Het Ziggo Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 132.447 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 11:18
Waarschijnlijk had je daarom ook even die downtime, door het omzetten van snelheid ;)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keet1
  • Laatst online: 04-08-2020
Waarschijnlijk is die 70% dan wel het signaal zoals hij op de decoder binnenkomt.
Zie het als ik digitale tv kijk en dan kan ik de signaalsterkte bekijken.
Ik zit nu op mijn werk en heb niet de specs bij me, zal ze vanavond posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

weer opnieuw gebeld met Ziggo en wederom weer een totaal ander bullshit verhaal naar mijn hoofd gekregen. Deze medewerker wist mij te vertellen dat er een levering probleem was van de leverancier en dat daarom mijn modem en decoder nog niet verzonden waren. En rade mij aan te wachten tot volgende week. Goh dat laatste stuk heb ik eerder gehoord.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat een helpdesk ...

Digitale TV gekocht, kaartje zoals vermeld in de handleiding ingevuld en de volgende dag opgestuurd.
Vandaag alle zenders (behalve nl1) op zwart.

Bellen, blijkt mijn aanmelding niet verwerkt, na 2x doorverbonden (uiteindelijk aangekomen bij het eerste nummer natuurlijk :S ), ik moet de alternatieve aanmelding ook maar even doorlopen, via internet dus. Natuurlijk werkt de http://www.home.nl/mijnhome/ website dan niet (op meerdere PC's en zelfs via VPN locatie). Nee aanmelden telefonisch was onmogelijk. 10 minuten zeuren later doorverbonden naar een tweede lijn. Blijkbaar stond ik ineens wel in het systeem 1 minuut later was ik telefonisch aangemeld. 5 minuten later heb ik weer TV ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:00:
Waarschijnlijk had je daarom ook even die downtime, door het omzetten van snelheid ;)
Nee half Breda zat zonder internet en telefonie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Vandaag eindelijk een reactie op mijn kalchtmail gekregen, echter het is goed niets, mijn Philips decoder wordt vervangen door een PVR decoder met HD :)
Nu maar wachten wanneer ik deze mag ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Laatst online: 10-09 07:32
Gisteren Tv en internet aangesloten bij mijn vriendin, waar alles tot nu toe wel goed gaat. Werkte prima. Heb digitale tv nog niet aangesloten en heb ook nog geen telefoon maar vooralsnog gaat alles prima. En pas 2 weken geleden gebeld om klant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de planning zou ik vandaag overgezet worden @home--> ziggo..
Maar kreeg van de helpdeskmedewerker te horen dat alle @home omzettingen op dit moment stil liggen en vertraging hebben..

@home wilde nog niet meewerken aan het nieuwe systeem van ziggo omdat er zoveel klachten waren over het nieuwe ziggo... Het zou nu uiterlijk tot eind juli kunnen duren totdat alle @home gebruikers zijn overget.. terwijl dit eigenlijk eerst al eind juni klaar had moeten zijn.

Neem aan dat de helpdeskmedewerker de juiste info had... maarja je weet het nooit 100% zeker maar denk toch dat het klopt jammer genoeg voor alle @home mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:23:

Neem aan dat de helpdeskmedewerker de juiste info had... maarja je weet het nooit 100% zeker maar denk toch dat het klopt jammer genoeg voor alle @home mensen.
Dat ze stil liggen kan wel kloppen.
Dat is mij ook ongeveer zo verteld door een medew. ergens vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Vandaag ook mijn nieuwe snelheid, aangevraagd op 28 mei, heb nu de snelheid van alles in 1 extra pakket, had casema Mega. Dus download iets naar beneden en hogere upload en nog een beetje overhead op de snelheid :9 en een flinke kosten besparing als ze de rekeningen tenminste aanpassen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn internet is vandaag overgezet van Casema Midi naar de nieuwe snelheid. Nu de decoder nog zien te krijgen evenals de bevestigingsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik wordt al steeds chagrijniger van die lui. Nog steeds geen telefoon installatie pakket gekregen en maar eens met KPN gebeld. Blijkt mijn abbo bij KPN nog 1 week door te lopen, Ziggo heeft dus de technische oplevering 3 weken te vroeg gedaan. Vandaag te horen gekregen van Ziggo dat ik nog maar een weekje moet wachten......

Inmiddels blijken we dus al 2 afspraken in het ziekenhuis te hebben gemist omdat ze die verzet hadden maar wij niet bereikbaar waren...... Ziggo maar weer eens bellen.....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn er eigenlijk datalimieten voor de nieuwsgroepen (alles behalve het duurste combo-abo)??

Nieuwsgroepen zijn bij uitstek iets dat relatief weinig kost omdat alle data van binnen het eigen netwerk komt bij het gebruik van een eigen nieuwsserver. Het is vrij achterlijk om nu juist er voor te zorgen dat mensen vele data gaan verstoken vanaf buitenlandse servers. Dat kost veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markd76
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05-2021
Voor m'n ouders een wijziging aan gevraagd van kabel internet naar alles-in-1-plus. Vrijdag (de 13e) zou er een monteur voor komen, Donderdag maar eens gebeld met Ziggo, want ze hadden nog geen bericht gehad. Ziggo zei dat ze bij Orange zaten, dat Orange automatische jaarcontracten hanteert en dat daarom de aanvraag was geannuleerd. Leuk dat ze dat niet even aan de klant melden, want als ik niet zelf het initiatief had genomen, dan hadden mijn ouders voor Jan Lul zitten wachten Vrijdag 8)7 en dan was ik om hun netwerk in te stellen ook voor diezelfde Jan Lul die kant op gereden (uur rijden).
Eind deze maand zou er meer info over die Orange contracten op de Zuigo site verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrkoekie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:54:
[...]
Iemand enig idee wat ik kan doen om die 60% op te vijzelen of is dit redelijk standaard. (komt waarschijnlijk mede door splitter ivm tv op slaapkamer)
Not done he!
Bij een digitale ontvanger altijd vanaf de hoofdaansluiting een kabel naar de ontvanger en geen huis tuin en keuken splitter gebruiken, een echte splitter gebruiken met schroef connectors en coax kabel met goeie afscherming.
Eventueel een versterker en als je een modem hebt een retour geschikte versterker.

Ik zie ook nooit fotos van hoe het is aangesloten, fotos zeggen 1000 keer meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:24

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 05:45:
Waarom zijn er eigenlijk datalimieten voor de nieuwsgroepen (alles behalve het duurste combo-abo)??

Nieuwsgroepen zijn bij uitstek iets dat relatief weinig kost omdat alle data van binnen het eigen netwerk komt bij het gebruik van een eigen nieuwsserver. Het is vrij achterlijk om nu juist er voor te zorgen dat mensen vele data gaan verstoken vanaf buitenlandse servers. Dat kost veel meer.
Upselling.
Ziggo probeert op die manier een extra meerdwaarde te creeeren voor het Alles-1-een Extra pakket waar ze de klanten het liefst op hebben.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zo, net even een klacht ingediend bij Ziggo. Heb al sinds maandag geen telefoon meer omdat Ziggo het nummer is gaan porteren zonder dat ik het installatiepakket heb ontvangen. En ik maandag van de helpdeskmedewerker te horen kreeg dat het installatiepakket binnen 3 werkdagen verzonden zou worden. Ondertussen nog niets ontvangen. Prutsers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
Vandaag bij een vriend geweest (gebied 6598) die deze week ook een "installatiepakket" zou ontvangen van Ziggo. Dus niets... zelfs geen afhaalbericht. Na 10 minuten wachttijd, dubbele (reeds beantwoorde) vragen en heel veel gevloek verder, is doodleuk verteld dat komende week een pakket zou verschijnen vanwege "vertragingen"....
Heb die vriend geadviseerd alvast maar op te gaan zeggen, de man zit al ruim 2 weken zonder vorm van internet, terwijl voorheen (@home) er NOOIT problemen waren....
Wel heb ik gevraagd om de modem parameters te verifieren en nog op afstand een "trap" te geven.....

Hoofdletter L van Losers daar... :(

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had nooit problemen, maar vandaag (Schoonhoven regio Utrecht) geen internet en telefoon :|, en de helpdesk krijg ik niet te pakken, lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb sinds gisteravond pas weer internet ( Bussum, Regio Gooi&Vechtstreek ). Bellen+Gebeld worden kan nog steeds niet.

Ergens v/d week precies hetzelfde probleem. Toen het nog casema was nog nooit problemen of storingen gehad. Heb maar één nummer ( 0900 1884 ). Maar daar krijg je geen medewerker aan de lijn.

Als je te lang wacht in het keuze menu komt mijn grootste verbazing: "U heeft WEER geen goede keuze gemaakt, de verbinding wordt dus verbroken".

Ik ga maar eens een mooie klachtbrief sturen. Komt daar geen antwoord op is het daaag Ziggo :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier ook de hele middag problemen (Amersfoort) met Internet en telefoon, maar nu lijkt het weer te werken.
Groepsstoring
van zaterdag 14 juni 13.05 uur tot (nog niet bekend)
Het gebied rond Utrecht en Amersfoort zit helaas zonder telefonie en internet. We werken hard aan een oplossing en in de loop van de dag kan je weer op internet.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:41

Midas.e

Is handig met dinges

n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 16:14:
Ik heb sinds gisteravond pas weer internet ( Bussum, Regio Gooi&Vechtstreek ). Bellen+Gebeld worden kan nog steeds niet.

Ergens v/d week precies hetzelfde probleem. Toen het nog casema was nog nooit problemen of storingen gehad. Heb maar één nummer ( 0900 1884 ). Maar daar krijg je geen medewerker aan de lijn.

Als je te lang wacht in het keuze menu komt mijn grootste verbazing: "U heeft WEER geen goede keuze gemaakt, de verbinding wordt dus verbroken".

Ik ga maar eens een mooie klachtbrief sturen. Komt daar geen antwoord op is het daaag Ziggo :)
Zelfte plek, bussum. Lijn ligt er sinds half 1 uit oid. Nu is de lijn wel terug online, maar klappert als een kunstgebit.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
  • Laatst online: 09-09 21:09
Nieuwerkerk zelfde verhaal.... ping naar xs4all levert hier een 200+ ms op en diverse disconnects per minuut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Nu doet het internet het ff weer, alleen supertraag. Echt irritant als je met een gebroken been thuis zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
Ouch...gebroken been... :( Ik geloof dat ik dan niets te klagen heb ;) sterkte!

update: Ping zakt langzaam.. zit nu naar xs4all @ 120ms maar de disconnects blijven.

Vanavond maar niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

jelmervos schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:22:
Hier ook de hele middag problemen (Amersfoort) met Internet en telefoon, maar nu lijkt het weer te werken.

[...]
hier in Veenendaal vanaf 08:55 een dooie lijn, geen DHCP meer van Ziggo. Vanaf 15:00 weer up. Echter telefonie ligt er nog altijd uit. De ziggo helpdesk was lange tijd onbereikbaar, dat was en andere storing. Wanneer de helpdesk wel werkte wrd de storing ook gemeld, echter op Ziggo-teletekst stond geen één melding en da's toch wel een beetje slordig.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardbeix15 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:21:
[...]

hier in Veenendaal vanaf 08:55 een dooie lijn, geen DHCP meer van Ziggo. Vanaf 15:00 weer up. Echter telefonie ligt er nog altijd uit. De ziggo helpdesk was lange tijd onbereikbaar, dat was en andere storing. Wanneer de helpdesk wel werkte wrd de storing ook gemeld, echter op Ziggo-teletekst stond geen één melding en da's toch wel een beetje slordig.
Hier in Baarn halve dag geen telefonie en Internet. In Casema-tijd nooit last van gehad. Aangezien analoge en digitale televisie het wel gewoon deden wist ik al genoeg: Storing in het Ziggo netwerk. Niks aan te doen. Helpdesk bellen is dan een complete waste of time (en geld). Het enige wat ze kunnen vertellen is dat er een storing is en dat wist ik al. Logische conclusie die ik al had getrokken.

Soms moeten mensen zich niet zo druk maken, storingen zijn er om opgelost te worden. En zowaar, het is opgelost en alles werkt (uiteraard) weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

Idd. Utrecht binnenstad ganze dag geen dhcp meer beschikbaar == geen internet.
Ziggo.......

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hier is de internet snelheid weer OK nu. Nog steeds geen telefoon! |:(

TEL1 en TEL2 lampjes @ modem knipperen om en om.

btw. Ik heb het idee dat er meer regio's "getroffen" zijn. Want ik kon mn pa in Hoofddorp ( voorheen multikabel ) ook niet bellen. Toen heb ik het vastelijn nummer van een vriend van me in Hoofddorp gebeld, waarvan ik weet dat ze multikabel, ziggo dus, hebben. Daar ging ie ook niet over.

[ Voor 82% gewijzigd door Dani86 op 14-06-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 06:23
n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:34:

TEL1 en TEL2 lampjes @ modem knipperen om en om
Had je je modem al een keer helemaal uitgezet door 10 seconden de powerknop ingedrukt te houden ?
Maar meestal zal dit niet helpen als ze om en om blijven knipperen dan is het volgens mij nog niet aangesloten

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Heb ik al 10x gedaan vandaag, dmv stekker eruit en er weer in.

Uit menu van modem onder telephony:

Task Status
Telephony DHCP Completed
Telephony TFTP N/A
Telephon Provisioning State In Progress

Call status menu:

Status Line 1 Line 2
Administrative Status Up Up
Operational Status Down Down
Hook Status On Hook On Hook

[ Voor 120% gewijzigd door Dani86 op 14-06-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 06:23
n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:55:
Heb ik al 10x gedaan vandaag, dmv stekker eruit en er weer in.
Hmm, dan zijn ze weer snel bij Ziggo :/

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Utrecht was de downloadsnelheid iets beter downloadsnelheid, maar uploaden dramatisch! Inmiddels is ook downloaden meer beroerd.

Dit zijn mijn scores op speedtest: download is maar 354,8 Kb/s en upload 48,1 Kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoscoP
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-12-2024

RoscoP

..the best is yet to come..

Hier in Amersfoort de gehele middag geen internet en telefonie. Nu is de downloadsnelheid instabiel tussen minder dan een kwart en de helft van wat het zou moeten zijn en upload is er bijna niet.
De storing is overigens wel afgemeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw. Ik heb het idee dat er meer regio's "getroffen" zijn. Want ik kon mn pa in Hoofddorp ( voorheen multikabel ) ook niet bellen. Toen heb ik het vastelijn nummer van een vriend van me in Hoofddorp gebeld, waarvan ik weet dat ze multikabel, ziggo dus, hebben. Daar ging ie ook niet over.
Kom net terug van een vriend die in Werkendam woont en die heeft precies hetzelfde, dus inderdaad, ook regio Gorinchem heeft hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Er was een landelijke storing wat betreft het internet en telefonie in eerste instantie.

Daarna leek het langzamerhand dat het werd opgelost. Maar internet was in de meeste regio's nog steeds langzaam.
Telefonie was een landelijke storing.

Vandaag ook heel wat mensen gehad die vertellen hoe afhankelijk ze wel niet zijn van het internet voor hun bedrijf, dan neem je toch een zakelijke abo ofzo :X

[ Voor 52% gewijzigd door StephanL op 15-06-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Nu 0:30 nog steeds traag internet en géén telefoon. Morgen is het zondag, en ws. gaan de technici dan niet eens aan het werk.

Als dat zo is/ het morgen niet opgelost is word ik wel echt pissig. Echt belachelijk dat je niet kan bellen en gebeld kan worden!

btw. Ik heb voor de grap 112 gedraaid, ook dat kon je niet bellen! Onacceptabel!

echt met recht Zuig-o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
hier in Rotterdam idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanL schreef op zondag 15 juni 2008 @ 00:02:
Vandaag ook heel wat mensen gehad die vertellen hoe afhankelijk ze wel niet zijn van het internet voor hun bedrijf, dan neem je toch een zakelijke abo bij kpn ofzo :X
Jij durft als je helpdesk medewerker bent, als je dat bent tenminste :)
Toen ik liet zien wat het standaard fabriekswachtwoord was voor de 512X serie, koste dat gelijk mijn baan, ondanks dat ik heel veel huis klachten oplosten en tig modems per dag kon neerplanten, volledig operationeel.
/me denkt aan leuke tijden terug, zeker adressen waar al 4 a 5 monteurs waren geweest en Buzzfuzz de AOP vervangt plus kabels en klant opeens glashelder beeld heeft

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Internet is nu nog steeds traag.. Regio Amersfoort
Als ik tweakers probeer te pingen krijg ik een hoop time-outs
Bij speedtest komt mijn download niet hoger dan 15kb upload zit op 5kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zelfde hier (Amersfoort), lijkt wel alsof ze de storing half hebben opgelost. Telefonie is ook nog steeds down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Drama no. XXXX:

Mijn wijziging naar alles in 1 pakket had ik 17 mei via internet doorgegeven.
Gisteren heb ik gemaild met Ziggo (omdat er problemen waren)
Geen reactie natuurlijk. Ik heb daarna de HD gebeld. Probleem was intussen al automatisch verholpen (Motorola modem 3 keer autoboot)
Ik informeerde bij de HD naar mijn wijzigingsverzoek. Dit waren ze gewoon kwijt.
Ik heb hem dus maar weer opnieuw ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

Hier (De Ronde Venen) is het nog steeds zo.

Mijn ervaringen tot nu to met Ziggo zijn sowieso niet erg goed:
* Ik heb 2 jaar Casema TV en Internet gehad, ik kan mij geen problemen herinneren.
* Een maand terug besloten we een alles-in-1 pakket bij Ziggo te bestellen ivm de telefonie.
* Bestelling via website: keurig het formulier ingevuld en een bevestiging per e-mail gekregen. Deze verzending zou tot 2 weken duren
* Twee weken later nog niets gehoord. Dus maar eens gebeld. Dan mag je een half uur wachten voor 10 cent per minuut. Er blijkt helemaal niets bekend te zijn van de bestelling... Dus dan direct nog maar een keer bestellen, maar dan telefonisch.
* Na een week bel ik nog een keer om te controleren of het nu wel goed was gegaan. Helaas: "wegens omstandigheden" konden ze mij niet te woord staan. Dan maar een e-mail via het contact formulier. Daar is nooit antwoord op gekomen.
* Afgelopen vrijdag ontvingen wij het installatie pakket. Ik heb alles aangesloten. Helaas functioneerde het modem niet. Ook de activatie werkte niet. Dus wederom een half uur bellen tegen 10 cent per minuut. Dan uiteindelijk blijkt dat er sprake was van een bekend probleem was bij het type modem dat ze mij hebben toegestuurd. Binnen twee uur zou het gemaakt worden.
* En inderdaad: even later werkt alles!
* Zaterdag: Geen Internet en geen telefoon. Geen melding van enige storing op teletekst. ruim een uur gebeld (weer 10 cent per minuut). Niemand aan de lijn, behalve het automatisch advies om op www.ziggo.nl te kijken... Ook geen enkele indicatie van het aantal wachtenden voor mij.
* Ik bel nog een keer, dan krijg ik vrijwel direct het bericht van de algemene storing. Hadden ze dat ook niet even kunnen doorgeven aan de mensen die al eerder in de wachtrij stonden?
* Ik geef het even op, en bij thuiskomst blijkt het Internet weer te functioneren, maar de telefoon nog steeds niet.
* Zondag: nog steeds geen telefoon.

Geweldig bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:37

QyRoZ

Just Q it!

Hier in Utrecht is het ook nog steeds drama. Wat een gekloot zeg! Heb meteen ADSL aangevraagd omdat ik niet het idee heb dat dit ooit nog goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Eigenlijk is niet alleen de technische kant van het bedrijf slecht, maar ook de marketing. Ik ga er even vanuit dat al deze problemen het gevolg zijn van de samenvoeging van de diverse bedrijven. Dan hadden ze er volgens mij beter aan gedaan om eerst de technische en organisatorische kanten van de fusie rond te krijgen, voordat ze het merk Ziggo presenteerden. Nu hebben ze een mooi nieuw merk in de markt gezet met alle toeters en bellen, maar dit merk heeft vrijwel direct na introductie aan waanzinnig slechte naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 15:23
Zo hier in Nieuwegein ook 1.5 dag een "ziggo moment" gehad, maar alles werkt weer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 11:19
Gisteren was het de hele dag gezeik geweest weer, maar nu lijkt alles te werken, en lijken we netjes overgezet te zijn.. ;)
Alleen snelheid valt een beetje tegen... 930 kb/s down ofzo ipv 1000... toch wel een behoorlijk verschil voor kabel :P
maargoed, zolang het werkt ben ik in ieder geval tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 09-09 16:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik zie iedereen het nog hebben over de 10ct per minuut, maar als ik bel krijg ik te horen dat het gewoon het normale tarief (plus kosten gebruik mobiele telefoon) is. Ik had het idee dat ze dit aangepast hadden vanwege de vele problemen...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
Vanochtend om 05.00uur bloedsnel internet. 8-10ms ping naar de dns van xs4all (mijn vaste peilstok ;-) Geen disconnects

Uur of 10, alsof iemand een stekker eruit trekt. Tijdens mijn World of warcraft sessie.. plop LAG.
En ja hoor, de 125ms+ pings zijn weer terug en er zitten we disconnects tussen.

Lekker begin voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Telefoon werkt hier (Amersfoort) weer, internet is nog steeds brak:
Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 26158, ontvangen = 24176, verloren = 1982
(7% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 79ms, Maximum = 1338ms, Gemiddelde = 139ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
Janoz schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:13:
Ik zie iedereen het nog hebben over de 10ct per minuut, maar als ik bel krijg ik te horen dat het gewoon het normale tarief (plus kosten gebruik mobiele telefoon) is. Ik had het idee dat ze dit aangepast hadden vanwege de vele problemen...
Ja, het is onduidelijk. Als je belt krijg je wel het bericht van 10 cent per minuut. Op de website bij contact zie je "lokaal tarief". Weer een misser, er zit dus weinig anders op dan de telefoonrekening af te wachten.

Ondertussen overigens nog steeds geen telefoon.

Edit:
Bij het bellen krijg ik nu inderdaad het bericht "lokaal tarief". En keurig de melding dat de telefonie en internet storing bekend is. Dus ik kon gelijk weer ophangen, zonder lang te wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door KopjeThee op 15-06-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Ik krijg als ik bel gewoon lokaal tarief te horen + mogelijke kosten voor mobiel bellen.

Internet is hier weer OK, 1.4MB/s en een ping van ~40ms. Als ik niet download <8 ms

[ Voor 33% gewijzigd door Midas.e op 15-06-2008 12:45 ]

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cloggy49
  • Laatst online: 12:18
Na de vele negatieve reacties nu eens een positieve: 2 weken gelden aangemeld voor Alles-in-1 Plus en dat zou op 13 juni geactiveerd worden. (Ik had al internet, TV en telefonie en wilde gewoon de dubbele internet snelheid). We kwamen gisteren terug van een reis en jawel...de snelheid was nog gewoon zoals vroeger. Ongeveer 1 uur geleden maar eens naar Ziggo gebeld, bleek wel in het systeem te zitten maar iemand had de laatste stap nog niet gedaan en mij werd verteld dat ik in ongeveer 1 week de dubbele snelheid zou hebben. Wel, het heeft geen week geduurd maar minder dan 30 minuten. De lijn ging er even uit en ik dacht gelijk..aaii..nu ga ik ook tot de slachtoffers behoren maar na ongeveer 2 minuten kwam de link weer terug en..... met de dubbele snelheid.

Voor de zekerheid ook maar even de TV zenders gecontroleerd (je weet maar nooit,,,) en daar is niets veranderd, dus alles was uiteindelijk in ongeveer 1 uur geregeld. Ik wilde dit wel even kwijt na alle negatieve berichten, het gaat niet altijd fout. Het probleem is, en niet alleen met Ziggo, dat de negatieve berichten er altijd boven uitsteken omdat de positieve ervaringen vaak niet gemeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik vind "positieve ervaringen" bs. Als je betaalt voor een product/dienst moet het gewoon vlekkeloos werken, punt uit.

Hier nog steeds geen telefoon!

Internet:

download
528.6 KByte/sec
upload
71.3 KByte/sec
ping
test @ speedtest.nl duurt zo lang, dat ik het maar op heb gegeven.

We hebben alles in 1 plus. Dus het internet is nog steeds te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GLOEIENDE... echt dé tering ...

Met casema heb ik hier in Utrecht in ruim 2 jaar tijd nog noooit problemen gehad... Zaterdag 14juni was er volgens de Ziggo site storing op internet + telefonie, die zou volgens de Ziggo site ook diezelfde zaterdag om 20:00 zijn opgelost... De telefonie storing staat nog maar internet zou weer naar behoren moeten werken...

Naar behoren... LOL. 8)7 Ik haal een downstream snelheid van rond de 150kbyte/sec en een up van ongeveer 30kbyte... Met een Z3i (20down/2up) abbo... Ik heb een gemiddelde packetloss van 33% en vrijwel alles timed 1 of 2x out voordat ik het bereik... Ik copy/paste dit bericht dan ook voor ik het verstuur...

Owjah nog zoiets geweldigs... Omdat het signaal zooo gaar is duurt het als de stroom van m'n modem is geweest tot 4 uur voordat ik weer een IP heb... en weet je wat dat IP dan is?? XX.XX.XX.255... En mijn router (WRT54G) vreet dat niet, die wil max 254 als laatste.. Dus nu heb ik ook nog eens maar internet op 1 PC thuis...

En mijn geweldige pingstats, naar mn gateway:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Ping statistics for 83.87.136.1:
    Packets: Sent = 28, Received = 16, Lost = 12 (42% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 13ms, Maximum = 61ms, Average = 28ms
Control-C
^C
C:\Documents and Settings\SirStoner>

Ziggo *zuchto*

edit:
De storing staat weer op de site voor regio utrecht amersfoort inderdaad

Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 16:00 . Reden: Storing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Internet lijkt er niet beter op te worden hier (Amersfoort). Op de website van Ziggo staat weer een melding:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied
Ik ben blij dat ze op de minuut nauwkeurig weten wanneer het is opgelost :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukas83
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 02:43
jelmervos schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:52:
Internet lijkt er niet beter op te worden hier (Amersfoort). Op de website van Ziggo staat weer een melding:

[...]

Ik ben blij dat ze op de minuut nauwkeurig weten wanneer het is opgelost :S
Ik heb dezelfde storing hier in Utrecht. Krijg nou echt de neiging om iemand over de balie te trekken en hard te slaan! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb net ziggo gebeld. Korte wachttijd trouwens.
Ik wordt als het goed is op 17 juni omgezet naar alles in 1.
Op 23 mei aangevraagd, nu maar hopen dat het ook echt gebeurd.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb volgens mij al de snelheden, ik haal 950 down en 135 up. Heb echt totaal niets gehoord van ze of wat dan ook, maar het werkt wel :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukas83
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 02:43
madmaus schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:56:
Ik heb net ziggo gebeld. Korte wachttijd trouwens.
Ik wordt als het goed is op 17 juni omgezet naar alles in 1.
Op 23 mei aangevraagd, nu maar hopen dat het ook echt gebeurd.
Ja, korte wachttijd als ze je iets willen verkopen... Bij de helpdesk is de wachttijd enorm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Aangezien is ik na vier weken wachten (16mei besteld) en 6 keer tussendoor bellen nog steeds geen bevestiging heb gekregen whatsoever ga ik morgen m'n bestelling annueleren.
Wat een stelletje prutsers. Ik heb wel vier keer een All-in-one pakket aangevraagd, met verzoek KPN IPB op te zeggen met behoud van nummer.
De brief voor het machtigen om KPN IPB op te zeggen is nog steeds niet binnen, zelf niet na drie keer gebeld te hebben. Elke keer: "ja meneer, die brief komt binnen drie werkdagen, het staat nu goed in het systeem."

Zie het al weer gebeuren dat ik straks dubbel kan gaan betalen omdat KPN niet is opgezegt en m'n All-in one pakket al geactiveerd is.

Ik vraag me af wat die medewerkers nu steeds invoeren?, dat het een of twee keer mis gaat a la, maar dat na VIJF keer een bestelling invoeren gaat het nog steeds mis!.

Ziggo... te triest voor woorden dat bedrijf...

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Lukas83 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:42:
[...]
Ik heb dezelfde storing hier in Utrecht. Krijg nou echt de neiging om iemand over de balie te trekken en hard te slaan! :/
De storing hier in Capelle a/d IJ, begon gisteren. Overdag helemaal geen internet en telefonie. Het bandje vertelde me dat er een storing gaande was (teletext niet). Rond 18:00 was er weer internet, echter heel wisselvallig. De ene keer geen verbinding de andere keer staat een site razendsnel voor je neus.
Het laatste half uurtje lijkt het nog slechter te zijn.

Wel opvallend dat ik in de 1à2jaar "casema-periode" nergens last van heb gehad. En de afgelopen 4 weken al 2x een storing heb in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Hier (Moerkapelle) ook een en al drama. Zowel telefoon als internet ligt er regelmatig uit. Als het internet het doet, is het traag als dikke poep door een thee-zeefje 65kb /s :|.

Met Casema heb ik het laatste jaar geen 1 merkbare storing gehad. Toch knap dat ze het zo kunnen verprutsen!

[ Voor 23% gewijzigd door Standeman op 15-06-2008 17:04 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor net op de radio dat er een landelijke storing is bij ziggo?

hier nergens last van in iedergeval :?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:01:
ik hoor net op de radio dat er een landelijke storing is bij ziggo?

hier nergens last van in iedergeval :?
Het staat op op txt.

Ik mijn gebied (7812) ook geen last van enige storing iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier werkt 't ook normaal, niks van storing gemerkt...

7512, voorheen @home

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Het lijkt dus voornamelijk de randstad te treffen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Gisteren internetstoring die best lang duurde, vandaag digitale tv die zwart beeld geeft. Gelukkig heb ik er wel vertrouwen in omdat Casema bij mij wel een behoorlijke reputatie heeft opgebouwd de afgelopen 7,5 jaar. (max 3 keer internetstoring van hooguit half uur)

Ik zit wel te twijfelen of ik komende tijd iets met HD tv ga doen of dat ik even wacht totdat de boel in rustiger vaarwater is en de KS het ook rustiger heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hier ook problemen met downloadsnelheid.

9407KK

Normaal haal ik 2400kb/s. Nu nog maar 1400kb/s. (@home 20mbit)

Morgenvroeg nog maar eens kijken hoe het is, en ander maar bellen. Mocht het langer dan een week duren deze ellende, dan neem ik wel TweakDSL 24mbit. Dan zeg ik no tegen Ziggo. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 15-06-2008 17:17 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittarius
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik er geen vertrouwen in. Zit al 4 jaar bij Casema, nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Ik heb sinds gisterenmiddag geen tot zeer zeer traag internet en na meer dan 24 uur vind ik het wel welletjes.

Ben op zoek gegaan op de site waar ik internet kan opzeggen, maar dit blijkt niet te kunnen. Alles lijk je apart op te kunnen zeggen, maar internet niet. Telefonisch wordt je ook een neverending menu ingestuurd. Het lijkt erop dat ik moet rekenen op het ouderwetse papier. 1 Klant zijn ze in ieder geval kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Geen problemen hier. 9741 regio in het oude @home gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Sagittarius schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:21:
In tegenstelling tot sommige anderen heb ik er geen vertrouwen in. Zit al 4 jaar bij Casema, nog nooit noemenswaardige problemen gehad. Ik heb sinds gisterenmiddag geen tot zeer zeer traag internet en na meer dan 24 uur vind ik het wel welletjes.

Ben op zoek gegaan op de site waar ik internet kan opzeggen, maar dit blijkt niet te kunnen. Alles lijk je apart op te kunnen zeggen, maar internet niet. Telefonisch wordt je ook een neverending menu ingestuurd. Het lijkt erop dat ik moet rekenen op het ouderwetse papier. 1 Klant zijn ze in ieder geval kwijt.
Post je ervaringen hier svp, ben benieuwd of je dat lukt.
Normaal gesproken heb je een abbo voor een jaar oid? Of kan je nu stoppen vanwege de fusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Nu sinds een half uur ook weer telefoon. Het internet is nog steeds niet naar behoren, maar je kan iig normaal surfen.

Damage is done, het is dag ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Ping-statistieken voor 213.239.154.35:
Pakketten: verzonden = 17700, ontvangen = 17698, verloren = 2

Ziggo is weer braaf hier

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Hier lijkt het nu ook weer redelijk in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
Hier is het nog erg traag (Leusden).
Hebben jullie de modem gereset? Want de laatste keer duurde het 3 uur voordat ik weer 'verbinding' had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Nee vandaag niet gisteren wel, omdat ik nog niet doorhad dat het om een externe storing ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Bierbroeder schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:56:
Hier is het nog erg traag (Leusden).
Hebben jullie de modem gereset? Want de laatste keer duurde het 3 uur voordat ik weer 'verbinding' had.
Hier in Oosterhout ook. gisteren de zowel telefoon als internet eruit en na de reset duurde het hier ook uren voordat hij alles weer online had.
laatste tijd wel erg vaak raak.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds een erg trage verbinding, wel sneller dan vamiddag / ochtend (utrecht) maar nog steeds lang geen 20mbit, eerder 5mbit down ong.

Misschien dat een modemreset het oplost omdat ik met een gereroute gateway etc zit, maar dat durf ik nu echt niet. Verbinding maken duurde vanmiddag bij mij ook een uur of 4 idd. Doe ik wel vlak voor ik naar bed ga :P

Ping gateway
code:
1
2
3
4
5
6
7
Ping statistics for 83.87.136.1:
    Packets: Sent = 35, Received = 31, Lost = 4 (11% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 13ms, Maximum = 91ms, Average = 31ms
Control-C
^C
C:\Documents and Settings\SirStoner>

Gaat al iets beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

En ze hebben hun zoveelste belofte niet waargemaakt..

Ik heb vorige week vrijdag (inmiddels dus alweer 9 dagen geleden) contact opgenomen met de helpdesk omdat ik, ondanks toezeggingen, nog niets gehoord of ontvangen had mbt. het alles-in-een pakket dat ik intussen alweer een maand geleden besteld heb. Na aanvankelijk twee keer naar een verkeerde afdeling te zijn doorgeschakeld, zoals we gewend zijn van @Home/Ziggo, werd mij beloofd dat mijn bestelling met spoed verwerkt zou worden en dat ik de decoder binnen 5 dagen zou ontvangen. Mooi niet dus, ik had ook niet anders verwacht. Ik heb zo'n vermoeden dat ze niets van mijn bestelling weten als ik ze nu zou bellen..

De internetverbinding is momenteel wel in orde hier overigens.
DopdeDouwer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:28:
[...]

Post je ervaringen hier svp, ben benieuwd of je dat lukt.
Normaal gesproken heb je een abbo voor een jaar oid? Of kan je nu stoppen vanwege de fusie?
Ziggo hanteert maandcontracten.

[ Voor 3% gewijzigd door Zap op 15-06-2008 18:12 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

DopdeDouwer schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:49:
Hier lijkt het nu ook weer redelijk in orde.
Hier totaal geen verbetering, veel websites laden niet of half en veel packet los. De melding op de website is ook weer aangepast:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot (nog niet bekend)
Er is een Internetstoring en Telefonie storing in uw gebied.
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
ligt het overigens aan mij of wordt de begintijd van de storing elke keer iets omhooggeschroeft? Ik kan me toch echt niet herinneren dat ik vandaag normaal heb kunnen internetten en ik zelfs maar enige verbinding met de huistelefoon heb gehad..
Zo laat was ik toch écht niet wakker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Topicstarter
SoaDmaggot schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:55:
ligt het overigens aan mij of wordt de begintijd van de storing elke keer iets omhooggeschroeft? Ik kan me toch echt niet herinneren dat ik vandaag normaal heb kunnen internetten en ik zelfs maar enige verbinding met de huistelefoon heb gehad..
Zo laat was ik toch écht niet wakker :/
Vergeet niet dat de storing in hun systeem aangemeld moet worden. En de website is meestal gewoon een php script of iets dergelijks. Dus als ze hem pas om 14:00 invoeren terwijl de storing al om 0800 gaande was kunnen ze er wat mee :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met @Home was het inmiddels al een hele tijd goed vertoeven op het web via de kabel. Na een korte flirt van nog geen week met Alice heb ik besloten toch bij @Home en nu dus Ziggo te blijven. Ook omdat de snelheid bij Ziggo (getest via www.speedtest.net) stukken beter was dan bij Alice. Ik haalde gemiddeld 10Mb bij Ziggo en bij Alice slecht 1Mb(!) van de beloofde snelheid tussen 10 en 16Mb. Helaas is het sinds eind vorige week bij Ziggo ook erg traag... 1,5 tot 2Mb. Mijn telefoon doet het ook niet meer. Ik heb gisteren de Helpdeks geprobeerd en een uur later en talloze mensen, afdelingen, etc te hebben gesproken weet ik nu nog niets. Hopenlijk zijn dit de bekende opstartproblemen. Ik woon in OIsterwijk en ben benieuwd of meerderen deze ervaringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
  • Laatst online: 14:17
Hier na ongeveer 2 dagen een verbinding gehad te hebben alsof ik in het stenentijdperk leefde, eindelijk weer een mooie DLsnelheid. Het is nog steeds niet helemaal waar ik voor betaal maar het gaat in ieder geval de goede kant op.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/284351102.png

Ook het probleem met de DTV schijnt redelijk opgelost te zijn. heel af en toe nog een schokje, maar niet meer zo erg dat het hinderlijk is.

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:12:
Met @Home was het inmiddels al een hele tijd goed vertoeven op het web via de kabel. Na een korte flirt van nog geen week met Alice heb ik besloten toch bij @Home en nu dus Ziggo te blijven. Ook omdat de snelheid bij Ziggo (getest via www.speedtest.net) stukken beter was dan bij Alice. Ik haalde gemiddeld 10Mb bij Ziggo en bij Alice slecht 1Mb(!) van de beloofde snelheid tussen 10 en 16Mb. Helaas is het sinds eind vorige week bij Ziggo ook erg traag... 1,5 tot 2Mb. Mijn telefoon doet het ook niet meer. Ik heb gisteren de Helpdeks geprobeerd en een uur later en talloze mensen, afdelingen, etc te hebben gesproken weet ik nu nog niets. Hopenlijk zijn dit de bekende opstartproblemen. Ik woon in OIsterwijk en ben benieuwd of meerderen deze ervaringen hebben.
Van welke planeet kom jij af? Kijk even naar wat pagina's hiervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:12:
Grote verschil is wel weer dat wanneer ziggo alle problemen opgelost heeft dat je snelheid weer 10 keer beter is dan bij alice. Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom sommige bij ADSL zweren. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen :+

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
iwantje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:16:
[...]

Ik zei nog tegen mezelf "ga er niet op in".. later dacht ik.. Lezen is een vak apart :+

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrkoekie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:16:
Hier na ongeveer 2 dagen een verbinding gehad te hebben alsof ik in het stenentijdperk leefde, eindelijk weer een mooie DLsnelheid. Het is nog steeds niet helemaal waar ik voor betaal maar het gaat in ieder geval de goede kant op.

[afbeelding]

Ook het probleem met de DTV schijnt redelijk opgelost te zijn. heel af en toe nog een schokje, maar niet meer zo erg dat het hinderlijk is.
Mrkoekie, waar is hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Ik zou morgen omgezet worden naar alles-in-1-plus (8mbit + digitale ontvanger)
Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen en ook geen digitale ontvanger, terwijl deze volgens de helpdeskmedewerker ruim voor de tijd binnen zouden moeten zijn...

Maargoed, wordt dus weer leuk bellen morgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrkoekie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:18:
[...]
Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom sommige bij ADSL zweren. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen :+
Omdat je er niet zo makkelijk vanaf komt, in sommige gevallen wordt je gewoon een nieuw contract door je strot gedouwt :/
Maar ik ga toch eens vragen of ik er vanaf kan nu, ondanks alle problemen denk ik dat het best goed komt met Ziggo en inderdaad ik had als vele ook liever @home als naam gehad, klinkt beter.
Zeker als zometeen EuroDocsis 3.0 komt, dan wordt ADSL een lachertje.
KPN is naarstig bezig met glasvezel, maar dat zou nog enkele jaren duren voordat het kleinere steden en dorpjes bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
Ow ow Den Haag.... :P

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkoekie
xost schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:53:
Ik zou morgen omgezet worden naar alles-in-1-plus (8mbit + digitale ontvanger)
Tot op heden nog geen bevestiging ontvangen en ook geen digitale ontvanger, terwijl deze volgens de helpdeskmedewerker ruim voor de tijd binnen zouden moeten zijn...

Maargoed, wordt dus weer leuk bellen morgen :')
ik weet niet wanneer je het aangevraagd heb maar ik ben bang dat je je decoder toch echt pas over een week krijgt. Dit is, als je het topic zou doorlezen een beetje een gemiddelde. Als ik jou was zou ik het ff aanzien morgen en wanneer er nog niets gebeurd is dan dinsdag ff bellen..

PH-MRK request startup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iwantje schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:16:
[...]

Ik kom van Planet Earth :+ en hoop alleen maar dat ik er goed aan heb gedaan om bij Ziggo te blijven. Het ging overigens even goed maar inmiddels merk ik dat de snelheid weer erg traag is en dat de verbinding echt aan het uit -en aanfloepen is. Mijn dochter, ook uit Oisterwijk en in een andere wijk wonende, heeft slecht beeld op Ned 1. Ik weer niet maar heb dus inmiddels weer internetproblemen. Komt allemaal wel weer goed, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie stad achter de duine *jekkers :D*

Hier nog steeds crap, packetloss en ongeveer 2mbit van de 20 :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:49
De decoders worden pas opgestuurd als de telefonie word geactiveerd!! Heb dit zelf te horen gekregen van de klantenservice afgelopen maandag. Maandagmiddag de telefonie aangesloten en vrijdag lag er een briefje van TNT in de bus dat er geprobeerd was een pakket van Casema af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Mrkoekie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 19:18:
[...]

Grote verschil is wel weer dat wanneer ziggo alle problemen opgelost heeft dat je snelheid weer 10 keer beter is dan bij alice. Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom sommige bij ADSL zweren. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen :+
offtopic:
Ik zweer niet bij adsl, maar ik haal met adsl (20mbit voor 19,95) 1800KB per sec, zeg maar 14 mbit. Bij ziggo kost 12mbit 47,95. Nou toen ik dat zag was mijn keuze snel gemaakt en ben sinds begin dexember overgestapt op ADSL. Zelfs wordt er geen lijnhuur doorberekend. Als je ver van een adsl centrale af woont en je wilt een snelle verbinding is kabel een prima oplossing, maar hier in de stad in de buurt van een centrale ben ik in ieder geval geen dief van mijn eigen portemonnee

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op @home voor Zwolle :

Geplande Werkzaamheden
van donderdag 19 juni 00.00 uur tot donderdag 19 juni 07.00 uur
In een groot deel van Zwolle vinden deze nacht en ochtend aanpassingen op het netwerk plaats. Gedurende deze werkzaamheden wordt het signaal van internet en telefonie onderbroken.

Zal de omzetting dan gaan gebeuren naar 16mbit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:40:
Lees net op @home voor Zwolle :

Geplande Werkzaamheden
van donderdag 19 juni 00.00 uur tot donderdag 19 juni 07.00 uur
In een groot deel van Zwolle vinden deze nacht en ochtend aanpassingen op het netwerk plaats. Gedurende deze werkzaamheden wordt het signaal van internet en telefonie onderbroken.

Zal de omzetting dan gaan gebeuren naar 16mbit ??
Ga ik niet vanuit. Het veranderen van de snelheid is gewoon software based en kan in princiepe in 5 minuten doorgevoerd worden door een medewerker van @home ;)

Heb zelf regelmatig contact met de dealerlijn...daar kunnen ze modems aanmelden, maar ook snelheiden wijzigen en dat wordt dan in princiepe binnen 5 min. doorgevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 08:46
Dankzei mn jarenlange positieve ervaring met Casema in Leiden wilde ik Tele2 bij mn vriendin over gaan zetten op Ziggo. Maar dat gaat dus mooi niet door, als ik hier zie hoe kut het is...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.