4811...sneheidsverhoging is er.... nu de decoder ontvanger nog 

[ Voor 31% gewijzigd door wvkreg op 21-06-2008 14:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 31% gewijzigd door wvkreg op 21-06-2008 14:01 ]
[ Voor 36% gewijzigd door RnB op 21-06-2008 15:02 . Reden: Nog een x de test gedaan ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
ze mogen wel is opschieten daar.. m'n huidige diensten van @home werken allemaal prima, daar niet van maar ik zou wel graag naar het nieuwe abonnement willen (hogere snelheid).Ryudo schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:30:
Hier iemand uit het noorden, nog niet omgezet maar dat kan ook mede komen door de technische puinhoop daar bij de helpdesk. De klantgegevens van @home klanten in het noorden worden binnenkort omgezet, wanneer dit is.... geen idee.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door StephanL op 24-06-2008 11:09 ]
Verwijderd
Overstappen op een gmail-adres. Heb je daar ook nooit meer omkijken naar.MikeyMan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:39:
Heb de overstap afgelopen vrijdag geregeld, dus ik laat wel weten hoe het gaat...
Enige waar ik over ontstemd ben is het feit dat ik meteen m'n mailadres kwijt ben...
PH-MRK request startup
Ik heb sinds gister de decoder gekregen en alles werkt goed, heb allemaal foute zenders. Maar wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik na het aflopen van de preview periode gewoon de standaard zenders kan blijven kijken? Ik hoef al die andere zenders niet.Mrkoekie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:33:
gistermiddag opeens geen ontvangst meer. Preview periode was verlopen. Ik dacht dat je niets hoefde te doen als je niet al die ranzige kanalen wilde hebben. Maar dat was dus verkeerd gedacht.. smart card moet sowieso geactiveerd worden.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
dat is natuurlijk klankklare onzin aangezien dit onzin is (dat zou betekenen dat als je naar ziggo.nl ook opeens op mijn website uitkomt omdat ik die ook op poort 80 draaiMrkoekie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:33:
gistermiddag opeens geen ontvangst meer. Preview periode was verlopen. Ik dacht dat je niets hoefde te doen als je niet al die ranzige kanalen wilde hebben. Maar dat was dus verkeerd gedacht.. smart card moet sowieso geactiveerd worden. Ik vraag me af hoe dat zit met die 2 maanden digitaal totaal pakket.. Maar goed, dat is nu geregeld.
Gelijk nog maar eens gevraagd of poort 25 ooit nog open gaat. Het antwoord daarop:
"Poort 25 is geblokkeerd omdat we die voor onze eigen mailservers gebruiken. U kunt natuurlijk wel een ander poort nummer hiervoor gebruiken"
Dat schiet natuurlijk niet op. Nu maar hopen dat de decoder het snel weer doet. Overigens gisteren analoog zitten kijken en het verschil is toch best wel bizar te noemen..
Ook daarvoor zie ik geen dringende redenRowdy.nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:25:
't is wel grappig dat een groot deel van de posts hier verder gaat over dat je je emailadres krijt raakt. En dat er dan vervolgens natuurlijk rap weer iemand zegt dat je dan GMail moet nemen... Waarom overigens niet zoiets van; "je mail gewoon niet door je provider laten verzorgen". (Ben pro GMail, maar heb voor m'n mainstream mail gewoon een eigen domein...)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Wel eens gedacht aan Google Apps? Kan je je eigen domein gebruiken als mail server een 5 a 6 GB mailbox van gmail gebruiken. Zie geen noodzaak meer om me eigen mailserver thuis te draaien als het google net zo goed gaat, inclusief spamfilter.Rowdy.nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:25:
Lol, ik check net even mijn @Home webmail; 1 nieuw bericht. Leuk, 18 juni, van Ziggo. Betreft mijn factuur. Die kon ik online bekijken en dan moet ik maar even inloggen op MijnZiggo... Heel handig als je bij de postcodecheck* te zien krijgt dat je er geen gebruik van kunt maken en doorverwezen wordt naar @Home.
* Tuurlijk heb ik de cookies verwijderd en opnieuw de check gedaan vanmorgen...
't is wel grappig dat een groot deel van de posts hier verder gaat over dat je je emailadres krijt raakt. En dat er dan vervolgens natuurlijk rap weer iemand zegt dat je dan GMail moet nemen... Waarom overigens niet zoiets van; "je mail gewoon niet door je provider laten verzorgen". (Ben pro GMail, maar heb voor m'n mainstream mail gewoon een eigen domein...)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Verwijderd
Bij speedtest.nl krijg ik met mijn 1.6Mbit lijntje standaard bij de eerste test 4-5Mbit en bij latere tests gemiddeld 1800-2100kbit. Speedtest.net geeft mij daarentegen 1650-1700kbit en altijd 510-515kbit upload.Reef_91 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:57:
Mag ik vragen waarom jullie speedtest.net gebruiken?
Die site is namelijk verre van accuraat, ik kreeg bij mij iets van 11000 kbits als uitkomst, terwijl ik toch echt een 8 mbits lijn heb. Dus ik de test op speedtest.nl gedaan en ja hoor, die was 7700 kbits, veel accurater als je het mij vraagt.
En hier krijg ik 2068 kbits als uitkomst op een 3 mbits lijntje.![]()
Ik weet dat het niet accuraat is, aangezien ik met downloads een max heb van 350 KBytes per seconde, veel meer dan de 250 KBytes die de site meet.
Hier en bij mij zijn trouwens 2 verschillende locaties, de 8 mbits is in het nieuwe huis.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 13:50 ]
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
Hm, dan zal het wel aan de locatie liggen.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Bij speedtest.nl krijg ik met mijn 1.6Mbit lijntje standaard bij de eerste test 4-5Mbit en bij latere tests gemiddeld 1800-2100kbit. Speedtest.net geeft mij daarentegen 1650-1700kbit en altijd 510-515kbit upload.
Vaag! Ik snap er nu niks meer van. Ik heb via Ziggo een alles-in-één besteld, en heb inmiddels al een vervangende modem (voor internet EN bellen). Maar mijn abonnement is van Orange dus? Van wie is dan het modem? Wie bel ik bij een storing? Ziggo, want ik heb geen telefoon, of Orange, want ik heb geen internet? En dat Alles-in-één abonnement kan ik dan dus ook op mijn buik schrijven, want Orange is niet van Ziggo! Waarom hebben ze me dan wel telefoon gegeven?jmertens schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:07:
Pas een brief ontvangen van Ziggo. Orange kabel klanten gaan gewoon over naar Online en niet naar Ziggo!
In het nieuws werd gezegd dat Casema/Ziggo de klanten had overgenomen van Orange. Dit lijkt nu niet het geval te zijn.
Dus voor Orange kabel klanten zal er niet veel veranderen alleen dat de naam Orange nu Online wordt.
Bij Online zullen de Orange kabel klanten straks ook de email adressen kunnen beheren.
[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 23-06-2008 14:26 ]
-
Wanadoo is Orange geworden dus dat is zo vreemd nog niet. Maar verder is je situatie wel ingewikkeld zeg. Dat je gewoon die spul toegestuurd hebt gekregen terwijl je niet eens klant ofzo bent. Dat vind ik nog een grotere puinhoop in de administratie dan alle problemen eerder in dit topic.chrisboers schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:23:
En om het nog spannender te maken, ik ben eigenlijk een Wanadoo klant!
Tja, ik zit wel in Casema gebied, en de kabeltv is dus wel van casema/nu ziggo... Ook mijn wanadoo/orange abonnement wordt vrolijk door Casema afgeschreven. En het Orange abonnement staat ook op HUN overzicht van mijn abonnementen bij Ziggo(!!!)Ascathon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:33:
[...]
Wanadoo is Orange geworden dus dat is zo vreemd nog niet. Maar verder is je situatie wel ingewikkeld zeg. Dat je gewoon die spul toegestuurd hebt gekregen terwijl je niet eens klant ofzo bent. Dat vind ik nog een grotere puinhoop in de administratie dan alle problemen eerder in dit topic.
[ Voor 6% gewijzigd door chrisboers op 23-06-2008 14:41 ]
-
To dare is to do
Ja hoor dat kan. Je moet namelijk een machtiging geven om het nummer over te laten zetten van KPN naar ziggo.Zolang jij wacht met het opsturen van de machtiging, zal zo lang je telefoonnummer nog niet worden over gezet.redyak schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:56:
Met al die ervaringsdeskundigen hier, mijn vraag hier maar eens stellen want zowel de Helpdesk van Ziggo en KPN geven standaard of verkeerde antwoorden.
Kan ik nu een Ziggo all-in one pakket nemen en over 5 maanden mijn KPN telefoonnummer laten porteren naar de Ziggo lijn? (omdat als ik het nu doe mijn ADSL natuurlijk niet meer werkt omdat de lijn dan door Ziggo wordt opgezegd bij KPN)
Verkeerde calculator gebruikt? Ipv x2, /2 gebruikt.Slaapje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:44:
Dit is ook weer leuk, ben al een tijd bezig om overgezet te worden naar een alles in 1 pakket. Vandaag eindelijk iemand aan de lijn gehad van de technische dienst en die vertelde mij dat ik eergister om had moeten zijn. Nu zou hij ervoor zorgen dat het binnen 48 rond zou zijn en ik mijn nieuwe snelheid zou moeten hebben (8mbit ipv 4). Nu ligt net even 1 minuut het internet eruit en ik heb nu nog niet eens 2 mbit! Dit is toch niet geloven?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik zie ze er voor aaniCy schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:20:
[...]
Verkeerde calculator gebruikt? Ipv x2, /2 gebruikt.
To dare is to do
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 16:18 ]
To dare is to do
Thanks dat is een antwoord, wel een truuk en ik voel het gezeik al aankomen als ik die machtiging maar niet in wil sturen. Of het interesseert ze geen lor want ik betaal toch voor de lijnStephanL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:03:
[...]
Ja hoor dat kan. Je moet namelijk een machtiging geven om het nummer over te laten zetten van KPN naar ziggo.Zolang jij wacht met het opsturen van de machtiging, zal zo lang je telefoonnummer nog niet worden over gezet.
Als de machtiging binnen is, en ze hebben geen achterstand dan ben je binnen twee weken over.
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
onze KPN lijn is toch anders ZONDER machtiging omgezet hoor. gewoon oh dat regelen wij wel voor u geen zorgen. goeden dag (na 2 weken geen telefonie meer) en ook nog geen telefonie modemStephanL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:03:
[...]
Ja hoor dat kan. Je moet namelijk een machtiging geven om het nummer over te laten zetten van KPN naar ziggo.Zolang jij wacht met het opsturen van de machtiging, zal zo lang je telefoonnummer nog niet worden over gezet.
Als de machtiging binnen is, en ze hebben geen achterstand dan ben je binnen twee weken over.
Game PC
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
same here, prima snelheid, alleen was m'n preview periode ineens verlopen, ze hadden dus gewoon m'n std pakket niet geactiveerd, vreemd overigens omdat ik een all in 1 pakket heb.. noujah.. irri gewoon .. + 30 min in de wacht.. zucht...Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:36:
Hier in 3552 (Utrecht) helemaal niets te klagen. Heb dan dat ene weekend 2 daagjes geen internet gehad, maar dat neem ik op de koop toe. (KPN had ook gezeur een aantal weken terug, enige voordeel van KPN was dat ze het meteen goed communiceerde naar de buitenwereld, Ziggo deed dat nauwelijks)
Snelheid ook weinig over te klagen, al dan niet de volle 16 Mbit, maar die paar Kbit hoor je mij niet over.
[afbeelding]
Ik heb nu sinds zondag ook digitale TV (Alles-in-1 Plus), werkt nu verder goed. Maar moet ik ook nog wat opsturen ofzo zodat ik kan blijven kijken???Sa1 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:47:
[...]
alleen was m'n preview periode ineens verlopen, ze hadden dus gewoon m'n std pakket niet geactiveerd, vreemd overigens omdat ik een all in 1 pakket heb.. noujah.. irri gewoon .. + 30 min in de wacht.. zucht...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ja, als je het kaartje niet instuurt ontvang je niets meer na de preview-periode.jelmervos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:44:
[...]
Ik heb nu sinds zondag ook digitale TV (Alles-in-1 Plus), werkt nu verder goed. Maar moet ik ook nog wat opsturen ofzo zodat ik kan blijven kijken???
Het gaat mij niet om al die aanvullende zenders, gewoon de standaard zenders.
Kijk hier eens http://rollernet.us/services.php?smtpangel00008 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:27:
[...]
dat is natuurlijk klankklare onzin aangezien dit onzin is (dat zou betekenen dat als je naar ziggo.nl ook opeens op mijn website uitkomt omdat ik die ook op poort 80 draai)
ik heb er veel over gezocht de laatste tijd en behalve om een catchall pop account bij jou hoster te halen of best wel wat geld te betalen voor een abbonoment voor een bsmtp server zie ik geen anderen mogelijkheid om een mail server werkend te krijgen..
als iemand wel een manier weet hoor ik dat graag!
Wat spYder zegt... je moet dat kaartje insturen.. noujah, nu had ik dat ook gedaan (wil dus ook alleen de standaard zenders dus het gratis pakket), maar evengoed is het mis gegaan. ... och ja, gister avond deed ie het direct weer. Vind het alleen debiel dat ik der zelf achteraan moet bellen, en dan gaan ze vragen wat voor abbo ik wil en wat m'n rekening nummer is... WTF ik heb toch een allin1 pakket, dan kan je dat toch zien... VET irri... plus 30 min in de wacht..ook irrijelmervos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:44:
[...]
Ik heb nu sinds zondag ook digitale TV (Alles-in-1 Plus), werkt nu verder goed. Maar moet ik ook nog wat opsturen ofzo zodat ik kan blijven kijken???
Het gaat mij niet om al die aanvullende zenders, gewoon de standaard zenders.
Dit werkt inderdaad perfecto. Gebruik ik al een paar jaar. mx records naar die van rollernet, die stuurt het door naar poort 2525 in mijn geval en die vuurmuur ik terug intern naar 25..Wolly schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:51:
[...]
Kijk hier eens http://rollernet.us/services.php?smtp
[ Voor 19% gewijzigd door Sa1 op 24-06-2008 09:19 ]
Ik heb hier bijna hetzelfde aan de hand...bij mij is het gelukkig niet omgezet naar een 4mbit lijn.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
Ben/was klant van @home met 12mb verbinding, ongeveer 2 weken geleden alles in één plus aangevraagd van ziggo.
Tot op heden geen bericht gehad met bevestiging van mijn aanvraag en ook geen decoder ontvangen.
Vandaag merkte ik dat mijn snelheid max 4 mb was. Klantenservice gebeld; van aanvraag was niks bekend, voor lijnsnelheid doorverbonden met helpdesk. Daar bleek uiteindelijk dat ze bij ziggo mijn abonnement omgezet hadden naar 4mb. Toen maar weer de klantenservice gebeld.
Deze medewerkerster kon vertellen dat mijn aanvraag wel werd behandeld en dat daarom mijn lijnsnelheid naar 4 mb gezet was. Ze konden volgens verwachting pas vanaf eind juli de 8mb lijn leverenDit hadden ze mij niet verteld bij de aanvraag. Heb vorige week wel de nota gehad ( en afgeschreven) van 12mb verbinding over de maand juli. Dus maar proberen de snelheid teru te draaien.
Daarom maar een mailtje gestuurd naar support@home, ben benieuwd of ik daar iets van hoor.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nou nee dus, kijk maar een posts boven je van mij. Ze verhogen het, maar die andere modem kan het signaal niet verwerken en nu heb ik dus een gehalveerde snelheid tot mijn nieuwe modem binnenkomt.madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:47:
Hoe zit het eigelijk met die verhoogde snelheid van het alles in 1 pakket.
Iemand aan van de helpdesk wist mij te vertellen dat je die hogere snelheid pas krijgt als je je nieuwe modem aansluit. Dan krijgen zij een signaal en dan pas verhogen ze de snelheid van 4 naar 8 mb.
klopt dat?
To dare is to do
computer voor alle werkzaamheden
Vaag dan lopen ze daar dus ook lekker te lullen.Slaapje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:52:
[...]
Nou nee dus, kijk maar een posts boven je van mij. Ze verhogen het, maar die andere modem kan het signaal niet verwerken en nu heb ik dus een gehalveerde snelheid tot mijn nieuwe modem binnenkomt.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Nou bij mij hebben ze gister gezegd dat mijn modem al onderweg was en dat is ook wel te hopen. Medewerker kon mij wel terug zetten naar mijn oude pakket zodat ik de normale snelheid weer had en dan moest ik weer bellen als ik mijn nieuwe modem zou hebben om het weer om te zetten. Of dat in een keer goed zou gaan kon hij mij niet garanderen.. Dus ik laat het maar even zo, anders wil ik geld zien voor de tijd dat ik op deze snelheid moet zitten door een fout van hun kant.madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:00:
[...]
Vaag dan lopen ze daar dus ook lekker te lullen.
Ze zei dat ze de snelheid pas verhogen als ze een signaal van de nieuwe modem binnen krijgen.
Dit omdat ze geen dubbele kosten in rekening willen brengen.
Het totaal pakket gaat pas in als in mijn modem aansluit. Zo wist ze het te vertellen.
Pfff Ik ga niet weer 15 minuten aan de telefoon hangen.
Ik zou deze week mijn modem binnenkrijgen. Maja dat zal ze ze dan ook wel gelogen hebben.
To dare is to do
Mvg, Rob.
[ Voor 76% gewijzigd door crazylegs op 24-06-2008 13:05 ]
Als dat waar is: on-ge-loof-lijkcrazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:03:
brrrrrrrrr....
een stukje tekst gequote van het ziggo gebruikers forum, waarvan ik hoop dat het NIET waar is!!!!![]()
"Ik ben net naar aanleiding van een mail gebeld door een Ziggo medewerker die de situatie duidelijk en eerlijk heeft uitgelegd.
Door alle problemen worden Alles in één Ziggo pakketten die besteld zijn door "oude" @Home klanten pas in September geactiveerd. Pakketten worden wel binnenkort verstuurd, de snelheden worden echter pas in september aangepast, tevens zal telefonie als je dat nog niet hebt van @home niet voor September gaan werken. Het is niet mogelijk om de snelheden van "oude" @Home klanten eerder aan te passen aangezien het netwerk dat niet aan kan.
Er is mij de mogelijkheid geboden per direct op te zeggen, maar aangezien ik thuis dan zonder internet zit maak ik daar op dit moment geen gebruik van.
Ook als je het pakket wel accepteert (maar dus je oude snelheid houdt) blijft de opzegtermijn 1 maand.
Het was wel zo prettig geweest als ik dit 6 weken geleden te horen had gekregen maar er is nu in ieder geval eindelijk duidelijkheid."
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd
Nogmaals over die mailadressen: Ik zou nooit meer een @home adres willen. Waarschijnlijk gaat Ziggo dat wel veranderen dan, maar het mist gewoon handige functionaliteit in de webmail. Daarnaast is de huidige mailbox grootte nou ook niet naar moderne maatstaven (25 mb).J2pc schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:
Zo, laat ik eens een update sturen.
2 weken geleden heb ik m'n decoder ontvangen, ongeveer rondom de tijd dat toegezegd was dat m'n alles-in-1 plus in zou gaan. (1x besteld, nog 2x bevestigd).
Ik ben ondertussen nog steeds aan het proberen om aan een hoofd e-mail adres te komen.
Gisteren maar weer eens gebeld dat m'n snelheid niet omhoog was gegaan. M'n bestelling zat alleen nergens in het systeem van de helpdesk (optie 2 -> 5)..... Dus ik vroeg waarom ik dan wel een decoder had gehad, maar die kreeg ik omdat ik verhuisd was. Maar hij kon de bestelling wel opnieuw invoeren.....
Vanochtend heb ik me laten terugbellen via de site. En die wisten me te vertellen dat de bestelling er wel degelijk stond, al 2 x was uitgesteld maar toch sinds de 17e (uit m'n hoofd) actief zou moeten zijn. Maar ik moest nog maar een keer met de helpdesk bellen. Die was vanochtend weer druk in gesprek dus dat heb ik nog niet gedaan. Gisteravond een half uur in de wacht gehangen. Dus wacht wel even tot ik thuis ben.
Ze hebben gister (na veel aandringen van mijn kant) wel eindelijk een hoofd e-mail voor me aangemaakt. Eerst werden de 2 opties die ze me al eerder aangsmeerd hadden geprobeerd (wachtwoord vergeten, module via de site) maar toen ik vroeg waar dat dan precies stond, omdat ze me dat vorige keer ook al wijsgemaakt hadden, werd ik eindelijk doorverbonden naar iemand die een adres voor me aan kon maken. Was in een minuutje gepiept... Was er al een maand mee bezig.
/edit
Ik krijg wel nog een decoder... Kan ik stereo zappen
Ik hoef 'm ook niet voor de mail. Heb m'n eigen domein met alles wat ik wil hebben. Juist om niet afhankelijk te zijn van m'n provider, en 't eventuele verlies van 't adres bij een overstap / verhuizing.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:52:
[...]
Nogmaals over die mailadressen: Ik zou nooit meer een @home adres willen. Waarschijnlijk gaat Ziggo dat wel veranderen dan, maar het mist gewoon handige functionaliteit in de webmail. Daarnaast is de huidige mailbox grootte nou ook niet naar moderne maatstaven (25 mb).
Met de enorme extra functionaliteit zou ik echt voor gmail gaan.
Raar dat Ziggo nu ineens zoveel storingen enzo heeft. Je zou zeggen dat er fysiek niet veel veranderd, alleen in de naam. Dat ze moeten besparen en daarom samengaan snap ik, maar nu zoveel problemen en een consumentenbond record nou er op steeds meer plaatsen glasvezelinternet komt met onsnet ofzo en dat eigenlijk relatief veel goedkoper is. (Je betaald iets meer dan @home met ongeveer 1400 kb/s download, maar dan heb je dus 100mbit).
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door lexuzu op 24-06-2008 19:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lol...crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:46:
Net onderstaande mail verstuurd naar ziggo, ben zeer benieuwd wat er voor antwoord komt, i'll keep you posted..
"Hallo,
Op verschillende fora op internet heb ik onderstaand bericht gelezen (ook het ziggo-gebruikers forum) :
"Ik ben net naar aanleiding van een mail gebeld door een Ziggo medewerker die de situatie duidelijk en eerlijk heeft uitgelegd.
Door alle problemen worden Alles in één Ziggo pakketten die besteld zijn door "oude" @Home klanten pas in September geactiveerd. Pakketten worden wel binnenkort verstuurd, de snelheden worden echter pas in september aangepast, tevens zal telefonie als je dat nog niet hebt van @home niet voor September gaan werken. Het is niet mogelijk om de snelheden van "oude" @Home klanten eerder aan te passen aangezien het netwerk dat niet aan kan.
Er is mij de mogelijkheid geboden per direct op te zeggen, maar aangezien ik thuis dan zonder internet zit maak ik daar op dit moment geen gebruik van.
Ook als je het pakket wel accepteert (maar dus je oude snelheid houdt) blijft de opzegtermijn 1 maand.
Het was wel zo prettig geweest als ik dit 6 weken geleden te horen had gekregen maar er is nu in ieder geval eindelijk duidelijkheid."
Nu heb ik hier 1 vraag over:
Is dit waar?? Ik ben al zeer ontevreden over de gang van zaken bij jullie, maar als dit ook nog eens waar is ga ik heel maar dan ook heel erg sterk nadenken over een overstap naar een provider die hun zaken WEL voor elkaar heeft.
Graag ontvang ik van u over het bovenstaande zo spoedig mogelijk reactie via email.
Met (nu nog) vriendelijke groet,
X "
[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:28 . Reden: AUB vriendelijk houden en niet vervallen in kinderachtige woordspelingen. ]
Mvg, Rob.
huh? waar komt dat bericht van boven dan vandaan?? Had je al @home, of ben je nieuw aangesloten?DH.FiReHaWK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:52:
Gisteren het ziggo pakket ontvangen in een oud @home gebied. Binnen 1 uur, zat ik te internetten, te zappen op de digitale TV en hoorde ik een geruststellende kiestoon.
Geen probleem, het kan dus wel
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik hoop voor je dat dat goed gaat.......... ik werk ook bij een Ziggo dealer en ondanks de invoer rechtstreeks bij Ziggo heb ik regelmatig dat klanten toch kunnen bellen naar hun omdat de aanmelding niet aangekomen isNippletwister schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:27:
Ze kunnen de benodigde Smartcard gelijk voor je activeren zodat je thuis alleen nog maar de boel aan hoeft te sluiten.
Op dit moment wel, waarschijnlijk zal er op latere termijn een bijdrage van 15 euro per jaar per smartcard gaan gelden ( alleen hoe ze dat willen gaan doen e.d. is nog onduidelijk )Kloppen de onderstaande punten over deze decoder?
- Na het 1-malig aanschaffen van deze decoder blijven mijn maandelijkse kosten voor het standaard pakket gewoon gelijk. ( Tenzij ik 1 van de diverse HD-pakketten erbij neem maar dat ben ik voorlopig nog niet van plan )
Dat hopen we maar- Na verloop van tijd zullen er steeds meer zenders overgaan op het uitzenden van HD zonder dat ik daar extra voor hoef te betalen.
Klopt- De decoder is ook geschikt om "normale" digitale televisie weer te geven?
Ah, nu weet ik waarom ik nog niks gehoord heb over het omzetten van mijn @home naar het Ziggo alles in een plus abonnement. Ze moeten eerst nog even de bandbreedte opschroeven.crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:03:
brrrrrrrrr....
een stukje tekst gequote van het ziggo gebruikers forum, waarvan ik hoop dat het NIET waar is!!!!![]()
[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-06-2008 11:59 ]
Verwijderd
ALs je nou van @home naar ziggo allin1 gaat raak je, je @home mailadressen kwijt???? Dat zou echt belachelijk zijn.brid schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:54:
Als ik de verhalen hier lees hou ik me hart vast.
Maandag geregeld dat ik naar het alles in 1 plus pakket ga
.
Wie wil er nou niet meer download snelheid en een ongekneppen news server en gratis een extra decoder + smartcard, voor € 0.85 minder per maand
Volgens degene die mijn aanvraag behandelde zou alles 27 juni zijn geregeld, ben benieuwd of ik dan al me inlog gegevens hebben opgestuurd en of het echt gebeurd.
Ook leuk is dat als je overstapt ook gelijk je oude mailboxen vervallen.
Nee nee dit is absoluut niet het geval (tenminste dat is mij verzekerd door @home/ziggo) Je @home adressen blijven gewoon bestaan...wellicht worden ze in de toekomst wel ge-fwd door een ziggo adres.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:21:
[...]
ALs je nou van @home naar ziggo allin1 gaat raak je, je @home mailadressen kwijt???? Dat zou echt belachelijk zijn.
Echt ongekend hoe de klanten de dupe worden van de kostenbesparing van die 3 internetproviders. En ik weet niet wat je verwacht van die ongeknepen newsserver, maar mijn ervaring met @home en nieuwsservers is een retentie zo kort dat je tijdens het uploaden beter vast kunt beginnen met downloaden en dan nog alle mogelijke pars nodig hebt in veel gevallen.
Snelheid bij usenet is niet het belangrijkst, liever een goede retentie en dat de bestanden heel op de server staan.
[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:29 . Reden: AUB vriendelijk houden en niet vervallen in kinderachtige woordspelingen. ]
E-mailadressen blijven gewoon behouden ja, aldus de website:StraightOn.NL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:27:
[...]
Nee nee dit is absoluut niet het geval (tenminste dat is mij verzekerd door @home/ziggo) Je @home adressen blijven gewoon bestaan...wellicht worden ze in de toekomst wel ge-fwd door een ziggo adres.
[...]
Gaat mijn @Home / Casema / Multikabel e-mailadres vervallen nu het is overgegaan naar Ziggo?
Nee, je houdt je bestaande @Home, Casema of QuickNet e-mailadres(sen). Wel kunnen nieuwe en bestaande klanten die een extra e-mailadres aan willen maken, over enkele maanden een Ziggo e-mailadres naar keuze aanmaken. Wij zullen je t.z.t. informeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Zap op 25-06-2008 14:56 ]
#
[ Voor 21% gewijzigd door TFHfony op 25-06-2008 15:08 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
Jij hebt het alles in 1 extra pakket?TFHfony schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[afbeelding]
Hmmm, niet echt heel ontevreden over. Alleen in het Casema tijdperk zou je ook echt gewoon over die 16000 en 3000 heen gegaan zijn, maar ik doe het er voor.
Hmm,
Het kan ook netjes in kbytes enzo:
[afbeelding]
Verwijderd
Hmm, heb net even de brief doorgelezen die ik 3 weken geleden ontvangen heb, en daarin staat dat mn nieuwe abbo pas ingaat op 1 juliTFHfony schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:08:
Inderdaad. Ik heb het alles-in-1 extra pakket, maar heb hemel en aarde (en de Ziggo woordvoerder) moet verschuiven om alles te krijgen, maar na op de juiste knopjes gedrukt te hebben, was het 24 uur en alles was rond
Iets eerder in dit topic heb ik geschreven hoe
De decoder kan max 2 weken komen na in gaan van de abbonementVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:15:
[...]
Hmm, heb net even de brief doorgelezen die ik 3 weken geleden ontvangen heb, en daarin staat dat mn nieuwe abbo pas ingaat op 1 juli![]()
Echter zou ik binnen 2 weken die decoder krijgen, maar die heb ik nog niet voorbij zien komen![]()
Ik wacht maar rustig af tot 1 juli, en dan zal ik ze maar weer eens gaan bellen.
Game PC
Nou idd de volgende dag werkt de modem dus.madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:58:
Boven verwachting heb ik toch mijn alles in 1 pakket ontvangen.
Ik blij modem aansluiten alles goed. Computer aan geen internet niets.
Modem kan niet geactiveerd worden.
Nu is het zo dat mijn modem niet intern geactiveerd is. Dus mijn modem moet nu eerst bij ziggo geactiveerd worden zodat ik hem hier kan activeren.
Jaja lekker handig weer.
Al met al weer 17 minuten aan de telefoon gehangen wegens een fout van hun.
Als alles werkt ben ik super tevreden maar als het niet werkt is het een ramp
Verwijderd
Als het oude Wanadoo/Orange abonnement is beëindigd en ze nu een Ziggo Z2 abonnement heeft genomen, dan komt het Wanadoo e-mailadres te vervallen.ChessSpider schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:09:
Mijn moeder kan sinds een paar dagen haar emails op haar @wanadoo.nl adres niet meer binnen halen.. We zaten oorspronkelijk dus bij wanadoo, overgekocht naar orange met behoud van email adres. Nu word orange.nl online.nl, en hebben wij Z2 genomen bij Ziggo.
Dus nu hebben wij bericht gekregen in de naam van orange.nl, maar ondertekend door ziggo, dat er niks veranderd en ook een bericht van ziggo dat Orange kabelinternet is afgezegd. Ondertussen kom je er bij de klantenservice na 2.5 minuten achter dat je nog minimaal 10 minuten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, en word je bij andere nummers ook van 't paaltje naar de muur gestuurd.
Nu kan mijn moeder vandaag dus nog steeds geen emails binnen halen, en vandaag de bevestiging gekregen van de overschakeling naar Z2 via de post. Samen met nog een keer de e-mail server instellingen die dus niet werken.. En instellingen voor DTV en internet waar ik geen idee heb wat ik daar mee moet doen.
Weten jullie of mijn moeders @wanadoo.nl adres permanent weg is, of dat hij gewoon ergens verdwaald is?
Er is een mooie opvolger aangezien deze aardig wat reacties heeft nu.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq