Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het bezit van een W3000 en al ruim een jaar diversen Alphacript kaarten uitgeprobeerd, maar steeds zonder resultaat. Vorige week een CI+ kaart(kabelaar CAIWAY) van een college geprobeerd en tot mijn stomme verbazing werkt deze kaart perfect.
Ik heb nu een CI+ kaart bij CAIWAY gekocht(€49,-) en kijkt met veel plezier, zonder aparte tuner, naar alle zenders(zelfs iets meer) dan met de aparte Samsung digitale tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ik heb het met mijn w3000 maar opgegeven, laatst naar mediamarkt om toch maar te proberen met alphacrypt maar ze verkopen ze niet meer vanwege de veelvuldige problemen ermee. Daarbij kwam ook dat ze niet kunnen garanderen dat het in de toekomst blijft werken. Ik heb opzicht niet het probleem met meerdere afstandsbedieningen vanwege een universele logitech maar ik heb graag wat minder kastjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:52
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:00:
Ik ben ook in het bezit van een W3000 en al ruim een jaar diversen Alphacript kaarten uitgeprobeerd, maar steeds zonder resultaat. Vorige week een CI+ kaart(kabelaar CAIWAY) van een college geprobeerd en tot mijn stomme verbazing werkt deze kaart perfect.
Ik heb nu een CI+ kaart bij CAIWAY gekocht(€49,-) en kijkt met veel plezier, zonder aparte tuner, naar alle zenders(zelfs iets meer) dan met de aparte Samsung digitale tuner.
Wow! Ik ga hem metteen halen!

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Wat een sukkel ben ik toch, ik had twee weken geleden een cl+ module van ziggo in mijn handen en dacht... zal ik het testen??

maar ik dacht meteen mneee dat kan niet werken, anders zou het niet hernoemd zijn, ik had natuurlijk ook gewoon even kunnen lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pixal op 14-01-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Pixal schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:33:
Wat een sukkel ben ik toch, ik had twee weken geleden een cl+ module van ziggo in mijn handen en dacht... zal ik het testen??

maar ik dacht meteen mneee dat kan niet werken, anders zou het niet hernoemd zijn, ik had natuurlijk ook gewoon even kunnen lezen.
Voor alle duidelijkheid: Van Ziggo mag de voor Ziggo geschikte Irdeto CI+ CAM niet functioneren in apparatuur met een standaard DVB CI slot. Bij Caiway geldt vooralsnog deze instelbare beperking niet, dus daarom kan bij Caiway wel de Irdeto CI+ CAM in apparatuur met standaard DVB CI slot gebruikt worden. Voor Ziggo klanten heeft het proberen van de Irdeto CI+ CAM in bijvoorbeeld de TV's van Sony met een standaard DVB CI slot dus geen zin.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste