Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
Het probleem is dat als ik de telefoon uitzet, ik al mijn oude verwijderde smsjes weer terugkrijg.
De opslaag staat dus opgesteld op de simkaart. Dat houdt dus ook in dat ik niet meer dan 25 smsjes kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
AAARRRGGGHHHHH!!! :(

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik de verkeerde telefoon heb aangeschaft.
De TouchFLO is super traag. Zelfs met Performance Tweaks.
Vanmorgen heb ik er een aantal nieuwe albums (MP3s) opgezet. Ik heb onderweg de albumart hernoemd, omdat die voor 3 van de 6 albums niet goed waren gegaan. Daarna een reboot gedaan. Als ik nu via TouchFLO die albums wil benaderen, dan crasht manila.exe! Of TouchFLO herstart.
Ik heb inmiddels 2x opnieuw gereboot, ondertussen de Performance Tweaks van TouchFLO uitgezet en daarna weer aan, maar het probleem blijft bestaan.

Ik heb de TD, T-Mobile MDA variant, met manila.exe eroverheen.
ROM 1.93.114.2 NLD

Iemand tips?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Anoniem: 271609 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:49:
Ik heb een probleem met mijn Weathertab. Ik krijg sinds de software-update op 28 februari geen weergegevens meer. In eerste instantie dacht ik: Laat maar zitten. Maar ‘t is toch wel makkelijk, en vervelend als je het mist. Iemand bekend hiermee?

Ik krijg steeds deze melding:

[afbeelding]
Heb je toevallig de NoData Tweak geïnstalleerd? Daar had ik het mee. Dan haalt ie de gegevens niet in via inbellen. Met Wifi lukt het wel. Aan een USB aan een PC kan het problemen opleveren, omdat je geloof ik niet met je mobiel gebruik kunt maken van de internet verbinding van de PC. Misschien is dit wel mogelijk door bepaalde instellingen op PC en mobiel te veranderen, maar ik heb nog niet gevonden hoe dat moet.
Ik update em altijd thuis via mijn WiFi.

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik heb het volgende probleem:

Als ik onder Instellingen/Telefoon onder tab Band/Selecteer uw type netwerk "GSM" kies kan ik via Internet Explorer gewoon surfen op internet.

Als ik dit aanpas naar "Auto" kan ik niet meer surfen en verschijnt de volgende pop-up melding in Internet Explorer: "Kan de pagina niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw"

Nu wil ik het graag op "Auto" laten staan, want dat is de enige manier waarop er verbinding wordt gemaakt met het 3G netwerk. Als ik het op "GSM" zet wordt er uitsluitend verbinding gemaakt met het GPRS netwerk. Maar ik wil dan wel kunnen surfen.

Wie heeft hier meer last van en weet een oplossing hiervoor?

ps: mijn overige instellingen die wellicht hier mee te maken hebben zijn als volgt:

Onder Instellingen tab Persoonlijk/Telefoon tab Band -->
  • GSM/UMTS-band: "Auto"
Onder Instellingen tab Verbindingen/Netwerk geavanceerd tab GPRS -->
  • PAP authenticatie
Onder Instellingen tab Verbindingen/Netwerk geavanceerd tab CSD lijn type -->
  • Gegevens snelheid: "9600 bps(v.32)"
  • Connectie element: "Niet transparant"
Met vriendelijke groeten,

Morscha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
morscha schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:22:
Ik heb het volgende probleem:

Als ik onder Instellingen/Telefoon onder tab Band/Selecteer uw type netwerk "GSM" kies kan ik via Internet Explorer gewoon surfen op internet.

Als ik dit aanpas naar "Auto" kan ik niet meer surfen en verschijnt de volgende pop-up melding in Internet Explorer: "Kan de pagina niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw"

Nu wil ik het graag op "Auto" laten staan, want dat is de enige manier waarop er verbinding wordt gemaakt met het 3G netwerk. Als ik het op "GSM" zet wordt er uitsluitend verbinding gemaakt met het GPRS netwerk. Maar ik wil dan wel kunnen surfen.

Wie heeft hier meer last van en weet een oplossing hiervoor?

ps: mijn overige instellingen die wellicht hier mee te maken hebben zijn als volgt:

Onder Instellingen tab Persoonlijk/Telefoon tab Band -->
  • GSM/UMTS-band: "Auto"
Onder Instellingen tab Verbindingen/Netwerk geavanceerd tab GPRS -->
  • PAP authenticatie
  • Gegevens snelheid: "9600 bps(v.32)"
  • Connectie element: "Niet transparant"
Met vriendelijke groeten,

Morscha
Oplossing reeds gevonden. De volgende instelling dient als volgt te zijn -->

• Connectie element: "transparant"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

De laatste dagen moet ik steeds een softreset doen om het geluid van het opnemen weer aan te zetten...

Ik draai een romeos 1.9.x

Iemand anders dit ook gehad ?

Dit kan komen omdat hij op mijn opslagkaar stond ivm connecten....

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 149075 op 24-04-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adware
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 13:54
Hey,

Ik heb sinds enkele weken een probleem met mijn HTC Touch Diamond: de gsm verbinding valt regelmatig uit! Als ik bij de instellingen kijk is hij wel aan het zoeken maar vindt hij gewoon het netwerk van Proximus niet. Normaal gezien stond Proximus bovenaan de lijst met netwerken aangevinkt. Maar telkens na een softreset verdwijnt het helemaal naar beneden (niet aangevinkt). De netwerkselectie staat op automatisch ingesteld.
Is er iemand die me hier kan mee kan helpen, het is vreselijk irritant om maar de helft van de tijd bereikbaar te zijn. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300335

Beste mensen die mij kunnen helpen;

Ik zit met een probleem met mijn HTC Touch Diamond :
Als ik de telefoon opstart krijg ik na het scherm -'Smart Mobility' & het groene scherm van 'Windows Mobile'- het scherm met 'Tik hier om Touch FLOtm 3D te openen' , als ik dit scherm krijgt blijft de telefoon hangen en kan ik niet verder.

Ik gebruik hem al een dik half jaar en heb dit nooit gehad.
Eerst had ik de schermen 'Smart Mobility' --> 'Windows Mobile' --> 'Touch flo starten' en daarna meteen het scherm waar ik mijn pincode kan intoetsen.
Sinds gister heb ik dat niet meer en kan ik nu niet verder.
Ik heb al meerdere malen softreset geprobeerd, maar er veranderd niets.
Ik heb nog niet hardreset gebruikt, maar als ik dit wel doe, gaan dan ook alle contactpersonen weg?

Kan iemand mij hierbij helpen?

met vriendelijke groet Julien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300493

Probleempje:
Ik heb de HTC Car Charger (CC C100) aangeschaft omdat die probleemloos mijn telefoon zou opladen en ondertussen ook Tom Tom 7 kon draaien zonder dat de batterij leeg zou gaan. Maar hoewel de telefoon aangeeft dattie opgeladen wordt gebeurt dat niet. Normaliter gloeit er ook een lampje op die op de teleffon zit maar dat gebeurt ook niet. Nadat ik de telefoon geherstart had begon het lampje wel te gloeien en werd de telefoon ook daadwerkelijk opgeladen. Maar nadat Tom Tom ongeveer 10 minuten draaide stopte dit en liep de batterij in stevig tempo weer leeg. Erg vreemd en vervelend. Kortom; HELLUP! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:58
ik heb op dit moment een probleem dat zogauw ik de knop "intern geheugen" aanklik dat ik een hang up krijg...

het is een vodafone toestel met ik geloof rom versie 1.00 nog iets.. maar wil hem eigenlijk niet updaten omdat ik het toestel alleen maar even heb om tomtom te installeren voor iemand anders

in de geheugen status staat ook opslag kaart niet geinstalleerd :S

terwijl dit wel werkt in windows om een file te kopieeren

[ Voor 17% gewijzigd door Reloader op 28-04-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sinds kort hoor ik geen ringtone meer als ik wordt gebeld. Hij trilt wel maar heb geen geluid. Bij het sms'en heb ik dit probleem niet. Ik dacht eerst aan en corrupt mp3tje maar dat was het niet.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
Reloader schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:11:
ik heb op dit moment een probleem dat zogauw ik de knop "intern geheugen" aanklik dat ik een hang up krijg...

het is een vodafone toestel met ik geloof rom versie 1.00 nog iets.. maar wil hem eigenlijk niet updaten omdat ik het toestel alleen maar even heb om tomtom te installeren voor iemand anders

in de geheugen status staat ook opslag kaart niet geinstalleerd :S

terwijl dit wel werkt in windows om een file te kopieeren
TomTom installeert iets in een soort van autostart-map (iets met cijfertjes, maar kijk gewoon naar de laatst aangemaakte dirs).
Mogelijk dat er iets staat wat je HTC niet snapt en probeert iets mee te doen.
Vanuit je PC kun je vast wel bij het "station" om files te verwijderen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 20:25
alarma2nd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 09:07:
Sinds kort hoor ik geen ringtone meer als ik wordt gebeld. Hij trilt wel maar heb geen geluid. Bij het sms'en heb ik dit probleem niet. Ik dacht eerst aan en corrupt mp3tje maar dat was het niet.

Iemand een oplossing?
Staat je volumes wel goed?

Volume-knop aan de zijkant gebruiken en dan even de instellingen van Systeemvolume en Belvolume controleren door bovenin op < en > te drukken.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Groentenboer schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:35:
[...]

Staat je volumes wel goed?

Volume-knop aan de zijkant gebruiken en dan even de instellingen van Systeemvolume en Belvolume controleren door bovenin op < en > te drukken.
Je kunt op twee manieren je volume aanpassen via TouchFlo3d en via het Start menu:

Ga via TouchFlo3d naar tabblad Instellingen / Geluid .
- Aktiveer het profiel 'Normaal' en schuif de volumebalk naar rechts (Dit doe je ook met < en > de volumeknop aan de zijkant van het toestel, zoals de Groenteboer vermeldde)
- Scrol naar onderen en zet de 'Beltoontype' op "Overgaan";
- (verder naar onderen scrollen) het systeemvolume kan je hier ook aanpassen!
- Geluidmeldingen op 'Aan' zetten.
Via Geavanceerd kom je ook bij "Geluiden en Meldingen"

Ga via Start / Instellingen naar "Geluiden en Meldingen" en open tabblad 'Meldingen'
- Selecteer "Telefoon: Ink. oproep" bij Gebeurt.:
- Beltype: Selecteer "Bellen"

Suc6 ernee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het (automatisch & handmatig) ophalen van mijn email (hotmail) krijg ik steeds onderstaand bericht op mijn scherm. Dit gebeurt een paar maal per dag en begint erg vervelend te worden. Het probleem heb ik pas sinds de laatste rom upgrade. Heeft iemand ook dit probleem en een oplossing voorhanden?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/6poi9h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:20

SilentSimon

Have you been hopped?

Ook hier maar ff posten ivm geen antwoord krijgen in het algemene topic :)

Ik heb een gek klein probleempje, ik heb net een nieuwe ActiveSync server toegevoegd. NueavSync om precies te zijn, werkt perfect. Maar sinds ik dat gedaan heb zegt TouchFlo dat ik mail heb in mn inbox met zo'n groen notificatiedingetje in het menu. Er staan echter geen berichten in, ook heb ik geen mail ingesteld op mijn telefoon. Iemand enig idee hoe ik dit weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb ditzelfde gehad met sms'jes.
Vanuit de TouchFlo zag je geen berichten.
Wat bleek: Het eerste bericht was leeg, een soort van systeembericht.
Deze verwijderd, en toen was het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220860

Ik heb ook een probleem met mijn HTC Touch Pro.
Ik heb laatst Romeos 1.9 nog wat erop gezet en met SPB backup mn smsjes en contacten hersteld.
Het probleem is dat mijn backlight heel vaak uitgaat. Hierdoor kan ik niks op mn scherm zien als het een beetje zonnig is.
Ik heb Lumos erop geïnstalleerd maar het baat niet..
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247888

Ik heb een Touch diamond met de laatste rom update.

nou heb ik problemen met mijn mail.

Bij ophalen van nieuwe mail, worden mijn oude mails verwijderd. heb alleen de nieuwe mail in mijn inbak staan.

Is er ook al een oplossing voor het beeld dat op zwart springt tijdens bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 247888 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:39:
Ik heb een Touch diamond met de laatste rom update.

nou heb ik problemen met mijn mail.

Bij ophalen van nieuwe mail, worden mijn oude mails verwijderd. heb alleen de nieuwe mail in mijn inbak staan.

Kijk eens naar de util Touch InCall Screen Tweak.
Deze werkt met je Gsensor: Hij gaat dan op zwart en op slot als je hem verticaal aan je oor houdt, maar hou je hem plat om iets na te kijken gaat ie aan, en kun je het scherm bedienen.

Het enigste probleem is als je in landscape mode navigeert: Dan gaat ie ook op zwart als er een gesprek binnenkomt ...

Voor wat betreft je mail: Kijk eens naar je POP3 instellingen of hij de berichten moet bewaren of weggooien, én hoeveel dagen dat ie moet laten zien.
Deze staat standaard op 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247888 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:39:
(...)
Als je je scherm nodig hebt onder het bellen: gewoon ff je powerknopje kort indrukken. Je scherm spring dan gewoon weer tevoorschijn.

Ik zelf heb er niet zoveel moeite mee dat het scherm onder het bellen zwart blijft, dan druk je met je wang/jukbeen niet per ongeluk iets op het scherm aan. Toch goed over nagedacht van HTC!
Mocht je er wel last van hebben, zijn er idd genoeg progjes zoals ronh hierboven beschrijft, met dank aan XDA-Developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFireThief84
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
*Laat maar, opgelost!*

[ Voor 93% gewijzigd door TheFireThief84 op 16-06-2009 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo allemaal.

Ik heb problemen met de vertraging tussen het moment dat mijn led begint te knipperen (6 tot 10 sec.) en het moment dat eindelijk de ringtone begint.
Al ik gebeld word gaat het ledje aan. Daarna het scherm en na ong. 5-6sec (soms langer) gaat eindelijk de ringtone. Dat is nog maar kort want daarna schakelt hij al snel over naar de voicemail.

Ik vond hier al een mogelijke oplossing.
Ik zou in het register 2 settings moeten veranderen. Heeft niets geholpen en dus moet ik de wijziginen weer ongedaan maken.

Verder ben ik benieuwd wie mij kan helpen met het vertragingsprobleem.
Het is een Vodafone
Rom: 1.97.172.4
Ik heb een nieuwe Simkaart gehaald op aanraden van de techneut van 1200.
Hij had nog nooit van het probleem gehoord?? (HUH) Er stond wel eea op dit forum!!
HTC gebeld en toe kreeg ik iemand uit India of zo. Slecht verstaanbaar engelsachtig gebrabbel.

De telefoon deed dit met de Touch Flo maar nu is Touch flo uit en heb ij SPB Skin 3.0 er op.
Die vertraging blijft helaas.

Q JA!!! Wat is het volume verschrikkelijk zacht zeg. Het lijkt wel of de ringtones zachter worden als de telefoon uitgebreider wordt.
Wie kan helpen.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?? Hebben nog meer mensen een soortgelijk probleem?

Alvast bedankt
Groeten
Arie de Koning

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 262825 op 17-06-2009 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306631

Adware schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:11:
Hey,

Ik heb sinds enkele weken een probleem met mijn HTC Touch Diamond: de gsm verbinding valt regelmatig uit! Als ik bij de instellingen kijk is hij wel aan het zoeken maar vindt hij gewoon het netwerk van Proximus niet. Normaal gezien stond Proximus bovenaan de lijst met netwerken aangevinkt. Maar telkens na een softreset verdwijnt het helemaal naar beneden (niet aangevinkt). De netwerkselectie staat op automatisch ingesteld.
Is er iemand die me hier kan mee kan helpen, het is vreselijk irritant om maar de helft van de tijd bereikbaar te zijn. Alvast bedankt!
Ik heb juist hetzelfde probleem met mijn TD2 !
De gsm verbinding valt regelmatig uit, en soms ben ik ook niet bereikbaar, zelfs als het toestel nog aangeeft dat er verbinding is met het netwerk. Ik heb mijn Proximus sim-kaart recent laten vervangen, maar dit lost het probleem niet op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 10:12
Ik had met mijn MDA Vario IV vaak dat de GPS wegviel in onder andere TomTom
Je ziet de GPS-status balkjes dan blauw worden, en weer grijs, en weer blauw, door tot in het oneindige.

Een reset hielp dan soms, of het openhouden van QuickGPS, maar soms kreeg ik het gewoon niet voor elkaar een fix te behouden. Je locatie op de kaart wordt in Tomtom weg bijgewerkt, maar de navigatie werkt niet.

Sinds ik een hotfix van de HTC site heb geïnstalleerd is dit echter verdwenen, en doet hij het prima. Aanrader dus voor mensen met dezelfde problemen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231694

Hallo mensen,

Ik heb een probleem met mijn touch diamond

als ik in een programma bezig ben(bijvoorbeeld agenda) dan springt die telkens na een halve minuut o.i.d terug naar mijn homescreen..

wat info:

ik draai sbp mobile shell 3.0 als todayscreen.
ik werk op de htc rom 2.03.404.3 NLD

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adware
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-05 13:54
Anoniem: 306631 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:36:
[...]

Ik heb juist hetzelfde probleem met mijn TD2 !
De gsm verbinding valt regelmatig uit, en soms ben ik ook niet bereikbaar, zelfs als het toestel nog aangeeft dat er verbinding is met het netwerk. Ik heb mijn Proximus sim-kaart recent laten vervangen, maar dit lost het probleem niet op !
Ik had blijkbaar HSDPA niet aan staan, daarom zocht hij altijd naar een 3G netwerk (wat er regelmatig niet was). Na het activeren van HSDPA viel de verbinding bijna niet meer uit (op enkele momenten na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309693

hoi allemaal
ik lees hier dat er veel mensen last hebben van geluidskwaliteit(dat je slecht verstaanbaar bent)
nu heb ik dat probleem ook ik heb het toestel vorige week laten ophalen door htc die stuurde een koerier (super service moet ik zeggen) nu heb ik mijn td vandaag weer terug gekregen alle een het probleem is niet verholpen
in de pakbon stond dat de touchpad vervangen is nu zit volgens mij daar niet de microfoon maar goed
wat is er bij jullie vernieuwd?
en heeft htc daar wel een oplossing voor?
het heeft trouwens niks met het netwerk ,rom versie of radio versie te maken want die heb ik verschillende geprobeerd en het blijft hetzelfde
ik ben trouwens van plan om maandag weer te gaan bellen naar htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willywallie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04-2024
Hallo,

Nooit eerder nodig gehad om een bericht te sturen, wel altijd blij met alle tips, maar nu!
Na probleempjes met m'n batterij ging m'n scherm op zwart!!!
Het blijkt niet aan de batterij te liggen maar mijn scherm is helemaal stuk!
Er is niets bijzonders gebeurd, niet gevallen, of dergelijke.

Kan wel opstarten en hoor hem synchroniseren, dus: naar HTC gebeld.
Ze zijn zeer behulpzaam en verwijzen naar een reparatieservice uit Belgie.
"Wel even alles opslaan voor zover dit kan!"

Ik voel eigenlijk al aankomen: geen schijn van kans dat m'n scherm gemaakt wordt, denk ik.
En zo ja, dan zal het niet onder garantie vallen. (Ik heb deze telefoon nu iets langer dan een jaar)

Iemand ervaring met dit verschijnsel en de garantie van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309693

hey willy
je hebt tegenwoordig 2 jaar garantie en als je niks geks heb gedaan met je toestel is het gewoon garantie hoor
als je er een andere rom erop hebt gezet zet dan wel ff de originele rom terug en de spl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willywallie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04-2024
Jawel, op enkele schoonheidsfoutjes na ging het uiteindelijk helemaal goed! : De onduidelijke site van Eurotwice deed het ergste vermoeden.
Nadat ik regelmatig het verloop had gevolgd kwam uiteindeljk na 14 dagen mijn telefoon terug, onder garantie gerepareerd!
prima service, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314989

Hai thar,
keb dus nu HTC Diamond toutch pro2, had internet geopend en een beetje met het menu lope klote, en nu kan ik het menu nie meer openen om de options weer te verandere want ik kan nu ik Internet explorer open geen dinge meer intype, dacht dat het iets was van full screen, help please! kan het nergens vinde hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:57

ManiacsHouse

Scheisse!

Iemand hier ook last van dode pixels op een Diamond Touch? Enig idee of dit valt onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk ook weer met de EnergyRom dat mjn telefoon traag en "hangend" wordt na een week of twee. Ik moet weer veel rebooten en dan is het systeem weer tijdelijk even snel en reageert goed op de commando's.

Is dit bekend bij de Touch Pro/HTC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-04 14:33
(jarig!)
Anoniem: 314989 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:16:
Hai thar,
keb dus nu HTC Diamond toutch pro2, had internet geopend en een beetje met het menu lope klote, en nu kan ik het menu nie meer openen om de options weer te verandere want ik kan nu ik Internet explorer open geen dinge meer intype, dacht dat het iets was van full screen, help please! kan het nergens vinde hoe.
sorry maar als je om hulp vraagt mag je wel wat meer aandacht aan je post besteden
als je nog geneens weet welke telefoon je hebt en niet kan vertellen wat er nu precies fout is of gaat

1 htc diamond toutch pro2 : is het een diamond of een touch pro2 ??

het makkelijkste voor jou is een hard reset naar fabrieksinstelling

Anoniem: 231694

hallo,

ik heb een probleem met mijn java applicatie(zeg maar de java emulator zelf), ik heb deze vraag gesteld in het windows mobile topic, maar dit topic leek mij achteraf gepaster:
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb een touch diamond op wm6.1 met de laatste romupdate van htc. nou heb ik het volgende probleem:
als ik in java werk(bijvoorbeeld opera mini of ns reisplanner app) dan komt soms mijn onderste balk met mijn keuzeknoppen(in mijn geval agenda/contacten) voor de java applet, waardoor de knoppen selecteer en terug(resp. links en rechtsonder in de javapplicatie) niet meer bereikbaar zijn. hier zit dus die rode balk overheen(ik gebruik de rode windows skin die standaard erop staat)

met andere woorden: het lijkt alsof de java terminal niet volledig op de voorgrond werkt. ik heb dit met alle java-applicaties die ik draai

Wie ow wie weet hoe ik dit kan oplossen, behalve telkens mijn applicatie herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik heb een HTC Touch Pro met de volgende gegevens:

ROM versie: 5.05.478.1 NLD
ROM Datum: 03/04/09
Radioversie: 1.11.25.01
Protocolversie: 52.58.25.30U
Provider KPN

Nu heb ik het volgende probleem:

Zolang ik het toestel gebruik zonder WiFi dan loopt alles goed wat instellingen betreft. Ik kan dan het weer ophalen, internetten, emailen etc etc.
Zodra ik het toestel via mijn thuis router verbind (het toestel heb ik van mijn werk) dan werkt ook alles nog, maar zodra ik dan weer een keer zonder WiFi online ga of het weer ophaal of wat dan ook, dan kan er geen verbinding meer gemaakt worden.

Ik krijg dan dezelfde eerste melding als Gomperd hier ergens in dit draadje heeft vermeld...
Die melding krijg ik dan met het weer ophalen...

Een hard reset voer ik dan uit en moet ik alle instellinge weer terug zetten.
Dan gaat alles weer goed totdat ik weer via WiFi ga verbinden.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen en hiervoor een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:17
Een schot in het donker, ik ken je thuissituatie niet, staat er een proxy ingesteld als je verbonden bent via WiFi?

Ik heb namelijk hetzelfde gehad als ik de Touch Pro via USB oplaadde op het werk. Dan wordt er een proxy geforceerd in de Internet instellingen, die ik er later uit moest halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Hier thuis werd er geen proxy geforceerd of wat dan ook wat er op lijkt.
Maar hij had er last van bij elke vorm van draadloos netwerk waar dit aanwezig was.Zwaar irritant in ieder geval.

Ik zal internet instellingen nog eens doorlopen van in ieder geval het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316911

Ik heb een HTC Touch Pro met de volgende gegevens:

ROM versie: 5.05.478.1 NLD

Raar mijn gegevens:
ROM versie: 5.05.404.1 NLD

Geplaatst op zondag 30 augustus 2009 09:30
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------

Domino die rom update is nergens te zien op de htc site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Aangezien ik al lang mijn ervaringen van deze telefoon met jullie wil delen, haal ik deze post omhoog.

In September 2008 heb ik een contractverlenging gedaan, en gekozen voor de HTC TD. Ik wou eigenlijk een Iphone, maar ik was niet van plan om zoveel kosten te maken en dan kreeg ik ook een nieuw nummer.

Ik koos voor de HTC ook omdat ik in het kader van mij werk een routeplanner kon gebruiken en ik dus niet 2 aparte apparaten had. In het begin was ik hartstikke tevreden over de HTC. Hij reageerde precies zoals het moest. Echter na een maand ging mijn batterij enorm omlaag. Ik kijken en ja hoor een aantal zaken standaard uitgezet ..... hielp weer voor een maand. Vanaf die tij moet ik tenminste 1 keer in de 36 uur de telefoon opladen. Ook als ik dus geen telefoontjes pleeg. Ellende natuurlijk als ik het een dag vergeet.De functie MP 3 en radio vond ik ook handig maar mijn batterij was dan leeg als ik op het werk aankwam of iets later op de dag.

Na exact een jaar (sept. 2009) gebeurde het dat de HTC spontaan aan- en uitging, de Touch flow 3D niet meer reageerde en ik hem met het aan uit knopje niet kon aanmaken. Ik heb een nacht gewacht en wat schetste mijn verbazing de volgende ochtend had hij zich zelf gereset. Ik weer happy. Dat was echter voor korte duur want 2 weken later zat mijn touch-scherm compleet vast. HArde reset hielp niet want mijn touch gedeelte deed het niet. Ik in paniek want ik dacht ik heb maar 1 jaar garantie. Kwam er via het internet achter dat het 2 jaar was. Ik HTC gecontact, en ik moet zeggen hun service is gewoon goed. Apparaat werd opgehaald en na één week kreeg ik hem geheel kosteloos gerepareerd terug. Was alleen l mijn data kwijt.

Ik weer helemaal happy ...... weer alles erop zetten. Nou een goede 6 weken later ..... okt /nov 2009. Kreeg ik een grote bruine vlek (en een soort olievlek) in het gedeelte van mijn klok? Ik weer bellen .... het had waarschijnlijk te maken met "newton ringen", maar de vorige reparatie was niet ouder dan 3 maanden dus hij mocht weer terug. Wat gebeurde voordat ik hem moest opsturen (laten afhalen) was de vlek opeen weg, ik heb nog gebeld, de custom service zei neen stuur maar in je weet maar nooit. Ik weer alles ingepakt laten ophalen en na een dag of 3 kreeg ik de telefoon terug....ze hadden niks kunnen vinden ..maar ook weer kosteloos gerepareerd. Dus ook nieuwe software erop en alle data eraf. NA deze reparatie heb ik geen andere software erop gezet (ook mijn (legale) route planner (route 66) niet)

Nu het volgende, vanaf de telefoon terug is krijg ik met de nieuwe software de volgende irritante hobbels:

- HTC reageert uiterst traag;
- Zodra ik een contact wil opvoeren krijg ik een foutmeldingen rapport;
- Ondanks dat er een schuifje op zit voor opnemen gaat hij gewoon over tot opname (of afbreken);
- Weeronline loopt zo vast dat ik mijn telefoon uit mot zetten en opnieuw moet starten;
- Het % dat hij draait in standby (dus echt alles uit) is 65%;
- De batterij dien ik echt dagelijks op te laden ook als ik niet telefoneer (dus echt niks doe)
- telefoongesprekken kraken en piepen

Wat ik eigenlijk wil meegeven is dat ik na 1 1/2 jaar echt heel erg baal dat ik deze telefoon heb aangeschaft. Ik erger mij echt dagelijks aan dit apparaat. ik ben daarom ook blij dat ik in september 2010 over mag en dan ga ik wel zeker voor de iphone.

Ik wil een ieder adviseren wil je zo een telefoon aanschaffen kijk op internet maar verbaas je niet als hij kapot gaat uit het niets, dit heeft absoluut niets te maken met de verkoper, maar met het apparaat zelf. De HTC presteert het om uit het niets zowel hardware matig als software matig stuk te gaan.

Wil je geen ellende laat je dan goed informeren welke telefoon het wel doet. Het enige positieve dat ik heb ik met de custom service, de zijn snel en willen ook graag helpen.

* mijn volgende telefoon wordt de iphone (of heel misschien) de nokia n900)*; maar deze keer graaf ik wel dieper hier voordat ik overga :( :( :(

[ Voor 1% gewijzigd door Mouse_NL op 21-02-2010 13:39 . Reden: toevoeging volgende telefoon ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Mouse_NL schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:37:
Wil je geen ellende laat je dan goed informeren welke telefoon het wel doet. Het enige positieve dat ik heb ik met de custom service, de zijn snel en willen ook graag helpen.

* mijn volgende telefoon wordt de iphone (of heel misschien) de nokia n900)*; maar deze keer graaf ik wel dieper hier voordat ik overga :( :( :(
Ik snap dat je reageert uit frustatie, maar ik heb het idee dat je bovengemiddeld pecht hebt met je TD. Zo heb ik nog steeds geen enkel groot probleem ermee gehad. Hij is wel eens wat traag en de gesprekkwaliteit zal het nooit halen bij die van een Nokia, maar in grote lijnen doet ie het altijd prima zonder de gekke dingen die jij meemaakt.
Er zijn bv. ook mensen met giga problemen met hun Iphone terwijl anderen er alleen maar lovend over zijn.

Zoveel ellende is niet bepaald fijn dus ik wens je meer succes met je volgende telefoon. :)

(en dit is het problementopic dus is het logisch dat hier veel problemen staan. ;))

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-02-2010 16:18 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 20:25
Hyp Hyper schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:17:
[...](en dit is het problementopic dus is het logisch dat hier veel problemen staan. ;))
Sowieso zijn er altijd méér berichten te vinden over problemen, dan over de goede zaken: dan hoor je veel mensen niet.

Maar ook ik denk dat je wel heel veel pech hebt... Ik ben na bijna 2 jaar nog steeds tevreden met mijn TD, zonder grote fouten of wat dan ook. Nu moet ik wel zeggen dat ik iedere nacht oplaad, omdat ik in een gebouw werk met enorm slecht ontvangst en dus de batterij snel leeg trek. Maar dat was niet anders dan met mijn andere telefoons...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Groentenboer schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Sowieso zijn er altijd méér berichten te vinden over problemen, dan over de goede zaken: dan hoor je veel mensen niet.

Maar ook ik denk dat je wel heel veel pech hebt... Ik ben na bijna 2 jaar nog steeds tevreden met mijn TD, zonder grote fouten of wat dan ook. Nu moet ik wel zeggen dat ik iedere nacht oplaad, omdat ik in een gebouw werk met enorm slecht ontvangst en dus de batterij snel leeg trek. Maar dat was niet anders dan met mijn andere telefoons...
Ik heb met mijn TD anders best wel vaak dat men mij niet kan bereiken danwel dat ik blijkbaar geen netwerk heb wanneer ik wil bellen.
Dat is echt iets wat IMHO niet kan bij een foon.
Dat 'ie elke 24 uur opgeladen moet worden is irritant, maar nog wel overheen te komen, echter een foon die niet goed geschikt is om mee te bellen is echt een onvergeeflijke fout in het ontwerp.
En dat terwijl met dezelfde SIM mijn Nokia die ik ervoor had wel altijd werkte op die locaties.

Nee een volgend toestel zal toch zeker geen verbindingsissues moeten hebben, zoals de TD dat heeft.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Ik heb de Touch Pro meer dan anderhalf jaar als hoofd-telefoon gebruikt, dat is een persoonlijk record! Maar sinds ik de Motorola Milestone heb is hij 'gedegradeerd' tot werk-telefoon, wat inhoudt dat hij in m'n broekzak terecht komt en niet in een pouch aan m'n riem.

Nog geen twee dagen na deze levensgrote taakwijziging kreeg hij de befaamde olie-achtige vlekken in het schermoppervlak. Valt niet zo op als het scherm aan staat, maar wel weer typisch.

[ Voor 0% gewijzigd door Myedvyed op 22-02-2010 21:30 . Reden: "hoofdtelefoon" was wat onduidelijk, streepjes toegevoegd ]

• Mouse_NL
Hyp Hyper schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:17:
[...]

Ik snap dat je reageert uit frustatie, maar ik heb het idee dat je bovengemiddeld pecht hebt met je TD. Zo heb ik nog steeds geen enkel groot probleem ermee gehad. Hij is wel eens wat traag en de gesprekkwaliteit zal het nooit halen bij die van een Nokia, maar in grote lijnen doet ie het altijd prima zonder de gekke dingen die jij meemaakt.
Er zijn bv. ook mensen met giga problemen met hun Iphone terwijl anderen er alleen maar lovend over zijn.

Zoveel ellende is niet bepaald fijn dus ik wens je meer succes met je volgende telefoon. :)

(en dit is het problementopic dus is het logisch dat hier veel problemen staan. ;))
JE zegt het goed ik ben diep gefrustreerd. Vandaag ook weer gaat mijn scherm aan als ik hem op lock heb staan .. :( :( :(

Wie deze telefoon nu wilt aanschaffen doet er best aan om hem 2e hands te kopen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:18
Ik heb sinds 2 dagen het onderstaande probleem:

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/SDC10337.jpg

Als je goed kijkt zit er in een rechthoek op mijn scherm een soort van olieachtige tekening. Als ik met mijn stylus op het scherm type dan hoor je echt 'tok, tok, tok' waar je voorheen bijna niks hoorde als je aan het typen was. Als het scherm aanstaat is er niks te zien, maar als je hem heel schuin houd dan zie je toch weer die olieachtige film bij het scherm. Ik dacht eerst dat het vuil of iets vettigs was, maar dat is niet zo. Het zit onder in het scherm.

Kent iemand dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 23-04 16:03
Mn telefoon viel net uit m'n broekzak toen ik op de stoel zat. Nu is alle verlichting dood. Van het scherm en die achter het rondje onderaan. Hij gaat wel aan, die tril voel je. En alarmpjes gaan af. Maar geen scherm.
Vast geen software fout, of wel? En hoe krijg ik ooit dat toestel open, om te checken voor een losse kabel.

Edit: open gekregen, maar er zit niks los ofzo.. Wtf

[ Voor 7% gewijzigd door repsaj op 04-03-2010 21:47 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veggel75
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-03-2015
Ik heb mijn diamond laten verdrinken waardoor de aan/uit knop nu niet meer werkt.. Is er een manier om in het register iets te editen waardoor deze functie wordt overgenomen door een andere knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:54

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Binnetie schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:40:
Ik heb sinds 2 dagen het onderstaande probleem:

[afbeelding]

Als je goed kijkt zit er in een rechthoek op mijn scherm een soort van olieachtige tekening. Als ik met mijn stylus op het scherm type dan hoor je echt 'tok, tok, tok' waar je voorheen bijna niks hoorde als je aan het typen was. Als het scherm aanstaat is er niks te zien, maar als je hem heel schuin houd dan zie je toch weer die olieachtige film bij het scherm. Ik dacht eerst dat het vuil of iets vettigs was, maar dat is niet zo. Het zit onder in het scherm.

Kent iemand dit fenomeen?
Dat zijn zogenaamde newton ringen. Als je de HTC service bent en dit verteld kan je toestel onder garantie gerepareerd worden.

Die van mij is vandaag voor de 4e keer opgehaald in 4 weken.
Eerst was het touchscreen opeens stuk. Op laten sturen en binnen ee nweek gerepareerd terug. Helaas zat er een bruinige vlek achter het scherm, dus weer opgestuurd. Toestel teruggehad na 1.5 week met de melding dat het probleem niet gevonden kon worden. Weer teruggestuurd want de vlek zat er toch echt. 1.5 week later weer teruggehad zonder vlek, maar nu was het toestel zo slecht terug in elkaar gezet dat de hele bock-cover niet meer fatsoenlijk pastte. Dus vandaag maar weer opgehaald...

Overigens, HTC is geswitched van EuroTwice naar Dynafix... :X

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nu heb ik een software probleem zodra ik een contact wil invoeren geeft hij een fout melding ala windows en moet ik wel 10 keer een rapport opsturen aar ms .... !!!! niet normaal meer. :( :( :( :( :O :O :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:41
Mouse_NL schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:15:
Nu heb ik een software probleem zodra ik een contact wil invoeren geeft hij een fout melding ala windows en moet ik wel 10 keer een rapport opsturen aar ms .... !!!! niet normaal meer. :( :( :( :( :O :O :X :X
Even herstarten en het zou weg moeten zijn :) Ik heb het gelukkig nog maar één keer meegemaakt, wel érg irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Wel allemachtig. Een aantal posts hierboven gaf ik aan dat ik last had van die olieachtige ringen (newton rings). Ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht en mijn HTC Touch Diamond opgestuurd voor reparatie van die olieachtige ringen. Ik gaf aan de medewerker aan de telefoon duidelijk aan dat het om de newton rings ging.

Samen met een Touch 2 van mijn werk heb ik alles op laten halen. Nu krijg ik voor mijn Touch Diamond net een prijspgave voor de reparatie:

1x vervangen scherm
1x vervangen printplaat

Totaal: €470,00 euro 8)7

Waarom in godsnaam? Daar heb je anderhalve nieuwe HTC Diamonds voor.
Iemand ditzelfde meegemaakt? Wat is hier aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Binnetie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:20:
Wel allemachtig. Een aantal posts hierboven gaf ik aan dat ik last had van die olieachtige ringen (newton rings). Ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht en mijn HTC Touch Diamond opgestuurd voor reparatie van die olieachtige ringen. Ik gaf aan de medewerker aan de telefoon duidelijk aan dat het om de newton rings ging.

Samen met een Touch 2 van mijn werk heb ik alles op laten halen. Nu krijg ik voor mijn Touch Diamond net een prijspgave voor de reparatie:

1x vervangen scherm
1x vervangen printplaat

Totaal: €470,00 euro 8)7

Waarom in godsnaam? Daar heb je anderhalve nieuwe HTC Diamonds voor.
Iemand ditzelfde meegemaakt? Wat is hier aan te doen?
Daar heb je een HTC Desire voor en dan weet ik wel welke ik liever heb.
Touch Diamond kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb al 2 Desire's. Het scherm werkt nog wel alleen zitten de ringen erin. Ik wilde het toestel na reparatie aan mijn zusje geven.
Ik vind dit een belachelijk hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384555

Mijn toestel valt om de 10 - 20 minuten uit...
hij is al 3 x ter reparatie aangeboden... " probleem blijft zich voordoen".

Halve schermen weergeven... zwarte schermen...

Iemand hier een oplossing voor?

Het ziet er naar uit dat veel mensen van de TP aan het afstappen zijn, het is hier immers minder druk.

Toch lijkt het mij wijs om een overzicht te maken van welke roms op dit moment goed presteren. Ik draai bijvoorbeeld nog een oude EnergyRom welke ook wat bugs vertoont en waar al betere alternatieven voor zijn.

Wellicht een idee om deze ervaringen te delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390424

Hallo allemaal,

Ik heb nog nooit eerder een bericht gepost, maar jullie tips zijn wel altijd bruikbaar.
Momenteel heb ik zelf echter ook een probleem met mijn touchscreen bij mijn HTC TD. Ik was goed te spreken over deze telefoon waardoor ik mijn abbonnement heb verlengd als zijnde een sim-only abbo.

Echter sinds enkele weken begint het touchscreen "raar" te doen.

Waar ik ook druk op het touchscreen, hij registreert het helemaal aan de linker zijde. (ter verduidelijking, indien ik de 3 wil intoetsen pakt hij de 1, bij de 9 de 7 bij de 5 de 4 etc.). Een hard-reset heb ik al geprobeerd, maar dit is niet aan te raden. Mijn telefoon wilde zichzelf niet meer opnieuw uitlijnen. uiteindelijk is dit toch gelukt en heeft de telefoon het denk ik 3 dagen weer "normaal" gedaan. Hierna begon hij weer opnieuw met hetzelfde probleem. Heeft nog iemand dit gehad, of kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:17
Welke ROM gebruik je?

Het wil nog wel eens helpen om de telefoon opnieuw te flashen. Uiteraard hoort hier ook een hard reset bij (welke overigens helemaal geen kwaad kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397459

Ik heb HTC touch pro, en dat balkje reageert erg slecht met opnemen... weet iemand wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Anoniem: 397459 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:05:
Ik heb HTC touch pro, en dat balkje reageert erg slecht met opnemen... weet iemand wat te doen?
Ook als je het met je nagel doet? Het blijft natuurlijke en resistief touchscreen.
En anders gewoon met de opneemtoets opnemen. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407105

Ik heb nu thuis 2 diamonds liggen, waarvan 1 tekoop hierop het forum staat, maar met de ander heb ik het volgende probleem.
Ik heb de diamond volledig gereset en moet daarom nu het scherm weer uitlijnen, maar rechtsboven in reageert de touchscreen niet meer :-( , dus wil hierom ook het uitlijnen niet meer. Is er dus een oplossing om het uitlijnen te voltooien of te omzijlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:54
Er zijn custom rom's die al uitgelijnd zijn door de maker. Hier hoef je dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407105

en hoe werkt dit dan en wat moet ik hiervoor doen?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste