Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
troftnom schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:29:
AppleTV2/iPad hebben toch 256 MB RAM?
Correct, tevens juist.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Crap je hebt gelijk. Ik zat in mijn hoofd met de iPhone 4 die 512MB heeft en de rest 256MB 8)7

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11
iemand online al ergens een perfomance test gevonden (Cijfers, statistieken) over een ATV2 met XBMC en een 20 gig MKV van 1080p met hoge bitrate? Voor mij is het namelijk nog niet duidelijk hoe dit dign performt met XMBC met high bitrate bestanden. Ik verwacht er niet veel van, maar dan is het nog geen vervanger voor de mac mini in de woonkamer,,,

ehhhh..HOI

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 17:05
Phuncz schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:37:
[...]

Eigenlijk een iPad zonder scherm, zonder Bluetooth maar met HDMI, die hebben ook maar 512MB :)
Haha alleen dan toch weer met Bluetooth.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

kRiZzZiZ schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:13:
iemand online al ergens een perfomance test gevonden (Cijfers, statistieken) over een ATV2 met XBMC en een 20 gig MKV van 1080p met hoge bitrate? Voor mij is het namelijk nog niet duidelijk hoe dit dign performt met XMBC met high bitrate bestanden. Ik verwacht er niet veel van, maar dan is het nog geen vervanger voor de mac mini in de woonkamer,,,
Nou ja, als er al een Mac Mini staat, waarom zou je dan het willen vervangen voor een ATV?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb al 4 jaar een oude Apple TV en sinds vandaag een Apple TV 2. Wat me enorm tegenvalt is hoe waardeloos Theatrical Trailers werkt op de nieuwe ATV. Bij de oude ATV, en ook op m'n iMac, begint ie meteen af te spelen na 2 of 3 seconden te bufferen. Bij de nieuwe buffert ie maar door totdat ie vaak al een minuut(!) zou kunnen afspelen.

Het draaiwieltje links op de balk blijf maar draaien terwijl de progressbar van het bufferen ver heen is. Pas heel laat verschijnt het play-symbooltje en gaat ie daadwerkelijk afspelen. Meer mensen die dit herkennen? Erg jammer dit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:43:
Ik heb al 4 jaar een oude Apple TV en sinds vandaag een Apple TV 2. Wat me enorm tegenvalt is hoe waardeloos Theatrical Trailers werkt op de nieuwe ATV. Bij de oude ATV, en ook op m'n iMac, begint ie meteen af te spelen na 2 of 3 seconden te bufferen. Bij de nieuwe buffert ie maar door totdat ie vaak al een minuut(!) zou kunnen afspelen.

Het draaiwieltje links op de balk blijf maar draaien terwijl de progressbar van het bufferen ver heen is. Pas heel laat verschijnt het play-symbooltje en gaat ie daadwerkelijk afspelen. Meer mensen die dit herkennen? Erg jammer dit.
Ooh dat is best wel vreemd.
Hier buffert hij 3 seconden (21~22~23 tellen) en dan gaat hij gelijk spelen. Ruim de helft van de Trailer (2min38) is dan gebuffert.

Ik zit op 120mbit misschien dat dat nog wat kan schelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Donstil schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:20:
Hier buffert hij 3 seconden (21~22~23 tellen) en dan gaat hij gelijk spelen. Ruim de helft van de Trailer (2min38) is dan gebuffert.

Ik heb effectief 5.8MBit dus snel zat. Bovendien werkt de oude Apple TV met dezelfde verbinding wel zo snel als jij beschrijft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Hier buffert hij 3 seconden (21~22~23 tellen) en dan gaat hij gelijk spelen.
Hier op 20mbit hetzelfde. seconde of 3 en hij speelt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Met 4.1.1 (4.2.1)?Het regent namelijk wel klachten over de streaming performance met 4.1.x lees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11
sebastius schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:01:
[...]

Nou ja, als er al een Mac Mini staat, waarom zou je dan het willen vervangen voor een ATV?
Om de windows PC te vervangen in de studeerkamer....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Cyzor schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:59:
[...]

Haha alleen dan toch weer met Bluetooth.
ja klopt ! Heb er een bluetooth keyboardje mee gesynct, werkt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Ik heb sinds vorige week een Apple TV 2. Ik heb deze gekocht om mijn muziek van mijn iPad en laptop op mijn boxen afspelen. Mijn boxen (http://www.bax-shop.nl/dj...-set/product-details.html) hebben een Optische ingang.

Ik heb mijn Apple TV aangesloten, maar hij blijft de muziek via HDMI afspelen ipv de optische kabel die naar mijn boxen gaat. Kan het eigenlijk wel op deze manier of moet er per se die receiver tussen? Anders heb ik hem eigenlijk voor lucht gekocht.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Heb je al in de opties gekeken? Want voor zover ik weet kun je daar dus de audio-uitgang selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Ik heb bij instellingen alles door gekeken en daar kan ik alleen dolby digitaal uitvoer aan, uit en automatisch kiezen, maar welke ik ook kies hij blijft geluid over HDMI geven :'(

[ Voor 59% gewijzigd door van_doorn op 01-03-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

En kan je niet doorlussen van je TV naar de receiver ? Dus:
AppleTV (HDMI out) ---HDMI---> TV (HDMI in)
TV (Optical Out) ---Optical---> Receiver (Optical in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
YEEEY het werkt! Het lag aan de Optische kabel. (was een 4 euro ding) en met een dure doet alles het wel. Even een nieuwe kabel kopen dus!

Problem solved en Happy me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
[...]

Idem hier. Ook een 120mbit verbinding (Ziggo) en slechts enkele seconden buffertijd. Overigens heb ik de ATV2 bedraad aangesloten op mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

van_doorn schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:57:
YEEEY het werkt! Het lag aan de Optische kabel. (was een 4 euro ding) en met een dure doet alles het wel. Even een nieuwe kabel kopen dus!

Problem solved en Happy me!
Happy to hear it. Heb een dergelijk probleem ook gehad met een defecte HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Ik moet zeggen dat nu mijn Apple TV 2 helemaal aangesloten en ingesteld is echt top werkt! Vanaf iPad even dingen streamen en ook vanaf mijn windows laptop lekker mijn iTunes muziek afspelen. Echt geweldig! Mooiste aan de Apple TV 2 is dat MyCom hem gewoon al heeft! Ik had hem online besteld en volgende dag al in huis.

I love my Apple TV 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Heb zojuist mijn apple tv2 aangesloten die ik uit de vs heb meegenomen. Nu wil ik eigenlijk de video's delen die om mijn synlogy diskstation staan. Is dit gewoon mogelijk ? En zo ja, hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemeenthet
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:25
clonedonkey schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:09:
Heb zojuist mijn apple tv2 aangesloten die ik uit de vs heb meegenomen. Nu wil ik eigenlijk de video's delen die om mijn synlogy diskstation staan. Is dit gewoon mogelijk ? En zo ja, hoe ?
Je kan er XBMC opzetten, dit werkt bij mij echt perfect icm mijn synology. Meer informatie kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Maar standaard kan het dus niet? En moet je hem ook jailbreaken om een wireless apple keyboard te gebruiken ?

[ Voor 54% gewijzigd door clonedonkey op 04-03-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Nee, dat is standaard ondersteund.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Hoe kan ik die dan werkend krijgen ? Heb hier niks over kunnen vinden en heb al wat dingen geprobeerd maar is nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben benieuwd of ze de apple tv gaan updaten nu de A5 chip ook in de ipad2 zit.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Lijkt me logischer dat dat pas een jaar na de intro van de ATV2 gedaan wordt, om zodoende een ATV3 op de markt te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

xburchartz schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:21:
Lijkt me logischer dat dat pas een jaar na de intro van de ATV2 gedaan wordt
Ja, dat ding is er net. Ik verwacht voor het komende najaar echt geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In dat opzicht is de iPad 2 trouwens een serieuze powerhouse: met de voorziening voor HDMI en Dolby Digital 5.1 passthrough, dual-core CPU en veel krachtigere GPU, is het ding out of the box zelfs zeer capabel. Ik ben benieuwd hoe Plex en XMBC hierop gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor het afspelen van dit materiaal is hdcp vereist. Dit krijg ik te zien als ik een film stream van mijn imac naar mijn apple tv. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woziak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-01 15:01
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:15:
voor het afspelen van dit materiaal is hdcp vereist. Dit krijg ik te zien als ik een film stream van mijn imac naar mijn apple tv. Iemand enig idee?
HDCP is de kopieer-beveiliging van HDMI. Je moet het dus zoeken in de verbinding tussen ATV en de TV. Deze melding komt soms voor als de ATV niet rechtstreeks op de TV is aangesloten (via switch of receiver). Vaak is de oplossing de ATV even spanningsloos maken en dan opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb mijn apple TV2 wel te koop gezet, maar tot de tijd dat er ook echt iemand voor komt vraag ik mij het volgende af.

Als de appleTV eigenlijk een ipad is zonder scherm, waarom kan ik dan niet direct connecten naar mijn Airvideo server op een windows bak?

mijn ipad kan dit wel, maar om nou mijn ipad als tussenstation te moeten gebruiken om weer naar de appleTv te streamen?? dat is gewoon te weird imho.

XBMC speelt praktisch alles af, enkel mn full hd BR rips laten xbmc crashen (en geen DTS downmix over HDMI)

Als de apple TV direct mijn FHD movies in 720 via een makkelijke manier kan afspelen zou ik hem houden.

hoe doen jullie dit? allemaal vanuit XBMC? of toch het geemmer met een ander 4.3 device?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
mindcre8r schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:10:
ik heb mijn apple TV2 wel te koop gezet, maar tot de tijd dat er ook echt iemand voor komt vraag ik mij het volgende af.

Als de appleTV eigenlijk een ipad is zonder scherm, waarom kan ik dan niet direct connecten naar mijn Airvideo server op een windows bak?

mijn ipad kan dit wel, maar om nou mijn ipad als tussenstation te moeten gebruiken om weer naar de appleTv te streamen?? dat is gewoon te weird imho.

XBMC speelt praktisch alles af, enkel mn full hd BR rips laten xbmc crashen (en geen DTS downmix over HDMI)

Als de apple TV direct mijn FHD movies in 720 via een makkelijke manier kan afspelen zou ik hem houden.

hoe doen jullie dit? allemaal vanuit XBMC? of toch het geemmer met een ander 4.3 device?
Allemaal via xmbc. Werkt prima tot 720p. De 1080p varianten zijn te zwaar. Ook dvd iso's trekt hij bij mij niet.
Maar wat je ook nog kan doen is plex op je windows bak installeren en dan met de plex op je atv bekijken.
Je moet wel een krachtiger server hebben, want hij gaat transcoden!
Bij mij werkt dit niet, omdat mijn server te traag ois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ja dat doet airvideo server ook, maar waarom kan de Atv niet deze funtie uitvoeren :(

ik ben nu een update aan het binnenhalen, hopelijk 4.3 :) die zou third party moeten kunnen streamen.

ok ik zie nu versie 4.2.2 staan in het menu? wat is dit bij jullie? of is 4.2.2. gewoon de oude?

[ Voor 58% gewijzigd door mindcre8r op 10-03-2011 07:20 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 20:34:

ik ben nu een update aan het binnenhalen, hopelijk 4.3 :) die zou third party moeten kunnen streamen.
hmpf, ik dacht dat 4.3 ook voor apple tv 2 zou uitkomen -- met het hdmi handshake probleem opgelost.. maar ik lees er nog maar bar weinig op het web. ik ga vanavond eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

kan jij kijken welke versie je hebt? ik heb versie 4.2 (2060)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Hier is 4.2 (2060) de laatste versie. Inclusief die MLB.tv en NBA features (die wij niet kunnen gebruiken zonder duur abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

de JB van GP doet het niet meer cker? ik heb het geprobeerd maar hij probeert het niet eens zeg maar.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik zou het niet weten, ik ben uit principe tegen jailbreaks. Ik vind het echt totale onzin, de Apple producten doen voor mij precies wat ze moeten.

Maar het is logisch dat met een nieuwe versie dat de JB het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XJos88
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-08 10:29
Net een update voor de AppleTV geïnstalleerd. In het instellingenmenu zijn onder Audio & Video opties bijgekomen, o.a. voor de HDMI uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

sebastius schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:13:
Ik zou het niet weten, ik ben uit principe tegen jailbreaks. Ik vind het echt totale onzin, de Apple producten doen voor mij precies wat ze moeten.

Maar het is logisch dat met een nieuwe versie dat de JB het niet meer doet.
Heb je wel een punt, behalve dat het volkomen onlogisch is dat ik eerst via een ipad mijn video moet streamen naar mn apple tv. dat moet rechtstreeks kunnen vind ik.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
mindcre8r schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:14:
[...]

Heb je wel een punt, behalve dat het volkomen onlogisch is dat ik eerst via een ipad mijn video moet streamen naar mn apple tv. dat moet rechtstreeks kunnen vind ik.
Je gebruikt je iPad toch als een soort remote om aan te geven welk apparaat de stream moet verwerken.
Althans, als ik bijv. muziek wil streamen vanaf mijn mac kan ik op mijn iPad selecteren via welk apparaat de muziek moet komen, de Airport Express, iPad, Mac of de AppleTV. (ik het het dus niet over de app Remote maar over de app iPod)
Ik ga ervan uit dat mijn iPad niet de muziek zelf verwerkt maar dat iTunes de muziek rechstreeks stuurt naar de Airport of AppleTV.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Dennis_dude schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:35:
[...]

Je gebruikt je iPad toch als een soort remote om aan te geven welk apparaat de stream moet verwerken.
Althans, als ik bijv. muziek wil streamen vanaf mijn mac kan ik op mijn iPad selecteren via welk apparaat de muziek moet komen, de Airport Express, iPad, Mac of de AppleTV. (ik het het dus niet over de app Remote maar over de app iPod)
Ik ga ervan uit dat mijn iPad niet de muziek zelf verwerkt maar dat iTunes de muziek rechstreeks stuurt naar de Airport of AppleTV.
dat is dan een dure afstandbediening mijn ipad ;)

ik probeer mn AppleTV2 nu te restoren naar de oude versie, echter wanneer in DFU kan ik enkel kiezen voor restore and update, niet voor select file oid.
mis ik iets?
forgot the shift :) restored naar 4.2.1

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik gebruik zelf ook geen jailbreak als het niet nodig is, mijn iPad is gisteren gewoon zonder twijfelen naar 4.3 gegaan want ik koop die enkele game of app wel voor erop. Mijn iPhone 2G is wel van begin tot einde jailbreaked geweest omdat het een geimporteerd model is, dus unlock was zowiezo nodig maar nu is het vooral voor de MyFi functionaliteit. De AppleTV2 hier is ook onmiddellijk gejailbreaked geweest, omdat XBMC er anders niet op draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zonder XBMC is het een waardeloos apparaat, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
matthijst schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:55:
Mee eens, alleen AirPlay vind ik verder wel geinig.

edit: bij nader inzien, vind ik 'waardeloos' wel iets te zwaar :p

voor mij is het ook wel geinig om trailers te kijken van nieuwe films, mn iTunes library te streamen, youtube kijken, radio luisteren.. foto's kijken, iphone, ipad als remote gebruiken

Heb hem pas 2 dagen maar ik denk wel dat ik er veel gebruik van ga maken

[ Voor 42% gewijzigd door Benny op 10-03-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Waarschijnlijk ook de reden dat ze in een groot deel van Europa niet te krijgen zijn: het volk heeft geen interesse in films huren en er is ook nog geen content voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook gehoopt dat er leuke toepassingen zouden komen door de underground scene.
Doe er nog te weinig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

matthijst schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:55:
Als je verder niks van Apple hebt wel, maar dan had je ook beter een AC Ryan of Asus ofzo kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Maar die zijn niet zo compleet als XBMC of hebben een leuke interface. Persoonlijk vind ik de WDTV Live Hub een zeer goede keuze maar de prijs ligt dan ook een pakje hoger. Die speelt wel echter probleemloos BluRay images af (zonder menu) wat niet zomaar elk toestel doet. De AppleTV2 probably nooit.

[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 10-03-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Phuncz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:06:
Maar die zijn niet zo compleet als XBMC of hebben een leuke interface.
Klopt, maar ik vind probleemloze werking belangrijker dan kwijlinterfaces ;) Ik heb nu bijna 1.5 jaar een Asus O!Play en in de slaapkamer staat sinds een paar maanden een AC Ryan Mini. Ze spelen alles wat ik aan HD content download, streamend vanaf m'n NAS via NFS, en de interface kan me weinig schelen. Ik zet een film op en kijk er verder niet naar.

De Apple TV is zeker veelzijdiger met XBMC erbij maar het is jammer dat ie geen 1080p uitspuugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb de 4.2.1 gerestored, maar de greenpoison doet het niet bij mij.
Dat eerst de usb dan de voeding en dan via de ab in dfu.

Ik heb geen mac dus kan niet via de andere tool. Iemand tips?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Exirion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:46:
[...]

Als je verder niks van Apple hebt wel, maar dan had je ook beter een AC Ryan of Asus ofzo kunnen kopen.
2 iPads, 2 iPhones en een iMac, dus dat is het probleem niet...

Kon al gedownload spul via de TV afspelen, maar daarmee niet weggooien. Met XBMC op ATV2 kan dat wel, alleen daarom vind ik het handig.
Trailers zijn wel geinig en youtube is aardig, maar verder heb je daar weinig aan, vind ik.

[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 10-03-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

matthijst schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:20:
2 iPads, 2 iPhones en een iMac, dus dat is het probleem niet...
Tja, hij doet wat Apple zegt dat ie doet en het is een mini kastje met een mooi stukje techniek erin :) Voordat je 'm kocht had je kunnen weten wat ie niet kan. Daarvoor heb ik dus echte videospelers staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Exirion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:26:
[...]

Tja, hij doet wat Apple zegt dat ie doet en het is een mini kastje met een mooi stukje techniek erin :) Voordat je 'm kocht had je kunnen weten wat ie niet kan. Daarvoor heb ik dus echte videospelers staan ;)
Ik heb 'm pas gekocht toen XBMC erop kon ;)
Eigenlijk speciaal daarvoor (om bestanden weg te kunnen gooien eigenlijk, en dat kan met XBMC).
Als XBMC niet zou kunnen had ik hem ook niet gekocht...

NB: in de VS zie ik het nut van de ATV wel in, vooral met die sportuitzendingen nu, NBA lijkt me wel geinig...

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 10-03-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

matthijst schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:29:
NB: in de VS zie ik het nut van de ATV wel in, vooral met die sportuitzendingen nu, NBA lijkt me wel geinig...
Ik heb sinds het begin een Apple TV 1 en zit dus al jaren te wachten op streaming aanbod in Nederland, maar Apple laat het echt afweten wat dat betreft. Valt me tegen, maar ja... De Apple TV 2 was toch een te leuk hebbedingetje om niet te kopen :P Wij hebben hier ook iPads, iPad Touches, iMacs en een iPhone in huis dus Airplay e.d. zijn erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Airplay is wel leuk idd, denk dat dat wel van pas gaat komen nu in IOS4.3 schijnbaar meer dingen gestreamed kunnen worden...
't is ook wel mooi dat het zo'n miezerig klein apparaatje is en dat het niet heet wordt en weinig stroom verbruikt...

edit: Net de ESPN3 addon geinstalleerd. Goddomme wat een vette shit!!@!@@!@
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=95053

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 11-03-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 15:54
Seas0nPass is geüpdate met ondersteuning voor iOS 4.3, deze is dus op dit moment tethered te jailbreaken! Zie fireCore Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

new_born89 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:50:
Seas0nPass is geüpdate met ondersteuning voor iOS 4.3, deze is dus op dit moment tethered te jailbreaken! Zie fireCore Blog
ik heb geen mac :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik heb gisteren mijn iPhone naar 4.3 geüpgraded en mijn ATV2 draait nu op 4.2 (2600). Ik kan nu wel bij bijv. UitzendingGemist of Vimeo (via vimeo.com) mijn AppleTV via Airplay kiezen, maar dan kan er dus alleen Audio worden gestreamed? Kan video pas als er ook 4.3 op mijn ATV staat? Suf :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Gisteren ook een ATV2 in de slaapkamer gezet. Nu dus 2 ATV2 die hun data van een Syno 411j halen. Ben nu nog bezig een MySQL database op te zetten voor de database van XBMC zodat beiden gesynct zijn.

Ideaal ding!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 10:02

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Sinds vandaag ook een ATV2. Nu al helemaal blij mee.
Foto's kijken vanaf MobileMe, Uitzending Gemist streamen, beetje Youtube kijken. Nice :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wil ik ook wel weten, ik krijg alleen audio gestreamed.

Edit:

Ik heb ATV2 JB met Greenpois0n RC6 gedaan.
Draai XBMC met een ReadyNas Duo en gebruik XBMC app op Iphone4.
Ik herken die XBMC crash (vanwege atv 4.2 update), hoop dat dit nu wel opgelost is met dank aan dit forum - we zullen zien. Ben wel erg tevreden, maar toch paar vraagjes:

1. Ik las elders dat je met atv1 zgn kan "frappen" oid om de menu structuur op de homepagina naar eigen wens samen te stellen. Bij iemand bekend of dit nu ook met ATV2 kan?
Nu staat o.a. "NitoTV" in het menu na "films", wil dit zelf aan kunnen passen.

2. XBMC app werkt alleen als XBMC is opgestart. Ik moet dus op de iPhone switchen van Remote (opstarten XBMC) naar XBMC Remote app (bedienen XBMC). Iemand suggestie voor een app die totaal kan bedienen?

3. Op appletvhacks.net/ kan je ook kiezen voor unthetered JB Seas0nPass.
Mij is niet duidelijk wat dit anders zou bieden dan Greenpois0n?

4. Tenslotte, iemand enig idee of een webbrowser beschikbaar komt ala Couchsurfer?

Nou dat was het wel weer even :X
p.s zeker geen spijt, tussen mijn NAS en aankoop mediaplayer zat bijna een jaar 8)7
ATV2 trok mij over de streep vanwege iPhone als AB te gebruiken, geen HD (geen gezoem, heb toch een NAS), JB community = functionaliteit, en... best goedkoop.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

gewoon uzg gebruiken onder xbmc :P niks streamen, gewoon on the fly :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 22:09:
gewoon uzg gebruiken onder xbmc :P niks streamen, gewoon on the fly :)
Als locatie toevoegen? of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Vanaf m'n iPad (of iMac, of iPhone for that mather), Airsharing naar de ATV.
Zowel voor Uitzending Gemist als RTL XL, werkt prima.
Alleen je iDevice moet aan blijven staan tijdens het streamen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Oscar the Grouch schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 23:17:
Vanaf m'n iPad (of iMac, of iPhone for that mather), Airsharing naar de ATV.
Zowel voor Uitzending Gemist als RTL XL, werkt prima.
Alleen je iDevice moet aan blijven staan tijdens het streamen.
Ik krijg anders vanaf mijn iPhone (3GS, met iOS 4.3) alleen de audio op mijn tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

jeeeeej, hier ook de ATV 2 binnen, en ik ben er blij mee! :)
Wat een klein apparaat man, ik wist wel dat hij in je handpalm pastte, maar dat hij zo klein zou zijn, had ik toch niet verwacht.

Morgen eens mee spelen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Keeper schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:10:
[...]

Ik krijg anders vanaf mijn iPhone (3GS, met iOS 4.3) alleen de audio op mijn tv.
Tja, helemaal probleemloos werkt het hier ook nog niet.
Als ik bijvoorbeeld iets wil kijken van RTL XL, dan wil ie niet overschakelen naar de Apple TV. Als ik eerst (3 seconden) iets kijk via Uitzending Gemist, en daarna terug ga naar RTL XL werkt het prima.
Maar dat ligt denk ik meer aan die gare app van RTL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Nu een tijdje die Apple TV 2, maar hij wil geen muziek streamen vanaf mijn windows 7 laptop. Vanaf mijn ipad streamt ie alles, maar als ik op mijn laptop in itunes op Airplay en dan Apple TV druk blijft ie hangen op verbinding maken met Apple TV en vervolgens maakt ie geen verbinding. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Het is Itunes 10.2.1.1.

Thuisdeling is ingeschakeld en airplay staat aan op de Apple TV

Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door van_doorn op 16-03-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-12-2021
Is iTunes een uitzondering in je firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:45
Doe de Apple TV 2 ook 1080P met XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

NotSoSteady schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:18:
Doe de Apple TV 2 ook 1080P met XBMC?
Hij speelt de content wel maar doet 720p op de uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:45
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:12
Ik ben ook wel benieuwd naar de AppleTV 2. Ik heb al eerder geprobeerd middels mijn PS3 om films te streamen via wifi maar dat werd geen succes. Eisen:

- streamen via een G-verbinding van .mkvs met een gemiddelde bitrate (4-8gb per film)
- ondersteuning van subs
- ondersteuning van Apple lossless muziek
- aansturing via iPad en/of iPhone

Ik begrijp dat dit allemaal mogelijk is via Apple TV 2 met XBMC erop?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:18:
Ik ben ook wel benieuwd naar de AppleTV 2. Ik heb al eerder geprobeerd middels mijn PS3 om films te streamen via wifi maar dat werd geen succes. Eisen:

- streamen via een G-verbinding van .mkvs met een gemiddelde bitrate (4-8gb per film)
- ondersteuning van subs
- ondersteuning van Apple lossless muziek
- aansturing via iPad en/of iPhone

Ik begrijp dat dit allemaal mogelijk is via Apple TV 2 met XBMC erop?
Had hetzelfde en met ps3 zijn mkv files geen doorslaand succes :-( En ps3 mediaserver is weer je pc en/of mac aan laten staan.

Gebruik zelf een QNAP Nas waar ik de films wireless van stream, wel een Linksys N-router gekocht omdat er met 1080 mkv files wel buffer problemen waren.

Erg onder de indruk van series inclusief subs, haalt van alle films de informatie inclusief hoesjes op en wou dat dit ook zo makkelijk ging voor mijn muziek.......

Geen ervaring met iphone/pad.... wie weet of dat nog komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43
Ik zoek een oplossing voor een probleem. Probleem is als volgt. Ik wil vanaf mijn NAS (Synology DS110j) mkv's kunnen streamen naar de iPad zonder tussenkomst van een PC. Kort maar krachtig is de vraag dat of dit te doen is met een Apple TV ertussen?

De Synology is namelijk niet krachtig genoeg om real time mkv's te kunnen encoderen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik zie niet hoe een ATV out-of-the-box een videosignaal gaat doorsturen naar een iPad (of wat dan ook, behalve zijn eigen HDMI-poort).
Misschien dat er nog wat mogelijk is met een jailbreak en/of andere software, maar daar ben ik niet in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemeenthet
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 16:25
rimave schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:25:
Ik zoek een oplossing voor een probleem. Probleem is als volgt. Ik wil vanaf mijn NAS (Synology DS110j) mkv's kunnen streamen naar de iPad zonder tussenkomst van een PC. Kort maar krachtig is de vraag dat of dit te doen is met een Apple TV ertussen?

De Synology is namelijk niet krachtig genoeg om real time mkv's te kunnen encoderen.
iPad jailbreaken en XBMC erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Jemeenthet brengt het als een vraag, maar hij zal het ongetwijfeld als antwoord bedoelen :)
Met de huidige versie is het jailbreaken binnen een paar minuten gedaan met een paar simpele handelingen. Met nog wat andere simpele handelingetjes zet je XBMC op je iPAD, die vervolgens probleemloos de MKV's afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Er is nieuwe software: 4.2.1 (2100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 06:33
Ik heb een vraagje:
Binnenkort wil ik misschien een Apple TV2 aanschaffen.
Deze wil ik dan gebruiken om draadloos muziek te streamen naar mijn stereo en af en toe een filmpje naar de tv te streamen. Nu is de stereo die ik bezit al een aantal jaren oud en heeft dus geen HDMI of een optical in aansluiting. Als ik een film wil kijken dan kan ik wel het geluid via mijn tv naar de receiver leiden, maar als ik alleen muziek wil luisteren dan wil ik niet dat mijn tv continu aanstaat.
Ik heb al wel gevonden dat er adapters zijn om de optische uitgang om te zetten naar een digitale coaxale aansluiting(http://www.allekabels.nl/...els/5/1426/Converter.html of zijn er betere oplossingen?). Nu weet ik niet of dit gaat werken zoals ik het wil.
Ik wil dus dat wanneer ik film kijk het geluid via de tv loopt en als ik muziek luister het geluid direct naar de receiver gaat. Weet iemand of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Kan je je stereo niet via een Airport Express aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
Ja dat kan wel, maar ik hoopte of er nog een oplossing was icm een Apple TV2, want dan kan ik ook video streamen naar de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:11
Nickeyboy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:04:
Ik heb een vraagje:
Binnenkort wil ik misschien een Apple TV2 aanschaffen.
Deze wil ik dan gebruiken om draadloos muziek te streamen naar mijn stereo en af en toe een filmpje naar de tv te streamen. Nu is de stereo die ik bezit al een aantal jaren oud en heeft dus geen HDMI of een optical in aansluiting. Als ik een film wil kijken dan kan ik wel het geluid via mijn tv naar de receiver leiden, maar als ik alleen muziek wil luisteren dan wil ik niet dat mijn tv continu aanstaat.
Ik heb al wel gevonden dat er adapters zijn om de optische uitgang om te zetten naar een digitale coaxale aansluiting(http://www.allekabels.nl/...els/5/1426/Converter.html of zijn er betere oplossingen?). Nu weet ik niet of dit gaat werken zoals ik het wil.
Ik wil dus dat wanneer ik film kijk het geluid via de tv loopt en als ik muziek luister het geluid direct naar de receiver gaat. Weet iemand of dit kan?
Moet je reciever wel een coax digital input hebben.

M.i. Heb je de keus tussen tv naar reciever, reciever met optical input aanschaffen en airport express aanschaffen.

Zelfs speel ik nu muziek via de appletv2 af, ook al heb ik een airport express. Het is wel relaxt om op de tv te zien wat je afspeelt, ook kan je hem gebruiken als een digitale foto lijst tijdens het luisteren naar muziek. Mocht ik ook daar geen zin in hebben, ,dan kan ik het beeld van mijn tv nog uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
Gisteren een Apple TV2 gekocht bij Mycom.
In de winkel stonden de verkoper en ik heel raar te kijken hoe klein de verpakking eigenlijk was. :)

HDMI naar de TV en een Toslink naar de versterker.

Gisteravond aangesloten, meteen de nieuwe update erop, ideaal zeg om je foto's van je iPhone meteen op de tv te kunnen bekijken zonder eerst je iPhone te syncen.

Tevens van Airvideo Server de laatste beta versie geinstalleerd op mijn Mac, kijk zo zie ik het graag, gewoon een 720P MKV kunnen streamen naar de TV via de AppleTV met de bediening vanaf mij iPad. 8)

Van het weekend wat meer dingen uitproberen. totnutoe erg happy. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis_dude schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:52:
Gisteren een Apple TV2 gekocht bij Mycom.
In de winkel stonden de verkoper en ik heel raar te kijken hoe klein de verpakking eigenlijk was. :)

HDMI naar de TV en een Toslink naar de versterker.

Gisteravond aangesloten, meteen de nieuwe update erop, ideaal zeg om je foto's van je iPhone meteen op de tv te kunnen bekijken zonder eerst je iPhone te syncen.

Tevens van Airvideo Server de laatste beta versie geinstalleerd op mijn Mac, kijk zo zie ik het graag, gewoon een 720P MKV kunnen streamen naar de TV via de AppleTV met de bediening vanaf mij iPad. 8)

Van het weekend wat meer dingen uitproberen. totnutoe erg happy. ;)
Ik lees graag hoe het je bevalt. Ik krijg mijn Apple TV met een week of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickeyboy
Pierz schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:00:
[...]

Moet je reciever wel een coax digital input hebben.

M.i. Heb je de keus tussen tv naar reciever, reciever met optical input aanschaffen en airport express aanschaffen.

Zelfs speel ik nu muziek via de appletv2 af, ook al heb ik een airport express. Het is wel relaxt om op de tv te zien wat je afspeelt, ook kan je hem gebruiken als een digitale foto lijst tijdens het luisteren naar muziek. Mocht ik ook daar geen zin in hebben, ,dan kan ik het beeld van mijn tv nog uitzetten.
Die heeft mijn receiver wel. Ik ga dan denk ik voor de Airport Express want ik ga niet mijn tv aanzetten als ik muziek wil luisteren :P. Wel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Ik ben benieuwd, zojuist mijn atv 2 besteld bij de mycom. de oude tv die beneden staat ondersteund hdcp via dvi dus met een verloopje van dvi ( zit geen hdmi op de tv ) naar hdmi hoop ik toch goed te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem laatst gekocht SPAM. Echter zou ik graag willen weten of je hem kan jailbreaken ook met de laatste versie van iOS voor de iPad die Apple laatst had uitgebracht. Zo ja naar welke methode gaat jullie voorkeur? De methode van GreenPoisOn of die van SeasonPass? Welke geeft het minst aantal problemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 27-10-2012 03:22 . Reden: Spam voor eigen webshop. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:02:
Ik heb hem laatst gekocht hier. Echter zou ik graag willen weten of je hem kan jailbreaken ook met de laatste versie van iOS voor de iPad die Apple laatst had uitgebracht. Zo ja naar welke methode gaat jullie voorkeur? De methode van GreenPoisOn of die van SeasonPass? Welke geeft het minst aantal problemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
De iOS 4.2.1 Versie kan je jailbreaken met GreenPois0n. Werkt echt makkelijk! De 4.3 update is volgens mij nog niet te jailbreaken. Ik heb zelf de 4.2.1 gejailbreakt en daar XBMC en een ESPN pluging op gezet. Nu kan ik lekker me 720 films streamen en ESPN kijken. Echt perfect!

[ Voor 4% gewijzigd door dusty op 27-10-2012 03:22 . Reden: ontspammed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Nickeyboy schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:04:
Ik heb een vraagje:
Ja, dat kan, maar dan moet je dus of zo'n converter als die je linkt aanschaffen, of (want vermoedelijk heeft je oude receiver ook geen digitale coax) een omvormer (zie http://www.allekabels.nl/...-tulp-(RCA)-omvormer.html) kopen. Ik heb het met die laatste gedaan, want ik heb geen optische en geen digitale coax ingang op mijn receiver. Werkt prima.
Ik heb hem trouwens bij DealExtreme gekocht, want daar heb je een veel kleinere die ook nog eens een stuk goedkoper is dan dat je ze in Nederland gaat vinden (levertijd +/- 1 week).

Andere vraag van mij: is het met geen enkele NAS mogelijk om muziek/video naar je ATV2 te streamen zonder dat je je ATV moet jailbreaken/hacken/whatver? Ik heb nu een Lacie Internet Space (Hipserv) en die werkt wel als iTunes server en komt netjes in mijn iTunes te staan, maar dus niet in mijn AppleTV. Iemand tips?

/Edit: Nee dus: http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=12358796 + http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=12665785
(Data kan wel op de NAS, maar je moet nog steeds via je Mac de boel benaderen)

[ Voor 7% gewijzigd door Keeper op 31-03-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

In mijn optiek is Apple TV nog steeds ondergeschikt aan Xtreamer of DUNE helemaal in combinatie met een NAS qNap.

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Wat bedoel je met ondergeschikt? Licht dat eens toe? In mijn optiek is de Apple TV (zeker in combinatie met XBMC en een NAS) namelijk superieur ipv ondergeschikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als het ondergeschikt is zonder ook maar enige motivatie te geven, wat doe je dan in dit topic ?
Mijn Troll Detector gaat af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mdoe schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:34:
In mijn optiek is Apple TV nog steeds ondergeschikt aan Xtreamer of DUNE helemaal in combinatie met een NAS qNap.
Laat ik nou net een QNAP NAS, een Asus O!Play, een AC Ryan Mini en een Apple TV 2 hebben. Als je 720p output geen probleemt vindt is de Apple TV veruit het meest veelzijdige (en zuinige!) apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het (nog) niet mogelijk maar ik vraag het toch maar voor de zekerheid.
Is het mogelijk om vanaf je mac direct films naar je AppleTV te streamen??
Dus direct vanuit quicktime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Direct niet denk ik, maar maakt het zoveel verschil uit als je dit via iTunes moet doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want ik wil bijvoorbeeld uitzending gemist direct vanaf mijn mac naar mijn AppleTV streamen.
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid.