Ik heb in twee magazines gelezen dat de centerlock-versie betere afdichtingen heeft dan de M525. De M535 is (behalve gewicht) gelijk aan de LX en XT, tenminste, dat beweert de LBS.
Ik heb trouwens mijn hayes met centerlock-adapters geïnstalleerd, geen enkel probleem

Op mijn fiets zaten trouwens standaard al centerlock-adapters, bij Magura Julie (hint: te koop voor weinig

) zitten 6-bolt schijven.
Oh ja, ik ben hier al een poosje niet meer geweest, dus even voorstellen. Ik ben dus MBV, heb hier een poos /FG onveilig gemaakt, en ben student informatica aan de TU Eindhoven. Ik heb dus een Bulls Copperhead 3 Disc, daarvan staan foto's op
http://mtb.mvdvlist.nl. Zo nu en dan kom je me tegen in de bossen bij Eindhoven. Een verslag van mijn vakantie in Verbier (met mtb-clinic.nl) staat op
mountainbike.nl.
S.v.p. niet allemaal tegelijk, dan kunnen mijn ouders niet internetten 
. Binnenkort eens omzetten naar HTML en zelf hosten, 't is dat er zoveel tijd in zit, anders zou ik de link hier niet durven plaatsen
Zijn er hier trouwens nog mensen die een DSLR meenemen op de MTB? Ik ben nog geen enkele rugzak tegen gekomen voor max €150 die aan mijn wensen voldoet: camelbak-achtig systeem, ruimte voor D70 + kitlens + 70-210, en ruimte voor kleding/eten/gereedschap etc. Ja, Lowepro, die gele, van €200-300, of de combinatie van een 30-litertas met een indeling erin (wat voor geen meter werkt).
[
Voor 30% gewijzigd door
MBV op 03-09-2008 00:09
. Reden: vraagje erbij ]