Ik werd een week nadat ik de klacht gemeld had terug gebeld,maar ik beschouw dat als eigen schuld omdat ik het per mail gemeld heb,wat ik wel "vervelend" vind is dat men dan regelmatig 's avonds zo rond 8 uur belt.
Aan de ene kant weet men dat je thuis bent,aan de andere kant is dat net het tijdstip waarop je journaal zit te kijken of een film gaat kijken en ik heb dan zelf de neiging om het zo snel mogelijk af te raffelen omdat de andere huisgenoten het hinderlijk vinden.
Mijn kids zien het belang van een goed werkende telefoon niet zo in want die hebben hun eigen mobiel.
Ook komt het voor dat ik iemand wil bellen en het niet gaat dan echt weg moet.
Dan kan ik geen helpdesk bellen,of iemand belt om 8 uur net als gisteren dat ik om 4 uur niet bereikbaar was,dan roept iedereen pa de film gaat beginnen.. dan bel je ook geen helpdesk meer mede omdat ik dus om 8 uur weer bereikbaar was en het mijns inziens dus weinig zin heeft om om 8 uur te melden dat ik eerder onbereikbaar was,maar gisteren was ik dus weer niet bereikbaar en deze keer was het mijn zus,die belt gewoon nog ouderwets op een analoog pstn KPN lijntje.
Dit is geen klaagrondje maar de telefoondienst heeft wel serieus de hik,en de analoge tv dienst ook.
Tijd voor nieuwe kontrakten ??
De meest voorvallende klachten zijn dat de bellende partij een dode lijn krijgt na het kiezen van mijn nummer en dat ik een in gesprek toon krijg als ik een nummer bel.
Mijn zoon had een variant,die kreeg een dode lijn toen hij belde terwijl hier de bel wel overging.
[
Voor 9% gewijzigd door
Nick39 op 13-09-2008 11:09
. Reden: toevoeging omschrijving klachten ]