http://web.canon.jp/imagi...eosdigital5/firmware.html
update
[ Voor 31% gewijzigd door Nomad op 13-10-2010 14:55 ]
Ik heb het nog nooit gehad..wat bedoelen ze er eigenlijk mee?
Aap!
Als ik wat rondzoek op internet zie ik dat de geruchten al meer dan een jaar rond gaan maar ik zou het een beetje lullig vinden als ik nu een 1000D zou bestellen en dat er voor de holiday season nog een 2000D komt.
Waarschijnlijk is het koffiedik kijken maar zijn er binnenkort nog events waar vaak nieuwe producten worden aangekondigd?
no animals were harmed during the production of this message
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Tsja, een paar megapixels meer en een nieuwer modelletje beeldprocessor ofzo. Zal inderdaad voor de beginnende SLR gebruiker niet veel gaan uitmaken maar de prijs setting zal wel ongeveer hetzelfde zijn en dan heb ik liever het nieuwe model.Superdaantje schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:41:
Wat denk je nu te missen op de 1000D. 1000D is gewoon leuk instap camera. Zelf heel veel plezier van gehad.
Zie het als een facelift model van een auto, als je weet dat de nieuwe er aan komt ga je ook niet de oude bestellen
Tja er staat al aantal maanden een aankondiging voor het boek de EOS 2000D, maar men kan enkel speculeren wanneer deze opvolger er komt en wat de specificaties zijn. Als je wilt beginnen met deze geweldige hobby en je wil een goede instap camera hebben dan is de 1000D echt nog niet zo verkeerd. En mocht je later meer willen dan zou ik als eerste kijken naar de objectieven. 18-55 vervangen voor een 17-55. Nou dan heb je een upgrade waar je wat van merkt ;-)
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
En de beschikbaarheid niet te vergeten, een aankondiging is 1 ding maar soms duurt het even voor een model goed te krijgen is. Plus dat dat de prijs ook nog wel eens hoog wil houden.PowerUp schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:41:
Tijd van introductie plus drie maanden zou ik rekening mee houden voor een normale prijs.
http://www.dpreview.com/previews/canoneos1100d/
Er zit een nieuwe kitlens op: een EF-S 18-55mm F3.5-5.6 III of een EF-S 18-55mm F3.5-5.6 IS II.
Ook videoopname met 720p is nu beschikbaar op dit instapmodel.
Verder is de 1100D voorzien van een 12MP CMOS sensor een een 9-point AF systeem. Ook zijn er wat knoppen veranderd, zoals voor de flitser en live view, en is het menu aangepast. Zie daarvoor het artikel.
Side-by-side met de 1000D:

Belangrijkste specs:
• 12MP CMOS sensor
• 9-point AF system (up from 7 on the 1000D)
• 63-area iFCL color-sensitive metering (from EOS 7D)
• 720p movie recording at 30 or 25fps (H.264 compression)
• 2.7" LCD, 230,000 dots
• ISO 100-6400 (no expansion)
• Basic+ creative point-and-shoot mode
• Eye-Fi wireless SD card compatible menu options
Ben benieuwd naar de prijzen.
[ Voor 34% gewijzigd door Pinobigbird op 07-02-2011 13:49 . Reden: aanvulling, resize ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Gaan denk ik een hoop filmende mensen blij van worden als dit ding op den duur gewoon weer 300€ kost.
Fujifilm X-Pro1
Mijn vader heeft een 50D en kan dit in zijn menu bekijken, bij mij vindt hij het niet terug. Ook de handleiding is hier vaag over.
instellingen 3 ( geel ) > firmware versie = voor het bewerken van firmware. Dat is alle info dat gegegen word bij de handleiding
Dus is dit via toestel zelf te checken?
alvast bedankt.
edit : nevermind. moest dus op P stand staan. heb blijkbaar nieuwste versie.
[ Voor 8% gewijzigd door c4coupe op 20-02-2011 22:25 ]
Voor de vakantie wil ik graag een mooie tweede hands spiegelreflex camera kopen. Ik zat te twijfelen over de 400d, 450d en de 1000d. Ik denk dat de het de 1000d word omdat ie goedkoper is en in mijn ogen niet echt veel minder is dan de andere twee. Ook wil ik graag een mooie alround lens erbij kopen. Ik zit nu een beetje te kijken naar de canon 17-85 en de canon 18-135. Ik zit alleen een beetje met het volgende punt. Is het verstandig om deze lenzen te kopen met beeldstabilisatie of niet? Als ik foto's maak vanaf de hand.
Alvast bedankt.
Gr. Tim
[ Voor 9% gewijzigd door timhansen op 24-05-2011 20:41 ]
Heeft iemand suggesties?
Hmmz, hier komt dus m'n sig
Probeer het hier eens: Centraal Fototas Topic - Deeltje 4Gwannoes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:17:
Ik zoek een tas voor een 1000D i.c.m. een EF-S 18-200 IS lens + UV-filter
Heeft iemand suggesties?
Door het topic wat door te spitten kom je misschien al wat tegen en anders stel je een gerichte vraag, want er zijn vele soorten tassen (rug, schouder, heup, sling, etc).
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Aha, dat is inderdaad een beter topic daarvoor. Bedankt voor de tip.Universal Creations schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 13:05:
[...]
Probeer het hier eens: Centraal Fototas Topic - Deeltje 4
Door het topic wat door te spitten kom je misschien al wat tegen en anders stel je een gerichte vraag, want er zijn vele soorten tassen (rug, schouder, heup, sling, etc).
Hmmz, hier komt dus m'n sig