Toon posts:

Het Ziggo Topic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 130.085 views

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 10:03
We dachten we bellen voor de grap nog eens naar Ziggo om eens te kijken hoe ver de status nu was. En ja hoor de order was nog niet eens in behandeling genomen. Enkel het mailtje aan de order afdeling. Nu ben ik het zo zat ik krijg WEER te horen ja meneer u moet toch nog eventjes een weekje gedut hebben want dan zal uw modem wel binnen komen. Ik snap gewoon niet waarom ik niet gewoon naar een winkel kan gaan die ZIGGO dealer is daar een modem + tv ontvanger kan halen en dat daar gewoon het internet op aan gemeld gaat worden. Dan ben ik in eens klaar maar neeeeee dat mag niet.

Ziggo krijgt van mij de meest zuigende organisatie van het jaar 2008 award.

[Voor 3% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:33. Reden: Je ervaringen posten is prima, vervallen in bashen/flamen niet.]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:54
hier in Utrecht (3561) is het nog steeds een ramp, mijn download snelheden komen niet boven de 200KB/sec uit en pagina's duren tergend lang om in te laden. Verder na 4 x te hebben gebeld of mijn alles in 1 pakket was doorgekomen nog steeds hetzelfde leuke praatje dat er iets fout is gegaan, maar dat het er nu goed in staat. Net ruim 20!! minuten in de wacht gestaan bij Ziggo waarna de verbinding verbroken werd. Dit is echt te slecht.

To dare is to do

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 23:09
Net zonder wachten iemand van de klantenservice aan de lijn gekregen. Mijn bestelling is verdwenen, maar dat had ik eigenlijk al in de gaten na 3 weken niets gehoord te hebben. Nu zou het per 1 juli moeten werken, maar ik moet al rekening houden met wat vertraging volgens de helpdesker.
We wachten maar geduldig af...

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 09:57
@slaapje
Dat jij nog in de wacht kan staan..., ik probeer ze al vanaf 8.00 uur te bellen, om het half uur gebeld tot nu. Continu de melding dat de wachttijd meer dan 10 minuten bedraagt, vervolgens dode lijn. Maakt niet uit welke menu ik kies... ze zijn totaal onbereikbaar.

@DikkieDik
Welke regio zit je?, want hier in Zoetermeer is die helpdesk dus onbereikbaar

[Voor 15% gewijzigd door Demon_Eyez op 16-06-2008 11:15]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 12:17
Het is ook wel logisch dat het niet goed gaat en dat men te druk is om de problemen voor de klanten op te lossen, al die tijd gaat natuurlijk zitten in het voorbereiden van de beursgang:

Computable

Emerce

Ik wens de klanten van Ziggo veel sterkte toe de komende tijd.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

• Slaapje
  • Laatst online: 22:54
Demon_Eyez schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:00:
@slaapje
Dat jij nog in de wacht kan staan..., ik probeer ze al vanaf 8.00 uur te bellen, om het half uur gebeld tot nu. Continu de melding dat de wachttijd meer dan 10 minuten bedraagt, vervolgens dode lijn. Maakt niet uit welke menu ik kies... ze zijn totaal onbereikbaar.
Ik zou willen dat ik van te voren zou horen dat het langer dan 10 minuten duurt en dan opgehangen wordt. Want dit vind ik echt geen stijl hoor, iemand aan de lijn laten en pas na zo'n lange tijd ineens ophangen. Leuk dat lokale tarief, maar ik betaal liever wat meer en dat ik dan snel geholpen word

To dare is to do

• BartV
  • Laatst online: 03-06 23:09
Demon_Eyez schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:00:
Welke regio zit je?, want hier in Zoetermeer is die helpdesk dus onbereikbaar
Enschede. Misschien dat je als om je postcode gevraagd wordt, eens een andere postcode in kunt voeren. 7500 is Enschede.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

• Demon_Eyez
net geprobeerd, maar die vlieger gaat niet op helaas. Je zit dan in het voormalige @home gebied en die kunnen de gegevens van voormalige Casema gebied weer niet inlezen... er werd wel direct opgenomen btw!

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• Darkred
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11-2019
Bij mij is alles best redelijk gegaan bij Ziggo. Afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt om alles om te zetten naar een alles-in-een plus pakket. Een paar min geleden ging de monteur weg en alles werkt top.

• Anoniem: 73609
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Na eerdere post van mij dat @home op dit moment nog niet werd overgeschakeld naar ziggo heb ik een update.

Er is een nieuwe planning.
Alle @home aansluitingen worden als het goed is in de week van 23-juni overgezet naar Ziggo.
Dan zullen ook eindelijk de @home mensen gebruik kunnen maken van "Mijn Ziggo" en van het alles-in-1-pakket

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 08:05
Wat ik nou graag zou willen weten is het volgende;

Gaat het alleen mis bij bestaande klanten die hun abonnement laten omzetten naar het nieuwe format of gaat het ook mis bij nieuwe klanten die dus nog helemaal niets hebben van Casema of welke andere toko ook?

Wij hebben voor vandaag een afspraak staan dat er een monteur van Ziggo een nieuw Z3 pakket komt opleveren. Wij zijn dus een nieuwe klant. Ben dus benieuwd of we kunnen verwachten dat dit ook niet soepel gaat en / of de monteur wel komt opdagen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb mij reeds een paar maal proberen aan te melden als nieuwe klant, ze willen je dan gaan terug bellen... ik ben nu inmiddels 2 maal drie dagen gestalked door Ziggo. Iederkeer gaat mijn GSM over, ik pak op en hoor niets... vervolgens wordt de verbinding weer verbroken en dat vijf maal achtereen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• ScuL
takemenow schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:29:
Wat ik nou graag zou willen weten is het volgende;

Gaat het alleen mis bij bestaande klanten die hun abonnement laten omzetten naar het nieuwe format of gaat het ook mis bij nieuwe klanten die dus nog helemaal niets hebben van Casema of welke andere toko ook?
16 mei aangemeld, behalve een bevestigingsmailtje nog niets ontvangen. Da's dus al een maand.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Shunt
_Dune_ schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:44:
Ik heb mij reeds een paar maal proberen aan te melden als nieuwe klant, ze willen je dan gaan terug bellen... ik ben nu inmiddels 2 maal drie dagen gestalked door Ziggo. Iederkeer gaat mijn GSM over, ik pak op en hoor niets... vervolgens wordt de verbinding weer verbroken en dat vijf maal achtereen.
same here probeer kosten te besparen door ziggo mij te laten bellen maar iedere keer gaat dan mijn tel over met een prive nummer en dan niets en dan klik op gehangen.

Game PC

• Anoniem: 16536
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmz, ik zit op werk maar een ping -t naar mijn gateway gaat nu goed... hopen dat 't voor mij (3527) nu opgelost is.

• Demon_Eyez
ScuL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:47:
[...]

16 mei aangemeld, behalve een bevestigingsmailtje nog niets ontvangen. Da's dus al een maand.
Same here, ook 16 mei aangemeld voor All-in-one, vijf keer gebeld, nog nooit enige bevestiging gehad. Maar de truus die ik net sprak wist me wel te melden dat ik 11 juni de bevestigingsbrief had ontvangen? :? Hou ze dat in godsnaam kon weten, wist ze zelf ook eigenlijk niet...Oh ja ze zei ook dat de decoder al onderweg was.... yeah right... echt alles loopt daar langs elkaar heen en ze roepen maar wat per afdeling. :X

(ben bestaande Caseme tv abbonee btw)

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 15:12
Anoniem: 73609 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:16:
Na eerdere post van mij dat @home op dit moment nog niet werd overgeschakeld naar ziggo heb ik een update.

Er is een nieuwe planning.
Alle @home aansluitingen worden als het goed is in de week van 23-juni overgezet naar Ziggo.
Dan zullen ook eindelijk de @home mensen gebruik kunnen maken van "Mijn Ziggo" en van het alles-in-1-pakket
Hmm wanneer heb je dat gehoord? Ik heb vanmorgen nog gebeld (6e x navraag waar mijn spul blijft) en toen zeiden ze dat ik gewoon af moest wachten en ze konden geen datum geven.. Alles werkt nu nog prima daar niet van, maar ik wil gewoon sneller internet en mn 2e decoder. (@home klant, 16 mei overstap aangevraagd)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:06
crazylegs schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:47:
[...]

Hmm wanneer heb je dat gehoord? Ik heb vanmorgen nog gebeld (6e x navraag waar mijn spul blijft) en toen zeiden ze dat ik gewoon af moest wachten en ze konden geen datum geven.. Alles werkt nu nog prima daar niet van, maar ik wil gewoon sneller internet en mn 2e decoder. (@home klant, 16 mei overstap aangevraagd)
Ik heb exact hetzelfde.
Moeite doe ik al niet meer.

Het komt vanzelf en zo niet, dan bel ik wel een keer weer (over maand ofzo..)

• crazylegs
Hoyden schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:50:
[...]

Ik heb exact hetzelfde.
Moeite doe ik al niet meer.

Het komt vanzelf en zo niet, dan bel ik wel een keer weer (over maand ofzo..)
idd.. gelukkig heb ik ze iedere keer meteen aan de lijn dus hoge kosten heb ik niet. Ik ken het gevoel wel van de mensen die daar op de helpdesk zitten, hun kunnen er in principe ook niks aan doen behalve dan eerlijk zijn naar klanten toe. Ik heb het zelf vorig jaar meegemaakt op de helpdesk van internetplusbellen van KPN

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:53

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

* Janoz heeft hetzelfde als crazylegs. Ook halverwege mei al besteld, nog niks gehoord, al wel eens achteraan gebeld (bleek dat ze een digitale decoder vinkje vergeten waren). Voor mij zou het ook de tweede decoder worden dus ik zit het nog wel even uit. En de snelheid? Ik merk het vanzelf (ik ga trouwens wel ff streng wezen op de afschriften... Ik heb tenslotte nu wel 80ct korting en 1 afschrijving ipv 4)..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• crazylegs
Zo lang alles tot de overstap maar stabiel blijft zoals het nu is dan horen ze me niet klagen (behalve dan dat ik er ziek van word dat het zo lang moet duren :-p)
het zal allemaal vast wel goed komen alleen duurt het wat langer. Voor de mensen met de echte problemen is het gewoon zwaar vervelend en wil ik iedereen adviseren om alle calls naar de helpdesk bij te houden en de tijd dat ze niet gebruik kunnen maken van hun diensten. (gewoon dagelijks bijhouden) Dit vervolgens wanneer de problemen daadwerkelijk zijn opgelost op te sturen naar ziggo met een begeleidend schrijven erbij en dat je hiervoor graag compensatie wil.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 09:02

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik ben ook benieuwd wat ze gaan afschrijven, ik had alleen internet+analoge tv en ben overgestapt naar alles in 1 extra, ergens in mei. Nog nooit wat van gehoord, of gezien helaas

ik bel ook niet meer, is toch zinloos, op zich werkt alles prima

[Voor 15% gewijzigd door sander817 op 16-06-2008 15:24]

• crazylegs
hetzelfde geldt voor mn ouders, alles in 1 plus aangevraagd voor hun, hebben ook nog niks gehoord, maat van me net zo.. allemaal voormalig @home

• Darkred
Net een Samsung PVR gekocht..alleen ik kan hier (Alkmaar) nergens zo'n kaartje vinden. Mediamarkt, It's en Bcc hadden allen niks ontvangen. Weet iemand een betrouwbare online winkel die deze in 1 dag kan leveren?

Anoniem: 193080

Hier in Den Haag geen problemen met Ziggo. Alles werkt prima, verbinding is een stuk stabieler dan de ADSL verbinding in mijn studentenhuis (Leiden). Ook geen last gehad van storingen dit weekend. Zit nu ook gewoon weer rustig de hele dag op internet zonder problemen.

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-04 14:07
Joepie 27mei besteld en zou rond de 16-06 allemaal werken net even gebeld en blijkt dat mijn bestelling ook helemaal niet in het systeem stond. Dus nu kan het weer 2 - 3 weken duren :D GEWELDIG!

ps. ook @homer hier

[Voor 5% gewijzigd door Mr Double B op 16-06-2008 16:40]

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

• Mrkoekie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 12:53
Anoniem: 193080 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:13:
Hier in Den Haag geen problemen met Ziggo. Alles werkt prima, verbinding is een stuk stabieler dan de ADSL verbinding in mijn studentenhuis (Leiden). Ook geen last gehad van storingen dit weekend. Zit nu ook gewoon weer rustig de hele dag op internet zonder problemen.
same here.. al had ik van 't weekend wel problemen.. Nu mooi stabiel..

offtopic:
zelfde naam zelfde woonplaats.. dat komt niet veel voor

PH-MRK request startup

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 21:00
Ik denk erover om over te stappen van ADSL naar Ziggo. Ben helemaal onbekend met kabel. Hoe zit het eingelijk (ivm. de indeling van de meterkast) met de coax en eventuele splitters. Binnenkomende kabel gaat rechtstreeks in modem, vandaar uit utp naar switch voor internet? En het TV signaal, ik zie helemaal geen aansluiting met coax-uit op het modem?

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 22:59
Ook iets van 2 weken geleden aangemeld voor Z2. Nog niks gehoord.. Maar ik heb een andere vraag; werken de nieuwsgroepen bij jullie?

Ik kan news.ziggo.nl niet eens pingen (word uberhaupt niet eens omgezet naar een IP-adres.. Je zou denken dat de DNS server van ziggo wel zou kloppen met zoiets als dat..) en news.casema.nl weigert hij ook mee te verbinden. Ik ben een ex-orange klant...

• Niet online
Update Utrecht, alles werkt weer. En net zo snel en mjummie en te chill en alle redenen waarom ik ooit kabel en geen dsl nam:

http://www.fileden.com/files/2007/7/5/1241926/speed.JPG

• Niet online
ComaKip schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:11:
Ik denk erover om over te stappen van ADSL naar Ziggo. Ben helemaal onbekend met kabel. Hoe zit het eingelijk (ivm. de indeling van de meterkast) met de coax en eventuele splitters. Binnenkomende kabel gaat rechtstreeks in modem, vandaar uit utp naar switch voor internet? En het TV signaal, ik zie helemaal geen aansluiting met coax-uit op het modem?
Het is zo:

code:
1
2
3
              /TV's
AOP -> Spliter 
              \Modem -> router/pc's

AOP is waar de kabel je huis binnenkomt.

Anoniem: 263443

Nog meer mensen problemen om op hyves te komen ?
Me vriendin maakt het net kenbaar : www.hyves.nl

??

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 13:42

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 263443 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:11:

??
Ja, maar heeft weinig met Ziggo te maken denk ik... Alleen mijn eigen profiel doet het ook niet :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

??
Geen probleem hier (Ziggo Amersfoort), maar wat moet je daar???

8mbit/1,5mbit:
http://www.speedtest.net/result/284722613.png

[Voor 19% gewijzigd door jelmervos op 16-06-2008 19:15]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• crazylegs
hier ook problemen met hyves, maar denk dat het niet aan ziggo ligt hoor

Vriend van me met ADSL kan er gewoon op komen,

En het is niet voor mij, ik doe er niks mee.

• crazylegs
op de site zelf komen wil wel alleen inloggen geeft problemen

via proxy werkt het ook gewoon ;)

• Mrkoekie
Dat doen ze nou nog eens lekker.. Binnen een week in het GBoR
Dubieus record voor Ziggo

DEN HAAG - Ziggo bestaat pas een maand, maar de kabelaar - een fusie van de kabelbedrijven Casema, @Home en Multikabel - heeft nu al een dubieus record gebroken.
ANP

De Consumentenbond opende vorige week dinsdag een meldpunt voor klachten over de dienstverlening van Ziggo. Maandag werd het meldpunt afgesloten en stokte de teller bij 14.664 meldingen, een record.

"Bijna 15.000 meldingen in zes dagen tijd is echt uniek", aldus een woordvoerder van de belangenorganisatie van consumenten. "Ik kan me geen meldpunt herinneren dat in zo'n korte tijd zo veel reacties heeft opgeleverd."

(bron: http://www.nu.nl)

PH-MRK request startup

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 14:46
Anoniem: 16536 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:53:
Update Utrecht, alles werkt weer. En net zo snel en mjummie en te chill en alle redenen waarom ik ooit kabel en geen dsl nam:

[afbeelding]
Hier werk intensief 20.000 (Z3i) ook fantastisch, alleen de speedtest is helaas een beetje door geschoten

"http://www.speedtest.net/result/284747955.png

edit: regio 9301 (Roden) heb eigenlijk geen enkel probleem sinds de overgang. Behalve telefonie dat heeft er een week uit gelegen schijnt

[Voor 11% gewijzigd door Daan® op 16-06-2008 20:18]

He who laughs last.. Thinks slowest

• crazylegs
hier alles ook nog perfect behalve dat ik graag 16/3 zou zien ipv 12/1,5

http://www.speedtest.net/result/284749885.png

[Voor 102% gewijzigd door crazylegs op 16-06-2008 20:24]

Anoniem: 264785

wij zitten nog via @home postcode 5254 ( denbosch ) maar bij ons doet hij ook al een paar dagen raar wij hebben een 12 MBit verbinding

http://www.speedtest.net/result/284759258.png

waren die scores maar echt

• ScuL
Demon_Eyez schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:44:
[...]

Same here, ook 16 mei aangemeld voor All-in-one, vijf keer gebeld, nog nooit enige bevestiging gehad. Maar de truus die ik net sprak wist me wel te melden dat ik 11 juni de bevestigingsbrief had ontvangen? :? Hou ze dat in godsnaam kon weten, wist ze zelf ook eigenlijk niet...Oh ja ze zei ook dat de decoder al onderweg was.... yeah right... echt alles loopt daar langs elkaar heen en ze roepen maar wat per afdeling. :X

(ben bestaande Caseme tv abbonee btw)
Vandaag iemand te pakken gekregen. Ze waren de bestelling kwijt 8)7

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 06:55

??
Vanmiddag dat probleem ook gehad. Op www.hyves.nl allerlei login problemen, maar www.hyve.nl werkt wel prima.

• crazylegs
op het ziggo gebruikersforum weten ze allemaal te vertellen dat @home klanten omgezet worden per 23juni... het zal mij benieuwen.. Vraag me af waar die datum vandaan komt. Op de HD konden ze me dat niet vertellen vanmorgen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Bierkameel in "Y3Net glasvezel in Deventer"

* Bierkameel is dus net op tijd weg bij Ziggo (dit hoeft niet)
Vorige week nog afgesloten geweest van @Home/Ziggo omdat ik zogenaamd een virus had, als dit nog een keer voor zou komen dan zouden ze me ook nooit meer aansluiten, dat staat in de algemene voorwaarden van Ziggen, laat ik nou @home klant zijn sinds 2000 en nooit die voorwaarden hebben ontvangen van Ziggo.

Ze bekijken het maar lekker, ik heb sinds vandaag 35mbit glasvezel voor 35 euro per maand, beter dan die zielige upload van Ziggo.

[Voor 4% gewijzigd door IEF op 25-06-2008 15:31]

• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
huh? ze sluiten je toch niet zomaar af voor een virus, bedoel je niet spam, dat kan wel namelijk als er bijvoorbeeld 23000 mailtjes bij jouw de deur uit gaan waar je niks vanaf weet

always under construction

• Klaus_1250
  • Laatst online: 05-06 13:38
De meeste virussen doen foute dingen op het netwerk. Spam in allerlei soorten (email, forums, gastenboeken), harvesten (zoeken naar email-adressen), (D)DoS, scannen van het netwerk (zoeken naar andere mogelijk slachtoffers), verspreiden van warez, cracks, kinderporno, fungeren als proxies, bouncers, etc, etc.
Zodra men dit doorkrijgt, word je afgesloten. Of het dan specifiek om Spam gaat, of een andere vorm van misbruik van het netwerk, doet er dan niet toe. De meeste malware is het stadia van Spam al voorbij.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crazylegs schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:56:
op het ziggo gebruikersforum weten ze allemaal te vertellen dat @home klanten omgezet worden per 23juni... het zal mij benieuwen.. Vraag me af waar die datum vandaan komt. Op de HD konden ze me dat niet vertellen vanmorgen
Gaat dit voor (@home) klanten, die niks aan het pakket veranderen, nog problemen geven?

Hoop het niet, maar na het lezen van dit topique....

edit: en gelijk vloog de verbinding er even uit... :( Dit is overigens de 1e keer sinds de fusie dat ik dit heb.

[Voor 10% gewijzigd door Raven op 16-06-2008 22:19]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crazylegs
het geld voor @home klanten die hun pakket hebben laten omzetten, die krijgen de nieuwe snelheden vanaf dan

Hyves werkt weer ;-)

• crazylegs

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

^ Hyves werkt hier gewoon normaal.
crazylegs schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:19:
het geld voor @home klanten die hun pakket hebben laten omzetten, die krijgen de nieuwe snelheden vanaf dan
ok

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

crazylegs schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:56:
Waar staat dat dan ??

• crazylegs
gequote van het forum aldaar:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennomulder Bekijk bericht
Mij is vanmiddag verteld dat je de extra decoder pas krijgt als je postcode gebied (ik zit bij @Home) overgezet is naar Ziggo en de downloadsnelheid is verhoogd en dat zou deze maand nog gebeuren.
23-Juni Begint de omzetting.. dus nog een weekje wachten.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 22:05
iemand ook last (oud multikabel abbonee) dat pport 25 opeens geblokeerd word ?

na paar keer met ziggo te hebben gebeld kom ik niet verder met mijn (helaas mooi klinkende jongedame) en doorverbinden naar abuse/tech support doen ze ook niet.

ik weet dat multikabel altijd netjes poort 25 open heeft maar als ik nu een shieldsuptest doe staat deze gewoon dicht..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Anoniem: 263829

Vannmorgen weer ff met Ziggo gebeld om te checken of mijn aanvraag nog in het systeem stond.
Ja wantrouwen heb ik, omdat mijn aanvraag tot 3x toe verdwenen was.
Na 4 weken (bijna 5) wil ik graag mijn decoder wel hebben, vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb!!
Ook nog steeds geen bevestigingsbrief ontvangen.
En wat was er vanmorgen weer aan de hand?
Sorry mevrouw ik kan het niet voor u controleren want ik kan niet in het systeem komen!
Dus u moet gewoon geduld hebben!
Nou daar kan je het dus weer mee doen.
Later in de middag ga ik gewoon weer bellen.
Trouwens klantenservice was erg slecht bereikbaar. (@home)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

angel00008 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:04:

na paar keer met ziggo te hebben gebeld kom ik niet verder met mijn (helaas mooi klinkende jongedame) en doorverbinden naar abuse/tech support doen ze ook niet.

ik weet dat multikabel altijd netjes poort 25 open heeft maar als ik nu een shieldsuptest doe staat deze gewoon dicht..
@Home heeft poort 25 dicht staan, kan best zijn dus dat ze dat in de nieuwe situatie voor iedereen blokkeren.

• AjDuLion
Bierkameel schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:24:
[...]

@Home heeft poort 25 dicht staan, kan best zijn dus dat ze dat in de nieuwe situatie voor iedereen blokkeren.
maar dat is ff lekker zit all jaren bij multikabel en alles draaide perfect en opeens na een reboot vd modem zit ik in een 212 range waarbij ik blijkbaar op 10 !! blacklists sta en poort 25 word gewoon keihard geblokt (net een test gedaan door bv poort 1 open te zetten en dit liet hij netjes zien bij shieldsup)

ziggo helpdesk zegt net dat er _geen_ een poort word geblokkeerd.. maar dit is dus gewoon onzin..

hoe moet ik hiermee omgaan ? bellen heeft blijkbaar geen nut dus boos mailtje sturen dan maar..

zoek zelf wat meer mensen die ook een thuis mailservertje draaien en dus hetzelfde probleem hebben..

• Worran
  • Niet online
mail server mag via @home niet, ik heb daar zelf toen ook voor gebeld poort 25 staat dicht en blijft dicht, zei de o zo vriendelijke meneer aan de telefoon, schijnbaar ergerde die zich aan het feit dat hij het misschien wel al 20x heeft moeten zeggen :>

always under construction

• AjDuLion
racer13 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:38:
mail server mag via @home niet, ik heb daar zelf toen ook voor gebeld poort 25 staat dicht en blijft dicht, zei de o zo vriendelijke meneer aan de telefoon, schijnbaar ergerde die zich aan het feit dat hij het misschien wel al 20x heeft moeten zeggen :>
maar waarom word mij dan verteld dat er geen poorten worden geblokkeerd ?

(en als dit echt zo is dan is het dus gewoon een kwestie van stekker uit de modem en hopen dat je weer uit de 212 range valt en dus niet bij @home meer zit)

edit :

het is leuk dat hij zegt dat het via @home niet meer mag maar dit bedrijf bestaat niet meer en is nu ziggo (met anderen woorden de algemene voorwaarden van ziggo gelden nu)

en in de volgende voorwaarden staat niets over geen mail/ftp/web server dat dit niet mag.

algemene voorwaarden :

http://blob.ziggo.nl/dyna...en%20Ziggo%20Internet.pdf

beveiligings voorwaarden :

http://blob.ziggo.nl/dyna...20Internetbeveiliging.pdf

[Voor 30% gewijzigd door AjDuLion op 17-06-2008 10:48]

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

TFHfony

Professional Weirdo

Ook bij Casema zat poort 25 hardstikke dicht, dus ik vrees met grote vrezen voor de oud-multikabel abbo's.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• AjDuLion
TFHfony schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:00:
Ook bij Casema zat poort 25 hardstikke dicht, dus ik vrees met grote vrezen voor de oud-multikabel abbo's.
yup yup maar toch.

als het in de voorwaarden bij ziggo niet meer staat dan is het toch gewoon open of ben ik nou gek ?

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:27

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik heb sinds dat t ziggo geworden is echt een zeer instabiele verbinding :( :(
ik word er gewoon misselijk van :X overigens heb ik nog wel mijn @home ip en @home achtervoegsel
ik weiger eig nu al de volle mep te betalen voor deze maand :P. maar goed ik lees net dat ik 23 juni overgezet zou worden ben benieuwd, ga wel al serieus op zoek naar alternatieven :|

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hier doet hyves het bij vlagen 8)7

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-05 23:54
Volgens mij heb ik echt geluk als ik dit lees. Alles ging zoals gepland bij mijn vriendin. Internet deed het meteen prima na ontvangen installatie pakket. Gister ging telefonie in en wat denk je, telefoon eraan een deed het ook meteen! Als het goed is wordt mijn 42 inch plasma nu afgeleverd :) dus ga vanavond voor het EK nog digitale tv aansluiten, dit had ik nog niet gedaan omdat het op een 37cm crt niet echt zinvol is.

Tot nu alleen maar positieve ervaringen met @home/ziggo nieuwe aansluiting die pas 2 a 3 weken geleden is besteld!

[Voor 5% gewijzigd door wiene op 17-06-2008 11:48]

• AjDuLion
ik heb verder ook totaal geen problemen met mijn verbinding maar dat ze poorten gaan knijpen vind ik gewoon niet kunnen.

ik heb het z3i pakket en betaal daar dan ook flink voor maar dan wil ik wel van alle services gebruikmaken..

• LB Back
  • Laatst online: 17-05 13:55
Hou je trouwens je oude nummer als je bijvoorbeeld van Casema losse paketten naar Ziggo Alles-in-1 Plus gaat?

Heb dit vandaag aangevraagd, ondanks alle ervaringen die ik hier lees. Het zou 1 juli worden opgeleverd, ik ben benieuwd.

Van ongeveer € 82,50 ga ik dan naar € 59,90. Internet gaat dan wel omlaag van 12.000 kbit/s naar 8.000 kbit/s en onbeperkt bellen zit er dan ook niet meer bij.

• Darkred
Ik vind het nu zelfs erg goed gaan met Ziggo.
Vrijdag gebeld naar Ziggo. Maandag was de monteur hier al voor het alles-in-een pakket. En vandaag werd ik nog 1x gebeld door een Ziggo medewerker om de laatste dingen te voltooien. Gewoon de laatste stappen met me doornemen.

Best wel top zo :)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vandaag is mijn internetsnelheid verhoogd. :) Had eerst Casema multi (4 Mbit) en nu dus 8 Mbit van het alles in 1 pakket. Had het begin mei aangevraagd via internet en heb eigenlijk gewoon afgewacht. Er achteraan bellen heeft toch niet zoveel zin. Wel jammer dat je eigenlijk met zo'n 925 KB/s download en je dus eigenlijk niet de volle 8 Mbit hebt. Aangezien casema zelf van 4 Mbit zo'n 4,5 maakte. Nu maar wachten op de decoder, als die ooit nog komt.. :P

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 19:47

Brantje

De post is daar >>

hyves doet het hier prima :)

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:45
LB Back schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:31:
Hou je trouwens je oude nummer als je bijvoorbeeld van Casema losse paketten naar Ziggo Alles-in-1 Plus gaat?

Heb dit vandaag aangevraagd, ondanks alle ervaringen die ik hier lees. Het zou 1 juli worden opgeleverd, ik ben benieuwd.

Van ongeveer € 82,50 ga ik dan naar € 59,90. Internet gaat dan wel omlaag van 12.000 kbit/s naar 8.000 kbit/s en onbeperkt bellen zit er dan ook niet meer bij.
ja hoor, je eigen nummer hou je gewoon.. tenminste, wij wel hier ;)

Anoniem: 201196

Telefoonnummer is volgens mij verplicht dat je die kan meenemen.
Jammer dat zoiets met emailadressen ook niet bestaat. Dat mail naar je oude adres automatisch wordt doorgestuurd naar je nieuw adres (als je van provider veranderd dan).

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:43
Satch schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:07:
Vandaag is mijn internetsnelheid verhoogd. :) Had eerst Casema multi (4 Mbit) en nu dus 8 Mbit van het alles in 1 pakket. Had het begin mei aangevraagd via internet en heb eigenlijk gewoon afgewacht. Er achteraan bellen heeft toch niet zoveel zin. Wel jammer dat je eigenlijk met zo'n 925 KB/s download en je dus eigenlijk niet de volle 8 Mbit hebt. Aangezien casema zelf van 4 Mbit zo'n 4,5 maakte. Nu maar wachten op de decoder, als die ooit nog komt.. :P
De snelheid is bij bijna alle Ziggo-klanten niet wat er beloofd is. Natuurlijk zijn we blij dat het nu weer stabiel is, maar als er 8 mbit beloofd wordt, dan hoeven we geen genoegen te nemen met 7,7. Temeer omdat er bij kabel technisch gezien geen belemmering is; in tegenstelling tot waar men zich bij adsl achter verschuilt. Zou 't zo zijn dat Ziggo in hun software kunnen volstaan met wat waardes aan te passen om die snelheid op te krikken? Ik ga dit stukje ook nog wel plaatsen op het Ziggo-gebruikersforum, want doordat het bestuur van die club regelmatig overleg heeft met de directie van Ziggo, kunnen zij daar wel degelijk invloed op uitoefenen of in ieder geval aankaarten en aanhoren dat men er naar gaat kijken...
Op het gebruikersforum staat dat de Ziggo-directie een intentieverklaring ondertekend heeft waarin de gebruikersvereniging als een volwaardige gespreks- en onderhandelingspartner beschouwd wordt.

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01
Anoniem: 201196 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:32:
Jammer dat zoiets met emailadressen ook niet bestaat. Dat mail naar je oude adres automatisch wordt doorgestuurd naar je nieuw adres (als je van provider veranderd dan).
Ik heb de vraag al vaker gesteld: waarom maakt iemand überhaupt nog gebruik van een provider-adres met zulke geweldige alternatieven als GMail????

rowicom schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:23:
[...]

De snelheid is bij bijna alle Ziggo-klanten niet wat er beloofd is. Natuurlijk zijn we blij dat het nu weer stabiel is, maar als er 8 mbit beloofd wordt, dan hoeven we geen genoegen te nemen met 7,7. Temeer omdat er bij kabel technisch gezien geen belemmering is; in tegenstelling tot waar men zich bij adsl achter verschuilt. Zou 't zo zijn dat Ziggo in hun software kunnen volstaan met wat waardes aan te passen om die snelheid op te krikken? Ik ga dit stukje ook nog wel plaatsen op het Ziggo-gebruikersforum, want doordat het bestuur van die club regelmatig overleg heeft met de directie van Ziggo, kunnen zij daar wel degelijk invloed op uitoefenen of in ieder geval aankaarten en aanhoren dat men er naar gaat kijken...
Op het gebruikersforum staat dat de Ziggo-directie een intentieverklaring ondertekend heeft waarin de gebruikersvereniging als een volwaardige gespreks- en onderhandelingspartner beschouwd wordt.
zelfde als bij @home die zit er ook altijd onder met de snelheid.. je kan daar niks aan doen volgens mij.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Anoniem: 264785 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:38:
[...]

zelfde als bij @home die zit er ook altijd onder met de snelheid.. je kan daar niks aan doen volgens mij.
Ziggo=@home :*)

Hoi!

• Mrkoekie
angel00008 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:04:

ik heb hier in het begin van dit topic ook al iets over gezegd. Poort 25 blijft voor alsnog dicht. Men kon mij ( tot 3 keer toe ) niet vertellen of dit zo bleef.
Ik als oud casema klant vind hiervan geen hinder, maar vind het wel erg jammer. Ergens misschien ook wel weer logisch.
Aan de andere kant ben ik het met je eens. Je betaald flink en krijgt niet alle opties die aanwezig zijn.
Toch maar eens bellen en ze de voorwaarden door de oren schreeuwen. Misschien heeft het effect..

PH-MRK request startup

• Gabliboeba
  • Laatst online: 04-06 16:23
Donderdag gebeld over de aangevraagde modem. Meneer wist me te vertellen dat de modem al verstuurd was (op maandag gebeld) Mij leek het onwaarschijnlijk, omdat ik meerdere mensen ken die er weken op hebben moeten wachten, maar volgens hem was hij echt verstuurd. Echter, vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik vind het echt een grof schandaal. Die zwakzinnigen van die helpdesk vertellen je gewoon keiharde leugens. En de klanten? Daar hebben ze schijt aan. Die mogen over een paar dagen gewoon opnieuw bellen om vervolgens weer aan het lijntje gehouden te worden.

• Shunt
rowicom schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:23:
[...]

Ik ben dan wel zeer ontevreden over de service en de organisatie achter ziggo maar kwa internet heb ik hier niets te klagen. Altijd een stevige 12mbit down en ik haal deze ook gewoon bijna altijd. Het nadeel van kabel is gewoon en zal altijd blijven dat je een beperkt aantal Mbit hebt en die deelt met mensen die samen met jou op een lus zitten. Dus als er op die lus veel mensen zitten met een 8 of 12 of meer abbo zitten en flink aan het downloaden zijn zal jij een minder hoge snelheid hebben.

Game PC

niet wij zijn nog niet omgezet...

• Anoniem: 205374
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
weet iemand toevallig of het al mogelijk is om extra meel adressen aan te maken met @ziggo.nl?

Heb hier trouwens ook altijd last van een verbinding die langzamer is dan waarmee ze adverteren.
down: 7038 kbps, up: 1362 kbps (volgens speedtest.nl) Terwijl het toch echt 8000/1500 zou moeten zijn.
Had de helpdesk gebeld en de vriendelijke meneer aan de andere kant vertelde mij dat ze bij een snelheids verschil van lager dan 10% niks doen. Kortom je betaald voor 8000/1500 maar ze kunnen je ook 7200/1350 geven. Hij raadde mij aan om het via hun site eens te testen, maar die test alleen naar hun server en dus niet naar het internet.
Wel jammer had zulke goede ervaringen met multikabel (goed helpdesk/stabiele verbinding) Is toch beetje achteruit gegaan, maar dat krijg je met grotere bedrijven.

Anoniem: 205374 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:52:
weet iemand toevallig of het al mogelijk is om extra meel adressen aan te maken met @ziggo.nl?

Heb hier trouwens ook altijd last van een verbinding die langzamer is dan waarmee ze adverteren.
down: 7038 kbps, up: 1362 kbps (volgens speedtest.nl) Terwijl het toch echt 8000/1500 zou moeten zijn.
Had de helpdesk gebeld en de vriendelijke meneer aan de andere kant vertelde mij dat ze bij een snelheids verschil van lager dan 10% niks doen. Kortom je betaald voor 8000/1500 maar ze kunnen je ook 7200/1350 geven. Hij raadde mij aan om het via hun site eens te testen, maar die test alleen naar hun server en dus niet naar het internet.
Wel jammer had zulke goede ervaringen met multikabel (goed helpdesk/stabiele verbinding) Is toch beetje achteruit gegaan, maar dat krijg je met grotere bedrijven.
bij @home gebied, was het altijd dat je lager uitviel dus zullen ze er inderdaad niks aan doen....

• Demon_Eyez
Gabliboeba schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:13:
Donderdag gebeld over de aangevraagde modem. Meneer wist me te vertellen dat de modem al verstuurd was (op maandag gebeld) Mij leek het onwaarschijnlijk, omdat ik meerdere mensen ken die er weken op hebben moeten wachten, maar volgens hem was hij echt verstuurd. Echter, vandaag heb ik nog niets ontvangen. Ik vind het echt een grof schandaal. Die zwakzinnigen van die helpdesk vertellen je gewoon keiharde leugens. En de klanten? Daar hebben ze schijt aan. Die mogen over een paar dagen gewoon opnieuw bellen om vervolgens weer aan het lijntje gehouden te worden.
I know de feeling. Bij mij begon die truus aan de andere kant me irritant de les te lezen.
"uw heeft die brief al lang binnen..." alsof dat w**f in m'n brievenbus kan kijken!. |:(
Anyway, de afspreek voor de monteur stond voor aankomende donderdag geplant.
Ik heb de afspraak nu gecancelled en bel ze vrijdag om meteen het all-in-one pakket op te zeggen.
Ik kon nu nog niet annuleren/opzeggen want het was ook nog niet ingegaan... wie bedenkt dit soort automatiseringssytemen? Je bouwt toch een optie in om iets te annuleren.... wat een prutsers! :(
Decoder heb ik nog niet binnen, maar mocht 'ie toch nog verschijnen dan gaat het gelijk retour afzender.

Mensen jullie moeten het zelf maar weten, maar ik zou iedereen aanraden die nog steeds geen bevestiging heeft van z'n bestelling, gewoon te annuleren. Je gaat toch niet vier weken zitten wachten totdat er misschien iets gebeurt... ?

Los van alle storingen en ander ongemak dat moneteel overal optreed.

• RAJH
  • Niet online
Zit al een week zonder telefoon (geporteerd naar Ziggo) en nog steeds het installatiepakket en brief niet ontvangen. De helpdesk van Ziggo raadde mij aan om maar naar de MediaMarkt te gaan en daar het installatiepakket op te halen, maar volgensmij moet je daarvoor bij de MM rond de €40,- betalen en gaan ze dan ook weer een nieuwe bestelling plaatsen. Ziggo/@Home kennende moet ik dan waarschijnlijk voor beide abo's betalen ;). Goede service daar bij Ziggo :/

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
'Ziggo werkt achterstand binnen drie weken weg' 8)7

Bron

2250 WP Zuid PVoutput

• Anoniem: 146043
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
RoelJewel schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Ik heb de vraag al vaker gesteld: waarom maakt iemand überhaupt nog gebruik van een provider-adres met zulke geweldige alternatieven als GMail????
Dat kan ik je exact uitleggen en dat is ook de reden dat ik Ziggo vaarwel ga zeggen.
1. Mensen zijn kuddedieren. Als iets groot is neemt men graag wat werk voor lief zoals een Gmail account aanmaken (alhoewel Gmail mij uit-ste-kend bevalt). Mijn hoofdmail gebruikersnaam@home.nl is er nog wel, maar is bijna dood en een spamvangnet. Iedereen heeft mijn Gmail adres al

Nu jouw vraag of het vervolg van jouw vraag
2. Ziggo maakt de overstap naar een andere provider erg handig. Eerst moet je maar een gratis mailaccount nemen en verlies je je webspace of je kunt er niet bij zoals ik.
Nu ga ik met T-Mobile in zee en neem ik draadloos internet en er zijn fantastische alternatieven die helemaal niet duur zijn, maar wel erg traag met bijvoorbeeld 384/32. Echter de grote downloads trek ik op het werk binnen met een snelheid die mijn USB 2.0 stick van 8 GB niet bij kan benen en thuis zit ik op het forum of op wetenschappelijke sites. Illegaal downloaden doe ik beslist niet en muziek downloaden ook niet. of je het nu geloofd of niet. Brave internetters bestaan ook nog. Vaak zit mijn piek niet boven de 400 kbps en gemiddeld heb ik 122 kbps gemiddeld nodig tijdens een sessie. Tijdens het tikken van deze post heb ik geen bandbreedte nodig..
3. Mobiel internet op je laptop of vaste PC heeft een intens groot voordeel over LAN of WLAN.
Het is veiliger en het is mobieler. Als ik een weekendje logeer bij mijn ouders in de bossen waar geen CAI is dan zit ik alsnog op dit forum en andere en kan ik alsnog het nieuws bijhouden en zomaar lekker surfen, waar ook. Geen geklieder meer metr adhoc WLAN tussen mijn laptops wat wel goed werkt, maar niet ideaal is want de werklaptop moet dan altijd aanstaan.

Als ik voor mijn werk naar Mannheim moet, naar het congresgebouw daar en ik rij mee met een collega dan is het überrelaxt om on-line het een en ander te regelen en een mobiel internet abonnement is niet verbonden aan een computer. Zolang jij de software en de stick hebt heb je internet. punt.

Misschien heb ik wel erg makkelijk praten, maar ik heb alleen maar 2 laptops in mijn bezit en geen desktopcomputer. Ik heb 3 plekken in huis waar ik kan gaan zitten en afwisseling is erg leuk. het geeft een hoop meer vrijheid (zie mijn eerdere post)

Ik denk dat Ziggo zich nog lelijk gaat stoten. net zoals het kabinet, loopt allemaal erg lekker daar :Y :')

O ja, de eigenlijke reden dat ik Ziggo ga verlaten is het feit van achteraf naar vooruit betalen. Ineens dubbel bedrag en er is mij NIET gevraagt of ik het er wel mee eens ben. Mijn zus werd me toch een partij giftig toen ze haar afschrift kreeg net zoals ik.
Dat heeft het lijntje gebroken tussen osn meneer Ziggo met je nette pakje.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 17-06-2008 23:18]

• Anoniem: 146043
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
angel00008 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:49:
ik heb verder ook totaal geen problemen met mijn verbinding maar dat ze poorten gaan knijpen vind ik gewoon niet kunnen.

ik heb het z3i pakket en betaal daar dan ook flink voor maar dan wil ik wel van alle services gebruikmaken..
Het is wel te omzijlen O-)

@home had altijd een pleurishekel aan me omdat ik hun vertelde hoe ze het probleem moesten oplossen en niet andersom. Ook ben ik in hun ogen een beetje te handig als het gaat over het verkaar na het modem op hun netwerk. Ik kan Mill.NB zo alteren.
MdO82 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:17:

Bron
Overmoedigheid is ook niet altijd goed.

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 17-06-2008 23:12]

• Demon_Eyez
MdO82 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:17:

Bron
_O- _O- _O-

drie weken, sure.. }:| ...and the moon is made of cheese

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-03 15:48

Dani86

AeroGeek

Mij benieuwen of ze dat in drie weken gaat lukken. Hun klantenservice is erg incompetent. Ik zie Ziggo over drie weken wel :)

Ryzen 5 3600 - 32GB RAM @ 3200 MHz - RX5600XT - WD SN770 1TB nvme

• AjDuLion
Anoniem: 146043 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:10:
[...]

Het is wel te omzijlen O-)

@home had altijd een pleurishekel aan me omdat ik hun vertelde hoe ze het probleem moesten oplossen en niet andersom. Ook ben ik in hun ogen een beetje te handig als het gaat over het verkaar na het modem op hun netwerk. Ik kan Mill.NB zo alteren.

[...]

Overmoedigheid is ook niet altijd goed.
vertel het me maar want ik zie op het moment geen mogelijkheid om erder te werken nu....

• StephanL
  • Laatst online: 21:13
Anoniem: 201196 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:32:
Je bent niet verplicht je nummer mee te nemen, het kan. Ziggo heeft zelf een aantal telefoonnummers waar je uit kan kiezen als je je eigen nummer niiet mee neemt.

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 06:14
Of als je geen nummer hebt om mee te nemen :)
Destijds net zolang gerefreshed tot me een (relatief) leuk nummer werd aangeboden.

• Makkelijk
  • Laatst online: 22:47
StephanL schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 09:14:
[...]

Je bent niet verplicht je nummer mee te nemen, het kan. Ziggo heeft zelf een aantal telefoonnummers waar je uit kan kiezen als je je eigen nummer niiet mee neemt.
Hij bedoeld dat het verplicht is dat de provider de mogelijkheid bied je nummer mee te nemen

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• markd76
  • Laatst online: 31-05-2021
Demon_Eyez schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:05:
[...]

Mensen jullie moeten het zelf maar weten, maar ik zou iedereen aanraden die nog steeds geen bevestiging heeft van z'n bestelling, gewoon te annuleren. Je gaat toch niet vier weken zitten wachten totdat er misschien iets gebeurt... ?
Ik zou dit op zich graag willen doen, maar op mijn locatie gaat ADSL niet harder dan 6MBit down en een halve up.
Alles-in-1-Extra is verreweg het snelst (upload) op mijn locatie, dus hoe gillend gek ik ook word van "eventjes geduld nog want het busje (van Select Vracht of zo iets) komt zo", ik vrees dat ik niet anders kan. :'(

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vandaag de decoder ontvangen... Het is een Humax, wel leuk dat er dan in het boekje staat dat indien je een plasma televisie hebt, je hem met component of HDMI moet aansluiten. Laat dat er nou net niet opzitten :P Alleen scart helaas :(

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:43
Shunt schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:19:
[...]

Ik ben dan wel zeer ontevreden over de service en de organisatie achter ziggo maar kwa internet heb ik hier niets te klagen. Altijd een stevige 12mbit down en ik haal deze ook gewoon bijna altijd. Het nadeel van kabel is gewoon en zal altijd blijven dat je een beperkt aantal Mbit hebt en die deelt met mensen die samen met jou op een lus zitten. Dus als er op die lus veel mensen zitten met een 8 of 12 of meer abbo zitten en flink aan het downloaden zijn zal jij een minder hoge snelheid hebben.
Onzin. Bij het voormalige Casema had ik met m'n 4 mbit abbootje ook altijd een snelheid van 4,3 of 4,4 als ik dat met speedtest.net ging meten. En dat was onafhankelijk of de buren nou zaten te downloaden of niet hoor. Als Ziggo de snelheidswaarde van de diverse abbo's op + 5% zet, dan heeft iedereen de snelheid die 'm beloofd is. En met argumenten als 'bij @home kreeg je dat vroeger ook niet' heb ik als Ziggo klant helemaal niets te maken !

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 12:02
Anoniem: 205374 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:52:

Sorry hoor, maar vind het een beetje onzin. Ziggo leverd de internet verbinding naar je huis. Op de verbinding vanaf hun aansluitpunt met het internet naar speedtest.nl hebben ze geen invloed. En dan is, wat de helpdesk medewerker zegt, alleen een test naar hun server een goeie test.

----

Ik heb vorige week maandag een brief gekregen dat het geleverd zal worden en ook dat ik meteen al aan het betalen ben... Nu iets meer dan een week later heb ik nog steeds niks ontvangen, maar ben ik dus al wel aan het betalen. Op zich kan ik best wachten, want ik heb op dit moment nog TweakDSL waar ik 12mbit mee haal, maar ik vind het wel te gek voor woorden dat ik al wel moet betalen.
Wat ik ook vern**keratief dat ik van 8,95 naar 15,90 ben gegaan toen ik van Leiden naar Zoetermeer verhuisde, zonder dat ik hiervan op de hoogte was gesteld.

[Voor 18% gewijzigd door Chilly_Willy op 18-06-2008 13:39]

Coïtus ergo sum

• ComaKip
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 21:00
Even de algemene voorwaarden lezen. Je kan je geld terug krijgen.
Als een Dienst, of een belangrijk deel daarvan, tijdelijk niet beschikbaar is, dan heeft die Klant recht op terugbetaling van de maandelijkse abonnementsvergoeding voor die periode als:
- hij hiervoor binnen een maand een schriftelijk verzoek bij Ziggo indient; en
- het terug te betalen bedrag meer bedraagt dan € 10.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee