem maar op. Nu kunnen ze 'm confronteren met de band als bewijs dat alles is gezegd en begrepen. Of denk je dat Ziggo voor de grap een installatie van vele duizenden euro's gaat neerzetten. Zit Mr.Ziggo in het weekend bandjes te verknippen om je erin te luizen?

De klanten vragen uiteindelijk zelf om deze onzin.

• Niet online
Dan valt me de eerlijkheid van mijn medemens me diep tegen.

Triest :N

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 21:23
Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:24:

Voor contracten via telefoon is het heel normaal om het (digitaal) op te nemen.
Eerlijkheid van de medemens? Dit is 2008. :|

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 146043 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:24:
Een beetje rondkijken hier op Tweakers is al voldoende. Het standaardantwoord als iemand instabiliteit met zijn computer ondervindt is: check je voeding. Regelmatig lees ik dan ook het voorstel om een nieuwe te bestellen en als het niets helpt, het ding terug te sturen. Je mag immers binnen een week toch nog afzien van de aankoop. Dát vind ik pas triest.

En wat betreft 'het is 2008': dit soort dingen zijn van alle tijden en universeel. Mensen zien dat soort dingen vaak niet eens als bedrog of diefstal. Het komt toch van de grote hoop is een veelgehoorde kreet. En wie heeft er nooit een klusje zwart gedaan?

Genoeg moralistisch gedoe: back to good old Ziggo Bashing! :+

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:45
Eindelijk weer eens een rekening ontvangen sinds 28 mei.. staat nog niet online, wel per post ontvangen.. alles klopt helemaal! alleen 9.50 verzendkosten is een beetje jammer.. die decoder hadden we niet nodig gehad en om gevraagd want we hadden er al eentje ;) uiteindelijk verkocht voor 60 euro, dus 50 euro winst netto...
voor de rest werkt het allemaal perfect nu, dus tevreden over ziggo :)

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

The Pulse heeft gewerkt. Ik heb iig nu toestemming van Ome Ziggo om Eredivisie te kijken.

en dat voor een voetbalhater

Anoniem: 130770

Mijn moeder probeert nu al tijden haar KPN nummer geporteerd te krijgen naar Ziggo.
Het wil nog niet echt vlotten. De helpdesk ziet wel dat het porteringsformulier is aangekomen.
Men kan echter verder niets doen, die porteringsafdeling is blijkbaar onbereikbaar.
Jammer want het KPN abonnement loopt nu maar door.
Ik kan niet echt veel vinden op internet over structuele problemen op dit gebied.
Waarschijnlijk dus een geval van dikke pech.

• Hoyden
mphilipp schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:09:
The Pulse heeft gewerkt. Ik heb iig nu toestemming van Ome Ziggo om Eredivisie te kijken.

en dat voor een voetbalhater
Ik nog niet..
Zal na het weekend wel actief worden ofzo :P

Bellen doe ik niet thuis, duurt me te lang.

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:45
Weer iets vreemds...
zat vanavond even door de kanalenlijst te bladeren, en zag 4 nieuwe Eredivisie Live erbij staan. Ik even proberen voor de grap.. en ik kan ze gewoon kijken! ze zijn niet versleuteld... en dat terwijl we er geen abo voor hebben ;) vanavond dus gewoon de opening van de competitie kunnen zien.. meer mensen die dit hebben? ze staan op kanaal 421 t/m 424

[Voor 4% gewijzigd door Hugo__Boss op 29-08-2008 23:20]

Anoniem: 265033

Wij hebben dus wel besteld (Eredivisie Live), maar aangezien we geen bevestiging hebben gehad (voor de duidelijkheid, voor er mensen gelijk commentaar hebben.. wij hebben gebeld, aangezien via de site een drama was.. duidelijkheid bestaat bij Ziggo niet) waren we bang dat het niet doorging.
En gelukkig ging het dus wel door, ze zijn dus wel enigzins te vertrouwen qua dingen regelen via de telefoon.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:27
Zo. Vandaag precies twee weken geleden dat m'n digitale-tv signaal werd gestopt. Nu, vijf telefoontjes later, "uiteraard" nog steeds geen beeld en niemand die me kan helpen omdat er "een order open staat" en er niéts gedaan kan worden tot die behandeld is.

De rekeningen krijg ik wel op tijd, uiteraard, waar ook dubbel is gerekend aangezien ze Z1 tv en All-in-1 hebben laten overlappen. Maandag maar weer bellen dus, nu voor twee kwesties. |:(

Nickname does not reflect reality

• Anoniem: 73609
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nieuws voor de oude Orange & @home klanten

NIEUWS: Migratie @home & Orange klanten NIEUWS

De Omzetting van de @home klanten gaat nu eindelijk gebeuren..

[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 73609 op 30-08-2008 17:58]

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:59
Mede ziggo klanten.. Omdat ik niet dit topic wil vervuilen en niet af wil dwalen heb ik een apart topic gemaakt, maar wellicht willlen jullie er alsnog jullie licht op schijnen? Ziggo internet uitval

Alvast bedankt :)

Anoniem: 248325

Hallo allemaal,

ik heb dus ook eredivisie live besteld via internet. Vrijdag en zaterdag gewoon kunnen kijken, maar na de wedstrijd van psv krijg ik opeens in beeld E38 Programma is momenteel niet beschikbaar. Weet iemand misschien hoe dit kan of heeft iemand anders hier ook last van?

Heb al een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar wordt zoals gewoonlijk niet op gereageerd, bellen is helemaal een ramp..Duurt enorm lang..

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 13:03
Eerst was MTV een paar dagen dood. Geen signaal. En wat kijken we nu?
MTV Duitsland... Na toll

MTV bitte, motz meine Karre auf!

(regio venlo)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-06 10:15
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee