Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:56:
Aspi gewoontes, helpen de gemoedstoestanden je dan niet teveel naar het horen van structuren met teveel gelijk gestelde waarden? versplintert denken, waardoor je dus de fragmenten waaraan je denkt, liggend laat zijn met kernactiviteiten inclusief teveel informatie?
Note: M'n XP 2400+ Thoroughbred doet het nog wel leuk...
Absoluut...daarom is dit project voor mij ook erg belangrijk. Het is niet iets wat over één nacht ijs gebouwd kan worden, maar als het om pc's gaat is mijn aandachtsspanne aanmerkelijk langer dan normaal het geval is. Ben ook al iets te impulsief geweest met een volgende bestelling, die ik nu moet aanpassen, of opnieuw moet plaatsen. Ik had nog niet betaald, dus dat moet geen probleem zijn.
Het blijven vast houden aan een idee of ontwerp is ook niet altijd vanzelfsprekend, omdat ik ook heel erg word bestookt met allerlei asociaties wanneer ik op zoek ben naar materiaal voor de casemod. Maar het basis idee dwaalt nu toch al geruime tijd door mijn hoofd. En zodra ik de benodigdheden fysiek in bezit heb, ben ik ook veel beter in staat om een beeld te vormen van hoe het er uit moet gaan zien.
Ondertussen laat ik mij nog even lekker prikkelen door allerei afdwalingen. Zo kan ik voor mezelf controleren of ik wel tevreden ben over het idee dat ik al in mijn hoofd heb, vóórdat ik daadwerkelijk met zagen en boren begin.
Mijn vorige pc was een AMD quadcore met een GTX570. Daar heb ik Skyrim toch nog erg lekker op rond gespeeld. Die houdt me nog wel even lekker bezig terwijl ik met de nieuwe build bezig ben. (die gedachte geeft ook wel erg veel rust in mijn hoofd.)
[
Voor 7% gewijzigd door
Phaerion op 26-08-2013 10:47
]