Het kleine-mismoderatietopic deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.684 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Te laag kan imho niet voor die reactie :p (binnen het normale bereik, een -2 is ook weer overdreven)

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wie geeft hier nu een +1 voor: Verwijderd in 'nieuws: 'Onterecht voordeel Nvidia in 3dMark door Physx-drivers''

Ik zie veel vreemde modding vandaag.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Quacka in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''

-1.....
Slaat echt nergens op.
Een gewone opmerking hoort volgens mij op 0.

Het ouderwetse meningenmodden blijft maar doorgaan.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is wel een beetje een loze oneliner zo, zonder uitleg. Maar ik zie er nog wel een onschuldige 0 in.
Het ouderwetse meningenmodden blijft maar doorgaan.
Op basis van een enkele moderatie zo'n uitspraak doen is natuurlijk niet echt goed onderbouwd, zeker niet als een -1 niet onverdedigbaar is. Maargoed, dat is offtopic.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 24-06-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:21
Van mij ook een 0 maar de post voegt weinig toe en ik kan erin komen dat sommige mensen het op -1 zetten vanwegen offtopic of te weinig inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hij is nogal zeurderig, dus een -1 kan ik me prima voorstellen, een 0 is ook goed, dat geef ik zelf ook.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:31
2x zelfs, en zelfs een +2 :P Iemand even die +2 iig checken?

Ik heb hem ook een -1 gegeven trouwens.

Nog wat gevonden, namelijk in een productreview:

productreview: Club3D CGAX-4852DD review door frankknopers

2x een -1, terwijl het echt geen flamebaits zijn. Imho is een 0 hier zeker terecht.

[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 24-06-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Allemaal nulletjes inderdaad, complimenten zijn toegestaan bij productreviews. Voor de rest zijn de reacties behoorlijk zinloos, maar het mag.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Graag jullie mening.

Frank Knopers schrijft (zoals we gewend zijn) een prachtige review productreview: Club3D CGAX-4852DD review door frankknopers

Zijn er een paar mensen die inhoudelijk blijkbaar niet veel in te brengen hebben, maar het toch belangrijk vinden Frank te bedanken voor zijn prachtige review:
Door ev1ltje, dinsdag 24 juni 2008 23:47
Jouw moderatie: 0Score: 0
Héle strakke review. Kort na de introductie, alles heel duidelijk. Kortom Pico Bello.
Zo mogen er nog veel meer komen! :) Dikke 5/5

[reply] Door Smithers.83, dinsdag 24 juni 2008 23:53
Jouw moderatie: 0Score: -1
Prachtige review zoals we van jou gewend zijn Frank. Hulde! :Y)
Zijn er gelijk mensen die dat met een -1 beoordelen. :? Mijn mening is dat je best iemand een compliment mag maken als hij zoveel tijd en aandacht aan een review heeft besteed.

Gelukkig zie ik nu dat er al veel meer 0 scores zijn gegeven op deze reacties. >:)
Toch graag jullie mening.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je mag inderdaad iemand best een compliment geven voor zijn review. Meen zelfs dat dat nog ergens in de FAQ beschreven staat. Die reactie geef ik zelf een 0, een -1 vind ik hier veel te zwaar.

SKiLLa in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Dit vind ik geen +1 en al helemaal geen +2. Ik twijfel nog tussen de 0 voor onschuldig offtopic, of de -1 voor het plaatsen van een offtopic rant. Ik neig naar het laatste.

mad_max234 in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Zoals verderop al gemeld is dit niet helemaal juist, en ook niet echt meerwaarde-achtig.

graey in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Redelijk standaardcommentaar bij een dergelijke nieuwspost. Ik zie er geen meerwaarde in. Nulletje lijkt me voldoende.

Verwijderd in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Vrij matig qua inhoud. Ook hier zie ik geen meerwaarde.

Gepetto in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Ook geen meerwaarde, het is niet eens ontopic.

Verwijderd in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Vrij loze oneliner. Imo een -1.

Best aardige informatie, alhoewel niet helemaal ontopic. Ik zou er nog wel een +1 voor willen geven als er tenminste geen flame naar UPC in stond. Maakt het nu een nulletje imo.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 25-06-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:26:

SKiLLa in 'nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU''
Dit vind ik geen +1 en al helemaal geen +2. Ik twijfel nog tussen de 0 voor onschuldig offtopic, of de -1 voor het plaatsen van een offtopic rant. Ik neig naar het laatste.
ik heb deze een -1 gegeven(als enige), vanwege ranten en met name vanwege die vloek in de eerste zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Laatst online: 19:21
Ik was het eerst volledig met RoD eens, maar nu je het zo zegt, ik had helemaal over die vloek heengelezen, net het laatste tikje naar de -1 voor mij.

EDIT: In Before The RoD *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Jorrit op 25-06-2008 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat draagt inderdaad ook niet bij aan een hogere score. Dat laat het voor mij ook doorslaan naar de -1 (was me eerst niet eens opgevallen).

Edit: Wat J.J.K. dus zegt :P

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 25-06-2008 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:45

RayNbow

Kirika <3

Tja, een lange reply met weinig inhoud die tevens niet onderbouwd is. Momenteel staat ie op 6x 0 maar vanwege de laatste zin over zakkenvullende politici vind ik de reply eig. -1 waard.

Edit: Oh, er zijn waarschijnlijk nog wel meer reacties te vinden op hetzelfde artikel...

Krijgt 4x 0, terwijl de reply laatdunkend is over eerdere reacties ("lol! lach me dood als ik de reacties hierboven lees..") en voor de rest niet onderbouwd. -1.

Overige reacties hebben volgens mij nog te weinig mods ontvangen om nu te bestempelen als mismods.

[ Voor 37% gewijzigd door RayNbow op 25-06-2008 02:31 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

J.J.K. schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:45:
Van mij ook een 0 maar de post voegt weinig toe en ik kan erin komen dat sommige mensen het op -1 zetten vanwegen offtopic of te weinig inhoud.
Ik heb inderdaad een -1 gegeven. Het is niet meer dan een nutteloze zeurderig overkomende oneliner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 01:03:
[...]

ik heb deze een -1 gegeven(als enige), vanwege ranten en met name vanwege die vloek in de eerste zin
Mee eens. Het was al absoluut geen hoogstaande reactie, maar de eerste alinea maakt het echt een -1.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
wat vinden jullie van deze: TheSiemNL in 'nieuws: 'Intel slaat Windows Vista over''
Ik vind het een +1 omdat hij met een goede kanttekening komt bij de verkoopcijfers van vista waar ikzelf niet zomaar aan gedacht zou hebben.

Nog wat meer:
Comp_Lex in 'nieuws: 'Intel slaat Windows Vista over'' staat op +1 en ik vind het een 0. Inhoud slaat imo nergens op (maar ja is dat meningmodden?).

Struis112 in 'nieuws: 'Intel slaat Windows Vista over'' onschuldige 0 imo.

Jogai in 'nieuws: 'Intel slaat Windows Vista over'' flauw, maar onschuldig en dus voor mij een 0 ipv -1.

chrisO in 'nieuws: THQ komt met Ultimate Fighting Championship 2009: Undisputed' flamerig/ranterig en imo -1. Heeft wel 2x +1 gekregen.

hier: meuk: Scribus 1.3.3.12 is een discussie over een aantal features die het programma niet heeft waar Verwijderd in 'meuk: Scribus 1.3.3.12' imo onterecht op -1 staat. Nulletje lijkt me terecht.

[ Voor 55% gewijzigd door Sallin op 25-06-2008 09:16 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar in 'meuk: Scribus 1.3.3.12'
deze heb ik een -1 gegeven(er is ook een +2 gegeven, dat lijkt mij een mismod)
en deze(de reactie daarop)
Verwijderd in 'meuk: Scribus 1.3.3.12'
weet ik nog niet zo goed, eerlijk gezegd, voorlopig ook -1
allemaal gezeur over wel of niet wegmodden

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste is idd duidelijk -1 wegens compleet offtopic.

Tevens vraag ik me af of hij zijn modrechten niet zou moeten verliezen, hij geeft doodleuk aan bewust misbruik van het modsysteem te maken...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:27:
Verwijderd in 'meuk: Scribus 1.3.3.12'
weet ik nog niet zo goed, eerlijk gezegd, voorlopig ook -1
allemaal gezeur over wel of niet wegmodden
Hij reageert op de reactie boven hem met een bron die zijn verhaal ondersteund. Een -1 lijkt me wat zwaar. Ik denk dat ik voor 0 ga.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Pjerry schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:11:
Frank Knopers schrijft (zoals we gewend zijn) een prachtige review productreview: Club3D CGAX-4852DD review door frankknopers

[...]

Toch graag jullie mening.
Zoals DirkW boven je zei:
Dirk schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:09:
Allemaal nulletjes inderdaad, complimenten zijn toegestaan bij productreviews. Voor de rest zijn de reacties behoorlijk zinloos, maar het mag.
En uit de FAQ:
Modereren buiten nieuwsartikelen

Naast nieuwsberichten zijn er ook andere zaken waar reacties op geplaatst kunnen worden, bij redactieblog's, meukitems, .plans en productreviews. Deze reacties kunnen ook gemodereerd worden, maar zal wat minder streng zijn in vergelijk met reacties op nieuwsberichten. Hieronder staat per categorie uitgelegd wat de verschillen zijn ten opzichte van de normale moderatierichtlijnen bij nieuwsartikelen.

[...]

Productreviews

Reacties die de schrijver van de review een spreekwoordelijk schouderklopje geven, zijn niet uit den boze, zelfs zonder onderbouwing, behoren met een neutrale score van 0 beoordeeld te worden. Een verschil hierbij is echter dat negatieve reacties wel van enige onderbouwing voorzien dienen te worden. Reacties die de review afkraken zonder noemenswaardige reden horen dus wel op -1 thuis. Dit geldt ook voor reacties waarin op een botte manier gevraagd wordt waarom de schrijver programma X of punt Y niet getest heeft.
Dus ja complimenten geven mag en worden beoordeeld op 0. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 25-06-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Rixard in 'nieuws: Adobe geeft Acrobat 9 vrij'
Buiten het feit dat het wel over een alternatief gaat om snel even een PDF bestand te lezen, is deze echt geen +2 waard. 0 is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens. +2 is gewoon een mismod. Staat nu op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ook een 0 gegeven. Die +2 is inderdaad een mismod, maar voor de rest gaat het nog wel met die user. Misschien wel een misklikje geweest. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Reactie op Regeneration:

Ja, allemaal mooi en wel. Maar wat doen jullie power mods nou aan dit soort mismods?
Alleen maar de mod bijstellen, zoals wij ook doen, helpt dit soort vervelende mods niet de wereld uit.

Zo links en rechts heb ik nog wel eens problemen met hoe er gemodereerd en gereageerd wordt.

Moderaties: Veeleer wordt een mening omlaag gemod, dan dat een slechte/ontoelaatbare reactie een -1 krijgt. Op het moment dat je bij v&a een mm over de streep gaat, krijg je een waarschuwing. Waarom zou zo iets ook niet ingesteld kunnen (maar dan cm's i.p.v. mm's) worden bij moderaties?

Reacties: Maar ook bij ongeoorloofde reacties (discriminerend, kwetsend, godslasterend, enz.). Bij de reacties hoort dan m.i. niet een flauwe/off-topic reactie bij. Die kunnen de mede-tweakers gewoon "wegmodden".

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp in 'nieuws: Microsoft: Windows 7 wordt compatibel met Vista'
deze onzinreactie heeft 6x +1 en zelfs een +2, van mij een -1 iig, gaat helemaal nergens over natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Pjerry schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:
Reactie op Regeneration:

Ja, allemaal mooi en wel. Maar wat doen jullie power mods nou aan dit soort mismods?
Alleen maar de mod bijstellen, zoals wij ook doen, helpt dit soort vervelende mods niet de wereld uit.

Zo links en rechts heb ik nog wel eens problemen met hoe er gemodereerd en gereageerd wordt.
Uiteraard wordt degene die niet conform de richtlijnen modereren er zoveel mogelijk uit gehaald. Daar helpt modbot dus ook bij, maar ook dit topic. In dit topic worden mismods gemeld en die worden dan weer rechtgezet is het hele erge mismods zijn dan kan een Powermod even een kijkje gaan nemen bij de moderatie van degene. Je moet echter niet vergeten dat meningen vaak verschillen hoe objectief men ook reacties wil modden. Powermods gaan dus niet om gelijk je modrechten afnemen als je een paar keer een andere mening / mismod hebt.
Moderaties: Veeleer wordt een mening omlaag gemod, dan dat een slechte/ontoelaatbare reactie een -1 krijgt. Op het moment dat je bij v&a een mm over de streep gaat, krijg je een waarschuwing. Waarom zou zo iets ook niet ingesteld kunnen (maar dan cm's i.p.v. mm's) worden bij moderaties?
Meningmods zijn uiteraard niet toegestaan. Zo ook volgens de FAQ. Als een duidelijke mismods zijn dan wordt er zeker actie ondernomen. Wat bedoel je trouwens met mm, cm? Bij de artikelen is het niet perse zo dat er alleen goede reacties nodig zijn en is dat vaak ook niet haalbaar. Bij V&A is er gewoon geen discussie mogelijkheid (bijv. over de vraagprijs). Het is een middel om koper en verkoper met elkaar in contact te brengen. Doordat er toch velen het nodig vonden om onnodige reacties te geven leidde dit tot chaotische situaties die in V&A, vandaar het strengere beleid daar.
Reacties: Maar ook bij ongeoorloofde reacties (discriminerend, kwetsend, godslasterend, enz.). Bij de reacties hoort dan m.i. niet een flauwe/off-topic reactie bij. Die kunnen de mede-tweakers gewoon "wegmodden".
Wat is je punt hier precies? Alle ongeoorloofde reacties en offtopic reacties worden gewoon naar -1 gemod. Desnoods maakt een Powermod een wijziging in de reactie of verwijderd deze helemaal -2, maar dat laatste gebeurt zelden.

Edit: 8)7 Alfredo bedankt. Post hierboven een beetje ge-edit.

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 25-06-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat vinden jullie van deze: spawnagain in 'nieuws: Microsoft: Windows 7 wordt compatibel met Vista'

Commentaar van anderen afdoen als "gewhine" vind ik geen 0 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Regeneration, hij bedoelt centimeters en millimeters. In V&A is de "marge" (hoever je kan gaan) dus kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:05:
Kevinp in 'nieuws: Microsoft: Windows 7 wordt compatibel met Vista'
deze onzinreactie heeft 6x +1 en zelfs een +2, van mij een -1 iig, gaat helemaal nergens over natuurlijk
Die +2 is een duidelijk " mee eens " mismod. De post hangt nu wat mij betreft tussen de -1 en de 0 in. De poster geeft zijn punt wat gechargeerd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Bor de Wollef schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:20:
Wat vinden jullie van deze: spawnagain in 'nieuws: Microsoft: Windows 7 wordt compatibel met Vista'

Van mij dan ook -1 ontvangen!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:20:

ja en dat terwijl hij zelf whinet met z'n voor 300 euro bouw ik een pc waar Vista vlekkeloos op draait.
Ik heb een -1 gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mooi, nog een klein duwtje en de post staat ook netto op de score die het verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnagain in 'nieuws: Microsoft breidt Mac-team fors uit'
deze onzinnige kreet in de ruimte is van dezelfde maker, die heb ik ook een -1 gegeven(als een van de weinigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:57:
spawnagain in 'nieuws: Microsoft breidt Mac-team fors uit'
deze onzinnige kreet in de ruimte is van dezelfde maker, die heb ik ook een -1 gegeven(als een van de weinigen)
Daar geef ik max een 0 voor. Op zich is het een vrij loze kreet / open deur echter vind ik hem niet dermate storend dat ik hem wil afstraffen met een -1.

Toevoeging:
Deze post is een 0:
Rob Coops in 'meuk: Nmap 4.65'

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 25-06-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat vinden jullie van deze?

Paul Hulsebosch in 'nieuws: Ubisoft opent studio in Brazilië'

Ik vind het spammerig over komen, de link is sowieso niet bepaald nuttig en volledig offtopic imho. Ik heb een -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gezien het feit dat het een site gericht is op het downloaden van ROM's lijkt het me zelfs illegaal en is een -1 wel het minimale wat je hiervoor kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Was het toevallig net het bekijken en hoger op de site kan je gewoon direct roms downloaden

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wat valt jullie op in het profiel van Paul Hulsebosch ? :)

PolarBear in 'nieuws: Maxdata in financiële problemen'
Vind ik geen -1 waard, is een goede vraag om stelling te toetsen.

[ Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 26-06-2008 08:12 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

IN: nieuws: ATI Radeon HD4870 uitgebracht en getest
Door Crazyanz, woensdag 25 juni 2008 20:26
Jouw moderatie: 0Score: -1
ik wacht nog even een paar maanden en knikker dan de 4870 in me kast goede vervanving voor me verouderde 1950PRO
Negatieve moderatie; lijkt mij redelijk on-topic, maar weinig informatief: 0 score lijkt me

[ Voor 13% gewijzigd door Pjerry op 26-06-2008 08:02 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pjerry schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:01:

[...]

Negatieve moderatie; lijkt mij redelijk on-topic, maar weinig informatief: 0 score lijkt me
Lijkt me een post met totaal geen waarde voor de andere lezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Pjerry schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:01:

[...]

Als je op "woensdag 25 juni 2008 20:26" rechtermuisknop doet, kun je de link kopiëren, like so:
haakjesluiten in 'nieuws: ATI Radeon HD4870 uitgebracht en getest'

Vind het wel een -1. Het voegt totaal niets toe en niemand heeft er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dan hoort 3/4 -1 gemodereerd te worden!

@ PCDealer: Dank wist ik niet....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Pjerry schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:19:
Dan hoort 3/4 -1 gemodereerd te worden!
Nee, deze post is alleen interessant voor de poster. Net zoals in een Intel introduceert nieuwe chips artikel iemand meldt dat ie de proc gaat vervangen.
@ PcDealer: Dank wist ik niet....
n/p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

simplicidad in 'nieuws: Belgacom laat abonnees flink meer en sneller downloaden'

Waarom deze zoveel nul krijgt weet ik niet. Ik heb hem +2 gegeven, want dat is hij volgens mij ook waard. Bijna de enige post met echte meerwaarde in heel die draad.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik twijfel een beetje, het is zeker géén 0 waard, maar of ik een +2 geef weet ik nog niet. Voorlopig hou ik het op een +1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Geeft +1: sommige zinsneders kunnen minder ranterig, zoals sommige abonnees sm-ers noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

PcDealer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:59:
Geeft +1: sommige zinsneders kunnen minder ranterig, zoals sommige abonnees sm-ers noemen.
Eens, dat maakte het voor mij ook "slechts" een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
vmsw in 'nieuws: Belgacom laat abonnees flink meer en sneller downloaden'
Ik vind dit onsubstantiel gewauwel en dus een 0. Ik ben echter een van de weinigen. Wat vinden jullie er van?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa het is geen praaltje, maar een +1 kan ik mij ook nog wel in vinden. Hij snijdt wat leuke puntjes aan die wel interessant zijn voor verdere discussie.

Vooral gezien het niveau van de rest van de reacies, past een +1 wel denk ik. Een 0 kan ik me overigens ook wel voorstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het hangt imo aan elkaar van open deuren. Ik geef er een 0 voor. Zit niets bijzonders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:29:
Mwa het is geen praaltje, maar een +1 kan ik mij ook nog wel in vinden. Hij snijdt wat leuke puntjes aan die wel interessant zijn voor verdere discussie.

Vooral gezien het niveau van de rest van de reacies, past een +1 wel denk ik. Een 0 kan ik me overigens ook wel voorstellen. :)
Ik snap wat je bedoelt met leuke puntjes aansnijden, maar eigenlijk is dat precies waar bij mij het gewauwel op doelt. Hij/zij heeft allemaal open deuren aan elkaar gehangen in 1 post, zonder dat het imo iets toe voegt aan de discussie; hij komt niet ter zake :).

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Meer dan een 0 kan ik er niet van maken: ene alinea is kopie van de andere, promoot filesharing in België zodat "wij Nederlanders" er fijn van kunnen profiteren. Lekker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad wat loos geklets en meer niet, een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Deze reactie van mijzelf: vgroenewold in 'nieuws: Aandelenkoers RIM onder druk ondanks goede resultaten' lijkt mij geen -1 waard, er zijn nu al 5 -1 moderaties geplaatst.

En ik zou mijzelf ook +1 geven voor het volgende: vgroenewold in 'nieuws: Rechter bekrachtigt schadeclaim: Riaa moet betalen' Ik ga niet direct in op het artikel, maar bouw er wel op voort. Toch? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door vgroenewold op 26-06-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

vgroenewold schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:48:
Deze reactie van mijzelf: vgroenewold in 'nieuws: Aandelenkoers RIM onder druk ondanks goede resultaten' lijkt mij geen -1 waard, er zijn nu al 5 -1 moderaties geplaatst.
Pukkelpubers?
En ik zou mijzelf ook +1 geven voor het volgende: vgroenewold in 'nieuws: Rechter bekrachtigt schadeclaim: Riaa moet betalen' Ik ga niet direct in op het artikel, maar bouw er wel op voort. Toch? ;)
In principe wel, je bouwt goed voort. Echter, ik vind je stuk erg lastig weglezen. Ik kan er met moeite uithalen wat er precies staat. Enige uiteenzetting van info (alinea's bv) en diepgang (welke grote organisatie) zou het een stuk leesbaarder maken zodat die +1 echt logisch wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Bij de eerste vind ik je wel erg ranterig overkomen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Die opmerking is voor mij ook genoeg reden om er een -1 voor te geven aangezien je mensen er behoorlijk mee op hun tenen kunt trappen terwijl ze er ook niks aan kunnen doen. Jammer voor de rest van de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online

Ik ben het met Ecteinascidin eens, je stukje leest vrij moeizaam, bijvoorbeeld:
Ik denk dat ook dat niet gaat lukken, maar als dit wel het geval is...dan kan het nog interessant worden.
:? alle "dat dit dat het" verwijzingen maken het erg wazig. En dan heb ik het stukje weggelaten waar je in een lange zin je 'ten tweede' uitlegd, in de volgende zin er nog iets over zegt, en in dezelfde zin weer teruggaat naar je eeste punt.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dit is een topic om in de gaten te houden: nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar

Veel gelijke tot erg gelijkende posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
coretx in 'nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar'
Waar is de jurisprudentie te lezen ?! Oftewel : BRONVERMELDING A.U.B !
Of wil VNU/Tweakers overkomen als entertainment MAFIAA propaganda platform ?!
Vraag is ok, vorm is voor mij een -1. Heeft +2 en 6x +1.

In de subthread van reacties op deze post staan verder wat dingen imo onnodig op -1.
Verwijderd in 'nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar'
Verwijderd in 'nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar'

[ Voor 22% gewijzigd door Sallin op 26-06-2008 18:36 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet wat er voor de edit stond, maar ik vind hem niet ongewenst zo
edit: dat van die pukkelpubers was inhaken op de parent
ik zou haast zeggen: kindertjes die vragen....... :)
maar goed, ook bij deze weet ik niet wat er voor de edit stond, ik vind het niet echt veel toevoegen en zelfs bijna een off-topic discussie uitlokken, van mij een nulletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vorm is imho zelfs -2. Hij beschuldigt middels de vergelijking met de mafia VNU en tweakers ervan dat ze in de drugshandel zit, mensen afperst en mensen vermoord (allemaal dingen die de maffia ook doet)

Als ik het profiel van de user in kwestie eens bekijk, alsmede eerdere reacties van hem, en de gemiddelde en totale reactiescores, lijkt het me niet eens zo slecht als iemand eens een mailtje richting user zou sturen om hem er op te wijzen dat zijn gedrag erg slecht is.

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 26-06-2008 18:47 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij een -1 vanwege onnodig gebruik van capslock
edit: en die krankzinnige beschuldiging natuurlijk, overigens is coretx een erkende klier die dit soort dingen vaker doet mss moet hij hierover eens aangesproken worden middels een mailtje oid
edit 2: Wildhagen was me net voor

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:43:
[...]

Vorm is imho zelfs -2. Hij beschuldigt middels de vergelijking met de mafia VNU en tweakers ervan dat ze in de drugshandel zit, mensen afperst en mensen vermoord (allemaal dingen die de maffia ook doet)
Ik dacht eerst dat het een echte nieuwe afkorting is waar ze totaal niet over na hadden gedacht:
The newly-created entity is being called the Music And Film Industry Association of America™, Inc. (MAFIAA)
Maar bleek dus niet zo te zijn :)
On April 1, 2006, John T. Haller parodied the two organizations on a joke website announcing their fictional merger, introducing another abbreviation for the fictional combined entity: "MAFIAA" (Music And Film Industry Association of America, a satirical reference to The Mafia)
edit:

Toch gewoon weg. Stond totaal niks in het bericht, verwijzing naar mafia en toch alleen maar loze geneste reacties.

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 26-06-2008 19:12 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, in het Nederlands spel je maffia met dubbel f in het
italiaans met één f(bedenk ik me nu ineens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Norckon in 'nieuws: Rabobank koppelt sms aan bankrekening'
deze staat 9x+1 ik vind het een beetje mager, geen onderbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Klopt dat hij geen onderbouwing heeft gegeven, maar in dit geval twijfelde ik. Ik lees het meer als een reactie uit eigen ervaring en dit is wat mij betreft wel een +1 waard.

edit:
Ik snap niet dat deze zoveel -1'en ontvangt:

Kort door de bocht, maar imho wel onschuldig:
Seyed in 'nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar'

[ Voor 37% gewijzigd door Kixtart op 26-06-2008 20:27 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Ik was degene die hem meteen een -1 heeft gegeven en dat vooral door die eerste zin. De tweede zin vond ik daaropvolgend ook niet echt een schoonheidsprijs verdienen en daarom dus die -1.
Die andere reactie is weliswaar niet echt makkelijk te lezen maar ik vind hem wel een +1 waard en heb die dus ondertussen ook gegeven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Als je even goed leest, pukkelpubers was natuurlijk een referentie naar de persoon die dit woord gebruikte (de thread-starter), zie zijn reactie welke gewoon op 0 staat en waar meer verkeerde woorden in staan: yzf1kr in 'nieuws: Aandelenkoers RIM onder druk ondanks goede resultaten'
Wat is daar dus verkeerd aan, het antwoord op deze manier was juist een vorm van kritiek op de thread-starter. Vind ik dan enigzins kortzichtig. Anyway, de tweede was minder serieus bedoelt als het vragen om een +1, meer dat ik mij afvroeg of dit terecht zou zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door vgroenewold op 26-06-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vgroenewold schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:53:
Als je even goed leest, pukkelpubers was natuurlijk een referentie naar de persoon die dit woord gebruikte (de thread-starter), zie zijn reactie welke gewoon op 0 staat en waar meer verkeerde woorden in staan: yzf1kr in 'nieuws: Aandelenkoers RIM onder druk ondanks goede resultaten'
Wat is daar dus verkeerd aan, het antwoord op deze manier was juist een vorm van kritiek op de thread-starter.
klopt, zie mij edit hier
vgroenewold schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:53:Anyway, de tweede was minder serieus bedoelt als het vragen om een +1, meer dat ik mij afvroeg of dit terecht zou zijn.
vragen om een +1 voor jezelf doe je wel vaker trouwens

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:04:
vragen om een +1 voor jezelf doe je wel vaker trouwens
En wat mij betreft mag dat. IK heb er totaal geen problemen mee wanneer mensen mij oid lastig vallen wanneer hun onrecht aangedaan wordt. Wanneer er enig signaal ontstaat dat het niet zo is verdwijnt een hoop feedback.
Feedback is namelijk IMO onvoorwaardelijk. Niet altijd terecht, maar een oor open houden en luisteren hoor zeg maar bij de taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zolang er een mismod is of dreiging daartoe vind ik het ook wenselijk (of feedback dus), want dat hoort gewoon hier. Het enige wat ik dan niet wil zien is dat mensen geen zeuren voor een hogere moderatie zonder argument of hem al hier aangeven binnen een zeer korte tijd na het plaatsen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 26-06-2008 22:22 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind die eerste ook zeker een 0. Ik zie niets in die reactie wat een -1 zou rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:22
Het topic in nieuws: Rechter: maken thuiskopie van illegaal materiaal is strafbaar is een totale chaos, mede door de enthousiaste posts van wouter2, die in plaats van een stevige, wat langere, maar goed onderbouwde post een enorme lijst van een- of twee-regelige posts heeft geschreven.

Sommige afzonderlijke posts gaan nog wel, andere zijn gewoon eindeloze herhalingen in een thread die al bomvol staat. Het enorme aantal posts dat hij beter had kunnen samenvoegen neigt mij ertoe alles naar -1 te zetten, misschien voor een enkele een 0.

Zie hier de 38 reacties 8)7 :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Het zijn er 42 (inmiddels). Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet :P Een -1 vind ik wat streng aangezien het geen flamebaits zijn, maar het is wel overduidelijk dat 1 lange post misschien handiger zou zijn dan 40 oneliners :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
RoD schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 22:22:
Ik vind die eerste ook zeker een 0. Ik zie niets in die reactie wat een -1 zou rechtvaardigen.
Nou, ik ook niet, maar hier wordt tegen mij gezegd dat het gebruik van "pukkelpubers" de reactie op -1 zet. Hetzelfde geldt dan voor de eerste reactie, ik zie echt het punt niet. En verder kan ik mij niet herinneren constant om +1's te hebben gevraagd...beetje negatieve sfeer vandaag moet ik zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door vgroenewold op 26-06-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iedere reactie moet op zichzelf beoordeeld worden. *zucht*

En wouterr2 doet an sich niets illegaals.... *zucht*

* Delerium gaat mailtje bouwen

[ Voor 10% gewijzigd door Delerium op 26-06-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:22
Ecteinascidin schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:40:
Er worden hier dikwijls -1'tjes uitgedeeld omdat bepaalde posts een herhaling zijn van wat al eerder is gezegd. Dat kan ook niet anders want reacties staan niet op zichzelf en kunnen dus ook niet op die manier beoordeeld worden. Hoe dan ook, ik ben hier niet om het modsysteem aan te vechten. En het vervuilen van threads is kennenlijk toegestaan, dus een 0 voor alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Als er echt inhoudelijk precies hetzelfde gezegd wordt een -1 (dubbelpost), maar verder moet je het wel apart bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 26-06-2008 23:55 . Reden: Add woord: inhoudelijk ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Henry86 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:48:
[...]Er worden hier dikwijls -1'tjes uitgedeeld omdat bepaalde posts een herhaling zijn van wat al eerder is gezegd.
Dat staat nog wel los van dat je eerst een reactie op zichzelf moet beoordeeld worden. Wanneer je er een dubbelpost in ontdekt is het uiteraard een -1 (of 0).
Dat kan ook niet anders want reacties staan niet op zichzelf en kunnen dus ook niet op die manier beoordeeld worden. Hoe dan ook, ik ben hier niet om het modsysteem aan te vechten. En het vervuilen van threads is kennenlijk toegestaan, dus een 0 voor alles?
Nou.... toegestaan.... Ik zou zeggen nee en ik ben niet de enige blijkbaar. Het versturen van een mailtje hieromtrent werd dwarsgezeten door een collega die al een mailtje was gaan bouwen.
Dat het niet de bedoeling is moge duidelijk zijn. Maar ook hier zijn weinig richtlijnen aangezien een maximum aantal replies op een vrij arbitraire grens komt te liggen. cap je het op 5? op 10? Het antwoord is dan vast geen 42.

* Delerium zegt FUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Het lijken mij allemaal on-topic reacties, welke af en toe kort door de bocht zijn, of op zijn minst te recht op het doel af. Uit alle reacties blijkt een zekere frustratie. Een frustratie die voortkomt uit het feit dat mensen continu (dezelfde) foute dingen lopen te beweren. Hij is duidelijk ter zaken kundig. Jammer genoeg wendt hij dat niet aan door bijvoorbeeld een lang en duidelijk betoog te schrijven, waarin een en ander duidelijk gemaakt wordt.

Overigens als hij dat wel gedaan zou hebben, is het maar de vraag of dat gelezen wordt door de mensen die reageren, en als het al gelezen wordt of dat dan de inhoud geadopteerd zou worden.

Ik kan me zijn frustratie wel een beetje voorstellen, dus om dan overal een -1 te zetten...... :?
Naar mijn idee zijn er al te veel reacties met een -1 gemodereerd.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecteinascidin schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:40:

En wouterr2 doet an sich niets illegaals.... *zucht*

/me gaat mailtje bouwen
ja ok, maar ik vind het toch wel een beetje vervuiling van de FPop deze manier hoor, hij kan ook in één keer zijn punt maken en dan nog een paar keer reageren. 38 keer is echt teveeel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:42:

[...]

ik zou haast zeggen: kindertjes die vragen....... :)
maar goed, ook bij deze weet ik niet wat er voor de edit stond, ik vind het niet echt veel toevoegen en zelfs bijna een off-topic discussie uitlokken, van mij een nulletje
Misschien dat ik het niet helder zie, maar ik vind dit een reactie die kant nog wal raakt (leuke woordspeling in dit geval :) )
Ten eerste moet je mij is uitleggen wat het fundamentele verschil is tussen het aankaarten van een -1 (waarvan je vindt dat het een 0 moet zijn) en het aankaarten van een 0 (waarvan je vindt dat het een +1 moet zijn).

Het is typisch die gereformeerde gedachte (louter overdrachtelijk bedoeld) van een Nederlander die vindt dat je niet van jezelf mag zeggen dat je wat goed hebt gedaan. In mijn ogen onderscheidt de "klassebak" zich van de mindere goden doordat hij van zichzelf goed kan inschatten wat hij goed en minder goed heeft gedaan. Hem daarna nog een keer natrappen met je vraagt wel vaker om een +1 maakt het gehele geval nog schrijnender.

Jammer ik had eigenlijk een iets beter niveau verwacht op dit forum!

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjerry schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:51:
[...]

Misschien dat ik het niet helder zie, maar ik vind dit een reactie die kant nog wal raakt (leuke woordspeling in dit geval :) )
Ten eerste moet je mij is uitleggen wat het fundamentele verschil is tussen het aankaarten van een -1 (waarvan je vindt dat het een 0 moet zijn) en het aankaarten van een 0 (waarvan je vindt dat het een +1 moet zijn).
1) ik heb keurig gemotiveerd waarom ik een nul aan die die post gegeven heb
2) dit is een MISmoderatietopic, toen vgroenewold zijn eigen post hier aanbeviel was zijn post slechts een paar uur oud en dus nog nauwelijks gemodereerd, dus van mismoderatie kon nog nauwelijks sprake zijn(dit was de vorige keer ook al zo)
3)hij motiveert niet waarom hij een +1 wil hebben, hij vraagt er gewoon om
4) ik trap niet na, maar constateer gewoon
Het is typisch die gereformeerde gedachte (louter overdrachtelijk bedoeld) van een Nederlander die vindt dat je niet van jezelf mag zeggen dat je wat goed hebt gedaan
ik heb toch ook helemaal niet gezegd dat ik vind dat dat niet mag
Jammer ik had eigenlijk een iets beter niveau verwacht op dit forum!
ga ik niet eens op in

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Laatst online: 07-05 21:46
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:38:
[...]

ja ok, maar ik vind het toch wel een beetje vervuiling van de FPop deze manier hoor, hij kan ook in één keer zijn punt maken en dan nog een paar keer reageren. 38 keer is echt teveeel van het goede
Helemaal mee eens, misschien is dit dan wel iets om 'illegaal' te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
Heikanu schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 01:19:
Helemaal mee eens, misschien is dit dan wel iets om 'illegaal' te maken...
Ik denk dat de huidig oplossing van een mail sturen meer dan voldoende is, en dat het niet nodig is om regels te gaan ontwerpen voor dit soort uitzonderlijke gevallen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Bedankt PJerry, maar laten we het verder rusten, anders blazen we het alleen maar op. Soms nemen mensen iets een beetje te snel aan. Ik denk dat we elkaar wat dat betreft een beetje verkeerd begrepen hebben, dat kan soms gebeuren. Wat ik alleen een beetje jammer vind is het neerzetten van mij als een +1 vrager, terwijl ik duidelijk mijn sporen wel verdient heb gezien m'n profiel en je mag dan aannnemen dat ik meer bedoel achter het alleen maar vragen van een +1, dat zou nogal puberaal zijn. That's all, dat wilde ik even zeggen en meer niet.

[ Voor 58% gewijzigd door vgroenewold op 27-06-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dan komt ik toch ook gewoon voor een +1 vragen ;)
Imho valt deze onder meerwaarde, omdat ik de ene ben met een lijst die nuttig kan zijn voor vele en een reactie was op iemand die het er over had: Kixtart in 'nieuws: Rabobank koppelt sms aan bankrekening'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het was voor mij even aarzelen, omdat in het artikel opzich al staat dat windows mobile eraan komt, maar met de extra informatie erbij geef ik hem wel een +1.

Al had je hem natuurlijk ook zelf gewoon op +1 kunnen zetten :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dirk op 27-06-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Het ging meer over de lijst eigenlijk, maar op dezelfde pagina stond waarom windows mobile niet werkte en heb dit daarom meegenomen. In het artikel staat dat het niet werkt, maar als J2ME wel draait dan is het vreemd dat windows mobile uitgesloten is. Je kunt namelijk gewoon J2ME Java apps draaien in windows mobile, maar het blijkt dus dat het alleen ligt aan de sms ondersteuning.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
ik snap niet wat deze oneliner/flame op 0 doet: Verwijderd in 'nieuws: Test: Firefox 3 heeft minste geheugenhonger - update'
Dit weet je zeker omdat je bewijs hebt, of gewoon uit IE-haat?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zetten we hem toch gewoon op -1?

Waar die nu dus op staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Verwijderd in 'nieuws: It-studenten outsourcen opdrachten naar India'

voor mij mag deze op -2 komen. Heeft geen enkele waarde meer :)

@DirkW: Dank u voor de info ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Death1ord op 27-06-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op -1 heeft in principe er ook niemand last van, dus daar laten we die reacties ook altijd staan. -2 zou een extra 'straf' zijn en dat is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zoiets blijft gewoon op -1

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
ik heb het idee dat er in dit topic nieuws: It-studenten outsourcen opdrachten naar India veel gemeningmod wordt. Veel posts die negatief zijn over outsourcing krijgen +1/+2 waarderingen, terwijl positieve geluiden -1 en 0en mogen ontvangen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Sallin schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:48:
ik heb het idee dat er in dit topic nieuws: It-studenten outsourcen opdrachten naar India veel gemeningmod wordt. Veel posts die negatief zijn over outsourcing krijgen +1/+2 waarderingen, terwijl positieve geluiden -1 en 0en mogen ontvangen.
Geheel mee eens, dat topic wilde ik ook al aandragen, tussendoor geglipt. ;) Puur meningmodden in veel gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
vgroenewold schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Nou, ik ook niet, maar hier wordt tegen mij gezegd dat het gebruik van "pukkelpubers" de reactie op -1 zet. Hetzelfde geldt dan voor de eerste reactie, ik zie echt het punt niet. En verder kan ik mij niet herinneren constant om +1's te hebben gevraagd...beetje negatieve sfeer vandaag moet ik zeggen.
Dat was voor mij ook niet echt de reden om hem op -1 te zetten, de regel daarna deed het voor mij dan weer wel goed. Je mag de iphone best een zwak product noemen, geen probleem, maar dan wel met uitleg en niet ergens even tussendoor.

When you only live once, try not to die?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.