Ik heb LEDs in de keuken zitten, 2 (aan 1 voeding zittende) niet gedimde, en 3 (aan een andere voeding zittende) die wel dimbaar zijn.
Voeding 1, het 'dimmer' draadje gaat naar een simpele aan/uit schakelaar. 'Dimmer Out' zijn alleen maar de soldeer-eilandjes, hangt niets aan en kan ik ook niets mee zonder te solderen.
Voeding 2, 'DIM' gaat naar een potmetertje wat als dimmer dient, ik heb wel een goede multimeter, maar de pennen zijn te dik om daar in het stekkertje mee te prikken om wat mee te meten

Volgens mij was dit een standaard 10K potmeter, maar dat weet ik niet zeker.
Nu wil ik die voedingen vervangen door 2 stuks van een model waar ik wat meer vertrouwen in heb, en die ik door kan lussen zodat ALLE verlichting dimbaar is, maar wel op een speciale manier: met een dubbele wisselschakelaar (aan-uit-aan) waarbij ik kan kiezen tussen 'aan' en 'doorgelust van andere dimmer' waarmee ik 2 lampengroepen apart kan schakelen.
Alleen: wat voor voedingen heb ik nodig? dat 'DM-3/375' is niet echt behulpzaam, wat ik er van begrijp is 3 lampen die dan 375mA krijgen op 24V, maar die dingen zijn best wel lastig te vinden voor mij. Veel voedingen die ik kan vinden zijn 12V of 700mA.
Wat ik heb lijkt heel erg op
dit, maar dit is ook niet echt behulpzaam, en op de lampen zelf staat ook niets.