Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 132.454 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
4811...sneheidsverhoging is er.... nu de decoder ontvanger nog :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/286655036.png

[ Voor 31% gewijzigd door wvkreg op 21-06-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Vanmiddag maar weer eens met Ziggo gebeld over de orderstatus van m'n alles-in-1 pakket en of ik ook al bij mijn factuur kon komen via de Ziggo website.
De klantgegevens van @home zijn nog steeds niet overgezet dus de factuur moet ik nog via de oude @home website opvragen. Nouja niet zo'n probleem, ik kan m'n factuur in elk geval printen.

Ik werd door de beste meneer doorgeschakeld naar een persoon die over de orderstatus gaat en die kon me vertellen dat m'n order geannuleerd was. Nouja dat is in ieder geval niet door mij gedaan dus ik vermoed dat het iets te maken heeft met het samenvoegen van mijn oude pakketten zodat die op 1 factuuradres kwamen te staan. De order is nu weer op actief gezet om het Ziggo proces weer te doorlopen. We gaan maar weer in spanning afwachten wat de volgende aflevering van Calling Ziggo ons brengt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:44

RnB

Mag ik vragen waarom jullie speedtest.net gebruiken?
Die site is namelijk verre van accuraat, ik kreeg bij mij iets van 11000 kbits als uitkomst, terwijl ik toch echt een 8 mbits lijn heb. Dus ik de test op speedtest.nl gedaan en ja hoor, die was 7700 kbits, veel accurater als je het mij vraagt. :)

En hier krijg ik 2068 kbits als uitkomst op een 3 mbits lijntje. ;)
Ik weet dat het niet accuraat is, aangezien ik met downloads een max heb van 350 KBytes per seconde, veel meer dan de 250 KBytes die de site meet.

Hier en bij mij zijn trouwens 2 verschillende locaties, de 8 mbits is in het nieuwe huis.

[ Voor 36% gewijzigd door RnB op 21-06-2008 15:02 . Reden: Nog een x de test gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Speedtest.nl gebruikt een veel kleinere packet size voor het meten van je up- en downloadsnelheid.
Speedtest.net voert een langere test uit om zo pieken uit te sluiten en een meer gemiddelde snelheid te meten. Persoonlijk heb ik nooit problemen met speedtest.net en het weergeven van verkeerde waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/286956235.png

Bij het downloaden via TweakNews heb ik wel 15,9 mpbs gezien in de traffic graph van pfsense (firewall/router).

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:02
al mensen uit het noorden (@home) die omgezet zijn? Het duurt wel erg lang.. ;(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Hier iemand uit het noorden, nog niet omgezet maar dat kan ook mede komen door de technische puinhoop daar bij de helpdesk. De klantgegevens van @home klanten in het noorden worden binnenkort omgezet, wanneer dit is.... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ryudo schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:30:
Hier iemand uit het noorden, nog niet omgezet maar dat kan ook mede komen door de technische puinhoop daar bij de helpdesk. De klantgegevens van @home klanten in het noorden worden binnenkort omgezet, wanneer dit is.... geen idee.
ze mogen wel is opschieten daar.. m'n huidige diensten van @home werken allemaal prima, daar niet van maar ik zou wel graag naar het nieuwe abonnement willen (hogere snelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De omzetting van @home members zou eerst morgen 23-06 zijn.. is mij verteld door een technische helpdeskmedewerker.. en nee niet zo 1 die je standaard aan de lijn krijgt maar had ooit zijn telefoonnummer gehad toen we wat problemen hadden...

Echter nu schijnt de omzetting voor de 3e keer te worden uitgesteld....
ook zou de upgrade van het @home netwerk ook nog niet helemaal af zijn...

Maarja hij kon het niet voor 100% bevestigen maar van wat hij er van begreep moest ik er rekening mee houden dat het pas juli zou worden de omzetting naar ziggo van @home mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Ik heb hier nog niemand gehoord maar wel degelijk aan de gang

De mensen die overstappen van Orange kabel, naar een Ziggo abonnement, merken hier in principe niks van. Behalve dan dat de e-mail adres die de klant heeft bij Orange, of voorheen wanadoo word beëindigd. Dit word altijd gedaan, niks nieuws, maar de klanten kunnen nu zelf geen nieuw e-mail adres maken. Het probleem is dus dat de e-mail adres bij orange/wanadoo wordt beëindigd.

Er zijn heel wat mensen overgeschakeld van Orange naar ziggo waar dit bij is gebeurd. Mede omdat er tegen ze is gezegd dat er niks veranderd, alleen de mensen die dat zeiden vergeten dat de e-mail adres automatisch bij orange/wanadoo wordt beëindigd.

[ Voor 10% gewijzigd door StephanL op 24-06-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is interessant. Overstap van Orange naar Ziggo alles in één al geregeld. Ben zelf ook Orange-klant en heb ruim 4 weken geleden alles in één besteld. Anderhalve week geleden maar eens gebeld omdat mijn internetsnelheid nog niet was verhoogd van 12000 naar 16000 én omdat ik nog steeds geen bevestigingsbrief had ontvangen (zou beiden binnen 5 werkdagen gebeuren). Antwoord: "Bestelling staat nog steeds in de comp en eind deze week moet het wel in orde zijn". Vrijdag maar weer eens gebeld. Antwoord: "Nee meneer, u heeft Orange, en er was inderdaad onduidelijkheid over het feit dat Ziggo alle contracten heeft overgenomen; dit is dus niet het geval! Orange heeft geen toestemming verleend en er wordt nu druk onderhandeld. In het ergste geval moet u zélf Orange opzeggen om over te kunnen stappen".......zucht.......Mijn vraag: dus ik krijg de digitale decoder ook niet? Antwoord: "Nee meneer, dat is onderdeel van het alles in één pakket, dus dat gaat ook niet. Maar als er wat meer bekend is over de onderhandelingen met Orange krijgt u denk ik wel een brief (túúrlijk!! 8)7 8)7 8)7 ....maar ja, hij zei tenslotte ook "denk ik"). Dit was dus vrijdagavond 20 juni.
Zaterdag 21 juni 2008 pakketpost van TNT-post: de decoder!!!!
Heb 'm nog niet aangesloten dus weet niet of ie werkt, maar snap ik het nou niet of snapt Ziggo het nu echt niet meer. :? :? :?
Wie is er al overgestapt van Orange Cable zónder zelf Orange op te zeggen??? Ben ik nu wel benieuwd naar. En is de internetsnelheid voor die personen dan ook al aangepast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb de overstap afgelopen vrijdag geregeld, dus ik laat wel weten hoe het gaat...

Enige waar ik over ontstemd ben is het feit dat ik meteen m'n mailadres kwijt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
MikeyMan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:39:
Heb de overstap afgelopen vrijdag geregeld, dus ik laat wel weten hoe het gaat...

Enige waar ik over ontstemd ben is het feit dat ik meteen m'n mailadres kwijt ben...
Overstappen op een gmail-adres. Heb je daar ook nooit meer omkijken naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:49
gistermiddag opeens geen ontvangst meer. Preview periode was verlopen. Ik dacht dat je niets hoefde te doen als je niet al die ranzige kanalen wilde hebben. Maar dat was dus verkeerd gedacht.. smart card moet sowieso geactiveerd worden. Ik vraag me af hoe dat zit met die 2 maanden digitaal totaal pakket.. Maar goed, dat is nu geregeld.

Gelijk nog maar eens gevraagd of poort 25 ooit nog open gaat. Het antwoord daarop:
"Poort 25 is geblokkeerd omdat we die voor onze eigen mailservers gebruiken. U kunt natuurlijk wel een ander poort nummer hiervoor gebruiken"

Dat schiet natuurlijk niet op. Nu maar hopen dat de decoder het snel weer doet. Overigens gisteren analoog zitten kijken en het verschil is toch best wel bizar te noemen..

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mrkoekie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:33:
gistermiddag opeens geen ontvangst meer. Preview periode was verlopen. Ik dacht dat je niets hoefde te doen als je niet al die ranzige kanalen wilde hebben. Maar dat was dus verkeerd gedacht.. smart card moet sowieso geactiveerd worden.
Ik heb sinds gister de decoder gekregen en alles werkt goed, heb allemaal foute zenders. Maar wat moet ik doen om er voor te zorgen dat ik na het aflopen van de preview periode gewoon de standaard zenders kan blijven kijken? Ik hoef al die andere zenders niet.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmertens
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 17:31
Pas een brief ontvangen van Ziggo. Orange kabel klanten gaan gewoon over naar Online en niet naar Ziggo!
In het nieuws werd gezegd dat Casema/Ziggo de klanten had overgenomen van Orange. Dit lijkt nu niet het geval te zijn.

Dus voor Orange kabel klanten zal er niet veel veranderen alleen dat de naam Orange nu Online wordt.

Bij Online zullen de Orange kabel klanten straks ook de email adressen kunnen beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Lol, ik check net even mijn @Home webmail; 1 nieuw bericht. Leuk, 18 juni, van Ziggo. Betreft mijn factuur. Die kon ik online bekijken en dan moet ik maar even inloggen op MijnZiggo... Heel handig als je bij de postcodecheck* te zien krijgt dat je er geen gebruik van kunt maken en doorverwezen wordt naar @Home. :P

* Tuurlijk heb ik de cookies verwijderd en opnieuw de check gedaan vanmorgen... ;)

't is wel grappig dat een groot deel van de posts hier verder gaat over dat je je emailadres krijt raakt. En dat er dan vervolgens natuurlijk rap weer iemand zegt dat je dan GMail moet nemen... Waarom overigens niet zoiets van; "je mail gewoon niet door je provider laten verzorgen". (Ben pro GMail, maar heb voor m'n mainstream mail gewoon een eigen domein... :P)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Mrkoekie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:33:
gistermiddag opeens geen ontvangst meer. Preview periode was verlopen. Ik dacht dat je niets hoefde te doen als je niet al die ranzige kanalen wilde hebben. Maar dat was dus verkeerd gedacht.. smart card moet sowieso geactiveerd worden. Ik vraag me af hoe dat zit met die 2 maanden digitaal totaal pakket.. Maar goed, dat is nu geregeld.

Gelijk nog maar eens gevraagd of poort 25 ooit nog open gaat. Het antwoord daarop:
"Poort 25 is geblokkeerd omdat we die voor onze eigen mailservers gebruiken. U kunt natuurlijk wel een ander poort nummer hiervoor gebruiken"

Dat schiet natuurlijk niet op. Nu maar hopen dat de decoder het snel weer doet. Overigens gisteren analoog zitten kijken en het verschil is toch best wel bizar te noemen..
dat is natuurlijk klankklare onzin aangezien dit onzin is (dat zou betekenen dat als je naar ziggo.nl ook opeens op mijn website uitkomt omdat ik die ook op poort 80 draai :+ )

ik heb er veel over gezocht de laatste tijd en behalve om een catchall pop account bij jou hoster te halen of best wel wat geld te betalen voor een abbonoment voor een bsmtp server zie ik geen anderen mogelijkheid om een mail server werkend te krijgen..

als iemand wel een manier weet hoor ik dat graag!

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Rowdy.nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:25:
't is wel grappig dat een groot deel van de posts hier verder gaat over dat je je emailadres krijt raakt. En dat er dan vervolgens natuurlijk rap weer iemand zegt dat je dan GMail moet nemen... Waarom overigens niet zoiets van; "je mail gewoon niet door je provider laten verzorgen". (Ben pro GMail, maar heb voor m'n mainstream mail gewoon een eigen domein... :P)
Ook daarvoor zie ik geen dringende reden :). Niet iedereen heeft een eigen domein. En mocht je van hosting provider switchen moet je mogelijk ook moeite doen om e.e.a. om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 10:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Een catchall heb je vaak al bij je domein. Daarnaast kun je bij elk hosting pakket wel wat mailzaken regelen.

Het punt is gewoon dat het openzetten van poort 25 voor consumenten verbindingen oneindig veel meer problemen geeft dan dat het voordelen bied. Bij 99% van de mensen die iets op poort 25 hebben draaien is het één of andere spy/mallware open proxy die druk loopt te spammen. Van de overgebleven 1% weet nog eens 80% niet waar ze echt mee bezig zijn waardoor ze alsnog ook een open proxy hebben draaien. Voor die overgebleven 0.2% is het misschien lastig, maar die moeten toch ooit echt eens gaan beseffen dat ze hier te maken hebben met een consumenten aansluiting, en niet een zakelijke aansluiting.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is net de decoder binnen gekomen. Heb nu nog steeds geen brief of wat binnen gehad maar wel sneller internet en de decoder dus nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Rowdy.nl schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:25:
Lol, ik check net even mijn @Home webmail; 1 nieuw bericht. Leuk, 18 juni, van Ziggo. Betreft mijn factuur. Die kon ik online bekijken en dan moet ik maar even inloggen op MijnZiggo... Heel handig als je bij de postcodecheck* te zien krijgt dat je er geen gebruik van kunt maken en doorverwezen wordt naar @Home. :P

* Tuurlijk heb ik de cookies verwijderd en opnieuw de check gedaan vanmorgen... ;)

Wel eens gedacht aan Google Apps? Kan je je eigen domein gebruiken als mail server een 5 a 6 GB mailbox van gmail gebruiken. Zie geen noodzaak meer om me eigen mailserver thuis te draaien als het google net zo goed gaat, inclusief spamfilter.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is @home echt schandalig slecht geworden sinds de overgang naar Ziggo. Nadat vorige week zowel internet, tv als telefoon eruit was gegaan en een dag niet heeft gewerkt is het internet er dit weekeind ook nog 2x langdurig uitgeweest. Dat is al meer storing als met al die jaren @home. Gelukkig over een paar weken glasvezel, want dit is zo niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

Shunt

Boe

ja mensen het is dan eindelijk zo ver.
we hebben de brief ontvangen betreffende de aanvraag van het pakket. Dit slechts anderhalve maand na aanvraag +- . Toch best netjus 8)7

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

iCy, je post in relatie tot de quote van mijn post volg ik niet echt? Wou je niet iemand quoten over poort 25? Mijn domein draait iig @ een hostingprovider die ook mijn primaire website verzorgt...

Ik ben het overigens volledig met Janoz eens. En mocht je toch je mail binnen willen hengele, er zijn zat services die je mail doorsturen. Zelf gebruik ik Rollernet, de gratis versie is beperkt, maar aangezien ik gebruik om d'r mee te spelen/leren en het zeker niet gebruik voor mijn gewone mail is het afdoende. De betaalde pakketten war je ongelimiteerd gewoon je mail doorgestuurd krijgt op een poort die jij wil zijn meen ik ook niet al te duur... ;)

@Roeljewel; met de zin "je mail gewoon niet door je provider laten verzorgen" doelde ik op de ISP, maar ging erover dat mensen als reply niet aangeven dat er andere oplossingen zijn, (eigen domein, emailservice a la GMail, Hotmail) maar specifiek voor een oplossing gaan... (zoals een reply met "Overstappen op dienst X") Heb d'r persoonlijk geen problemen mee aangezien ik nogal eigenwijs ben en me niet zoveel aantrek van wat anderen vinden dat ik moet doen; het viel gewoon op...

Heeft overigens iemand van @Home al wat gemerkt vandaag? Misschien dat ze toch al sommige delen zijn gaan migreren vandaag...
/wishfull thinkin'... :P

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 14:57:
Mag ik vragen waarom jullie speedtest.net gebruiken?
Die site is namelijk verre van accuraat, ik kreeg bij mij iets van 11000 kbits als uitkomst, terwijl ik toch echt een 8 mbits lijn heb. Dus ik de test op speedtest.nl gedaan en ja hoor, die was 7700 kbits, veel accurater als je het mij vraagt. :)

En hier krijg ik 2068 kbits als uitkomst op een 3 mbits lijntje. ;)
Ik weet dat het niet accuraat is, aangezien ik met downloads een max heb van 350 KBytes per seconde, veel meer dan de 250 KBytes die de site meet.

Hier en bij mij zijn trouwens 2 verschillende locaties, de 8 mbits is in het nieuwe huis.
Bij speedtest.nl krijg ik met mijn 1.6Mbit lijntje standaard bij de eerste test 4-5Mbit en bij latere tests gemiddeld 1800-2100kbit. Speedtest.net geeft mij daarentegen 1650-1700kbit en altijd 510-515kbit upload.

Overigens zit ik nu nog steeds met een probleem: Een !@#$%-medewerker van Ziggo heeft mijn smartcard geblokkeerd na mijn aanvraag voor Alles-in-1, waar ik inmiddels al 2,5 weken op zit te wachten. Vier dagen geleden stopte mijn TV gewoon zomaar, heb sindsdien meer dan 40x gebeld, ong 8 keer na 15+ minuten wachten doorverbonden, elke keer hetzelfde verhaal: probeer smartcard eruithalen, fabrieksinstellingen, blabla, oh nee het lukt niet? JOH! dan maar 2 uurtjes wachten en daarna kunt u weer 20 minuten wachten om ons weer te bellen meneer 8)7 . Elke keer steeds weer gemeld dat ik ook alles-in-1 heb besteld, pas gister kon de 8ste medewerker mij vertellen dat een idioot mijn smartcard te vroeg heeft geblokkeerd (en mijn internetsnelheid NIET heeft verhoogd....... |:( je zou zeggen ze doen alles tegelijk maar nee) en moet nu dus wachten op mijn nieuwe pakket. nee ze kunnen niet extra snel leveren, nee ze kunnen niet gesplitst eerst de smartcard leveren, nee ze kunnen mijn oude niet tijdelijk heractiveren, ja ze weten dat er een tekort is en dat ik waarschijnlijk nog weken moet wachten ;(

wat een prutsers...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben benieuwd of Ziggo/@Home haar maildienst nu eens administratief goed op orde krijgt. Ik ben namelijk al jaren weg bij @Home maar kan nog steeds e-mail ontvangen op mijn @Home adres :)

(anderhalf jaar terug ofzo nog wel een brief ontvangen dat uit hun gegevens bleek dat ik nog wel een e-mail adres maar geen verbinding van hun had, zou ik niet reageren dan zouden ze het mailadres afsluiten... nou, dat heb ik gemerkt :P)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

Met al die ervaringsdeskundigen hier, mijn vraag hier maar eens stellen want zowel de Helpdesk van Ziggo en KPN geven standaard of verkeerde antwoorden.

Kan ik nu een Ziggo all-in one pakket nemen en over 5 maanden mijn KPN telefoonnummer laten porteren naar de Ziggo lijn? (omdat als ik het nu doe mijn ADSL natuurlijk niet meer werkt omdat de lijn dan door Ziggo wordt opgezegd bij KPN)

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:44

RnB

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:45:
[...]

Bij speedtest.nl krijg ik met mijn 1.6Mbit lijntje standaard bij de eerste test 4-5Mbit en bij latere tests gemiddeld 1800-2100kbit. Speedtest.net geeft mij daarentegen 1650-1700kbit en altijd 510-515kbit upload.
Hm, dan zal het wel aan de locatie liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
jmertens schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:07:
Pas een brief ontvangen van Ziggo. Orange kabel klanten gaan gewoon over naar Online en niet naar Ziggo!
In het nieuws werd gezegd dat Casema/Ziggo de klanten had overgenomen van Orange. Dit lijkt nu niet het geval te zijn.

Dus voor Orange kabel klanten zal er niet veel veranderen alleen dat de naam Orange nu Online wordt.

Bij Online zullen de Orange kabel klanten straks ook de email adressen kunnen beheren.
Vaag! Ik snap er nu niks meer van. Ik heb via Ziggo een alles-in-één besteld, en heb inmiddels al een vervangende modem (voor internet EN bellen). Maar mijn abonnement is van Orange dus? Van wie is dan het modem? Wie bel ik bij een storing? Ziggo, want ik heb geen telefoon, of Orange, want ik heb geen internet? En dat Alles-in-één abonnement kan ik dan dus ook op mijn buik schrijven, want Orange is niet van Ziggo! Waarom hebben ze me dan wel telefoon gegeven?

En om het nog spannender te maken, ik ben eigenlijk een Wanadoo klant!

Het wordt er niet duidelijker op, ik ben iig de draad kwijt 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door chrisboers op 23-06-2008 14:26 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 26-08 19:30
chrisboers schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:23:
En om het nog spannender te maken, ik ben eigenlijk een Wanadoo klant!
Wanadoo is Orange geworden dus dat is zo vreemd nog niet. Maar verder is je situatie wel ingewikkeld zeg. Dat je gewoon die spul toegestuurd hebt gekregen terwijl je niet eens klant ofzo bent. Dat vind ik nog een grotere puinhoop in de administratie dan alle problemen eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ascathon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:33:
[...]

Wanadoo is Orange geworden dus dat is zo vreemd nog niet. Maar verder is je situatie wel ingewikkeld zeg. Dat je gewoon die spul toegestuurd hebt gekregen terwijl je niet eens klant ofzo bent. Dat vind ik nog een grotere puinhoop in de administratie dan alle problemen eerder in dit topic.
Tja, ik zit wel in Casema gebied, en de kabeltv is dus wel van casema/nu ziggo... Ook mijn wanadoo/orange abonnement wordt vrolijk door Casema afgeschreven. En het Orange abonnement staat ook op HUN overzicht van mijn abonnementen bij Ziggo(!!!)

Ik ben dus wel degelijk ziggo klant, maar bij dat internet abonnement raak ik de draad kwijt.

[ Voor 6% gewijzigd door chrisboers op 23-06-2008 14:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Dit is ook weer leuk, ben al een tijd bezig om overgezet te worden naar een alles in 1 pakket. Vandaag eindelijk iemand aan de lijn gehad van de technische dienst en die vertelde mij dat ik eergister om had moeten zijn. Nu zou hij ervoor zorgen dat het binnen 48 rond zou zijn en ik mijn nieuwe snelheid zou moeten hebben (8mbit ipv 4). Nu ligt net even 1 minuut het internet eruit en ik heb nu nog niet eens 2 mbit! Dit is toch niet geloven?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
redyak schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:56:
Met al die ervaringsdeskundigen hier, mijn vraag hier maar eens stellen want zowel de Helpdesk van Ziggo en KPN geven standaard of verkeerde antwoorden.

Kan ik nu een Ziggo all-in one pakket nemen en over 5 maanden mijn KPN telefoonnummer laten porteren naar de Ziggo lijn? (omdat als ik het nu doe mijn ADSL natuurlijk niet meer werkt omdat de lijn dan door Ziggo wordt opgezegd bij KPN)
Ja hoor dat kan. Je moet namelijk een machtiging geven om het nummer over te laten zetten van KPN naar ziggo.Zolang jij wacht met het opsturen van de machtiging, zal zo lang je telefoonnummer nog niet worden over gezet.

Als de machtiging binnen is, en ze hebben geen achterstand dan ben je binnen twee weken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Slaapje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:44:
Dit is ook weer leuk, ben al een tijd bezig om overgezet te worden naar een alles in 1 pakket. Vandaag eindelijk iemand aan de lijn gehad van de technische dienst en die vertelde mij dat ik eergister om had moeten zijn. Nu zou hij ervoor zorgen dat het binnen 48 rond zou zijn en ik mijn nieuwe snelheid zou moeten hebben (8mbit ipv 4). Nu ligt net even 1 minuut het internet eruit en ik heb nu nog niet eens 2 mbit! Dit is toch niet geloven?
Verkeerde calculator gebruikt? Ipv x2, /2 gebruikt. :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
iCy schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:20:
[...]

Verkeerde calculator gebruikt? Ipv x2, /2 gebruikt. :')
Ik zie ze er voor aan 8)7

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben/was klant van @home met 12mb verbinding, ongeveer 2 weken geleden alles in één plus aangevraagd van ziggo.
Tot op heden geen bericht gehad met bevestiging van mijn aanvraag en ook geen decoder ontvangen.
Vandaag merkte ik dat mijn snelheid max 4 mb was. Klantenservice gebeld; van aanvraag was niks bekend, voor lijnsnelheid doorverbonden met helpdesk. Daar bleek uiteindelijk dat ze bij ziggo mijn abonnement omgezet hadden naar 4mb. Toen maar weer de klantenservice gebeld.
Deze medewerkerster kon vertellen dat mijn aanvraag wel werd behandeld en dat daarom mijn lijnsnelheid naar 4 mb gezet was. Ze konden volgens verwachting pas vanaf eind juli de 8mb lijn leveren :( Dit hadden ze mij niet verteld bij de aanvraag. Heb vorige week wel de nota gehad ( en afgeschreven) van 12mb verbinding over de maand juli. Dus maar proberen de snelheid teru te draaien.
Daarom maar een mailtje gestuurd naar support@home, ben benieuwd of ik daar iets van hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Nou na weer aan de lijn te hebben gehangen kwam Ziggo met het volgende: De nieuwe snelheid is al doorgevoerd en dus ook telefonie. Hierdoor kon mijn oude modem (een normale zonder telefonie) de gegevens niet goed verwerken en kwamen te hoge waarden terug bij Ziggo. Om deze reden is mijn lijn naar 2 Mbits gezet en blijft dit zo totdat mijn nieuwe modem binnenkomt. Logisch vind ik het allemaal niet, maar het zal wel. Er is me beloofd dat de modem al onderweg is en morgen of overmorgen binnen zal komen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

StephanL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:03:
[...]

Ja hoor dat kan. Je moet namelijk een machtiging geven om het nummer over te laten zetten van KPN naar ziggo.Zolang jij wacht met het opsturen van de machtiging, zal zo lang je telefoonnummer nog niet worden over gezet.

Als de machtiging binnen is, en ze hebben geen achterstand dan ben je binnen twee weken over.
Thanks dat is een antwoord, wel een truuk en ik voel het gezeik al aankomen als ik die machtiging maar niet in wil sturen. Of het interesseert ze geen lor want ik betaal toch voor de lijn
:-)

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

StephanL schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:03:
[...]

onze KPN lijn is toch anders ZONDER machtiging omgezet hoor. gewoon oh dat regelen wij wel voor u geen zorgen. goeden dag (na 2 weken geen telefonie meer) en ook nog geen telefonie modem 8)7

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in 3552 (Utrecht) helemaal niets te klagen. Heb dan dat ene weekend 2 daagjes geen internet gehad, maar dat neem ik op de koop toe. (KPN had ook gezeur een aantal weken terug, enige voordeel van KPN was dat ze het meteen goed communiceerde naar de buitenwereld, Ziggo deed dat nauwelijks)

Snelheid ook weinig over te klagen, al dan niet de volle 16 Mbit, maar die paar Kbit hoor je mij niet over.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/287529974.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Haha ik krijg nu een mailtje dat mijn factuur beschikbaar is terwijl ik nog helemaal geen username & ww heb ontvangen :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 12:58

Sa1

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:36:
Hier in 3552 (Utrecht) helemaal niets te klagen. Heb dan dat ene weekend 2 daagjes geen internet gehad, maar dat neem ik op de koop toe. (KPN had ook gezeur een aantal weken terug, enige voordeel van KPN was dat ze het meteen goed communiceerde naar de buitenwereld, Ziggo deed dat nauwelijks)

Snelheid ook weinig over te klagen, al dan niet de volle 16 Mbit, maar die paar Kbit hoor je mij niet over.

[afbeelding]
same here, prima snelheid, alleen was m'n preview periode ineens verlopen, ze hadden dus gewoon m'n std pakket niet geactiveerd, vreemd overigens omdat ik een all in 1 pakket heb.. noujah.. irri gewoon .. + 30 min in de wacht.. zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:52
Ik heb vrijdag mijn 1,9 mbit @home abbo omgezet in een ziggo alles in één plus (8mbit). ik heb vandaag even getest en haal nu rond de 4 mbit. is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Sa1 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:47:
[...]

alleen was m'n preview periode ineens verlopen, ze hadden dus gewoon m'n std pakket niet geactiveerd, vreemd overigens omdat ik een all in 1 pakket heb.. noujah.. irri gewoon .. + 30 min in de wacht.. zucht...
Ik heb nu sinds zondag ook digitale TV (Alles-in-1 Plus), werkt nu verder goed. Maar moet ik ook nog wat opsturen ofzo zodat ik kan blijven kijken???

Het gaat mij niet om al die aanvullende zenders, gewoon de standaard zenders.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:44:
[...]
Ik heb nu sinds zondag ook digitale TV (Alles-in-1 Plus), werkt nu verder goed. Maar moet ik ook nog wat opsturen ofzo zodat ik kan blijven kijken???

Ja, als je het kaartje niet instuurt ontvang je niets meer na de preview-periode.
Je kunt dan wel bellen om het kaartje direct te registreren, maar bellen kun je nu beter niet doen. :+

Ik heb overigens het alles-In-1 pakket, dat ik heb aangevraagd op 23 mei via de website www.3-in-1.nl, gekregen op 17 juni.
Tot die datum was er bij Ziggo nog niets bekend over de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
angel00008 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:27:
[...]

dat is natuurlijk klankklare onzin aangezien dit onzin is (dat zou betekenen dat als je naar ziggo.nl ook opeens op mijn website uitkomt omdat ik die ook op poort 80 draai :+ )

ik heb er veel over gezocht de laatste tijd en behalve om een catchall pop account bij jou hoster te halen of best wel wat geld te betalen voor een abbonoment voor een bsmtp server zie ik geen anderen mogelijkheid om een mail server werkend te krijgen..

als iemand wel een manier weet hoor ik dat graag!
Kijk hier eens http://rollernet.us/services.php?smtp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 12:58

Sa1

jelmervos schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:44:
[...]

Wat spYder zegt... je moet dat kaartje insturen.. noujah, nu had ik dat ook gedaan (wil dus ook alleen de standaard zenders dus het gratis pakket), maar evengoed is het mis gegaan. ... och ja, gister avond deed ie het direct weer. Vind het alleen debiel dat ik der zelf achteraan moet bellen, en dan gaan ze vragen wat voor abbo ik wil en wat m'n rekening nummer is... WTF ik heb toch een allin1 pakket, dan kan je dat toch zien... VET irri... plus 30 min in de wacht..ook irri
Dit werkt inderdaad perfecto. Gebruik ik al een paar jaar. mx records naar die van rollernet, die stuurt het door naar poort 2525 in mijn geval en die vuurmuur ik terug intern naar 25..

simple maar doeltreffend

[ Voor 19% gewijzigd door Sa1 op 24-06-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
Ben/was klant van @home met 12mb verbinding, ongeveer 2 weken geleden alles in één plus aangevraagd van ziggo.
Tot op heden geen bericht gehad met bevestiging van mijn aanvraag en ook geen decoder ontvangen.
Vandaag merkte ik dat mijn snelheid max 4 mb was. Klantenservice gebeld; van aanvraag was niks bekend, voor lijnsnelheid doorverbonden met helpdesk. Daar bleek uiteindelijk dat ze bij ziggo mijn abonnement omgezet hadden naar 4mb. Toen maar weer de klantenservice gebeld.
Deze medewerkerster kon vertellen dat mijn aanvraag wel werd behandeld en dat daarom mijn lijnsnelheid naar 4 mb gezet was. Ze konden volgens verwachting pas vanaf eind juli de 8mb lijn leveren :( Dit hadden ze mij niet verteld bij de aanvraag. Heb vorige week wel de nota gehad ( en afgeschreven) van 12mb verbinding over de maand juli. Dus maar proberen de snelheid teru te draaien.
Daarom maar een mailtje gestuurd naar support@home, ben benieuwd of ik daar iets van hoor.
Ik heb hier bijna hetzelfde aan de hand...bij mij is het gelukkig niet omgezet naar een 4mbit lijn.

Ik had/heb 12mbit van @home en ik wilde gaan overstappen naar Ziggo-alles-in 1 extra 16mbit/DTV/Telefonie...mooi aangevraagd op 3 juni telefonisch en toen werd mij verteld dat het 2 weken later van kracht zou zijn.

2 weken later...niets gebeurt natuurlijk, geen bevestiging, geen hogere snelheid geen decoder ontvangen.

Ik maar eens bellen wat er aan de hand was...konden ze mijn aanvraag in eerste instantie niet eens vinden in het systeem, ik stond nog gewoon op 12mbit @home...na 4x doorverbinden/switch tussen afdeling verkoop en technische ondersteuning en ruim een uur later hadden ze mijn aanvraag gevonden maar daar konden ze op het moment niets aan doen. Het was druk bij Ziggo en het duurde minimaal nog tot begin augustus voordat mijn aanvraag werd behandeld...

Ik vind dit dus echt helemaal nergens op slaan, je vraagt wat aan en vervolgens moet je er 2 maanden op wachten :S als bestaande klant nogwel. Ik vraag mij af of nieuwe klanten ook 2 maanden moeten wachten zonder dat dit van te voren wordt aangegeven, of sterker nog dat er iets heel anders wordt beweert (en daardoor geen tv internet en telefoon hebben).

Nu heb ik de rekening van juni binnen gekregen en daarin is het tarief nog gelukkig op @home niveau...maar ooooweee als ik in juli opeens voor een Ziggo alles-in-1 extre betaal en ik heb nog steeds niets ontvangen. :(

Ik was jarenlang een heel tevreden klant bij @home zelden storing en altijd alles prima, maar nu het Ziggo is geworden opeens (netwerk en mensen zijn nog gewoon hetzelfde :S) is het opeens bagger. Internet hapert meer dan dat het werkt...google, tweakers.net / GoT en andere populaire dingen zijn vaak niet bereikbaar (en ik neem toch niet aan dat ze hier de laatste tijd vaak servers hebben plat liggen :P ) + nog het ergste van ALLES...tijdens de afgelopen 2 wedstrijden van Oranje hadden we gewoon tijdens de wedstrijd last van STORING...ruis en om de 5 minuten viel het signaal zo'n 15 seconden weg. en als er iets maar dat ook iets kut is...dat is het dat wel!

En nee jongens dat ligt echt allemaal niet aan mijn bekabeling oid

Ziggo kan oppleuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Hoe zit het eigelijk met die verhoogde snelheid van het alles in 1 pakket.
Iemand aan van de helpdesk wist mij te vertellen dat je die hogere snelheid pas krijgt als je je nieuwe modem aansluit. Dan krijgen zij een signaal en dan pas verhogen ze de snelheid van 4 naar 8 mb.

klopt dat?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier(bij nichtje en haar vriend) gister ziggo aangesloten, werkte eigenlijk direct.
En goed, stabiel, goede snelheid.
Nog geen klachten hier :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:47:
Hoe zit het eigelijk met die verhoogde snelheid van het alles in 1 pakket.
Iemand aan van de helpdesk wist mij te vertellen dat je die hogere snelheid pas krijgt als je je nieuwe modem aansluit. Dan krijgen zij een signaal en dan pas verhogen ze de snelheid van 4 naar 8 mb.

klopt dat?
Nou nee dus, kijk maar een posts boven je van mij. Ze verhogen het, maar die andere modem kan het signaal niet verwerken en nu heb ik dus een gehalveerde snelheid tot mijn nieuwe modem binnenkomt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Heb een gedeelte aangesloten en nu zit ik compleet vast.
Ben van UPC gebied verhuisd naar oud casemagebied (veenendaal) en was ik dus aangewezen op ziggo.
heb een alles in 1 pakket genomen excl internet omdat ik dit via adsl wil houden via orange.
Nadat ik de wantcontactdoos van de kabel vervangen had en de kabels ingeplugd kom ik niet verder.
Kom met 'activatie' niet in de modem en weet niet wat en hoe ik de telefoon aan moet sluiten.
Heb alleen de modem aangesloten op de juiste punten en de telefoon vervolgens hier ook ingeplugd.
Het lampje van de modem blijft knipperen dat hij geen verbinding kan maken dus heb ik ws iets fout gedaan.
Heb momenteel geen werkende modem dus geen telefoon en ook geen kabeltv of radioontvangst.
Mischien hier iemand die wat meer weet???
De service is werkelijk waardeloos je hangt lang aan de telefoon en word zomaar de verbinding verbroken kan je weer van voor af aan beginnen.
De vorige bewoners van ons huis waren nogal kerkelijk waardoor ze geen tv aansluiting hadden en dit dus afgesloten was.
1 of andere controleur is aan de deur geweest toe wij niet thuis waren en er lag een kaartje door de brievenbus dat alles afgesloten was.
Had in maart al gebeld dat wij pas na de verbouwing medio juni aangesloten wilde worden en na herhaaldelijk bellen kreeg ik te horen dat het geen probleem was en dat alles gewoon per 1 juni zou werken.
nu werkt het nog niet :(

Kan iemand mij kort uitleggen of ik de isradoos van de oude telefoonaansluiting nog moet gebruiken? heb een cat 4 contactdoos en zo ja hoe ik dit aan kan sluiten.
heb de telefoon nu gewoon in de modem geprikt en ik kan met mijn laptop niet eens de modem op laat staan dat ik alles activeer.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Is er trouwens al iets concreets duidelijk over de snelheid verhoging van internet Z3i.

Met alle problemen die Ziggo momenteel heeft lijkt het me dat dit stil ligt?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Slaapje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Nou nee dus, kijk maar een posts boven je van mij. Ze verhogen het, maar die andere modem kan het signaal niet verwerken en nu heb ik dus een gehalveerde snelheid tot mijn nieuwe modem binnenkomt.
Vaag dan lopen ze daar dus ook lekker te lullen.
Ze zei dat ze de snelheid pas verhogen als ze een signaal van de nieuwe modem binnen krijgen.
Dit omdat ze geen dubbele kosten in rekening willen brengen.
Het totaal pakket gaat pas in als in mijn modem aansluit. Zo wist ze het te vertellen.

Pfff Ik ga niet weer 15 minuten aan de telefoon hangen.
Ik zou deze week mijn modem binnenkrijgen. Maja dat zal ze ze dan ook wel gelogen hebben.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:00:
[...]

Vaag dan lopen ze daar dus ook lekker te lullen.
Ze zei dat ze de snelheid pas verhogen als ze een signaal van de nieuwe modem binnen krijgen.
Dit omdat ze geen dubbele kosten in rekening willen brengen.
Het totaal pakket gaat pas in als in mijn modem aansluit. Zo wist ze het te vertellen.

Pfff Ik ga niet weer 15 minuten aan de telefoon hangen.
Ik zou deze week mijn modem binnenkrijgen. Maja dat zal ze ze dan ook wel gelogen hebben.
Nou bij mij hebben ze gister gezegd dat mijn modem al onderweg was en dat is ook wel te hopen. Medewerker kon mij wel terug zetten naar mijn oude pakket zodat ik de normale snelheid weer had en dan moest ik weer bellen als ik mijn nieuwe modem zou hebben om het weer om te zetten. Of dat in een keer goed zou gaan kon hij mij niet garanderen.. Dus ik laat het maar even zo, anders wil ik geld zien voor de tijd dat ik op deze snelheid moet zitten door een fout van hun kant.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Krijg als het goed is vandaag het pakket thuis voor alles-in-1. Dit is ongeveer 2 1/2 week na mijn HERbestelling (had al een maand terug een keer besteld was verloren geraakt "door overgang op nieuw computersysteem" waar ik mijn haakjes dus bijzet). Die 1/2 week komt omdat ik zelf niet thuis was bij 1e levering, in principe houden ze zich dus netjes aan de 5-10 werkdagen, na de 2e keer bestellen.

Ik laat jullie weten hoe de rest gaat verlopen :)

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:54
Ik heb op 25 mei een digitale decoder en abonnement besteld bij Ziggo. Tot op heden geen bevestiging of wat dan ook mogen ontvangen. Gezien de slechte ervaringen met de helpdesk (1 medewerker die mij wist te vertellen dat ik illegaal tv zou kijken en zsm zou worden afgesloten) ben ik een beetje huiverig om een nieuwe order te plaatsen gezien ik er dan vast 2 ontvang ziggo kennende...

Kan ik die order ook annuleren als hij uberhaupt al is uitgevoerd? Dan ga ik wel naar de saturn en koop ik daar een pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
brrrrrrrrr....

een stukje tekst gequote van het ziggo gebruikers forum, waarvan ik hoop dat het NIET waar is!!!! :( :(

"Ik ben net naar aanleiding van een mail gebeld door een Ziggo medewerker die de situatie duidelijk en eerlijk heeft uitgelegd.
Door alle problemen worden Alles in één Ziggo pakketten die besteld zijn door "oude" @Home klanten pas in September geactiveerd. Pakketten worden wel binnenkort verstuurd, de snelheden worden echter pas in september aangepast, tevens zal telefonie als je dat nog niet hebt van @home niet voor September gaan werken. Het is niet mogelijk om de snelheden van "oude" @Home klanten eerder aan te passen aangezien het netwerk dat niet aan kan.
Er is mij de mogelijkheid geboden per direct op te zeggen, maar aangezien ik thuis dan zonder internet zit maak ik daar op dit moment geen gebruik van.
Ook als je het pakket wel accepteert (maar dus je oude snelheid houdt) blijft de opzegtermijn 1 maand.

Het was wel zo prettig geweest als ik dit 6 weken geleden te horen had gekregen maar er is nu in ieder geval eindelijk duidelijkheid."

[ Voor 76% gewijzigd door crazylegs op 24-06-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:03:
brrrrrrrrr....

een stukje tekst gequote van het ziggo gebruikers forum, waarvan ik hoop dat het NIET waar is!!!! :( :(

"Ik ben net naar aanleiding van een mail gebeld door een Ziggo medewerker die de situatie duidelijk en eerlijk heeft uitgelegd.
Door alle problemen worden Alles in één Ziggo pakketten die besteld zijn door "oude" @Home klanten pas in September geactiveerd. Pakketten worden wel binnenkort verstuurd, de snelheden worden echter pas in september aangepast, tevens zal telefonie als je dat nog niet hebt van @home niet voor September gaan werken. Het is niet mogelijk om de snelheden van "oude" @Home klanten eerder aan te passen aangezien het netwerk dat niet aan kan.
Er is mij de mogelijkheid geboden per direct op te zeggen, maar aangezien ik thuis dan zonder internet zit maak ik daar op dit moment geen gebruik van.
Ook als je het pakket wel accepteert (maar dus je oude snelheid houdt) blijft de opzegtermijn 1 maand.

Het was wel zo prettig geweest als ik dit 6 weken geleden te horen had gekregen maar er is nu in ieder geval eindelijk duidelijkheid."
Als dat waar is: on-ge-loof-lijk :N. Goed gepland ook allemaal. Want vóór de daadwerkelijke overgang naar Ziggo was natuurlijk niet bekend hoeveel klanten de drie afzonderlijke bedrijven hadden en welke acties verder zouden moeten worden uitgezet om e.e.a. te integreren :'). Ik wacht 't eens af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Net onderstaande mail verstuurd naar ziggo, ben zeer benieuwd wat er voor antwoord komt, i'll keep you posted..

"Hallo,

Op verschillende fora op internet heb ik onderstaand bericht gelezen (ook het ziggo-gebruikers forum) :

Nu heb ik hier 1 vraag over:

Is dit waar?? Ik ben al zeer ontevreden over de gang van zaken bij jullie, maar als dit ook nog eens waar is ga ik heel maar dan ook heel erg sterk nadenken over een overstap naar een provider die hun zaken WEL voor elkaar heeft.
Graag ontvang ik van u over het bovenstaande zo spoedig mogelijk reactie via email.

Met (nu nog) vriendelijke groet,

X "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Dit komt aardig overeen met het verhaal dat ik op de vorige pagina heb verteld...

StraightOn.NL in "Het Ziggo Topic"

Ik heb ook een oude @home klant en wilde overstappen naar Ziggo-alles-in-1 extra ... mij werd dus na uren bellen dus duidelijk gemaakt dat dit niet voor augustus ging lukken (regio Sittard-Geleen)

Van 2 weken levertijd na 2 maanden...maarja waarom dan niet ook nog 3 :S wat een gekut bij Ziggo zeg...ongelofelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:54
Denk niet dat Ziggo op zulke emails reageert. Alleen maar verspilde moeite van hun kant. Toezeggingen kunnen ze en mogen ze op dit moment toch niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Zo, laat ik eens een update sturen.

2 weken geleden heb ik m'n decoder ontvangen, ongeveer rondom de tijd dat toegezegd was dat m'n alles-in-1 plus in zou gaan. (1x besteld, nog 2x bevestigd).

Ik ben ondertussen nog steeds aan het proberen om aan een hoofd e-mail adres te komen.
Gisteren maar weer eens gebeld dat m'n snelheid niet omhoog was gegaan. M'n bestelling zat alleen nergens in het systeem van de helpdesk (optie 2 -> 5)..... Dus ik vroeg waarom ik dan wel een decoder had gehad, maar die kreeg ik omdat ik verhuisd was. Maar hij kon de bestelling wel opnieuw invoeren.....

Vanochtend heb ik me laten terugbellen via de site. En die wisten me te vertellen dat de bestelling er wel degelijk stond, al 2 x was uitgesteld maar toch sinds de 17e (uit m'n hoofd) actief zou moeten zijn. Maar ik moest nog maar een keer met de helpdesk bellen. Die was vanochtend weer druk in gesprek dus dat heb ik nog niet gedaan. Gisteravond een half uur in de wacht gehangen. Dus wacht wel even tot ik thuis ben.

Ze hebben gister (na veel aandringen van mijn kant) wel eindelijk een hoofd e-mail voor me aangemaakt. Eerst werden de 2 opties die ze me al eerder aangsmeerd hadden geprobeerd (wachtwoord vergeten, module via de site) maar toen ik vroeg waar dat dan precies stond, omdat ze me dat vorige keer ook al wijsgemaakt hadden, werd ik eindelijk doorverbonden naar iemand die een adres voor me aan kon maken. Was in een minuutje gepiept... Was er al een maand mee bezig.

/edit
Ik krijg wel nog een decoder... Kan ik stereo zappen |:(

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:06:
Zo, laat ik eens een update sturen.

2 weken geleden heb ik m'n decoder ontvangen, ongeveer rondom de tijd dat toegezegd was dat m'n alles-in-1 plus in zou gaan. (1x besteld, nog 2x bevestigd).

Ik ben ondertussen nog steeds aan het proberen om aan een hoofd e-mail adres te komen.
Gisteren maar weer eens gebeld dat m'n snelheid niet omhoog was gegaan. M'n bestelling zat alleen nergens in het systeem van de helpdesk (optie 2 -> 5)..... Dus ik vroeg waarom ik dan wel een decoder had gehad, maar die kreeg ik omdat ik verhuisd was. Maar hij kon de bestelling wel opnieuw invoeren.....

Vanochtend heb ik me laten terugbellen via de site. En die wisten me te vertellen dat de bestelling er wel degelijk stond, al 2 x was uitgesteld maar toch sinds de 17e (uit m'n hoofd) actief zou moeten zijn. Maar ik moest nog maar een keer met de helpdesk bellen. Die was vanochtend weer druk in gesprek dus dat heb ik nog niet gedaan. Gisteravond een half uur in de wacht gehangen. Dus wacht wel even tot ik thuis ben.

Ze hebben gister (na veel aandringen van mijn kant) wel eindelijk een hoofd e-mail voor me aangemaakt. Eerst werden de 2 opties die ze me al eerder aangsmeerd hadden geprobeerd (wachtwoord vergeten, module via de site) maar toen ik vroeg waar dat dan precies stond, omdat ze me dat vorige keer ook al wijsgemaakt hadden, werd ik eindelijk doorverbonden naar iemand die een adres voor me aan kon maken. Was in een minuutje gepiept... Was er al een maand mee bezig.

/edit
Ik krijg wel nog een decoder... Kan ik stereo zappen |:(
Nogmaals over die mailadressen: Ik zou nooit meer een @home adres willen. Waarschijnlijk gaat Ziggo dat wel veranderen dan, maar het mist gewoon handige functionaliteit in de webmail. Daarnaast is de huidige mailbox grootte nou ook niet naar moderne maatstaven (25 mb).
Met de enorme extra functionaliteit zou ik echt voor gmail gaan.

Raar dat Ziggo nu ineens zoveel storingen enzo heeft. Je zou zeggen dat er fysiek niet veel veranderd, alleen in de naam. Dat ze moeten besparen en daarom samengaan snap ik, maar nu zoveel problemen en een consumentenbond record nou er op steeds meer plaatsen glasvezelinternet komt met onsnet ofzo en dat eigenlijk relatief veel goedkoper is. (Je betaald iets meer dan @home met ongeveer 1400 kb/s download, maar dan heb je dus 100mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Zojuist nog maar es met de klantenservice gebeld over de status van de omzetting van @Home 12mbit/tv digitaal naar Ziggo Extra (postcode 6229). Ik zou al zijn omgezet, maar de nieuwe snelheid komt pas zodra de systemen gereed zijn. In de nieuwe maand, zei de goede meneer. Ik vroeg nog: "1 juli dus?" "Ja." Ok, we proberen 't over een week weer :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
okee, der valt hier een rekening in de bus van ziggo met details van het wijzigen van ons abonnement... een rekening van 49.45 voor de digitale ontvanger inclusief verzendkosten... dacht dat deze gratis was? we hebben er in ieder geval niet om gevraagd, want we hadden er al eentje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:52:
[...]

Nogmaals over die mailadressen: Ik zou nooit meer een @home adres willen. Waarschijnlijk gaat Ziggo dat wel veranderen dan, maar het mist gewoon handige functionaliteit in de webmail. Daarnaast is de huidige mailbox grootte nou ook niet naar moderne maatstaven (25 mb).
Met de enorme extra functionaliteit zou ik echt voor gmail gaan.

Raar dat Ziggo nu ineens zoveel storingen enzo heeft. Je zou zeggen dat er fysiek niet veel veranderd, alleen in de naam. Dat ze moeten besparen en daarom samengaan snap ik, maar nu zoveel problemen en een consumentenbond record nou er op steeds meer plaatsen glasvezelinternet komt met onsnet ofzo en dat eigenlijk relatief veel goedkoper is. (Je betaald iets meer dan @home met ongeveer 1400 kb/s download, maar dan heb je dus 100mbit).
Ik hoef 'm ook niet voor de mail. Heb m'n eigen domein met alles wat ik wil hebben. Juist om niet afhankelijk te zijn van m'n provider, en 't eventuele verlies van 't adres bij een overstap / verhuizing.
Maar voor andere diensten (webspace, maar vooral nieuwsgroepen) moet je met je e-mail adres van (in mijn geval) casema inloggen.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van de uitval van mijn internetverbinding (zie mijn eerdere post) heb ik ook een klacht ingediend via de Consumentenbond over Ziggo. (zie ook nieuws: Consumentenbond opent klachtenmeldpunt voor Ziggo)

Afgelopen donderdag (19 juni) ontving ik dit mailtje van Ziggo: http://email.consumentenb...2?l=t6raa&m=vAXP&s=n7Yfca .

Nu vraag ik me af of jullie toevallig al een brief hebben opgesteld over een eventuele compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Boven verwachting heb ik toch mijn alles in 1 pakket ontvangen.
Ik blij modem aansluiten alles goed. Computer aan geen internet niets.
Modem kan niet geactiveerd worden.
Nu is het zo dat mijn modem niet intern geactiveerd is. Dus mijn modem moet nu eerst bij ziggo geactiveerd worden zodat ik hem hier kan activeren.
Jaja lekker handig weer.
Al met al weer 17 minuten aan de telefoon gehangen wegens een fout van hun.

Als alles werkt ben ik super tevreden maar als het niet werkt is het een ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:55
Hier in Deventer hebben we ook Ziggo. Sinds vanmiddag al geen TV, internet, telefoon... Ben benieuwd tot wanneer dit gaat duren. Triple play of triple pray ...
Gelukkig is er altijd nog UMTS.

[ Voor 8% gewijzigd door lexuzu op 24-06-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een alles-in-1 abonnement werkt alleen met een telefonie modem. (SB5120E/ SB5121E)
Wie dus een internet modem heeft, kan dus nog geen gebruik maken van de verhoogde snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:46:
Net onderstaande mail verstuurd naar ziggo, ben zeer benieuwd wat er voor antwoord komt, i'll keep you posted..

"Hallo,

Op verschillende fora op internet heb ik onderstaand bericht gelezen (ook het ziggo-gebruikers forum) :

Nu heb ik hier 1 vraag over:

Is dit waar?? Ik ben al zeer ontevreden over de gang van zaken bij jullie, maar als dit ook nog eens waar is ga ik heel maar dan ook heel erg sterk nadenken over een overstap naar een provider die hun zaken WEL voor elkaar heeft.
Graag ontvang ik van u over het bovenstaande zo spoedig mogelijk reactie via email.

Met (nu nog) vriendelijke groet,

X "
Lol...

Eerst een weekje of anderhalf, of langer, wachten. Dan krijg je een antwoord:

> Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl.
>
> Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er
> vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
>
> Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op
> 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot
> 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk
> kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer,
> entertainment en nog veel meer.

Mailen heeft geen zin. Als jij niet bereid bent om voor die slechte prestatie nog meer geld neer te tellen, dan heeft de medewerker nog minder zin om er tijd aan te besteden. Kom nou toch, het leven bij Ziggo is al lastig genoeg, want je moet ineens alles anders doen dan vroeger, en dan wordt je ook nog lastig gevallen door een klant.

Ziggo gaat het echt anders doen. Ja, dat klopt inderdaad wel alleen jammer dat de verwachting was dat het beter zou worden, terwijl de realiteit is dat heel veel mensen, niet alleen ik, plotsteling ineens geconfronteerd worden met storingen die structureel niet gemeld en zelfs genegeerd worden door Ziggo.

Ook beloftes, zoals "onbeperkt internet", worden niet waargemaakt. Zie de meldingen betreffende port 25 in dit topic. Dat was overigens al zo bij casema.

En ook persoonlijk ervaren bij casema, en onlangs weer gemeld maar nu bij Ziggo: gratis twee maanden alle zenders beloven. Achteraf blijk je dan een duur pakket te hebben aangeschaft terwijl je dat niet in je aanvraag hebt gezet. En wanneer je na de eerste maand, wanneer de rekening komt (dure pakketprijs, en dan weer hetzelfde bedrag als korting) informeert hoe 't zit, sluiten ze meteen het dure pakket af en heb je dus maar een maand gekregen in plaats van twee maanden.

Ik zit te denken aan een proefpakketje digitenne en een alice dsl verbinding. Dat had ik twee maanden geleden nooit durven dromen want ik was, ik herhaal: was, blij met m'n verbinding ondanks die ellende in het begin en het gemis van port 25.

[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:28 . Reden: AUB vriendelijk houden en niet vervallen in kinderachtige woordspelingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Gisteren het ziggo pakket ontvangen in een oud @home gebied. Binnen 1 uur, zat ik te internetten, te zappen op de digitale TV en hoorde ik een geruststellende kiestoon.

Geen probleem, het kan dus wel ;)

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Niet online
Gisteren ook eindelijk het ziggo installatiepakket ontvangen nadat ik zaterdag een reactie terug kreeg over mijn klacht met daarin de mededeling dat het installatiepakket zo spoedig mogelijk verzonden zou worden. Binnen 5 minuten was de nieuwe model weer online en kan ik eindelijk weer bellen.

Heb nog steeds geen brief gekregen met daarop een klantnummer of iets dergelijk, dus het aanmelden op Ziggo.nl gaat nog niet lukken, maar dat de telefoon het weer doet is in ieder geval weer een meevaller ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

DH.FiReHaWK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:52:
Gisteren het ziggo pakket ontvangen in een oud @home gebied. Binnen 1 uur, zat ik te internetten, te zappen op de digitale TV en hoorde ik een geruststellende kiestoon.

Geen probleem, het kan dus wel ;)
huh? waar komt dat bericht van boven dan vandaan?? Had je al @home, of ben je nieuw aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 10:41
Ik sta op het punt om binnenkort een 40" LCD tv te kopen. Om hier helemaal van te genieten wil ik minimaal digitale televisie hebben en eventueel ook HD kwaliteit.

Mijn oog is gevallen op de HD decoder van Samsung ( DCB-H360R )
Deze decoder wordt los in de Media Markt verkocht voor 199 euro. Ze kunnen de benodigde Smartcard gelijk voor je activeren zodat je thuis alleen nog maar de boel aan hoeft te sluiten.

Kloppen de onderstaande punten over deze decoder?

- Na het 1-malig aanschaffen van deze decoder blijven mijn maandelijkse kosten voor het standaard pakket gewoon gelijk. ( Tenzij ik 1 van de diverse HD-pakketten erbij neem maar dat ben ik voorlopig nog niet van plan )
- Na verloop van tijd zullen er steeds meer zenders overgaan op het uitzenden van HD zonder dat ik daar extra voor hoef te betalen.
- De decoder is ook geschikt om "normale" digitale televisie weer te geven?

Ik ben dus van plan om deze decoder aan te schaffen met oog op de toekomst. ( Meer zenders die in de toekomst HD uit gaan zenden )

Indien ik het bij het foute eind heb hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Ja / Ja / Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ja / Hopelijk, maar ik denk nee / Ja

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Nippletwister schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:27:
Ze kunnen de benodigde Smartcard gelijk voor je activeren zodat je thuis alleen nog maar de boel aan hoeft te sluiten.
Ik hoop voor je dat dat goed gaat.......... ik werk ook bij een Ziggo dealer en ondanks de invoer rechtstreeks bij Ziggo heb ik regelmatig dat klanten toch kunnen bellen naar hun omdat de aanmelding niet aangekomen is :X
Kloppen de onderstaande punten over deze decoder?

- Na het 1-malig aanschaffen van deze decoder blijven mijn maandelijkse kosten voor het standaard pakket gewoon gelijk. ( Tenzij ik 1 van de diverse HD-pakketten erbij neem maar dat ben ik voorlopig nog niet van plan )
Op dit moment wel, waarschijnlijk zal er op latere termijn een bijdrage van 15 euro per jaar per smartcard gaan gelden ( alleen hoe ze dat willen gaan doen e.d. is nog onduidelijk )
- Na verloop van tijd zullen er steeds meer zenders overgaan op het uitzenden van HD zonder dat ik daar extra voor hoef te betalen.
Dat hopen we maar :')
- De decoder is ook geschikt om "normale" digitale televisie weer te geven?
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Misschien een idee om nu gewoon een 'normale' tuner te kopen aangezien je niet van plan ben de extra HD kanalen erbij te nemen... De enige HD signalen van dit moment heb je in dat extra HDTV pakket zitten en aangeziien je die niet van plan bent te pakken zou je misschien voor een 40 euro dat startpakket met 'normale' SD tuner kunnen pakken. Scheelt je 160 euro...

Ik vermoed dat ze tegen de tijd dat ze echt veel met HD gaan doen ze ook wel gaan stunten met die HD decoders en zullen ze iig goedkoper worden dan ze nu zijn... Tenminste de oude modellen want tegen de tijd dat het mainstream wordt is jouw decoder alweer 'verouderd' en koop je voor datzelfde geld een model met maybe een harde schijf oid erin, of meer functies ed...

Als je dat pakket van 3,95 voor HDTV zou pakken zou ik voor die tuner gaan, anders gewoon het SD pakket. Wil je later nog overstappen kan die SD tuner mooi naar de slaapkamer (oid) TV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Als ik de verhalen hier lees hou ik me hart vast.

Maandag geregeld dat ik naar het alles in 1 plus pakket ga
.
Wie wil er nou niet meer download snelheid en een ongekneppen news server en gratis een extra decoder + smartcard, voor € 0.85 minder per maand :P

Volgens degene die mijn aanvraag behandelde zou alles 27 juni zijn geregeld, ben benieuwd of ik dan al me inlog gegevens hebben opgestuurd en of het echt gebeurd.

Ook leuk is dat als je overstapt ook gelijk je oude mailboxen vervallen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23
crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:03:
brrrrrrrrr....

Ah, nu weet ik waarom ik nog niks gehoord heb over het omzetten van mijn @home naar het Ziggo alles in een plus abonnement. Ze moeten eerst nog even de bandbreedte opschroeven.
En jawel, gisteren lag er een brief in op de mat dat ze de komende 3 dagen bezig zijn met werkzaamheden aan de kabel waardoor het internet en de digitale tv er nogal eens uit kunnen liggen.
In de brief staat ook dat het gedaan wordt om hogere snelheden te kunnen aanbieden.

Dat is dan niet verkeerd, zo weet ik tenminste zeker dat ik straks de hogere snelheid ga halen.

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-06-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:54:
Als ik de verhalen hier lees hou ik me hart vast.

Maandag geregeld dat ik naar het alles in 1 plus pakket ga
.
Wie wil er nou niet meer download snelheid en een ongekneppen news server en gratis een extra decoder + smartcard, voor € 0.85 minder per maand :P

Volgens degene die mijn aanvraag behandelde zou alles 27 juni zijn geregeld, ben benieuwd of ik dan al me inlog gegevens hebben opgestuurd en of het echt gebeurd.

Ook leuk is dat als je overstapt ook gelijk je oude mailboxen vervallen.
ALs je nou van @home naar ziggo allin1 gaat raak je, je @home mailadressen kwijt???? Dat zou echt belachelijk zijn.
Echt ongekend hoe de klanten de dupe worden van de kostenbesparing van die 3 internetproviders. En ik weet niet wat je verwacht van die ongeknepen newsserver, maar mijn ervaring met @home en nieuwsservers is een retentie zo kort dat je tijdens het uploaden beter vast kunt beginnen met downloaden en dan nog alle mogelijke pars nodig hebt in veel gevallen.

Snelheid bij usenet is niet het belangrijkst, liever een goede retentie en dat de bestanden heel op de server staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Tijd voor een nieuw topic, als de TS zich niet geroepen voelt zal ik hem maar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:21:
[...]

ALs je nou van @home naar ziggo allin1 gaat raak je, je @home mailadressen kwijt???? Dat zou echt belachelijk zijn.
Echt ongekend hoe de klanten de dupe worden van de kostenbesparing van die 3 internetproviders. En ik weet niet wat je verwacht van die ongeknepen newsserver, maar mijn ervaring met @home en nieuwsservers is een retentie zo kort dat je tijdens het uploaden beter vast kunt beginnen met downloaden en dan nog alle mogelijke pars nodig hebt in veel gevallen.

Snelheid bij usenet is niet het belangrijkst, liever een goede retentie en dat de bestanden heel op de server staan.
Nee nee dit is absoluut niet het geval (tenminste dat is mij verzekerd door @home/ziggo) Je @home adressen blijven gewoon bestaan...wellicht worden ze in de toekomst wel ge-fwd door een ziggo adres.

Maar het overstappen van een bestaande @home abbo naar een Ziggo alles in 1 voor die paar cent extra is een ramp...Ik word op z'n vroegst pas aangesloten in augustus werd mij verteld...(3 juni besteld)

Je krijgt nu vast ook rekeningen dubbel, of je telefoonabbo word opgezegd terwijl je Ziggo telefonie nog lang niet werkt enzo...jaja we gaan van @Homo naar Ziggo :( waar alles zoveel beter is als het was 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:29 . Reden: AUB vriendelijk houden en niet vervallen in kinderachtige woordspelingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

StraightOn.NL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:27:
[...]

Nee nee dit is absoluut niet het geval (tenminste dat is mij verzekerd door @home/ziggo) Je @home adressen blijven gewoon bestaan...wellicht worden ze in de toekomst wel ge-fwd door een ziggo adres.

[...]
E-mailadressen blijven gewoon behouden ja, aldus de website:
Gaat mijn @Home / Casema / Multikabel e-mailadres vervallen nu het is overgegaan naar Ziggo?
Nee, je houdt je bestaande @Home, Casema of QuickNet e-mailadres(sen). Wel kunnen nieuwe en bestaande klanten die een extra e-mailadres aan willen maken, over enkele maanden een Ziggo e-mailadres naar keuze aanmaken. Wij zullen je t.z.t. informeren.

Ze hebben het gisteren bij de klantenservice weer voor elkaar gekregen om me een keer of vijf door te schakelen tussen twee afdelingen, bij een van de doorschakelpogingen werd ook nog eens de verbinding verbroken zodat ik opnieuw moest terugbellen. Afdeling verkoop beweerde steeds me niet te kunnen helpen en vond dat ik bij technische ondersteuning moest zijn, maar daar beweerden ze iedere keer dat ik toch echt bij verkoop moest zijn. En zo blijven ze hun verantwoordelijkheid herhaaldelijk afschuiven op andere afdelingen; en dit is geen incident, in alle vorige gesprekken die ik met ze gehad heb ging het precies zo.

Ik hoop dan nu toch eindelijk een keer mijn decoder te ontvangen na 5 weken tijd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zap op 25-06-2008 14:56 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/288257735.png

Hmmm, niet echt heel ontevreden over. Alleen in het Casema tijdperk zou je ook echt gewoon over die 16000 en 3000 heen gegaan zijn, maar ik doe het er voor.

Hmm,
Het kan ook netjes in kbytes enzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/288259014.png

[ Voor 21% gewijzigd door TFHfony op 25-06-2008 15:08 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[afbeelding]

Hmmm, niet echt heel ontevreden over. Alleen in het Casema tijdperk zou je ook echt gewoon over die 16000 en 3000 heen gegaan zijn, maar ik doe het er voor.

Hmm,
Het kan ook netjes in kbytes enzo:

[afbeelding]
Jij hebt het alles in 1 extra pakket?

Ik ook, maar zit nog gewoon op mn 'oude' snelheid en heb 6 weken na bestelling nog steeds geen decoder ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Inderdaad. Ik heb het alles-in-1 extra pakket, maar heb hemel en aarde (en de Ziggo woordvoerder) moet verschuiven om alles te krijgen, maar na op de juiste knopjes gedrukt te hebben, was het 24 uur en alles was rond ;)
Iets eerder in dit topic heb ik geschreven hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:08:
Inderdaad. Ik heb het alles-in-1 extra pakket, maar heb hemel en aarde (en de Ziggo woordvoerder) moet verschuiven om alles te krijgen, maar na op de juiste knopjes gedrukt te hebben, was het 24 uur en alles was rond ;)
Iets eerder in dit topic heb ik geschreven hoe ;)
Hmm, heb net even de brief doorgelezen die ik 3 weken geleden ontvangen heb, en daarin staat dat mn nieuwe abbo pas ingaat op 1 juli :$

Echter zou ik binnen 2 weken die decoder krijgen, maar die heb ik nog niet voorbij zien komen :')

Ik wacht maar rustig af tot 1 juli, en dan zal ik ze maar weer eens gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Hmm, heb net even de brief doorgelezen die ik 3 weken geleden ontvangen heb, en daarin staat dat mn nieuwe abbo pas ingaat op 1 juli :$

Echter zou ik binnen 2 weken die decoder krijgen, maar die heb ik nog niet voorbij zien komen :')

Ik wacht maar rustig af tot 1 juli, en dan zal ik ze maar weer eens gaan bellen.
De decoder kan max 2 weken komen na in gaan van de abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markd76
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05-2021
Zoals eerder gemeld vorige week Donderdag alles-in-1-extra pakketje ontvangen, incompleet, smartcard niet meegeleverd, meteen gebeld naar Ziggo (met Ziggo vaste telefoon, eerste gesprek, 20 minuten in de wacht, je kent het wel), daar kreeg ik te horen "mijn collega neemt het mee naar Alkmaar en dan komt het goed met een week". Nu, week later toch eens bellen, want het bleef weer angstvallig stil uit die hoek, 20 minuten gehangen, alsof ze het er om doen. En ja natuurlijk was het antwoord nadat ik voor de tweede keer mijn verhaal moest uitleggen : "Nee meneer, er is hier niks van genoteerd, mijn collega heeft het waarschijnlijk op een papiertje genoteerd, maar niet in het systeem. Maar NU gaan we het echt goed regelen hoor, binnen 1 of uiterlijk 2 weken heeft u uw smartcard binnen.". OK, whatever, het belangrijkste voor mij persoonlijk is internet en telefonie, en dat werkt gelukkig goed (uploadspeed hangt rond 2295kbps ipv 3000kbps, maar verbinding is nog niet 1 keer uitgevallen).
Kortom, product is tot nu toe vrij goed, niet wat er beloofd wordt, maar geen uitval. "Klantenservice" lijkt nog steeds op "Klantenfirewall", dus daar is in mijn ogen nog niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Nou toch nog goed nieuws van de kant van ziggo. Wij hebben het alles in een pakket binnen en alles werkt meteen snelheden zijn zeer ok 12mbit down 1.2mbit dus dat kan wat beter. Telefonie werkt goed geluid is dik in orde beeld van de TV is ook zeer zeer dik inorde. Echter het is niet allemaal zonneschijn aangezien we de HDD recorder niet hebben ontvangen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-08 19:01
Mijn moeder kan sinds een paar dagen haar emails op haar @wanadoo.nl adres niet meer binnen halen.. We zaten oorspronkelijk dus bij wanadoo, overgekocht naar orange met behoud van email adres. Nu word orange.nl online.nl, en hebben wij Z2 genomen bij Ziggo.
Dus nu hebben wij bericht gekregen in de naam van orange.nl, maar ondertekend door ziggo, dat er niks veranderd en ook een bericht van ziggo dat Orange kabelinternet is afgezegd. Ondertussen kom je er bij de klantenservice na 2.5 minuten achter dat je nog minimaal 10 minuten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, en word je bij andere nummers ook van 't paaltje naar de muur gestuurd.

Nu kan mijn moeder vandaag dus nog steeds geen emails binnen halen, en vandaag de bevestiging gekregen van de overschakeling naar Z2 via de post. Samen met nog een keer de e-mail server instellingen die dus niet werken.. En instellingen voor DTV en internet waar ik geen idee heb wat ik daar mee moet doen.

Weten jullie of mijn moeders @wanadoo.nl adres permanent weg is, of dat hij gewoon ergens verdwaald is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Even een mailtje naar je moeder der adres sturen met een Delivery Notification. Dan kun je zien of de mailbox nog op het systeem bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
madmaus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:58:
Boven verwachting heb ik toch mijn alles in 1 pakket ontvangen.
Ik blij modem aansluiten alles goed. Computer aan geen internet niets.
Modem kan niet geactiveerd worden.
Nu is het zo dat mijn modem niet intern geactiveerd is. Dus mijn modem moet nu eerst bij ziggo geactiveerd worden zodat ik hem hier kan activeren.
Jaja lekker handig weer.
Al met al weer 17 minuten aan de telefoon gehangen wegens een fout van hun.

Als alles werkt ben ik super tevreden maar als het niet werkt is het een ramp
Nou idd de volgende dag werkt de modem dus.
Alleen geen verhoogde snelheid.
Hoe gaat dat in zijn werk? Zou ik daar nou weer voor moeten bellen dan? Of gaat dat automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
En we kunnen hier verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChessSpider schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:09:
Mijn moeder kan sinds een paar dagen haar emails op haar @wanadoo.nl adres niet meer binnen halen.. We zaten oorspronkelijk dus bij wanadoo, overgekocht naar orange met behoud van email adres. Nu word orange.nl online.nl, en hebben wij Z2 genomen bij Ziggo.
Dus nu hebben wij bericht gekregen in de naam van orange.nl, maar ondertekend door ziggo, dat er niks veranderd en ook een bericht van ziggo dat Orange kabelinternet is afgezegd. Ondertussen kom je er bij de klantenservice na 2.5 minuten achter dat je nog minimaal 10 minuten wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, en word je bij andere nummers ook van 't paaltje naar de muur gestuurd.

Nu kan mijn moeder vandaag dus nog steeds geen emails binnen halen, en vandaag de bevestiging gekregen van de overschakeling naar Z2 via de post. Samen met nog een keer de e-mail server instellingen die dus niet werken.. En instellingen voor DTV en internet waar ik geen idee heb wat ik daar mee moet doen.

Weten jullie of mijn moeders @wanadoo.nl adres permanent weg is, of dat hij gewoon ergens verdwaald is?
Als het oude Wanadoo/Orange abonnement is beëindigd en ze nu een Ziggo Z2 abonnement heeft genomen, dan komt het Wanadoo e-mailadres te vervallen.
Dit is ook nooit meer opnieuw aan te maken, want Wanadoo bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Er is een mooie opvolger aangezien deze aardig wat reacties heeft nu.

[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.