Je bent wel een beetje een eigenwijze kerel, en dat is prima als je verstand van zaken hebt, maar duidelijk blijkbaar heb je dat iig in mijn opinie niet echt, iig niet op dit punt.
Dat dat artikel 5j oud is weet ik ook wel, het was meer reverentie materiaal, en in zijn test komt hij ook niet veder dan 5
c, tussen de beste en slechtste TIM, maar waarvoor ik het voor al plaatste is dat hij het ook uitgebreid heeft over hoe TIM te aan te brengen, iets waar jij duidelijk problemen mee hebt.
Als je ook door had gelezen, dan had je ook gezien dat er een tweede vervolg test was van 80 TIMs, en hoewel ook redelijk oud nog steeds relevant, daar er nog steeds nagenoeg alle relevante huidige TIMs aan bod komen, inclusief waarschijnlijk jouw aangehaalde TIMs.
Hoewel dat niet zeker kan worden gezegd, daar je alleen maar merknamen aan haalt en niet eens de types!Verder geloof ik wat ik zelf heb ervaren.
Prima dat je in je eigen ervaringen gelooft, doe ik nagenoeg altijd ook, maar als er overduidelijke aanwijzingen zijn dat er misschien iets mis is met mijn eigen methodes, blijf ik niet steevast verklaren dat ik gewoon gelijk heb.
En ben ik het juist zelf gaan proberen omdat elk forum wat anders zegt en de ene review weer wat anders.
Ja dat is correct, vandaar dat ik ook de twee van de meest uitgebreide en beste test aanhaalde die ik ken.
Olin Coles review van TIMs is jaren de lijdraad geweest op verschillende forums, nu worden Vapor's tests van Skinneelabs door vele gezien als het reverentie materiaal.
En precies wat doe ik verkeerd bij het mounten?? Bij een H110 is het zo dat je altijd dezelfde mounting druk hebt omdat vast is vast je kan niet verderdraaien op de mount.
Ben redelijk zeker dat je veel teveel TIM gebruikt, maar omdat je te eigenwijs bent om zelf onderzoek te doen, ben je daar nooit achter gekomen.
Sorry dat ik je zo flame, maar als je meteen goed advies neer sabbelt als min of meer irrelevant, omdat je eigen onbewezen foute of correcte ervaringen wat anders zeggen, dan maak je mensen op zijn minst ge-irriteert.
Want zelfs in de laatste quote waar je vraagt of je wat fout doet, vraag je het op zo een manier, dat je zelf nog eigenlijk nog steeds overtuigt bent dat jij vrijwel zeker niks op een foute manier doet.
Voor de rest ga ik met Fordox mee, als je meer vragen hebt, ga dan naar de juiste discussie plaats, ik ben er hier ook klaar mee.
En nog een tip, voordat je vragen stelt, lees eerst de startpost goed door, staat vol met relevante informatie.