Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 132.453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
madmaus schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:51:
[...]

Zelfde hier.

Ik heb vorige week vrijdag alles in 1 aangevraagd. Toen stond er nog casema internet.
Nu staat er Ziggo Z2 internet. Dus nog niets over mijn alles in 1 pakket.
Hier exact hetzelfde, maar bij televisie & radio en digitale televisie staan ook de pakketten die in mijn alles-in-een pakket zitten, klopt dus prima toch?

(overigens is de snelheid nog niet zoals hij moet zijn, maar volgens support kunnen ze dat pas begin Juni regelen en zou ik er vanuit moeten gaan dat alles op 3/4 Juni daadwerkelijk omgezet is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
Toch vervelend dat Ziggo, paar dagen geleden geld heeft afgeschreven, 10euro meer dan normaal. En nu staat die factuur nog niet bij factuur online. Terwijl ze zelf zeggen op die pagina dat de factuur eerst online komt en dan pas wordt afgeschreven.

Toch jammer dat ze niet doen wat ze zeggen, snap wel dat het druk is op die callcenters. Gisteravond werkte het terugbellen ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T is niet het modem van casema die kut is. het is het bedrijf dat erachter zit dat kut is. t modem werkt prima, maar casema heeft geen idee hoe een klant behandeld moet worden.

in feite kan je elke router achter je modm hangen, mits je dat pleuris ding uitzet en dan pas gaat aansluiten.
In de 5 maanden dat ik daar heb gewerkt heb ik 100derden mensen gesproken die een router erbij kopen en die gelijk achter hun modem zetten zonder alle 3 apparaten opieuw op te starten.
Casema heeft dit niet in het aansluit model staan voor zijn internet aansluitingen.

Ik ben bij casema weggegaan vanwege de spook rekeningen.
Zit nu bij tele2( niet dat het beter is geworden,maar tenminste geen vage spook rekeningen

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 22:14
En nog steeds klappert mijn verbinding ergens tussen de 900 en 1700 kB/s

Eerst was dit strak 1873 kB/s maar sinds de nieuwe ip dus niet meer.

En ja jullie raden het al de helpdesk wederom meer dan 10 minuten wachttijd, dus kortom.
PENSCHEPPERS !!!

Ik had al een mail gestuurd alleen hebben ze daar na twee dagen nog niet op gereageerd.
Erg triest. Fluistert iets van "wij willen het beter doen" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:16:
[...]
Ik ben bij casema weggegaan vanwege de spook rekeningen.
Zit nu bij tele2( niet dat het beter is geworden,maar tenminste geen vage spook rekeningen
Nouja ik heb daar met Casema/Ziggo nog nooit last van gehad, wel met Tele 2 mobiel. Daar staan geregeld bedragen op die niks met het verbruik of het abbonnement te maken hebben, en als je ze dan vraagt om een nieuwe rekening te maken krijg je ineens een rekening van een halfjaar terug :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hebben meer mensen last van het feit dat sinds 1 a 2 weken de verbinding continu wegvalt (modem moet gereset worden, en soms ook de router)? Ik wel en het is behoorlijk irritant. Helpdesk zegt dat er vrij weinig aan gedaan kan worden. Maakt me verder niet uit ook; want ik kan nu opzeggen, en ik ga dus over naar ADSL (Alice oid, veel goedkoper). Scheelt me ook weer 2 interne hops, kan ik gelijk een draadloze N modemrouter halen :) (dat irriteerde me ook bij Casema).

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn factuur stond eindelijk online, hebben ze dus ook kosten afgeschreven voor onderling bellen (tussen Ziggo-klanten), iets wat dus gratis is als je een Alles-in-Één pakket hebt (naar ik meen). Bij een kennis ook. Gaat lekker daar, bij Ziggo. En dat terwijl ik wel te spreken was over Multikabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:05:
[...]

Vreemd kan het aan de payserver liggen? volgens hun niet(tweaknews)
Ik trek ook constant 2350kb/s via Eweka. Meestal als bestanden jonger dan 30 dagen zijn, download ik met 8 lijntjes van Eweka, en 4 van news.home.nl. Maar volgens mij kan ik alleen met home.nl ook wel 2350kb/s halen. Ik heb iig nooit last van trage downloads via Usenet.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik had een probleem met het ontvangen van digitale televisie. Voorheen was de ontvangststerkte altijd 70% en de kwaliteit 100% maar sinds anderhalve week was de kwaliteit gedaald naar 80%. Dit was goed te merken want ik had last van blokvorming en hikken in het geluid. Na een aantal telefoontjes was het probleem niet opgelost en besloot ik i.v.m. de lange wachttijden een e-mail te sturen. Het probleem is spontaan weggegaan gisteren zonder dat ik iets gedaan heb.
Vervolgens kreeg ik vanmorgen een mailtje van Ziggo dat mijn melding al een aantal dagen geleden was doorgegeven en dat ze ervan uitgingen dat het probleem opgelost was aangezien het een aantal dagen geleden was. Vond dit een vreemde logica maar het klopte in mijn geval wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

zijn er @homers die kunnen registreren op ziggo.nl?
ik kom nu op de "Registreren, een Mijn Ziggo account aanmaken" pagina, maar mijn klantnr werkt niet
dus facturen inkijken lukt ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb na ruim twee weken een twee keer aanmelden ook nog steeds niets vernomen van Ziggo ivm met het omzetten van casema naar een alles in 1. dus heb mij vandaag maar weer eens laten terugbellen en mijn bevroeden werd dus bewaarheid. "Goh, wat vervalend meneer, maar ik zie hier totaal geen aanvraag staan!" :( en "u heeft alle producten van Casema dus zou het geen probleem mogen zijn" en als klap op de vuurpijl: "wilt u een installateur?" :z Hoezo een monteur, ik heb alles al en jullie moeten die handel gewoon omzetten!

Wederom de belofte dat alles binnen 5 dagen geregeld zou zijn. Zo niet bye bye Zigo en dan ga ik over op ADSL.

Was Casema maar Casema gebleven, heb ik nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:12:
En ik heb na ruim twee weken een twee keer aanmelden ook nog steeds niets vernomen van Ziggo ivm met het omzetten van casema naar een alles in 1.
...stel ik nogmaals mijn vraag; "moet je actief je casema pakket om zetten naar een ziggo product of als je niks doet blijft het zoals het was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

En weer gebeld door de terugbelservice van Ziggo.
Dit keer wel een vriendelijke/behulpzame dame aan de telefoon maar die blijkbaar toch niet kon zien dat ik al een bestelling had geplaatst afgelopen zondag. Haar het verhaal ook nog weer voorgelegd (kost toch niks ja :P) en ze heeft een extra notitie bij mijn klantgegevens gezet zodat ik niet nog een 3e keer gebeld wordt.
Wel typisch, als je teruggebeld wilt worden gebeurt het niet en wil je niet gebeld worden heb je ze zo meerdere keren aan de telefoon. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Lijkt me redelijk voor de hand liggend dat er niks veranderd wanneer je zelf niks doet.

Wat echter wel zo is, is dat de afgelopen tijd de verschillende producten zo geharmoniseerd zijn dat ze 1 op 1 over gegaan zijn naar een Ziggo equivalent.

Waar Ziggo wel actief mee bezig is is om iedereen over te krijgen naar de Alles in 1 paketten. Hiervoor moet je inderdaad wel zelf wat doen. In principe zijn dit win-win paketten. Ten eerste zijn ze over het algemeen goedkoper dan de diensten los (of ze bieden meer. In mijn geval was het 80ct goedkoper terwijl de snelheid fiks omhoog ging).

Het voordeel voor Ziggo is dat het een enorme berg administratieve rompslomp scheelt. Voorheen werden mijn abonementen van 3 verschillende rekeningen afgeschreven. Stonden ze op twee verschillende namen en was 1 rekening per 2 maanden terwijl de overige per maand waren. De ene helft was automatische incasso terwijl voor de anderen een acceptgiro gestuurd werd.

Nu is dat gewoon 1 enkele maandelijkse incasso op 1 klantnaam vanaf 1 rekening.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:19:
[...]
...stel ik nogmaals mijn vraag; "moet je actief je casema pakket om zetten naar een ziggo product of als je niks doet blijft het zoals het was ?
Nee, in principe worden de paketten die je als Casema klant had automatisch omgezet naar een soortgelijk Ziggo abbo, enkel mocht je er zelf voor kiezen om een Alles-in-1 abbo te nemen dan zul je er ook wel zelf achteraan moeten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Iedereen heeft het steeds over de terugbel functie, maar waar zit die?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

http://www.ziggo.nl/producten/
En dan aan de linkerkant kun je je postcode, huisnr en telnr opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
nu bij mij ook niet meer inderdaad, naja daarstrax wel, denk dat ze nu dus denken dat mijn ziggo het dus wel goed doet, en deze niet meer nodig is... :/
snap zowiezo niet waarom ze een half finished website publicaal zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Taurnil op 30-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb nu eigenlijk alles nog van @home namelijk:

- Internet Regelmatig 4 mbit/s
-Telefonie
-Televisie ( gewoon basis)

En heb gisteren toch maar eens gebeld met ziggo of ik het kon laten overzetten.
Via de serivice desk van Ziggo kon dit nog niet werd mij aan de telefoon verteld omdat ik nog in het ''@home'' gebied zat (pc 7483 AM ).
Wat ik wel kon doen zei die kerel, was bellen naar de @home helpdesk en me daar overlaten zetten naar Ziggo alles in 1 .

En inderdaad ik kon het daar bestellen , de dame daar zei dat ik over 10 werkdagen de ontvanger in huis kreeg en de snelheidsverhoging zou automatisch moeten gaan!

Hopenlijk gebeurd die verhoging snel en niet eind v/d maand juli :O

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
dreameater schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:24:
...
En inderdaad ik kon het daar bestellen , de dame daar zei dat ik over 10 werkdagen de ontvanger in huis kreeg en de snelheidsverhoging zou automatisch moeten gaan!

Hopenlijk gebeurd die verhoging snel en niet eind v/d maand juli :O
Ik woon ook in een 78xx gebied en heb het al eerder besteld.
Nog niets ontvangen in ieder geval.

Maar eens bellen hoe dat nu precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Weet iemand iets meer van de updates die naar de kabelmodems zijn gestuurd?

Motorola SB4200E: SB4200E-1.4.8.17-SCM01-NOSH --> SB4200E-1.4.9.9-SCM02-NOSH

Ik snap eigenlijk niet eens waarom ze de SB4200E nog updaten. Ik ging ervan uit dat ze hem dit jaar gingen omwisselen voor een DocSis 3 model. Maar blijkbaar moet ie nog even mee? Zorgt deze update ervoor dat ie een snelheidsverhoging aankan? (meen me te herinneren dat de SB4200's niet boven de 4Mbps download problemen gaven).

Overigens:

code:
1
7-Information   I511.1  Resetting due to SNMP docsDevResetNow

Nog niet eerder gezien. Weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn, Ziggo die op afstand mijn modem reset.

[ Voor 17% gewijzigd door Klaus_1250 op 31-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Topicstarter
Euhm, elke kabel bedrijf kan dat al 3 jaar ofzo? Dat doen ze met storingen, updates en tijdens onderhoud. Wel zo handig dat ze hem kunnen resetten als ze net een firmware update verzonden hebben ;)

En vergeet niet, het is HUN modem, niet die van jou :P

En de SB4200 is inderdaad erg oud, deze heeft niet op zich problemen mt een hogere snelheid hij kan maximaal 7Mb per thread aan, hij kan ze niet combineren. Deze zouden ze overgins zonder problemen moeten omruilen

[ Voor 29% gewijzigd door Wiebbe op 31-05-2008 18:21 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
SgtStrider schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:57:
Hebben meer mensen last van het feit dat sinds 1 a 2 weken de verbinding continu wegvalt (modem moet gereset worden, en soms ook de router)? Ik wel en het is behoorlijk irritant. Helpdesk zegt dat er vrij weinig aan gedaan kan worden. Maakt me verder niet uit ook; want ik kan nu opzeggen, en ik ga dus over naar ADSL (Alice oid, veel goedkoper). Scheelt me ook weer 2 interne hops, kan ik gelijk een draadloze N modemrouter halen :) (dat irriteerde me ook bij Casema).
Same here,
Bij ons valt het internetsignaal ook periodiek uit. Destijds toen de klachten begonnen hadden we hiervoor een klacht ingediend bij @home. Het blijkt nu dat de signaal op één of ander manier op drukke tijdstippen te zwak is voor onze internetverbinding. Oplossingen zijn tot heden nog niet gevonden terwijl dit ons wel was beloofd. Wij hebben inmiddels sinds nu twee weken geleden al een brief verzonden om de contract te ontbinden, maar tot heden geen reactie.

Maandag ga ik zo wie zo Alice bestellen en weer even vragen waar mijn bevestiging blijft dat mijn internetverbinding per juli 08 definitief wordt verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Oke, begrijp ik het nu dus goed?

Ik heb het volgende:

- analoge televisie €15,90
- @home regelmatig 4/1 mbit €29,95
- @home telefonie €5,95
--------------------------------------------------------
- Totaal: €51,80

Begrijp ik het nu goed dat ik kan overstappen naar Ziggo alles-in-één plus van €49,95?
Want dan krijg een gratis digitale ontvanger + 8 mbit :D

[edit]

De beste functie is nog wel http://www.ziggo.nl/televisie/livetv :D

[ Voor 11% gewijzigd door WoBBeL op 31-05-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
xost schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:58:
Oke, begrijp ik het nu dus goed?

Ik heb het volgende:

- analoge televisie €15,90
- @home regelmatig 4/1 mbit €29,95
- @home telefonie €5,95
--------------------------------------------------------
- Totaal: €51,80

Begrijp ik het nu goed dat ik kan overstappen naar Ziggo alles-in-één plus van €49,95?
Want dan krijg een gratis digitale ontvanger + 8 mbit :D

[edit]

De beste functie is nog wel http://www.ziggo.nl/televisie/livetv :D
Correct.

Die LiveTv vertoont geen beeld..
Ik ben nog @homer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Hoyden schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:23:
[...]

Correct.

Die LiveTv vertoont geen beeld..
Ik ben nog @homer..
Ik krijg ook geen beeld in FF3rc1, in IE7 doet ie het wel.
Maandag mooi even bellen (jaja, ik weet dat ze op zondag open zijn maar dan ben ik er niet :P ) voor die gratis 4 Mbit extra :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:53
Ik heb mijn abonemment omgezet naar het alles-in-1 pakket. Dit zou vanaf 1 Juni ingaan. Heeft iemand er ervaring mee wanneer het precies is? Wordt het om 1 Juni 00.00 uur omgezet, of pas maandag?

Ik zou trouwens ook een schrijftelijke bevstiging krijge van de wijziging, nog niet gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ik heb ook 2 weken geleden om laten zetten, maar niks gehad, geen mail, briefje of wat dan ook

vrijdag gebeld, ze liggen gigantisch achter werd gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:48:
ik heb ook 2 weken geleden om laten zetten, maar niks gehad, geen mail, briefje of wat dan ook

....ik wacht dus wel met omzetten tot een en ander weer wat op orde is bij dat 'Ziggo' (...wat een naam, Ziggo... 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
sander817 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:48:

Ik heb ook ongeveer 10 dagen gelen de boel om laten zetten naar alles-in-1 (van internet 4000, telefonie en tv basis) Ook nog geen bevestigingsbrief gekregen.

Ik neem aan dat het enige wat je moet doen is de modem te resetten? Snelheid gaat vaan 4mbit naar 8mbit en upload van 1mbit naar 1,5 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja iedereen wacht al heel lang, terwijl een snelheid omzetten toch kwestie van een plugje ergens anders insteken is of even een knopje indrukken zou je denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Razor.Timo schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:33:
Ja iedereen wacht al heel lang, terwijl een snelheid omzetten toch kwestie van een plugje ergens anders insteken is of even een knopje indrukken zou je denken..
Niet als er in wijkcentrales zelf nog hardwarematigs zou moeten worden aangepast. Heb 't idee dat dat in het @Home-gebied nog gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Is dit trouwens een bekend probleem? Ik zou al 36GB gebruikt hebben sinds 2 juni? Het is nu 1 juni :?

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/3813/nieuwsgroepuu6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ook ik heb 2 weken geleden gebeld om van Casema over te gaan naar Alles-in-1 Plus van Ziggo. Niks gehoord en vandaag maar es gebeld. Ze hadden niks in hun systeem staan, maar het zou dan nu toch geregeld worden. Binnen 3 dagen een bevestigingsbrief en binnen 14 dagen de decoder, de rest wordt op afstand geregeld. Ik ben benieuwd.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Heb me net ook laten bellen. Gezegd dat ik na 2 weken nog geen bevestiging heb. Had er volgens de medewerkster wel moeten zijn. Ze zei dat ik morgenochtend even naar de klantenservice moet bellen :? Waarom zeggen ze tegen iedereen wat anders? Word er een beetje moe van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik telefonisch van Orange een alles in 1 ziggo had besteld ging ik ook na een week eens bellen waar de bevesitiging bleef. Heel raar mijn bestelling was niet aanwezig in het systeem.

Heb ik zelf maar weer een bestelling via ziggo gedaan. Nog niks positiefs over ziggo te melden op dit moment. Er lopen teveel kaboutertjes rond in hun administratie (er verdwijnen zaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 19:47
Ik heb ook maar aangevraagd om terug te worden gebeld (morgen na 18.00h) door Ziggo. Wat is gelukt na wat geknutsel met de cookies :9.

Zit al vanaf 21 mei te wachten op bericht van Ziggo/@Home :(.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:31
pas wel op met dat alles in 1 pakket, dat kun je volgens mij namelijk alleen in zijn geheel opzeggen. dus je kunt niet later bijvoorbeeld je telefonie weer bij een ander bedrijf gaan doen, of opzeggen.

dus je zit dan aan @home vast, of je bent ook je emailadres etc. weer kwijt.

tenminste, zo was dat ook met de vorige alles in 1 pakketten. daarnaast had @home de combipakketten. die wel appart opzegbare diensten had, en dus wel iets duurder waren,. deze waren alleen beschikbaar voor mensen die alleen kabeltv van @home had, want ahd je al 2 diensten, dan kwam je niet in aanmerking voor de acties, en dus kreeg je dan geen gratis decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kravitz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Zijn de gemelde snelheden ook gegarandeerde snelheden? Ik heb nl. 7.6mbit en is dit prima of toch reden om aan de bel te trekken? Ook de 1.5mbit upload haal ik met 1.3 net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
kravitz schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:06:
Zijn de gemelde snelheden ook gegarandeerde snelheden? Ik heb nl. 7.6mbit en is dit prima of toch reden om aan de bel te trekken? Ook de 1.5mbit upload haal ik met 1.3 net niet.
Het rare is dus dat ze in de beschrijving zetten:
*altijd beloofde snelheid

Terwijl in de voorwaarden staat(http://blob.ziggo.nl/dyna...%20Ziggo%20Internet.pdf):
De up- en downloadsnelheden, zoals per Abonnementsvorm onder meer vermeld op de Website, betreffen een indicatie van de nagestreefde snelheden en kunnen fluctueren afhankelijk van omstandigheden zoals de hoeveelheid Internetgebruikers in de omgeving van het Perceel. De vermelde snelheden gelden in geen geval als een minimumgarantie.
Dus wellicht een beetje valse reclame, maar anyway, ik zou me er niet echt heel druk over maken als ik jou was, het is best netjes wat je haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39

Onbekend

...

Die beloofde snelheid is eigenlijk een reactie op de reclames van ADSL "tot 20 Mb/s", waarbij je soms maximaal 8 Mb/s haalt.

Niemand kan een minimum snelheid garanderen, maar je zal ook nooit de maximale snelheid behalen vanwege de overhead van de pakketjes.
Ook worden veel pakketjes naar jouw IP-adres gestuurd, zonder dat je er iets mee doet. Door dit dataverkeer vermindert natuurlijk ook je effectieve download snelheid.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier een playlist met LiveTV voor Windows Media Player: http://www.mediafire.com/?1vjblkvdsmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Dat Ziggo TV werkt alleen in IE :@

Mijn meuk is ook nog niet overgezet (84**)
Hoe komen jullie, in jullie router? Ik heb een Arris geval :)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
KiPKaKDutcH schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:03:
[...]
Mijn meuk is ook nog niet overgezet (84**)
[...]
De abbo's schijnen op 3 juni in te gaan en niet zoals eerder gezegd op 1 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Rctworld schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:28:
[...]

De abbo's schijnen op 3 juni in te gaan en niet zoals eerder gezegd op 1 juni ;)
En die bevestigingsbrief? Die heb ik, samen met vele anderen, nog steeds niet binnen. Ze bezorgen zichzelf hiermee veel extra werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Gabliboeba schreef op maandag 02 juni 2008 @ 07:33:
[...]
En die bevestigingsbrief? Die heb ik, samen met vele anderen, nog steeds niet binnen. Ze bezorgen zichzelf hiermee veel extra werkt.
Klopt. Want ook ik ga vandaag maar weer eens bellen. Ruim 2 weken geleden aangevraagd en na een 5-tal telefoontjes nog steeds niets, ondanks diverse beloftes van Ziggo.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 23:10

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb gisteren nog even gebeld. Ook ik heb zo'n 2 weken terug besteld en nog niks ontvangen. Het maakt in principe niet uit aangezien het om een omzetting gaat en ik dus nog steeds gewoon kan internetten, bellen en tv kijken.

Mij is verteld dat ik als het goed is in de loop van volgende week mijn pakket zal ontvangen. Pas als het er dan niet is moet ik weer even bellen.

Op zich vind ik het helemaal niet vreemd (en ik reken het ze ook niet echt aan). Als je alleen al in dit topic kijkt hoeveel mensen iets besteld hebben dan is misschien wel een beetje een voorstelling te maken hoe druk ze het op de 'verzend' afdeling hebben.

* Janoz wacht geduldig de komende week af.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Ik hoor dus ook bij die storing.
Dit P*KK*N bedrijf krijgt het voor elkaar mijn oude KNP verbinding te laten verwijderen het te noteren als een verhuizing. Om vandaag om 10 uur mijn verbinding te laten verdwijnen zowel mijn oude @home verbinding + mijn telefonie KNP verbinding (dit gedaan bij kpn ja dat begrijp ik).

Het excuus van ZIGGO is dat ze door een database fout een totale week aan nieuwe klanten overzettingen en mutaties kwijt zijn. IPV te bellen of te mailen whatever naar de klanten laten zit dit gewoon zijn beloop gaan tot de mensen zelf gaan bellen. Als resultaat ik heb vanochtend nog met de KPN lijn naar ZIGGO kunnen bellen en ze konden mij verzekeren dat alles pas omgezet ging worden op het moment dat ik het modem + toebehoren zou krijgen. Wel wonder boven wonder zit ik net even aan mijn router te prutsen en ben ik in eens mijn internet kwijt ik denk van ppf natuurlijk een tik fout gemaakt in de CP naam. Maar nee hoor alles klopt dus ik denk ik bel even met ZIGGO hopla geen keuze toon. na 34minuten aan de telefoon te hebben gezeten zijn ze er achter waar de fout zit. Echter toen moest ik nog mijn internet laten maken. Wat bleek ze hadden het oude modem al uit het systeem gehaald want het nieuwe modem stond al op actief (het is nog niet eens uit het magazijn weg)

Het is nu dus nog maar afwachten WANEER ik het modem ga krijgen want dit zou toch zeker wel voor woensdag moeten lukken hoor dus het zou allemaal snel geregeld moeten zijn. Ze snapte er NIETS van dat ik boos was want 3 dagen is toch niet zo erg zonder telefonie ?

Nou ziggo met ontvangst van pakket hou ik dit nog exact een maand of 2 aan tot hier een Telet2 lijn aangesloten is, dan gaat dat Bagger pakket weer mooi terug naar de grote wanorganisatie genaamd ZIGGO.

Al die smoesjes over ja we zijn midden in een her organisatie, daar heb ik als consument helemaal NIETS mee te maken het bedrijf maakt een belofte en heeft daar maar aan te houden. En als het mis loopt moet dit op gelost worden op een degelijke manier binnen een schappelijke tijd en dus niet van we zien wel wanneer het verstuurt is en we zien wel wanneer het aan komt.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Shunt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:47:

Het excuus van ZIGGO is dat ze door een database fout een totale week aan nieuwe klanten overzettingen en mutaties kwijt zijn. I
Euhr welke week was dit ?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

KingCrash schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:56:
[...]

Euhr welke week was dit ?
2 weken terug ongeveer begin nu in de derde week

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 10-09 20:31

Sa1

Hier 't zelfde. Heb zojuist even gebeld. Mevr wist me te melden dat afgelopen vrijdag alle achterstanden qua versturen uit het magezijn zijn weggewerkt. Mijn digi box zal deze week binnen komen. Nadat zij bericht hebben van TNT dat de digibox aangekomen is dan zal alles administratief afgehandeld worden. Pas dan zal ook in mijn.ziggo je nieuwe pakketen beschikbaar zijn.

Grappig is wel dat ik al wel al 2 weken m'n nieuwe snelheid heb, volgens haar was dat wel bijzonder. Normaal gesproken is dat dus ook pas vanaf het moment dat alles administratief rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Laatst online: 11-09 14:35
Ook ik heb 2 weken geleden het 3in1 pakket besteld maar tot op heden niks vernomen.
Heb net gebeld en het was niet doorgekomen...De medewerker heeft het wel gelijk in het systeem gezet.

Ik raad de mensen die nog niks hebben vernomen aan om even te bellen, want het kan zijn dat de bestelling niet is doorgekomen en dan wacht je dus op niks net als ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

J_Velsink schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:47:
Ook ik heb 2 weken geleden het 3in1 pakket besteld maar tot op heden niks vernomen.
Heb net gebeld en het was niet doorgekomen...De medewerker heeft het wel gelijk in het systeem gezet.

Ik raad de mensen die nog niks hebben vernomen aan om even te bellen, want het kan zijn dat de bestelling niet is doorgekomen en dan wacht je dus op niks net als ik...
Dank voor de tip, mijn verandering was ook niet doorgekomen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Wordt een beetje moe van het bellen. Dus ik heb het gewoon nogmaals via de site besteld kijken of dat sneller gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

geef het gewoon op en neem een echte provider dat is mijn tip.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
Shunt schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:23:
geef het gewoon op en neem een echte provider dat is mijn tip.
Dat het niet op rolletjes loopt is duidelijk, maar dat het dan direct geen echte provider is, is natuurlijk complete onzin..
Bij een overname van 3 marktleiders kan je niet verwachten dat alles direct op rolletjes loopt. Toegegeven is het momenteel een aardige troep en zit ik zelf ook bij Ziggo. Natuurlijk had ik het graag anders gezien en zou Ziggo geen valse beloften moeten maken mbt overzetten van pakketten, maar dergelijke dingen gebeuren nu eenmaal bij een dergelijk grote overname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik heb zojuist ook maar ff gebeld.
Ook ong. 2 weken geleden aangevraagt.

Medewerker vertelde mij dat het wel correct in systeem stond.
Alleen dat ze tijdelijk gestopt waren met migreren ofzo.
Wanneer er wel iets overgezet gaat worden etc. kon hij niet zeggen.. Geen idee.

Ik zou de bevestiging en benodigde decoder op het moment dat het over gezet gaat worden wel thuis ontvangen.
Mijn postcode zal wel wat later aan de beurt zijn.. (78xx)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 02-06-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook al 2 weken op een bevestiging en decoder, nadat wij ons abonnement hebben laten omzetten naar een Alles in 1 Plus pakket.
Vorige week donderdag weer eens gebeld met de helpdesk, daar zei de mevrouw aan de andere kant dat ze levingsproblemen hadden.
De leverancier van de decoders had een vertraging werd mij meegedeeld.
In week 23 zou ik mijn decoder moeten ontvangen en de bevestigingsbrief.
Als dit niet het geval was zou ik terug moeten bellen en zou ze de order opnieuw invoeren.
Nou we wachten deze week maar weer af.
Mijn postcodegebied is ook 78xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Iedere helpdeskmedewerker zegt iets anders; ik heb het idee dat ze totaal geen informatie krijgen en zodoende maar gewoon wat zeggen. Dit was destijds ook al zo bij @Home trouwens (ik ben een aantal maanden terug in één gesprek 6 keer doorgeschakeld en heb 6 keer een compleet ander verhaal gehoord :|)

Ook ik heb reeds 2 weken geleden telefonisch mijn abonnement over laten zetten naar een Alles-in-een Extra pakket en heb ondanks andere toezeggingen nog altijd niets vernomen. Geen bevestigingsbrief, geen decoder, niets. Heeft überhaupt -iemand- al een decoder ontvangen na het bestellen van een Alles-in-een pakket? Als ik de berichten hier lees krijg ik de indruk van niet. Het valt me ook op dat wel erg veel mensen na navraag te horen krijgen dat hun bestelling niet in het systeem staat; het is administratief echt een zooitje daar.

[ Voor 9% gewijzigd door Zap op 02-06-2008 16:30 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
Net gebeld over de overzetting naar alles-in-1 plus. Het was volgens de medewerker nog niet in de lucht, maar ONZE POSTCODE IS ALS EERSTE AAN DE BEURT. DUS WIJ ZIJN DE EERSTE DIE HET ALLES-IN-1 PLUS ABONNEMENT HEBBEN, aldus de medewerker. Wanneer we binnen 2 weken nog niets vernomen hebben, aangepaste snelheid of bevestigingsbrief, mag ik weer bellen. :')

Overigens bood ze me nog aan om het alles-in-1 extra pakket te nemen, dat was al wel in de lucht. Daar ben ik maar niet op in gegaan, want als ik daarna terug wil naar het alles-in-1 plus abo dan wordt dat een puinzooi. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog geen bericht bijna 2 weken geleden besteld. Vorige week even terug laten bellen of het in het systeem stond gelukkig wel ;) eind deze week weer eens bellen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:59
Ik heb ook 2 weken geleden gebeld om mijn verbinding om te zetten naar alles in 1, nu heb ik ook nog niets gehoord. Maar paar dagen geleden kreeg ik mijn factuur binnen en daar staat wel de korting van 2 maanden voor het internet op die morgen in zou moeten gaan. Afwachten maar...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 21:40
Ook maar weer eens laten terugbellen door Ziggo...
Op 20-05 heb ik alles-in-1 extra aangevraagd via www.3-in-1.nl
Vorige week gebeld, toen nog niets te zien. Nu weer gebeld, blijkbaar staat de wijziging nu in 't systeem. (heb momenteel casema maxi + digitv + digitelefonie)

Ziggo:Per wanneer wilt u het abbo in laten gaan?
Ik: Per direct lijkt me dan...!
Ziggo: ok, de eerst mogelijke datum is per 6 juni zie ik.
Ik: doe dan maar omzetten per 6 juni.
IK: Krijg ik deze keer wel een bevestigingsbrief?
Ziggo: als het goed is binnen 2 dagen.
Ik: en wanneer wordt de decoder + kaartje opgestuurd?
Ziggo: die zal dan ook rond 6 juni thuis geleverd worden.
Ik: Bedankt, laten we hopen dat het nu goed gaat!

Ben eens benieuwd... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Ook ik een week of 2 geleden mezelf via de website over laten zetten van Casema naar Ziggo en is nog niets gebeurd.
Ik heb wel een 2tal mailtjes gehad dat het op dit moment erg druk is en dat het een 2tal weken zou duren.
Had vorige week wel al de 16Mb download snelheid maar zit nu op een 4Mb verbinding???
(terwijl ik een Casema Maxi 10Mb had).
Zal wel begin-schokjes zijn, hopelijk krijg ik dan toch uiteindelijk die aardbeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zap schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:25:
[..]

Heeft überhaupt -iemand- al een decoder ontvangen na het bestellen van een Alles-in-een pakket? Als ik de berichten hier lees krijg ik de indruk van niet. Het valt me ook op dat wel erg veel mensen na navraag te horen krijgen dat hun bestelling niet in het systeem staat; het is administratief echt een zooitje daar.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar inmiddels, iemand al iets binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Ik heb zondagmiddag de boel ook over laten zetten naar een Ziggo Alles-in-1 plus pakket. Zou binnen 2 weken een brief krijgen....16 juni zou de boel overgezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Rctworld schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:28:
[...]

okj, me pa krijgt die brieven ik niet :P en hij meldt niks :X

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
Momenteel zitten we bij speedlinq maar ben zeer ontrevreden,
20 mbit abbo met telefonie. maar haal er maar 8 uit en hij is nog onstabiel.

Wil mijn vader overhalen om over te gaan op ziggo. raden jullie dit ook aan? we hebben hier een kabel liggen. want adsl haalt hier niet hoger dan 8 mbit waarschijnlijk en vind het nogal traag gaan.

Ik zat te denken aan alles in 1 extra (de 16 mbit / 3 mbit).

Denken jullie dat ziggo mij wel het gewenste resultaat oplevert?, ik las al wel dat het administratief nog een zooitje is maar hoe is de stabiliteit?

mvg

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

Razor.Timo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:07:
Wordt een beetje moe van het bellen. Dus ik heb het gewoon nogmaals via de site besteld kijken of dat sneller gaat...
Dan wens ik je succes en dan hoop ik ook dat jij niet ook het volgende bericht krijgt:
Geachte heer...

Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.

Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
Ze hadden dus niks laten horen, alleen een bevestigingsmailtje dat mijn bericht ontvangen was.
Ik heb weer een mailtje de deur uitgedaan, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik zag dat het startpakket voor digitale tv met een decoder en een smartcard nog maar 39 euro kost (bij Saturn Groningen). Ik vroeg me af, als ik dat koop, moet ik dat dan ook verplicht activeren om het actief te laten blijven? Ik woon nl. in een studentenhuis waarbij de analoge tv door de huisbaas wordt betaald. Ik heb geen zin in administratie waarbij ineens dingen op mijn naam komen te staan :P
[edit] Laat maar, zie het al staan in de FAQ.

offtopic:
Wat een taal op die site van ziggo trouwens:
Voordat je kunt bestellen ga ik eerst naar je luisteren. Want als ik je begrijp, weet ik precies wat je wilt. Ik ga je daarom bellen. Je kunt je telefoonnummer achterlaten en ik bel je op jouw voorkeurstijd terug.

Ik ben geen achterlijke retard oid :X

[ Voor 31% gewijzigd door Palomar op 03-06-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL

WoBBeL

*zwaai*

Palomar schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:40:
offtopic:
Voordat je kunt bestellen ga ik eerst naar je luisteren. Want als ik je begrijp, weet ik precies wat je wilt. Ik ga je daarom bellen. Je kunt je telefoonnummer achterlaten en ik bel je op jouw voorkeurstijd terug.

Ik zag het zelf ook toen ik ging bestellen. Vond het idd ook nogal kinderachtig overkomen, en voor veel mensen zal het ook onduidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

SiGNe schreef op maandag 02 juni 2008 @ 21:47:
[...]

Dan wens ik je succes en dan hoop ik ook dat jij niet ook het volgende bericht krijgt:

[...]

Ze hadden dus niks laten horen, alleen een bevestigingsmailtje dat mijn bericht ontvangen was.
Ik heb weer een mailtje de deur uitgedaan, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Ik heb geen vraag gesteld. Gewoon besteld, ook een bevestiging van mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 10-09 08:13
bureno schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:09:
Ook maar weer eens laten terugbellen door Ziggo...
Op 20-05 heb ik alles-in-1 extra aangevraagd via www.3-in-1.nl
Vorige week gebeld, toen nog niets te zien. Nu weer gebeld, blijkbaar staat de wijziging nu in 't systeem. (heb momenteel casema maxi + digitv + digitelefonie)

Ziggo:Per wanneer wilt u het abbo in laten gaan?
Ik: Per direct lijkt me dan...!
Ziggo: ok, de eerst mogelijke datum is per 6 juni zie ik.
Ik: doe dan maar omzetten per 6 juni.
IK: Krijg ik deze keer wel een bevestigingsbrief?
Ziggo: als het goed is binnen 2 dagen.
Ik: en wanneer wordt de decoder + kaartje opgestuurd?
Ziggo: die zal dan ook rond 6 juni thuis geleverd worden.
Ik: Bedankt, laten we hopen dat het nu goed gaat!

Ben eens benieuwd... :X
Maar als je al Casema digitv hebt (en dus een decoder) waarom wil je er dan nog 1 van Ziggo?
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wvkreg schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:25:
[...]

Maar als je al Casema digitv hebt (en dus een decoder) waarom wil je er dan nog 1 van Ziggo?
:o
Om een extra tv aan te sluiten neem ik aan.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 10-09 08:13
Hmmmm is dat mogelijk ja? 2 decoders 2 kaarten 2 tvs...
zou casema/ziggo geen administratie (of wat er bij hun op lijkt in een corrupte DB) bijhouden die dan opmerkt dat er 2 decoders op dat adres zijn? Gezien de administratie van Ziggo is dit inderdaad onwaarschijnlijk realiseer ik me net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Laatst online: 08-09 21:40
wvkreg schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:35:
Hmmmm is dat mogelijk ja? 2 decoders 2 kaarten 2 tvs...
zou casema/ziggo geen administratie (of wat er bij hun op lijkt in een corrupte DB) bijhouden die dan opmerkt dat er 2 decoders op dat adres zijn? Gezien de administratie van Ziggo is dit inderdaad onwaarschijnlijk realiseer ik me net.
Het zou wel heel gek worden als Ziggo bepaalt dat jij maar 1 tv in huis mag hebben met digi-tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
bureno schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:42:
[...]

Het zou wel heel gek worden als Ziggo bepaalt dat jij maar 1 tv in huis mag hebben met digi-tv ;)
Alsof ze dat überhaupt zouden willen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
bureno schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:42:
[...]

Je mag een tweede tv met decoder in huis hebben, maar daar betaal je wel 10 euro per jaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Gabliboeba schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Je mag een tweede tv met decoder in huis hebben, maar daar betaal je wel 10 euro per jaar voor.
En 10 euro per maand mits je daar ook tv digitaal totaal op wil hebben..

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

Afgelopen donderdag hebben we het installatieopakket van Ziggo alles in 1 binnengekregen. Dit was een nieuwe aanvraag van 13 mei, toentertijd nog @home. Binnengekregen op 29 mei, uiteindelijk 16 dagen na de bestelling. Wel een paar keer achteraan moeten bellen...

De digitale ontvanger die we hebben gekregen is echter een Humax zonder harddisk recorder, terwijl we die volgens de toen geldende actie van @home wel zouden moeten krijgen. Gebeld, en als het goed is wordt die vanavond omgeruild. Ik wacht af :).

Telefonie en internet werken iig naar behoren, dus tot zover geen klachten. Nu eens kijken of we ook de goede ontvanger krijgen.... :)

Postcode is overigens 742X, Deventer.

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ligt het aan mij of werkt de terugbel functie niet meer? blijft grijs als ik mn nummer heb ingevoerd..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die problemen hebben met het signaal van de verbinding van oud-@Home, er was voor ons thuis een monteur geregeld om de boel eens te bekijken. De ochtend daar op werden we gebeld dat de monteur niet kwam omdat het een probleem is met de modem. En meerdere klanten er last van hebben. Ziggo is (althans dat zeggen ze) ingesprek met de makers van deze modems om te kijken of hier wat aan te doen is. Waarschijnlijk een nieuwe firmware neem ik aan. Het gaat hier trouwens om een Motorola SURFboard SB5100E. Kwam al wel enkele firmware update items tegen in de logs van het modem. Maar er is niks aan het versie nummer veranderd (Software Version: SB5100E-2.3.6.0-SCM00-NOSH).

We zullen zien of het nog beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Slaapje schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:59:
Ligt het aan mij of werkt de terugbel functie niet meer? blijft grijs als ik mn nummer heb ingevoerd..
Het is gewoon erg druk denk ik..ik sta nu 15.00 min in de wacht om te checken of mijn abbo-wijziging is doorgekomen...

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 21:54
Ik vnd het verschil in snelheden maar vaag:

Ziggo internet:
Z1
download 1.600 kbit/s
upload 500 kbit/s
Z2
download: 4.000 kbit/s
upload: 1.000 kbit/s
Z3download: 12.000 kbit/s
upload: 1.500 kbit/s

Ziggo alles-in-1
Alles-in-1 Basis:
download: 800 kbit/s
upload: 128 kbit/s
Plus:
download: 8.000 kbit/s
upload: 1.500 kbit/s
Extra:
download: 16.000 kbit/s
upload: 3.000 kbit/s

Dus bij de alles-in-1 pakketten krijg je niet hetzelfde als bij de normale internet pakketten?

En dan nog de info op hun site zelf:
http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3

Specificatie
Downloadsnelheid: 12.000 kilobit per seconde
Uploadsnelheid: 1.500 kilobit per seconde
Internet Z3i
Voor wie het allersnelste internetabonnement wil, is er Internet Z3i: Supersnel downloaden met 20.000 kbit/s en uploaden met 2.000 kbit/s

:+

Vanavond maar eens uitrekenen hoeveel het scheelt als ik overstap naar 3-in-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
KingCrash schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Het is gewoon erg druk denk ik..ik sta nu 15.00 min in de wacht om te checken of mijn abbo-wijziging is doorgekomen...
Dat is dus ook hetgene wat ik wilde weten, maar kreeg te horen dat het langer dan 10 minuten ging duren. Daar begin ik dus niet aan

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds eind mei alles in 1 extra inplaats van casema mega.
alleen wat de ratten van ziggo nu weer fout doen is dat ze mij deze maand vrolijk voor z3i laten betalen nog inplaats van alles in 1 extra. dus ze pakken me mooi voor 31 euri.
heb ze nu al gebeld en krijg het volgende maand terug met een juiste rekening maar toch. :+
was ruim voor tijd omgezet en word toch genept onder motto van de factuur was al gedraaid hehe.
standaard accountings smoes nr1.

maargoed, hoop dus dat termijn juli het correcte berdrag is minus 31 euri anders word het weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:29:
heb sinds eind mei alles in 1 extra inplaats van casema mega.
alleen wat de ratten van ziggo nu weer fout doen is dat ze mij deze maand vrolijk voor z3i laten betalen nog inplaats van alles in 1 extra. dus ze pakken me mooi voor 31 euri.
heb ze nu al gebeld en krijg het volgende maand terug met een juiste rekening maar toch. :+
was ruim voor tijd omgezet en word toch genept onder motto van de factuur was al gedraaid hehe.
standaard accountings smoes nr1.

maargoed, hoop dus dat termijn juli het correcte berdrag is minus 31 euri anders word het weer bellen.
Heb je je nieuwe snelheid dan al??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Vanmorgen een email van de @Home customer support naar aanleiding van een mail die ik vorige week zondag had gestuurd. De meneer van Ziggo had me verteld even een mail te sturen om al mijn abonnementen op 1 naam en rekeningnummer te krijgen. Hij heeft doen wel al het alles-in-1 pakket aangemeld, maar daar heb ik tot op heden ook nog geen bevestiging van. :/
Krijg ik vanmorgen een mail terug dat ik telefonie en internet even op moet zeggen en opnieuw aan moet vragen op naam van mijn ouders. Dit met een doorlooptijd van 2 a 3 weken. :(
No way dat ik ik 3 weken (en in het geval van Ziggo vast wel langer) zonder internet en vaste telefoon ga zitten voor een stomme wijziging.
Gelijk maar een reply gestuurd dat ik telefonie en internet daarvoor niet op ga zeggen en dat ze het maar aan moeten passen of moeten zorgen voor betere interne communicatie als de helpdesk dingen zegt die gewoon niet kloppen. En anders is het bye bye Ziggo. :w

[ Voor 6% gewijzigd door Ryudo op 03-06-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet gewoon bij de digitale decoder een splitter plaatsen? dat je alsnog op 2tv digitale tv hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:36:
kan je niet gewoon bij de digitale decoder een splitter plaatsen? dat je alsnog op 2tv digitale tv hebt
Dat kan wel, maar dan kijk je met twee tv's dezelfde zender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm das niet echt handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Zelfde als met Digitenne, een digitale decoder kan nou eenmaal maar één kanaal per tuner doorgeven. Daarom heeft een Hard Disk Recorder met Decoder ook twee tuners, anders zou je enkel hetzelfde op kunnen nemen wat je bekijkt :+

Trouwens, ik heb zelf net achter omzetting aan gebelt en voila:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/279265303.png
Wel ander IP adres, maar dat mag de pret niet drukken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xelation
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 00:20

Xelation

Bendable Poseable

offtopic:

Dan ben je zeker niet naar de bioscoop geweest de laatste tijd. Heb 3 films gekeken in 1 week en bij alle zat de 'extra lange' Ziggo reclame. En geloof me die is lang en vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Laatst online: 08-09 10:48
Rctworld schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:11:
[...]

Zelfde als met Digitenne, een digitale decoder kan nou eenmaal maar één kanaal per tuner doorgeven. Daarom heeft een Hard Disk Recorder met Decoder ook twee tuners, anders zou je enkel hetzelfde op kunnen nemen wat je bekijkt :+
Niet helemaal. Een digitale decoder kan meerdere kanalen per tuner doorgeven, zolang de kanalen op dezelfde transponder zitten. In de praktijk heb je het dan over 4 tot 12 kanalen. Of hetgene wat je wil opnemen op dezelfde transponder zit is wat anders. Daarom hebben sommige decoders (PVR's iig) meerdere tuners (2, maar meer kan ook, 4 is ook te krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Ook ik heb enkele dagen geleden een klacht ingediend via de site van Ziggo en krijg dus 5 minuten geleden ook dit emailtje:
Geachte heer...

Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.

Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
Zo.. Dat is pas eens manier om klachten op te lossen: Gewoon een paar dagen wachten, niets doen en dan een mailtje sturen dat je er van uit gaat dat het opgelost is??? Dat zou ik hier eens moeten doen met mijn klanten :-(
Ik wil best geloven dat ze het druk hebben om dit moment, maar dit begint toch wel echt belachelijk te worden. Overigens hebben ze aan de telefoon doorgegeven dat mijn digitale ontvangen gisteren is verstuurd. Het tracking nummer wat ze doorgaven is niet bekend bij TNT Post maar daar konden ze niets aan doen...

*zucht*

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik hoop dat ze nou is snel die upload fixen want ik zit nog steeds op 1900kbit ipv 3000kbit. Als ik nou rond de 2500 kom ben ik wel tevrede maar nu mis ik gewoon 1/3 :(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Klaus_1250 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:20:
[...]

Niet helemaal. Een digitale decoder kan meerdere kanalen per tuner doorgeven, zolang de kanalen op dezelfde transponder zitten. In de praktijk heb je het dan over 4 tot 12 kanalen. Of hetgene wat je wil opnemen op dezelfde transponder zit is wat anders. Daarom hebben sommige decoders (PVR's iig) meerdere tuners (2, maar meer kan ook, 4 is ook te krijgen).
^^ eensch met hem.
Anders geschreven: Met een PVR waar maar 1 tuner inzit, zou je iets anders op kunnen nemen dan je kijkt, maar onder de voorwaarde dat beide zenders in dezelfde transport stream zitten. (en je ontvanger moet die functionaliteit ook ondersteunen natuurlijk).
1 Tuner ontvangt namelijk altijd de gehele transport stream (waarin meerdere zenders zitten) maar de ontvanger zelf voert er maar 1 naar buiten toe via scart/hdmi/whatever.
Nadeel is dat je dan altijd moet opzoeken welke kanalen in welke transport streams zitten en dan is het toch makkelijker om 2 tuners (of meer) te nemen.
Om even een praktijk voorbeeld te geven: ik heb een DVB-S ontvanger (satelliet, techniek is iets anders maar het idee hetzelfde) met 2 tuners. Maar ik kan zonder problemen van 8 (of meer!) zenders gelijkertijd opnemen. (en als ik wil ondertussen 1 van die opnames gelijkertijd weer afspelen (timeshift)).

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Res-q schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:58:
Afgelopen donderdag hebben we het installatieopakket van Ziggo alles in 1 binnengekregen. Dit was een nieuwe aanvraag van 13 mei, toentertijd nog @home. Binnengekregen op 29 mei, uiteindelijk 16 dagen na de bestelling. Wel een paar keer achteraan moeten bellen...

De digitale ontvanger die we hebben gekregen is echter een Humax zonder harddisk recorder, terwijl we die volgens de toen geldende actie van @home wel zouden moeten krijgen. Gebeld, en als het goed is wordt die vanavond omgeruild. Ik wacht af :).

Telefonie en internet werken iig naar behoren, dus tot zover geen klachten. Nu eens kijken of we ook de goede ontvanger krijgen.... :)

Postcode is overigens 742X, Deventer.
Ik heb een tijdje geleden ook een decoder van @home gekregen, dat zou een Humax met HD worden volgens de helpdeks. Echter ik heb er eentje van Philips zonder HD gekregen... Dan moet ik daar ook maar eens over gaan bellen!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.