Modstatus klachtenloket

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 62.254 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Uh ja oke, je hebt gelijk, dat was inderdaad een onterchte moderatie.
Heb nu snel even de faq doorgelezen en het klopt inderdaad, er staat: Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum.

Ja mijn excuses hiervoor, daar had ik dus inderdaad overheen gelezen.
Maar is dat dan de reden waarom meteen de rechten zijn uitgezet en ik geen mailtje heb gehad?
Ik zal morgen nogmaals de faq er op na lezen, dan weet ik even weer precies hoe en wat.

[ Voor 45% gewijzigd door mistervis007 op 12-12-2010 02:02 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet dus niet of dit een reden was om je rechten uit te zetten. Normaal zou ik daar inzage in moeten hebben, als een ander crewlid je rechten heeft uitgezet, en daarnaast zou je daarvan op de hoogte moeten zijn gesteld. Omdat dit dus niet gebeurd is, vermoed ik dat er iets foutgegaan is, ergens. Even afwachten of een ander crewlid misschien meer weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Oke we wachten even rustig af.
Fout is hier in ieder geval begrepen en wordt op gelet in de toekomst.

Trouwens een tijdje geleden verdwenen er bij mij ineens een stuk of 30 karma punten (Is te zien in de karma grafiek, mistervis007).
Niet dat het heel erg is maar ik snap het niet, heb er geen mail of DM over gehad.
Vraag me af wat er aan de hand is?

[ Voor 64% gewijzigd door mistervis007 op 12-12-2010 02:52 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je rechten zijn hier niet handmatig uitgezet, dit is door de modbot gedaan. Om dat voor elkaar te krijgen moet je een hel forse afwijking hebben, wat hier dus ook het geval is. (1.976 op het moment van uitschakelen.)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Zo dat vind ik dan inderdaad wel heel erg veel, daar ik nog niet zolang aan het modereren ben en ik ook nog niet zoveel hebt gemodereerd.
Dat zou dan willen zeggen dat bijna iedere moderatie van mij afwijkend is, en dat is zeker niet het geval.
Ik kan me dan ook amper voorstellen dat ik een afwijking van 1976 punten heb.

En wat betreft de karma punten dan?

[ Voor 17% gewijzigd door mistervis007 op 12-12-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Karma varieert en is onder andere afhankelijk van je reactiescore, als die omlaag gaat, gaat je karma dus mee. Daar hoef jij je dus niet druk om te maken.

En je afwijking was 1,976 gemiddeld per reactie. Niet 1976 totaal. Overigens is de afwijking al weer wat gezakt, ik zie daar nu 1,08 staan, wel nog steeds erg hoog.

Maar als je beloofd reviews: Tweakers.net moderatie faq eens goed door te nemen en je te houden aan de richtlijnen, dan kunnen wat mij betreft je rechten weer aan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Oke bedankt voor de uitleg, dan is dat ook even duidelijk.

En prima, ik zal de faq nog eens goed doornemen en artikelen modereren naar inhoud van het artikel.

Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Zo ik heb het nogmaals gelezen en ik beloof bij deze dat ik me houd aan de richtlijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dan is het even wachten op iemand met meer rechten dan ik om jouw je rechten terug te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Please try again ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
De melding staat er wel nog, maar ik kan wel weer modereren :)
Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Die melding is gewoon dat gele balkje of niet? Eenmalig wegklikken via het kruisje :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
Ja dat is inderdaad het balkje.
Prima klik het wel even weg.
Nogmaals bedankt :)

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 15:04
Edit: nvm, verkeerd topic.

[ Voor 107% gewijzigd door __1337__ op 16-12-2010 21:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit soort berichten horen hier niet thuis, maar mag je in Het kleine-mismoderatietopic deel XIX posten :)

• __1337__
Aah sorry, ik heb in mn Myreact niet helemaal goed gezocht. Dankjewel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:50
Mijn moderatierechten zijn uitgezet. Gevalletje modbotpech of heb ik echt te vaak geblunderd? :? Ik heb geen DM of iets dergelijks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Het is in elk geval automatisch gegaan. Ik heb nu even niet zoveel tijd dus kijk later, maar het lijkt voornamelijk te zijn omdat je vooral hoog en laag modereert, zoals deze -1.
RigolleM in 'nieuws: TomTom brengt kaartbewerking via Map Share naar iPhone-app'

Later meer uitleg of eventueel van een andere Powermod

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
@Kixtart: Het was mijn inschatting dat dat een typische troll reactie was van een TomTom fanboy omdat Navigon op 1.7 zat zoals een latere reactie ook aangaf. Reactie leek dus vooral bedoelt te zijn om Navigon te bashen of reacties van Navigon gebruikers uit te lokken. Dat was in ieder geval mijn inschatting, vandaar mijn -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kixtart schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:37:
Het is in elk geval automatisch gegaan. Ik heb nu even niet zoveel tijd dus kijk later, maar het lijkt voornamelijk te zijn omdat je vooral hoog en laag modereert, zoals deze -1.
RigolleM in 'nieuws: TomTom brengt kaartbewerking via Map Share naar iPhone-app'

Later meer uitleg of eventueel van een andere Powermod
Ergens valt er wat voor te zeggen dat die reactie een -1 kreeg. Het is een soort stroman namelijk.

Ik heb nog wat meer moderaties nagekeken en eigenlijk kan ik wel zien dat de moderaties ietswat extreem zijn maar niet echt op een ondubbelzinnige manier fout. Ja, je geeft deze een +3 waar de rest een (veilige) +1 geeft maar ook voor je +3 valt wat te zeggen, namelijk omdat die reactie ook als game-changer gezien kan worden.

Je bent automatisch uitgezet, het is dus niet dat iemand je bewust uitzet. En wat mij betreft zou je weer gewoon moeten kunnen modereren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Misschien wat het niet het beste voorbeeld. Ik vertrouw Delerium in zijn oordeel dus de rechten zijn weer aangezet. Zo te lag het vooral in de combinatie in ietwat extreem en hoeveelheden moderaties. Een gemiddelde valt natuurlijk sneller hoger/lager uit als er niet veel data beschikbaar is.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
@Delerium: Yep, +3 omdat dit de enige reactie was die zo duidelijk vermelde dat de bug al lang in de bugtracker bij Google stond, maar dat de prioriteit pas verhoogd werd nadat een grote tech blog (namelijk Engadget) er bovenop dook. Dat zegt iets over hoe Google hier mee omging en is zeker een 'must read' vind ik.

@Kixtart, thanks. Het werkt nog niet maar dat zal nog wel komen neem ik aan.
Edit: Excuses, ik kan wel weer moderen maar de waarschuwing met "Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet" staat er nog (moet hem waarschijnlijk eerst zelf sluiten). Bugje! >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Stiggy op 16-01-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Vraagje over de moderatie mogelijkheid.
Ik kan niet de Modbot/modperformance pagina op en mijn mod status is aangepast van van 4x naar 2x het aan aantal modpunten. Is daar een reden voor naar aanleiding van een wijziging op de site of heb ik te weinig gemod en tweakers bezocht? Ik kan het nu ook niet nakijken of ik ergens de fout in ben gegaan en heb ik geen melding gekregen dat ik verlaagd ben in modstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
Murtceps schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:27:
Vraagje over de moderatie mogelijkheid.
Ik kan niet de Modbot/modperformance pagina op en mijn mod status is aangepast van van 4x naar 2x het aan aantal modpunten. Is daar een reden voor naar aanleiding van een wijziging op de site of heb ik te weinig gemod en tweakers bezocht? Ik kan het nu ook niet nakijken of ik ergens de fout in ben gegaan en heb ik geen melding gekregen dat ik verlaagd ben in modstatus.
Ditzelfde heb ik een tijdje geleden ook gehad, ik sta overigens nog steeds op 2x, was eerst 6x.
Het kwam bij mij doordat mijn afwijking te laag was, en de modbot heeft dit opgepikt als papegaaimodden.

Dit kwam bij mij doordat ik vaak de modqueue probeerden te verkleinen, door ook artikelen/productreviews waar maar een paar reacties bij zijn, dat die ook een moderatir krijgen.
Maar zo krijg je dus op al die reacties een afwijking van 0, en dan word je terug gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Datzelfde is gebeurd bij Murtceps, want de afwijking is 0.062. Het blijft een probleem als mensen alleen de modqueue modereren, maar er is ook niet veel aan te doen. We hadden eerder namelijk steeds een probleem dat mensen met een hoge weging alleen maar een bepaalde score gaven. Gewoonlijk is het advies om gewoon verder te modereren en manier van modereren een beetje te veranderen. Handmatig aanpassen kan ook, maar dan zal snel weer hetzelfde gebeuren.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Er is wel een oplossing mogelijk, maar ik heb geen idee hoe lastig deze is om uit te voeren: de eigen score niet meerekenen bij het bepalen van de expertscore. Als je dan de enige mod bent van een reactie is er geen afwijking (dus ook niet 0) en daarmee voor zover ik weet ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Ik heb niet alleen de modqueue gemodereerd dus dat kan het nooit alleen maar zijn.
Maar zoals het nu staat moet je dus gewoon geen berichten meer modereren waar nog niemand iets mee gedaan heeft, wat er dus voor zorgt dat uiteindelijk niemand die berichten nog modereerd. Blijven alleen de grote topics over en kan je de mod mogelijkheid voor meuktrackers en status berichten of blogs beter uitzetten.

klopt het dat je die mod pagina met je afwijkingen ook niet meer ziet als je op het lage niveau zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

klopt het dat je die mod pagina met je afwijkingen ook niet meer ziet als je op het lage niveau zit?
Dat klopt inderdaad en is al zo een tijdje.

We kijken even of we met redelijke spoed bijvoorbeeld de oplossing van Dirk kunnen invoeren, want het is inderdaad niet echt functioneel wanneer iemand modereert in minder actieve gedeeltes, zoals meuk en reviews.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Jep:)

Maar kan het ook zijn dat je bijvoorbeeld van 6X via 4X terug gaat naar 2X, omdat je te weinig modt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat kan, maar dan moet je minder modden dan jij nu doet. Ik weet de exacte aantallen niet, maar die zijn niet hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Dirk schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:41:
Dat kan, maar dan moet je minder modden dan jij nu doet. Ik weet de exacte aantallen niet, maar die zijn niet hoog.
Ok, en ik mod nu al niet erg veel, alleen als ik toch reacties lees, dan beoordeel ik ze ook meteen.

Maar ben ik inmiddels alweer een beetje op weg naar 4X of 6X, of zak ik alleen maar dieper? :'(

Nu ik de mod.performance niet meer zie kan ik dat zelf natuurlijk niet zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Niet omdat je te weinig modereert, maar elke moderatie heeft wel meer invloed op het gemiddelde. Het gemiddelde is namelijk genomen over 1 maand (of nog steeds 2 maanden, maar niet helemaal zeker ;) )

edit: Was een response op jouw eerdere reactie. Update over bovenstaande:
19-Jul-2010 downgrade Master Expert 1079 0.046
20-Jul-2010 upgrade Expert Master 1152 0.048
19-Sep-2010 downgrade Master Expert 805 0.059
Ik heb je handmatig weer op Master gezet nu, maar op dit moment blijft het modereren op queue-only wel nog een probleem en mogelijk in de toekomst weer.

[ Voor 52% gewijzigd door Kixtart op 02-02-2011 19:14 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Master is dan dus 4X?
Ik zag gisteravond nog heel even de mod.performance, en dus 4X (of 6X).
Maar nu is hij weer weg, en staat hij weer op 2X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Hier kan je vinden welke onderliggende statussen er zijn (TMF miniFAQ). Zo te zien ben je gewoon weer door het systeem opgepakt, wat wel erg snel is na een handmatige actie, maar is weer door Cloud aangepast.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Kixtart schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:10:
Hier kan je vinden welke onderliggende statussen er zijn (TMF miniFAQ). Zo te zien ben je gewoon weer door het systeem opgepakt, wat wel erg snel is na een handmatige actie, maar is weer door Cloud aangepast.
Thanks.
Maar de ModBot mag mij niet ofzo?
Het wordt handmatig verzet, en zonder te modereren wordt het alweer verlaagd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je handmatig aangepast wordt dan is dat blijkbaar voor zolang de ModBot niet naar je kijkt. De ModBot houdt dus niet de handjes af helaas. Al zou dat ook weer problemen met zich meebrengen..

Nu je aangepast bent, dus meteen gaan modereren! :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastha-Hacker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Even een vraagje:
Waarom worden reactie's waar 1 dingetje negatief over microsoft in staat weggemodereert, en waarom worden reactie's waarin negatieve dingen over Apple, Sony (en nog wel meer bedrijven) tot in de hemel gemodereerd (dit is overdreven, maar het lijkt hier wel op)??

Alvast bedankt voor uw reactie! :)

Voorbeelden:
nieuws: 'Microsoft verspreidde trojan via Windows Update'
nieuws: PS3-firmware v3.56 bevat rootkit

[ Voor 31% gewijzigd door Mastha-Hacker op 04-02-2011 16:20 . Reden: 2 voorbeelden waarin ik dit toch zeer duidelijk ben tegengekomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Mastha-Hacker schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:18:
Even een vraagje:
Waarom worden reactie's waar 1 dingetje negatief over microsoft in staat weggemodereert, en waarom worden reactie's waarin negatieve dingen over Apple, Sony (en nog wel meer bedrijven) tot in de hemel gemodereerd (dit is overdreven, maar het lijkt hier wel op)??

Alvast bedankt voor uw reactie! :)

Voorbeelden:
nieuws: 'Microsoft verspreidde trojan via Windows Update'
nieuws: PS3-firmware v3.56 bevat rootkit
Het kleine-mismoderatietopic deel XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En daar graag linkjes naar de specifieke reacties meegeven, in plaats van een linkje naar het hele artikel met veel te veel reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Geachte,

Graag zou ik weer willen modden, waarschijnlijk is het lang geleden al uitgezet. Dit omdat ik er waarschijnlijk als een kip zonder kop aan het rond modden was -.-' I blame the young age. Dus ik weet niet of het mogelijk is om dit voor mij weer mogelijk te maken?..

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Jerx

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is al zo lang geleden, dat ik je rechten meteen weer inschakel. Ik neem aan dat je wel eventjes de ModFAQ bekijkt voor je driftig aan de slag gaat? ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Cloud schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:04:
Dat is al zo lang geleden, dat ik je rechten meteen weer inschakel. Ik neem aan dat je wel eventjes de ModFAQ bekijkt voor je driftig aan de slag gaat? ;)
Haha beloofd! Ben inmiddels wat ouder geworden dus ook meer wijsheid gekregen 8)7

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:09
Het viel me op dat m'n recente moderaties niet veel uit leken te halen, dus checkte ik mijn weging bij een ongemodereerde reactie. Blijkt dat die op 0x staat?
Klopt dit en zo ja, waarom?

Lijkt dat ik me heb vergist :p

[ Voor 11% gewijzigd door SidewalkSuper op 11-02-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Niveau 0x bestaat inderdaad bij mijn weten niet. ;) 0x zou betekenen dat je rechten uitgeschakeld zijn en dan kun je het betreffende menu niet eens tevoorschijn halen. Maar mooi dat je de onduidelijkheid zelf al opgelost hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Oke, duidelijk. Thanks :)

• Elmo_nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 19:16
Waarom is mijn post (Elmo_nl in 'nieuws: Sony deelt bans uit aan gebruikers met gekraakte PS3') als ongewenst aangemerkt? Ik ben toch naar mijn idee niet extreem/grof/beledigend geweest en heb mijn mening onderbouwd?

• Herman
  • Laatst online: 18:10

Herman

FP ProMod
Zie Het kleine-mismoderatietopic deel XX

Overigens heb ik je reactie ook een -1 gegeven. Je gaat m.i. veel te veel op de man.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Elmo_nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 19:16
@Herman87, ok, bedankt voor de uitleg. Ik ben het er niet mee eens dat ik te veel op de man ga en leg hem ook uit dat anoniem willen zijn niet meteen betekend dat je iets fout doet en onderbouw waarom hackers niet altijd dieven zijn imho. Maar goed, gelukkig leven we in een land waar meningsverschillen mogen :) Ik zal er in het vervolg nog meer op letten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Beste mods,

De laatste maanden heel erg mijn best gedaan om op +6 modrechten te komen, en nu zit ik vandaag opeens op +1.. hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja te weinig afwijking zo te zien. Maar ga gewoon lekker door met modereren en maak je niet druk om die status. :)

edit:
Ik heb het maar even in de topicwaarschuwing toegevoegd. Er is een reden dat we die status niet meer tonen op de usergallery; we hebben liever dat jullie in het geheel niet kunnen weten op welk niveau jullie eigenlijk modereren.

[ Voor 51% gewijzigd door Cloud op 22-02-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je geeft een simpele geest een portofoon en een eenvoudige taak.
Wanneer hij z'n best doet en nog wat studeert mag ie een V op ze jassie dragen.
In het geval van uitzonderlijke plichtsbetrachting mag hij gaan modereren op Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waar héb je het over? :?

Je hebt blijkbaar hetzelfde ook bij een willekeurig artikel op de Frontpage geplaatst.

[ Voor 70% gewijzigd door Cloud op 28-02-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Om eerlijk te zijn ga ik me steeds meer ergeren aan de mods die gegeven worden, veel in mijn ogen nuttige opmerkingen worden nu weggemod met 0 offtopic/irrelevant zodat je wel gedwongen word om op -1 of 0 niveau te lezen omdat je anders een hoop goede informatie te kunnen lezen, ik weet dat er fanboys bezig zijn, maar in deze hoeveelheid is geen fanboy gedrag meer.
Het valt me op dat steeds meer mensen moderen op hun mening en niet meer inhoudelijk op de post, zie bijv nieuws: Website Stichting Brein offline na ddos - update maar eigenlijk zie ik het in ieder Brein topic of PS3 topic. Wat in mijn mening heel het moderen waardeloos maakt, het is geen inzicht meer of een post nuttig is, maar wat een aantal mensen er van vinden. Zeg dat 10 mensen op hun mening iets downgraden en 1 iemand positief op inhoud, dan mag die ene straks niet meer moderen vanwege afwijkend modgedrag en blijven alleen de mening modereerders over. Het is natuurlijk mogenlijk dat ik het compleet verkeerd zie, maar zou toch graag de mening van tweakers hierover willen horen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

Stoney3K

Flatsehats!

Ik krijg elke keer als ik mijn status op wil vragen bij http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance de foutmelding dat ik minimaal meester-mod moet zijn om mijn status te kunnen zien.

Is de link fout of mag ik als gewone sterveling mijn eigen moderatie-stats niet eens inkijken? ;)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Stoney3K schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:50:
Ik krijg elke keer als ik mijn status op wil vragen bij http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance de foutmelding dat ik minimaal meester-mod moet zijn om mijn status te kunnen zien.

Is de link fout of mag ik als gewone sterveling mijn eigen moderatie-stats niet eens inkijken? ;)
Dat laatste ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

So be it, maar praktisch is het niet: Ik kan natuurlijk op zo'n manier ook niet zien wanneer ik dan wél de status van meester-mod bereik. (Dat staat ook nergens in de FAQ.) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Stoney3K schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:55:
[...]

So be it, maar praktisch is het niet: Ik kan natuurlijk op zo'n manier ook niet zien wanneer ik dan wél de status van meester-mod bereik. (Dat staat ook nergens in de FAQ.) :+
Dat is volgens mij precies de bedoeling.
Tweakers wil dat gebruikers niet gaan modereren om de status of de karma, maar gewoon om te modden. Om reacties te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

yannickie111 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:59:
[...]

Dat is volgens mij precies de bedoeling.
Tweakers wil dat gebruikers niet gaan modereren om de status of de karma, maar gewoon om te modden. Om reacties te beoordelen.
Kan ik ook zeker wat in vinden. Waar ik meer in geïnteresseerd ben is bijvoorbeeld mijn afwijking bij de modBot, die kan bij toekomstige moderaties nogal eens handig zijn. Mijn status zal me eerlijk gezegd niet heel erg veel boeien, maar wat inhoudelijke gegevens over hoe ik het er als moderator vanaf breng lijkt me wel handig om te hebben.

Om de karmapunten modden hoef ik niet te proberen, ik zit al bijna aan de 100K en ik ga niet harder doormodden of reageren puur voor de bragging-rights. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Laatst online: 18:10

Herman

FP ProMod
Misschien is Het kleine-mismoderatietopic deel XX een goede plek om specifieke moderaties aan te kaarten?

Overigens zijn heel veel reacties in dat nieuwsitem weggemod, niet omdat modders er niet mee eens zijn, maar omdat het tegen het beleid van Tweakers is. Zie ook de mod-faq. Er wordt dus -als het goed is- niet op mening of standpunt gemod, maar naar richtlijnen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Stoney3K schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:04:
[...]

Kan ik ook zeker wat in vinden. Waar ik meer in geïnteresseerd ben is bijvoorbeeld mijn afwijking bij de modBot, die kan bij toekomstige moderaties nogal eens handig zijn. Mijn status zal me eerlijk gezegd niet heel erg veel boeien, maar wat inhoudelijke gegevens over hoe ik het er als moderator vanaf breng lijkt me wel handig om te hebben.

Om de karmapunten modden hoef ik niet te proberen, ik zit al bijna aan de 100K en ik ga niet harder doormodden of reageren puur voor de bragging-rights. :P
En ik kan me weer vinden in jouw reactie;)
Ik hoeft ook geen karma, heb ook al behoorlijk wat, maar de status vind ik wel leuk/handig.
Als je 1 keer meetelt voelt het net alsof je bijna niet telt, als je 6X telt is dit al veel minder.

Maar ik ben het inderdaad ook niet eens met de modbot, want (als je een paar pagina's in dit topic terugleest) kun je zien dat ik vaak probeerde om de modqueue leeg te krijgen, zodat meer reacties een moderatie krijgen die ze verdienen.
Nu zie je vaak dat berichten op de FP die populair zijn heel vaak gemod zijn (best logisch, want mensen modden terwijl ze lezen), en bijvoorbeeld reacties op productreviews blijven ongemod...

Doe je dit vaak, en ben je de enige die die reacties mod, dan ziet de modbot je als papegaaimodder, want je hebt een afwijking van 0.0...

ps vul dit in bij je custom CSS, dan zie je al de ongemodde reacties met blauwe tekst, vallen ze beter op:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
/* Ongemoddereerde reacties blauwe tekst */ 
#reacties .reactie .unmodded p, 
#reacties .reactie .unmodded p a, 
#reacties .reactie .unmodded p a span.new { 
color: #0000FF; 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Herman87 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:05:
[...]

Misschien is Het kleine-mismoderatietopic deel XX een goede plek om specifieke moderaties aan te kaarten?

Overigens zijn heel veel reacties in dat nieuwsitem weggemod, niet omdat modders er niet mee eens zijn, maar omdat het tegen het beleid van Tweakers is. Zie ook de mod-faq. Er wordt dus -als het goed is- niet op mening of standpunt gemod, maar naar richtlijnen :)
Laat het me zo zeggen, ik erger me zo zwaar aan de onzinmodering, dat ik tegenwordig geen moeite meer ga nemen om te reageren of de reacties uberhaupt te lezen (iets wat ik vroeger wel deed), net als bij fok heeft het gewoon geen zin meer. Volgende stap is dan ook het nieuws ergens anders lezen.
En dat lijkt me niet de bedoeling.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zo erg? Dan ben je daarin wel een beetje een uitzondering ben ik bang. Maar waar praten we over? Je hebt wel een link naar een verschrikkelijk populair nieuwsartikel gegeven, maar geef eens wat voorbeelden van reacties die volgens jou zo compleet onzinnig gemodereerd zijn. Dat je overigens je standaardniveau op +1 hebt staan, helpt mogelijk ook niet natuurlijk. Dan ga je natuurlijk meer reacties missen dan als je het op 0 laat staan.

Dat er veel troep bij dat artikel staat mag overigens duidelijk zijn. Dat soort artikelen nodigen altijd uit tot verhitte reacties/relschoppers. Dat betekent overigens ook (vanwege de aantallen reacties en de aard ervan) dat er doorgaans strenger gemodereerd zal worden dan anders.
Maar je stelt nu dat er vrijwel alleen op mening gemodereerd wordt en dat betwijfel ik toch wel ten zeerste. Als dat daadwerkelijk zo zou zijn, dan zou ons mismoderatietopic toch wel behoorlijk wat drukker moeten zijn namelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 02-03-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Cloud schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:40:
Zo erg? Dan ben je daarin wel een beetje een uitzondering ben ik bang. Maar waar praten we over? Je hebt wel een link naar een verschrikkelijk populair nieuwsartikel gegeven, maar geef eens wat voorbeelden van reacties die volgens jou zo compleet onzinnig gemodereerd zijn. Dat je overigens je standaardniveau op +1 hebt staan, helpt mogelijk ook niet natuurlijk. Dan ga je natuurlijk meer reacties missen dan als je het op 0 laat staan.

Dat er veel troep bij dat artikel staat mag overigens duidelijk zijn. Dat soort artikelen nodigen altijd uit tot verhitte reacties/relschoppers. Dat betekent overigens ook (vanwege de aantallen reacties en de aard ervan) dat er doorgaans strenger gemodereerd zal worden dan anders.
Maar je stelt nu dat er vrijwel alleen op mening gemodereerd wordt en dat betwijfel ik toch wel ten zeerste. Als dat daadwerkelijk zo zou zijn, dan zou ons mismoderatietopic toch wel behoorlijk wat drukker moeten zijn namelijk :)
Ik zie dat er een hoop op den duur wel uitgebalanceerd word, maar het probleem is er wel als net iedereen begint te reageren, ik lees dan (soms nog) de reacties en heb het filter nu maar op -1 gezet. Maar als voorbeeld: ultimasnake in 'nieuws: Website Stichting Brein offline na ddos - update'
Het viel me op dat andere het er ook over hadden in een ander topic, dat zij ook vinden dat er op mening wordt gemodereerd en vaak wordt dat wel gecorrigeerd, maar dat lijkt me niet de bedoeling, want hoeveel mensen lezen nog iets na een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De voorbeeldreactie die je geeft, wat is de score die jij graag gezien had dan? Want die reactie staat op 0. Het zijn wat aannames/mogelijkheden die gegeven worden. Op zich wel ontopic dus een +1 zou ook kunnen, maar in het licht van de heel veel reacties die er zijn is het niet ondenkbaar dat de reactie onder de +1 eindigt. Het moderatiesysteem is er voor de lezer en je wilt de lezer niet vermoeien met dit soort reacties terwijl er nuttiger te lezen valt. Over het algemeen geldt, hoe populairder een artikel, hoe strenger er gemodereerd kan worden.

Wat betreft de tijdspanne; dat is geheel correct. Als een artikel nieuw en hot is, dan willen de scores (zeker bij dit soort artikelen) nog behoorlijk fluctueren. Daar is niet zo heel veel aan te doen, zonder het moderatiesysteem niet meer aan iedereen te geven. Alleen als we met een select groepje mensen (waarvan we zeker weten dat ze 'perfect' modereren) gaan werken, zou je dat kunnen voorkomen. Maar dat is nu juist niet het idee van het toegankelijke moderatiesysteem.

Wat dat aangaat is het ook een beetje een lastig artikel wat je gekozen hebt, want samen met artikelen over Apple zijn dit toch wel de ergste. Bij de meeste artikelen zal dit veel minder spelen denk ik :) Het fluctueren wordt inderdaad ook veroorzaakt door mensen die hun mening mee laten spelen en juist deze twee typen artikelen (Brein/Apple) veroorzaken nogal wat emotie bij mensen. Dat uit zich niet zozeer in keiharde -1 of +3 moderaties maar wel in veel moderaties die bij twijfel naar de meningzijde afgerond zullen worden. Ook daar is vrij weinig tegen te doen ben ik bang. Geheel op meningmoderen wordt over het algemeen gevonden door crew en aangepakt, maar mensen die bij twijfel hun mening mee laten spelen zijn niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnowflake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 07:35
Ik werd vandaag verwelkomd met het bekende: "Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat het vermoeden bestaat dat je de Moderatie-faq niet of onjuist geïnterpreteerd hebt…"

Het zou leuk zijn als ik zou kunnen weten wat ik misgedaan heb, dan kan ik hier in het vervolg rekening meehouden. In mijn ogen heb ik nu niet veel verkeerds gedaan en het zou wel toepasselijk zijn om bij de melding van het afsluiten van het modereren er een melding kwam welke moderatie richtlijnen overschreden werden.

Ik kan al zeggen dat ik niet modereer op "Commentaar m.b.t. artikelen", maar zal vanaf nu -1 gaan toepassen.
"Feitelijke onjuistheden" krijgen bij mij wel een -1. Ik zie het nut er niet van in om dergelijke comments een 0 status te geven en dus zichtbaar te laten voor het merendeel van de lezers, op die manier krijgen dergelijke onjuistheden een eigen leven en gaan andere ze als waarheid beschouwd worden. Maar ik zal erop letten dat ik hiervoor geen -1 meer zal toekennen.
"Klachten over moderaties" en "Meningsverschillen" worden niet gemodereerd door mij. Een ik ben voor meningsverschillen, tenzij ze gebaseerd zijn op feitelijke onjuistheden, waardoor ze van mij een -1 kregen.
"Strategisch stemmen" doe ik niet aan mee. Wat heb ik erbij te winnen dat mijn comment hoger komt te staan? Meer karma? Daar wordt mijn leven beter van ja…

Dus ik stel vast dat ik op slechts één punt afwijk van de richtlijnen en, volgens mij, doe ik dit om een gegronde reden en ik zal mij vanaf nu houden aan de richtlijn hieromtrend. Uiteraard, als ik mij hier compleet in vergis en ik doe wel dingen waarvan ik zei dat ik ze niet doe, dan wil ik dat zeker weten en zal ik mij hieraan aanpassen.

Mocht ik echter gedegradeerd zijn omdat mijn gemiddelde score te ver afwijkt van die van de bot of Power/ProMODs, dan heb ik daar wel grote bezwaren tegen. Uw eigen richtlijnen schrijven voor om "Meningsverschillen" niet negatief te modereren, en als mijn score te ver afwijkt van die van jullie, dan is dit duidelijk een meningsverschil, waarvoor ik niet bestraft zou mogen worden.

Verder zou het ook wel handig zijn om naar dit forum geleid te worden, want ik wou eerst een mail sturen. Maar dat zijn slechts enkele features die het systeem zouden kunnen verbeteren :).

[edit]Ik zie net dat ik gedegradeerd ben door sterk afwijkend te modereren. Zou ik dan ook enkele voorbeelden mogen hebben van sterke afwijking en ik zou graag willen refereren naar de paragraaf twee hoger.

Mvg
Snow

[ Voor 4% gewijzigd door MrSnowflake op 03-03-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Uit je moderaties blijkt dat je óf een gelijke score geeft, of eigenlijk altijd een uiterste (-1 of +3). Dus of je bent het met de score eens, of je bent het niet en corrigeert dat op die wijze. Dat is niet helemaal de bedoeling en hierdoor heb je een behoorlijke afwijking weten op te bouwen. Zo hoog dat inderdaad de ModBot de rechten op inactief gezet heeft.

Het duidelijkste voorbeeld wat ik zo even zie is: cue in 'nieuws: Microsoft brengt eerste update uit voor Windows Phone 7'. Deze reactie heb je met een +3 beloond terwijl de reactie, hoewel een beetje grappig, echt helemaal niets toevoegt.

Omdat je toch een duidelijk verhaal hebt en de richtlijnen (nu) zeker goed lijkt te kennen, heb ik je rechten weer terug ingeschakeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Heb je ergens misschien een +3 of +2 gegeven waar het meer in overeenkomst met jouw mening was dan dat het een correcte moderatie betrof?

edit:
Te laat :)

[ Voor 8% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-03-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnowflake
Cloud schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:47:
Omdat je toch een duidelijk verhaal hebt en de richtlijnen (nu) zeker goed lijkt te kennen, heb ik je rechten weer terug ingeschakeld. :)
Bedankt voor de snelle reactie en te heractivering van mijn status. En ik moet u gelijk geven. Die +3 voor de door u aangehaalde reactie was inderdaad misplaatst! Ik zal er proberen op te letten.

Ik wil er nog even bij vermelden dat ik niet kijk naar de gemiddelde score. Deze heeft niets te maken met mijn eigen mening en ik doe ook geen compensatie mods. En ik denk dat ook dat kan zorgen voor een afwijking van mijn scoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MrSnowflake schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:06:
[...]

Ik wil er nog even bij vermelden dat ik niet kijk naar de gemiddelde score. Deze heeft niets te maken met mijn eigen mening en ik doe ook geen compensatie mods. En ik denk dat ook dat kan zorgen voor een afwijking van mijn scoring.
Op zich zijn dat allemaal prima dingen hoor, probeer zo objectief als mogelijk te blijven en echt de score te geven waarvan jij denkt dat de reactie op moet eindigen. Dan gaat het ongetwijfeld goed komen :)

offtopic:
De 'u' mag je echt wel achterwege laten hoor, ik voel me al oud genoeg zoals het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnowflake
Cloud schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:19:
[...]
offtopic:
De 'u' mag je echt wel achterwege laten hoor, ik voel me al oud genoeg zoals het is ;)
offtopic:
Gewoonte van een Vlaming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb ondertussen meer dan 250 karma, maar als ik wil activeren (op http://tweakers.net/reacties/?Action=ModActivate), dan krijg ik de melding 'Onvoldoende karma beschikbaar'. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wanneer ben je boven de 250 karma gekomen? Vandaag? Zo ja, dan ff wachten tot morgen, loopt eenmaal per dag dat script (of iig was dat zo, weet niet of dat nog zo is?).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ja, volgens mij vandaag, dus dat zal het dan wel zijn.
bedankt, dan probeer ik het morgen wel weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is nog steeds zo. Dat script draait één keer per dag, even geduld dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waarom?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DLNvGB3c7LaMEi5pPJ6ODft1/full.png

:?

(Graag (semi)-specifiek, heb geen idee waar ik zo "sterk afwijkend" heb gemodereerd :?)

[ Voor 32% gewijzigd door jmxd op 02-04-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Blijkbaar wel:
01-Apr-2011 downgrade Actief Inactief 55 1.239
Een +3 voor Verwijderd in 'nieuws: 'Apple onderhandelt over backupmogelijkheid iTunes-tracks'' of Lucas1988 in 'nieuws: Take-Two zoekt stemacteurs voor GTA' is dan ook absoluut niet op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, geen idee of ik hier aan het goede adres zit.
Maar ik kan niet meer modden sinds lange tijd, ik vraag me af waarom want ik daar verder geen bericht van ontvangen? :$
Modstatus activeren

Vanwege een reeds aan jou medegedeelde reden ben je uitgesloten van het moderatie-systeem en derhalve kan je dit ook niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is al zo lang geleden, toen hielden we nog niet de reden van uitsluiting bij. Je rechten zijn weer geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:14

grimson

domeingrommer

botoo schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:30:
@grimson: ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met jou aanmoet, je moderaties zijn belabberd en je moderatie-geschiedenis gaat heel ver terug en ook vroegâh ben je al eens handmatig uitgezet. Nu wil ik je niet aanvallen op iets uit een ver verleden (het betekent immers ook dat je een oude, getrouwe T.netter bent :) ), maar het feit dat modereren je niet op het lijf geschreven is blijft.

Ik stel voor dat je mij of Cloud over drie maanden nog eens aanschiet voor een mogelijke nieuwe start.

Well,
Gezien het al 3 maanden geleden is of langer.. Zou ik weer mogen modereren???? >:)

[ Voor 8% gewijzigd door grimson op 20-04-2011 16:52 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Lees nog wel even reviews: Tweakers.net moderatie faq door voordat je weer aan de slag gaat. Het zou zonde zijn om weer zonder rechten door te moeten gaan. Je rechten zijn in elk geval bij deze weer ingeschakeld; veel succes met modereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik zie net dat er weer wat nieuws is Boostpunten

Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:14

grimson

domeingrommer

Cloud schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:52:
Lees nog wel even reviews: Tweakers.net moderatie faq door voordat je weer aan de slag gaat. Het zou zonde zijn om weer zonder rechten door te moeten gaan. Je rechten zijn in elk geval bij deze weer ingeschakeld; veel succes met modereren :)
Hi Cloud,
Hm... euhm... achja...stukje ouder geworden :)
Bedankt in ieder geval :>

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 11:19

Quinz

Tsja...

In mijn naïeve begindagen was ik nogal enthousiast aan het modden geslagen. Het systeem heeft mij toen vriendelijk op mijn vingers getikt door mijn modmogelijkheden te ontnemen. Ik had daar eigenlijk wel vrede mee.

Tegenwoordig is het een vast ritueel van me geworden om dagelijks even het tweakers nieuws en de reacties te bekijken. Ik zou het dan ook op prijs stellen als ik weer over de mogelijkheid zou beschikken om mijn kleine steentje bij te dragen.

Daarom: Zou ik alsjeblieft weer mogen moddereten?

There comes the monkey out of the sleeve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is al een hele tijd geleden. Ik heb je rechten weer ingeschakeld :) Lees wel even de hierboven genoemde FAQ door voordat je weer aan de slag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal als bij Quinz, zou mijn modstatus ook gereactiveerd kunnen worden? Een ban van enkele jaren lijkt me wel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ook weer actief :)
(reviews: Tweakers.net moderatie faq voor de zekerheid :+ )

[ Voor 74% gewijzigd door Kixtart op 27-04-2011 07:44 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
Hoi,

Nu we toch bezig zijn: Lange tijd geleden, in de tijd dat ik nog lang haar had, heb ik ooit een fipo +2 gemod. Gewoon om te rellen natuurlijk.
Ik ben ondertussen ouder en wijzer. Derhalve zou ik willen vragen of mijn mod-status ook weer op actief mag. Bij dezen :)

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou vooruit (;)), ook jij hebt nu weer moderatierechten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 27-04-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
Cloud schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:28:
Nou vooruit (;)), ook jij hebt nu weer moderatierechten. :)
d:)b

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 08:32

3raser

⚜️ Premium member

yannickie111 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:54:
Ik zie net dat er weer wat nieuws is Boostpunten

Leuk!
Ligt het aan mij of zijn de modders sinds het boosten een stuk schappelijker geworden. Reacties die in mijn ogen normaal gesproken gewoon +1 zijn krijgen nu al snel +2 omdat daar boostpunten mee te verdienen zijn. Natuurlijk wordt dit ook wel gecorrigeerd door andere modders, maar het is het proberen waard. Als een reactie maar enigszins netjes geformuleerd en ontopic is verdient deze al een +2.
Dit was trouwens ook het eerste waar ik aan dacht toen de boostpunten geïntroduceerd werden. Het is gewoon een uitnodiging om hogere punten uit te delen, want die boostpunten wil je wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik kom nu al om in de boostpunten :D, dus het boeit me echt niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
3raser schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Ligt het aan mij of zijn de modders sinds het boosten een stuk schappelijker geworden. Reacties die in mijn ogen normaal gesproken gewoon +1 zijn krijgen nu al snel +2 omdat daar boostpunten mee te verdienen zijn. Natuurlijk wordt dit ook wel gecorrigeerd door andere modders, maar het is het proberen waard. Als een reactie maar enigszins netjes geformuleerd en ontopic is verdient deze al een +2.
Dit was trouwens ook het eerste waar ik aan dacht toen de boostpunten geïntroduceerd werden. Het is gewoon een uitnodiging om hogere punten uit te delen, want die boostpunten wil je wel hebben.
Ja, klopt, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling, volgens mij.
Dat er meer +2 reacties zouden komen, het aantal +2 reacties was ook wel erg laag voor de boostpunten.
Maar inderdaad, sinds de boostpunten is de hoeveelheid +2 reacties wel erg ver omhoog geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Leuk dit modbot! maar hecht er alstublieft niet te veel waarde aan, het is ook maar een scriptje :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat onlangs is uitgeschakeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Zit zelfs niet meer in de titel van dit topic :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is mijn reactie zonder enig pardon of andere (prive) melding verwijderd, dit is toch het klachtenloket?

Mijn excuses, ik zie nu pas dat het bericht is verplaatst!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Een movebericht zal wel handig geweest zijn (/me kicks Cloud ;) )

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn excuses inderdaad, ik had hier ook even een bericht achter moeten laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 13:10
Dag :)

Mijn modstatus schijnt 2 jaar geleden uitgeschakeld te zijn. Zou dat met het nieuwe modsysteem weer aan kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat kan zeker :)

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.