Zie hier de mogelijkheden over voipbuster maar sta daar altijd wat twijfelachtig tegenover.
Voor mezelf zou het niet zo'n probleem zijn maar ik weet al de reactie van moeders:
Ga je nou een nieuwe telefoon kopen omdat het via XMS niet goed werkt ?
Ik zie haar zo 1,2,3 even niet via een headset bellen en als iedereen die hier wil bellen eerst zijn/haar pc moet aanzetten ( als je geen ip telefoon gebruikt) dan gaat dat bij voorkeur niet werken.
We hebben een huiscentrale en 4 gigaset 4000's waar iedereen onder zijn eigen sub summer bereikbaar is.
Kost een paar duppies maar heb ze al jaren.
Dan krijg ik het echt niet voor elkaar dat iedereen dat systeem links laat liggen.
Toch lijkt het alsof het XMS imperium een beetje aan het afbrokkelen is, de een na de andere dienst wordt of is gebrekkig.
De fax heb ik er hier al tussen uit moeten halen want hoe vaak ik wisselgesprek niet aan of uit zet maakt niet uit,de dag erna staat het weer aan.
Het aangekondigde plus pakket voor digitale tv met de uitbreidingen,het is er nog niet.
Is de techniek toch niet genoeg genaderd dat het in de praktijk uitgeoefend kan worden ?
Want internetplus bellen,Ziggo, ze hebben allemaal dezelfde problemen.
Terug naar een pots lijn kan niet,deze lijn is ooit isdn gemaakt en KPN wil dat niet terug zetten.
Je kan haast niet anders dan toch maar doormodderen.
Ik heb hele goede ervaringen met de mensen achter XMS,maar de producten zelf, (op internet na) durf ik echt niet meer aan te bevelen.
Het is toch aan XMS om dat geschonden vertrouwen op te krikken en ik heb zoiets van,XMS pas op de plaats,eerst de basisproducten nu in orde maken en dan doorgaan met de rest,anders heb je geen klant meer over.
Add:
Overigens kwam de telefoonstoring wel op het moment van een geplande netwerk update van xms (gisterochtend) en dat is wel erg toevallig.
Update 's ochtends vroeg,mensen slapen uit,de eerste telefoontjes gaat men zo rond 11 uur doen om rekening te houden met andere uitslapers en.. hee storing.
[
Voor 8% gewijzigd door
Nick39 op 03-11-2008 11:23
]