Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 132.451 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:24

Amiet01

Master_A

Wij hebben nu al tv van Ziggo (niet digitaal, overgezet van casema). Is het nou zo dat bij het totaalpakket het televisiebedrag is meegerekend, dus de 15,50 die wij nu al betalen? Ok komt dit standaardbedrag er nog bovenop?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Amiet01 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:58:
Wij hebben nu al tv van Ziggo (niet digitaal, overgezet van casema). Is het nou zo dat bij het totaalpakket het televisiebedrag is meegerekend, dus de 15,50 die wij nu al betalen? Ok komt dit standaardbedrag er nog bovenop?
Zoals meerdere malen vermeld zijn alle kosten(behalve van bijkomende kosten van het bellen zelf bijvoorbeeld) in de prijs opgenomen, je bent dus voor het aangegeven bedrag klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
nogmaals, hoe is ziggo in stabiliteit?, ik wil echt zsm van die adsl af want die kan me ondertussen de strot uit komen.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Xentor schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:40:
nogmaals, hoe is ziggo in stabiliteit?, ik wil echt zsm van die adsl af want die kan me ondertussen de strot uit komen.
Moeilijk te zeggen he ;) Ziggo bestaat pas net en bij mij werkt Casema al jaren naar behoren zonder noemenswaardige downtime, maar buiten dat het sowieso per regio verschilt heb je ook nog eens te maken met een fusie met Multikabel en @Home en dat kan altijd gepaard gaan met aanloopproblemen zoals je in dit topic wel hebt kunnen lezen. Maar over het algemeen doet Kabel kwa stabiliteit volgens mij niet echt onder voor ADSL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Laatst online: 10-09 11:18
ja had vroeger ook @home in deze regio, maar toen waren de servers brak elke avond hoge ping etc. maar vlak nadat we weg waren hadden ze nieuwe servers geplaatst en liep het stabieler dus zit nu er weer over te denken om terug te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Xentor op 03-06-2008 18:32 ]

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:44
In de log zie ik dat vannacht (even na middernacht) mijn modem 'in opdracht van Ziggo' is gaan rebooten en jawel, van Casema Multi (4 mbit) over op Ziggo alles-in-1 Plus (8 mbit). De modem heeft ook nieuwe software opgehaald zie ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/279384196.png

Waar Casema altijd een paar procentjes extra snelheid gaf, lijkt Ziggo steeds een klein beetje minder te geven dan beloofd... Jammer, had zo graag tijdens het downloaden die 1,1 Mbyte op m'n scherm zien staan, nu kom ik aan 960 Kbyte/sec. Even afwachten en dan wellicht een mailtje sturen.
Aangevraagd op 20 mei en op 23 mei er nog even achteraan gebeld. Maar goed ook, want eerste aanvraag was niets meer van te vinden... Decoder overigens nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Ja, de snelheid waarvan je vroeger al blij was dat je het had met het duurste ADSL abbonoment dat is nu het verschil tussen de gehaalde en de beloofde snelheid. Gelukkig is het verschil wel velen malen kleiner dan met ADSL2, maar de constatering dat Casema altijd ietsje meer gaf dat klopt wel. Of heeft dat er toevallig ook mee te maken dat Ziggo Alles-in-1 internet ietsje minder aandacht geeft als de losse internet abbo's?

Voorheen behaalde ik in ieder geval 4040/1020kbps terwijl ik 4000/1000 had, nu is het helaas wat minder precies(en niet omdat het meer is natuurlijk :+ ), maar wellicht komt dat nog :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 03-06-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Laatst online: 20:49
Ik kreeg vandaag een brief waarin staat dat ik 99 euro moet betalen (eenmalig) voor mijn Digitale Ontvanger...

terwijl (godzijdank heb ik een screenshot) er bij de aanmelding echt stond dat ik de digitale ontvanger gratis krijg...

morgen ochtend maar eens ff bellen...

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben weer 1 van de gelukkigen die een snelheidverlaging mee heeft mogen maken.
Afgelopen zaterdag een halve dag zonder internet gezeten omdat mijn modem geupdate werd. Sindsdien heb ik een 8mbit verbinding itt de 12mbit die ik altijd had. Morgen toch maar eens bellen.

Vroeger (tot vorige week) haalde ik 11.3mbit en nu 5.9mbit. (gemiddelde van 1 uur downloaden)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Bij Casema kreeg je altijd 10% meer snelheid dan geadverteerd (overigens niet bij de Orange abonnementen). Dus een 3,0MBit abbo stond gewoon op 3,3MBit ingesteld. Of ze dat nu nog steeds doen zou ik na moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Bij mij staat er dit in me modem log, en dan heel vaak:

code:
1
2008-06-03 23:11:56 4-Error     IGMP: ERROR - Group address 0.0.0.1 is not a legal multicast

Wat betekent het?

Daarnaast heb ik Casema 4mbit en 1mbit en haal ik 4,4mbit en 1,1mbit. Maar nog steeds geen verhoging van Ziggo :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:44
Razor.Timo schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:17:
Bij mij staat er dit in me modem log, en dan heel vaak:
code:
1
2008-06-03 23:11:56 4-Error     IGMP: ERROR - Group address 0.0.0.1 is not a legal multicast

Wat betekent het?
Dit had ik laatst ook met een nieuw aangeschafte D-Link router, de DI-524. Over de melding op zich is zat te vinden met Google. Nadat ik een firmware-update van de router had gedaan, was het verschijnsel niet meer aanwezig... De D-Link DI-524 werkt overigens voortreffelijk in combinatie met het Motorola-modem. Ook als het modem gereboot wordt, pakt de D-Link de connectie binnen een paar seconden weer op. Dit heb ik met een Netgear wel anders meegemaakt, die kwam nooit meer on-line, die moest een harde power-reset hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:52

Res-q

Redder in nood?

Pittie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:45:
[...]

Ik heb een tijdje geleden ook een decoder van @home gekregen, dat zou een Humax met HD worden volgens de helpdeks. Echter ik heb er eentje van Philips zonder HD gekregen... Dan moet ik daar ook maar eens over gaan bellen!
Gisteravond kwam inderdaad iemand van selektvracht om een pakketje te brengen en om 1 op te halen d:)b . Direct aangesloten en e.e.a. ingeprogrammeerd, toch wel erg handig :9 !. In elk geval, 3 weken na bestelling hebben we alles zoals we besteld hadden, en als ik de verhalen zo lees mogen we ons daarmee gelukkig prijzen :).

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Res-q schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:13:
[...]

Gisteravond kwam inderdaad iemand van selektvracht om een pakketje te brengen en om 1 op te halen d:)b . Direct aangesloten en e.e.a. ingeprogrammeerd, toch wel erg handig :9!. In elk geval, 3 weken na bestelling hebben we alles zoals we besteld hadden, en als ik de verhalen zo lees mogen we ons daarmee gelukkig prijzen :).
Klinkt inderdaad hoopvolgevend! Ik heb een mail naar de klachtenservice moeten sturen. Deze hebben ze inmiddels ontvangen en zou binnen 10 werkdagen in behandeling worden genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Zo kastje vervangen van mijn aansluiting en telefonie/internet start nu veel sneller op. In plaats van een minuut wachten op verbinding vanuit een koudestart is het nu 5-10 seconden :-)

Probleem dat ik internet storing kreeg zal dus wel aan de "verouderde tv/radio" aansluiting hebben gelegen. Heb nu een enkele TV aansluiting.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:52

Res-q

Redder in nood?

Pittie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:30:
[...]

Klinkt inderdaad hoopvolgevend! Ik heb een mail naar de klachtenservice moeten sturen. Deze hebben ze inmiddels ontvangen en zou binnen 10 werkdagen in behandeling worden genomen...
Ik heb gewoon steeds gebeld, en dan kiezen voor optie 4, krijg je vrij snel iemand aan de lijn die je kan helpen. Zij hebben toen direct een omwisselactie aangemaakt. Zelf vind ik bellen fijner dan mailen in dit soort gevallen, dan heb je tenminste direct een reactie :).

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Mrkoekie schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:58:
Ik kreeg vandaag een brief waarin staat dat ik 99 euro moet betalen (eenmalig) voor mijn Digitale Ontvanger...

terwijl (godzijdank heb ik een screenshot) er bij de aanmelding echt stond dat ik de digitale ontvanger gratis krijg...

morgen ochtend maar eens ff bellen...
hehe nu iemand van ziggo aan de telefoon..

ik het hele verhaal uitgelegd
zij "ooow soms wordt ik een beetje gek van alle fouten hier"
ik "toch fijn dat iemand dat durft toe te geven"
zij "tja iemand moet het toch doen he"

hahah vind ik wel weer stoer.. overigens wordt de 99 euro in mindering gebracht..

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

rowicom schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 08:47:
[...]

Dit had ik laatst ook met een nieuw aangeschafte D-Link router, de DI-524. Over de melding op zich is zat te vinden met Google. Nadat ik een firmware-update van de router had gedaan, was het verschijnsel niet meer aanwezig... De D-Link DI-524 werkt overigens voortreffelijk in combinatie met het Motorola-modem. Ook als het modem gereboot wordt, pakt de D-Link de connectie binnen een paar seconden weer op. Dit heb ik met een Netgear wel anders meegemaakt, die kwam nooit meer on-line, die moest een harde power-reset hebben...
Mja, die linksys is geen nieuwe firmware voor. Ik heb de laatste uit 2004. Moeten sowieso een nieuwe router met een G signaal. Echter zorgt het niet voor problemen dus zal het wel meevalle :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
23 mei via de website alles in 1 pakket aangevraagd.
Tot op heden nog helemaal niets gehoord behalve de email die ik meteen kreeg.
Op de site van ziggo staat nog steeds los internet en losse televisie.

Via de knop bel mij terug krijg ik ook geen reactie.
Naja ik wacht nog wel even af.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

16 mei Alles-in-1 Extra aangevraagd, vele telefoontjes verder, en ondertussen vandaag eindelijk een brief gekregen dat ik binnen 2 weken een decoder kan ontvangen. Verder nog helemaal niets, nada, noppes...
Het gaat weer geweldig! Nou ja, misschien voor het eind van de maand oid ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook aan deze kant nog in MK tijd/overgang een 3-1 aangevraagd en nog niets gehoord! Heb het vanavond opnieuw gedaan kijken wat er nu gebeurt.

Maar ook de zakelijke klanten gaan er op achteruit! Ik heb op de zaak een vast ip adres en die gaan ze afnemen 8)7 en dat is lekker als je een mailserver heb draaien!
Ze geven als oplossing b.v. dynsdns haha nou dat is niet echt een optie.
Ze hebben nu wel abbo's voor zakelijke klanten gebaseerd op glas, maar dat is niet overal beschikbaar.
Ik had begin maart de accountmanager over de vloer en toen kon ik zo op dat glas overstappen en ook bij de postcode check! Nu kijk ik en kan het ineens niet meer.
btw die account manager is opgestapt en gelijk heeft hij hij werdt al gek van dat trage gedoe in de overgangsvase.

Ik hoop nog steeds dat alles goed komt zowel privé als zakelijk maar heb er een beetje hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb een melding gedaan van diverse storingen. Ook ik kreeg, na vele dagen wachten, te horen dat ik maar eens in m'n firewall moest zoeken. Even teruggemaild natuurlijk dat ik dat toch niet de bedoeling vond. Weer lang wachten en die kul-reactie dat het al dagen openstond en wel opgelost zou zijn....

Kijk ik in m'n modem, blijkt daar gewoon te staan dat het toch echt niet aan mijn eigen apparatuur lag:
code:
1
2
3
4
5
2008-05-20 01:33:21 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 
2008-05-20 01:33:20 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 
2008-05-20 01:33:20 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 
2008-05-20 01:33:06 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 
Event Log has reached maximum size. Older log entries are lost.
quote: ziggo
Naar aanleiding van uw melding is de internetverbinding naar uw woning
gecontroleerd. Hieruit concludeer ik dat de modem naar behoren functioneert.
En ik op mijn beurt concludeer hieruit dan weer dat ze daar niet alleen te stom zijn om voor de duvel te dansen maar ook nog eens lui zijn.

En hun argeloze gebruikers maar eindeloos firewall settings laten controleren/aanpassen, software controleren, compurers herstarten en misschien wel windows opnieuw laten installeren. Maar ziggo een probleem? Nee hoor, natuurlijk niet.

Dit is toch <insert-three-letter-abbreviation> niet normaal meer? 't Kan me geen ene ruk schelen dat er gemigreerd wordt. Onkunde op de telefonische firewall (want een helpdesk kan je het niet noemen) heeft daar geen ene malle moer mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24

Onbekend

...

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 03:48:
Ook ik heb een melding gedaan van diverse storingen. Ook ik kreeg, na vele dagen wachten, te horen dat ik maar eens in m'n firewall moest zoeken. Even teruggemaild natuurlijk dat ik dat toch niet de bedoeling vond. Weer lang wachten en die kul-reactie dat het al dagen openstond en wel opgelost zou zijn....

Kijk ik in m'n modem, blijkt daar gewoon te staan dat het toch echt niet aan mijn eigen apparatuur lag:
code:
1
2
3
4
5
2008-05-20 01:33:21 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 
2008-05-20 01:33:20 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 
2008-05-20 01:33:20 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 
2008-05-20 01:33:06 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 

[...]

En ik op mijn beurt concludeer hieruit dan weer dat ze daar niet alleen te stom zijn om voor de duvel te dansen maar ook nog eens lui zijn.

En hun argeloze gebruikers maar eindeloos firewall settings laten controleren/aanpassen, software controleren, compurers herstarten en misschien wel windows opnieuw laten installeren. Maar ziggo een probleem? Nee hoor, natuurlijk niet.

Dit is toch <insert-three-letter-abbreviation> niet normaal meer? 't Kan me geen ene ruk schelen dat er gemigreerd wordt. Onkunde op de telefonische firewall (want een helpdesk kan je het niet noemen) heeft daar geen ene malle moer mee te maken.
Als je verbindings problemen hebt, moet je je coax naar de modem even nakijken. Als je een antenne versterker er tussen hebt, moet je hem hebben aangesloten op een data in/uitgang. Check dat ook eens.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 03:48:

code:
1
2
3
4
5

[...]

Als ik mijn logs bekijk heb ik precies hetzelfde, ook om precies dezelfde tijd. Een hele lijst vol en uiteindelijk staat er dat de log vol zit. Geen idee wat het precies is.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@onbekend...
casemamedewerker zeker? 't Ligt _niet_ aan mijn installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:28:
@onbekend...
Als je dat zo zeker weet waarom laat je je dan afschepen? Als je gewoon zegt dat je ALLES al hebt nagekeken en dat je modem nog steeds regelmatig uitvalt sturen ze gewoon een monteur. Mocht het dan namelijk toch in je aansluiting of whatever zitten betaal je voorrij kosten. Is het je modem dan niet natuurlijk :P

Wijs ze duidelijk op het log wat jij ziet, de helpdesk medewerker kan het log ook in zien. Mocht het een nieuwe zijn, laat het hem vragen aan een collega met meer kennis (een vraagbaak). Want bij een aantal van dit soort problemen wordt het modem vervangen.

Eis gewoon een monteur om je modem te vervangen, zeker als je aan geeft dat je sinds vorige keer:

- Modem rechtstreeks op hoofd antenne aansluiting met goede kabels/kastjes hebt aangesloten
- Modem rechtstreeks op 2 pc's getest met 2 netwerk kabels

Op zo'n moment kunnen ze niks anders dan het laten nakijken. Want jij hebt al het mogelijke al gedaan. En als de monteur langs komt gewoon je verhaal doen.

(dit moet wel via de telefonische helpdesk ja :P)
Onbekend schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 07:44:
[...]

Als je verbindings problemen hebt, moet je je coax naar de modem even nakijken. Als je een antenne versterker er tussen hebt, moet je hem hebben aangesloten op een data in/uitgang. Check dat ook eens.
Vergeet niet dat het wel een Retour geschikte versterker moet zijn. Niet elke versterker heeft een antenne in/uit? Eigelijk heeft geen enkele versterker dat die je bij de bouwmarkt koopt. Alleen de oude actieve CTU/NTU's die je nog wel eens tegen komt hebben dat standaard

En ik raad je aan om hier iets actiever mee te denken dan bij de gemiddelde casema helpdesk beller. Dat zijn meestal de mensen die niet weten hoe een netwerk/modem werkt. Tweakers controleren meestal zelf alle aansluitingen ed ^^

[ Voor 28% gewijzigd door Wiebbe op 05-06-2008 10:49 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0900 is niet te bereiken, dus bellen is geen optie. En nee, dat is geen storing, dat is een keuze.
0900 en een half uur in de wacht is toch al geen optie. En om die reden is 0900 dan ook geblokkeerd.

Op dit moment is er helemaal geen storing. Alles werkt goed. Waar het mij om gaat is dat ik (en anderen, zie de diverse forums) gedurende meerdere dagen er lang heb uitgelegen, zonder dat bekend is waarom, zonder dat dit onderkend wordt, en zonder dat er ook maar enige sympatie van zicco komt.

Ik begrijp werkelijk waar totaal niet waarom 't nou nodig is om te doen alsof dat netwerk zo perfect is. Wat ik inmiddels wel snap is dat er bij ziggo weldegelijk mensen werken die 't snappen, en dat er bij ziggo klanten zijn die 't snappen, maar dat er zo'n telefonische firewall tussen zit die "SYNC Timing Synchronization failure" vertaalt in 'zal wel aan de klant zun firewall legge'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markd76
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik doe ook een duit in het zakje :
Wegens een verhuizing naar een regio buiten het dekkingsgebied van @Home heb ik half April een alles in 1 pakket bij Multikabel aangevraagd. Deze bleek na 3 weken "niet te zien" te zijn, toen nogmaals aangevraagd online, en na 1 week gebeld, toen bleek deze wederom "niet te zien" te zijn. 17 Mei telefonisch alles-in-1-extra aangevraagd, (eerst 20 minuten in de wacht) De vriendelijke medewerker bood mij voordat ik de kans kreeg om boos te worden aan om direct handmatig de account in te voeren, uiteraard gedaan, en hij zei stellig dat op 27 Mei mijn internet een feit zou zijn, en dus enkele dagen voor die datum kon ik een pakket verwachten.
Op 28 Mei gebeld, want geen pakket, geen brief, niks. Ik kreeg een "uh, geen idee"-achtig antwoord, vanwege de fusie... "Belt u Vrijdag even terug, dan is het nieuwe systeem in de lucht en dan kunnen we wèl zien wat de status is. Oh, en nog wat, die jongen kon dat helemaal niet zien hoor, dat de lijn op 27 Mei zou werken". Ik Vrijdag bellen, te druk op de lijn, probeer het later nog eens... Ik Zaterdag bellen waar m'n pakket nou eens bleef, 25 minuten in de wacht a 10 ct per minuut, (op mijn werk, want thuis heb ik geen vaste telefoon) en toen kwam het stellige en eerlijke antwoord, "Ja ik zie het hier inderdaad duidelijk staan, 27 Mei. Ik heb het na gevraagd hier, maar het spijt me, NIEMAND weet het. Eventjes geduld nog"... want het busje komt mij zo halen, GEK word ik hiervan 8)7

4 Juni dan een brief, met daarin de activatiecode, en de stellige mededeling dat ik het pakket binnen 10 werkdagen na dagtekening van die brief zou ontvangen. De brief was van 19 Mei (zeker via zuid Amerika verstuurd of zo), dus dat zou betekenen dat ik afgelopen Maandag mijn pakket al binnen had moeten hebben.
Ik heb dus nu net als velen herhaaldelijk verschillende en tegenstrijdige antwoorden gehad van de klanten "service", (klantenfirewall is inderdaad wel een erg goeie term in deze), net als velen heb ik het gevoel van "waren ze maar nooit gefuseerd", bij @Home had ik destijds nooit problemen, de aanvraag ging toen heel vlot, de verbinding was altijd uitstekend en de helpdesk was altijd goed, zonder idiote wachttijden.
Ik vroeg nog aan de telefoon, "is het pakket überhaupt al bij jullie de deur uit ?", antwoord was dat het een extern bedrijf is die de verzending voor zijn rekening neemt. Ook DAAR kon ik dus niks anders mee dan "eventjes geduld nog"... Ik woon nu anderhalve maand op mijn nieuwe adres, zonder telefoon, zonder internet en met een handje vol analoge TV zenders. Niet erg praktisch als je net verhuisd ben kan ik verzekeren. Ik ben benieuwd of ik dit jaar nog mijn pakket ontvang... ADSL is voor mij geen optie, omdat het alles-in-1-extra van Zuiggo zowel up als down 3 keer de snelheid levert op mijn postcode. Of ADSL sneller geleverd zou worden weet ik echter niet :X

[ Voor 9% gewijzigd door markd76 op 05-06-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de collectie,

Maandagochtend 26 mei: Modem offline.
Donderdagmiddag 29 mei: Afspraak dat een monteur zou langskomen. Geen monteur gezien.
Maandagochtend 2 juni: Nieuwe afspraak dat een monteur zou langskomen. Wederom geen monteur gezien.
Woensdagmiddag 4 juni: Uiteindelijk een monteur langsgekomen.

Hiertussen hebben meerdere telefoongesprekken plaatsgevonden die allemaal niets opleverde. @Home had 1001 verschillende redenen waarom het bij hun fout was gegaan. Ik kan het hele logboek tot in detail uitschrijven maar mijn ontzettende ergernis in combinatie met mijn studenten luiheid weerhoudt mij hiervan. Waarschijnlijk zou ik uitgetypt 2 kantjes van een A4 gevuld krijgen.

Het mooiste is nog het verhaal dat de monteur mijn moeder heeft wijsgemaakt. Het kwam hier op neer:
Het modem was al die tijd offline geweest omdat het 'nummer van het modem (MAC dus) geen software doorkreeg van @Home'. Vanaf het moment dat de monteur bij ons was zou het nog 3 tot 4 dagen duren eer dat gecorrigeerd kon worden vanwege een storing bij @Home. Om deze reden heeft de monteur een nieuw modem achter gelaten met een ander MAC. Hierdoor zou het modem weer direct online komen. Wat ook het geval was.

Geweldig hoe een monteur een klant die geen verstand van zaken heeft een lulverhaal aanpraat. Indien een MAC onjuist genoteerd staat in de ARP tabel van de ISP, wordt dit automatisch verwijderd indien het modem meer dan 24 uur offline is. Mijn modem was meer dan 24 uur offline (9 dagen). Indien er totaal geen MAC meer in de ARP tabel van de ISP staat komt dit direct erin te staan als het modem weer wordt aangesloten. Daarbij komt dat als een MAC niet of onjuist in een ARP tabel staat, het modem wel online zal zijn (het valt uit te lezen door de ISP en je ziet het aan de LEDjes) maar geen of een foute bootfile krijgt waardoor je niet op internet kan.

Ik maak dit soort gevallen met internet/voip modems en digitale decoders dagelijks mee op mijn werk (UPC tech. helpdesk) dus ik denk dat ik mag stellen dat ik verstand van zaken heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:41
Ik heb nu zo'n rare storing op mn Humax decoder.. Iedere keer als ik naar net5 zap hangt ie helemaal vast.. Enige remedie is stekker uit apparaat én coax kabel eruit, opnieuw opstarten, dan snel naar een ander kanaal zappen coax er weer in.. Heeft iemand anders hier ook last van?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Originele kabelaar: Casema
Decoder: Samsung (niet digitaal)
Pakket: Basis

Zijn er meer mensen die last hebben van slechte ontvangst van bepaalde zenders? Bij mij komt MTV NL zeer slecht binnen. Na overgang Ziggo alles nog eens opnieuw ingesteld maar geen verbetering.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Hoezo heb je een decoder, maar een die niet digitaal is? Ik denk dat je wat anders bedoelt.
Wat bedoel je met "komt zeer slecht binnen"? Heb je blokken, artifacts? Hoe hoog is je ber (bit error rate)?
Heb je "het zeer slecht binnen komen" op alle zenders binnen 1 stream of maar bij 1 zender?

[ Voor 22% gewijzigd door job op 05-06-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 08:52
Als ik dit zo lees dan kan ik beter nog even wachten met het omzetten van mijn losse internet / tv abo naar een alles in 1 pakket.
De dubbele download snelheid voor 4,- meer is helemaal niet verkeerd, maar als ik lees wat er allemaal mis gaat ....
Of zijn er ook mensen bij wie dit soort omzettingen wel in een keer goed ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

Frijns.Net schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:27:
Als ik dit zo lees dan kan ik beter nog even wachten met het omzetten van mijn losse internet / tv abo naar een alles in 1 pakket.
De dubbele download snelheid voor 4,- meer is helemaal niet verkeerd, maar als ik lees wat er allemaal mis gaat ....
Of zijn er ook mensen bij wie dit soort omzettingen wel in een keer goed ging?
Ach zolang ze niets afschrijven (lees dubbel) van mijn rekening en ik gewoon kan internetten zal het me een worst wezen wanneer ik word omgezet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het telefonisch aangevraagd, het alles in één Z3I pakket. Ik kon het in de winkel niet bestellen omdat er een storing was met de postcode database. Na 4 dagen niks gehoord en gebeld met de klanten service, bleek de bestelling niet goed in systeem te staan. Medewerkster meteen de bestelling en alles handmatig ingevoerd en de volgende dag werkte de webmail, en webspace al. Ik had nog geen nieuw pakket ontvangen. Dus ik de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met de vraag om mijn oude motorola surfboard 5100E voor de tijd tot mijn nieuwe modem binnen komt te activeren. Dit was geen probleem, macadres en sn doorgegeven en ik kon internetten.
Inmiddels al 2 dagen mijn nieuwe modem binnen en gebeld en omgezet naar nieuwe modem.
Kortom de service vind ik echt top, snelheid is subliem, zit op 1.5MB strak te downloaden en de upload is 160KB sec.

Postcode 801X Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 22:00
Fijn dat het voor jou goed gaat maar bij mij wordt elke keer de verbinding verbroken als ik bel omdat de wachttijd te lang is (al meer dan een week). Enige wat je direct kunt bereiken is bestellijn (ja, nieuwe klanten zijn welkom!) maar die kunnen niets voor bestaande klanten doen.

Ik heb ook maar klein probleem, HD ontvanger gekocht en zou 3 maanden alle HD kanalen krijgen maar is na 2 weken al stopgezet. Probleem is dat als ik via die helpdesk moet dat ik meer aan telefoonkosten kwijt ben dan dat pakket kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongentje schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:24:
Fijn dat het voor jou goed gaat maar bij mij wordt elke keer de verbinding verbroken als ik bel omdat de wachttijd te lang is (al meer dan een week). Enige wat je direct kunt bereiken is bestellijn (ja, nieuwe klanten zijn welkom!) maar die kunnen niets voor bestaande klanten doen.

Ik heb ook maar klein probleem, HD ontvanger gekocht en zou 3 maanden alle HD kanalen krijgen maar is na 2 weken al stopgezet. Probleem is dat als ik via die helpdesk moet dat ik meer aan telefoonkosten kwijt ben dan dat pakket kost.
Welke optie in menu kies jij ?
Ik doe alles via nieuwe klanten / problemen met installeren ( heb ik niet ) maar dan ben je sneller aan de beurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Heb je je nieuwe snelheid dan al??
al lang. heb net vernomen dat ik nu half jaar 10 euro korting krijg omdat ze een foutje hadden gemaakt. dus dat is wel weer netjes dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:26:
[...]

Welke optie in menu kies jij ?
Ik doe alles via nieuwe klanten / problemen met installeren ( heb ik niet ) maar dan ben je sneller aan de beurt. ;)
Ik krijg die optie niet (of doe iets niet goed). Sta alweer lang in de wacht, dus ook een manier om geld te verdienen als kabelbedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:10
Korte versie wat er bij mij tot op heden is gebeurd

- eind maart bij MK 3-1 aangevraagd.
- maand april over en weer gebel ivm nummerbehoud
- 23mei afspraak monteur. Verplaats naar 16mei
- 15mei gebeld ter conformatie
- uw contract staat gesloten. U moet opnieuw aanvragen :? Monteur komt niet op 16mei meneer
- 16mei. Trriing de deurbel. Goedemiddag MK. Ik kom modem installeren. :? Modem activeren lukt niet. Ondanks de ontvangen codes. Klopt zegt HD kan pas op 23mei 8)7
Later HD gebeld voor uitleg. Gesloten zegt u? Nee hoor staat gewoon open en uw nummerportering is ook rond. Digitale ontvanger ontvangt u binnen 2 weken
- 23mei en dagen erna modem niet te activeren
- 26mei HD gemaild dat monteur geen telefoonaansluiting heeft achtergelaten en dat ik geen gebruik van de diensten kan maken ivm modem wat niet geactiveerd kan worden. Dat ikzelf maar een telefoonstekkerdoos heb gekocht en in de meterkast hebt gemonteerd.
- 3juni antwoord van de HD. Monteur voor u besteld ivm uw problemen. Ik geantwoord dat ik daar niet op zit te wachten maar dat het modem niet geactiveerd kan worden. (als het antwoord net zolang duurt als het eerste is die monteur al langs geweest voor niks)
- 4juni brief van Casema ontvangen met datum 15mei. (Toen was ik lid van MK en niet casema. ) dat er op 23mei een monteur langs komt. En of ik een brief wil tekenen voor nummerportering naar casema netwerk :? Maar op 15mei had ik helemaal geen overeenkomst met casema maar met multikabel en vanaf 16mei met Ziggo. Ze gebruiken nog oud briefpapier ook. :'(

Bellen doe ik niet meer nadat ik meer dan 30min a 0,10ct in de wacht hebt gestaan en niemand gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:28:
@onbekend...
Nee, gelukkig niet. :)
En ik zie nu dat iemand anders er ook last van heeft, dus aan de installatie zal het dan waarschijnlijk niet liggen.

(Ik los zelf hier bij mensen bij mij in de buurt ook van dat soort probleempjes op en voor het grootste deel ligt het probleem aan de installatie, modem of antenneversterker waar de gewone helpdeskmedewerker er niet uit komt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Ook vandaag nog maar eens een keertje naar de helpdesk gebeld. Deze keer vertelde de vriendelijke dame aldaar mij dat ik het trackingnummer dat ik eerder van de week had gekregen nog niet hoefde te checken, want mijn decoder zou volgende week pas op de post gaan en tegen die tijd zou ook mijn internetsnelheid omhoog gaan.

18:10: ding dong! TNT post voor de deur.. Met de decoder.. Hmmmzzzz....

Aan de andere kant niet heel vreemd, want de vriendelijk dame van Ziggo vertelde mij verder dat er gemiddeld een achterstand is van +/- 2 weken op de data die in het systeem staan. Op de helpdesk hebben ze gewoon de richtlijn gekregen om bij de data die in het systeem staan 10 - 15 dagen bij op te tellen.
Verder werden ze ook niet echt geinformeerd en vond met het zelf ook erg vermoeiend en erg vervelend dat ze eigenlijk geen exacte gegevens aan de klanten konden afgeven. Volgens haar zou Ziggo er goed aan doen om eens wat informatie over de problemen op de site te zetten. Op de helpdesk wordt in ieder geval aardig wat afgeklaagd. Niet alleen door de (potentiele) klanten, maar ook door de helpdesk mederwerkes zelf....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
Res-q schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:47:
[...]

Ik heb gewoon steeds gebeld, en dan kiezen voor optie 4, krijg je vrij snel iemand aan de lijn die je kan helpen. Zij hebben toen direct een omwisselactie aangemaakt. Zelf vind ik bellen fijner dan mailen in dit soort gevallen, dan heb je tenminste direct een reactie :).
Als ik volgende week dinsdag nog geen reactie heb gehad (Dan zijn mijn tentamens namelijk voorbij.) ben ik inderdaad ook weer van plan om te bellen. De mevrouw die ik toen aan de lijn had, volgens mij ook via optie4, kon me niet helpen. Daarom moest ik dat mailtje sturen. Maar ik wacht dus nog eventjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kravitz
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Is er eigenlijk al iemand die een echte brief heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
wat een zooitje daar zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik heb geen brief gehad maar vandaag even wat downloaden en opeens 8Mbit! Dus 3-in-1 lijkt te zijn geactiveerd.

En volgens "Mijn Ziggo" heb ik nog de losse pakketten.

[ Voor 20% gewijzigd door jongetje op 05-06-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

job schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:17:
Hoezo heb je een decoder, maar een die niet digitaal is? Ik denk dat je wat anders bedoelt.
Wat bedoel je met "komt zeer slecht binnen"? Heb je blokken, artifacts? Hoe hoog is je ber (bit error rate)?
Heb je "het zeer slecht binnen komen" op alle zenders binnen 1 stream of maar bij 1 zender?
Bij MTV artifacts. Met "niet digitaal" bedoel ik natuurlijk een niet HD decoder. M'n ber? Enige Ber die ik ken is een zwakbegaafde jongen uit ....

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35

BeaM-R

Powerrrrr

Eijkb schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 21:43:
[...]

Bij MTV artifacts. Met "niet digitaal" bedoel ik natuurlijk een niet HD decoder. M'n ber? Enige Ber die ik ken is een zwakbegaafde jongen uit ....
Ik heb precies hetzelfde. MTV is niet te kijken digitaal. Alleen maar Artifacts.

Vanavond van dat ik thuis was, 17.30u, tot 22.00u geen internet en geen digitale tv. Bij de helpdesk kreeg ik een bandje te horen dat er een storing in de regio was :( Meer mensen hier last van gehad? (postcode 4871)
Maar nu lijkt het allemaal weer te werken.

[ Voor 27% gewijzigd door BeaM-R op 05-06-2008 22:08 ]

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
BeaM-R schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:00:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. MTV is niet te kijken digitaal. Alleen maar Artifacts.

Vanavond van dat ik thuis was, 17.30u, tot 22.00u geen internet en geen digitale tv. Bij de helpdesk kreeg ik een bandje te horen dat er een storing in de regio was :( Meer mensen hier last van gehad? (postcode 4871)
Heb er hier ook vaker last (o.a. ook TMF en Eurosport), of soms is het kanaal helemaal niet te ontvangen en is het nodig om de kaart er uit te halen en er op nieuw indoen zodat je weer een beetje beeld hebt. (postcode 5995).

Verder vandaag weer een mail van @home gehad dat m'n wijzinging in het systeem staat en dat ie pas in gaat als m'n abbo naar Ziggo wordt omgezet :?.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
BeaM-R schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:00:
[...]

Hee grappig. Kom net thuis (ook 4871) en heb helemaal geen Digitale TV a.t.m. Dus is dacht ff het Ziggo topic checken en idd het klopt.

Ik heb met de HD kanalen (History Channel en HD1) dat het niet om aan te zien is. Alleen maar artifacts en stotters. Ga toch eens bellen en klagen; want wel betalen en niet kunnen kijken gaat er hier niet in; dus geld terug!)(Bij T-Mobile werkt dit is mijn ervaring dus moet daar ook lukken :P)

(Ook geen storing op de website gemeld :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Stinger666 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 01:56:
[...]

Hee grappig. Kom net thuis (ook 4871) en heb helemaal geen Digitale TV a.t.m. Dus is dacht ff het Ziggo topic checken en idd het klopt.

Ik heb met de HD kanalen (History Channel en HD1) dat het niet om aan te zien is. Alleen maar artifacts en stotters. Ga toch eens bellen en klagen; want wel betalen en niet kunnen kijken gaat er hier niet in; dus geld terug!)(Bij T-Mobile werkt dit is mijn ervaring dus moet daar ook lukken :P)

(Ook geen storing op de website gemeld :S)
Helemaal geen DTV? Krijg je een foutmelding te zien? Of is het beeld gewoon zwart? Dat is aardig belangrijk namelijk. En hoe is je analoge televisie?

Bij casema was het zo dat je pas geld terug kon krijgen als je 1 a 2 weken zonder product zat. Tenminste zonder "problemen" en stennis schoppen. Dit stond dan in de AV. Ik weet niet precies hoe het bij Ziggo geregeld is :P

Maar het probleem is dat als je artifacts en storingen hebt op de digitale televisie dat er eigelijk 3 oorzaken kunnen zijn.

De eerste is dat de aanvoer van het beeld gewoon brak is. Stel MTV zend het signaal zo uit dan is het bij iedereen brak en dan kan Ziggo er uiteraard niks aan doen. En reken maar dat ze alleen uit betalen als de Technische helpdesk aangeeft dat het echt een intern probleem is geweest. (kabel kapot of defecte apparatuur in de wijkcentrale ofzo..) bij signaal verlies door de huis installatie doen ze niks.

De tweede is dat Ziggo het signaal niet goed zou verspreiden, dan zou dus elke klant in die regio (dus Randstad, Utrecht) er ook last van moeten hebben.

De laatste is dus dat jou decoder zelf niet voldoende signaal mee krijgt.

Ik weet nu al dat als je belt voor een storing ze eerst bij hun op de afdeling naar het signaal gaan kijken, krijgen ze het goed binnen op digitaal en analoog, dan sluiten ze de eerste twee punten uit.

Dan blijft punt 3 over, en dan willen ze uiteraard weten of alles nog goed is aangesloten ed. Alhoewel het super stom klinkt om dat te vragen aan jou (mij), aangezien alles hiervoor nog goed werkte, is in 95% van de artifacts storingen het zo dat het echt aan het signaal ligt wat op de decoder binnen komt via de huis installatie :P

Bij bijna elke aansluiting is het signaal zo geconfigureerd dat het tussen bepaalde waarden ligt. Als je netjes in het midden zit merk je niks van een kleine wijziging door werkzaamheden of wat dan ook. Maar stel dat je precies op het randje zit door te lange kabels, etc. Dan val je net er onder en heb je Artifacts.

Nou moet ik toegeven dat ik het persoonlijk ook heb thuis sinds een paar dagen, maar ik ga zelf nog eerst ff de decoder rechtstreeks op de muur hangen met een korte kabel, en eenmaal een nieuwe installatie doorlopen, kan ik tenminste zeggen dat dat goed is en dat ze verder mogen kijken ^^

(owja, en loop de digitale installatie nog eens door ;p)

[ Voor 11% gewijzigd door Wiebbe op 06-06-2008 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Bereikbaarheid is om te huilen:

Al meerdere keren gebeld van de week, telkens wachttijd langer dan tien minuten. Op vragen per e-mail krijg ik na een paar dagen de reactie:

Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.

Nu toch maar weer per telefoon en wederom wachttijd langer dan tien minuten. Digitale tv doet het niet om een of andere reden (3762) en mijn tweede decoder die ik bij hen besteld had is na drie weken nog steeds niet bezorgd.

Update: na 17 minuten iemand aan de telefoon. Smartcard zou vandaag nog worden geactiveerd en de decoder zou vandaag worden afgeleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door GoTyce op 06-06-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb totaal geen problemen met de wachttijd
gister gebeld, rond 17:00 uur, 3 minuten wachttrijd, maar na die melding meteen iemand aan de lijn

Niet dat ik veel verder kwam dan 3 weken geleden, mijn pakket is nog steeds niet verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:23

S2S

FF over brak beeld. Kan ook goed aan je bekabeling in je huis liggen. Bij mij zit nl de hoofdaansluiting in de meterkast, en wat heeft de woningbouw nou gedaan, verlengt naar een punt in de huiskamer. Daar zat al zoveel verlies in dat ik in het menu van de decoder sommige zenders een signaal sterkte van maar 27% had staan.
Heb ik zelf maar een hoogwaardige kabel gekocht (15 m) met vergulde aansluitingen en die onder het huis door getrokken, resultaat: laagste signaal sterkte 65% en over het algemeen 80% bij alle andere zenders. MTV, RTL Z zitten hier altijd wat lager op de 65% maar geen artifacts.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
S2S schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 08:57:
FF over brak beeld. Kan ook goed aan je bekabeling in je huis liggen.
Goh, je lijkt de helpdesk van Ziggo wel ;) Bullshit, wanneer ik jaren lang goed digitaal beeld heb, en ineens al weken slecht beeld, artifacts, stotteren etc. etc. dan zou het 'ineens' aan mijn kabels liggen... yeah right! Dat die hufters gewoon toegeven dat ze overal aan de infrastructuur aan het werken zijn, dan ben je teminste eerlijk tegenover je consument. Maar meteen al beginnen, "ja dat ligt toch echt aan uw kabels meneer" dan verdien je gewoon van je stoel geschopt te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Gisteravond in 4811 een paar uur geen internet/digitale tv, wel analoog. Toen ik vanochtend nog even keek was het verholpen, en was tevens m'n snelheid verhoogd.... (allesin1 extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Vannacht tussen 01:10 en 01:40 ook geen verbinding. Dit ging echter verder dat consumenten, gezien ons serverpark in Cappelle ook niet bereikbaar was vanaf diverse providers. Of het viel toevallig samen, wie weet. Maar goed, 's nachts is het op zich nog niet zo heel erg (tenzij je net als ik uit bed gebelt wordt door 6 klanten en niets kan doen...)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 09-09 14:44
Gister en vanochtend in 2343 geen analoge tv/radio, meer mensen last van? (in ieder geval sinds 18.30u gisteravond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik ga maar eens bellen, geen idee of alles al omgezet is... Nog steeds geen nieuwe decoder etc ontvangen, alleen een briefje van Ziggo over de telefoondiensten...

Wel m'n digitale ontvanger van de week aangesloten in m'n nieuwe app, voorlopig ff in de slaapkamert. (enigste redelijk gereed zijnde ruimte) Daar een rolletje goedkope (dat zeg ik) bouwmarktcoaxkabel voor gebruikt van 25m (te lui om in te korten, eigenlijk maar metertje of 9 nodig ;)) maar het beeld is iig super... :)

Moet je perse een modem reset doen voor de nieuwe snelheden? Als ik zo kijk zit ik iig nog steeds op 1,4M/s...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

wel bij ons is en blijft het ook mooi.
Ja hoor meneer wij versturen dat pakket zo snel mogelijk dat moet voor woensdag toch wel bij u zijn.
En ja hoor HELEMAAL NIETS wij zitten nu al een week zonder telefoon omdat ze bij ZIGGO te idioot zijn om hun broek dicht te ritsen en ook maar eventjes een vinger op te tillen om iets te doen.

Voor heen bij @home kon ik het altijd nog voor elkaar krijgen een monteur met een nieuw modem gestuurd te krijgen maar dat is nu echt niet meer mogelijk ze wijgeren zelfs om ook nog maar iets anders te doen dan briefjes en emailtjes naar de andere afdelingen te sturen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Afgelopen zondag bestelling opnieuw geplaatst voor overzetten naar Alles-1-in pakket. Tot op vandaag nog geen bevestigingsbrief dus dacht, ach laat ik maar es bellen. Alles stond nog goed in het systeem en ik zou de brief binnen 5 werkdagen moeten krijgen, vandaag dus. Daarna de rest nog.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:27:
Afgelopen zondag bestelling opnieuw geplaatst voor overzetten naar Alles-1-in pakket. Tot op vandaag nog geen bevestigingsbrief dus dacht, ach laat ik maar es bellen. Alles stond nog goed in het systeem en ik zou de brief binnen 5 werkdagen moeten krijgen, vandaag dus. Daarna de rest nog.
Die brief kan inderdaad even op zich laten wachten. Ik heb me op 17 of 18 mei laten overzetten naar een Alles-in-1 pakket en heb de brief eergisteren pas ontvangen.

In de brief stond onder andere dat ze je installatiepakket (inclusief nieuwe decoder en smartcard) door de TNT thuis laten bezorgen. De nieuwe snelheden heb ik al.

Edit:
OK, de TNT is dus vrijdag en gisteren langsgeweest met het pakketje. Maandag gaat gf het ophalen bij het postkantoor. Een tweede decoder is natuurlijk heel aangenaam voor aan de TV-kaart.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:34:
[...]

Die brief kan inderdaad even op zich laten wachten. Ik heb me op 17 of 18 mei laten overzetten naar een Alles-in-1 pakket en heb de brief eergisteren pas ontvangen.

In de brief stond onder andere dat ze je installatiepakket (inclusief nieuwe decoder en smartcard) door de TNT thuis laten bezorgen. De nieuwe snelheden heb ik al.
23 Mei voor mij en ik kreeg de brier idd ook pas eergisteren(en heb ook de nieuwe snelheden), helaas hebben ze dus tot 3 keer toe verkeerd voorgelicht aan de telefoon waardoor de abbonementskosten nu op 74,95 uitkomen i.p.v. de 64,95 die ze tot 3x toe meldde en waarop ik ook had aangedrongen omdat ik de kosten van VolopBellen Altijd er toch niet uithaal en ook gezegd heb dat ik die op wilde zeggen. Ik heb er alleen geen zin in om weer 15 minuten in de wacht te hangen en de kas van Ziggo te spekken :( Terugbelfunctie werkte wel gisteren maar ze konden er niks mee want hij stond gelockt ofzo dus dan moest ik weer via 0900-1884 terugbellen a 10 eurocent per minuut, en terwijl de dame van de terugbelfunctie zei dat het zo rustig was dat ze af en toe niks te doen hadden kreeg ik bij het betaalnummer weer de vriendelijke mededeling dat het weer 10 minuten wachten werd, toeval :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook ff een vraagje over digitale televisie. Misschien is de vraag al eerder gesteld, excusses dan daarvoor.

Ik heb nu voor het eerst digitale televisie, bij het aansluiten ontvang ik alle zenders, dus ook de niet standaard zenders. Het vreemde is dat ik ook al die zenders ontvang zonder de smartcard te gebruiken. Is dat normaal?
In ieder geval zit er bij het pakket een antwoordkaart die ik binnen 5 dagen moet inzenden om aan te geven van welke zenders ik gebruik wil maken. Maar ik had juist begrepen dat ik 2 maanden ter introductie de zenders uit de 5 keuzepaketten zou ontvangen en daarna pas de keuze zou maken.
Weet iemand hoe dit allemaal in elkaar zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:06:
Heb ook ff een vraagje over digitale televisie. Misschien is de vraag al eerder gesteld, excusses dan daarvoor.

Ik heb nu voor het eerst digitale televisie, bij het aansluiten ontvang ik alle zenders, dus ook de niet standaard zenders. Het vreemde is dat ik ook al die zenders ontvang zonder de smartcard te gebruiken. Is dat normaal?
In ieder geval zit er bij het pakket een antwoordkaart die ik binnen 5 dagen moet inzenden om aan te geven van welke zenders ik gebruik wil maken. Maar ik had juist begrepen dat ik 2 maanden ter introductie de zenders uit de 5 keuzepaketten zou ontvangen en daarna pas de keuze zou maken.
Je zou eigelijk niks moeten kunnen ontvangen als je er geen smartcard in hebt zitten. Vroeger was het in iedergeval zo dat je alleen het etalage kanaal kon zien. Welicht dat het nu anders is.

Welke decoder gebruik je nu?

De aanbieding van die keuze pakketten is volgens mij alleen als je daarna ook daadwerkelijk de pakketten afneemt. Maar ik heb er niks over kunnen vinden dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Ik zou hier toch even over bellen als ik jou was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:06:
Definieer Smartcard gebruiken :-) Een aantal zenders is FTC (geen encryptie, geen smartcard nodig), de rest niet (smartcard nodig). De smartcard die je krijgt bij het welkomstpakket kan 2 weken lang alle zenders weergeven, zonder activiate.
Nope, 2 weken. Die twee maanden geldt alleen als je die pakketten ook allemaal neemt. Dan hoef je de eerste 2 maanden niks te betalen.

Misschien toch maar eens tijd om de RCC aan te schrijven, die vraag mbt de 2 maanden hoor ik toch wel erg vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik een keer telefonisch een alles in 1 pakket had besteld ging ik eens nabellen hoe het zit met die bestelling want ik heb nog niks in de post ontvangen. Goh meneer ik kan de bestelling niet terugvinden. Heb ik zelf maar via internet besteld. Een kort email ter bevesitiging dat ik iets besteld heb.

Ik dacht laat ik weer eens gaan bellen hoe het met mijn bestelling staat van het alles in 1. Goh meneer ik heb geen bestelling staan.

Er lopen echt verrot veel kabouterjes bij dat Ziggo. Als er maar geen kaboutertjes door de glasvezelkabels vliegen, want ik heb geen zin dat net als de bestellingen er ook data door de kaboutertjes worden meegenomen die eigenlijk op mijn pc had moeten belanden.

wat een drama is dat ziggo nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk ook dat ze te snel de pakketten aangeboden hebben , ze zouden de volgende keer beter eerst alles goed kunnen rgelen en een soort van overgangs plan maken, want daar lijkt nu geen sprake van , ik heb inmiddels mijn zooi eindelijk binnen + de hogere snelheid heeft totaal 2weken geduurd valt mee maar hoe vaak ik wel niet gebeld heb naar ziggo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 22ste de boel besteld telefonisch en nog geen brief binnen :X

Vorige week wel gebeld of alles er in stond en dat was zo ik ga maandag maar weer eens bellen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een aantal dagen ziggo en het gaat als een trein moet ik zeggen.
Ik heb mijn oude "EssenT aansluting van @home voor de kabel gebruikt.
Bij het pakket van ziggo kreeg ik een ander wandcontact doos, is het verstandig om deze te gaan gebruiken ?

Mij waardes van mijn Scientific Atlanta zijn :

Receive Power Level
-0.1 dBmV ( deze verspringt tussen de 0.0 en -0.1/-0.2 )

Transmit Power Level
49.5 dBmV

Zijn deze waardes ok, en maakt dat kleine geschommel niet uit ?

Mijn download speed is : 1443 kB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Dat geschommel is logisch, dat hoort gewoon bij de aard van een electrisch signaal, je zal hem bijna nooit hetzelfde krijgen. Maar jou waardes zijn netjes hoor, helemaal niks om je zorgen over te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn Orange Cable abonnement al om kunnen zetten naar een alles in 1 Ziggo?
Zo ja hoe gaat dit in zij werk?

Ik begrijp niet dat mijn Orange Cable op dit moment wordt afgeschreven onder de naam Ziggo. Raaarrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:31:
Heeft iemand zijn Orange Cable abonnement al om kunnen zetten naar een alles in 1 Ziggo?
Zo ja hoe gaat dit in zij werk?

Ik begrijp niet dat mijn Orange Cable op dit moment wordt afgeschreven onder de naam Ziggo. Raaarrrr
Zoals al meerdere keren gemeld(lees het topic maar eens goed door ;) ) in dit topic zijn alle Orange Cable contracten overgenomen door Ziggo, dat betekent dus dat daar dezelfde voorwaarden op van toepassing zijn als Ziggo zelf. Ik ben inmiddels zelf succesvol overgestapt van Orange Cable naar Alles-in-1 en het enige probleem wat daar uit voort komt is dat me moeders Orange emailadres komt te vervallen binnenkort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Nog steeds geen brief, maar wel sinds deze week snelheid (zoals al gemeld) en zojuist mijn digitale (humax) ontvanger bezorgd gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 08:52
Is hier iemand overgestapt van @home 4mbit internt abo naar het alles in een pakket plus van Ziggo?
Om telefonie is het me niet te doen en ik vroeg me dan ook af of er mensen zijn die dit ook hebben en het oude modem ertussen hebben laten zitten ipv het nieuwe modem?
Dan hoef ik namelijk nergens iets aan te passen en wacht ik gewoon tot de snelheid omhoog gaat.
Volgens de dame aan de telefoon zou ik het nieuwe modem moeten gebruiken, maar dat werkt uitstekend is is altijd stabiel, dus waarom prutsen als het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
jongentje schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:46:
Nog steeds geen brief, maar wel sinds deze week snelheid (zoals al gemeld) en zojuist mijn digitale (humax) ontvanger bezorgd gekregen!
Ik kreeg 4 dagen nadat alles verhoogd was een brief en daar stond in 2 weken na ontvangst van deze brief krijgt u de decoder. 4 dagen later kreeg ik de decoder binnen, beet je vaag dat het bij iedereen anders gaat:<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
rafler schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:02:
[...]
Ik kreeg 4 dagen nadat alles verhoogd was een brief en daar stond in 2 weken na ontvangst van deze brief krijgt u de decoder. 4 dagen later kreeg ik de decoder binnen, beet je vaag dat het bij iedereen anders gaat:<.
Correctie, binnen twee weken na de datering van deze brief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
jongentje schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:46:
Hier vanochtend ook een TNT meneer aan de deur met de humax decoder. Ik heb het idee dat deze iets beter beeld geeft dan m'n samsung van een paar jaar oud.
Tot op heden geen brief ontvangen, wel sinds enkele dagen 16/3 snelheid. Helaas kan ik sinds de verhoging niet meer op news.casema.nl aanmelden. news.ziggo.nl is hier niet eens te pingen... Hebben meer mensen dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door bureno op 07-06-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

news.home.nl werkt ook niet meer.

Zijn er al mensen van@home die de 16000 snelheid hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 10-09 08:13
Ik heb op 17 mei alles in 1 aangevraagd, ben ex-casema. ( had 4Mbit, op naar 8 Mbit).
23 mei kreeg ik een mail dat het 1 a 2 weken zou duren voordat de brief komt. Ik hoop echter nog steeds niets ontvangen. Ze bellen heeft geen zin, 30 min wachten en dan opgehangen worden is tijdverspilling. Wat te doen naast wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:02:
news.home.nl werkt ook niet meer.

Zijn er al mensen van@home die de 16000 snelheid hebben ?
dat is al een tijdje

newnews.home.nl

en die werkt hier nog gewoon

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

vandaag weer eens gebeld met ZIGGO wederom een bijdehante medewerker aan de telefoon wel meneer die problemen zijn al vorige week opgelost dus zou u al lang uw pakket moeten hebben ontvangen. toch even duidelijk gemaakt dat er nog NIETS binnen was nog niet eens de brief.

wel eindelijk het nummer van de vaste telefoon naar mobiel door laten zetten. Ik krijg hier langzaam het gevoel dat dit nog wel een paar weken gaat duren. voorheen als je een nieuw modem nodig had kon je gewoon zeggen oeps nu is mijn modem toch in eens kapot volgens mij kunnen jullie even een monteur met modem langs sturen. maar omdat het systeem nog ingesteld staat een Internet only abonnement en het telefonie modem nog niet actief is geweest zullen ze dan gewoon een monteur sturen met een internet modem.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/

Weet niet of het al gepost is, maar ik vind discriminatie van home en multikabel gebruikers.
Ben nu volop bezig met HD TV ben er bijna.... nu kom ik dit tegen grrggrrr :( Ziggo begint met interactieve televsie, net nu ik de Samsung HD decoder al besteld heb.

zit nu toch ff te twijfelen mot ik HD decoder afzeggen.......en dit ff afwachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik ben al blij als het internet en tv een week lang onafgebroken goed werkt. (Multikabel)

Die website werkt ook voor geen meter. Ze kennen ons klantnummer ook niet. WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet dat bij ziggo zoveel duurder zijn bij upc lijkt het een stuk goedkoper?? Dat video on demand gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Volgens mij omdat je bij Ziggo zelf de decoder/recorder koopt. Bij UPC huur je hem voor langere tijd maar willen ze hem altijd terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 06:23
Onbekend schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:34:
Ik ben al blij als het internet en tv een week lang onafgebroken goed werkt. (Multikabel)

Die website werkt ook voor geen meter. Ze kennen ons klantnummer ook niet. WTF 8)7
Dat komt volgens mij omdat de gegevens van @home en multikabel nog niet gemigreerd zijn naar Ziggo.
Mijn schoonouders kunnen hun gegevens ook niet inzien, maar worden dan verwezen naar @home.

Het zal nog wel even duren totdat dit klaar is.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
gistermiddag werd er aangebeld.. TNT met een pakketje..

Humax decoder IR-FOX C (SD DECODER) binnen 2 minuten aangesloten en werkend.. ik ben weer helemaal blij :D

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de snelheden van @home omhoog gaan naar 16000/3000 ?
Zit nu nog op 12000. Postcode 801X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
Lekker hoor dat Ziggo gedoe.

Bij @home kon ik nog mijn tv pakketten via internet zelf regelen, bij ziggo moet hij me eerst bellen.
Dat wil ik niet!! grrr

:(

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrkoekie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:01:

Humax decoder IR-FOX C (SD DECODER) binnen 2 minuten aangesloten en werkend.. ik ben weer helemaal blij :D
Bij mij hetzelfde ... vorige week aangemeld.. dus zeer blij en geweldig beeld :) :P
- even een positieve noot dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:15:
[...]

Dat komt volgens mij omdat de gegevens van @home en multikabel nog niet gemigreerd zijn naar Ziggo.
Mijn schoonouders kunnen hun gegevens ook niet inzien, maar worden dan verwezen naar @home.

Het zal nog wel even duren totdat dit klaar is.
Klopt. Net als velen hier zit ik ook te wachten op mijn omzetting naar alles in 1 plus.
Dit zou geregeld worden volgens een medewerkster van Ziggo, vandaag maar weer eens gebeld en...
we kunnen niets vinden meneer,helaas. Belt u maar met 09000740 mischien dat die u verder kunnen helpen. |:( Wel van die medewerker kreeg ik het volgende te horen:
Van uw aanvraag is niets bekend helaas. Tevens kunnen wij u ook nog niet omzetten. Dit kan pas eind juli. Dan zijn de systemen omgezet naar Ziggo. De casema gebruikers hebben het voordeel dat ziggo met/op hetzelfde systeem werkt,daar hoeft niets te worden omgezet. Vandaar dat het deze mensen wel lukt. Ik moet nog een paar maanden geduld hebben. Voor de mensen die bij @home de voordeelbundels hebben,deze worden tegen die tijd omgezet in de ziggo pakketten.
Voor de mensen die net als ik alles "los" hebben, wij moeten tzt opnieuw een aanvraag doen om een alles in 1 pakket te krijgen. Voorlopig dus :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:51:
[...]

Klopt. Net als velen hier zit ik ook te wachten op mijn omzetting naar alles in 1 plus.
Dit zou geregeld worden volgens een medewerkster van Ziggo, vandaag maar weer eens gebeld en...
we kunnen niets vinden meneer,helaas. Belt u maar met 09000740 mischien dat die u verder kunnen helpen. |:( Wel van die medewerker kreeg ik het volgende te horen:
Van uw aanvraag is niets bekend helaas. Tevens kunnen wij u ook nog niet omzetten. Dit kan pas eind juli. Dan zijn de systemen omgezet naar Ziggo. De casema gebruikers hebben het voordeel dat ziggo met/op hetzelfde systeem werkt,daar hoeft niets te worden omgezet. Vandaar dat het deze mensen wel lukt. Ik moet nog een paar maanden geduld hebben. Voor de mensen die bij @home de voordeelbundels hebben,deze worden tegen die tijd omgezet in de ziggo pakketten.
Voor de mensen die net als ik alles "los" hebben, wij moeten tzt opnieuw een aanvraag doen om een alles in 1 pakket te krijgen. Voorlopig dus :z :z
Het @home netwerk wordt in 3 fases omgezet naar ziggo.
En zal uiterlijk 30juni klaar zijn.
Alle bestaande abonnementen worden dan standaard omgezet naar gelijkwaardige ziggo abonnementen.. omzetten naar een nieuw abonnement zal dan nog een aantal extra dagen in beslag nemen.

Ik weet iig dat @home gedeelte roosendaal en alle daar op aangesloten gemeentes rond 13-juni aan de beurt zijn voor omzetten. (De helpdeskmedewerker kon zien per postcode waneer de omzetting gepland stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wanneer Zwolle aan de beurt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricvdp
  • Laatst online: 18-08 13:43
Fijn, mijn kersverse CasemaZiggo verbinding lag er de halve dag uit, werkt net weer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricvdp schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:39:
Fijn, mijn kersverse CasemaZiggo verbinding lag er de halve dag uit, werkt net weer. :/
Mijn Orange Cable verbinding lag er vandaag om 16:00 uit en rond 19:45 werkte mijn internetverbinding weer. Ik zag op de televisiezender van Ziggo op teletekst geen melding over actuele storingen. Bij het bellen naar de Ziggo helpdesk werd mij door een ingesproken bericht duidelijk gemaakt dat er op dit moment een storing was bij alle Orange Cable gebruikers.

In mijn MODEM logs (http://192.168.100.1/logs.html) kreeg ik het volgende te zien:

code:
1
2
3
4
5
1970-01-01 00:00:11     3-Critical  D001.0  DHCP FAILED - Discover sent, no offer received
1970-01-01 00:00:10     3-Critical  D003.0  DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.
2008-06-08 15:10:16     3-Critical  R004.0  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout
2008-06-08 15:09:48     4-Error     C401.0  DCC-ACK not received
2008-06-08 15:09:46     4-Error     C216.0  DCC rejected parameter invalid for context

Ik ben al jaren klant bij Casema/Orange en had zelden last van storingen. Sinds Ziggo er is moet ik 2 of 3x p/w (nadat ik circa 12-18 uur geen gebruik heb gemaakt van mijn internetverbinding) mijn modem rebooten.
Bovendien zette Casema altijd netjes hun internet storingen op hun TV-zender en op teletekst. Vandaag was het bij Ziggo zo dat ik dit pas te horen kreeg via een computersysteem toen ik naar de helpdesk belde. Was het zo moeilijk om dit nou even op teletekst te plaatsen?
Ik heb sterk het gevoel dat Ziggo hun netwerk niet goed onderhoud en dat ze hierdoor de kwaliteit niet kunnen leveren zoals Casema dit wel deed.

Na eens goed gezocht te hebben op de site van Ziggo zie ik dat mijn Orange Cable abonnement http://www.ziggo.nl/producten/internet/orangecable/ apart op de website wordt vermeldt. Ik nam in de eerste instantie aan dat wij Orange Cable Basic gebruikers behoren tot "Internet Z2", maar dit blijkt kennelijk niet zo te zijn. Wil dit dan zeggen dat op het moment dat Ziggo de snelheden van het internetabonnement "Internet Z2" opvoert dat dit per definitie niet zo bij Orange Cable Basic zo hoeft te zijn (ondanks dat we dezelfde prijs betalen en bij dezelfde ISP zitten, alleen onder een andere naam)?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 10-09 08:13
Mrkoekie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 09:01:

dit is neem ik aan nog steeds scart op tv aansluiten met deze decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:00
ze hebben toch geen vast contract?
kan je dan opzeggen na die 2 gratis maanden :P :+

en daarna opnieuw aanmelden?

[ Voor 18% gewijzigd door Gijs007 op 08-06-2008 21:17 ]

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gijs007 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:16:
ze hebben toch geen vast contract?
kan je dan opzeggen na die 2 gratis maanden :P :+

en daarna opnieuw aanmelden?
Bij speciale acties is de opzegtermijn van 1 maand niet van toepassing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:28:
Weet je wanneer Zwolle aan de beurt is ?
Binnen nu en 3 weken denk ik :P

Volgens mij heb ik een keer ergens vernomen dat de regio Drenthe zo ergens in de 20e gedaan werd.. Zwolle zal dan wel iets eerder aan de beurt zijn. Of niet :+
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.