Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 132.449 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:19:
Weet iemand wanneer de snelheden van @home omhoog gaan naar 16000/3000 ?
Zit nu nog op 12000. Postcode 801X
Niet alleen als je zelf overschakeld anders hou je je huidige snelheid

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama zeg Ziggo. Ik heb recht op een HDD recorder/decoder. Mooi niks ontvangen. Na 2 weken eens gebeld. Na 30 minuten! iemand aan de lijn, sorry fputje, gaat NU de deur uit. Inmiddels 4 weken verder nog niks. Probeer weer te bellen, maar na 30 min maar opgegeven. Heb nu een mail gestuurd...Ben benieuwd.

Verbinding trouwens wel redelijk stabiel (072)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Double B schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:59:
[...]

Niet alleen als je zelf overschakeld anders hou je je huidige snelheid
Snap ik, maar om elke dag de modem te resetten is ook zowat.

ik wil graag een ongeveer datum weten als iemand die weet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• 3 weken geleden eenmanszaak gestart, ook postbank rekening aangevraagd
  • 2 weken geleden kreeg ik m'n girorekening
  • 1 week geleden krijg ik een incasso van ZIGGO voor 80 euro, inclusief vermelding van mijn bedrijfsnaam en girorekeningnummer. Had de rekening nog niet eens gebruikt.
Ik bel ze op, ze zien dat ik geen klant ben en niet bij hun in het systeem sta. Ook mijn girorekening en mijn adres bevat geen klant. Zeggen ze dat ik maar een lange brief moet schrijven om m'n geld terug te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

sll

dennis00: Postbank particulieren kunnen incasso's terugdraaien met Internetbankieren. Misschien kunnen zakelijke klanten dat ook? Gaat een stuk sneller en makkelijker dan aankloppen bij Ziggo.

Verder lees ik in dit topic al diverse keren problemen met het verliezen van de (@Home) verbinding. Voor wat het waard is: ik heb er ook dagelijks last van (sinds eind april ongeveer). Reset van het modem (SB5100E) verhelpt elke keer het probleem. Heb de helpdesk al gemaild, hopelijk komen ze snel met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoor wat mixed berichten over ziggo.
zo te zien zijn mensen met @home nog niet goed omgezet, verbindingen slecht enz.
terwijl ik van casema naar alles-in-1 extra ben overgestapt vrij wel zonder problemen.
alles was binnen week omgezet en sinds zaterdag een extra digitale decoder erbij gehad 4 free.
und betaald 10 euri per maand minder door hun aangewezen korting? ach ik vind het wel best.
overstap van casema naar ziggo bespaard me nu 40 euri per maand voor precies het zelfde.
4 mbit minder download maar 1 mbit meer upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Weer gebeld naar Ziggo. Wat blijkt, het pakket hadden ze als verzenddatum: 6 mei 2008 gegeven en en het pakket werd door de logistieke afdeling nooit verzonden omdat de datum al voorbij was. Aanvraag was vorige week overnieuw ingediend :')

Gaat wel erg veel mis.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Sa1

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:50:
hoor wat mixed berichten over ziggo.
zo te zien zijn mensen met @home nog niet goed omgezet, verbindingen slecht enz.
terwijl ik van casema naar alles-in-1 extra ben overgestapt vrij wel zonder problemen.
alles was binnen week omgezet en sinds zaterdag een extra digitale decoder erbij gehad 4 free.
und betaald 10 euri per maand minder door hun aangewezen korting? ach ik vind het wel best.
overstap van casema naar ziggo bespaard me nu 40 euri per maand voor precies het zelfde.
4 mbit minder download maar 1 mbit meer upload.
Zelfde hier, totaal geen problemen. Dinsdags aangevraagd, zaterdags had ik m'n nieuwe snelheid (casema 4/1 naar allin1 16/3), twee weken later digibox alles binnen. Altijd leuk een maand lang al die zenders extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Is het iemand al gelukt zijn modem te activeren?
Ik heb het nieuwe modem hier staan, aangesloten, en na een tijdje werd hij herkend door het netwerk.
Dan een internet-schermpje openen, en na enige tijd komt het ziggo welkomst scherm. Dan wordt een .asp pagina geopend, en moet je een tweetal codes invoeren.
Tot zover goed. Als ik beide codes invoer, en verzend, kom ik meteen weer op dezelfde pagina.
Iemand die hier de oplossing mogelijk heeft?

Ik heb de firewall, popups ed al uit staan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat een prutsers bij Ziggo...

Na een boel geemmer met de telefoon... tv box stuk , geen geluid meer (humax)

Gebeld, dingen getest. " u moet naar de winkel om het te laten testen en pas daarna kan u bellen voor een nieuwe" Duidelijk gemaakt dat ik dat geen service vind en dat ik een nieuwe decoder verwacht. Dat we in onze proeftijd zitten en dat het na 3 weken telefoon problemen toch wel eens tijd word voor service en overwegen op te zeggen. Mevrouw van de helpdesk vind dat geen lieve taal en wil dat ik me anders op stel. Vraagt daarna of ik nog vragen heb... heb maar opgehangen.

Gebeld : Humax doet niks meer ( tip van een Gotter ;) )
"ja vorige keer kreeg ik een sjago medewerkster aan de lijn zei ik nog , die wilde me niet helpen"

Krijg de zelfde vrouwelijke medewerker als vorige keer aan de lijn... she was not amused. Ik ook niet ik wil werkende producten. Na veel heen en weer gemopper is ze me beu en zet ze me door naar een collega op andere afdeling.

" Ik kan geen afspraak maken we bellen terug"

niks gehoord...

Gebeld : Mannelijke medewerker van ziggo " meneer geen enkel probleem ik boek u nu direct in voor een nieuwe decoder"

en waarom kan dat nu opeens wel vraag ik me dan maar weer eens af.

Nieuwe decoder!
Krijgen een verkeerde decoder geleverd. Een zonder opname mogelijkheden.....

Gebeld wederom : Word opgelost. Afspraak gemaakt.

Koerier niet geweest.

Gebeld wederom : Word opgelost, stond niets in systeem, nieuwe afspraak gemaakt.

Koerier komt zonder nieuwe decoder maar wil wel graag de oude meenemen. (welke van de 2?)
Niks mee gegeven....

En nu weer aan het bellen.
4x doorverbonden.
Laatste dame doet echt haar best maar kan er niet door komen naar de volgende afdeling, tis druk.
Later terug bellen.. ze wil het nog wel keer proberen maar het is echt druk.

We willen ze voordeel van de twijfel geven ivm omgang naar Ziggo maar ben al aan het informeren naar Satteliet en ADSL.

[ Voor 3% gewijzigd door Capo op 09-06-2008 10:29 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@chrisboers

wat was je oude provider naam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
casema.
Net met de helpdesk aan de lijn gehangen, ze gaan het vanuit Ziggo zelf activeren.
Ook bleek mijn aanvraag voor alles-in-een niet goed doorgekomen, ze hadden allemaal losse pakketten opgenomen. Handig...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 17 mei heb ik Digitale TV aangevraagd!
Mij is verteld dat ik binnen enkele dagen een bevestigingsbrief zou ontvangen en binne 10 werkdagen mijn decoder!
We zijn nu bijna 4 weken verder en tot op heden nog geen brief en geen decoder!
Ik heb diverse malen met de klantenservice gebeld, maar dat schijnt ook niet veel zin te hebben!
De medewerker verteld je zus en de ander zo!
Tot 2 keer aan toe was ineens mijn aanvraag "zomaar"verdwenen!
Vorige week woensdag 4-6 weer gebeld met de klantenservice, deze mevrouw heeft mij beloofd een interne mail te versturen naar de desbetreffende afdeling zodat mijn decoder voor het weekend verstuurd zou worden!
Vanmorgen 9-6 bel ik weer met de klantenservice om te vragen of mijn decoder ook netjes op de bus is gedaan!
Wat krijg ik als antwoord: mevrouw ik kan helemaal niks vinden over aan verstuurde decoder en ook geen aanvraag!!
Dit is dus al de 3e keer!
Ik word er een beetje moedeloos van.
Ik heb al een klacht naar @home gestuurd!
De medewerker kon mij niet veel veel meer vertellen dat de decoder nu op korte termijn naar mij verstuurd zou worden!
Met andere woorden ik kan nog weken wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag via de site geprobeerd om internet aan te vragen voor in mijn nieuwe huisje. Ik kwam niet verder dan t invullen van mijn mobiele nummer, want "Ziggo gaat eerst goed luisteren naar mij". Via t formulier koos ik er voor om zaterdagmiddag teruggebeld te worden. Ik zit nog steeds te wachten...

Dit is wat er gebeurt als mensen met een boek "marketing voor dummies" het voor het zeggen krijgen bij dit soort bedrijven. Hoogdravende mediacampagnes maar datgene waar het om draait, product en dienstverlening, blijft achter.

Ziggo heeft zn kans bij mij gehad en echt volkomen verspeeld. Amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:50
Wat is een normale levertijd van die decoders? Ik wacht inmiddels al 3 weken op mijn decoder....

Anders haal ik hem wel op bij de mediamarkt of Saturn. Daar is ook het 39,95 aanbiedingspakket te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:13:
Ik heb vrijdag via de site geprobeerd om internet aan te vragen voor in mijn nieuwe huisje. Ik kwam niet verder dan t invullen van mijn mobiele nummer, want "Ziggo gaat eerst goed luisteren naar mij". Via t formulier koos ik er voor om zaterdagmiddag teruggebeld te worden. Ik zit nog steeds te wachten...

Dit is wat er gebeurt als mensen met een boek "marketing voor dummies" het voor het zeggen krijgen bij dit soort bedrijven. Hoogdravende mediacampagnes maar datgene waar het om draait, product en dienstverlening, blijft achter.

Ziggo heeft zn kans bij mij gehad en echt volkomen verspeeld. Amateurs.
tjonge jonge, wat overtrokken weer. 't valt me op dat hier heel veel mensen zitten die denken dat alles maar vanzelf gaat. Wat loopt iedereen ontzettend te zeiken.

K snap best dat het vervelend is dat een provider 3 keer je aanvraag vern#$%kt, that's life, deal with it of niet. Ga niet hier je beklaag doen dat het een k*t provider is en dan zeiken dat je een andere neemt. Doe het en zeik niet of zeik niet en bel nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

markweb4871 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:26:
Wat is een normale levertijd van die decoders? Ik wacht inmiddels al 3 weken op mijn decoder....

Anders haal ik hem wel op bij de mediamarkt of Saturn. Daar is ook het 39,95 aanbiedingspakket te vinden...
mijnes was met 2 weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was het Alles in 1 Z3 pakket binnen 6 dagen binnen en werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markd76
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05-2021
Sa1 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:27:
[...]
mijnes was met 2 weken binnen.
Wees daar maar blij mee, want ik weet niet of je het door hebt, maar als alles bij jou vlekkeloos verlopen is, dan ben je wel in de minderheid in dit topic. Iedereen kampt met dezelfde administratieve tering zooi bij Ziggo. Ik kan er over mee praten, mijn aanvraag moest ook tot 3 keer opnieuw gedaan worden omdat de aanvraag "niet in het systeem" te vinden was, ben al sinds April met die troep bezig en ik heb na een maand dan EINDELIJK de BRIEF ontvangen, waarin staat dat ik binnen 2 weken na dagtekening (begin Mei) mijn pakket zal ontvangen. Heb nog steeds niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
tjonge jonge, wat overtrokken weer. 't valt me op dat hier heel veel mensen zitten die denken dat alles maar vanzelf gaat. Wat loopt iedereen ontzettend te zeiken.

K snap best dat het vervelend is dat een provider 3 keer je aanvraag vern#$%kt, that's life, deal with it of niet. Ga niet hier je beklaag doen dat het een k*t provider is en dan zeiken dat je een andere neemt. Doe het en zeik niet of zeik niet en bel nog een keer.
Dit is een Ziggo topic, ik geef mn ervaring met Ziggo weer. Moet iedereen zn mond maar houden bij negatieve ervaringen?

Ik zeik wel, en terecht. Ik denk niet dat alles vanzelf gaat, maar afspraak is afspraak. Als ik mn afspraken niet nakom krijg ik ook gezeik. Enneh...een belangrijk onderdeel van elke marketingboodschap is de belofte. Kom je die niet na bij mij dan heb je het verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

[...]

Ik zeik niet echt maar vind het echt zo raar dat een order 3x is vergeten/mislukt en dat dan daarna het verzenden van de brief zowel het pakket ook mislukt :'-)

Als de upgrade maar goed gaat van me inet verbinding :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Eijkb schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:43:
[...]

Bij MTV artifacts. Met "niet digitaal" bedoel ik natuurlijk een niet HD decoder. M'n ber? Enige Ber die ik ken is een zwakbegaafde jongen uit ....
Hoezo Natuurlijk? Wat heeft het wel of niet van Highdefinition (of van mij part de HD van harddisk?) te maken met digitaal. Zo natuurlijk is dat niet. Het is digitale televisie, omdat het signaal digitaal wordt aangeleverd ipv het "ouderwetse" analoge televisie signaal.

En als je geholpen wilt worden is bijdehand doen (ber) niet zo handig.
Zoek uit hoe hoog de ber is op MTV. Artifacts op 1 zender met een ber van (op of rond de) 0 is vaak een probleem vanuit de leverancier, en niet van jouw decoder of bekabeling.
Artifacts op meerdere zenders uit een stream is vaak een probleem met bekabeling. Kijk dus met problemen altijd naar de ber, en of andere zenders uitdezelfde stream dezelfde ber hebben. Vanaf 200 kan je last krijgen van blokken/artifacts.

[ Voor 35% gewijzigd door job op 09-06-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 12:11:
Op 17 mei heb ik Digitale TV aangevraagd!
Mij is verteld dat ik binnen enkele dagen een bevestigingsbrief zou ontvangen en binne 10 werkdagen mijn decoder!
We zijn nu bijna 4 weken verder en tot op heden nog geen brief en geen decoder!
Ik heb diverse malen met de klantenservice gebeld, maar dat schijnt ook niet veel zin te hebben!
De medewerker verteld je zus en de ander zo!
Tot 2 keer aan toe was ineens mijn aanvraag "zomaar"verdwenen!
Vorige week woensdag 4-6 weer gebeld met de klantenservice, deze mevrouw heeft mij beloofd een interne mail te versturen naar de desbetreffende afdeling zodat mijn decoder voor het weekend verstuurd zou worden!
Vanmorgen 9-6 bel ik weer met de klantenservice om te vragen of mijn decoder ook netjes op de bus is gedaan!
Wat krijg ik als antwoord: mevrouw ik kan helemaal niks vinden over aan verstuurde decoder en ook geen aanvraag!!
Dit is dus al de 3e keer!
Ik word er een beetje moedeloos van.
Ik heb al een klacht naar @home gestuurd!
De medewerker kon mij niet veel veel meer vertellen dat de decoder nu op korte termijn naar mij verstuurd zou worden!
Met andere woorden ik kan nog weken wachten!!
Daar heb ik met KPN (digitenne) ook last van gehad, het is alsof ze gewoon niks willen verkopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

[...]

tuurlijk zijken aha.

Laten we het even op een rij zetten.

4 weken terug inmiddels ongeveer heb ik gebeld naar Ziggo met de vraag of zij mijn abbo naar een alles in een pakket willen om zetten. Telefoon nummer ook maar over laten zetten aangezien het hier om kosten besparing ging. Dit zou binnen 10 dagen geregeld zijn binnen 4 dagen zou ik een brief binnen hebben met de nieuwe voorwaarden. En binnen 10 dagen zou het pakket binnen moeten zijn.
Na 10 dagen te hebben gewacht heb ik nog maar eens gebeld dat er niets binnen was gekomen en nee daar konden ze niets mee dat de brief er nog niet was was wel een beetje vreemd maar niet ongewoon want ze zaten midden in een her organisatie (dat boeit me dus helemaal niets he dat is de zaak van ZIGGO daar heb je als consument geen donder mee te maken dan moeten ze maar een stop inlassen voor nieuwe of aan passingen in diensten.)

Wel een goede 2 weekjes daar na was ik een beetje met het routertje aan het kwallen (slechte wireles dekking) en in eens was het inet weg. Na alles na te hebben gelopen tot de conclusie gekomen dat het modem gewoon down was. Tot de grote verbazing bleek op het zelfde moment ook mijn Telefoon verbinding te zijn verdwenen.

Maar eventjes gaan bellen met de mobiele foon en ja hoor uw telefoon verbinding is inderdaad gesloopt meneer en over gezet naar ZiGGo want u heeft uw pakket al lang en breed binnen. Na deze medewerker 6x vertelt te hebben dat dit dus NIET het geval was begon hij mij te geloven en hij wist echt niet wat er aan de hand kon zijn. Dus heeft hij er maar een mailtje + herhaling brief achter aan gestuurd. En op aandringen van mijn kant mij door verbonden met de Inet dienst van Ziggo (hij wou mij laten wachten op het nieuwe modem ipv het oude herstellen) Na dat ik door verbonden was met de Inet dienst was het modem opnieuw instellen zo gebeurd en ik had al internet voor ik de telefoon op hing. Echter enkel deze medewerker wist mij te vertellen dat er een storing was geweest en dat bepaalde bestellingen niet door zijn gekomen. Deze medewerker heeft ook nog wat veranderd in het systeem.

Nu zijn wij al weer een week verder en je raad het nooit. Juist NOG NIETS niet eens de bevestiging brief binnen van Ziggo. ondertussen zitten wij nu al bijna 2 weken zonder telefonie. Nogmaals aan het bellen gegaan met ziggo en ja hoor ze vonden het heel vreemd dat ik nog geen pakket ontvangen heb. Ze vonden het echter wel een beetje vreemd dat ik lichtelijk geïrriteerd was snapte ze niets van. Op nieuw hebben ze het pakket opnieuw opgestuurd. Ik had het echter eigenlijk een week geleden al volledig gehad met dit zooitje ongeregeld. Dus ik stelde voor wat nu als mijn modem nu vandaag overleden is dan zou ik een monteur kunnen krijgen binnen 2 tot 3 dagen die dan met een digitaal telefonie modem langs kon komen. Maar jammer genoeg dat was niet mogelijk want mijn systeem was nog niet aan gemeld met een digitaal telefonie modem en zou ik gewoon een standaard modem krijgen. Nu zou het volgens de medewerker weer ongeveer tot woensdag kunnen duren voor het eeh volgens hun 4e pakket opgestuurd zou gaan worden. 8)7

Nog eventjes of ik ga zelf wel langs dat pokke magazijn en haal dat modem zelf op. Stelletje prutzors.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 20:25

Sr_Ogel

Klop klop klop

Wij hebben hier sinds een tweetal dagen geen geluid meer op rtl5 en veronica.
Kwaliteit is gewoon 100 %. het betreft digitale televisie totaal pakket
postcode 827X , valt onder Ziggo Zwolle.
Komt dit meer voor, of gaat er hier in huis iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexkroeze schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:49:
Wij hebben hier sinds een tweetal dagen geen geluid meer op rtl5 en veronica.
Kwaliteit is gewoon 100 %. het betreft digitale televisie totaal pakket
postcode 827X , valt onder Ziggo Zwolle.
Komt dit meer voor, of gaat er hier in huis iets mis.
Hier gewoon geluid op alle zenders. Ook Zwolle 801X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stekkers controleren. Kaart er uithalen en weer terug. Dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wil overstappen naar Alles in 1 van Televisie + Internet, moet ik eerst dan iets opzeggen of gewoon Alles in 1 meteen gaan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:17
wvkreg schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:02:
[...]

dit is neem ik aan nog steeds scart op tv aansluiten met deze decoder?
yupz

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:10:
Als ik wil overstappen naar Alles in 1 van Televisie + Internet, moet ik eerst dan iets opzeggen of gewoon Alles in 1 meteen gaan bestellen?
gewoon nog eventjes niet doen tot ze alles op een rij hebben.
het is een grote chaos daar nu.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:50

painkill

Pain(k)(ill)

Ik weet dat ze druk bezig zijn, maar ik heb nu al tijden een snelheid die hoogstens 1/5 is van wat het zou moeten zijn.

Filmpjes van 30 minuten doen er uren over om te laden, en dat werkt natuurlijk niet...

Ik had eerst 4000 kb/s meestal wel iets meer, maar nu zit het op 600/700.
Ik zat/zit bij @home met de postcode 7471kw, kun je ergens zien wanneer dit opgelost wordt, of moet ik een mailtje sturen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ok, dan maar even een goed bericht:
Ik kreeg mijn nieuwe modem (motorola) maar niet geactiveerd. Na bellen met de helpdesk werd een aantekening gemaakt, dat de modem op afstand geactiveerd zou worden. 's Avonds proberen, en Presto. Geactiveerd.
Helaas bleek dat mijn alles-in-een aanvraag doorgekomen was als een aanvraag voor alleen telefonie, dus nog geen hogere snelheden, maar dat mag de pret niet drukken. Stapje voor stapje kom ik er wel...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:48

oZy

Weet iemand wat er precies in dat "Interactieve TV" pakket zit van € 429 ?? Ben wel benieuwd welke HD PVR ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
http://www.nu.nl/news/160...opent_meldpunt_Ziggo.html
De Consumentenbond heeft dinsdag het meldpunt Ziggo geopend.

Sinds de telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema een kleine maand geleden zijn samengegaan als Ziggo, komen er bij de bond elke dag meer meldingen binnen van mensen die problemen hebben met bijvoorbeeld hun internetverbinding.

Met het meldpunt wil de bond inventariseren welke problemen mensen hebben en hoe groot die zijn.

Inzicht

De consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met klachten omgaat. Het meldpunt is te bereiken op www.consumentenbond.nl/ziggo. Zowel leden als niet-leden van de bond kunnen er terecht.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

oZy schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:38:
Weet iemand wat er precies in dat "Interactieve TV" pakket zit van € 429 ?? Ben wel benieuwd welke HD PVR ze gebruiken.
De eerste hit van een simpele zoekactie op Google:
Geinteresseerde kijkers kunnen voor 438,45 euro een nieuwe digitale interactieve HD-ontvanger kopen inclusief verzendkosten. De ontvanger wordt alleen via de site van Ziggo verkocht. Deze ontvanger Scientific Atlanta Explorer 8455 DVB HD/PVR omvat 180 GigaByte harddisk en kan tegelijkertijd een programma opnemen als weergeven. De ontvanger ondersteunt daarbij OpenTV 2.0 en EuroDocis 2.0.
In dit topic vind je d'r meer info over...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
438,45 euro betalen om je te mogen frustreren over de slechte service van @homo/ziggo en nog tig dubbeltjes te mogen neer tellen om iemand te mogen spreken.

Wederom gebeld. Donderdag avond ging de jongen proberen in te plannen als een omwisseling voor de decoder maar dit maal met harddisk. Toen hij proberen zei hebik maar direct gevraagd waarom het proberen werd.......... er is nu schijnbaar een optie " hd" bij gekomen die aangevinkt kan worden..

prutsers 1e klas.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
2 weken geleden besteld. nu heb ik het pas 2juli nodig (krijg ik de sleutel van mn huis) maar toch ffe bellen want had geen post bevestiging gehad.. bleek dat de order niet goed was doorgevoerd. prusters! gelukkig nu optijd recht kunnen zetten. overigens had ik direct iemand aan de lijn.
kan me voorstellen dat de IT nog wat opstartproblemen heeft, verder op 1e gezicht lijkt het me prima tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Ik zit ook al 4 weken te wachten op mijn Internet verbinding en digitale tv.
Ik ben onlangs verhuist en zit dus al een maand zonder bank, mail en kan niet van thuis uit werken.
Heb me aangemeld toen het zelfs nog Casema was, maar tot op heden niets mogen ontvangen. In mijn abonnements bevestiging staat dat mijn abonnement op 21 mei in gaat, heb al 6 keer gebeld met Ziggo maar krijg telkens het zelfde waardelozen antwoord dat mijn pakket bij TNT post ligt sinds 21 mei, maar dat TNT mijn pakket nog niet heeft afgeleverd. Waar slaat dit op! Ik sta ook elke keer meer als 10 minuten in de wacht als ik bel....

Het is een waardeloze organisatie en heb nu al spijt dat ik met ze in zee ben gegaan.

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Doe even normaal!

[ Voor 92% gewijzigd door bjck op 11-06-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wat ik me nu dus afvraag, hoeveel mensen hebben gewoon netjes alles gekregen wat beloofd is? (rond de fusie) Je kunt bij de consumentenbond alleen je klachten kwijt, dus die weten straks ongeveer hoeveel dingen er fout gaan.

Als dat er 10.000 zijn is dat veel, maar als dat er 10.000 van de 100.000 aanmeldingen/veranderingen zijn valt dat imho wel mee. Dan heb je het over 10%. Hoog getal indeed, maar met een fusie valt het imho dan mee. Ik voel met je mee als je bij die probleemgevallen hoort, maar that's life... Helaas...

Ik heb sinds begin april mijn abbo (destijds @Home) afgesloten. Alles netjes binnen een week in huis, werkjte meteen, bellen deed het zelfs een paar uur eerder dan aangegeven. Zoals het hoort dus... ;)

Op de 16e een wijziging aangevraagd, nog steeds geen nieuwe digitale ontvanger gekregen en m'n snelheid is niet verhoogd. Gister gebeld (@13.30 uur), na wat nummerkes klikken in het keuzemenu gelijk een medewerker aan de lijn. M'n verhoging gaat in als het netwerk over is; uiterlijk 30 juni, maar moest voor de zekerheid half juli aanhouden. De decoder is in bestelling, de vraag was een beetje onderschat en hebben dus te weinig voorraad. Kan, geen probleem. Prettige dag en tot ziens.

Dus ik heb geen problemen met Ziggo. M'n Internet werkt gewoon netjes @12mbit, telefoon doet 't gewoon en het TV signaal is niks mis mee (digitaal en analoog).

Verder blijf ik gewoon zakelijk, rustig én (erg belangrijk) gewoon vriendelijk aan de telefoon. Zo'n medewerker is dan imho meer bereid je te helpen dan wanneer je d'r emotioneel tegen aan begint te schreeuwen dat ze hun zaakjes op orde moeten hebben en het (nog net zo)'n puinzooi was als vroegah... :/

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Ben ook een klein stapje terug gegaan, ook het alles in 1 extra pakket genomen, meteen gebruik gemaakt van het keuzepakket voor digitale televisie. Had casema mega, digitaal + en telefonie. Voor die 4000 kbit/s minder betaal ik ook 23 euro minder. :9
Nog helemaal niets gehoord, maar ik bel er ook niet voor, wacht wel een aantal maanden totdat ze alles op orde hebben, het is nu een heksenketel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Zijn er eigenlijk mensen die wel teruggebeld worden?
Heb nu al 3x op de site aangegeven dat ik gebeld wil worden, maar geen reactie...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Jimbolino schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:18:
Zijn er eigenlijk mensen die wel teruggebeld worden?
Heb nu al 3x op de site aangegeven dat ik gebeld wil worden, maar geen reactie...
Werkt perfect bij mij, heb me nu 3 keer laten terug bellen op mijn GSM nummer, geen probleem. Heb in de 3 keer ook heel snel iemand aan de lijn.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

@Rowd.nl: Ikzelf heb eigenlijk geen enkel probleem. Internet, telefoon en televisie werken nog. Het omzetten is echter wel wat problematisch, maar dat ik moet wachten op een nieuwe (extra) decoder en het verhogen van de snelheid is geen onoverkomenlijk probleem.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
jaja, wachten tot de chaos daar weg is en dan maar even overstappen naar ziggo. ipv dat onstabiele adsl verbindingtje

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een slechte service bij ziggo / @home , drama , verhuis maar niet want dan ben je aan de beurt, ook al stuur je op tijd alle papieren op en bel je tig keer .. het gaat dan nog mis.

uiteindelijk beweerde men dat er iemand anders op mijn nieuwe adres woont .... ?? ik heb diegene niet kunnen vinden ... (tevens ben ik de 1e bewoner op het adres)

tegenwoordig is het blijkbaar ook normaal dat er gevloekt wordt door de helpdesk (weliswaar tegen zichzelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:28
jelmervos schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:11:
[...]

Werkt perfect bij mij, heb me nu 3 keer laten terug bellen op mijn GSM nummer, geen probleem. Heb in de 3 keer ook heel snel iemand aan de lijn.
Heb je een link van "bel me terug" op de site?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
MillZ schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:43:
[...]

Heb je een link van "bel me terug" op de site?
http://www.ziggo.nl/producten/telefonie/

en dan " Bel mij terug!" rechts in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik wordt gek van dat kut Ziggo, we zijn inmiddels al 2 weken afgesloten. Nu hebben we het opnieuw aangevraagd, en dat is inmiddels allemaal weer aangesloten maar we hebben nog geen beeld. Is er vandaag een monteur langsgekomen die blaat over een kabelbreuk ergens in de straat, terwijl mijn huisgenoot met een digitale tv box gewoon NL1,2 en 3 kan kijken dus van een kabelbreuk kan geen sprake zijn.
Nu was ik zelf niet thuis anders had ik dat wel even gemeld aan de beste Ziggo werknemer.. Al met al: chaos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Capo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:55:

Wederom gebeld. Donderdag avond ging de jongen proberen in te plannen als een omwisseling voor de decoder maar dit maal met harddisk. Toen hij proberen zei hebik maar direct gevraagd waarom het proberen werd.......... er is nu schijnbaar een optie " hd" bij gekomen die aangevinkt kan worden..

prutsers 1e klas.
Grappig. Koerier zou donderdag avond komen.

Gisteren kom ik thuis ligt er geel briefje in de brieven bus dat we niet thuis waren.

@home gebeld maar ze hebben geen idee wat de koerier kwam doen namens hun.... ?? Hallo jullie geven toch een opdracht.

Ben vandaag thuis aan het studeren dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 20:23

KingCrash

Angry Rabbit

Gisteravond maar weer eens Ziggo gebeld. (25min wachten)
Ik heb 21mei 3-in-1 pakket aangevraagd (Multikabel tv/internet omzetten in 3-in-1).
Nog niks gehoord, dus ik was wel nieuwgierig hoe het er voor stond.

Heel verhaal van de jongedame over dat er wel 'iets' stond in het systeem maar dat het niet mogelijk was om dubbele klantnummers te hebben, dus de aanvraag was verwijderd.

Opnieuw een omzetting aangevraagd.
Dit was een 'simpel' klusje aldus Ziggo, omdat ik al Internet had.

Prima, over 2 weken moet alles bij mij binnen zijn...

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Toch nog maar even met ziggo gebeld.
nu blijkt mijn op vrijdag opnieuw aangevraagde modem pas op maandag te zijn verwerkt en dit gaat weer ongeveer 5 werkdagen duren. Mijn alles in een pakket blijft vooralsnog spoorloos in het systeem verdwenen. Ook waren ze vergeten er een HDD decoder bij te doen want ik zou pas de 18e gebeld hebben voor het hele pakket. Terwijl dit heel zeker op de 10 gedaan is. Ach het modem voor telefonie is in ieders geval onderweg nu volgens de medewerker en de rest van het pakket is eventjes af wachten tot ze het pakket gevonden hebben volgens mij :P.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:02

Snippertje

Light up your life

Woei! Het is omgezet hier! Op 17 mei besteld en eindelijk :P

Waar Casema ipv 4Mbit nog 4,4Mbit gaf, geeft Ziggo iets minder... Mijn resultaat is dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/282582434.png

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Heb ongeveer een maand terug het alles-in-een extra pakket besteld met TV digitaal Totaal. Na 4 weken dus, nog steeds niets. Zojuist even gebeld.

Blijkbaar zijn ze overgestapt op een ander computer systeem, mijn aanvraag was nergens meer terug te vinden. Alleen mijn TV abbo'tje, analoog, stond er nog in. Heb het nu dus opnieuw aangevraagd. Wat me opviel was dat er veel meer vragen werden gesteld als de vorige keer, vooral over telefonie. Ik heb er nu dus ook meer vertrouwen in. Denk dan ook dat je beter zelf kunt bellen naar de Kservice dan dat je jezelf terug laat bellen, heb het idee dat dit echt belmiepen zijn.

Positieve noot trouwens, had na het menu'tje binnen 3 seconden iemand aan de lijn.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Staan alle poorten bij Ziggo open btw?

Een vriend van mij zit in het buitenland en kan sinds de overgang naar Ziggo geen verbinding meer maken met zijn server hier in Nederland. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ftp server? ik heb ergens gelezen dat ziggo dat dichtgetimmerd heeft , maar ik weet niet of dit op de waarheid berust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
Nou ik lees hier alleen maar negatieve berichten over ziggo @home.

Thuis hebben wij nog @home, en heb nog vrijwel nooit problemen gehad. Ook nu is de snelheid nog super met 12Mbit. Ik ga binnekort naar alles in 1 aangezien we toch ook al telefonie erbij hebben en ik ook digitale tv wil. Maar ik wacht nog even vanwege de klachten.

Mijn vriendin woont sinds vandaag in haar nieuwbouw huis. 2 weken geleden Ziggo gebeld. (wel zelf want terugbellen deden ze idd niet via de site). Maar netjes alles in 1 pakket besteld. Telefonie wordt aangesloten op 16 juni, pakket zou binnekort keer komen. Gisteren hing er al een briefje op de deur maar er was niemand thuis dus pakket komt vandaag opnieuw. Vooralsnog lijkt alles goed te gaan. Aanmeldingsbrief was ook snel binnen.

Klopt het trouwens dat het plus pakket eerst maar 4000k/bit heeft en later 8000k/bit wordt? Zag namelijk 4000 op de aanmeldingsbrief staan. Ben even te lui om het op te zoeken zit op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
Nou, zojuist ook maar ff geïnformeerd hoe het zit met het omzetten van los internet/telefonie en tv-digitaal naar een alles in 1-pakket (met hogere snelheid). Postcode 6229. Kreeg een of andere zenuwachtige kerel aan de lijn die vertelde dat dat juli zou worden (paar weken geleden werd me 16 juni als omzettingsdatum toegezegd). Het ging toch allemaal wat langer duren dan verwacht door de grote klantenbestanden. Dat de drie kabelaars grote klantenbestanden hebben, zien ze ook nu pas zeker |:(. "En heeft u gekozen voor 8 of 16 mbit". Nou, voor 16 dus. "Ah, dat is nog geen gangbare snelheid voor ons, dus dat duurt wat langer." :')

Nou, we wachten vrolijk af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Wij zijn hier nog probleemloos (@home-gebied), en eigenlijk ook nooit echt problemen gehad. Ik zat er aan te denken om over te stappen naar het alles-in-1 pakket vanwege digitaal, maar ik denk dat het nog wel een een half jaartje kan wachten voordat ik daar aan begin. Gezien de verhalen hier.

Overigens moet ik zeggen dat Ziggo wel goed informatie geeft. We hebben 3 brieven gehad over de omzetting van achteraf naar vooraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:50

painkill

Pain(k)(ill)

GOED NIEUWS:

Ik heb eindelijk weer mijn normale snelheid terug, hij was eerst 5/7 keer zo langzaam, vooral met filmpjes is dit niks, nu laad hij een filmpje van een half uur in een paar minuten.
Dus het lijkt er wel op dat er iets gebeurt :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Gelukkig een stel positievere geruchten hierboven... ;)
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:37:
ftp server? ik heb ergens gelezen dat ziggo dat dichtgetimmerd heeft , maar ik weet niet of dit op de waarheid berust
Geen last van. Poort 25 staat nog steeds dicht, rest is gewoon open, ftp iig...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
 ~ # nmap 84.29.xxx.xxx

Starting nmap 3.83.DC13 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2008-06-11 12:08 CEST
Interesting ports on cp134xxxx-a.venlo1.lb.home.nl (84.29.1.xxx.xxx):
(The 1661 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT    STATE SERVICE
21/tcp  open  ftp
22/tcp  open  ssh
80/tcp  open  http
139/tcp open  netbios-ssn
445/tcp open  microsoft-ds
631/tcp open  ipp

Nmap finished: 1 IP address (1 host up) scanned in 0.890 seconds

Note: locatie Venlo, dus het netwerk is nog niet geupgrade, echter neem aan dat hun policy breed geïmplementeerd zal zijn en de netwerkomzetting alleen voor EuroDocSys3 zal zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Rowdy.nl op 11-06-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zelf gebeld en niet terug laten bellen. De 13de zouden we overgezet moeten worden ben benieuwd :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-08 14:48

Baziz

Smokey Nutz

Ik ben zelf maar op onderzoek gegaan. Heb contact gehad met TNT, elk pakket wat daar binnen komt krijgt een barcode. Ik heb deze barcode opgevraagd bij Ziggo waarop zij melden dat die barcode voor mijn pakket nog niet bestaat omdat dit pas er op wordt geplakt als de bezorger het pakket in zijn busje stopt. TNT zegt dat dat niet kan want anders zouden zij nooit weten van wie welk pakketje is in het distributiecentrum, een pakket wordt alleen geaccepteerd door TNT als de verzender deze met barcode inleverd. Dit is dus gewoon een leugen van Ziggo terwijl 4 verschillende Ziggo medewerkers dit wel telkens tegen mij vertellen.

Heb zojuist nog een keer gebeld naar Ziggo en ze geconfronteerd met deze feiten dat het pakket daar niet kan liggen, en ja hoor nu komt er weer een ander verhaal. Ziggo heeft al weken geen nieuwe doe-het-zelf pakketten en daarom is er vertraging opgelopen. Mijn pakket ligt helemaal niet sinds 21 mei bij TNT, mijn pakket is zelfs nog niet eens verzonden!
Ziggo loopt TNT onterecht zwart te maken en mij keihard voor te liegen.
Lekker is dit, ik ben nog niets eens klant of ik kan ze al niet meer vertrouwen.

De medewerker ging het direct melden aan zijn leidinggevende, deze kon ik niet te spreken krijgen en hij kon mij ook niet vertellen wanneer ik mijn pakket kon verwachten...

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

LOL.. Nah, heb het nu eindelijk voor elkaar, via een nogal apparte weg. Maar ik heb een mailtje gestuurd naar een email adres waarvan me op het hart is gedrukt deze niet in de openbaarheid te brengen, maar iedereen die Google kan gebruiken en naam van de persvoorlichter van Ziggo weet kan een heel eind komen.

Dit is het mailtje wat ik (in een nogal gefrustreerde bui) heb gestuurd:
Geachte heer xxxxxx

Zoeken jullie nog mensen die WEL kunnen werken? Kost wel wat, maar dan heb je ook wat....
Het lijkt in ieder geval onmogelijk om iemand bij jullie te bereiken die wel "iets kan doen". Iedereen die je belt "kan niets doen" behalve "zeggen wat er in het systeem staat".
Inmiddels wordt ik een week of 3 door jullie aan het lijntje gehouden ivm de door mij aangevraagde upgrade. De status is dat mijn order verkeerd in het systeem staat en dat men blijkbaar niet verder kan met mijn "nieuwe" order tot mijn "oude" order uit het systeem weg is. Maar men zit collectief te wachten op een paar kaboutertjes om deze order te laten verdwijnen.
Klachten indienen lukt ook niet (zie onderstaande correspondentie) ...

Ik zou graag van jullie weten hoe ik dit verder aan moet pakken.

Met vriendelijke groet,

Een zeer gefrustreerde Ziggo-klant.

P.S.
Volgens jullie reclame gaan jullie luisteren naar de klant om het beter te doen. Begin eens met dit gevalletje...
Dinsdag (gisteren) tijdens het eten kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame die mijn mail van de persvoorlichter had gekregen en beloofde dit vandaag (woensdag) op te pakken. Rond 13:45 vandaag weer een telefoontje dat de oude order er uit systeem is gehaald en de nieuwe order met spoed word uitgevoerd. Rond 14:00 reset mijn modem en TFH kan eindelijk van zijn nieuwe abbo gebruik maken.

Het KAN dus blijkbaar wel ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hmmz, ligt het nou aan mij of kan ik nergens een 20mbit abbo terug vinden op ziggo.nl?

Ik heb namelijk nu 20mbit @home (veel te duur maar goed!!) en ik wil best overstappen naar een alles in 1 pakket, maar ik zie geen 20mbit internet.

Raak ik nou straks mijn 20mbit kwijt als @home foetsie is?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

Audi-Addict schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:05:
Hmmz, ligt het nou aan mij of kan ik nergens een 20mbit abbo terug vinden op ziggo.nl?

Ik heb namelijk nu 20mbit @home (veel te duur maar goed!!) en ik wil best overstappen naar een alles in 1 pakket, maar ik zie geen 20mbit internet.

Raak ik nou straks mijn 20mbit kwijt als @home foetsie is?
goed zoeken:
http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
M'n wijziging staat gelukkig wel geregistreed, maar het kon nog tot juli duren voordat er wat veranderd is. Dit omdat het systeem het niet aankon. |:(

Dus begin juli maar weer terugbellen als ik nog niks heb gehoord. :/

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ja, zit lekker ook een klacht van mij bij :P

Was een tijdje geleden door @home benaderd of ik geen interesse had ik digitale tv en telefonie over de kabel (internet had ik al, 48 euro pakket). Na wat rekenwerk heb ik besloten er op in te gaan, en netjes binnen een paar dagen een bevestiging in huis met daarbij een begeleidende brief op welke termijn wat zou zijn geregeld. Eerst het pakket digitale tv, dat was netjes op tijd binnen, aangesloten en werkt perfect. En toen werd het stil.... wachten..... wachten..... 29 mei, KPN sluit de boel af omdat dat door @home was doorgegeven. Maar nog steeds geen installatie pakket van @home ontvangen voor telefonie. Dus maar gebeld (klantenservice is heel goed bereikbaar moet ik zeggen) en ik kreeg de melding dat het pakket onderweg was en dat het er binnen enkele dagen zou moeten zijn. De volgende dag hadden de grapjassen van @home de gegevens van mijn nieuwe modem in het systeem gezet en had ik dus geen internet meer..... Inmiddels moet ik elke 2 a 3 dagen met die bananenvreters bellen omdat ze steeds mijn nieuwe modem in het systeem zetten, ook wacht ik dus al bijna 2 weken op dat installatiepakket telefonie en zit ik dus al die tijd zonder vaste lijn en ben ik voor veel bedrijven en instanties dus onbereikbaar.... lang leve fusies.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:31
Mijn verhaal dan maar.

Zo'n 3 weken geleden telefonisch alles-1in-plus bestellen (had tv, internet en telefonie los). Was allemaal prima. Het abo zou op 1 juni ingaan. Ik op 1 juni de modem resetten, niets. Nog steeds de huidige snelheid. Dus ik de volgende dag weer bellen. "Ja, meneer, uw bestelling staat inderdaad niet in het systeem bla bla". Enfin, op 9 juni zou het nieuwe abonnement ingaan. Dus ik gisteren de modem resetten. Ga achter de computer zitten, en ik krijg vervolgens helemaal geen verbinding met internet. Dus ik loop naar de router toe, en zie dat alleen het power-lampje knippert. Ik had al zo'n idee dat dit niet goed was.

Opnieuw en belletje naar Ziggo (bij familie vandaan) Of ik het nog een keertje wou proberen. Mijn reactie was dat ik daar geen trek in had dat ik het ook al een keer of 3 had geprobeert. Een minuut later wist meneer me te vertellen dat dat modem inderdaad stuk is. "Er wordt een ticker aangemaakt. Normaal is de levertijd maximaal 5 werkdagen, maar ik de afdeling had een achterstand en het kon 5 tot 7 werkdagen duren. "Is prima, tot ziens"

5 tot 7 werken lijkt mij prima. Ware het niet dat mijn tante de modem ook stuk heeft. Die heeft er zo'n 3 weken geleden voor het eerst achteraan gebeld. Vandaag ging er opnieuw een belletje heen. "Ja, mevrouw. De modem is helaas nog niet naar U onderweg" Meer konden ze niet vertellen.

Ik heb er een hard hoofd in. Ziggo krijgt van mij een dikke pluim als ik de nieuwe modem volgende week in huis is. Ik weet nu al dat ze dat niet gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:32
De laatste tijd (sinds de overgang op Ziggo) merk ik dat mijn verbinding in de avond uren weer enorm slecht is. Meer mensen die hier last van hebben in de omgeving Venray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik vind het wel lachen...ik zit al zeker 3 jaar bij @Home internet en heb toen een alles in 1 afgesloten. Nu is dit allemaal Ziggo, maar ik heb echt nog nooit problemen gehad _/-\o_ Internet, televisie en bellen liggen er nooit uit en alles werkt gewoon zoals het hoort. Internet nooit last van trage verbinding of iets dergelijks :)

Waarschijnlijk heb ik dan gewoon geluk als ik de problemen zo hoor, maar ik ben der blij mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Cubic X schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:34:
Ik vind het wel lachen...ik zit al zeker 3 jaar bij @Home internet en heb toen een alles in 1 afgesloten. Nu is dit allemaal Ziggo, maar ik heb echt nog nooit problemen gehad _/-\o_ Internet, televisie en bellen liggen er nooit uit en alles werkt gewoon zoals het hoort. Internet nooit last van trage verbinding of iets dergelijks :)

Waarschijnlijk heb ik dan gewoon geluk als ik de problemen zo hoor, maar ik ben der blij mee :>
meh met het netwerk zelf is niet veel mis heb ik tot nu ook nooit over te klagen gehad. Echter met de administratie (waar je pas mee te maken krijgt als je een een mutatie door laat voeren) die is gewoon rond uit slecht :D.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

100 / (~3.500.000 / 2500) = ~0,071 % van de klanten die een klacht heeft...

@Bart; Collega van mij (uit Venray) heeft nergens last van... (Intensief pakket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rowdy.nl schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:13:
[...]

100 / (~3.500.000 / 2500) = ~0,071 % van de klanten die een klacht heeft...

@Bart; Collega van mij (uit Venray) heeft nergens last van... (Intensief pakket)
Tsjah, dan vergeet je nog de hoeveelheid mensen die niet op de hoogte is van het klachenloket van de consumentenbond omdat ze geen lid zijn...

Ik zie het toevallig omdat ik op tweakers zit, maar anders had ik het niet geweten...

Overigens kan ik in dat formulier ook nergens aangeven dat ik bij orange zit... Dus weet ook niet of het wel zin heeft om hem in te sturen...

[ Voor 56% gewijzigd door MikeyMan op 12-06-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
MikeyMan schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:18:
[...]

Tsjah, dan vergeet je nog de hoeveelheid mensen die niet op de hoogte is van het klachenloket van de consumentenbond omdat ze geen lid zijn...

Ik zie het toevallig omdat ik op tweakers zit, maar anders had ik het niet geweten...
Het was anders landelijks nieuws en kwam ook bij het nieuws op de radio. Het zal vandaag ook wel in de krant staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien overbodig om te vragen maar ... momenteel hebben/hadden wij van @home het TV Digitaal totaal pakket (Digitale TV, PVR, telefonie en 12mbit internet). Nu biedt Ziggo ditzelfde aan, maar echter met 16mbit internet.

Wordt bij de omzetting van @home naar Ziggo uiteindelijk ook de internet snelheid gelijkgetrokken (naar 16mbit) of niet ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 22-08 10:14
redfoxert schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:25:
Misschien overbodig om te vragen maar ... momenteel hebben/hadden wij van @home het TV Digitaal totaal pakket (Digitale TV, PVR, telefonie en 12mbit internet). Nu biedt Ziggo ditzelfde aan, maar echter met 16mbit internet.

Wordt bij de omzetting van @home naar Ziggo uiteindelijk ook de internet snelheid gelijkgetrokken (naar 16mbit) of niet ?
Ja, mits je het alles in 1-pakket hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Idd, als je dat gemist hebt ben je echt verstookt van de media... :)

3FM gisteren de hele dag elk uur in het nieuws (ANP nieuws meen ik) rest zenders weet ik niet maar zal vast wel.

En Als ik Google news bekijk staan daar 101 nieuwsberichten over Ziggo en de consumentenbond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:36:
[...]

Bij speciale acties is de opzegtermijn van 1 maand niet van toepassing. ;)
damn altijd de kleine lettertjes :P
zou wel handig zijn ivm ik ben aan het overstappen alleen doet mijn nieuwe provider moeilijk...
dus zit ik zonder internet 8)7

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 17:59
Ik zit sinds kort met een probleem. Moet eerlijk zeggen dat dit ook al het probleem was voordat @Home overging in Ziggo. Heb het internet Z3 abonnement.

Mijn internetverbinding zakt soms spontaan weg. Als ik via Usenet aan het downloaden ben dan zakt hij ineens van 1,4 Mbs naar 0,1Mbs (vergeef me als ik de Mbs notatie niet goed opschrijf).
Msn en internet blijven gewoon werken (zij het veel langzamer).

Oplossing hiervoor is door naar beneden te lopen en de stekker uit zowel de modem als de router te halen. 1 van de twee helpt niet, heb ik al geprobeert. Daarna weer achter de computer gaan zitten en de netwerk verbinding herstellen en hij loopt weer op volle snelheid.

Voordat ik dit bij de (niet capabele) helpdesk neer te leggen wil ik het e.e.a. uitzoeken/uitsluiten.

Mijn vraag, herkennen mensen dit probleem?

Zou dit aan mijn instellingen van windows kunnen liggen (dynamisch of vast ip adres??)
Of zou het aan de modem of router liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik zou eens controleren of je wifi wel encrypted is. het klinkt nl erg alsof je buren op dat moment mee gaan surfen op jouw internet verbinding.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook overgestapt naar een all in 1 paket en moet zeggen dat dit snel geregeld is.

4-6-2008 aangevraagd via de site en eergisteren de brief met gegevens binnen en vandaag het nieuwe modem.

Kan niet anders zeggen dan dat dit perfect is gegaan.

Helpdesk duurt nu nog te lang om deze te bereiken, maar dat zal ook wel opgelost worden.

Snelheden zijn niet helemaal wat is beloofd, maar ben er niet ontevreden over.
Telefonie kan ik niet testen omdat ik geen telefoon heb liggen om aan te sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/283158192.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Laatst online: 04-08-2020
Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden wat de 5 digitale verrassingszenders van ziggo zijn?
Ik kan het namelijk nergens terugvinden op de ziggo site of in mails die ik heb ontvangen.

Ik heb het 3 in 1 pakket (was bij multikable powerbundel) daar zou ik 16.000 kbit/s mee moeten kunnen downloaden, dit is dan toch 2000 KB/s? Als ik met nieuwsgroepen aan het downloaden ben download ik met max 1390 KB/s, klopt dit wel?

Ook heb ik een vraaf over het signaal dat de tv binnenkrijgt. We hebben een LCD en daar kan ik zien wat de signaal sterkte is, maar die blijft hangen rond de 70%. Het enige wat ik tussen de tv en het modem heb is een verterker om de bovenverdieping van kabel tv te kunnen voorzien. Kan ik nog op een andere manier testen of het signaal wel goed is (bv modem). Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? 70 % lijkt mij niet goed.

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
zijn er momenteel meer mensen met storing in het casema gebied? Hier in 4811 geen internet+telefonie, wel tv. Modem resetten helpt niet, krijg geen ip-adres...
Op de ziggo storingen pagina geen vermelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

keet1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:57:
Kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden wat de 5 digitale verrassingszenders van ziggo zijn?
Ik kan het namelijk nergens terugvinden op de ziggo site of in mails die ik heb ontvangen.

Ik heb het 3 in 1 pakket (was bij multikable powerbundel) daar zou ik 16.000 kbit/s mee moeten kunnen downloaden, dit is dan toch 2000 KB/s? Als ik met nieuwsgroepen aan het downloaden ben download ik met max 1390 KB/s, klopt dit wel?

Ook heb ik een vraaf over het signaal dat de tv binnenkrijgt. We hebben een LCD en daar kan ik zien wat de signaal sterkte is, maar die blijft hangen rond de 70%. Het enige wat ik tussen de tv en het modem heb is een verterker om de bovenverdieping van kabel tv te kunnen voorzien. Kan ik nog op een andere manier testen of het signaal wel goed is (bv modem). Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? 70 % lijkt mij niet goed.

Bvd.
k heb ook de 16mbit en haal gemiddeld zo'n 1,8MB van usenet af dat is +/- 15mbitjes. Mijn signaal is 35 tot 40% op m'n tv en kwaliteit 100%, k merk er dan ook niets van dat deze sterkte zo laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 06:23
bureno schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:27:
zijn er momenteel meer mensen met storing in het casema gebied? Hier in 4811 geen internet+telefonie, wel tv. Modem resetten helpt niet, krijg geen ip-adres...
Op de ziggo storingen pagina geen vermelding
Hier in 4813 valt de verbinding er ook telkens uit.
Telefoon werkt ook niet.

Maar volgens de website van Ziggo is er geen storing :?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

keet1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:57:
Ook heb ik een vraaf over het signaal dat de tv binnenkrijgt. We hebben een LCD en daar kan ik zien wat de signaal sterkte is, maar die blijft hangen rond de 70%.
Het gaat er niet om wat je lcd binnenkrijgt, maar wat je decoder binnen krijgt.
Bedoel je met 70% toch dat wat de decoder binnenkrijgt?? dan is dat hoog genoeg.
Kijk gewoon naar het beeld (of de ber) is het beeld goed (is de ber laag) dan is het ok.
Te laag signaal heeft artifacts, blokken tot gevolg.

onscherp beeld/ruis wordt niet door de decoder of je signaal veroorzaakt, maar altijd door de tv of de zender zoals hij bij ziggo binnenkomt (nasn/motortv geeft rukbeeld bijvoorbeeld).

[ Voor 18% gewijzigd door job op 12-06-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
inmiddels werkt internet weer, telefonie nog niet... we wachten gewoon af... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Internet werkt hier ook, telefoon werkte na een reset van de modem zojuist (met de hoop al een nieuwe snelheid te hebben) ineens niet meer.. Wellicht toeval?
Gebied is 3824, Casema

Edit:
Groepsstoring
van donderdag 12 juni 14.11 uur tot (nog niet bekend)
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied

[ Voor 36% gewijzigd door PeterSelie op 12-06-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
Het beeld op de tv is 70%.
Nu met de voetbal ik extra goed dat het een beetje blokkerig gaat.
Met tv kijken lijkt het soms alsof er iets van een aura omheen zit.
Kan volgens mij niet aan de tv liggen is een model van philips van 2008 weet zo ff niet het model.

Wat bedoel je met ber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
Hier in 4824 ook echt drama vanavond... krijg met superveel moeite verbinding met internet, met resetten en weet ik veel wat.... maar telefonie doet het niet, dat lampje blijft de hele tijd knipperen..
ook sinds het omzetten naar alles-in-1 plus nog steeds niets gemerkt/gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
keet1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:09:
Het beeld op de tv is 70%.
Nu met de voetbal ik extra goed dat het een beetje blokkerig gaat.
Met tv kijken lijkt het soms alsof er iets van een aura omheen zit.
Kan volgens mij niet aan de tv liggen is een model van philips van 2008 weet zo ff niet het model.

Wat bedoel je met ber?
Kun je blokkerig beter omschrijven? Is het analoog of digitaal aangesloten op je TV?

Dat aura dat je omschrijft ... lijkt een typisch 'PixelPlus' bewerking te zijn. Dat valt mij tenminste altijd op. :)

Zonder PixelPlus (menu knop op je afstandsbediening ... even zoeken) ziet het beeld er anders uit. Of je het beter vindt moet je zelf even bekijken.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
We kijken digitale tv

Nu met de voetbal lijkt het af en toe alsof er een herhaling is.
Gaat het beeld hakkelend door (ziet er een beetje blokerig uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
De hele avond waren er storingen, en nu is internet opeens supersnel!! meer dan 900 kb/s
zou de wijziging naar Alles-in-1 Plus dan nu toch zijn doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

keet1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:50:
We kijken digitale tv

Als je decoder aangeeft dat de signaalsterkte 70% is, dan is dat meer dan genoeg (grens ligt zo bij 54%). Een signaalkwaliteit van 70% is waardeloos. Je ber is de Bit Error Rate.
Hoe hoogje ber is, in de handleiding van de decoder wel te vinden hoe hoog deze is.

Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met dat je zegt dat je lcd een sterkte van 70% aangeeft.
Je lcd heeft niets met het digitale tv signaal te maken. Dus ik vraag me af of je het nou verkeerd uitlegt.
Is die 70% nou de waarde die je decoder aangeeft (zoja, welke decoder) of van je lcd (wat me erg raar lijkt.. je lcd heeft niets, maar dan ook niets met de signaal sterkte van digitale tv te maken...
Geef eens wat specs.. welke decoder heb je, hoe heb je het aangesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 13-06-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:17
keet1 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:50:
We kijken digitale tv

godzijdank.. ik heb me dood lopen ergeren.. kon amper verstaan wat ze zeiden.. 252X Casema..

Het ene moment 'stoort' het beeld ontzettend veel en lang, het andere moment gaat het weer 5 á 10 minuten goed. Signaalsterkte geeft 60% Kwaliteit geeft 100% (maar dat valt dus vies tegen :P)

Iemand enig idee wat ik kan doen om die 60% op te vijzelen of is dit redelijk standaard. (komt waarschijnlijk mede door splitter ivm tv op slaapkamer)

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks de storing van gister zijn we nu wel omgezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:10:
Ondanks de storing van gister zijn we nu wel omgezet :9
Hier (3815) ook, van 4 mbit/sec naar 8 mbit/sec.

Helaas halen we het niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/283419957.png

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 20:23

KingCrash

Angry Rabbit

Nou helaas ben ik nogsteeds niet omgezet...(Kop v Noord-Holland)
Het duurt even bij het ' wereldvreemde' Ziggo...

Angry Rabbit

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.