crazylegs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:46:
Net onderstaande mail verstuurd naar ziggo, ben zeer benieuwd wat er voor antwoord komt, i'll keep you posted..
"Hallo,
Op verschillende fora op internet heb ik onderstaand bericht gelezen (ook het ziggo-gebruikers forum) :
"Ik ben net naar aanleiding van een mail gebeld door een Ziggo medewerker die de situatie duidelijk en eerlijk heeft uitgelegd.
Door alle problemen worden Alles in één Ziggo pakketten die besteld zijn door "oude" @Home klanten pas in September geactiveerd. Pakketten worden wel binnenkort verstuurd, de snelheden worden echter pas in september aangepast, tevens zal telefonie als je dat nog niet hebt van @home niet voor September gaan werken. Het is niet mogelijk om de snelheden van "oude" @Home klanten eerder aan te passen aangezien het netwerk dat niet aan kan.
Er is mij de mogelijkheid geboden per direct op te zeggen, maar aangezien ik thuis dan zonder internet zit maak ik daar op dit moment geen gebruik van.
Ook als je het pakket wel accepteert (maar dus je oude snelheid houdt) blijft de opzegtermijn 1 maand.
Het was wel zo prettig geweest als ik dit 6 weken geleden te horen had gekregen maar er is nu in ieder geval eindelijk duidelijkheid."
Nu heb ik hier 1 vraag over:
Is dit waar?? Ik ben al zeer ontevreden over de gang van zaken bij jullie, maar als dit ook nog eens waar is ga ik heel maar dan ook heel erg sterk nadenken over een overstap naar een provider die hun zaken WEL voor elkaar heeft.
Graag ontvang ik van u over het bovenstaande zo spoedig mogelijk reactie via email.
Met (nu nog) vriendelijke groet,
X "
Lol...
Eerst een weekje of anderhalf, of langer, wachten. Dan krijg je een antwoord:
> Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op
www.ziggo.nl.
>
> Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er
> vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
>
> Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op
> 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot
> 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk
> kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer,
> entertainment en nog veel meer.
Mailen heeft geen zin. Als jij niet bereid bent om voor die slechte prestatie nog meer geld neer te tellen, dan heeft de medewerker nog minder zin om er tijd aan te besteden. Kom nou toch, het leven bij
Ziggo is al lastig genoeg, want je moet ineens alles anders doen dan vroeger, en dan wordt je ook nog lastig gevallen door een klant.
Ziggo gaat het echt anders doen. Ja, dat klopt inderdaad wel alleen jammer dat de verwachting was dat het beter zou worden, terwijl de realiteit is dat heel veel mensen, niet alleen ik, plotsteling ineens geconfronteerd worden met storingen die structureel niet gemeld en zelfs genegeerd worden door
Ziggo.
Ook beloftes, zoals "onbeperkt internet", worden niet waargemaakt. Zie de meldingen betreffende port 25 in dit topic. Dat was overigens al zo bij casema.
En ook persoonlijk ervaren bij casema, en onlangs weer gemeld maar nu bij
Ziggo: gratis twee maanden alle zenders beloven. Achteraf blijk je dan een duur pakket te hebben aangeschaft
terwijl je dat niet in je aanvraag hebt gezet. En wanneer je na de eerste maand, wanneer de rekening komt (dure pakketprijs, en dan weer hetzelfde bedrag als korting) informeert hoe 't zit, sluiten ze meteen het dure pakket af en heb je dus maar een maand gekregen in plaats van twee maanden.
Ik zit te denken aan een proefpakketje digitenne en een alice dsl verbinding. Dat had ik twee maanden geleden nooit durven dromen want ik was, ik herhaal: was, blij met m'n verbinding ondanks die ellende in het begin en het gemis van port 25.
[
Voor 0% gewijzigd door
IEF op 25-06-2008 15:28
. Reden: AUB vriendelijk houden en niet vervallen in kinderachtige woordspelingen. ]