Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ok bedankt. Een neef van mij had namelijk geen internet meer. Hij heeft vaker problemen gehad met zijn wireless router. Die heb ik er dus tussenuit gehaald en toen de pc rechtstreeks aan het kabelmodem gehangen. Ik gestest, werkte perfect. Volgende dag weer geen internetOnbekend schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:42:
[...]
Klopt. M'n buurman heeft dat gehad. Je krijgt eerst een waarschuwing, en tijdje later sluiten ze je af.
Leuk als je dan een virusscanner aanschaft en dan niet kan updaten omdat je niet op het internet kan.
Ik ga de computer even scannen met Kaspersky en een antispyware product. Als de pc weer schoon is moet ik dan de helpdesk van @home bellen om te vragen om mij weer toegang te geven of hoe werkt dat?
Kan je beter even hier vragen: Het Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger topicjongentje schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:03:
Ik heb die samsung HD decoder nu een weekje staan, valt meer mensen op dat dat ding standby erg warm wordt?
Kan ik uit deze post herleiden dat ik een DVB-C tuner nodig heb om te gebruiken in mijn media center:?Frank-NL schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:19:
[...]
Kan je beter even hier vragen: Het Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger topic
* Equator is DVB n00b
Dit staat inderdaad ook op de teletekst pagina, maar tot op heden geeft Ziggo dit niet door Je hebt wel grote kans dat het eerders gebeurd, maar precies wanneer weet niemand.superduper schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:03:
Heeft iemand al eurosport in HD? Dit zou vanaf 25 mei op kanaal 64 zitten, maar ik kan dat kanaal nog niet vinden...
XS4ALL sloot mij anders af zonder waarschuwing. Pas na opbellen kwam ik erachter wat het probleem was.. zucht. Hopelijk heeft Ziggo wel manierenOnbekend schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 07:42:
[...]
Klopt. M'n buurman heeft dat gehad. Je krijgt eerst een waarschuwing, en tijdje later sluiten ze je af.
Leuk als je dan een virusscanner aanschaft en dan niet kan updaten omdat je niet op het internet kan.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ja, maar daar is ook een heel handig topic voorEquator schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Kan ik uit deze post herleiden dat ik een DVB-C tuner nodig heb om te gebruiken in mijn media center:?
* Equator is DVB n00b
\[DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 2]
DVB-C == digitale TV/Radio via kabel (C = Cable) (casema,ziggo, @home... noem maar op)Equator schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Kan ik uit deze post herleiden dat ik een DVB-C tuner nodig heb om te gebruiken in mijn media center:?
* Equator is DVB n00b
DVB-T == digitale TV/Radio via ether (T = Terrestrial) (digitenne)
DVB-S == digitale TV/Radio via satelliet (S = Satellite) (o.a. Canal digitaal)
DVB-H == digitale TV/Radio voor mobieltjes oid (H = Handheld)
Zo, nu ben je n00b-af, geen dank.
[ Voor 12% gewijzigd door remco_k op 27-05-2008 10:49 ]
Alles kan stuk.
Verwijderd
Verwijderd
hun tijdsindicatie klopte bij mij niet, had 16e gebeld en heb het nu al terwijl ze gezegd hadden dat ik het pas 1 juli zou krijgen. heb nog niet eens mijn brief gehad van upgrade.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:40:
jah!! eindelijk ze hebben me terug gebeld, de aardige mevrouw zei, dat het 2 weken kon duren voordat alles in gang was gezet, aangezien ze het ontzettend druk hadden, ben benieuwd , hopelijk wordt het gehaald
was ondertussen al 12000 en die vraag had ik dus ook gesteld maar blijkbaar zit bij het all 1 one pakket de kabel kosten a 15,90 al bij in die je nu nog apart betaald. ( Nog niet zelf nagekeken)Lifestyle71 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:42:
Als ik dat zo lees, hoef ik niet over te stappen.
Ik heb nu Internet intensief 10000, basisbellen + volop bellen avond en weekend, en tv digitaal totaal.
Het hele pakket kost me 47,95 + 9,95 + 6,00 + 9,95 is 73,85 per maand. Hier gaat nog een "combinatiekorting basisbellen voor internet Intensief 12000" vanaf van 9,95.
Ik kom dus uit op 63,90 per maand (exclusief belkosten).
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Dus voor 13,- minder in de maand, dubbele snelheid en een gratis decoder.
[ Voor 7% gewijzigd door rafler op 27-05-2008 12:52 ]
Verwijderd
Net zelf overgezet naar ziggo alles 1 in plus en heb het even nagevraagd en het klopt idd de kabel kosten van 15,90 vervallen straks en zitten bij het abbonement inbegrepen. Ze zij wel dat het nog wel een paar maand van de rekening zal worden afgeschreven maar dat word in mindering van het abbo gebracht.Mr Double B schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:40:
[...]
was ondertussen al 12000 en die vraag had ik dus ook gesteld maar blijkbaar zit bij het all 1 one pakket de kabel kosten a 15,90 al bij in die je nu nog apart betaald. ( Nog niet zelf nagekeken)
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Ik heb het vrijdag via internet aangevraagd.rafler schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:48:
Ik heb gister even alles om laten zetten van casema multi met alles erop en aan naar Alles-in-1 Plus, dit gaan in vanaf 30 mei. Ook krijg hierbij een decoder, maar dit kon nog wel eens 2 weken gaan duren omdat er zoveel aanvragen hiervoor zijn gedaan. De medewerker kon mij ook vertellen dat je vanaf volgende week ook je account-naam kan gaan veranderen, ander e-mail account als hoofd account. En dit alles was geregelt in 10min, tot nu toe ben ik tevreden.
Hopelijk heb ik ook al rond de 30ste mijn snellere verbinding.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Hoi Rafler, doe ons dat eens even voorrekenen? Hoe kom jij op 13 euro per maand minder, terwijl bijna iedereen het over een paar dubbeltjes heeft??rafler schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:48:
Ik heb gister even alles om laten zetten van casema multi met alles erop en aan naar Alles-in-1 Plus, dit gaan in vanaf 30 mei. Ook krijg hierbij een decoder, maar dit kon nog wel eens 2 weken gaan duren omdat er zoveel aanvragen hiervoor zijn gedaan. De medewerker kon mij ook vertellen dat je vanaf volgende week ook je account-naam kan gaan veranderen, ander e-mail account als hoofd account. En dit alles was geregelt in 10min, tot nu toe ben ik tevreden.
Ik heb vorige week ff mijn ouders rekening door gespit en die betaalde 63,- per maand aan casema. Waarschijnlijk omdat wij eerst internet en tv hadden en daarna telefonie erbij hebben genomen. Dus 3 losse pakketen, en nu gaan we over naar een totaal pakket wat dus 49 - 63 = ongeveer 13,- per maand scheeld isrowicom schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:48:
[...]
Hoi Rafler, doe ons dat eens even voorrekenen? Hoe kom jij op 13 euro per maand minder, terwijl bijna iedereen het over een paar dubbeltjes heeft??
Ik heb dus de totale kosten gedeelt, mijn fout het scheelt 5 euro in de maand..
[ Voor 9% gewijzigd door rafler op 27-05-2008 14:11 ]
Als ik kijk op http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra, staat eerst dat ik maar een 65 zenders heb, ipv de hele buts die ik nu ontvang, maar even later staat er "Als bestaande klant neem je alle instellingen en extra diensten gewoon mee en houd je dezelfde voordelen. "Mr Double B schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:40:
[...]
was ondertussen al 12000 en die vraag had ik dus ook gesteld maar blijkbaar zit bij het all 1 one pakket de kabel kosten a 15,90 al bij in die je nu nog apart betaald. ( Nog niet zelf nagekeken)
Hmm.. wat klopt er nu ??
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Zoals het er staat klopt het toch gewoon. Als je als bestaand abo al extra zenders hebt neem je die pakketten mee. Als je geen extra's (Z2) neemt heb je 65 zenders.Lifestyle71 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:20:
[...]
Als ik kijk op http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra, staat eerst dat ik maar een 65 zenders heb, ipv de hele buts die ik nu ontvang, maar even later staat er "Als bestaande klant neem je alle instellingen en extra diensten gewoon mee en houd je dezelfde voordelen. "
Hmm.. wat klopt er nu ??
Verwijderd
dat is alleen maar beter!Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:27:
[...]
hun tijdsindicatie klopte bij mij niet, had 16e gebeld en heb het nu al terwijl ze gezegd hadden dat ik het pas 1 juli zou krijgen. heb nog niet eens mijn brief gehad van upgrade.
stiekem effe modem reset doen
Wat was die link van automatisch terugbellen trouwens? Wachttijd is namelijk 10 min
[ Voor 41% gewijzigd door Snippertje op 27-05-2008 17:33 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Wanneer heb je een aanvraag gedaan? Ik zit er nml op te wachtenjongentje schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:03:
Ik heb die samsung HD decoder nu een weekje staan, valt meer mensen op dat dat ding standby erg warm wordt?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Je vergeet de €15.90 van je kabelaansluiting dus kom je op €79.80 voor wat je nu hebt.Lifestyle71 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:42:
Als ik dat zo lees, hoef ik niet over te stappen.
Ik heb nu Internet intensief 10000, basisbellen + volop bellen avond en weekend, en tv digitaal totaal.
Het hele pakket kost me 47,95 + 9,95 + 6,00 + 9,95 is 73,85 per maand. Hier gaat nog een "combinatiekorting basisbellen voor internet Intensief 12000" vanaf van 9,95.
Ik kom dus uit op 63,90 per maand (exclusief belkosten).
a-i-1 extra + volop bellen avond weekend + tv totaal kost je €80.90, waarbij je wel 6mbit hogere download en dubbele upload snelheid hebt
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Z=ziggo, R=mijzelf.
Z: Goedemiddag met de Ziggo klantenservice, u had zich opgegeven om terug te laten bellen?
R: Ja, alleen zouden jullie zondagmiddag terugbellen stond op de site.
Z: Oh dat staat hier niet zo in het systeem, maar wat wilt u? (pardon?
R: Nou ik heb zondag aan het eind van de middag zelf met de klantenservice gebeld omdat ik dacht dat er niet meer gebeld zou worden en toen het alles-in-1 pakket besteld.
Z: Oh ok dat is ook goed *tuut tuut tuut*
R:
Goede klantenbinding daar bij Ziggo.
Verwijderd

Mensen die wij aan hebben gemeld krijgen gewoon NIKS te horen van @home/ziggo
8/1.5 Mbit voor die 30 euro in de maand klinkt een stuk beter dan die gammele snelheden bij de KPN partners. Telfort heeft hier in de omgeving teveel problemen (uit ervaring van kennissen) en Alice is hier niet mogelijk omdat we geen ADSL2+ centrales hebben. Dus dan is kabel eigenlijk de enige mogelijkheid voor enigszins goedkoop snel internet, maar dan moeten ze er natuurlijk niet met de pet naar gaan gooien. We houden de moed hoog voorlopig.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryudo op 28-05-2008 00:47 ]
-

Blijkbaar is er iets niet goed gegaan met mijn aanvraag, ergens blijven hangen? Iig, inmiddels 7x met de helpdesk gebeld en 7x een ander verhaal te horen gekregen, waarvan 4x dat het pakket nou echt opgestuurd zou moeten worden, 2x dat de aanvraag niet gehonoreerd is (WTF
Nog ff en dan mogen ze t hele pakket in hun r. . . naja, zelf houden
en zo is het voorspeld!
-
inloggen met mijn @home email lukt alleen niet, en de ziggo gegevens heb ik niet
Verwijderd
hoef ik niet te doen, modem reset zichzelf met nieuwe snelheden. moest alleen me router ff rebooten.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:50:
[...]
dat is alleen maar beter!
stiekem effe modem reset doen![]()
maar i'm loving me 3 mbit upload. 350/365 kb/s is ongeveer max wat ik haal.
download mis ik niet ging van 20 naar 16 mbit. scheelt me in de praktijk 500 kb/s.
had 2500 kb/s eerst en nu rond de 2000kb/s.
Je moet een account oid aanmaken. http://www.ziggo.nl/mijnziggo/registreren#588sander817 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:00:
als ik nu mijn PC+nr ingeef, wordt ik niet meer doorgelinkt naar @home, maar naar de ziggo site
inloggen met mijn @home email lukt alleen niet, en de ziggo gegevens heb ik niet
Verwijderd

net een mailtje dat vanaf 28 mei 2008 mijn abbo is omgezet naar 12mbit, toch wel knap aangezien ik 2 dagen geleden gebeld heb , en het ZEKER 2 weken ging duren
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 12:15 ]
Dat gaat niet lukken.Ascathon schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:40:
[...]
Je moet een account oid aanmaken. http://www.ziggo.nl/mijnziggo/registreren#588
De melding "Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo." is op het scherm zichtbaar.
1) Misschien geld voor jou nog de oude situatie.Hoyden schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:25:
[...]
Dat gaat niet lukken.
De melding "Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo." is op het scherm zichtbaar.
2) Wis je cookies, want de oude status wordt in cookies opgeslagen. Daarna opnieuw de postcodecontrole doen.
Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt voor 200euro. Met die korting van 99euro is hij nog steeds duurder bij Ziggo alles-1in-1 pakket. Ik krijg bij mijn alles-in-1 een standaardontvanger. Vorige week maandag aangevraagd en nog niets van Ziggo gehoord, geen brief, geen verhoging, niets.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:50:
[...]
Wanneer heb je een aanvraag gedaan? Ik zit er nml op te wachten
Verwijderd
Mijn ip adres is sinds van de week aangepast en heb nu al ruim anderhalve dag geen internet meer.
De helpdesk kan ik ook niet bereiken want ze zeggen steeds dat de wachttijd langer is dan tien minuten. Eerst was het probleem dat de snelheid zakte van 1800 kB/s naar 1000 kB/s en weer omhoog en omlaag naar 650 kB/s etc... De upload bleef wel stabiel 330 kB/s. Maar nu komt de modem niet eens meer online, ook niet na alles direct zonder router ertussen en met de originele bekabeling.
Voorheen kon je zien bij Casema hoe lang de wachttijd is. Nu krijg je eerst een heel keuzemenu en hoor je daarna dat de wachttijd langer is dan 10 minuten. Maar wat is het werkelijk.
Iemand anders een mogelijkheid om toch contact te krijgen met Ziggo.
Ik lees hier nergens dezelfde problemen die andere ondervinden. Die zijn er wel, neem ik aan?
Edit Diego: Ik heb inmiddels het storingsformulier op de website maar ingevuld ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze daar op reageren. Ik vrees het ergste.
[ Voor 9% gewijzigd door Diego27 op 28-05-2008 13:15 ]
Verwijderd
"Maar nu komt de modem niet eens meer online"
Motorola suffboard i guess...... tja als het netwerk down is, doet ie het ook niet..
het kan natuurlijk gebeuren dat bij zo'n grote fusie/reorganisatie(s) er wat netwerk problemen optreden
=pech
ps: ik vind die 'hallo ik ben Ziggo' reclames nu toch wel zo irritant te vinden, die reclame komt zo vaak voorbij dat ie op meerde kanalen tegelijk te zien is brrrrrrrrrrrrrrrrr (en dat slappe imcompetente mannetje ook he wat ze dan neerzetten hrhr..)
[ Voor 33% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:30 ]
Wat denk je van kB/s. En jij vindt het dus logisch dat als een bedrijf migreert dat een verbinding er dan gewoon bijna 24 uur lang uitligt, zonder de klant er daarvan op de hoogte te stellen. Ook op de storingspagina staat niks. Ikzelf werk ook in de It sector en als wij dergelijke netwerk issues hebben dan doen wij deze in de nachtelijke uren (minder problemen voor de klant) en stellen de klant daarvan op de hoogte.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:07:
Wat is k?
"Maar nu komt de modem niet eens meer online"
Motorola suffboard i guess...... tja als het netwerk down is, doet ie het ook niet..
het kan natuurlijk gebeuren dat bij zo'n grote fusie/reorganisatie(s) er wat netwerk problemen optreden
=pech
ps: ik vind die 'hallo ik ben Ziggo' reclames nu toch wel zo irritant te vinden, die reclame komt zo vaak voorbij dat ie op meerde kanalen tegelijk te zien is brrrrrrrrrrrrrrrrr (en dat slappe imcompetente mannetje ook he wat ze dan neerzetten hrhr..)
Daarnaast mag een helpdesk wel tijdelijk gratis zijn als er zoveel storingen zich voordoen. Ze staan niet voor niks op 1 bij kassa. Lekker geld harken zou ik zeggen. KPN heeft dit ook in het verleden gedaan toen zij kampte met dergelijke storingen.
[ Voor 0% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:31 ]
*is ge-ziggo't
Net mijn Multikabel Televisie+internet family abbo om laten zetten naar Ziggo alles-in-1-plus voor €49.95 p/m.
De, erg lief helpend jongedame
Ik vertelde dat ik mijn modem van Multikabel +- 1.5 jaar geleden heb ontvangen.
Hierdoor hoefde ik geen nieuw modem voor de telefoonaansluiting.
Laten we het hopen..
Nu met spanning op de postbode wachten
Angry Rabbit
Verwijderd
Ik heb ook problemen met Ziggo sinds het samengaan van Casema enzo. Heb een motorola 21 moden,Win XP Home, Cable Broadband internet (Wanadoo).
De laatste week moet ik bijna elk half uur het modem resetten. Vandaag (28 mei) gaat het nog wonderwel goed: al bijna 4 uur online zonder problemen. Ben niet blij met Ziggo!
Jammer. Opzeggen maar denk ik. Dan maar 20mbit adsl.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Waar heb je dat vandaan?RappieRappie schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:
Klote zeg, dat het 20MBit eruit gaat... Ik geniet er al maanden van, en kreeg net te horen dat ik wordt teruggezet naar 12 mbit.
Staat gewoon te bestellen op hun site hoor...? http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Dat zal dan wel iets met je wijkcentrale te maken hebben ofzoRappieRappie schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:21:
Klote zeg, dat het 20MBit eruit gaat... Ik geniet er al maanden van, en kreeg net te horen dat ik wordt teruggezet naar 12 mbit.
Ik zal nog eens bellen...
Zeker een nieuwe die er geen verstand van had.
Edit; idd. Ik hou gewoon 20MBit.
Alleen kan ik nu door die fusie WEL per direkt opzeggen als ik dat wil. Maar ja, dan zit je straks weer bij een provider die zegt dat je 20mbit haalt, en haal je in de praktijk 8. Daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik blijf mooi bij @home/ Ziggo.
[ Voor 63% gewijzigd door Format-C op 28-05-2008 15:49 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Kreeg mijn vader in z'n mailbox. Gelukkig vertrouwde die het niet. Lijkt me dan ook een scam! meer mensen dit gehad?Beste CASEMA.NL e-mail account eigenaar,
Dit bericht is afkomstig van CASEMA.NL messaging center voor alle CASEMA.NL e-mail account eigenaars. We zijn nu bezig met de verbetering van onze databank en e-mail account center. Wij zijn het verwijderen van alle ongebruikte CASEMA.NL e-mail account te creëren van meer ruimte voor nieuwe accounts.
Om te voorkomen dat uw account uit afsluiting krijgt u hieronder te werken, zodat we weten dat het een van de huidige account gebruikt.
Bevestig uw e-mailadres hieronder identiteit
Email Gebruikersnaam:
EMAIL Wachtwoord :
Adres :
Stad :
Opgelet! Account eigenaar die weigert te updaten zijn of haar account binnen zeven dagen na ontvangst van deze kennisgeving zal verliezen zijn of haar account definitief.
Dank u voor het gebruik van CASEMA.NL!
Aanmelding code: xxxxxxx
Sandra Van Persie
ONLINE SERVICES
Blijft ook wel lachwekkend dat er altijd zo weinig werk ingestoken wordt om de mensen te overtuigen dat het echt is, je prikt er zo doorheen. Vaak gebeurt het niet eens met html opbouw ofzo, maarja hoop dat Casema zelf er achter aan gaat en een mailtje terug stuurt met de gegevens van een dummie account en dan even de Ip adressen achterhaaldRazor.Timo schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:47:
[...]
Kreeg mijn vader in z'n mailbox. Gelukkig vertrouwde die het niet. Lijkt me dan ook een scam! meer mensen dit gehad?
Nog even goed gekeken bij Ziggo:
nu heb (had) ik:
20Mbit: 69,95
TV Basis: 15,90
sport 1: 12,95
digitaal extra: 9,95
Totaal: €108,75
Dit zette me aan het denken, en ik ben overgestapt naar All-in-1 extra voor 65 euries per maand. + Sport 1= 77.95.
Besparing: €30,80 per maand.
En dat is dus:
maal 17.
Proost!
Edit: blijft de retentie van de nieuwsgroepen 30 dagen trouwens?
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 28-05-2008 17:48 ]
Als ik bel met de Ziggo helpdesk dan krijg ik de vraag of ik mijn postcode wil intikken en vervolgens wordt de verbinding verbroken
.. en ik tot nu toe maar denken dat de overgang van @home naar Ziggo vlekkeloos zou verlopen.....
Same hereMini-me schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:16:
Sinds een uur mis ik ineens een grote reeks zenders, zowel publieke als commerciele. De decoder geeft doodleuk de melding 'E19 Preview periode verlopen'.
Als ik bel met de Ziggo helpdesk dan krijg ik de vraag of ik mijn postcode wil intikken en vervolgens wordt de verbinding verbroken![]()
.. en ik tot nu toe maar denken dat de overgang van @home naar Ziggo vlekkeloos zou verlopen.....

Verwijderd
@Jeffuh hierboven: Nummerherkenning werkt bij mij gewoon. Bedenk wel dat ze een ander systeem gebruiken dan dat KPN gebruikte.
[ Voor 27% gewijzigd door Janoz op 28-05-2008 18:36 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Klopt, maar ik heb inmiddels al sinds 2005 telefonie van Casema, en heb dus nog steeds hetzelfde modem. Probleem speelt zich sinds een paar weken. Meerdere mensen hier in de straat ervaren hetzelfde probleem, dus dacht, laat ik even verder zoeken dan alleen mijn straat.Janoz schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:35:
@Jeffuh hierboven: Nummerherkenning werkt bij mij gewoon. Bedenk wel dat ze een ander systeem gebruiken dan dat KPN gebruikte.
Mini-me schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:16:
Sinds een uur mis ik ineens een grote reeks zenders, zowel publieke als commerciele. De decoder geeft doodleuk de melding 'E19 Preview periode verlopen'.
Als ik bel met de Ziggo helpdesk dan krijg ik de vraag of ik mijn postcode wil intikken en vervolgens wordt de verbinding verbroken
Same here
EDIT: Alweer opgelost
[ Voor 46% gewijzigd door MasterMike op 28-05-2008 18:45 ]
Helaas hebben ze sinds Februari/Maart een nieuw systeem in gebruik genomenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:37:
[...]
Klopt, maar ik heb inmiddels al sinds 2005 telefonie van Casema, en heb dus nog steeds hetzelfde modem. Probleem speelt zich sinds een paar weken. Meerdere mensen hier in de straat ervaren hetzelfde probleem, dus dacht, laat ik even verder zoeken dan alleen mijn straat.
Ze hadden juist hiervoor het DTMF en zijn sinds kort aan het overstappen naar FSK.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb t hier ook (5121). krijg ok dezelfde melding E19... op bij vorbeeld NL3.
En oko af en toe hakkelend beeld.
Heb ook gebeld, maar kom er niet door! Ook @home btw
Who Needs Windows...
Sinds mijn ip adres is gewijzigd heb ik de laatste 2 dagen een zeer trage verbinding.
Waar het normaal 1875 k/Bs was hangt het nu ergens tussen de 600 en 1400 te schommelen.
Meerdere mensen hier last van.
De helpdesk heeft wederom een langere wachttijd dan 10 minuten. Te triest voor woorden. Zoveel storingen en dan gewoon de helpdesk laten betalen. Zo harken ze zeker weer die 5,5 miljard terug onder het mom van, we hebben migratie problemen.

Nu heb ik eigenlijk een vraagje.
Onze TV begin aansluit doos of TV isra (weet niet hoe dat ding echt heet) is midden in de woonkamer. nu is het zo als we een kabel leggen van 3,5 a 4 meter naar een kast dat daar het modem wel kan staan en daar is dan ook netwerk en stroom voor het modem. Echter er moet ook weer eenzelfde tv kabel terug omdat daar ook de tv omhoog gaat. Doet de monteur dit verzorgen?
Router heb ik zelf keurig netjes. Want mij is me verteld dat na het modem een router moet als je draadloos wil en of meer dan 1 pc.
Ben ook een klein stapje terug gegaan, ook het alles in 1 extra pakket genomen, meteen gebruik gemaakt van het keuzepakket voor digitale televisie. Had casema mega, digitaal + en telefonie. Voor die 4000 kbit/s minder betaal ik ook 23 euro minder.RappieRappie schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:37:
Besparing: €30,80 per maand.
Verwijderd
Schrijf dat dan ook gewoon, is het meteen duidelijk.
Zo werkt dat nou eenmaal met die kabelboeren, of je het nou leuk vind of niet.En jij vindt het dus logisch dat als een bedrijf migreert dat een verbinding er dan gewoon bijna 24 uur lang uitligt, zonder de klant er daarvan op de hoogte te stellen. Ook op de storingspagina staat niks. Ikzelf werk ook in de It sector en als wij dergelijke netwerk issues hebben dan doen wij deze in de nachtelijke uren (minder problemen voor de klant) en stellen de klant daarvan op de hoogte.
Verwijderd
Echter nu het probleem: ik heb samen met een groep vrienden de mooie traditie om het spel Soldier of Fortune 2 BETA te spelen, ja de beta dus die versie waar je geen cd key voor nodig hebt om online te spelen rara waarom zouden we die spelen. Omdat ik hier 1mbit upload heb was het al gauw het plan dat ik de server zou hosten op mn laptop, en zelf spelen op mn pc. Echter lukte het me niet de server te hosten via de router, ik opende de benodigde poorten (20100-20112 tcp en udp) in mn router en niemand die in mijn server kon. Ik heb overal op internet gekeken en mn settings waren gewoon goed, het rare was dat ik als ik mn laptop direct op het modem aansluit ik gewoon een server kan hosten.
Ik was in de veronderstelling dat mn router gaar was en ik dus gewoon pech had. Onlangs overleed desbetreffende router en ging ik dus naar de Paradigit voor een nieuwe, ik kreeg de Sitecom WL-173 mee omdat dit volgens de Technische Dienst aldaar een van de weinige merken was die goed werkt met het Casema modem. Ik alles aangesloten en ja hoor de router kreeg netjes een IP toegewezen van het modem en surfen/downloaden was geen probleem. Ik natuurlijk gelijk proberen om een sof2 server te hosten, na de jusite poorten te openen ofc, en je raadt het al: niks. Ik opnieuw mn laptop direct aan de modem gehangen en voila iedereen (behalve ik, immers geen wifi voor mij) kon naar harte lust knallen op mn servertje.
Wat nog meer raar is dat ik wel een Teamspeak server kan hosten, wie o wie weet wat ik moet veranderen?? Voor de duidelijkheid heb ik nu dus een Sitecom WL-173 met precies hetzelfde probleem als de Linksys die ik hiervoor had.
Terzijde: morgen komt een Ziggo monteur bij ons langs omdat we al dagen kwakkelend internet/telefonie hebben, na een uitzonderlijk duur gesprek met de klantenservice/helpdesk/no0b achter de telefoon, bleek dat het signaal in Breukelen zwak is en de monteur komt eens eventjes kijken.
Oftewel duidelijk niet een probleem van Ziggo, dus waarom het in dit topic staat weet ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:01:
Echter lukte het me niet de server te hosten via de router, ik opende de benodigde poorten (20100-20112 tcp en udp) in mn router en niemand die in mijn server kon. Ik heb overal op internet gekeken en mn settings waren gewoon goed, het rare was dat ik als ik mn laptop direct op het modem aansluit ik gewoon een server kan hosten.
In elkgeval, om je te helpen.
Zorg ervoor dat je de juiste poorten open zet, en dat je naar het juiste ip openzet (dus je interne ip: 192.168.x.x).
Noem jij dat maar terzijde... Dat hebben wij hier in postcodegebied 1261/1273 (Blaricum/Huizen) wel vier maanden lang gehad. Gigantisch hoge pingtijden en telefonie met steeds een paar seconden uitval van het geluid. Er bestaat kennelijk toch nog een God, want het is nu al een week of wat weer prima, maar laat ik niet te vroeg juichen, want al heet het nu Ziggo, voor mijn wijkbewoners heeft het nog steeds de besmette aanduiding 'Casema'...Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:01:
Terzijde: morgen komt een Ziggo monteur bij ons langs omdat we al dagen kwakkelend internet/telefonie hebben, na een uitzonderlijk duur gesprek met de klantenservice/helpdesk/no0b achter de telefoon, bleek dat het signaal in Breukelen zwak is en de monteur komt eens eventjes kijken.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zei toch al dat ik het goed had gedaan? Als je wel eens op Tweakers komt snap je dat ook wel, maar goed. En ik dacht dat het aan het modem ligt omdat er ook zo weinig routers zijn die goed communiceren met het Casema/Ziggo modem. Het Paradigit Utrecht personeel heeft zelfs een apart stukje met routers voor Casemajob schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:17:
[...]
Oftewel duidelijk niet een probleem van Ziggo, dus waarom het in dit topic staat weet ik niet.
In elkgeval, om je te helpen.
Zorg ervoor dat je de juiste poorten open zet, en dat je naar het juiste ip openzet (dus je interne ip: 192.168.x.x).

Kan het zijn dat mijn modem niet goed communiceert met mijn router waardoor de poorten in de router wel openstaan maar het modem deze toch blokkeert?
En over die terzijde, augustus 2007 hebben wij hier 2 weken geen internet/telefoon gehad. Hoop niet dat dat nu wel gebeurt want dat gaan we hier toch echt overstappen.
Ondersteund je payserver wel die snelheid t/m 16Mbit? Dit is namelijk niet altijd het geval, vaak moet je extra betalen voor een hogere download_snelheid.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:41:
Weet er soms iemand of ziggo usenet lijnen knijpt want ik zou 16 mbit moeten halen als ik download van mijn payserever maar ik haal maar 900 kb en alle lijntjes staan open.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Verwijderd
nope word niet geknepen bij mij, hier haal ik 1800/2000 kb/s vanaf newsservers van eweka.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:41:
Weet er soms iemand of ziggo usenet lijnen knijpt want ik zou 16 mbit moeten halen als ik download van mijn payserever maar ik haal maar 900 kb en alle lijntjes staan open.
zit omgeving leiden. misschien is het plaats en provider afhankelijk nog.
ik had hiervoor casema mega en haalde toen 2.5 mb/s.
Verwijderd
De monteur is net de deur uit. Na uitvoerig doormeten bleek alleen het signaal in ons huis zwak te zijn en lag het dus aan de bekabeling op ons perceel. Na een hoop zoekwerk bleek dat de vorige bewoners de kabel waar deze in de kruipruimte binnenkwam gesplit te hebben, waardoor het signaal soms net te zwak werd en andere keren net sterk genoeg. Het was zelfs zo dat als het te warm werd ons internet trager werdrowicom schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:34:
[...]
Noem jij dat maar terzijde... Dat hebben wij hier in postcodegebied 1261/1273 (Blaricum/Huizen) wel vier maanden lang gehad. Gigantisch hoge pingtijden en telefonie met steeds een paar seconden uitval van het geluid. Er bestaat kennelijk toch nog een God, want het is nu al een week of wat weer prima, maar laat ik niet te vroeg juichen, want al heet het nu Ziggo, voor mijn wijkbewoners heeft het nog steeds de besmette aanduiding 'Casema'...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 10:31 ]
Maar goed... ik merk geen veranderingen vind alleen de naam ziggo niet zo geslaagd.
Verwijderd
Als het wordt geknepen, zou je een SSL-verbinding kunnen nemen. UPC flikte die grap ook al bij mij, SSL-verbinding loste het opVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:50:
[...]
nope word niet geknepen bij mij, hier haal ik 1800/2000 kb/s vanaf newsservers van eweka.
Verwijderd
Alles werkt al, mail, inloggen factuur maar heb nog geen installatie pakket ontvangen. Weet iemand hoelang dit duurt gemiddeld ?
Thanxie
Ik dacht dat er sprake zou zijn van fasering.. Mij werd na het bestellen van een alles-in-1 pakket verteld dat dit eind juni zou zijn. Welke postcode heb je als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:41:
Ik ben ook overgestapt op Ziggo ( voorheen @home ) en heb de Z3I extra abonnement.
Alles werkt al, mail, inloggen factuur maar heb nog geen installatie pakket ontvangen. Weet iemand hoelang dit duurt gemiddeld ?
Thanxie
greetz, me
Verwijderd
Vreemd kan het aan de payserver liggen? volgens hun niet(tweaknews)Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:50:
[...]
nope word niet geknepen bij mij, hier haal ik 1800/2000 kb/s vanaf newsservers van eweka.
Verwijderd
Postcode 8014 zwolleeWobbuh schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:52:
[...]
Ik dacht dat er sprake zou zijn van fasering.. Mij werd na het bestellen van een alles-in-1 pakket verteld dat dit eind juni zou zijn. Welke postcode heb je als ik vragen mag?
mij werd verteld 5 a 10 dagen
en het is nu bijna eind juni
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 12:52 ]
Verwijderd
Nou, ik vannochtend kijken naar Mijn Ziggo en ik zie ineens allemaal Ziggo pakketten staan ipv mijn oude Casema pakketten, maar dus niet het Alles-in-1 pakket wat ik heb aangevraagd.TFHfony schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:03:
Hmmm, erg veel duidelijker wordt het er niet op bij deze jongens van Ziggo
16 mei geprobeerd via de site een Alles-in-1 Extra pakket aan te vragen. Dit liep voor geen meter, dus toen ik thuis kwam maar gebeld. Een vriendelijke meneer aan de lijn die aangaf alles aangepast te hebben en binnen enkele dagen zou ik een brief ontvangen en zou alles geregeld worden.
Na een ruime week nog maar eens gebeld, want er kwam geen brief: Deze vriendelijke dame wist mij te melden dat er alleen een digitale TV ontvanger naar mij onderweg was. Ik gaf dus aan dat dit niet geheel de bedoeling was. Ze zou in ieder geval alles in het systeem aanpassen. Ik zou maandag/dinsdag de ontvanger in huis krijgen en de internetverbinding zou binnen 48 uur een hogere snelheid krijgen.
Toen er 3 dagen later nog steeds geen hogere snelheid was, heb ik mij door Ziggo terug laten bellen. Dat ging goed. Na op het knopje gedrukt te hebben, ging binnen 3 seconden te telefoon. De dame aldaar vertelde mij dat deze paketten pas vanaf 30 juni gelden. Toen ik aangaf in het Casema gebied te wonen en niet in het @home gebie, bleef ze toch die 30 juni aanhouden.
Toen toch maar weer naar 0900-1884 gebeld. Hier kreeg ik een vriendelijke man met een erg exostische naam aan de lijn. Hij wist mij te vertellen dat er inderdaad een order voor bundel "b" in het systeem stond. Dit was dus het plus pakker, terwijl ik extra had aangevraagd. Dit werd dus even aangepast. Daarnaast gaf hij aan dat in het systeem een uitvoerdatum van 24 - 29 mei stond, dus ik moet nog even een paar daagjes wachten. Daarnaast is er vertraging in het versturen van de decoders, dus de decoder die enkele dagen geleden "al naar mij onderweg was", blijkt nu toch niet onderweg te zijn....
Tja.. Kortom:
1. Order in eerste instantie half verwerkt
2. 2 beloftes/toezeggingen die niet waar zijn.
3. Correctie verkeerd uitgevoerd
Het klinkt hier toch echt nog op en top als Casema. Het is maar goed dat hun internet verbinding verder wel perfect is..
Ik dus nog maar eens een keertje bellen: Nou meneer, hij hangt nog steeds op het afsluiten van de "foute order". Tja, dit kan nog wel een weekje duren, dus tot die tijd kan ik nog niets doen voor u. En er mag dan wel een pickupdatum van 29 mei staan, maar dat betekend niet dat we dat gaan halen.
*zucht*
De oude Casema tijden zijn blijkbaar nog niet voorbij. Toezeggingen die niets waard zijn en een administratieve puinhoop. Ziggo wil het beter doen, nou... ik merk het.
Voor de vorm nog maar een klacht ingediend op de website, maar ik vrees dat die ook wel in het rond archief zal belanden.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Verwijderd
Ik zou kabel alleen willen ivm de hogere uploadsnelheid, en gezien het aantal websites ik soms uploaden moet zou 2MBit niet eens zo gek zijn. Op het moment heb ik dan 24/1 ADSL2+ waarvan 16/1.5Mbit effectief, voor 37,50 inclusief een gehuurde telefoonlijn.
Om een beetje in de buurt te komen is Z3 of Z4 een oplossing, maar die prijs is dubbel zoveel als bij het laatste pakket. Het enige voordeel is is dat ik een modem heb via de Kabel, en niet langer met een telefoonlijntje hoef te zeulen. Voor de rest zijn de overige services zoals mail of webspace, me niet belangrijk. Puur technisch de verbinding dus.
Helaas valt Ziggo dan af, maar ik zou zeker een klant willen worden als ze op z'n minst een soortgelijkere pakket aan kunnen bieden voor hetzelfde geld.
Verwijderd
Sinds vandaag zie ik via mijnziggo ook de losse ziggo pakketten staan ipv de losse casema pakketten die er eerst stonden. (Aanmelden met casema account).TFHfony schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:03:
[...]
Nou, ik vannochtend kijken naar Mijn Ziggo en ik zie ineens allemaal Ziggo pakketten staan ipv mijn oude Casema pakketten, maar dus niet het Alles-in-1 pakket wat ik heb aangevraagd.
Maar inderdaad geen alles-in-1 pakket te zien bij "mijn produkten". Vanavond voor de zekerheid toch even het modem resetten...
Zijn er al mensen die met een alles-in-1 pakket de nieuwe snelheden hebben, en dit pakket ook terug zien via mijnziggo?
Verwijderd
Ik heb wel een keusVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:50:
ja maar je hebt geen keus, wat wil je anders dan kabel? adsl kan bij ons niet te ver van de centrale, ik vind ze ook duur, merja kan er niks aan doen , of ze moeten de centrale wat meer deze kant op schuiven:) maar dat zal wel niet gaan gebeuren
Voor dat bedrag krijg ik een 4Mbit verbinding wat nog stamt uit 2001 bij Ziggo.
Verwijderd
nu 12 mbit voor 49,95 ja duur klopt, maar niks tegenover belgie
Verwijderd
Maar goed. Er is sprake van Glasvezel in mijn regio. Dat zou met 2009 moeten worden gerealiseerd.
Verwijderd
De ingevulde adresgegevens zijn niet gekoppeld aan het klantnummer
ik factuur online via @home checken en staan zelfde postcode en nummer die ik ingevoert had.
ben wel 1x verhuist maar ouwe postcode en huisnummer werkt ook niet ;|
Zelfde hier.bureno schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:02:
[...]
Sinds vandaag zie ik via mijnziggo ook de losse ziggo pakketten staan ipv de losse casema pakketten die er eerst stonden. (Aanmelden met casema account).
Maar inderdaad geen alles-in-1 pakket te zien bij "mijn produkten". Vanavond voor de zekerheid toch even het modem resetten...
Zijn er al mensen die met een alles-in-1 pakket de nieuwe snelheden hebben, en dit pakket ook terug zien via mijnziggo?
Ik heb vorige week vrijdag alles in 1 aangevraagd. Toen stond er nog casema internet.
Nu staat er Ziggo Z2 internet. Dus nog niets over mijn alles in 1 pakket.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
hier ook zelfde. bij mij staat er z3i omdat ik mega had. maar was overgestapt naar alles in 1 extra.madmaus schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:51:
[...]
Zelfde hier.
Ik heb vorige week vrijdag alles in 1 aangevraagd. Toen stond er nog casema internet.
Nu staat er Ziggo Z2 internet. Dus nog niets over mijn alles in 1 pakket.
heb wel de snelheid van alles-in-1 extra maar krijg nu wel een rekening voor z3 nog.
deze maand kan ik dat nog begrijpen omdat ik pas paar dagen de alles in 1 heb maar als de volgende rekening niet goed is gaat ik wel ff bellen. ga niet betalen voor meer als ik "minder" krijg.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.
Hou het ontopic AUB.