Ff weer een update ,
Gister (vrijdag ) is mijn tv opgehaald i.v.m de dvb-c problemen , laat beeld geven en de kleuren klopten niet helemaal .
Maar dit laatste is een bekend probleem , zelfs in amerka heeft sony het zelfs toegegeven.
De monteur kwam dus en verwachte dat het mainboard naar z'n gooitje was en dat de tv sowieso geupdate moest worden.
Hem het hele verhaal over het 396 mhz probleem uitgelegd en gezegd dat ze het maar op moeten lossen !
(begin het een beetje beu te worden om overal van het kastje naar de muur te worden gestuurd)
Deze snapte de situatie maar al te goed en ging er vaart achter zetten.
Maar hopen dat het opgelost wordt (zal wel weer niet maar niet geschoten is altijd mis)
Nu is mijn vraag zouden degene die de 396mhz problemen hebben eens hun firmware versie willen posten ?
Aan de hand daarvan kunnen we zien of er daadwerkelijk ook iets is veranderd i.v.m de dvb-c tuner.
(de eerste 2 letters zijn voor de dvb-c tuner)
LET OP ALLEEN DEGENE DIE ER PROBLEMEN MEE HEBBEN/HADDEN !!!
Haalt dit allemaal niks uit dan denk ik er toch sterk over om toch (weer) een handtekeningenactie te beginnen tegen sony.
Scallie had dit allemaal goed voor elkaar maar nu hoor je niks meer.
Als iemand toevallig hier iets meer van af weet dan P.M me maar.
Toevallig is het mailadres waar we een half jaar terug alles naar toe hebben gestuurd met z'n allen ook uit de lucht.
Dus als je het mij vraagt stinkt dit zaakje nogal !
Kan het verkeerd hebben maar toch !
Hopelijk komen we er uiteindelijk toch uit, als we weer iets meer weten updaten we weer !!
Gr pascal