[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 99.720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:44
Ik had helaas 't probleem dat hij niet paste (nieuwbouw 2004) .. moest ik alsnog de doos met de groene kabel eraf slopen :X

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel warempel, vandaag ook een decoder van Ziggo ontvangen. 2 weken geleden nogmaals maar weer eens het alles in 1 plus pakket aangevraagd, met digitaal totaal. Wel meneer als @home klant kan dat allemaal en dat regelen we voor u. Dus afwachten en warempel.
Maar.... ten eerste ging onze snelheid van 12Mbit naar 4 Mbit, dit wordt tzt 8 maar om technische redenen kan dit niet in 1 keer???
Verder als je ook zo'n pakket hebt aangevraagd met een aanvraag voor digitaal totaal en men heeft niet naar je smartcard nummer gevraagd,hebben ze de aanvraag ook niet doorgevoerd.
Ik heb nl met die helpdesk gebeld aangezien m'n snelheid wel erg ver gezakt was en meteen maar even doorgevraagd of mijn pakket nu compleet was. Dat bleek dus niet zo te zijn.
Men heeft het nu wel geregeld (hoop ik) dat na 5 dagen moet ik ook het totaal pakket hebben.
Maar ach,.. het begin is er na 2 maanden wachtten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05

Sr_Ogel

Klop klop klop

Op de ziggo site staan gecertificeerde televisies

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitale-ontvangers/gecertificeerd

kan ik hier uit opmaken dat je nu zonder externe decoder kan kijken, maar vooral ook blijven kijken dus zonder het risico dat als ziggo de boel wijzigt, het zaakje niet meer werkt. (wat het geval was bij televisies waar je een "cam" of iets dergelijk in kon zetten, als ik het goed begrepen heb) helaas is het aanbod dan nog beperkt maar een begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:29:
Wel warempel, vandaag ook een decoder van Ziggo ontvangen. 2 weken geleden nogmaals maar weer eens het alles in 1 plus pakket aangevraagd, met digitaal totaal. Wel meneer als @home klant kan dat allemaal en dat regelen we voor u. Dus afwachten en warempel.
Maar.... ten eerste ging onze snelheid van 12Mbit naar 4 Mbit, dit wordt tzt 8 maar om technische redenen kan dit niet in 1 keer???
Verder als je ook zo'n pakket hebt aangevraagd met een aanvraag voor digitaal totaal en men heeft niet naar je smartcard nummer gevraagd,hebben ze de aanvraag ook niet doorgevoerd.
Ik heb nl met die helpdesk gebeld aangezien m'n snelheid wel erg ver gezakt was en meteen maar even doorgevraagd of mijn pakket nu compleet was. Dat bleek dus niet zo te zijn.
Men heeft het nu wel geregeld (hoop ik) dat na 5 dagen moet ik ook het totaal pakket hebben.
Maar ach,.. het begin is er na 2 maanden wachtten :-)
2 Maanden wachten? Optimist ;)

Het laaste mailtje van @home (30-07) was overigens duidelijker dan gewoonlijk:
Wij kunnen de pakketsnelheid van de Alles-in-1-bundel pas leveren nadat wij uw gegevens hebben overgezet naar de systemen van Ziggo. Wij bieden geen restitutie voor de periode tot de omzetting naar Ziggo.

Wij begrijpen dat deze situatie ongemak veroorzaakt. Onze verkoopmedewerker dient u hiervan op de hoogte te hebben gesteld tijdens het verkoopgesprek. Indien dit niet het geval is, bieden wij hiervoor onze excuses aan.

U krijgt de volgende pakketsnelheid tot het moment van omzetting:

Alles-in-1 Basis: 1600 Kbps
Alles-in-1 Plus: 4000 Kbps
Alles-in-1 Extra: 12000 Kbps

Op dit moment hebben wij nog geen informatie over het exacte moment waarop de gegevens van @Home worden omgezet naar het systeem van Ziggo.
Wij werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk te starten. Op het moment dat wij hierover meer informatie hebben, laten wij u dit uiteraard zo snel mogelijk weten.
Nou weten we nog niet hoelang het duurt voordat de snelheden worden opgeschroefd maar goed, uiteindelijk gaat het dan goedkomen (zal wel met kerst zijn ofzo :D )

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omitz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:18:
[...]

2 Maanden wachten? Optimist ;)

Het laaste mailtje van @home (30-07) was overigens duidelijker dan gewoonlijk:

[...]

Nou weten we nog niet hoelang het duurt voordat de snelheden worden opgeschroefd maar goed, uiteindelijk gaat het dan goedkomen (zal wel met kerst zijn ofzo :D )
Nu heeft die mederwerker mij wel verteld dat ik omlaag ging in snelheid,maar niet zover omlaag :'(
Vind het nog vreemd dat ze dat technisch niet kunnen,althans dat is het helpdesk antwoord.
Verder is het toch oppassen voor iemand die net als ik het digitaal totaal pakket hebben aangevraagd bij de omzetting naar alles in 1 plus. Daar struikelen ze nu weer over.
Het staat nog steeds niet in de computer dat ik moet maandag maar weer eens bellen met 0900-0740 en kijken of die het nog voor elkaar kunnen krijgen.

Laatste belletje met de helpdesk leverde me op dat die snelheid ongeveer half september per postcode gebied omgezet wordt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Humax IRHD 5000C al staan en zo ja kun je eens meten wat ie verbruikt in standby stand?
De Samsung hd slurpt dan nog zo'n 14 a 15 watt in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 09:48
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:22:
Heeft iemand de Humax IRHD 5000C al staan en zo ja kun je eens meten wat ie verbruikt in standby stand?
De Samsung hd slurpt dan nog zo'n 14 a 15 watt in standby.
Volgens deze site slechts een fractie van 15 W

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omitz schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 13:59:
[...]

Volgens deze site slechts een fractie van 15 W
Da's niet slecht. :*) Dan gaat die samsung mooi naar de slaapkamer op een schakelunit en de humax de kamer in. Ga 'm nu bestellen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
Zo'n zender als eredivisie live, begint op 29 aug. Moet ik daar verder nog iets voor doen om em actief te maken oid?! Heb het een tijdje geleden besteld via de telefoon maar heb er nog niks van gehoord en weet eigenlijk niet of alles automatisch gaat?!

alvast bedankt voor het antwoord!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Rosmalen schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:56:
Zo'n zender als eredivisie live, begint op 29 aug. Moet ik daar verder nog iets voor doen om em actief te maken oid?! Heb het een tijdje geleden besteld via de telefoon maar heb er nog niks van gehoord en weet eigenlijk niet of alles automatisch gaat?!

alvast bedankt voor het antwoord!
Je krijgt een week voor het begin bericht.
Zoiets stond althans op de website op het moment dat ik het aanvroeg.

Het is dus normaal dat je er nog niks van gehoord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surineeslander schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:35:
[...]

Ik heb vorige week ook een alles-in-1 pakket aangesloten bij een kennis. Hier zat een nieuw type splitter bij. Deze splitter prik je simpelweg op je cai aansluiting, et voila, je beschikt over een aansluiting voor TV, radio en internet. Perfect! Deze splitter valt ook nog eens precies over je bestaande contactdoos, zodat het één geheel lijkt.

Dus precies hetgeen jij bedoelt :)
Nee dat bedoeld ie niet :)
Dit bedoeld hij:
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/7344/doosjekd2.jpg
Tv-radio, telefonie en internet in 1 doosje, 4 in 1 dus en deze is goedgekeurd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 19:48:
[...]

Nee dat bedoeld ie niet :)
Dit bedoeld hij:
[afbeelding]
Tv-Radio-Telefonie en internet in 1 doosje, 4 in 1 dus en deze is goedgekeurd :)
Huh??! waar blijft dan je modem? mijn modem zit toch echt met een coax aangesloten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:45
Hugo__Boss schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:55:
[...]

Huh??! waar blijft dan je modem? mijn modem zit toch echt met een coax aangesloten.....
Dit vraag ik mij ook af. En hier wordt ook niet over een 2de telefoonlijn gepraat (in mijn geval :P).

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:46
Volgens mij is dat een ETTH aansluiting. Zie ook wikipedia hier.
Het modem bevindt zich dan aan de kant van Ziggo. Jij hoeft alleen maar UTP in te prikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Laatst online: 06-09 11:19
Ok, dus dat werkt dan alleen in nieuwbouw woningen zo neem ik aan? met een geheel nieuw soort kabelaansluiting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 12-09 16:46
Hugo__Boss schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:08:
Ok, dus dat werkt dan alleen in nieuwbouw woningen zo neem ik aan? met een geheel nieuw soort kabelaansluiting..
Werkt alleen in bepaalde gebieden welke geschikt zijn gemaakt voor ETTH. Er zijn maar enkele gebieden waar dit mogelijk is geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik weet niet of het al gemeld is, kon niks vinden, maar vanaf 12 augustus heeft Ziggo zijn klanten nieuwe Algemene Voorwaarden gestuurd en hierdoor zijn deze tot 9 september contractvrij. Dus mocht je Ziggo op 1 of andere manier zat zijn. Doe je voordeel ermee.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

Is er trouwens al wat bekend over een snelheidsverhoging? ghr Vos had het tenslotten over dit jaar al 30/40 mbit maar bij welke abo's zo dat dan zijn. allen Z3i of ook 3-in-1 pakketen?

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

Werkt alleen in bepaalde gebieden welke geschikt zijn gemaakt voor ETTH. Er zijn maar enkele gebieden waar dit mogelijk is geloof ik :)
Kan ja, maar momenteel wordt het gebruikt om vanuit de meterkast naar diverse punten in het huis te gaan.
Kabelmodem staat netjes in de meterkast en vervolgens gaat het via een router en versterker naar deze aansluitpunten.
Het is ook alleen beschikbaar voor nieuwbouw woningen waar er rekening is gehouden met extra leidingen en lasdozen.
Maar feit is wel dat dit veel netter afgewerkt is dan een aansluiting voor tv-radio en daarnaast nog een doosje voor lan-telefonie of zelfs 3, dus tv-radio, lan en nog een doosje voor telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:47:
[...]

Kan ja, maar momenteel wordt het gebruikt om vanuit de meterkast naar diverse punten in het huis te gaan.
Kabelmodem staat netjes in de meterkast en vervolgens gaat het via een router en versterker naar deze aansluitpunten.
Het is ook alleen beschikbaar voor nieuwbouw woningen waar er rekening is gehouden met extra leidingen en lasdozen.
Maar feit is wel dat dit veel netter afgewerkt is dan een aansluiting voor tv-radio en daarnaast nog een doosje voor lan-telefonie of zelfs 3, dus tv-radio, lan en nog een doosje voor telefonie.
Als je die lelijke Doosjes mooi vind is dat een redelijke oplossing ja... >:)
Overigens klopt je beredenatie niet helemaal; ik heb een woning van '53 die ik helemaal gestript hebt en waar ik overal nieuwe leidingen en lasdozen ingeknikkerd heb... Maar ik ga wel voor twee dozen met ethernet en eentje met TV ernaast, in mooie raampjes etc... :P

Overigens van de week een vrouwke van Ziggo aan de lijn gehad, die belde mij om mijn gegevens te controleren, zou tot halverwege oktober duren voordat ik (Venlo) omgezet zou zijn... Da's wel jammer... :/ :P

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

De groene kabel die je huis binnenkomt, mag je deze zonder overleg van @home/Ziggo verplaatsen? Ik wil de modem en wireless router in de meterkast gaan plaatsen en dan een aansluiting maken zoals hieronder met Radio/TV/Ethernet/Telefoon

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik begin echt heerlijke snelheden te halen bij Ziggo. Heb het alles in 1 plus pakket en haal gewoon bijna 1100kb/sec. Dikke pluim voor Ziggo!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

iCy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:54:
De groene kabel die je huis binnenkomt, mag je deze zonder overleg van @home/Ziggo verplaatsen? Ik wil de modem en wireless router in de meterkast gaan plaatsen en dan een aansluiting maken zoals hieronder met Radio/TV/Ethernet/Telefoon
Je mag er al aan sleutelen, gezien dat je soms het doosje moet vervangen met een doe het zelf pakket. Netste is gewoon om een fatsoenlijke kwaliteit kabel te kopen en deze tussen de doos waar je internet binnekomt (groene kabel) te verlengen naar je modem, zou moeten werken. Anders een retourgeschikte versterker ertussen knopen.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg terug te gaan naar Ziggo (3 jaar geen klant meer geweest van @home).

Ik hoor echter overal dat de administratie een rommeltje is momenteel. Hoe is het momenteel gesteld bij Ziggo en is het verstandig je nu aan te sluiten of raden jullie het af?

Als je onlangs klant bent geworden, hoe is het gegaan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:14

-ET-

Phone Home

het is een grote puinhoop administatief. Ik heb sinds kort DTV 2 a 3 weken goed kunnen kijken. Nu de melding E37 preview verlopen. Ziggo gebelt. Zondag ochtend om 9.00 al meer dan 10 minuten wachttijd |:( Bleek onze smartcard niet bekend te zijn. De complete order was wel gereed gemeldt. Maar niet afgemeldt. Dat moest een afdeling doen die alleen op werkdagen werkt. Dus de melding is naar hen doorgezet. En volgens de dame van de helpdesk zou ik donderdag toch wel weer DTV moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Rowdy.nl schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:06:
[...]

Je mag er al aan sleutelen, gezien dat je soms het doosje moet vervangen met een doe het zelf pakket. Netste is gewoon om een fatsoenlijke kwaliteit kabel te kopen en deze tussen de doos waar je internet binnekomt (groene kabel) te verlengen naar je modem, zou moeten werken. Anders een retourgeschikte versterker ertussen knopen.
Naar de meterkast is zelfs korter :-). Moet alleen een goede kabel kopen die onder het huis naar de huidige aansluiting gaat.

Maar een doosje vervangen is iets anders als de gehele kabel verhuizen naar de meterkast en aangezien de kabel van ziggo/@home is weet ik niet zeker of dat mag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
-ET- schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:20:
het is een grote puinhoop administatief. Ik heb sinds kort DTV 2 a 3 weken goed kunnen kijken. Nu de melding E37 preview verlopen. Ziggo gebelt. Zondag ochtend om 9.00 al meer dan 10 minuten wachttijd |:( Bleek onze smartcard niet bekend te zijn. De complete order was wel gereed gemeldt. Maar niet afgemeldt. Dat moest een afdeling doen die alleen op werkdagen werkt. Dus de melding is naar hen doorgezet. En volgens de dame van de helpdesk zou ik donderdag toch wel weer DTV moeten hebben.
Je moet ook (zoals in de handleiding staat) je smartcard activeren. Anders kun je (zoals ook in de handleiding staat) na 2 weken niet meer kijken.

Vraag me af of alle fouten zo makkelijk op Ziggo geschoven kunnen worden.

p.s. De mensen van de verkooplijn kunnen ook je smartcard activeren. Scheelt wachttijd.

[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 19-08-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik vermoed dat er nog een order open stond waardoor de smartcard niet geactiveerd kon worden (=nieuwe order) en de vorige order afsluiten kan alleen een medewerker met admin skills en die zijn er niet op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

jongentje schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:13:
[...]

Je moet ook (zoals in de handleiding staat) je smartcard activeren. Anders kun je (zoals ook in de handleiding staat) na 2 weken niet meer kijken.

Vraag me af of alle fouten zo makkelijk op Ziggo geschoven kunnen worden.

p.s. De mensen van de verkooplijn kunnen ook je smartcard activeren. Scheelt wachttijd.
Ja dmv het kaartje opsturen welke pakketen je ed. wil hebben. Alleen heel spontaan is de kaartje toevallig niet aangekomen.
Lekkere Kwal schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:21:
Ik vermoed dat er nog een order open stond waardoor de smartcard niet geactiveerd kon worden (=nieuwe order) en de vorige order afsluiten kan alleen een medewerker met admin skills en die zijn er niet op zondag.
zoiets was het ja. de bestelling zoals zij het noemde was nog niet afgerond. Ach ik zie wel wanneer het weer werkt. En anders bel ik donderdag weer. Ik heb het ticketnummer dus dat scheelt dan weer zoeken voor hen.

[ Voor 32% gewijzigd door -ET- op 19-08-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:20:
internet werkt wel gelijk goed na aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb geen internet van Ziggo. Dus daar kan ik niet zoveel over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

iCy schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 10:36:
[...]

Naar de meterkast is zelfs korter :-). Moet alleen een goede kabel kopen die onder het huis naar de huidige aansluiting gaat.

Maar een doosje vervangen is iets anders als de gehele kabel verhuizen naar de meterkast en aangezien de kabel van ziggo/@home is weet ik niet zeker of dat mag ;-)
Wat wil je dan exact doen? Op de plek waar die kabel binnenkomt van Ziggo een andere kabel eraan solderen? Geen idee of dat mag. Je mag natuurlijk wel dat nieuwe kastje erop zetten en met een stekker verdergaan. Of je maakt je direct aan de ziggo kabel een stekker die je weer doorverbind.

Lijkt me allemaal geen probleem, maar een mailtje/telefoontje oid naar Ziggo zelf zou je iig uitsluitsle moeten kunnen geven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Rowdy.nl schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:54:
[...]

Wat wil je dan exact doen? Op de plek waar die kabel binnenkomt van Ziggo een andere kabel eraan solderen? Geen idee of dat mag. Je mag natuurlijk wel dat nieuwe kastje erop zetten en met een stekker verdergaan. Of je maakt je direct aan de ziggo kabel een stekker die je weer doorverbind.

Lijkt me allemaal geen probleem, maar een mailtje/telefoontje oid naar Ziggo zelf zou je iig uitsluitsle moeten kunnen geven... :)
De huidige aansluiting verplaatsen naar de meter kasten. Van de huiskamer naar de meterkast en dan vanuit de meterkast naar de huidige aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

* Rowdy.nl geeft iCy een kopje koffie... :)

Je doel is duidelijk, maar op welke manier wil je dat doel bereiken?
[list=1]• Kastje (TRAS) op je SOP zetten en gewoon middels een verlengkabel verlengen
• Verlengen dmv een andere kabel aan je SOP te solderen
• Verlengen dmv een connector direct op je SOP te bevestigen en dan solderen

De eerste mag zowieso. De andere twee; geen idee. Maar wat is je situatie? Zit je SOP in het zicht en wil je die compleet wegwerken? (Je kruipruimte intrekken en vanaf daar gaan werken?) Dan nog kun je op manier 1 werken. Dat is wel aan te raden.

Gebruik iig fatsoenlijke kabels en connectors... Kabel, bv Hirschmann KOKA 799, die schijnt ook goed te zijn voor je kabelmodem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik wil het volgende doen:

- De groene kabel van Ziggo losmaken van de huidige aansluiting
- Deze kabel verplaatsen naar de meterkast
- Hier een aansluiting op maken
- Hier de splitter op aansluiten
- Vanaf de splitter een telefoonlijn, coaxkabel en/of netwerkkabel naar de huidige aansluiting aanleggen
- De huidige aansluiting gereedmaken met het kastje wat eerder in dit topic is genoemd.

De kabel wordt met deze manier "korter" aangezien de meterkast vooraan in het huis zit en de aansluiting voor kabel achteraan in het huis.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 19-08-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Wat hebben een telefoonlijn en netwerkkabel met het inkomende ziggo signaal te maken?
Je hebt een coax kabel nodig meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

job schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:48:
Wat hebben een telefoonlijn en netwerkkabel met het inkomende ziggo signaal te maken?
Je hebt een coax kabel nodig meer niet.
Ik wil de modem en router in de meter kast hebben en ik moet dan wel een telefoonlijn en eventueel een netwerkkabel weer in de kamer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Klinkt goed, maar gebruik dan wel de juiste termen.
Je had het over een splitter, maar dat blijkt nu opeens het modem te zijn. :)

In elkgeval, je verhaal klinkt prima en is gewoon uit te voeren.
Ga er echter niet vanuit dat een kortere kabel een betere snelheid oplevert, de enige reden waarom je dit zou doen moet dus estetisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

job schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:58:
Klinkt goed, maar gebruik dan wel de juiste termen.
Je had het over een splitter, maar dat blijkt nu opeens het modem te zijn. :)

In elkgeval, je verhaal klinkt prima en is gewoon uit te voeren.
Ga er echter niet vanuit dat een kortere kabel een betere snelheid oplevert, de enige reden waarom je dit zou doen moet dus estetisch zijn.
Tussen de aansluiting en modem zit toch een splitter? zo niet hoe heet dat apparaat dan?

Snelheidswinst doe ik het niet voor :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 19-08-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

iCy; gewoon doen. Snelheid zal je idd weinig van merken, maar het is wel handiger voor je modem etc; mooi uit hetzicht. En Ziggo/Essent weet cht niet waar jouw SOP precies hoort te zitten, tegenwoordig vaak in de meterkast... :)

Wel fatsoenlijke kabel gebruiken van je splitter naar je TV... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Nu vraag ik me wat af he :)

Ik heb thuis 2 kastjes van Ziggo digitale TV maar gebruik 1 smartcard

Dus ik heb Digitale televisie wat gratis is alleen extra pakketten zijn 10euro pmnd BV

ik heb dus ook 1 zo'n extra pakket als ik nu me 2e smart card, uit de doos haal moet ik die dan ook activeren etc ?

Dus dan heb ik 1kaartje met het normale aanbod
en 1 kaartje met normale aanbod en extra pakket

kan dit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Het kan wel maar dan betaal je ook dubbel. Ziggo ondersteund maar maximaal 1 kaartje per aansluiting. Heb je 2 kaartjes betaal je ook 2x abonnement.

Heel krom. Ik geloof wel dat er plannen zijn om dit aan te gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Mektheb schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:33:
Nu vraag ik me wat af he :)

Ik heb thuis 2 kastjes van Ziggo digitale TV maar gebruik 1 smartcard

Dus ik heb Digitale televisie wat gratis is alleen extra pakketten zijn 10euro pmnd BV

ik heb dus ook 1 zo'n extra pakket als ik nu me 2e smart card, uit de doos haal moet ik die dan ook activeren etc ?

Dus dan heb ik 1kaartje met het normale aanbod
en 1 kaartje met normale aanbod en extra pakket

kan dit ? :)
- Ja je moet AL je kaarten apart activeren
- Elk extra pakket werkt maar op één smartcard.

[ Voor 6% gewijzigd door jongetje op 19-08-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.ziggo.nl vind ik het alles in 1 extra pakket waarin ik wellicht interesse heb. Als ik op de info klik zie ik daar staan:

actievoorwaarden 16 mei - 31 augustus

Nu vraag ik mij af, wat zijn nu de actie voorwaarden? Als ik na 31 augustus bestel, wat krijg ik dan minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 22:54

KingCrash

Angry Rabbit

Voor de 100e keer gebeld met Ziggo.
Weer geen duidelijkheid over mijn aanvraag (alles-in-1-pakket, 1e aanvraag omstreeks 25mei) ivm 'dubbele contracten' bij Multikabel.

Wel een tip gehad van een Ziggo helpdeskmedewerker.
Bellen naar 0900-1884 met een postcode uit een 'oud-casema' gebied.
Deze medewerkers hebben meer rechten als 'oud-multikabel helpdeskmedewerkers'.

Nu kreeg ik iemand a/d lijn(oud-Casema helpdesker) die wel alles kon omzetten en mijn aanvraag in behandeling kon nemen.
De helpdeskers van 'oud-Multikabel' kunnen dit niet, en moeten dit per mail aanvragen bij Casema.

Nu 2 mnd kabeltv gratis en mijn aanvraag is 1sept afgerond is beloofd..

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heeft iemand ook last er van dat je niet te pingen bent voor anderen? Ik kan hier geen spel of wat dan ook meer opstarten met anderen omdat ik gewoon totaal niet pingbaar ben voor anderen...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Gisteren alles in een plus besteld bij Ziggo. Heb het telefonisch gedaan, omdat ik mijn abo pas op 31-10 in wil later gaan.

Op de site kun je maar 2 maanden "vooruitplannen" als je een monteur wilt hebben. Bij de telefonische besteldesk kan dit verder vooruit worden geplanned.

Netjes geinformeerd over wat ik nog thuisgestuurt krijg en terug moet sturen. (ivm nummerbehoud en KPN).

Ze hebben nu 2,5 maand om het handeltje op te leveren, kijken hoe dit verloopt. Ik hou jullie op de hoogte.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Laatst online: 23-11-2024
Falcon schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 14:38:
Ik weet niet of het al gemeld is, kon niks vinden, maar vanaf 12 augustus heeft Ziggo zijn klanten nieuwe Algemene Voorwaarden gestuurd en hierdoor zijn deze tot 9 september contractvrij. Dus mocht je Ziggo op 1 of andere manier zat zijn. Doe je voordeel ermee.
Ik heb mijn abonnement per 01-08-2008 opgezegt ivm verhuizing naar Duitsland.
Ook kreeg ik de algemene voorwaarden in huis en belde dus gelijk op. Maar dat was geen enkel probleem en dat kwam gewoon omdat ik nog in het adressen bestand zat.

Nu kreeg ik gisteren een mailtje van factuur online, ik bekijk hem staat er doodleuk dat ik het abonnement voor de telefoon van augustus tot september moet betalen 8)7
de rest hebben ze blijkbaar wel verwerkt want TV en Internet staat er niet meer bij.

vanmorgen gelijk maar even een mailtje gestuurd, en nu maar hopen dat ik er een antwoord op krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Momenteel een storing hier (4811). Modem opnieuw gestart, maar blijft hangen op knipperend online-lampje. Op de ziggo site bij storingen niets te zien... meer mensen last in Breda?

Edit: storing weer verholpen

[ Voor 9% gewijzigd door bureno op 19-08-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:34

K4F

Vorige week ziggo aangevraagd, alles in 1 z3. Vandaag de doos ontvangen, aangesloten, en gaan.
De router er later bijgehangen en toen werkte het niet zo lekker, affentoe geen verbinding. Dit bleek achteraf gewoon een kwestie van even stroom eraf en er weer op, werkt nu perfect en lekker rap.

Voorderest goede ervaring met ziggo (tot nu toe ;) ), geen gezeik, geen oneindige telefoontjes.

Heb ik nu trouwens een dynamisch ip, verandert dat dagelijks, per reset of hoe zit dat? Heb tot nu altijd een static ip gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

-ET- schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:38:
Het kan wel maar dan betaal je ook dubbel. Ziggo ondersteund maar maximaal 1 kaartje per aansluiting. Heb je 2 kaartjes betaal je ook 2x abonnement.

Heel krom. Ik geloof wel dat er plannen zijn om dit aan te gaan passen.
Zover ik weet betaal je nix extra voor meerdere smartcards met het standaardpakket. Pas als je er extra abonnement aan die kaarten gaat hangen, moet je voor elk pakketje betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik heb nu zo een digitale installatie pakket gehaald. Kan ik het ook via internet activeren (smartcard ?), zie het niet bij de bijgeleverde boekjes staan maar wel op internet. En hoelang duurt het activeren?

Overigens is digitaal tv echt wel mooier dan analoog tv _/-\o_ .

[ Voor 14% gewijzigd door xminator op 19-08-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
xminator schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:46:
Ik heb nu zo een digitale installatie pakket gehaald. Kan ik het ook via internet activeren (smartcard ?),
Nope.

Je moet de registratiekaart insturen. Als je te laat bent (twee weken proefperiode dus BINNEN die twee weken opsturen) en je belt op een redelijk tijdstip dan heb je meestal dezelfde dag weer signaal. Anders uiterlijk binnen twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik heb nu zo een digitale installatie pakket gehaald. Kan ik het ook via internet activeren (smartcard ?), zie het niet bij de bijgeleverde boekjes staan maar wel op internet. En hoelang duurt het activeren?

http://www.ziggo.nl/beste...1&p_scenarioid=TVZ2SMAREG

daar kan je jouw smartcard registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01

En als internet niet werkt kan je altijd nog bellen, dat nummer staat wel bij het boekje. Volgens mij onder uitbreiden van abbonement, maar gewone activatie kan ook.
Bij mij was het binnen een uur na bellen geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:03:
Gisteren alles in een plus besteld bij Ziggo. Heb het telefonisch gedaan, omdat ik mijn abo pas op 31-10 in wil later gaan.

Op de site kun je maar 2 maanden "vooruitplannen" als je een monteur wilt hebben. Bij de telefonische besteldesk kan dit verder vooruit worden geplanned.

Netjes geinformeerd over wat ik nog thuisgestuurt krijg en terug moet sturen. (ivm nummerbehoud en KPN).

Ze hebben nu 2,5 maand om het handeltje op te leveren, kijken hoe dit verloopt. Ik hou jullie op de hoogte.
Wanneer loopt je huidige abonnement af? Als je nummerbehoud aanvraagt per de dag dat je nieuwe abbo ingaat ben je je nummer kwijt omdat je oude aanbieder je afsluit voor Ziggo de boel kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Lekkere Kwal schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:03:
[...]
Zover ik weet betaal je nix extra voor meerdere smartcards met het standaardpakket. Pas als je er extra abonnement aan die kaarten gaat hangen, moet je voor elk pakketje betalen.
Oke dat is wel beter dan. Ik heb namelijk 2decoders nog een oude samsung en een nieuwe Humax. En nog een extra smartcard. Dan ga ik die proberen te activeren. Als het toch niets extra kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

SideSwipe schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:03:
Heeft iemand ook last er van dat je niet te pingen bent voor anderen? Ik kan hier geen spel of wat dan ook meer opstarten met anderen omdat ik gewoon totaal niet pingbaar ben voor anderen...
Heb je een router achter het kabelmodem hangen? Als ja, controleer dan of er een instelling is die aangeeft of er gereageerd moet worden op een ping. Ik heb een Netgear routertje waar dat bij in te stellen is, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

K4F schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:27:
Heb ik nu trouwens een dynamisch ip, verandert dat dagelijks, per reset of hoe zit dat? Heb tot nu altijd een static ip gehad.
In principe heb je een dynamisch IP-adres, maar ik heb gemerkt dat je over het algemeen steeds hetzelfde terugkrijgt na een reset. (Nou heb ik nog niet vaak een reset hoeven doen, dus is mijn uitspraak niet gestoeld op veel ervaring ;) .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Om wat specifieker te zijn: de CMTS in jou wijk heeft een bepaalde range van IP adressen die worden toegekend aan alle modems in de omgeving. Als jou modem een request krijgt van een MAC adress (dus jou pc/router/whatever) zal de CMTS bijna altijd dezelfde DHCP lease verstrekken.

De enige manier om dit te veranderen is door een casema THD medewerker (door het ip adres uit te schakelen en jou modem te resetten, je krijgt dan een nieuwe) of als de CMTS gereset wordt bij stroomuitval/onderhoud ofzo.

Je kan natuurlijk ook gewoon je MAC adres aanpassen, krijg je ook meteen een nieuw adres.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Wie woont er in Limburg een heeft zijn @Home van abo van Internet Regelmatig naar een Ziggo alles in 1 plus pakket omgezet en de factuur van september gekregen?

Nu heb ik dus alle diensten apart moeten betalen terwijl ik deze dus in een pakket heb aangevraagd. Ik snap dat de regio in het zuiden nog niet omgezet is naar een Ziggo alles in 1 pakket maar dan kunnen ze met toch niet latne dokken voor alle pakketen los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
LouisXV schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:51:
[...]
Je moet de registratiekaart insturen. Als je te laat bent (twee weken proefperiode dus BINNEN die twee weken opsturen) en je belt op een redelijk tijdstip dan heb je meestal dezelfde dag weer signaal. Anders uiterlijk binnen twee dagen.
Ik was ook te laat. Zaterdag ochtend gebeld. Nog steeds geen beeld. Ze "hopen" dat het vrijdag weer goed is, zo niet: weer even bellen. En ja, ze vertelden inderdaad van de 48 uur (die in ging op maandag, niet op zaterdag trouwens :)).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen maar weer eens bellen naar Ziggo....staat bijna in mijn favorieten lijst.
Midden mei het alles-in-een-plus pakket besteld, maar nog niks ontvangen.
Zelf geeft mijn PVR al bijna 2 maanden dat de previewcode is verlopen. Kaartje en alles hebben ze al ontvangen. Sta in de computer, maar het activeren daar schiet niet echt op :s.
Vorige week maandag verzekerde de vrouw aan de telefoon mij dat alles binnen 4 werkdagen geregeld was. Ook zou de digitale ontvanger met binnen 5 werkdagen bezorgd worden. Zijn nu alweer voorbij die dagen en niks ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Brad Pitt schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:34:
[...]

Ik was ook te laat. Zaterdag ochtend gebeld. Nog steeds geen beeld. Ze "hopen" dat het vrijdag weer goed is, zo niet: weer even bellen. En ja, ze vertelden inderdaad van de 48 uur (die in ging op maandag, niet op zaterdag trouwens :)).
Vrijdag pas? Als ze direct activeren via het tooltje dan werkt het meestal binnen een uur als je de decoder op Nederland 1 aan laat staan. Maar via een order dan kan het max. 48 uur zijn maar wel ingaand direct na het invoeren ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04

JME

zeg maar Jamie

Ik blijf maar aanrommelen met mijn brakke combi van router en Ziggo modem en sta op het punt om de router het raam uit te mikken en dan toch maar een nieuwe te kopen. Voordat ik het echter helemaal opgeef en naar de winkel stap, hoop ik dat iemand zo aardig wil zijn om mij nog 1 keer te helpen, om echt helemaal 100% uit te sluiten dat het aan mijn instellingen zou kunnen liggen.
Dus als iemand met de volgende opstelling (of vergelijkbaar) mij stap voor stap door zijn/haar WERKENDE instellingen zou willen loodsen (op de router en eventueel op de modem), dan zou dat helemaal geweldig zijn! _/-\o_
Voor alle duidelijkheid: het probleem is dat de verbinding er op willekeurige momenten uit knalt (derde groene lampje op modem knippert dan) en pas terugkomt nadat de modem van de stroom af is geweest en de router is gereset. Dit gebeurt meerdere malen per dag.

De opstelling bestaat uit:
  • Motorola Surfboard modem
  • Linksys BEFSR41 wired router
  • PC1 en PC2, beide met onboard netwerkkaart
Wat we willen:
  • PC1 en PC2 onafhankelijk van elkaar internetten
  • PC1 en PC2 bij elkaars gedeelde mappen komen
  • PC2 printen op de printer die aan PC1 hangt (als PC1 aan staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Dit gaat over het Z2 pakket. Echter heb ik het Z1 pakket maar wil wel een smartcard registeren. Enig idee of dat ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

-ET- schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:55:
[...]

Dit gaat over het Z2 pakket. Echter heb ik het Z1 pakket maar wil wel een smartcard registeren. Enig idee of dat ook kan?
Ja, door gewoon niks extra's aan te vinken. Het onderste vinkje dat je wilt registreren is al aangevinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Niet online
JME schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:07:
...Voor alle duidelijkheid: het probleem is dat de verbinding er op willekeurige momenten uit knalt (derde groene lampje op modem knippert dan) en pas terugkomt nadat de modem van de stroom af is geweest en de router is gereset. Dit gebeurt meerdere malen per dag.
De vier groene lampjes op het modem horen altijd stil te branden, dus geen probleem met je router. Even je aansluitingen controleren door de coaxkabel van het modem en het filter los- en weer stevig vast te maken, het filter uit de muur te halen (als je een "huisje" hebt), en daarvan ook even de pin aan de achterkant stevig aandraaien en daarna het filter weer stevig in de muur terugduwen.

Als dat niet helpt zou ik zou even bellen of via dat chatprogramma contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
JME schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:07:
Ik blijf maar aanrommelen met mijn brakke combi van router en Ziggo modem en sta op het punt om de router het raam uit te mikken en dan toch maar een nieuwe te kopen. Voordat ik het echter helemaal opgeef en naar de winkel stap, hoop ik dat iemand zo aardig wil zijn om mij nog 1 keer te helpen, om echt helemaal 100% uit te sluiten dat het aan mijn instellingen zou kunnen liggen.
Klinkt me heel bekend in de oren.
Vorige week (of kan best week ervoor geweest zijn) had ik precies dezelfde problemen.
Op willekeurige tijdstippen elke keer weer de ledjes knipperen, dan na een tijdje weer goed, vaak na uit en aanzetten. In de motorola modem zag je dan dat hij naar de frequenties aan het zoeken was.
Ik woon in een nieuwbouwhuis en heb een hirschmann coax versterker (heb tv aansluiting in elke kamer, voor het geval van) en voorheen (Casema) nooit problemen gehad.
Een 4tal keren gebeld met de helpdesk en na het invoeren van m'n postcode en het wachten deed hij het altijd weer. Na die 4e keer is hij stabiel gebleven. Dus wat het nou geweest is weet ik niet. Ook tijdens die uitvallen zelfs digitale tv een paar keer weg geweest dus mijn vermoeden is dat ze op de achtergrond met werkzaamheden bezig zijn geweest (terwijl er niks op de site te vinden was).
Ik was behoorlijk pissig op dat moment, maar het lijkt nu goed te gaan...moet niet te vaak voorkomen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Wat een ellende. Ik heb half mei een alles-in-een pakket aangevraagd en heb na verschillende telefoontjes met de helpdesk twee en een halve maand later eindelijk de decoder ontvangen (dankzij de consumentenbond-actie). De snelheden en facturering zijn vanzelfsprekend nog niet aangepast, aangezien ik in het @home-gebied woon.

Nu is er echter € 9,95 afgeschreven (los van de standaard incassering), waarvan ik vermoed dat het verzendkosten voor de decoder zijn. Is dit bij andere mensen ook het geval? Op de gehele Ziggo site wordt er -nergens- melding van gemaakt dat men verzendkosten verschuldigd is bij afname van een alles-in-een pakket, ook in de algemene en aanvullende voorwaarden wordt hier geen woord over gerept. Bij mijn telefonische bestelling heeft men hier ook niets over gezegd. Ik weet dat dit al eerder aangekaart is, maar ik kan hierover nog altijd geen uitsluitsel vinden?

Typerend om te zien trouwens dat er voorheen nog vermeld werd dat @home abonnees binnen uiterlijk een maand gebruik van Mijn Ziggo zouden kunnen maken, maar dat dit na een maand simpelweg vervangen is door "Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo." Evenals de snelheidsverhoging waarvan de datum steeds weer wat opschuift. De informatievoorziening is naar mijn mening ver beneden peil. Ook schrijnend vind ik het feit dat ze de wijziging mbt. het inloggen (met het volledige e-mailadres ipv. enkel de gebruikersnaam) proberen te brengen alsof het op die manier makkelijker wordt voor de gebruikers. Het maakt mij totaal niet uit hoor, maar met dergelijke verdoezelingen maken ze niet echt een professionele indruk. Gelukkig werkt de verbinding wel naar behoren, da's toch 't voornaamste. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zap op 21-08-2008 00:21 ]

#

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Zap schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:58:
Wat een ellende. Ik heb half mei een alles-in-een pakket aangevraagd en heb na verschillende telefoontjes met de helpdesk twee en een halve maand later eindelijk de decoder ontvangen (dankzij de consumentenbond-actie). De snelheden en facturering zijn vanzelfsprekend nog niet aangepast, aangezien ik in het @home-gebied woon.

Nu is er echter € 9,95 afgeschreven (los van de standaard incassering), waarvan ik vermoed dat het verzendkosten voor de decoder zijn. Is dit bij andere mensen ook het geval? Op de gehele Ziggo site wordt er -nergens- melding van gemaakt dat men verzendkosten verschuldigd is bij afname van een alles-in-een pakket, ook in de algemene en aanvullende voorwaarden wordt hier geen woord over gerept. Bij mijn telefonische bestelling heeft men hier ook niets over gezegd. Ik weet dat dit al eerder aangekaart is, maar ik kan hierover nog altijd geen uitsluitsel vinden?

Typerend om te zien trouwens dat er voorheen nog vermeld werd dat @home abonnees binnen uiterlijk een maand gebruik van Mijn Ziggo zouden kunnen maken, maar dat dit na een maand simpelweg vervangen is door "Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo." Evenals de snelheidsverhoging waarvan de datum steeds weer wat opschuift. De informatievoorziening is naar mijn mening ver beneden peil. Ook schrijnend vind ik het feit dat ze de wijziging mbt. het inloggen (met het volledige e-mailadres ipv. enkel de gebruikersnaam) proberen te brengen alsof het op die manier makkelijker wordt voor de gebruikers. Het maakt mij totaal niet uit hoor, maar met dergelijke verdoezelingen maken ze niet echt een professionele indruk. Gelukkig werkt de verbinding wel naar behoren, da's toch 't voornaamste. :)
Ik heb ook lang op de decoder moeten wachten. Maar na een mailtje met het WEBCARE team van @home had ik hem binnen een week thuis en daarbij een maand gratis Internet gekregen als verontschuldiging.

Verder wisten ze me hier ook te vertelling dat er geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Waar sommige mensen deze "verzendkosten" vandaan hadden gehaald kon degene aan de telefoon ook niet vertellen. 8)7

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• JME
  • Laatst online: 21:04

JME

zeg maar Jamie

LouisXV schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:27:
De vier groene lampjes op het modem horen altijd stil te branden, dus geen probleem met je router.
Volgens Ziggo zorgt mijn router ervoor dat hun modem eruit klapt en zou het dus wel degelijk aan mijn router liggen. Maar ja, volgens Ziggo is hun service ook goed... :X
Even je aansluitingen controleren door de coaxkabel van het modem en het filter los- en weer stevig vast te maken, het filter uit de muur te halen (als je een "huisje" hebt), en daarvan ook even de pin aan de achterkant stevig aandraaien en daarna het filter weer stevig in de muur terugduwen.
Allemaal al tig keer geprobeerd. Zelfs een compleet nieuw filter geïnstalleerd (ik had zo'n "huisje", nu een net "kastje"). Niets helpt. Het vreemde is dat alles het altijd naat behoren heeft gedaan, totdat er eerder dit jaar werkzaamheden waren waarbij de verbinding eruit heeft gelegen. Vanaf dat moment is het één grote puinhoop. En Ziggo (toeg nog Casema) maar beweren dat er geen verband "kan" zijn. Aan me r##t!
Als dat niet helpt zou ik zou even bellen of via dat chatprogramma contact opnemen.
Ik heb al urenlang bij ze aan de lijn gehangen. Iedere keer krijg ik tegenstrijdige verhalen te horen.
-Ja meneer, we sturen u een nieuw filter toe, komt eraan.
-Heeft u het filter niet ontvangen? Wat vreemd, ik zie hier ook nergens dat we dat zouden toesturen, maar dat komt alsnog hoor.
-Maar meneer, uw probleem kan echt nooit te maken hebben met het filter hoor, dat had ik u vooraf ook wel kunnen vertellen.
-Meneer, hebt u alle kabels al eens losgehaald en weer ingeplugd?
-Nee meneer, ik heb zojuist even alle modems bij u in de buurt gecheckt en overal is het signaal net zo goed als bij u, dus aan ons ligt het echt niet.
-Zit de stekker van uw router wel in het stopcontact? |:( |:( |:( |:( |:(

• jongetje
Probeer eens met een PC direct op je modem. Als het dan nog niet goed werkt ligt het niet aan je router maar aan Ziggo.

Verwijderd

Heb vanaf sinds afgelopen weekend traag internet op m'n laptop en pc. Ook als ik een andere laptop aansluit blijft het traag. Heb hier over de klantenservice al gebeld, die kunnen echter niks vinden?!?! Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:30
Als ik daar last van heb probeer ik eerst alles eens te resetten/herstarten. Router herstart en modem reset. Kan best zijn dat hij dan een betere frequentie ofzo vindt. Althans, das mijn oplossing.

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Heb op het factuur voor de maand September gevonden dat er extra kosten, €10 per jaar, in rekening worden gebracht voor een tweede smartcard :( . Dit terwijl dat het nergens op de site staat aan gegeven en mij ook niet tijdens het wijzigen naar het Ai1 plus pakket is verteld.

En snap ook niet dat het abonnement al ingaat voordat de antwoordkaart bij Ziggo binnen is.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• LouisXV
  • Niet online
JME schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:11:
[...]

Volgens Ziggo zorgt mijn router ervoor dat hun modem eruit klapt en zou het dus wel degelijk aan mijn router liggen. Maar ja, volgens Ziggo is hun service ook goed... :X

[...]

Allemaal al tig keer geprobeerd. Zelfs een compleet nieuw filter geïnstalleerd (ik had zo'n "huisje", nu een net "kastje"). Niets helpt. Het vreemde is dat alles het altijd naat behoren heeft gedaan, totdat er eerder dit jaar werkzaamheden waren waarbij de verbinding eruit heeft gelegen. Vanaf dat moment is het één grote puinhoop. En Ziggo (toeg nog Casema) maar beweren dat er geen verband "kan" zijn. Aan me r##t!

[...]

Ik heb al urenlang bij ze aan de lijn gehangen. Iedere keer krijg ik tegenstrijdige verhalen te horen.
-Ja meneer, we sturen u een nieuw filter toe, komt eraan.
-Heeft u het filter niet ontvangen? Wat vreemd, ik zie hier ook nergens dat we dat zouden toesturen, maar dat komt alsnog hoor.
-Maar meneer, uw probleem kan echt nooit te maken hebben met het filter hoor, dat had ik u vooraf ook wel kunnen vertellen.
-Meneer, hebt u alle kabels al eens losgehaald en weer ingeplugd?
-Nee meneer, ik heb zojuist even alle modems bij u in de buurt gecheckt en overal is het signaal net zo goed als bij u, dus aan ons ligt het echt niet.
-Zit de stekker van uw router wel in het stopcontact? |:( |:( |:( |:( |:(
Ik heb echt nog nooit gehoord dat een router ervoor zorgt dat het modem er uit klapt. Wat je router ook doet, die lampjes mogen niet steeds gaan knipperen. Het derde lampje, send of US gaat over de upstream. Als je modem gewoon goed is aangesloten op de plaats waar het signaal binnenkomt moet je verbinding werken, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zo. Sinds vorige week zaterdag dus geen digitale tv meer, Preview periode verlopen staat er (vergeten te activeren).

Nu dus nog stééds geen beeld, ondanks tweemaal een toezegging van "binnen 48 uur werkt het weer". Heb woensdag nog gebeld. Toen bleek ik een "sport-pakket" te hebben besteld. Welnu, ik haat sport dus die kans is klein. "Zegt de naam X. YYYYY u iets?". Ik: nee. "Oh, dat is onze medewerker waarbij u dat pakket heeft besteld". Ik: onmogelijk, ik haat sport! "Oh dat kan wel, worden wel vaker mensen bij pakketten ingeschreven, om targets te halen". Ik: :X

"Helaas kan ik u niet uitschrijven uit deze aanvraag maar ik maak er een melding van". Ik: wanneer heb ik dan weer beeld??? "Waarschijnlijk vrijdag, zo niet moet u weer bellen". Ik: :(

Vanmorgen dus weer gebeld. Nu was het "niet duidelijk wanneer ik weer beeld zou krijgen". Gewoon geen enkele indicatie meer, moet maar gewoon wachten. Ik héb dus gewoon prima beeld gehad en door het verzuimen van één telefoontje of kaartje insturen heb je dus deze misere. Het ENIGE dat ze hoeven te doen is mijn card weer even "aan" te zetten. Ongelooflijk. Niet eens wéten wanneer het weer goed komt vind ik echt bizar. Ga morgen dus weer bellen. En overmorgen, etc. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:59:
Zo. Sinds vorige week zaterdag dus geen digitale tv meer, Preview periode verlopen staat er (vergeten te activeren).
Hmm vind je verhaal erg vreemd.
Ze kunnen toch gewoon je smartcard activeren terwijl je aan de telefoon hangt...
In ieder geval bij @home doen ze dat weleens...
Hebben zelf ook weleens gehad dat de smartcard niet meer was geactiveerd... telefoontje naar @home... en 5min later hadden we weer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Nu dus nog stééds geen beeld, ondanks tweemaal een toezegging van "binnen 48 uur werkt het weer". Heb woensdag nog gebeld. Toen bleek ik een "sport-pakket" te hebben besteld. Welnu, ik haat sport dus die kans is klein. "Zegt de naam X. YYYYY u iets?". Ik: nee. "Oh, dat is onze medewerker waarbij u dat pakket heeft besteld". Ik: onmogelijk, ik haat sport! "Oh dat kan wel, worden wel vaker mensen bij pakketten ingeschreven, om targets te halen". Ik: :X

"Helaas kan ik u niet uitschrijven uit deze aanvraag maar ik maak er een melding van". Ik: wanneer heb ik dan weer beeld??? "Waarschijnlijk vrijdag, zo niet moet u weer bellen". Ik: :(

Vanmorgen dus weer gebeld. Nu was het "niet duidelijk wanneer ik weer beeld zou krijgen". Gewoon geen enkele indicatie meer, moet maar gewoon wachten. Ik héb dus gewoon prima beeld gehad en door het verzuimen van één telefoontje of kaartje insturen heb je dus deze misere. Het ENIGE dat ze hoeven te doen is mijn card weer even "aan" te zetten. Ongelooflijk. Niet eens wéten wanneer het weer goed komt vind ik echt bizar. Ga morgen dus weer bellen. En overmorgen, etc. |:(
Hey dat ken ik. Ik heb exact dezelfde problemen. Alleen ik had het kaartje wel opgestuurd. Maar ja dat hebben ze natuurlijk nooit gehad. Het is wat dat betreft echt een puinhoop.

Gisteren bij iemand ook kabel internet van Ziggo geinstalleerd. 's ochtends hadden ze nog gebelt of alles klaar was. Bevestiging ja hoor alles moet al werken vanaf 12 augustus. Prima. Ik de boel aansluiten. Modem komt niet online. Na 1/2 uur in de wacht kreeg ik 1 of andere muts aan de lijn. Heeft u zich al geregistreerd. Ik wil wel, maar dat lukt niet omdat het modem niet online komt. Oh juist. Heeft u een moment dan kijk ik even naar de status. *5 minuten wachten* Meneer u heeft nog helemaal geen signaal op dat adres. dus ik :? Mevrouw er werd vanmorgen verteld dat het al actief is vanaf 12 augustus... Ja ik weet ook niet waarom mijn collega dat verteld heeft 8)7 Maar ze ging er mee aan de slag. Dus hopen dat het vanavond werkt. En anders maar weer bellen .

*zucht* Ziggo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:04:
Hmm vind je verhaal erg vreemd.
Ze kunnen toch gewoon je smartcard activeren terwijl je aan de telefoon hangt...
En jij denkt dat ik dat niet 100x al heb voorgesteld? Was "helaas onmogelijk" omdat dat via een andere afdeling zou moeten gaan... Dat zeggen ze zowel bij 0730 als wel 1884. Té irritant dit allemaal. Zit nu een week te kijken naar een heerlijk ruisend *^%&$&#-beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zat te denken om mij aan te melden voor het all-in1 pakket, alleen zijn mij nog een aantal dingen onduidelijk.

Je krijgt dus digitale tv, welke geen extra kosten heeft als je alleen het standaardpakket neem. Krijg ik hiernaast wel of geen analoge aansluiting? Ik dacht van wel maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen. Er wordt hier maar weinig tv gekeken dus de kwaliteit maakt geen bal uit (digitaal of analoog). Het enige probleem is dat er in het huis 3 tvs zijn die analoog zijn aangesloten. Bij digitale tv moet ik dan 3 ontvangers kopen toch? Wij willen namelijk niet op alle 3 de tvs dezelfde zender zien >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Je blijft gewoon een analoog signaal ontvangen (goddank wel anders had ik nu helemaal geen TV)
Digitv kost bij het standaard pakket (Z1) niets extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ok thx.

de all-in-1 pakketten zijn best interessant omdat hier de internetsnelheden hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:20:
[...]

En jij denkt dat ik dat niet 100x al heb voorgesteld? Was "helaas onmogelijk" omdat dat via een andere afdeling zou moeten gaan... Dat zeggen ze zowel bij 0730 als wel 1884. Té irritant dit allemaal. Zit nu een week te kijken naar een heerlijk ruisend *^%&$&#-beeld.
Het ligt er aan waar je woont. In oud casema gebied kunnen ze het meteen voor je proberen dat weet ik zeker, kost wat werk voor de helpdeskmedewerker, maar het is mogelijk. Wat je ook kan voorstellen is dat jij de kaart naar hun toe kan opsturen, zodat zij kunnen kijken of het werkt op de afdeling zelf.
SubSun schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:46:
Ik zat te denken om mij aan te melden voor het all-in1 pakket, alleen zijn mij nog een aantal dingen onduidelijk.

Je krijgt dus digitale tv, welke geen extra kosten heeft als je alleen het standaardpakket neem. Krijg ik hiernaast wel of geen analoge aansluiting? Ik dacht van wel maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen. Er wordt hier maar weinig tv gekeken dus de kwaliteit maakt geen bal uit (digitaal of analoog). Het enige probleem is dat er in het huis 3 tvs zijn die analoog zijn aangesloten. Bij digitale tv moet ik dan 3 ontvangers kopen toch? Wij willen namelijk niet op alle 3 de tvs dezelfde zender zien >_<
Ziggo zelf ondersteund alleen digitale televisie als het maximaal 3 meter van de hoofdaansluiting zit. Dus dat zou kunnen betekenen dat wanneer je boven 2 decoders aansluit en niet optimaal beeld heb, dat je dan niet kan aankloppen bij Ziggo, dat het zo slecht is

[ Voor 41% gewijzigd door StephanL op 22-08-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-05 08:42
Sinds vorige week zaterdag dus geen digitale tv meer, Preview periode verlopen staat er (vergeten te activeren).
Ook ik heb het vergeten te activeren. Het heeft me een paar telefoontjes gekost om uiteindelijk weer digitaal te ontvangen. Ik was toen wel 3-4 weken verder. Ik zit in Casema gebied.
Bij mij kwam het doordat ik meerdere orders in het systeem had staan. Ik wachtte nog op een nummerportering. En ja, het systeem is niet zo geavanceerd dat wanneer de eerste order er doorheen is, de tweede automatisch opvolgt. Je moet blijven bellen. Toen nummerportering bij mij klaar was (een maand zonder inkomende telefoon gezeten), was digitv binnen 24 uur geactiveerd na telefonisch contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
Ik heb nu dus digitale televisie van Ziggo. Het Turkse voetbalseizoen start weer dus ik ga een abonnement nemen op het Turks uitgebreid pakket. Hoe moet dat? moet ik bellen en dan kan ik het gelijk zien?
Nadat het voetbalseizoen afgelopen is wil ik het weer laten stoppen, moet ik dan een maand van te voren bellen? Krijg ik dan een datum van .... gaat hij op zwart?
Enige ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
@StephanL: Waar staat dat, dat het maximaal 3 meter van je hoofdaansluiting aangesloten mag zijn? Je kunt wel duizend digitale decoders erachter hangen. Kweste van goede splitters, kabels en bij veel aansluitingen of lange afstanden goede versterker ertussen.

@Xminator: Je kunt je hiervoor gewoon (gratis) laten terugbellen voor Ziggo. Is namelijk iets voor afdeling verkoop. Aangezien je een maand opzegtermijn hebt kun je hier (mits je dan optijd opzegt) binnen een maand vanaf. Ik raadt je aan om het bij de aanvraag meteen al op te zeggen per die datum als je het niet doorlopend wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Brad Pitt schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:20:
[...]

Je kunt toch nog wel steeds analoog tv kijken?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
jongentje schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:51:
@StephanL: Waar staat dat, dat het maximaal 3 meter van je hoofdaansluiting aangesloten mag zijn? Je kunt wel duizend digitale decoders erachter hangen. Kweste van goede splitters, kabels en bij veel aansluitingen of lange afstanden goede versterker ertussen.

@Xminator: Je kunt je hiervoor gewoon (gratis) laten terugbellen voor Ziggo. Is namelijk iets voor afdeling verkoop. Aangezien je een maand opzegtermijn hebt kun je hier (mits je dan optijd opzegt) binnen een maand vanaf. Ik raadt je aan om het bij de aanvraag meteen al op te zeggen per die datum als je het niet doorlopend wilt hebben.
Oke dankjewel _/-\o_ . Maar als ik het zeg maar aanvraag hoelang duurt het voordat ik die zenders ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

xminator schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Oke dankjewel _/-\o_ . Maar als ik het zeg maar aanvraag hoelang duurt het voordat ik die zenders ontvang?
Er van uitgaande dat je al digitale TV met een kaartje hebt: +/- 1 werdag (Zolang koste het bij mij om het muziek pakket te activeren na mezelf terug gebeld te laten hebben via de Ziggo site)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Paul_K schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 07:38:
[...]

Heb je een router achter het kabelmodem hangen? Als ja, controleer dan of er een instelling is die aangeeft of er gereageerd moet worden op een ping. Ik heb een Netgear routertje waar dat bij in te stellen is, dus...
Hier dacht ik zelf ook eerst aan... Maar de instellingen hebben altijd gewerkt, maar sinds een week of zo kan ik niet meer gepingt worden... :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

Ankh

|true

Weet iemand hoelang de oplevering van Ziggo ongeveer inneemt? Wij hebben totaal geen kabel liggen (in ieder geval niet aangesloten) dus hij moet bij de wijkcentrale ingesteld worden.

We gaan overstappen van adsl (telfort) naar Ziggo. Die slechte download en upload begint echt te irriteren. :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sandyman538 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:21:
Je kunt toch nog wel steeds analoog tv kijken?
Uiteraard, maar analoog beeld met de ultiem brakke signaalkwaliteit van Casema/Ziggo op een 50 inch tv is niet een enorm enerverende ervaring kan ik je melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 21:27
Iemand enig idee waar ik het eredivisie live kanaal kan vinden? Ik heb precies net het installatie pakket binnen en ik kan nog geen eredivisie live kanaal vinden.. Ik zie het ook nergens staan in die aanmeldkaart, niet bij extra pakketten, nergens.. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:05:
Iemand enig idee waar ik het eredivisie live kanaal kan vinden? Ik heb precies net het installatie pakket binnen en ik kan nog geen eredivisie live kanaal vinden.. Ik zie het ook nergens staan in die aanmeldkaart, niet bij extra pakketten, nergens.. Iemand een idee?
Die kanalen bestaan nu nog niet volgens mij.... zullen een dezer dagen wel op het netwerk verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

thecompany schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:05:
Je mag ook wel even op ziggo.nl kijken hoor:
Eredivisie Live kanaal: 421 t/m 424

Voor de ware voetballiefhebbers is vanaf 29 augustus het voetbalkanaal Eredivisie Live te bekijken. Livewedstrijden, achtergronden en nieuws rechtstreeks op je tv thuis.
Ik zou voor het aanmelden dan de website gebruiken of bellen met de afdeling Verkoop van Ziggo op 0900-0730 (lokaal tarief) zodat je zeker weet dat je Eredivisie pakket ook blijft werken na je 2 weken preview-periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
nog meer mensen uit regio sittard waar ziggo dood is?
tv en telefoon werkt maar geen internet. vreesde al 't ergste toen ik ze een straat verder zag graven en met kabels slepen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
jongentje schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:51:
Ik zeg niet dat het max 3 meter moet zijn,alleen voor de ondersteuning van Ziggo is het van belang dat het max 3 meter is tot aan decoder, voor een goede analyse. Als het allemaal goed werkt op andere verdiepingen bij jou in huis, is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.babek
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Phusebox: volgens mij zijn ze van noord naar zuid het netwerk aan het upgraden. Hier (Roermond) zijn ze afgelopen week ook bezig geweest. Als het goed is heb je net, of krijg je een mail dat je login van je @home box is gewijzigd naar je mailadres. Dan is de upgradebij jou in de buurt afgerond. Met een beetje geluk is de netwerk upgrade dus nu binnen een paar weken afgerond.

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.