Ik doe ook een duit in het zakje :
Wegens een verhuizing naar een regio buiten het dekkingsgebied van @Home heb ik half April een alles in 1 pakket bij Multikabel aangevraagd. Deze bleek na 3 weken "niet te zien" te zijn, toen nogmaals aangevraagd online, en na 1 week gebeld, toen bleek deze wederom "niet te zien" te zijn. 17 Mei telefonisch alles-in-1-extra aangevraagd, (eerst 20 minuten in de wacht) De vriendelijke medewerker bood mij voordat ik de kans kreeg om boos te worden aan om direct handmatig de account in te voeren, uiteraard gedaan, en hij zei stellig dat op 27 Mei mijn internet een feit zou zijn, en dus enkele dagen voor die datum kon ik een pakket verwachten.
Op 28 Mei gebeld, want geen pakket, geen brief, niks. Ik kreeg een "uh, geen idee"-achtig antwoord, vanwege de fusie... "Belt u Vrijdag even terug, dan is het nieuwe systeem in de lucht en dan kunnen we wèl zien wat de status is. Oh, en nog wat, die jongen kon dat helemaal niet zien hoor, dat de lijn op 27 Mei zou werken". Ik Vrijdag bellen, te druk op de lijn, probeer het later nog eens... Ik Zaterdag bellen waar m'n pakket nou eens bleef, 25 minuten in de wacht a 10 ct per minuut, (op mijn werk, want thuis heb ik geen vaste telefoon) en toen kwam het stellige en eerlijke antwoord, "Ja ik zie het hier inderdaad duidelijk staan, 27 Mei. Ik heb het na gevraagd hier, maar het spijt me, NIEMAND weet het. Eventjes geduld nog"... want het busje komt mij zo halen, GEK word ik hiervan
4 Juni dan een brief, met daarin de activatiecode, en de stellige mededeling dat ik het pakket binnen 10 werkdagen na dagtekening van die brief zou ontvangen. De brief was van 19 Mei (zeker via zuid Amerika verstuurd of zo), dus dat zou betekenen dat ik afgelopen Maandag mijn pakket al binnen had moeten hebben.
Ik heb dus nu net als velen herhaaldelijk verschillende en tegenstrijdige antwoorden gehad van de klanten "service", (klantenfirewall is inderdaad wel een erg goeie term in deze), net als velen heb ik het gevoel van "waren ze maar nooit gefuseerd", bij @Home had ik destijds nooit problemen, de aanvraag ging toen heel vlot, de verbinding was altijd uitstekend en de helpdesk was altijd goed, zonder idiote wachttijden.
Ik vroeg nog aan de telefoon, "is het pakket überhaupt al bij jullie de deur uit ?", antwoord was dat het een extern bedrijf is die de verzending voor zijn rekening neemt. Ook DAAR kon ik dus niks anders mee dan "eventjes geduld nog"... Ik woon nu anderhalve maand op mijn nieuwe adres, zonder telefoon, zonder internet en met een handje vol analoge TV zenders. Niet erg praktisch als je net verhuisd ben kan ik verzekeren. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog mijn pakket ontvang... ADSL is voor mij geen optie, omdat het alles-in-1-extra van Zuiggo zowel up als down 3 keer de snelheid levert op mijn postcode. Of ADSL sneller geleverd zou worden weet ik echter niet
[
Voor 9% gewijzigd door
markd76 op 05-06-2008 12:58
]