hoi, heb niet alle 252 pagina's door kunnen spitten, wel wat gezocht op wat criteria, maar nog geen oplossing gevonden.. boven de eettafel hebben we 3 spotjes, gu5.3, voorheen halogeen warm wit. Nu wil ik deze vervangen met led. Heb de trafo reeds vervangen door een voor led lampen, 0-15watt. De 4watt Ledare lampen van de ikea zijn te fel.(kleurwarmte 2700K is zeer acceptabel, heb ze in badkamer/toilet/gangen al in gebruik).
Ik heb bij conrad 3 lampjes besteld, 2800K,, 1watt/7watt warm wit, had gehoopt dat dit ook acceptabel zou zijn, maar eenmaal thuis staat op de verpakking 2800K-3200K, en ze zijn echt te wit/TL-achtig, dus eerder 3200K dan 2800K...jammer....dus die gaan terug. De hoeveelheid licht, was wel prima, alleen dus te wit....
Nu zoek ik dus extra warm witte gu5.3 led lampen, met een laag wattage... hooguit 2 watt?
Iemand een suggestie?
alvast bedankt,
Wil
Ik heb bij conrad 3 lampjes besteld, 2800K,, 1watt/7watt warm wit, had gehoopt dat dit ook acceptabel zou zijn, maar eenmaal thuis staat op de verpakking 2800K-3200K, en ze zijn echt te wit/TL-achtig, dus eerder 3200K dan 2800K...jammer....dus die gaan terug. De hoeveelheid licht, was wel prima, alleen dus te wit....
Nu zoek ik dus extra warm witte gu5.3 led lampen, met een laag wattage... hooguit 2 watt?
Iemand een suggestie?
alvast bedankt,
Wil