Ook ik heb enorme problemen met Telfort en de TP waar ik voorheen met Telfort (bijna) geen problemen ondervond met het netwerk. Is het nu ook hopeloos.
Ik heb al meerdere radio-roms geprobeerd maar alles met hetzelfde resultaat, afgebroken gesprekken met alle frustraties en irritaties...
Ook heb ik de TouchDCSv15 geprobeerd, werkt allemaal soepel behalve de Radio ROM
momenteel radiorom 1.02.25.19
Wie gebruikt welke RadioROM? Of heeft iemand al verbetering ondervonden?
Bas
Ik heb al meerdere radio-roms geprobeerd maar alles met hetzelfde resultaat, afgebroken gesprekken met alle frustraties en irritaties...

Ook heb ik de TouchDCSv15 geprobeerd, werkt allemaal soepel behalve de Radio ROM
momenteel radiorom 1.02.25.19
Wie gebruikt welke RadioROM? Of heeft iemand al verbetering ondervonden?
Bas
snarf schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 14:54:
Aangezien dit topic nu ook voor de Touch Pro is, hierbij mijn issues met de TP:
-Provider: Telfort zakelijk
-ROM: Originele NL ROMWellicht is het de Telfort sim die problemen geeft met de TP?
- Gesprekken worden bij mij in 9 van de 10 gevallen tussen de 5-10 minuten beëindigd, zowel thuis als onderweg. Andere kant krijgt dan te horen dat de verbinding om technische redenen is verbroken. Twee andere collega's hebben dezelfde problemen. Ontvangst is ook merkbaar minder (minder streepjes en storing) dan andere telefoontoestellen (bijv. SE K770i).
- Achterlopen/vertraging TT7. Verwijderen logging heeft het iets verbeterd, maar loopt nog steeds achter op werkelijke locatie en merkbare vertraging (pijl wil rechtdoor) bij het afslaan of nemen van rotondes. Cab uit deze post geeft geen merkbaar verschil met alleen verwijderen logging.
- TF3D restart regelmatig, vooral ook bij openschuiven toetsenbord.